Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 אוקטובר 2015, 21:25

Nucleus_Dawn כתב:סטיק לא אמר שהסדרה מקפצת בין קונספקטים כל היום ולכן היא לא מצליחה להוציא שום קונספט לפועל. ההפך. הוא אמר שכשהם מתרכזים בקונספט ויודעים מה הכיוון שלהם, זו הצלחה גדולה.
הקונספט של הספינה זה רק אחד מהרבה סיכונים (כן כן! זו המשמעות של הניסיונות לחדש ולשנות ולרענן את הסדרה במהלך השנים. אלו סיכונים) שהם לקחו עם הסדרה. במקרה, הסיכון הזה השתלם ויצא להם מכאניקה ממש כיפית ומגניבה. בהתאם לרוח הסדרה, גם מדובר במשהו מאוד מיוחד שאין דומה לו בתעשייה.

לAC לא היה חזון שכשל בגלל תקציב או זמנים. לAC היה חזון שהמימוש שלו מוצלח למדי. בגלל זה נוצר אחד הכותרים הגדולים והחשובים בתעשייה. הכותר החדש הכי מצליח שנוצר בדור הקודם ואחד המוכרים ביותר בהיסטוריה של התעשייה, עם יותר מ83 מיליון עותקים.

אם היית אומר שהבעיה של הסדרה היא שהיא לא סדרת משחקי פיראטים עם קרבות של ספינות, אז בוודאי שלא הייתי מסכים איתך. גם בדיעבד קל לראות שלא זו אחת הבעיות בסדרה. אם היית אומר "יהיה מעניין לעשות משחק אססין קריד בתקופה של הפיראטים, בו אתה פיראט בקריביים ויש לך ספינה", אז הייתי אומר שזה רעיון מעניין. אני גם חושב שהרעיון שלך למשחק AC שההתגנבות בו מתבססת על להעלם בקהל אחלה. אני בגלל זה אני אוהב את הסדרה. היא עושה את זה באופן מוצלח למדי מאז המשחק הראשון. לפעמים יש על זה יותר דגש ולפעמים פחות. ביוניטי יש על זה יותר דגש מבIV. זה לא הפך אותו לעדיף עליו.
הבעיה בטענה שלך היא לא שהכיוון הזה מחורבן. הבעיה היא שאתה טוען שזה מה שחסר לסדרה, כדי שהיא תהייה מוצלחת. זה פשוט מראה שאתה לא מכיר בכלל את מה שהסדרה הזאת כן עושה טוב. קצת כמו מישהו שלא ראה דוקטור הו שנים ומתלונן שהסדרה היתה הרבה יותר טובה, אם היא רק היתה סטאר טרק עם מבטאים בריטיים. זה מישהו שלא מבין מה עושה את דוקטור הו סדרה מוצלחת.

האם הסדרה ללא פגמים? בוודאי שלא. לא חסרים בה פגמים. אתה לא באמת מבין אותם. אתה סתם זורק לאוויר קלישאות. "משחק שנתי וזה קקה", "די כבר. נמאס מהסדרה הזאת שלא נגעתי בה 5 שנים!", "לא שינו שום דבר מאז המשחק הראשון!". לא שום דבר מעבר.

ירידה בציונים וירידה במכירות... סברה מעניינת. לא מבוססת בערך באותה המידה כמו כל הנחה אחרת שלך על הסדרה.
אין ירידה בציונים מאז 2. יש שינויים בציונים. לפעמים הם גבוהים יותר ולפעמים הם נמוכים יותר. הציונים של המשחקים הראשיים, לפי סדר יציאתם (גירסאת 360):
81, 90, 89, 80, 84 (זה הציון למשחק הכי גרוע בסדרה, אגב), 86. לאחר מכן זה יוניטי שקיבל בערך 76 ועכשיו סינדיקט שקיימת הסכמה רחבה שהוא הטוב ביותר מאז ברודרהוד שעומד על 78. להצביע על מגמה יהיה מאוד קשה, אבל קל מאוד לראות עד כמה הציונים לא מהווים מדד מוצלח לאיזה משחק בסדרה מוצלח ואיזה לא. אפילו לא קרוב (עובדה שאתה רוצה לנסות את ה78 וברור שלא תתקרב ל84).

אין ירידה במכירות מאז 2. יש רוויה מסוימת. 2 מכר כ9 מיליון עותקים. 3 מכר כ12 מיליון עותקים. AC4 הגיע ל10 מיליון באותה תקופה כמו ה12 של 3 ולא יהיה קרוב למפתיע אם הוא מזמן עבר אותו.
הירידה היחידה שאפשר להגיד שהיתה, היתה עם יוניטי לבדו. שני המשחקים שיצאו באותה שנה הגיעו יחסית מהר ל10 מיליון עותקים (והיום הם מעבר למספר הזה), כך שהכותר עצמו לא נמצא בירידה במכירות כלל.

הספינה לא היה סיכון. תקן אותי אם אני טועה אבל הספינה לא הייתה בAC3 וכולם אמרו שזה החלק הכי טוב במשחק אז בססו משחק שלם עליה? אז משהו שכולם ממש אהבו ואמרו שהיה החלק הכי כיף במשחק הקודם זה סיכון? בכל AC עושים שטיק קטן צדדי. באחד הייתה לך ספינה (AC3), באחד היה משחק TD (באחווה או רווליישן, אני לא זוכר אפילו) ובסינדיקט יש את הקטע עם הכנופיות. זה לא סיכון וזה לא דרך לרענן סדרה, זה שטיק צד, כמו גוואנט של הוויצ'ר לעומת המשחק קוביות של הוויצ'ר 2. לקחת סיכון עם סדרה זה לקחת את הקרביים שלה ולבנות אותם מחדש כמו שMGS5 עשה או דאוס אקס.

בנושא הציונים של הסדרה, אמרתי שהם מדרדרים והם לא? שני המשחקים האחרונים קבלו מתחת ל80, לסדרה מעולם לא היו ציונים מתחת ל80. איך זה לא מדרדרים? איך זאת לא עובדה? יוניטי עם 70 וכרגע סינדיקט עם 77. והמכירות? מ12 מליון של AC3 ל11 מליון של AC4 להרבה פחות מ10 מליון של AC:U (הוא מכר יחד עם רוג 10 מליון מה אומר שהוא מכר משמעותית פחות מ10 מליון). זאת לא ירידה במכירות? העובדות אומרות שיש ירידה בציונים ובמכירות, עובדתית.

שחר, אני אמרתי מה אני הייתי רוצה לראות מהסדרה הזאת, אתה מוזמן להגיד מה שאתה רוצה לראות בסדרה הזאת או להגיב למה אתה חושב שהתגנבות בעזרת ריצה חופשית ופלטפורמה או השתלבות בקהל זה רעיון רע (כלומר, זה החזון המקורי של הסדרה אבל זכותך לא להסכים איתו) או להגיד לי שהמערכת הקרב עברה שדרוג משמעותי ולכן אתה לא חושב שצריך לגעת בה (ויש מצב ולכן טעיתי כשאמרתי שהמערכת קרב צריכה להשתנות) או ששלבים פנימיים מתוסרטים יותר זה רעיון קטסטרופלי כי X או Y (למרות שסינדיקט עושה את זה בSCOPE קטן יותר). אבל סתם ככה לפסול ולהתנשא כי אתה ממש מעריץ את הסדרה? WTF? הייתי מת לראות את התגובה שלך אם הייתי מציע את הZIP LINE של בטמן במערכת טרוורסיה :roll:

רונן, אני אגיד את זה שוב, הגיימפליי של זלדה מיושן נורא. נכון, אני לא מתיחס לSS כי לא שחקתי בו, אני מתיחס לכל זלדה אחר שיצא לפניו. להנעל על אוייב זה מיושן, חוסר שליטה במצלמה זה מיושן, הדרך שבה לינק נע ומתנהג הוא מיושן והדרך שעיצוב השלבים בנוי הוא מיושן. אני לא מדבר על זה שיש רעיונות חדשים ומיוחדים בסדרה או חידות ובוסים נהדרים, זאת לא הנקודת ביקורת. הדברים האלה הם דברים שאני מצפה מזלדה, אני מצפה לבוסים מגניבים וחידות יצירתיות או חפצים מיוחדים. אלה יהיו קיימים בזלדה כך או כך, זה חלק מהDNA. מה שאני מדבר עליו זה איך לינק נשלט, איך השלבים נבנים, איך המכניקות עובדות וכך הלאה. זלדה הבא יוצא ב2016, עברו 18 שנים מאז זלדה OOT, צריך לשחרר, אפשר להתקדם קדימה. למה זלדה OOT יכל להמציא בערך הכל מחדש וזה היה בסדר וכל זלדה אחריו נשאר בדיוק אותו דבר כבר 18 שנים וכשאומרים שהסדרה צריכה להתרענן מבחינת המכניקות הבסיסיות זה לא בסדר? כל כמה שנים צריך לעשות סוג של OVERHAUL למשחקים, מה שהיה טוב ב98 לא לגמרי יעבוד ב2018. זה לא בקטע רע, זה לא אומר כלום על המשחק מ98, רק שהזמנים השתנו וצריך להתקדם.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 23 אוקטובר 2015, 22:17

נדב, מתי אמרתי שלא צריך לשנות כלום והכל מושלם? תתייחס למה שכתוב ולא למה שנוח לך שיהיה כתוב.

בהחלט אי אפשר להצביע על מגמה. לא בירידה במכירות של הכותר ולא בציונים שלו. עובדתית. בדיוק כמו שהירידה ברווליישנז לא היתה התחלה של מגמה.
תחכה שנה-שנתיים. אז יהיה אפשר לדבר על מגמה ולא על פיק שלילי, זמני.
אם המשחק הבא יהיה טוב כמו סינדיקט ולא יצטרך לסחוב על הגב את כל השליליות מיוניטי, בכלל יהיה ברור שדיבורים על מגמה לא במקום.

היי... רוצה לשמוע קטע מגניב? התגנבות בעזרת ריצה חופשית או השתלבות בקהל וגם שלבים פנימיים מתוסרטים יותר זה לא רק רעיון טוב בתיאוריה. זה גם רעיון טוב בפועל. איך אני יודע את זה? כי כל הדברים האלה היו ועדיין הבסיס של הסדרה (לצד דברים נוספים וחשובים מאוד שאתה חושב שלא צריכים להיות בסדרה יותר). יש אותם בAC1, בגירסא בוסרית. יש אותם בAC2 וברודרהוד בגירסא הטובה ביותר שלהם. יש אותם ביוניטי בגירסא חדשה ומתקדמת ומוצלחת יותר מאי פעם. יש אותם גם בכל שאר המשחקים בסדרה (קצת פחות ב4, אבל זה, כפי שגם אמרתי, היה כניסה שונה ומרעננת לסדרה, שלקחה המון סיכונים עם הנוסחא).
אני די משוכנע שכבר הצעת את הטרוורסיה של בטמן. בעצם, הצעת את ההכל של בטמן, לא? רצית להדביק את מערכת הקרב של בטמן לAC. אמרתי אז ואומר גם עכשיו - זו הערה פשטנית ורדודה ואין באמת סיכוי שזה יעבוד.
אני שמח מאוד שהמפתחים לא נפלו למלכודת הזאת של לקחת מכאניקה שמתאימה למשחק אחר ולהדביק אותה במשחק AC. במקום זה, הם לקחו קונספט ושינו אותו באופן משמעותי, כדי שיתאים לסדרה. גם אין ספק שזה עבד מעולה. זו תוספת נהדרת למשחק בזכות זה שהיא שונה מאוד מהzip line של בטמן ולא למרות זאת. הם פחות לקחו מכאניקה ובטמן והרבה יותר לקחו מכאניקה מרווליישנז והפכו אותה לניידת.
אגב, הם עשו בדיוק אותו הדבר עם מערכת הקרב בסינדיקט. היא הרבה יותר זריזה ומצריכה להיות אגרסיבי ממשחקים קודמים (עקרונות דומים לזו שבבטמן), אבל היא בטח לא המכנאיקה המודבקת מבטמן שלא מתאימה בכלל לAC. לא תראה דמות בAC קופצת בסלטה שמונה מטרים לאחור כדי לתת לאיזה אויב בעיטה. כן תראה אותה בסינדיקט עושה צעד-שניים מהירים וסוגרת מרחק לאויב שנמצא במרחק סביר ממנה.

הבעיה היא לא שאתה מציע שהסדרה תעשה את מה שהיא כבר עושה מעולה (זה רק סימפטום של העובדה שאתה באמת לא מכיר את המשחקים). הבעיה היא שאתה מציע שהיא תעשה רק את הדברים האלה שהיא עושה מעולה ותזנח את כל שאר הדברים שהיא עושה מעולה וחשובים פחות או יותר באותה המידה.
מצד אחד אתה מראה שאתה לא מכיר את הסדרה ומה טוב בה ומצד שני, אתה מראה שאתה לא באמת יודע מה צריך לתקן, כי אתה מציע לזנוח כמה מהמאפיינים הכי מוצלחים שלה.
זה לא סתם וזה לא התנשאות. זה פשוט הדבר היחיד שאפשר להבין מדבריך, כאשר מישהו יודע איך המשחקים משוחקים בפועל ומה התוכן שלהם בפועל.

אפרופו מערכת הקרב, לא מפתיע כלל שזה לא הוזכר, אבל נראה שבסינדיקט השינויים שעשו לה עוד יותר משמעותיים מאלו שנעשו ביוניטי. ביוניטי זה הרגיש כאילו השינויים נעשו בעיקר לדרך שבה האויבים הגיבו (הרבה יותר חסימות של ההתקפות שלך והרבה יותר אגרסיביות) לך והורידו את היכולת לעשות שרשרת קאונטרים של instant kill. זה הפך את המערכת להרבה יותר מאתגרת ושינה המון מהאיזון של המשחק. בעיקר נתן הרבה יותר משקל לחלק של הבריחה וההתגנבות בעזרת טרוורסיה וכניסה לקהל (אם רק נמצא מישהו שחושב שזה יכול להיות רעיון טוב...). זה יצר דינמיות מאוד שונה ממשחקים קודמים בסדרה, שהיתה נהדרת.
הבעיה, לדעתי, היתה שכאשר כן היית צריך להלחם, זה לא היה כיף. פתאום הפכת מסופר-לוחם, מאומן היטב למישהו שיחסית מאוד קל להרוג (לפחות עד לשלבים המאוחרים יותר של המשחק, שם כבר היה לך ציוד ברמה גבוהה וגם אז היה קל מאוד למות).
נראה שבסינדיקט ליטשו את האיזון הזה והם מאפשרים לחזור לכיף של המשחקים הקודמים ולהרגיש שאתה לוחם מרשים ומוכשר. הם גם שמרו על החלקים של האתגר, על ידי זה שבמשימות בסיפור ובאזורים מסוימים בעיר עדין יש אויבים ברמות גבוהות, שטעות או שניים מולם מביאה למותך.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 אוקטובר 2015, 23:06

Nucleus_Dawn כתב:נדב, מתי אמרתי שלא צריך לשנות כלום והכל מושלם? תתייחס למה שכתוב ולא למה שנוח לך שיהיה כתוב.

בהחלט אי אפשר להצביע על מגמה. לא בירידה במכירות של הכותר ולא בציונים שלו. עובדתית. בדיוק כמו שהירידה ברווליישנז לא היתה התחלה של מגמה.
תחכה שנה-שנתיים. אז יהיה אפשר לדבר על מגמה ולא על פיק שלילי, זמני.
אם המשחק הבא יהיה טוב כמו סינדיקט ולא יצטרך לסחוב על הגב את כל השליליות מיוניטי, בכלל יהיה ברור שדיבורים על מגמה לא במקום.

היי... רוצה לשמוע קטע מגניב? התגנבות בעזרת ריצה חופשית או השתלבות בקהל וגם שלבים פנימיים מתוסרטים יותר זה לא רק רעיון טוב בתיאוריה. זה גם רעיון טוב בפועל. איך אני יודע את זה? כי כל הדברים האלה היו ועדיין הבסיס של הסדרה (לצד דברים נוספים וחשובים מאוד שאתה חושב שלא צריכים להיות בסדרה יותר). יש אותם בAC1, בגירסא בוסרית. יש אותם בAC2 וברודרהוד בגירסא הטובה ביותר שלהם. יש אותם ביוניטי בגירסא חדשה ומתקדמת ומוצלחת יותר מאי פעם. יש אותם גם בכל שאר המשחקים בסדרה (קצת פחות ב4, אבל זה, כפי שגם אמרתי, היה כניסה שונה ומרעננת לסדרה, שלקחה המון סיכונים עם הנוסחא).
אני די משוכנע שכבר הצעת את הטרוורסיה של בטמן. בעצם, הצעת את ההכל של בטמן, לא? רצית להדביק את מערכת הקרב של בטמן לAC. אמרתי אז ואומר גם עכשיו - זו הערה פשטנית ורדודה ואין באמת סיכוי שזה יעבוד.
אני שמח מאוד שהמפתחים לא נפלו למלכודת הזאת של לקחת מכאניקה שמתאימה למשחק אחר ולהדביק אותה במשחק AC. במקום זה, הם לקחו קונספט ושינו אותו באופן משמעותי, כדי שיתאים לסדרה. גם אין ספק שזה עבד מעולה. זו תוספת נהדרת למשחק בזכות זה שהיא שונה מאוד מהzip line של בטמן ולא למרות זאת. הם פחות לקחו מכאניקה ובטמן והרבה יותר לקחו מכאניקה מרווליישנז והפכו אותה לניידת.
אגב, הם עשו בדיוק אותו הדבר עם מערכת הקרב בסינדיקט. היא הרבה יותר זריזה ומצריכה להיות אגרסיבי ממשחקים קודמים (עקרונות דומים לזו שבבטמן), אבל היא בטח לא המכנאיקה המודבקת מבטמן שלא מתאימה בכלל לAC. לא תראה דמות בAC קופצת בסלטה שמונה מטרים לאחור כדי לתת לאיזה אויב בעיטה. כן תראה אותה בסינדיקט עושה צעד-שניים מהירים וסוגרת מרחק לאויב שנמצא במרחק סביר ממנה.

הבעיה היא לא שאתה מציע שהסדרה תעשה את מה שהיא כבר עושה מעולה (זה רק סימפטום של העובדה שאתה באמת לא מכיר את המשחקים). הבעיה היא שאתה מציע שהיא תעשה רק את הדברים האלה שהיא עושה מעולה ותזנח את כל שאר הדברים שהיא עושה מעולה וחשובים פחות או יותר באותה המידה.
מצד אחד אתה מראה שאתה לא מכיר את הסדרה ומה טוב בה ומצד שני, אתה מראה שאתה לא באמת יודע מה צריך לתקן, כי אתה מציע לזנוח כמה מהמאפיינים הכי מוצלחים שלה.
זה לא סתם וזה לא התנשאות. זה פשוט הדבר היחיד שאפשר להבין מדבריך, כאשר מישהו יודע איך המשחקים משוחקים בפועל ומה התוכן שלהם בפועל.

אפרופו מערכת הקרב, לא מפתיע כלל שזה לא הוזכר, אבל נראה שבסינדיקט השינויים שעשו לה עוד יותר משמעותיים מאלו שנעשו ביוניטי. ביוניטי זה הרגיש כאילו השינויים נעשו בעיקר לדרך שבה האויבים הגיבו (הרבה יותר חסימות של ההתקפות שלך והרבה יותר אגרסיביות) לך והורידו את היכולת לעשות שרשרת קאונטרים של instant kill. זה הפך את המערכת להרבה יותר מאתגרת ושינה המון מהאיזון של המשחק. בעיקר נתן הרבה יותר משקל לחלק של הבריחה וההתגנבות בעזרת טרוורסיה וכניסה לקהל (אם רק נמצא מישהו שחושב שזה יכול להיות רעיון טוב...). זה יצר דינמיות מאוד שונה ממשחקים קודמים בסדרה, שהיתה נהדרת.
הבעיה, לדעתי, היתה שכאשר כן היית צריך להלחם, זה לא היה כיף. פתאום הפכת מסופר-לוחם, מאומן היטב למישהו שיחסית מאוד קל להרוג (לפחות עד לשלבים המאוחרים יותר של המשחק, שם כבר היה לך ציוד ברמה גבוהה וגם אז היה קל מאוד למות).
נראה שבסינדיקט ליטשו את האיזון הזה והם מאפשרים לחזור לכיף של המשחקים הקודמים ולהרגיש שאתה לוחם מרשים ומוכשר. הם גם שמרו על החלקים של האתגר, על ידי זה שבמשימות בסיפור ובאזורים מסוימים בעיר עדין יש אויבים ברמות גבוהות, שטעות או שניים מולם מביאה למותך.

הצעתי את הטרוורסיה של בטמן? מאיפה הבאת את זה? אמרתי שצריך לבנות מערכת טרוורסיה מאתגרת כי זאת שקיימת כרגע היא פשוט לרוץ קדימה פחות או יותר ושהיא צריכה להיות מתאימה יותר להתגנבות. אז את הטרוורסיה של בטמן לא הצעתי, הצעתי את המערכת קרב של בטמן כי AC1-2 שאותם שחקתי ניסו לעשות את המערכת של בטמן לפני בטמן (כלומר מערכת מבוססת קאונטרים בלחימה נגד כמויות גדולות של אוייבים וקפיצה מאוייב לאוייב) פשוט בצורה ממש גרועה. אתה אומר שהם התרחקו מבטמן במערכת קרב והיום היא אחלה אז אני חוזר בי מהאמרה הזאת, משמח לשמוע שהיא באמת טובה עכשיו. כמו שאמרתי, נשמע שסינדיקט נקודה טובה לחזור לסדרה אז אני בכיף אנסה את סינדיקט ברגע שהוא יגיע לPC.

בנושא מה שהצעתי והסדרה כאילו עושה טוב, היא לא, גם סטיק אמר שהיא לא. הסדרה לקחה משחק שלא התקרב אפילו להביא את מה שהוא הבטיח ורצה עם זה. אולי היא עטפה את זה בהמון תוכן וגיוון בAC2 וההמשכים שלו, אבל היא עדין לא עשתה את מה שהיא הייתה אמורה לעשות מלכתחילה. זה מצחיק, כי אם היית חושב שהסדרה עושה ממילא את מה שאמרתי אז היית אומר "היי נדב, כרגע תארת את AC מספר X", אבל לא אמרת את זה כי אמרת שמי שמבקש דברים כאלה מנותק מהסדרה. כלומר אתה "קצת" סותר את עצמך.

בנושא המכירות והציונים, שני משחקים לא מספיק? סבבה, נחכה ונראה מה יהיה עם סינדיקאט אבל כמה משחקים אתה רוצה לפני שאתה רואה מגמה? דור שלם?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 23 אוקטובר 2015, 23:24

מערכת הטרוורסיה כבר מתאימה להתגנבות. היא חלק מהותי בדינמיות של לברוח אחרי שגילו אותך, לשבור את קו הראייה ולהסתתר. היא היתה כזאת עוד במשחק הראשון בסדרה.
אגב, כחלק מהשינויים הנרחבים שהיא עוברת, היה גם את הקטע של ללחוץ על כפתור כדי לתפוס משהו. זה היה ממש כיף בכל טריולגיית אציו (ואיפשר גם לטפס מהר יותר). אני לא בטוח שזה היה ב3, אבל נראה לי ששם שינו את זה.
חבל, כי זה הוסיף רובד נוסף של סקיל ותזמון לטיפוס. עכשיו הטיפוס עדין דורש סקיל, כמובן. פשוט פחות.
השינוי ביוניטי הפך אותה להרבה יותר נוחה וגמישה וההתקדמות הטכנולוגית אפשרה להוסיף המון אנימציות שלא היו קודם, כך שהתנועה גם מרגישה הרבה יותר חלקה. אין ספק שהיא הרבה יותר מוצלחת. לנוע בעולם של AC תמיד היה ועדין תענוג שאין דומה לו בתעשייה. לא תענוג מאתגר, אבל יש עוד סוגים. היו ניסיונות לחקות ולקחת רעיונות מAC, אבל אף אחד לא הצליח להתקרב לסגנון הזה. אני חושב שעם הhook shot החדש הם גם מאפשרים לטפס מהר יותר, כך שהשימושיות הזאת חזרה והשתפרה משמעותית.

מערכת הקרב לא היתה זריזה ורספונסיבית כמו של בטמן (אני חושב שאף מערכת קרב לא כזאת), אבל היא תמיד היתה כיפית (פרט ליוניטי). נקודה. לא אהבת את הסגנון? סבבה... לא הופך אותה למחורבנת בשום צורה. גם זה שאיזה עיתונאי משחקים רנדומלי באיזה פודקסט רנדומלי לא אהב את הסגנון לא עושה את זה. גם זה שהיא לא מאתגרת ב3 ו4 לא הופך אותה לאיזה אסון. היא עדין היתה ממש כיפית.
אני ממש נהניתי ממערכת הקרב בFFX, למשל. בזמנו אנשים התלוננו שזה כמו לשחק בקובץ אקסל, כי הם לא הכירו אותה באמת ואת כל המורכביות והדקויות שלה. חלק פשוט לא אוהבים מערכת קרב בתורות. גם סבבה.

הסדרה לקחה משחק שעושה בדיוק את מה שאתה מתאר ונותנת עוד אפשרויות. לא רק לברוח, לטפס ולהתחבא (בקהל, או במקום אחר). יש עוד מה לעשות וזה כיף.
אני נגד לבטל את כל שאר האפשרויות. אתה רוצה משחק הרבה פחות מגוון שעושה רק את מה שאתה מתאר. זה הכל. אני, בניגוד אליך, מכיר את משחקי הסדרה ויודע שיש בהם עוד דברים מוצלחים ואני לא רוצה לראות את הדברים המוצלחים האלו נעלמים (כפי שאתה מציע).
סתירה אין פה. רק מישהו אחד ששיחק במשחקי הסדרה ומכיר אותם ומישהו אחר שממש ממש לא מכיר אותם. שלא לדבר על זה שבהתחלה בכלל אמרת שאתה רוצה רק משחק שמבוסס על להתחבא בקהל ובכלל לא הזכרת טרוורסיה וטיפוס.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי matangt8 » 24 אוקטובר 2015, 00:09

אני לא שיחקתי ביוניטי ורוג. אבל התלונה היחידה שהייתה לי זה שהמשחק לא קשה כמו הראשון. בראשון אם הייתה מסתבך עם השומרים אז וואלה תתחיל לברוח וככה קרה לי שברחתי משך 10 דקות מהשומרים וזה היה כיף לעומת ברודרהוד אני חושב ששם כבר היה את הקאונטר ואז פשוט כל מי שהיה בא היה מת. אולי ביוניטי זה שונה אבל אני מאוד מקווה שבסינדיקט זה יותר כמו הראשון מאשר האחרים. חוץ מזה אני חושב שהטרילוגיה של אציו הייתה באמת מעולה. את 3 לא אהבתי כי הוא היה מעצבן ואת 4 אני לא רואה כמשחק אססין קריד מאותו סיבות שצויינו פה לפני. מקווה להשיג את סינדיקט בקרוב
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 24 אוקטובר 2015, 00:22

Nucleus_Dawn כתב:סתירה אין פה. רק מישהו אחד ששיחק במשחקי הסדרה ומכיר אותם ומישהו אחר שממש ממש לא מכיר אותם. שלא לדבר על זה שבהתחלה בכלל אמרת שאתה רוצה רק משחק שמבוסס על להתחבא בקהל ובכלל לא הזכרת טרוורסיה וטיפוס.

כן? לא אמרתי שטרוורסיה וטיפוס צריכים להיות חלק ממערכת ההתגנבות עוד לפני שהגבת בכלל בפעם הראשונה?
"1) שההתגנבות תתבסס על טיפוס על הקירות, כלומר להשתמש בטרוורסיה ופלטפורמה כדי לעקוף שומרים, להסתתר מהם וכך הלאה. אני יכול לראות אזורים שבהם הקירות וארכיטקטורה היא סוג של פאזל שבשילוב עם שומרים אתה מקבל לדעתי תוצר מעניין ויחסית יחודי."

ברגע שהטרוורסיה היא אוטומטית לגמרי כמו שהיא היום בAC (והזיפליין עושה אותה אפילו יותר אוטומטית) אז זה מוריד מהאתגר והאפשרות לעצב לך סיטואציות מעניינות להתגנב בהן. ברגע שבערך כל מה שאתה צריך לעשות זה לרוץ קדימה ואתה למעלה זה מחסיר לך מהאלמנט לחץ של להצליח לעשות משהו בלחץ זמן כמו למשל להספיק לטפס על משהו כדי להסתתר מאוייב שעוד 3 שניות עומד להסתובב ולראות אותך אם לא תצליח. בMGS יש את זה, בAC אין את זה. אז כן, חייבים להכניס קצת יותר סקיל לתוך המערכת כי המטרה של המשחק היא לא רק להגיע ממש גבוה ממש מהר אלה היא צריכה להיות גם מאתגרת, אחרת מה המטרה? להיות על ראש כנסיה ולראות את הנוף זה הרבה יותר מספק כשעבדת בשביל זה ולא סתם לחצת קדימה בסטיק (או במקרה של סינדיקט ירית זיפ ופשוט הלכת קדימה).
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 24 אוקטובר 2015, 01:57

DrKeo כתב:
Nucleus_Dawn כתב:סתירה אין פה. רק מישהו אחד ששיחק במשחקי הסדרה ומכיר אותם ומישהו אחר שממש ממש לא מכיר אותם. שלא לדבר על זה שבהתחלה בכלל אמרת שאתה רוצה רק משחק שמבוסס על להתחבא בקהל ובכלל לא הזכרת טרוורסיה וטיפוס.

כן? לא אמרתי שטרוורסיה וטיפוס צריכים להיות חלק ממערכת ההתגנבות עוד לפני שהגבת בכלל בפעם הראשונה?
"1) שההתגנבות תתבסס על טיפוס על הקירות, כלומר להשתמש בטרוורסיה ופלטפורמה כדי לעקוף שומרים, להסתתר מהם וכך הלאה. אני יכול לראות אזורים שבהם הקירות וארכיטקטורה היא סוג של פאזל שבשילוב עם שומרים אתה מקבל לדעתי תוצר מעניין ויחסית יחודי."

ברגע שהטרוורסיה היא אוטומטית לגמרי כמו שהיא היום בAC (והזיפליין עושה אותה אפילו יותר אוטומטית) אז זה מוריד מהאתגר והאפשרות לעצב לך סיטואציות מעניינות להתגנב בהן. ברגע שבערך כל מה שאתה צריך לעשות זה לרוץ קדימה ואתה למעלה זה מחסיר לך מהאלמנט לחץ של להצליח לעשות משהו בלחץ זמן כמו למשל להספיק לטפס על משהו כדי להסתתר מאוייב שעוד 3 שניות עומד להסתובב ולראות אותך אם לא תצליח. בMGS יש את זה, בAC אין את זה. אז כן, חייבים להכניס קצת יותר סקיל לתוך המערכת כי המטרה של המשחק היא לא רק להגיע ממש גבוה ממש מהר אלה היא צריכה להיות גם מאתגרת, אחרת מה המטרה? להיות על ראש כנסיה ולראות את הנוף זה הרבה יותר מספק כשעבדת בשביל זה ולא סתם לחצת קדימה בסטיק (או במקרה של סינדיקט ירית זיפ ופשוט הלכת קדימה).


לא... זה באמת לא רעיון מוצלח. זה יהפוך את הטרוורסיה בעיר לטרחנית ומעצבנת. למה שאני ארצה להכשל בלרוץ בעיר, אחרי שהתרגלתי שאני יכול לטפס לאן שאני רוצה בקלות? זה יגרום לך לנוע הרבה יותר לאט וכל האלמנט שכל כך אופייני לסדרה של תנועה מהירה וכיפית בעולם המשחק יעלם לחלוטין.
זה כמו לדרוש אתגר בכדרור כדורסל בNBA 2K, או אתגר בלטעון את הנשק בCOD. זה פשוט לא מתאים.
לעומת זאת, להוסיף בחזרה את האפשרות לקפוץ ולתפוס בהחלט יהיה נחמד. משמעות היא שעם קצת יותר סקיל, אפשר לטפס מהר יותר, לקפוץ רחוק יותר ולנוע מהר יותר. ככה לא מאבדים את מערכת הטרוורסיה הכיפית והנהדרת שכבר יש בסדרה (אחד הדברים הכיפיים והאהובים שאתה רוצה שיעלמו) ועדין מוסיפים יתרון כלשהו למי שמשקיע קצת יותר ומתזמן היטב את התנועה שלו בעולם.
חלק עצום מהכיף של המשחקים האלו זה שאתה יכול לטפס לראש כנסייה ולצפות על העיר בקלות ובאלגנטיות. לאבד את זה נשמע לי נוראי. הצעה של מישהו מנותק לחלוטין מהסדרה שלא מבין בכלל למה אנשים נהנים לשחק בה. רוצה אתגר בתנועה בעולם המשחק? שחק QWOP.

האתגר של למצוא את הנתיב המהיר ביותר כדי לשבור את זווית הראייה ולמצוא מקום להסתתר בו לפני שהרודפים שלך יראו אותך שוב, או ששומרים אחרים ברחבי העיר ימצאו אותך יותר ממספק והוא אכן חלק מהותי מהדינימיקה של הסדרה מאז המשחק הראשון בה.
גם יש את האזורים הסגורים והלינאריים שהיו החל משלב יותר מאוחר בסדרה. הם מספקים את פאזלי הפלטפורמינג החביבים. אפשר לעשות משימות מסוימות באזורים סגורים כאלו, שבהם אתה לא יכול לטפל בכל מקום וכך ליצור את המצבים בהם צריך להתחמק מהר מאויב ולמצוא מקום שאליו אתה יכול לטפס. אני יודע שזה אפשרי, כי זה נעשה כבר במשחקים בסדרה וזה אחלה לגמרי.
זו סדרת התגנבות לייט ופעולה. לא כל משחק שיש בו התגנבות צריך להיות MGS. טוב שAC הוא לא MGS.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 24 אוקטובר 2015, 10:41

Nucleus_Dawn כתב:
Klayman כתב:כן אבל המשפט: ''עכשיו סינדיקט שקיימת הסכמה רחבה שהוא הטוב ביותר מאז ברודרהוד שעומד על 78. '', בלבל אותי. חסר שם פסיק... לא נורא. הכל בסדר. :)


צודק. זה באמת מבלבל.

---

סיקור טכני ראשוני של DF:


אמ;לק - עובד פחות או יותר מושלם בPS4. קצת פחות מושלם בONE.

סיקור גיימפליי של פוליגון:


עובד פחות או יותר מושלם זה מדוייק בערך כמו שהביקורות מעולות ;)

מן הסתם הוא במצב הרבה יותר טוב מאיך ש UNITY שוגר על הקונסולות אבל עדיין יש לעיתים לא מעט נפילות די קיצוניות כשהוא מסתובב בתוך העיר עצמה, רוכב בכרכרה וכו', אחרי שהוויצ'ר תוקן, זה נראה לי אחד ממשחקי העולם הפתוח הפחות "רצים מושלם" על הפס4 לפחות (מה שכן, ביחס לדור הקודם ולמשחקי AC במיוחד הוא אכן רץ טוב מאוד, אבל הסטנדרטים בדור הזה הרבה יותר קשוחים ומשחקי עולם פתוח באופן כללי רצים הרבה יותר טוב מבעבר), גם VIDEOGAMER וגם DF מציינים שיש עדיין לא מעט באגים וגליצ'ים, למרות שפה בהשוואה לוויצ'ר זה בטח גן עדן.
בסכ"ה ברור שיש פה שיפור גדול מ UNITY מבחינת ביצועים ובאגים, אבל לא הייתי מגדיר את זה כפחות או יותר מושלם.

מה גם שהוא 900P עם AA די חלש ו IQ שנראה באופן כללי muddy נורא, לטעמי המשחק, לפחות בגרסת הקונסולות, רחוק מלהיות יפה, נראה מאוד rough, אולי הוא מרשים מבחינת דברים שהוא עושה, אבל בתכל'ס גם GTA5 עושה הרבה והוא נראה יותר טוב על הדור הבא מזה לטעמי (וגם רץ יותר טוב על הפס4), אולי על ה PC נוכל לראות איך ה tech באמת זורח, אבל לפחות בקונסולות, רחוק מלהיות משחק יפה ויזואלית לטעמי.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 24 אוקטובר 2015, 11:32

בלינג, איפה אתה רואה נפילות די קיצוניות? גירסאת הPS4 לא נופלת מ28 FPS ליותר מאיזו חצי שנייה ו90% מהזמן הוא לא זז מ30. כמעט ואין באגים וגליטצ'ים. המשחק עובד פשוט מעולה. גם גירסאת הONE נופלת מקסימום ל25 FPS וכל זה לפני הפאטצ' של היום הראשון. סה"כ משמעותית עדיף על הוויטצ'ר 3 (ברור שבהשקה וגם אחרי כל הפאטצ'ים) ובטח ובטח שפחות או יותר מושלם למשחק עולם פתוח כל כך מורכב (הביצועים מזכירים במידה מסוימת את אלו של הפורט מהדור הקודם של GTA 5, רק כמובן שמדובר במשחק הרבה הרבה יותר מתקדם טכנית).
ההשוואה לוויטצ'ר 3 במקום, כי שניהם משחקים מאוד מרשימים מבחינה טכנית, שדוחפים את הקונסולות לקצה. בסינידיקט הFPS נופל ל28 בגשם ובנהיגה בכרכרה. בוויטצ'ר 3 הוא נופל ל20 ברכיבה.
לא יודע מה נסגר עם VIDEOGAMER. הסיקור שלהם כל כך משונה (אני חושב שהם קיבלו המון הטרדות אחרי שהם נתנו ליוניטי 80, אז הם החליטו לקרוע את סינדיקט לא משנה מה, כדי לא לקחת סיכון. באמת שאין לי הסבר אחר). בהמון ביקורות שקראתי כתבו מפורשות שבקושי יש באגים. הם נתקלו בהם פה ושם, אבל בטח לא בכמות חריגה למשחק כל כך מורכב ובטח ובטח לא בכמות שפגעה איכשהו במשחק. אם כבר להשוות לוויטצ'ר 3, נראה שיש בסינדיקט משמעותית פחות באגים וגליטצ'ים (בוויטצ'ר 3 בגירסאת הPC כנראה היו יותר באגים ממה שמדווח על סינדיקט. גם אני נתקלתי בכמה וכמה פעמים שנאלצתי לטעון שמירה, או לעשות ריסטרט למשחק וזה כמובן הרבה יותר גרוע מהבאג האחד והיחיד שהוזכר בסיקור של DF).

עם זה שהמשחק לא נראה לך יפה, לא אתווכח. כמו יוניטי, הוא עדין אחד המשחקים הכי יפים על הקונסולות והכי מרשימים שקיימים. לפרט רשימת מספרים טכניים, כאילו הם מה שקובע עד כמה המשחק יפה, לא משכנע אחרת (900P וAA לא משהו מתאר עוד משחק "רחוק מלהיות יפה" בשם באטלפרונט). להגיד שGTA 5 נראה יותר טוב ממנו... טוב. זה כבר סתם הקצנה פראית ומגוחכת. עוד מעט תספר לי שהוא נראה פחות טוב מAC IV.

אני מקווה שDF יעשו לו סרטון time-lapse. זה בטח יהיה מרהיב.

אגב הביקורות, אני חושב שזה מאוד מעניין עד כמה יוניטי משפיע על הביקורות של סינדיקט. אין וויכוח שהן טובות מהביקורות של יוניטי משמעותית. אם קוראים אותם זה מאוד ברור, אבל אפשר לראות את זה אפילו בחלוקה שלהן. אם יוניטי קיבל 19 ביקורות מעל 75 ו21 מתחת, סינדיקט כבר עם 36 מעל 75 (31 מעל 80) ו11 מתחת. הסיבה לממוצע במקרה הזה היא רק קוטביות (מובן מאליו שלממוצע אין שמץ של משמעות בלי שידוע מה הפיזור).
עושה רושם שמשחק עם באז שלילי כל כך סביבו מעלה את הסטנדרטים לסדרה הרבה יותר ממשחק עם באז חיובי. נראה לי הסיבה הזאת לבדה מספיקה כדי להחליט לתת לסדרה מנוחה. לפתח משחק מוצלח only gets you so far, כשאתה סוחב כל כך הרבה על הגב. יכול להיות שצריך שנה-שנתיים בלי משחק בשביל ש"יהיה בסדר" לאהוב משחק AC שוב.
נערך לאחרונה על ידי Nucleus_Dawn ב 24 אוקטובר 2015, 12:09, נערך פעם 1 בסך הכל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 24 אוקטובר 2015, 12:09

צודק אולי קיצוניות זו מילה קשה מדי, אבל הוא מתקשה לשמור על ה 30 בקטעי הכרכרה, לא יודע אם כל האספקט של הרכיבה משמעותי במשחק אבל אם כן אז אנשים יחוו לא מעט נפילות שם.

שים לב שגם בקטטה בסוף החלו נפילות פריימים, גיימרסייד למשל הוציאו סרטון מדידת fps של שלב פנימי וקטטה והמשחק די מגמגם


ככה שזה לא נראה לי פחות או יותר מושלם.

בקשר ל VIDEOGAMER הם העלו סרטון של חלק מהגליצ'ים והבאגים שהם נתקלו בהם, גם יורוגיימר מתארים בעיות כאלו, רק בסקאלה הרבה פחות קיצונית מ UNITY, להגדרתם זה דומה למשחקי סדרה קודמים חוץ מ UNITY.

בוויצ'ר 3 יש איזור שניים שנחשבים לבעייתיים על הפס4, והם עכשיו במצב הרבה יותר סביר עם נפילות לכיוון ה 20 גבוה, שאר הזמן זה כמעט נעול, צריך לחכות לניתוח יותר מעמיק בקשר למצב ב AC, אבל מההתרשמות שלי מקטעי המדידות השונים, ההגדרה שלך נדיבה למדי, פחות או יותר מושלם זה למשל WATCH DOGS על הפס4 שנעול על 30 ויורד ממנו רק בקטעי לחץ קיצוניים, MGS5 הוא גם משחק שפחות או יותר מושלם מבחינת ביצועים, פה? ביצועים סבירים ביחס לדור הזה (טובים מאוד ביחס לקודם), אבל לא בדיוק קרוב למושלם.

למה הקצנה פראית ומגוחכת? אני מדבר כמובן על GTA5 על הדור הבא, אתה יכול לאמר שיש לו מראה קצת פשוט יותר, אבל הוא חלק ונקי ונעים לעין, זה כבר יתרון גדול מבחינתי, ברגע שהמשחק אסתטי ולא תוקף את העין הוא כבר יפה מאוד על הדור הזה, כמובן שגם יש לו אחלה תאורה, גיאומטריה מורכבת וכו', אתה יכול לא להסכים אבל זו לא כזו דיעה מופרכת.

לקחתי את GTA5 כי הוא גם מורכב יחסית (זה לא שאני מנסה להיות פרובוקטיבי, פשוט אין הרבה משחקים שהם לגמרי comparable מבחינת הסקייל ורמת הפירוט), אם אנחנו מדברים על אסתטיקה נטו אתה יכול להכניס את כל משחקי העולם הפתוח הפשוטים יותר כמו באטמן, אינפמוס, גם הוויצ'ר.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 24 אוקטובר 2015, 12:26

bling כתב:צודק אולי קיצוניות זו מילה קשה מדי, אבל הוא מתקשה לשמור על ה 30 בקטעי הכרכרה, לא יודע אם כל האספקט של הרכיבה משמעותי במשחק אבל אם כן אז אנשים יחוו לא מעט נפילות שם.

שים לב שגם בקטטה בסוף החלו נפילות פריימים, גיימרסייד למשל הוציאו סרטון מדידת fps של שלב פנימי וקטטה והמשחק די מגמגם


ככה שזה לא נראה לי פחות או יותר מושלם.

בקשר ל VIDEOGAMER הם העלו סרטון של חלק מהגליצ'ים והבאגים שהם נתקלו בהם, גם יורוגיימר מתארים בעיות כאלו, רק בסקאלה הרבה פחות קיצונית מ UNITY, להגדרתם זה דומה למשחקי סדרה קודמים חוץ מ UNITY.

בוויצ'ר 3 יש איזור שניים שנחשבים לבעייתיים על הפס4, והם עכשיו במצב הרבה יותר סביר עם נפילות לכיוון ה 20 גבוה, שאר הזמן זה כמעט נעול, צריך לחכות לניתוח יותר מעמיק בקשר למצב ב AC, אבל מההתרשמות שלי מקטעי המדידות השונים, ההגדרה שלך נדיבה למדי, פחות או יותר מושלם זה למשל WATCH DOGS על הפס4 שנעול על 30 ויורד ממנו רק בקטעי לחץ קיצוניים, MGS5 הוא גם משחק שפחות או יותר מושלם מבחינת ביצועים, פה? ביצועים סבירים ביחס לדור הזה (טובים מאוד ביחס לקודם), אבל לא בדיוק קרוב למושלם.

למה הקצנה פראית ומגוחכת? אני מדבר כמובן על GTA5 על הדור הבא, אתה יכול לאמר שיש לו מראה קצת פשוט יותר, אבל הוא חלק ונקי ונעים לעין, זה כבר יתרון גדול מבחינתי, ברגע שהמשחק אסתטי ולא תוקף את העין הוא כבר יפה מאוד על הדור הזה, כמובן שגם יש לו אחלה תאורה, גיאומטריה מורכבת וכו', אתה יכול לא להסכים אבל זו לא כזו דיעה מופרכת.

לקחתי את GTA5 כי הוא גם מורכב יחסית (זה לא שאני מנסה להיות פרובוקטיבי, פשוט אין הרבה משחקים שהם לגמרי comparable מבחינת הסקייל ורמת הפירוט), אם אנחנו מדברים על אסתטיקה נטו אתה יכול להכניס את כל משחקי העולם הפתוח הפשוטים יותר כמו באטמן, אינפמוס, גם הוויצ'ר.


אם "נקי ונעים לעין" זה הסטנדרט, אז גם Ori and the Blind Forest נראה יותר טוב מסינדיקט (הוא אפילו רץ יותר חלק!!!). ההשוואה לGTA V מופרכת. הוא לא קרוב ללהיות באותה הרמה. מה גיאומטריה מורכבת מה? זה פורט מהדור הקודם. אחלה של פורט, שנראה ממש אחלה, אבל לא באמת בר השוואה לאחד המשחקים הכי מרשימים גרפית שקיימים. לגמרי דעה מופרכת.

יורוגיימר לא תיארו בעיות כאלה בכלל. הנה מה שהם אמרו על באגים במשחק:
I saw only one real graphical bug in over 35 hours of play, although occasionally I'd have to reset a mission if something went awry with the game's mission sandbox. For example, one time I was escorting Alexander Graham-Bell safely across a street. For some reason, a ruckus had occurred off-screen which caused the police to charge in, knocking down and killing poor AGB, forcing a mission restart. But such moments are few and far between.

הלוואי שזה היה המצב עם הוויטצ'ר 3.

סרטוני באגים וגליטצ'ים אפשר לעשות לכל משחק בכיף. גם לMGS 5:

כמובן שאפשר לעשות בקלות גם למשחק שלטענתך נכנס בקלות להגדרה של עובד פחות או יותר מושלם:


לכן אני לא מתרשם מהסרטון של Videogamer.

ההגדרה שלי לא נדיבה, כי היא מתחשבת בתוכן המשחק. אם COD היה עובד ככה, אז הייתי אומר שהוא לא פועל טוב במיוחד. אם FIFA היה עובד ככה, הייתי אומר שהוא לא עובד טוב במיוחד.
מכיוון שמדובר במשחק הרבה יותר מורכב, הסטנדרטים מאוד שונים. הוויטצ'ר 3 הוא הדוגמא הכי קרובה. נכון שהוא עושה הרבה פחות דברים מורכבים מבחינת הארכיטקטורה בעולם, כמות האנשים והאנימציה אבל הוא מכפה על זה, למשל בכמות וגיוון הצמחיה והוא באמת דוחף את הקונסולות לקצה. ואם הוויטצ'ר 3 היה עובד כמו סינדיקט בהשקה (או קצת לפניה), זה היה שיפור אדיר למצב שלו.

אגב, מסרטונים נראה לי מאוד ברור שהם התפשרו בכמות האנשים בעיר, כדי להגיע למצב הזה. בתור מישהו שבכל מקרה הולך לשחק במשחק על המחשב, זה די מצער. הייתי מקווה לאיזה סליידר של כמות אנשים בפורט לPC, אבל זה באמת אופטימיות יתר. זה לא משחק של רוקסטאר.
אני חושב שזה גם חבל, כי רובנו בוודאי מכירים תמונות מאותה תקופה ויש המון צפיפות של אנשים על המדרכות של לונדון. הסיבות לכך שהם עשו את זה ברורות. גם טכנית זה יותר פשוט וגם פרקטית, יותר נעים לנוע בעיר, בלי להתקל כל הזמן באנשים. מצד שני, דווקא במשחק הזה, בו הטרוורסיה עוד יותר מוצלחת וכיפית, לא היה נוראי בעיני לעודד את השחקן לרוץ בעיקר על גגות העיר, כמו ביוניטי.
בקיצור, לראייתי, זה סוג של צעד אחורה לסדרה וחבל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 24 אוקטובר 2015, 13:17

טוב נו ברור לך שעברת את הקו של ההקצנה המגוחכת, מן הסתם GTA5 הוא עדיין אחד המשחקים המורכבים שיש, העובדה שיש לו גרסת דור קודמת לא מצביעה על חוסר המורכבות שלו, המשחק קרטע על הדור הקודם וגם היה עם חרא IQ, זה ברור שהוא היה גדול על החומרה ההיא, גם יש גרסת דור קודם לקרייסיס 3 אתה יודע.

סינדיקייט אולי עושה דברים מרשימים טכנית, אבל הוא לא משחק יפה במיוחד, יכול להיות שהוא גדול על הקונסולות כמו שקרייסיס 3 היה, לא יודע, אבל כשאני רואה אותו אני ממש לא מקבל ממנו וואו, הוא נראה bland וה IQ שלו גס למדי.

וכשאמרתי ש VIDEOGAMER יצרו סרטון, לא התכוונתי שזו ההוכחה שהמשחק מלא בבאגים, התכוונתי שזה לא שהם מדברים באוויר מבחינת החוויה האישית שלהם, יכול להיות היה להם מזל רע, לא יודע, בקשר לגליצ'ים דיברתי על הניתוח של DF שמתארים את האספקט הזה כלא אידיאלי אבל ברמה של המשחקים הקודמים:

This is not to suggest that you're in for an entirely clean run though - in one area, we clipped through some scenery and got stuck in the water, necessitating a checkpoint restart. Elsewhere, characters disappeared in a cut-scene - an unwelcome oddity, but hardly game-breaking. Eurogamer's ACS reviewer Tom Phillips, and video editor Ian Higton - both of whom have sunk more hours into this game than we have - also report a much more solid experience compared to Unity

Not completely ideal then, but more along the lines of a standard Assassin's Creed title as opposed to last year's nightmare.


וכאמור, אני לא מתרשם מה FPS ביחס למה שהם השיגו פה טכנית, 900P עם IQ גס ועם נפילות פריימים (גם אם הרבה יותר טוב מ UNITY) זה לא מרשים אותי משום בחינה.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 24 אוקטובר 2015, 14:10

GTA 5 הוא משחק דור קודם. אין בו גיאומטריה מורכבת והעיר בו בטח ובטח לא קרובה לרמת הפירוט במשחקי AC לדור הבא. הוא נס טכני בדור הקודם ואחלה וחביב בדור הנוכחי. בהחלט עברנו בצוותא את הקו של ההקצנה המגוחכת ברגע שאמרת שהוא נראה יותר טוב מסינדיקט. אולי אתה צודק ולא הייתי צריך להצטרף אליך ולהגיב לטענה הזאת לעניין.

הניתוח של DF ברור מאוד. הם נתקלו בבאג וחצי בזמן שלהם עם המשחק. גם הביקורת של יורוגיימר מאוד ברורה. הם נתקלו בבאג וחצי בעשרות השעות שלהם עם המשחק. בהשוואה למשחק עולם פתוח מורכב כמו הוויטצ'ר 3, זה בבירור הרבה יותר טוב ובהשוואה בכלל למשחקים עם עולם פתוח חי ומורכב, מדובר במשחק במצב טוב מאוד. בין אם אתה מכיר בזה או לא, בהשוואה לכל דבר שמתקרב אליו, הביצועים טובים מאוד.
ביצועים דומים בוויטצ'ר 3 היו מהווים שיפור משמעותי. אין על כך וויכוח.

IQ גס זה מושג אמורפי וחסר משמעות. המשחק נראה נהדר. מספיק רק להסתכל על הרגע בסרטון של פוליגון שהמצלמה מסתכלת מעלה ורואים את הנוף של העיר ואת העשן שיוצא במרחק מעשרות ארובות. פשוט מרהיב.
זה שהוא לא מרשים אותך, לא מפתיע אותי.
אין פה ממש על מה להתווכח. אתה אומר "הוא לא יפה במיוחד". אני אומר שהוא מרהיב ועוצר נשימה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 24 אוקטובר 2015, 14:31

GTA5 זו לא הקצנה מגוכחת, זה שאתה לא מקבל דיעה שונה זו בעיה שלך, גם KEO אמר ש GTA5 נראה יותר טוב לטעמו מהוויצ׳ר, אז סבבה, לא הסכמתי אבל מפה ועד להתחיל איתו ויכוחי אבסורד כמו אינדי דו מימדי יותר מרשים וכו׳ יש דרך ארוכה, קיבלתי את זה שהוא חושב ככה והוא מבין בגראפיקה יותר משנינו, זכותו.

הלכתי על GTA5 כי הוא הכי קרוב להקבלה, מבחינתי כמעט כל משחק עולפ פתוח לדור הבא נראה טוב יותר אבל אם הייתי אומר באטמן היית אומר כנראה בצדק שאין מה להשוות, אז מה AC הוא מקרה ייחודי שבגלל זה אי אפשר לבקרו כי אין משחק מקביל במאת האחוזים? אולי, אבל אני מצפה ליותר מאיזו זווית שתסתכל על זה, אולי אני צריך להפנות את האש כלפי הקונסולות אבל זה המצב.

בקשר לבאגים, לא יודע אם לא שמת לב אבל אמרתי שבהשוואה לוויצ׳ר הוא בטח גן עדן, אתה נובח פה על העץ הלא נכון, ציינתי רק שע״פ דיווחים כולל DF (שאתה מוזמן להתעלם אבל הם משתמשים במילה לא אידיאלי ושזה דומה למשחקי עבר) אכן יש נוכחות ברורה של כאלו.

לא ידעתי שאיכות תמונה זה מושג אמורפי, חשבתי זה די ברור שאם הפתרון AA לא משהו, יש הרבה Shimmering, רזולוציה לא אידיאלית, AF נמוך, רמת LOD חלשה עם טקסטורות מרוחות וכו׳, אלו דברים שבסופו של דבר (לפחות רוב הדברים שציינתי פה) יוצרים איכות של תמונה, לא אומר שכל זה נכון לסינדיקייט אבל לאמר ש IQ זה אמורפי זה מטופש, זה מושג נפוץ מאוד שמשתמשים בו בכל דיון טכני.

לא הבנתי למה זה לא מפתיע אותך שהוא לא מרשים אותי, מה עכשיו אתה טוען שאני במסע צלב נגד AC? על יוניטי אמרתי עוד מהסרטונים ב E3 שהוא מדהים והפצרתי בכולם להוריד את הסרטונים באיכות הגבוהה (שהיו בדיעבד מגרסת הפיסי אבל לא משנה), עם המשחק הזה עוד לפני שיצא ה DF ואחרי שיצאו הרבה סרטונים מהגרסה הסופית אמרתי שהוא לא יפה במיוחד בעיני ונראה כמו Downgrade גדול ויזואלית מקודמו, לא שלקודמו היה IQ מדהים על הקונסולות אבל התאורה כן היתה מרשימה יותר והוא נראה יותר כמו ציור חי שכזה, כמובן שעל הפיסי הוא בכלל מדהים, בנוסף סינדיקייט למרות שיפור ביחס לקודם בתחום גם לא בדיוק חלק כמו חמאה בתמורה לכל הקיצוצים אז קשה לי להתלהב, מה לעשות.
נערך לאחרונה על ידי bling ב 24 אוקטובר 2015, 14:38, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 24 אוקטובר 2015, 14:36

GTA 5 זו לחלוטין הקצנה מגוחכת. אין שום סיבה להשוות אותו למשחקי AC בדור הנוכחי, בדיוק כמו שאין שום סיבה להשוות את ORI למשחקי AC.

IQ זה לחלוטין מושג אמורפי וסובייקטיבי. בדיוק כמו להגיד "המשחק יפה בעיני".
ה"downgrade הגדול ויז'ואלית מקודמו" שעליו אתה מדבר לא ממש קיים. הם נראים מאוד מאוד דומה. אם קיימת ירידה במשהו, זה אך ורק בכמויות האנשים. בכל תחום אחר, הם פחות או יותר זהים. אני בטוח שיש גם כל מיני שיפורים לאפקטים כאלה ואחרים, אבל הם כנראה זניחים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 24 אוקטובר 2015, 14:44

אני שוב אומר שגם קיאו השתמש בהשוואה הזו כלפי הוויצ׳ר 3, זה עדיין משחק מורכב מאוד לא משנה מה תאמר אבל בסדר, מיצינו.

IQ זה לא מושג אמורפי ונראה לי פירטתי מה הוא אומר, אבל מיצינו.

שנמוכים קיימים בתאורה, בקהל (למרות שזו חרב דו צדדית במקרה של יוניטי, לפחות על הקונסולות בגלל שהיו בעיות Pop ins איתו), פחות מקומות Interiors מרהיבים שהיו ביוניטי (לדעתי הרגעים הכי יפים בקודמו), זה מספיק בשביל שארגיש שנראה חיוור לעומתו, לא מסכים? זכותך, אולי כשיצאו סרטונים מגרסת הפיסי אני ארגיש אחרת.

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 24 אוקטובר 2015, 18:39

חבר שלי קנה את המשחק (Synicate) לאחיו, אז הוא בדק אותו. אמר לי ששעמם אותו מאוד. הוא גם לא התרשם ממנו מבחינה גרפית. אולי הכוונה שהצבעים וסגנונו הגרפי אינם לרוחו, כי הוא נתפס מרשים גרפית.

DrKeo כתב:רונן, אני אגיד את זה שוב...

אני רוצה את זה שוב, מה'כפת לך :)

הגיימפליי של זלדה מיושן נורא. נכון, אני לא מתיחס לSS כי לא שחקתי בו, אני מתיחס לכל זלדה אחר שיצא לפניו. להנעל על אוייב זה מיושן, חוסר שליטה במצלמה זה מיושן, הדרך שבה לינק נע ומתנהג הוא מיושן והדרך שעיצוב השלבים בנוי הוא מיושן.

אתה מדבר על קוסמטיקה, אפשר להסכים על כך (לפחות על כמה מטענותיך). אני רק אומר שזה לא דיל ברייקר בשום מובן.

ואני לא מבין: יש המון משחקים מודרניים שננעלים בהם על אויבים. ובוא נצא מתוך נקודה הנחה שזה מיושן: זה יעיל וזה עובד. מה הלחץ להחליף זאת? ואין שליטה במצלמה במשחקי זלדה?

הלוואי שמשחקים אחרים היו מעוצבים יצירתי ומבריק, באיכות רבה כמו משחקי זלדה. באמת שאינני מבין על מה אתה מדבר. מעטות עושות זאת נכון. ראה את ממוצעי משחקי הסדרה, איכותה המדהימה עקבית מאז ששוחרר משחקה הראשון. זה הישג שאין שני לו בתעשייה, אז משחקים מודרניים רבים יכולים "להשתחוות" כשהם "מדברים" על סדרת זלדה :)

זלדה הבא יוצא ב2016, עברו 18 שנים מאז זלדה OOT, צריך לשחרר, אפשר להתקדם קדימה.

כי זלדה זה זלדה. אפשר לשפר את הקוסמטיקה, והם אכן עושים זאת ממשחק למשחק. מה ציפית? שלא יהיו מקדשים? שלא יהיה עולם פתוח? במה הסדרה הזאת שונה ממשחקים אחרים בשוק? היא עושה את הדברים החשובים ביותר באופן הטוב ביותר, גם אם יש כמה היבטים מפגרים, אני לא מכחיש.

כמו, למשל, היעדר דיבוב שאתה יכול לבקר. אין ספק שפה אסכים אתך. בעבר גוננתי על כך כי חשבתי: הלוואי שמשחקים שיש בהם דיבוב היו איכותיים כמו משחקי הסדרה הזאת, אז לא התעכבתי בזוטות. גם כי חשבתי שעדיף חוסר דיבוב מאשר דיבוב לא מוצלח, ולנינטנדו אין ניסיון ממש בדיבוב. לא הייתי בטוח אם כדאי לבדוק זאת במשחק זלדה.

למה זלדה OOT יכל להמציא בערך הכל מחדש וזה היה בסדר...

למעשה, גם הוא לא היה שונה. היה בו עולם פתוח ומקדשים, גם גאדג'טים מוכרים קיבלו צורה תלת ממדית. נדמה לך שהוא המציא משהו רק בגלל המעבר לתלת ממד.

עם זאת, הוא הביא את מכניקת הנעילה שהייתה די חדשנית לזמנו (שכחתי עוד משהו?), אבל נדב, חדשנות זה לא דבר של מה בכך, היא לא קורית לעתים קרובות. הומצאו מאז כל כך הרבה דברים טובים שהיום נראים מובנים מאליהם, לכן זה לא קל להמציא שוב את הגלגל. אם זה היה קל, למיאמוטו לא היו נגמרים הרעיונות הטובים, לכן הוא התחיל לעשות ניסויים מטופשים. לכן התווכחתי אתכם בעניין החדשנות שהטכנולוגיה של הדור החדש יכולה להביא, טענתי שגם היא מוגבלת, והנה בינתיים טענתי הוכחה.

הסדרה לא שברה קרקעות מאז, אך היא בהחלט הביאה משחקיות משובחת ומרתקת, ועיצוב שלבים וחידות מבריק. רק TP ממש הזכיר משחק אחר בסדרה, אבל אתה יודע מה? זה לא הפריע לו להיות משחק הזלדה הטוב ביותר לדעתי (בזכות עיצוב המקדשים והחידות, בגללם אני אוהב מאוד את הסדרה).

וכל זלדה אחריו נשאר בדיוק אותו דבר כבר 18 שנים וכשאומרים שהסדרה צריכה להתרענן מבחינת המכניקות הבסיסיות זה לא בסדר? כל כמה שנים צריך לעשות סוג של OVERHAUL למשחקים, מה שהיה טוב ב98 לא לגמרי יעבוד ב2018. זה לא בקטע רע, זה לא אומר כלום על המשחק מ98, רק שהזמנים השתנו וצריך להתקדם.

אני חושב שהדיון מיותר כי לא שיחקת ב־Skyward Sword, אפילו אין לך ממוצע ביקורות שאתה יכול להיסמך עליו :)

לעזאזל, גם כל המשחקים בסדרה שקדמו לו נהנו מממוצע מרשים, על אף הבעיות, אמתיות או לאו, שאתה מציין.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4817
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 25 אוקטובר 2015, 04:29

מי מסכם את המגילות פה? או שזה שחר בעד, נדב נגד, ואני קונה את המשחק בכל מקרה?
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 25 אוקטובר 2015, 06:18

די מדויק.
אתה יכול להוסיף את רונן שאיכשהו מדבר על זלדה וויכוח צדדי עם בלינג על האם המשחק יפה או לא (ויכוח סטנרטי של כן ולא) ואז לא הפסדת כלום.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 25 אוקטובר 2015, 06:48

אתה בכל מקרה קונה את המשחק, בוזמן... אז מה זה משנה על מה הם חפרו? כלומר, גם ככה אמרת שזה שיעור היסטוריה בשבילך ופחות אכפת לך מהמשחק, אז זה לא באמת חשוב מה הציון שלו או אם הוא מוצלח.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4817
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 25 אוקטובר 2015, 06:52

אני בהחלט נהנה גם מהמשחק, פשוט אצלי היופי ההיסטורי נותן לו מימד הרבה יותר גדול של הנאה לעומת אחרים. (אפילו את 3, המשחקי גרוע, לא יכולתי שלא להינות מתחושת החוויה שפתאום נופלת לך על התקופה.)
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 25 אוקטובר 2015, 07:07

אז בכלל אין שאלה מבחינתך אם לקנות את סינדיקט או לא. הביקורות שלו לא רעות סה"כ , ונשמע שהוא לפחות יותר טוב מ3 ויוניטי, אז מה ההתלבטות? 3 נגיד,הוא משחק איום ונורא לדעתי, ואחד מהבודדים שאני ממש מתחרט שהוצאתי עליהם כסף. כל החוויה ההיסטורית שבעולם לא תתקן לי את הטעם הרע שהוא השאיר לי.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4817
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 25 אוקטובר 2015, 08:07

השאלה שלי היא לא אם לקנות אותו, אלא מתי. והיא תגזר בעיקר האם אני רוצה גירסת אספנים (ואז אקנה כאן, לא אראה איפה יש לי מקום במזוודה, אבל אקנה בכל זאת) או גירסה רגילה ואז אחכה ואקנה מרחוק (וכנראה גם ארוויח במחיר).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 25 אוקטובר 2015, 11:02

[quote="bozeman"]השאלה שלי היא לא אם לקנות אותו, אלא מתי. והיא תגזר בעיקר האם אני רוצה גירסת אספנים (ואז אקנה כאן, לא אראה איפה יש לי מקום במזוודה, אבל אקנה בכל זאת) או גירסה רגילה ואז אחכה ואקנה מרחוק (וכנראה גם ארוויח במחיר).[/quote

אם אתה מתכנן לשחק בONE, אז בכל מקרה יש לך כמה חודשים לחשוב על זה, לא?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4817
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 25 אוקטובר 2015, 18:52

כן לוואן, והחודשים כבר רק בקושי חודשיים...
תמונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 46 אורחים