bling כתב:או בקיצור, אתה רוצה אססינס קריד- Batman's edition, חוץ מהקטע של התגנבות דרך טיפוס קירות שלא כל כך הבנתי למה הכוונה
את האמת מבחינתי זה גם יהיה שיפור גדול אבל אולי בכל זאת צריך לבנות לסדרה אופי מעניין משלה, הרי המערכת קרב של באטמן לא הכי תעבוד במבנה ההתגנבות הנוכחי של AC, אם הם הולכים על מערכת קרב כזו הם צריכים קטעים מוגדרים כמו בבאטמן שיש רק התגנבות או עכשיו קטע של מכות וכו', המערכות לא הכי משתלבות ביחד (כמו שמנסים לעשות ב AC) כי בתכל'ס זה לא מעניש במיוחד כשמגלים אותך אם אתה יכול לפרק אותם בסגנון באטמן.
אז כן, אם הם יעברו ל AC שמעוצב לגמרי כמו באטמן (כולל קמפיין די לניארי ויחסית מתוסרט כמו במשחקי באטמן שהצעת) אני ממש אשמח ואקנה את המשחק, אבל נראה לי אם מנסים להתחשב בעקרונות של הסדרה והחזון שהיא מנסה להעביר, כנראה צריך לחשוב על overhaul אחר.
bling כתב:אתה יודע אבל שמחזור הפיתוח של כל משחק הוא שנתיים-שלוש, אלו פשוט צוותים שונים שעושים את משחקי הסדרה, יש ליובי ממש מפעל אססינס קריד שם שמורכב מיותר מאלף עובדים שעושים רוטציות דו שנתיות, אולי בגלל זה המשחק גם מרגיש כאילו יצא ממפעל.
גם סדרת סולס תתחיל להמאס על המעריצים שלה אם הם ימשיכו לסחוט אותה ככה, למזלם לפחות עם DS3 רק בעלי הפס4 ירגישו קצת עייפות, על ה PC בטח המשחק יצליח מאוד (שחקני PC מתים על סדרת סולס והיא מוכרת מעולה שם) אבל אם הם ימשיכו כל שנה להוציא חדש אתה תראה שמהר מאוד יתחילו טענות גם כלפי הסדרה הזו.
DrKeo כתב:bling כתב:או בקיצור, אתה רוצה אססינס קריד- Batman's edition, חוץ מהקטע של התגנבות דרך טיפוס קירות שלא כל כך הבנתי למה הכוונה
את האמת מבחינתי זה גם יהיה שיפור גדול אבל אולי בכל זאת צריך לבנות לסדרה אופי מעניין משלה, הרי המערכת קרב של באטמן לא הכי תעבוד במבנה ההתגנבות הנוכחי של AC, אם הם הולכים על מערכת קרב כזו הם צריכים קטעים מוגדרים כמו בבאטמן שיש רק התגנבות או עכשיו קטע של מכות וכו', המערכות לא הכי משתלבות ביחד (כמו שמנסים לעשות ב AC) כי בתכל'ס זה לא מעניש במיוחד כשמגלים אותך אם אתה יכול לפרק אותם בסגנון באטמן.
אז כן, אם הם יעברו ל AC שמעוצב לגמרי כמו באטמן (כולל קמפיין די לניארי ויחסית מתוסרט כמו במשחקי באטמן שהצעת) אני ממש אשמח ואקנה את המשחק, אבל נראה לי אם מנסים להתחשב בעקרונות של הסדרה והחזון שהיא מנסה להעביר, כנראה צריך לחשוב על overhaul אחר.
זה משחק עולם פתוח, יש בו משימות, בחלקן אתה מתגנב, בחלק אתה נלחם, אמור להיות גיוון וזה. כמו שבMGS אתה מתגנב במשימה אחת ונלחם בSKULLS באחרת או באנצ'רטד שאפילו שם יש משימות שמתגנבים ואחרות שרצים ויורים. אני לא באמת מחפש בטמן כי מAC אני מצפה ל:
1) שההתגנבות תתבסס על טיפוס על הקירות, כלומר להשתמש בטרוורסיה ופלטפורמה כדי לעקוף שומרים, להסתתר מהם וכך הלאה. אני יכול לראות אזורים שבהם הקירות וארכיטקטורה היא סוג של פאזל שבשילוב עם שומרים אתה מקבל לדעתי תוצר מעניין ויחסית יחודי.
2) עיר סופר חיה, בניגוד לבטמן
3) טרוורסיה ממש מגניבה בסביבה ולא סתם לרחף ולעשות ZIPLINE לכל מקום.
אני גם לא חושב שזה כזה רחוק מAC היום.
DrKeo כתב:לא הבנתי את הביקורת שלך, מדובר בסדרה די MEH כבר הרבה שנים, אתה משווה אותה לריק ומורטי? כאילו מה, מה הנשמה של הסדרה הזאת? גיימפליי שטחי? השיא של הסדרה בשנים האחרונות היה הספינה בAC4, מכניקה שלא קשורה בשום צורה לסדרת AC ויכלה להיות פרנצ'ייז חדש.
bling כתב:בטח שעומד מאחורי המספר הזה משהו, אתה אומר ביקורות מעולות כי לקחת כמה תשיעיות בעוד שהרוב נותנים שביעיות, אם הביקורות של התשיעיות הם ממבקרים שאתה אוהב ומעריך אז סבבה בשבילך ואתה לא צריך יותר מזה, אבל המשחק רחוק מלהיות קונצנזוס מקיר לקיר ולא הייתי מגדיר באופן כללי את הביקורות כמעולות, נראה שלהרבה מבקרים כבר לא מספיק לקבל AC שנתי שעשוי לא רע, יש לא מעט טענות כלפי הגיימפליי, AI, תוכן ומשימות פילר ודברים שעומדים במקום יותר מדי זמן, וזה למרות שיש שיפורים בטרוורסיה ובעלילה אבל לפחות ללא מעט מבקרים זה כבר לא מספיק עוד.
בכל אופן מה שבטוח זה שסדרה שפעם היתה זוכת Goty ובשנים אחרות לפחות מועמדת התדרדרה די חזק שהיום היא מקבלת 78 וזו כבר די שגרה, עוד משחק AC שלא מזיז במיוחד, חייבת ריבוט דחוף לדעתי וזה ישתקף גם במכירות השנה.
bling כתב:אני יודע מה זה ממוצע, הוא אומר מה שהוא תמיד אמר, שכלול של ציונים שניתנו על ידי אוסף של מבקרים מקצועיים, הממוצע של AC החדש סביר (בסקאלת משחקי הוידאו כמובן), רחוק ממעולה.
בקשר למכירות, נחיה ונראה, ברור שהוא ימכור כמה מליונים אבל תהיה עוד ירידה משמעותית מ UNITY.
DrKeo כתב:די נו שחר, יש למשחק הזה ממוצע של משחק בסדר בדיוק כמו כל משחק עם ממוצע בסדר. להאשים את המערכת ממוצעים של MC זה טפשי בויכוח כזה כי הממוצעים שלהם בעייתיים כשאתה מתווכח על "X קבל 82 ו-Y קבל 85" אבל כאן אתה מדבר על משחק שלא הצליח לשבור את קו ה8 ואתה מדבר עליו כאילו הוא איזה יצירת אומנות של 95. אתה צריך לשחרר, אהבו מאוד את AC2 אבל זה הAC היחיד שיש עליו סוג של קונסנזוס. אני יודע טוב מאוד מה הייתה ההבטחה של AC, היה לי הייפ מטורף לקראתו ובלעתי כל מה פטריס אמר אבל הסדרה פשוט לא הצליחה לממש את החזון שלו מעולם. אני יודע שאני רק שחקתי בAC1 ו-2 ולכן אפשר לזלזל בכל מה שאני אומר אבל בתור מישהו שכן שחק בAC1-2 אני יכול להגיד שהסדרה הזאת כל כך צועדת במקום אחרי 9 משחקים שאני מסתכל על AC9 (וכן, AC:R הוא AC9), נזכר בAC1-2 ואומר "וואללה, לא מעניין". וזה לא כי הסגנון הוא לא בשבילי או משהו כזה כי הוא הכי הסגנון בשבילי, זה כי יוביסופט תקועה באיזה לופ בנאלי כבר 6 שנים והיא לא מצליחה לצאת ממנו.
Nucleus_Dawn כתב:הממוצע לא משנה. לא אמשיך להסביר ולהדגים לך מדוע. לא השכנית עד עכשיו ובטח לא תשתכנע גם בפעם האלף שתשמע שאדיוטי לחשב 4 כוכבים בתור 80 וכן הלאה וכן הלאה וכן הלאה.
הביקורות חיוביות בעיקרן והתמונה שעולה מהן, היא שמדובר במשחק מוצלח מאוד, שמצליח לרענן את הסדרה לא מעט. זה מה שחשוב וזה גם מה שהלקוחות הפוטנציאליים רואים.
אלו שאפילו קוראים את הביקורות (אני עדיין היחיד פה, אגב?) בכלל ברור להם כמה שהן חיוביות.
Nucleus_Dawn כתב:DrKeo כתב:די נו שחר, יש למשחק הזה ממוצע של משחק בסדר בדיוק כמו כל משחק עם ממוצע בסדר. להאשים את המערכת ממוצעים של MC זה טפשי בויכוח כזה כי הממוצעים שלהם בעייתיים כשאתה מתווכח על "X קבל 82 ו-Y קבל 85" אבל כאן אתה מדבר על משחק שלא הצליח לשבור את קו ה8 ואתה מדבר עליו כאילו הוא איזה יצירת אומנות של 95. אתה צריך לשחרר, אהבו מאוד את AC2 אבל זה הAC היחיד שיש עליו סוג של קונסנזוס. אני יודע טוב מאוד מה הייתה ההבטחה של AC, היה לי הייפ מטורף לקראתו ובלעתי כל מה פטריס אמר אבל הסדרה פשוט לא הצליחה לממש את החזון שלו מעולם. אני יודע שאני רק שחקתי בAC1 ו-2 ולכן אפשר לזלזל בכל מה שאני אומר אבל בתור מישהו שכן שחק בAC1-2 אני יכול להגיד שהסדרה הזאת כל כך צועדת במקום אחרי 9 משחקים שאני מסתכל על AC9 (וכן, AC:R הוא AC9), נזכר בAC1-2 ואומר "וואללה, לא מעניין". וזה לא כי הסגנון הוא לא בשבילי או משהו כזה כי הוא הכי הסגנון בשבילי, זה כי יוביסופט תקועה באיזה לופ בנאלי כבר 6 שנים והיא לא מצליחה לצאת ממנו.
שוב? לא. אכפת. לי. מהממוצע. הוא לא משנה. הוא לא רלוונטי. הוא סתמי. הוא לא מייצג.
הביקורות מאוד חיוביות. יש כמה ביקורות חריגות שהן פחות חיוביות ומאוד מקוטבות בציון. הממוצע לא רלוונטי במקרה הזה. סתם עוד דוגמא מיני רבות שמראה עד כמה הממוצע הזה הוא כלי מחורבן (אפנה אותך לטעות בתפיסה של בלינג שהיה משוכנע שרוב המבקרים נתנו למשחק שביעיות, כאשר רוב גדול של שני שליש דווקא נתן לו 85 ומעלה).
שלא לדבר על ביקורות חיוביות כמו של יורוגיימר שבכלל לא נכנסות לממוצע (ואם יכנסו, בכלל יהפכו אותו ליותר מגוחך).
בתור מישהו ששיחק לפני חמש שנים במשחקים בסדרה, כל הערה שלך על המשחקים מוכיחה שאתה לא יודע על מה אתה מדבר.
אתה חושב על כל מיני דברים שכבר לא חלק ממנה.
אתה חושב שהקרבות קלים (הם קשים ביוניטי וככל הנראה יותר קשים בסינדיקט, בהתבסס על רמת הדמות).
אתה חושב שהאויבים תוקפים אחד אחד וזה כבר מזמן לא המצב.
אתה חושב הרבה דברים שלא רלוונטיים לסדרה שהתפתחה והשתנתה מלא בחמש שנים וחלק מהדברים שאתה חושב לא היו רלוונטיים גם שנה אחרי שac2 יצא ומיליוני שחקנים התמוגגו מרומא של ברודרהוד.
ההסתכלות שלך מאוד שטחית וזה הכי טבעי בעולם בהתחשב בכך שהסדרה מעולם לא עניינה אותך במיוחד. גם לא בשיא שלה.
אנסה להדגים לך איך התלונות והצעות התיקון שלך נשמעות, בעזרת סדרה שאתה אוהב ומעריך:
אתה יודע? משחקי mgs ממש מעפנים. קודם כל, הפייסינג של ההתגנבות משעמם. צריך לאפשר לשחקנים לבחור לירות בגל מה שזז.
בנוסף, חייבים להפסיק עם סרטוני המעבר. שיתנו למישהו שבאמת יודע לספר סיפור לביים את המשחקים. קוג׳ימה סתם ממלא את המשחק בסרטונים ארוכים ומשעממים.
עוד דבר שחייבים לעשות, זה לשחרר קצת את הסיפור. הוא הרבה יותר מידי מקורקע וזה טרחני ומשעמם. שיכניסו קצת קסמים, קונספירציות פסיכיות, איזו מערכת שגורמת לך להרגיש שאתה באמת מתקדם על המשחק ונהייה יותר טוב בו. מערכת של שדרוג וגיוון הציוד עם הזמן יכולה להתאים בול.
אתה יודע מה הכי הכי גרוע בסדרה? היא לינארית מידי! נמאס מכל המסדרונות האלה. שיעבירו אותה לשלבים גדולים ומעניינים. שאוכל באמת לבחור איך לגשת לכל אתגר.
ככה אתה נשמע, כשאתה מדבר על ac.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 181 אורחים