DrKeo כתב:יום אחד חברות יבינו שאפשר לבנות משחקי עולם פתוח שלוקחים 45 שעות במקום 90 שעות, כאלה שלא מכילים את כל הזבל מסביב, ואנחנו השחקנים לגמרי נהיה מרוצים.
DrKeo כתב:יום אחד חברות יבינו שאפשר לבנות משחקי עולם פתוח שלוקחים 45 שעות במקום 90 שעות, כאלה שלא מכילים את כל הזבל מסביב, ואנחנו השחקנים לגמרי נהיה מרוצים.
bozeman כתב:אי אפשר לסיים משחק אססיני ב10 או 12 שעות. אבל נכון שהוא יכול להיות 30 עד 45.
DrKeo כתב:יום אחד חברות יבינו שאפשר לבנות משחקי עולם פתוח שלוקחים 45 שעות במקום 90 שעות, כאלה שלא מכילים את כל הזבל מסביב, ואנחנו השחקנים לגמרי נהיה מרוצים.
swym כתב:DrKeo כתב:יום אחד חברות יבינו שאפשר לבנות משחקי עולם פתוח שלוקחים 45 שעות במקום 90 שעות, כאלה שלא מכילים את כל הזבל מסביב, ואנחנו השחקנים לגמרי נהיה מרוצים.
או שיום אחד השחקנים עם הOCD יבינו שאפשר פשוט להתעלם מכל הזבל שמסביב ולהתמקד בעיקר, ואז הם יהיו מרוצים.
Laskin כתב:כן, אבל בGTA אתה לא מאבד את היכולת לקנות ציוד טוב יותר, למשל, או לשפר את הכוחות של הדמות שלך, אם אתה לא עושה משימות צד. בAC ומשחקים אחרים - כן.
עכשיו, זה בסדר גמור כשמשימות הצד בנויות טוב, כמו (לדעתי כמובן) - בMGS5. אבל בAC ומשחקים אחרים זה פשוט סיוט לפעמים.
Laskin כתב:כן, אבל בGTA אתה לא מאבד את היכולת לקנות ציוד טוב יותר, למשל, או לשפר את הכוחות של הדמות שלך, אם אתה לא עושה משימות צד. בAC ומשחקים אחרים - כן.
עכשיו, זה בסדר גמור כשמשימות הצד בנויות טוב, כמו (לדעתי כמובן) - בMGS5. אבל בAC ומשחקים אחרים זה פשוט סיוט לפעמים.
swym כתב:Laskin כתב:כן, אבל בGTA אתה לא מאבד את היכולת לקנות ציוד טוב יותר, למשל, או לשפר את הכוחות של הדמות שלך, אם אתה לא עושה משימות צד. בAC ומשחקים אחרים - כן.
עכשיו, זה בסדר גמור כשמשימות הצד בנויות טוב, כמו (לדעתי כמובן) - בMGS5. אבל בAC ומשחקים אחרים זה פשוט סיוט לפעמים.
קודם כל, כמעט כל משחק היום בנוי בצורה כזו שגם מי שרץ רק על העלילה הראשית יוכל לסיים אותו (עם רמת קושי שמתאימה את עצמה, או פשוט עם ). דבר שני, אני ממש לא דיברתי על לוותר על כל משימות הצד אלא רק על הגרינדינג המיותר. בGTA יש כמה משימות צד ממש טובות (גם ב-IV היו משימות ההתנקשות למשל), וגם בבאטמן וגם בבורדרלנדס וגם באלדר סקרולס. אבל יש משימות שברור לך מראש שהן מיותרות מבחינת הערך שהן מייצרות עבורך וגם לא פותחות שום דיאלוג מעניין, ומהר מאד לומדים איזה משימות צד כדאי לעשות ומתגמלות אותך בדברים שנפתחים לך במשחק עצמו או בהתפתחויות עלילתיות שכיף לצפות בהן ואיזה משימות הן סתם "תביא 10 כובעים. יופיע, עכשיו תביא 100 כובעים. נהדר, עכשיו תביא 1000 כובעים". מבחינתי מה שצריך לשים לב אליו זה ההבדל בין משימות (quests) למטלות (tasks).
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 34 אורחים