Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 22 אוקטובר 2015, 19:22

זה משנה, כי אם היא תראה 80 ואת KEO היא תראה ששוקל 60 אז היחס ביניכם ישמר ואתה עדיין תחשב גדול לעומתו :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 אוקטובר 2015, 19:26

בדרך כלל אפשר לבכות על ממוצע כשמדובר בבלעדי כי לpc, לפס4 ולone יש המון אתרים מוקדשים ולכן הממוצע נלקח מחתך אתרים שונה לגמרי. כלומר יכול להיות שבממוצע עיתונןת הפלייסטיישן מחמירה מעיתונות הpc או להפך. אבל לבוא לשני משחקים שבוקרו על הפס4? כנראה שגם יש איזו סטיה מדיבר בשבריר נקודות לפה או לשם.

בכל מקרה ויכוח ממוצעים זה באמת לא הנקודה פה. Ac זאת סדרה שצועדת במקום שנים והיא צריכה רענון, נדמה לי שאפילו שחר הסכים עם זה שהסדרה צריכה רענון. יובי שמה כל היום פלסטרים, היא חושבת שאם היא תעשה במשחק אחד שטיק אחד ובמשחק אחר שטיק אחר אז היא פתרה את הבעיה אבל זה לא עובד ככה.

וכן, לא שחקתי 5 שנים והסדרה נלעסה עוד יותר, זה סותר? גם cod לא קניתי 5 שנים, גם גיטר הירו לא קניתי יותר אחרי רוקבאנד. ברגע שסדרה הופכת לשנתית והיא רוב הזמן דורכת במקום אז כן, היא ממאיסה את עצמה, הפתעה גדולה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 22 אוקטובר 2015, 19:35

זאת השנה הראשונה שאפילו לא מדגדג לי לקנות ac. ומאוד אהבתי את הקודמים חוץ מ3 ששנאתי ו4 שאהבתי עד שהוא נמאס עלי איפה אחרי 70 אחוז משחק ונטשתי אותו בלי לסיים. את יוניטי ניסיתי קצת (4 שעות בערך) וגרפית הוא היה מהמם, אבל כל השאר, כולל המשימות והעלילה שיעממו אותי מאוד.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 22 אוקטובר 2015, 19:38

לא צריך לבכות על ממוצעים. רק להכיר בעובדה שזו שיטה מחורבנת (לא מדויקת ולא אחידה) למדידה של איכות של משחק וידאו.
בתקווה, גם אנשים יפסיקו להתייחס לממוצע, במקום לתוכן הביקורות ואז דיונים על איכות משחקים יהיו טיפה פחות דו שיח של חירשים.

נדב, אתה לא אהבת את הסדרה לפני שהיא נלעסה. נראה לי ברור שהלעיסה (שלא נעשתה על ידך בכלל, אז הלסת שלך טרייה וחזקה ומוכנה ללעוס הכל) לא קשורה לבעיה שלך איתה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 22 אוקטובר 2015, 22:06

DrKeo כתב:אני יודע שאני רק שחקתי בAC1 ו-2 ולכן אפשר לזלזל בכל מה שאני אומר...

אין מה לזלזל בדבריך כי לא הפסדת דבר, מהמשחק השני זה רק הלך והידרדר.

בסופו של דבר, אני חושב שמי שמסכים "לבלוע" את הבעיות בסדרה ייהנה מאוד מהמשחק החדש. הוא כנראה לא נופל מהקודמים, נראה שהוא עולה עליהם, אבל אני לא יודע עד כמה יש משמעות להצהרה הזאת.

המערכת של AC תמיד רצתה לעשות בטמן, אבל לא הצליחה לעשות בטמן.

הם כנראה מתקדמים לשם. אומרים שהוו (כמו של באטמן) מרגיש יופי :)

nuckleus כתב:מה אומר לך, נדב? נמאס לך מסדרה שלא שיחקת בה חצי עשור.

להיטפל לחוסר ניסיונו של נדב בשאר משחקי הסדרה זה לא הוגן כי אתה יודע היטב שיש לעג בולט כלפיהם בתעשייה. זה לא קשור לחוסר ניסיונו של נדב. אפשר לראות זאת בתגובות שליליות רבות באתרים רבים על המשחק האחרון, גם על משחקיה האחרונים של הסדרה, ואפילו אתה הבאת לכאן קומיקס שלועג לסדרה ולמי שעדיין נותן בה אמון.

יש תדמית שלילית בולטת על הסדרה וחוסר ניסיונו של נדב לא מפחית מהעובדה הזאת. לפעמים לא צריך להתנסות כדי להבין מה נכון. כפי שלא צריך לשחק ב־Unity כדי להתרשם שהוא גרוע.

לא צריך לבכות על ממוצעים. רק להכיר בעובדה שזו שיטה מחורבנת (לא מדויקת ולא אחידה) למדידה של איכות של משחק וידאו.
בתקווה, גם אנשים יפסיקו להתייחס לממוצע, במקום לתוכן הביקורות ואז דיונים על איכות משחקים יהיו טיפה פחות דו שיח של חירשים.

אבל ברור שאם הוא היה נהנה ממוצע של 85–90 היית 'מזמר' משהו אחר. כולנו דרוכים לפני שחרור ביקורות של משחקים גדולים, אז כשהן פחות מציפיותינו אנו נתלים בתירוצים? בהחלט חשוב לקרוא את מה שאומרים כדי לקחת דברים בפרופורציות, אך זה בדיוק העניין: כפי שכמה ציינו דברים טובים על המשחק, אחרים ציינו גם דברים פחות מחמיאים. לקחת דברים בפרופורציה משמעו להביט גם על צד המטבע האחר. הוא פשוט לא מופלא. יש בו מספיק בעיות.

וזה בסדר גמור להשתדל לראות את חצי הכוס המלאה, זה אפילו נפלא, אך זה לא סותר את הבעיות שנותרו בסדרה. זה בולט מאוד. הממוצע כעת, לאחר 23 ביקורות, הוא 75.78%. אני חושב שזה די מובהק, עוד לפני שקראנו מילה.

שוב, אני חושב שהמשחק ניצל מהבושה ש־Unity היה. אני בכל זאת ממליץ עליו לאוהבי הסדרה שנותרו, בלי שבדקתי אותו.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 אוקטובר 2015, 23:12

Nucleus_Dawn כתב:לא צריך לבכות על ממוצעים. רק להכיר בעובדה שזו שיטה מחורבנת (לא מדויקת ולא אחידה) למדידה של איכות של משחק וידאו.
בתקווה, גם אנשים יפסיקו להתייחס לממוצע, במקום לתוכן הביקורות ואז דיונים על איכות משחקים יהיו טיפה פחות דו שיח של חירשים.

נדב, אתה לא אהבת את הסדרה לפני שהיא נלעסה. נראה לי ברור שהלעיסה (שלא נעשתה על ידך בכלל, אז הלסת שלך טרייה וחזקה ומוכנה ללעוס הכל) לא קשורה לבעיה שלך איתה.

חשבתי שיש לה המון פוטנציאל אבל היא לא ממשה אותו. לצערי פטריס הבטיח משהו ובסוף הביא משהו שלא מתקרב לקיים את מה שהוא הבטיח. בסופו של דבר AC היה אמור להיות משחק התנקשות שמבוסס על התגנבות דרך הסתתרות בקהל ופלטפורמה התגנבותית וזה ממש לא מה שיצא להם בסוף. יש להם הזדמנות לעשות REBOOT לסדרה הזאת וכן להביא את החזון של פטריס, ביחוד היום שיש מספיק כוח כדי לעשות אותו, אבל נראה שהם ממשיכים לעשות משחקים שלא שונים בשיט מAC1 מעבר לכמות התוכן ופוליש פה ושם. כמו COD, מישהו באמת מוכשר יצר מערכת בסיסית והיורשים שצריכים לעשות את המשחק שנתית, אחרי שהאבא של הפרנצ'ייז לא נמצא בחברה יותר, מפחדים נורא לגעת בקדושה.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 23 אוקטובר 2015, 00:01

בתור מישהו ששיחק בכל משחקי הסדרה ובאופן כללי כן אוהב אותה, אני חייב להסכים שכיום המשחק הוא לא מה שהוא "יועד" להיות, אבל זה משהו שהסדרה צריכה להבין ולא משהו שלרעתה.
כלומר כן המשחק יועד להיות משחק התגנבות בתוך קהל (להבדיל מהתגנבות שקטה בצללים כמו משחקי התגנבות רגילים) שנעזר בפלטפורמת טיפוס על קירות נהדרת.
זה פוטנציאל פשוט מטורף ועד היום הטריילר הראשוני לAC הראשון (הטריילר CGI שנגמר כשהוא נעלם עם הנזירים) שמראה לכאורה איך המשחק ישוחק, הוא פשוט מטורף ומשהו שאני מת שיצא באמת מתישהו.
אבל אז יצא AC הראשון שסבל מהמון בעיות פיתוח ומלא שינויים בכל הבסיס של הגיימפלי שלו (אם תחפשו תוכלו למצוא כמה תצוגות גיימפלי על הבמה, ובכל תקופה הוא נראה אחרת) ופשוט לא ידע מה הוא מנסה להיות וחוץ מדמו טכנולוגי (הערים היו מדהימות לזמנו ומערכת הטיפוס עדיין מדהימה) לא היה שם הרבה.
ואז בAC2 במקום לנסות לבנות מההתחלה את החזון הם פשוט החליטו שהפעם המשחק יודע מה הוא, די זנחו את החזון המקורי למשחק התגנבות בתוך קהל חי והלכו על מה שדי יצא בסופו של דבר מהAC הראשון (רק לא היה מספיק אפוי שם, כמו הכל), משחק התנקשות ארקיידי שכזה שבנוי על הדמו הטכנולוגי הנהדר של הראשון (הפעם בסקין ואווירה של איטליה).
המשחק ידע מה הוא מנסה לעשות, לא התבייש לזנוח את החזון המקורי, הלך על זה בכל הכוח ובגלל זה הוא גם יצא נהדר.

בAC3 שהוא המשחק הבא בסדרה שניסה לחדש נראה כאילו הסיפור חוזר על עצמו, המשחק ניסה לשנות אווירה אחרי שנמאס מעט ממה שעשה AC2 על המשכיו.
מה שיצא זה שוב משחק לא אפוי שלא לגמרי סגור על מה הוא מנסה לעשות, כזה שמשלב אלמנטים של יערות וטבע כעולם שלו עם אלמנטים מאוד מצומצמים ולא מפותחים של צייד וים פתוח, לצד כן נסיון למשימות ה"התנקשות הארקיידית" של AC2 בתוך איזשהי עיר חיה וגדולה אבל לא בדיוק של ארה"ב שרק נולדה (ואני לא נכנס אפילו למשימות ההזויות של שליטה על חיילים במהלך המלחמה בבריטים וכל זה).
ואז מגיע AC4, ושוב הוא יודע בדיוק מה הוא רוצה, זונח לגמרי הפעם לא רק את החזון הראשוני (התגנבות בתוך קהל) אלא גם את השני (התנקשות ארקיידית) ומפתח את היערות והטבע, את הציד וכמובן את הים הפתוח. ונחשו מה? המשחק נהדר!

ולאחר מכן מגיע אלינו פעם נוספת AC שלא סגור על עצמו.. כי שוב יש עיר גדולה אבל שאין ממש מה לעשות איתה, והפעם יש נסיון לשני סוגי אויבים עם המשטרה וה'פושעים' (לא זוכר איך קראו להם במשחק) אבל בפועל אין לזה שום בשר, והנה אנחנו בעיר הכי גדולה שהייתה בAC עם הכי הרבה אזרחים במפה, אבל המשחק הפעם שם דגש על שלבים בתוך מבנים סגורים והתגנבות של מחסות? בקיצור שוב משהו כאן לא דפק ופשוט לא היה בשום כיוון (יוניטי אגב הוא הראשון שלא סיימתי, לא כי הוא היה נוראי או משהו, די נהנתי ממנו למרות הכל, פשוט מתישהו הפסקתי לשחק בו ולא חזרתי, סתם ככה. זה מה שהוא היה פחות או יותר, סתם ככה כזה).

בקיצור מה שאני מנסה להגיד זה שבתור מישהו ששיחק בכל הסדרה ואפילו אוהב אותה אבל מסכים שיש לה המון בעיות, מה שהיא צריכה זה לא ריבוט כי עדיין הסטטיסטיקה היא על משחק מצוין אחרי כל משחק בינוני וזה אומר שיש המון שעובד (אני מדבר כמובן על המשחקים ה"ראשיים" שנעשים במלוא המשאבים ובאמת מנסים לחדש ולעשות משהו, לא לכל משחק שיוצא בערך כל חצי שעה תחת השם הזה), אבל מה שהסדרה צריכה זה להפסיק לירות באוויר לכל הכיוונים ולקוות לטוב.
הסדרה צריכה להחליט מה היא רוצה להיות וללכת לשם בכל הכוח במקום לנסות להכניס את כל המכניקות האפשריות. להגיד שהסדרה לא מתפתחת אלו שטויות (מוזמנים להשוות את שני המשחקים שידעו מה הם מנסים להיות, 2 ו4, ולהראות לי בדיוק איך הסדרה לא מתפתחת), הסדרה פשוט צריכה עוד משחקים שידעו מה הם רוצים במקום אלו שלא יודעים.
אם זה ימשך כך שכל כמה זמן ה"חזון" ומה שהמשחק רוצה להיות משתנה בצורה כזו זה רק יהיה עוד יותר טוב.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 23 אוקטובר 2015, 00:45

DrKeo כתב:
Nucleus_Dawn כתב:לא צריך לבכות על ממוצעים. רק להכיר בעובדה שזו שיטה מחורבנת (לא מדויקת ולא אחידה) למדידה של איכות של משחק וידאו.
בתקווה, גם אנשים יפסיקו להתייחס לממוצע, במקום לתוכן הביקורות ואז דיונים על איכות משחקים יהיו טיפה פחות דו שיח של חירשים.

נדב, אתה לא אהבת את הסדרה לפני שהיא נלעסה. נראה לי ברור שהלעיסה (שלא נעשתה על ידך בכלל, אז הלסת שלך טרייה וחזקה ומוכנה ללעוס הכל) לא קשורה לבעיה שלך איתה.

חשבתי שיש לה המון פוטנציאל אבל היא לא ממשה אותו. לצערי פטריס הבטיח משהו ובסוף הביא משהו שלא מתקרב לקיים את מה שהוא הבטיח. בסופו של דבר AC היה אמור להיות משחק התנקשות שמבוסס על התגנבות דרך הסתתרות בקהל ופלטפורמה התגנבותית וזה ממש לא מה שיצא להם בסוף. יש להם הזדמנות לעשות REBOOT לסדרה הזאת וכן להביא את החזון של פטריס, ביחוד היום שיש מספיק כוח כדי לעשות אותו, אבל נראה שהם ממשיכים לעשות משחקים שלא שונים בשיט מAC1 מעבר לכמות התוכן ופוליש פה ושם. כמו COD, מישהו באמת מוכשר יצר מערכת בסיסית והיורשים שצריכים לעשות את המשחק שנתית, אחרי שהאבא של הפרנצ'ייז לא נמצא בחברה יותר, מפחדים נורא לגעת בקדושה.


לא משנה כמה תחזור על שטויות לא מבוססות כמו "משחקים שלא שונים בשיט מAC1", הן לא יהפכו בדרך קסם לקשורים בצורה כלשהי למציאות.
זה בסדר לא להבין בסדרת משחקים. זה מאוד בסדר כאשר לא שיחקת בה איזה חצי עשור. גם מאוד ברור שבזמן הזה לא דאגת להתעדכן בנוגע אליה ובאמת לברר מה הולך איתה. אגב, גם זה בסדר. היא לא מעניינת אותך.

אני לא מבין למה אתה ממשיך לזרוק לאוויר את הקלישאות השטחיות האלה. אתה באמת לא צריך להתאמץ כדי ללמוד שאתה מדבר שטויות. רק לשים לב לכל מיני שינויים "קטנטנים", כמו שני משחקים בסדרה שמבוססים על קרבות פיראטים (גם חלק מה"קדושה" שיצר פטריס דסילה?), שינויים דרסטיים למערכת הקרב (בטח ביוניטי, אבל גם לפני כן), דגש הרבה יותר גדול על שיפור הדמות והציוד, מערכות שבאו והלכו כמו הצוותים שנלחמים לצידך (נראה שהם חוזרים בסינדיקט וגם הפעם זה עשוי נהדר). זה עוד בלי להזכיר את מצבי המולטיפלייר שתמיד היו מעניינים ומיוחדים.
שלא לדבר על השינויים התכופים בסיפור עצמו ובסוגיות שבהם הוא נגע ומתאימות לתקופתו.
האם כל אחד מהסיכונים הרבים שנלקחו במהלך ההתפתחות של הסדרה השתלמו? לא. חלק כן. חלק נשארו יותר זמן מאחרים, אבל שינויים ורעיונות חדשים תמיד מצאו את דרכם למשחקים בסדרה.

בקיצור, זה באמת דיאלוג מאוד משונה. צד אחד סובל מcone vision חריף. צד אחד מתעמק במשחקים עצמם, מדבר על תוכן של ביקורות, מתאר מכאניקות, מסביר מה הוא אוהב בסדרה. הצד השני מדבר על ממוצעים חסרי כל משמעות וקלישאות חסרות אחיזה במציאות.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 23 אוקטובר 2015, 01:15

זה לא בדיוק שהשיטה בה אתה הודף את טענותיו של נדב עדיפה. 'יש מיליונים שקונים את הסדרה הזו ואוהבים אותה' זה כנראה דרך אפילו פחות טובה לנסות לשפוט איכות מאשר ממוצעי ביקורות.

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 23 אוקטובר 2015, 01:17

האמת שלא בטוח , השאלה רק אם זה איכות
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 אוקטובר 2015, 01:20

התיחסתי לכל מה שאמרת שחר, שטיקים וטריקים. זה מזכיר לי ויכוח שהיה לי עם רונן בנושא זלדה פעם בזמנו. ניסיתי להגיד לו שזה שבww עשו שטיק של סירה, בoot עשו שטיק של מסע בזמן ובtp עשו עולם רגיל ועולם אחר לא אומר שהסדרה לא דורכת במקום. אז בac אחד נתנו לך סוג של tower deffence ובאחר ספינה אבל זה לא משנה את המשחק, זה רק מדביק אליו מכניקה שיכלה להיות משחק אחר.

אני חושב שסטיק הגדיר את זה טוב כשהוא אמר שהם צריכים להבין מי הם. עד שהם לא יחליטו מה בא להם להיות וילכו על זה בכל הכוח הסדרה הזאת תשאר לעולם ac1 עם יותר תוכן ופוליש ואיזה שטיק נלווה. ההודעה שכתבתי שהקפיצה אותך, היא פשוט מושכת אותם באף לכיוון שבא לי, מה שמרגיש לי שהיה החזון המקורי של פטריס ונכשל.

בכל מקרה אני אתן לסינדיקט הזדמנות. רציתי לתת ליוניטי אבל ברגע שהביקורות הגיעו כך החשק שלי לשחק בו ירד. סינדיקט מתקבל הרבה יותר יפה כך שאני אתן לו הזדמנות במחיר זול או בשיתוף עם חבר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 23 אוקטובר 2015, 01:53

DrKeo כתב:התיחסתי לכל מה שאמרת שחר, שטיקים וטריקים. זה מזכיר לי ויכוח שהיה לי עם רונן בנושא זלדה פעם בזמנו. ניסיתי להגיד לו שזה שבww עשו שטיק של סירה, בoot עשו שטיק של מסע בזמן ובtp עשו עולם רגיל ועולם אחר לא אומר שהסדרה לא דורכת במקום. אז בac אחד נתנו לך סוג של tower deffence ובאחר ספינה אבל זה לא משנה את המשחק, זה רק מדביק אליו מכניקה שיכלה להיות משחק אחר.

אני חושב שסטיק הגדיר את זה טוב כשהוא אמר שהם צריכים להבין מי הם. עד שהם לא יחליטו מה בא להם להיות וילכו על זה בכל הכוח הסדרה הזאת תשאר לעולם ac1 עם יותר תוכן ופוליש ואיזה שטיק נלווה. ההודעה שכתבתי שהקפיצה אותך, היא פשוט מושכת אותם באף לכיוון שבא לי, מה שמרגיש לי שהיה החזון המקורי של פטריס ונכשל.

בכל מקרה אני אתן לסינדיקט הזדמנות. רציתי לתת ליוניטי אבל ברגע שהביקורות הגיעו כך החשק שלי לשחק בו ירד. סינדיקט מתקבל הרבה יותר יפה כך שאני אתן לו הזדמנות במחיר זול או בשיתוף עם חבר.


האמת שלא התייחסת לשום דבר. רק זרקת קלישאות לאוויר כמו "לא שינו שום דבר, אף פעם". אז נתתי כל מיני דוגמאות (וכמובן שיש עוד לא מעט) לשינויים מהותיים שעשו והחלטת שזה שטיקים וטריקים וגימיקים ושזה לא משנה שום דבר. זה מאוד קל. אפשר לעשות את זה עם כל שינוי שאי פעם היה בהמשך כלשהו.
להגיד שהnaval battles ב4, זה סתם גימיק שלא משנה שום דבר, זה קצת כמו להגיד שהGRAVITY GUN בHL2 זה סתם גימיק שלא משנה דבר. כלומר, כן, משחקים במשחק בצורה שונה לגמרי, אבל זה לא באמת משנה, כי HL2 זה סתם HL רק עם טיפה יותר ליטוש, נכון?

העניין הוא שיש לך אך ורק טיעון אחד ויחיד: אתה לא אוהב את הבסיס של הסדרה ולכן כל משחק בסדרה, שמבוסס עליו, לא מוצא חן בעיניך. אתה יודע איך קוראים לזה? קוראים לזה לא לאהוב סדרה.
אתה לא אוהב מד"ב זול מלא בצ'יז? לא תאהב את דוקטור הו, לא משנה מה.
אתה לא אוהב סיפורי אינדיאנה ג'ונס ואת הפרשנות של אנצ'רטד ליריות מגוף שלישי? לא תאהב אף משחק אנצ'רטד.
אתה לא אוהב לנהל סטטיסטיקות של דמות ולטייל בעולם פוסט אפוקליפטי? לא תאהב משחקי פולאאוט.
זה כל הטיעון שלך. אתה לא אוהב את הבסיס של הסדרה ובמקום פשוט להכיר בזה שאתה לא אוהב אותו ואחרים כן, אתה מנסה לתרץ את זה במגוון רחב של שטויות, טעויות, קלישאות והתרשמויות לא מדויקות בשום צורה של הדבר שאתה לא אוהב.
טיעון סביר - אני לא נהנה מהטרוורסיה של AC. טיעון שטותי - הטרוורסיה של AC לא השתנתה מאז AC הראשון.
טיעון סביר - אני לא אוהב את מערכת הקרב בAC. טיעון שטותי - מערכת הקרב של AC לא השתנתה מאז AC הראשון.

ברור שאתה נאלץ להשתמש בטיעונים שטותיים. אין לך את הידע כדי לטעון את הטיעונים הסבירים. אין לך מושג איך הטרוורסיה בAC עובדת בפועל. אין לך מושג מה השינויים שנעשו במערכת הקרב ב3 ולאחר מכן ביוניטי. אתה פשוט לא יודע. הבעיה היא שאתה בוחר להגיד "לא היו שום שינויים", במקום "אני לא יודע מה השינויים".
רוצה לדבר על המכאניקות של המשחק? המינימום הוא להכיר אותן.
רוצה לדבר על איכות המשחק? המינימום הוא להכיר אותו. אחת הדרכים, היא להתעמק טיפה באיך שהמשחק מתואר בביקורות של אנשים ששיחקו בו.
ממוצע של ציוני ביקורות? לא מספר לך שום דבר. הנה, אפילו בלינג בטוח שהממוצע של המשחק אומר שהוא סתמי ובינוני, כאשר זה רחוק מאוד ממה שרוב גדול מהמבקרים חושב.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 אוקטובר 2015, 02:39

Nucleus_Dawn כתב:
DrKeo כתב:התיחסתי לכל מה שאמרת שחר, שטיקים וטריקים. זה מזכיר לי ויכוח שהיה לי עם רונן בנושא זלדה פעם בזמנו. ניסיתי להגיד לו שזה שבww עשו שטיק של סירה, בoot עשו שטיק של מסע בזמן ובtp עשו עולם רגיל ועולם אחר לא אומר שהסדרה לא דורכת במקום. אז בac אחד נתנו לך סוג של tower deffence ובאחר ספינה אבל זה לא משנה את המשחק, זה רק מדביק אליו מכניקה שיכלה להיות משחק אחר.

אני חושב שסטיק הגדיר את זה טוב כשהוא אמר שהם צריכים להבין מי הם. עד שהם לא יחליטו מה בא להם להיות וילכו על זה בכל הכוח הסדרה הזאת תשאר לעולם ac1 עם יותר תוכן ופוליש ואיזה שטיק נלווה. ההודעה שכתבתי שהקפיצה אותך, היא פשוט מושכת אותם באף לכיוון שבא לי, מה שמרגיש לי שהיה החזון המקורי של פטריס ונכשל.

בכל מקרה אני אתן לסינדיקט הזדמנות. רציתי לתת ליוניטי אבל ברגע שהביקורות הגיעו כך החשק שלי לשחק בו ירד. סינדיקט מתקבל הרבה יותר יפה כך שאני אתן לו הזדמנות במחיר זול או בשיתוף עם חבר.


האמת שלא התייחסת לשום דבר. רק זרקת קלישאות לאוויר כמו "לא שינו שום דבר, אף פעם". אז נתתי כל מיני דוגמאות (וכמובן שיש עוד לא מעט) לשינויים מהותיים שעשו והחלטת שזה שטיקים וטריקים וגימיקים ושזה לא משנה שום דבר. זה מאוד קל. אפשר לעשות את זה עם כל שינוי שאי פעם היה בהמשך כלשהו.
להגיד שהnaval battles ב4, זה סתם גימיק שלא משנה שום דבר, זה קצת כמו להגיד שהGRAVITY GUN בHL2 זה סתם גימיק שלא משנה דבר. כלומר, כן, משחקים במשחק בצורה שונה לגמרי, אבל זה לא באמת משנה, כי HL2 זה סתם HL רק עם טיפה יותר ליטוש, נכון?

העניין הוא שיש לך אך ורק טיעון אחד ויחיד: אתה לא אוהב את הבסיס של הסדרה ולכן כל משחק בסדרה, שמבוסס עליו, לא מוצא חן בעיניך. אתה יודע איך קוראים לזה? קוראים לזה לא לאהוב סדרה.
אתה לא אוהב מד"ב זול מלא בצ'יז? לא תאהב את דוקטור הו, לא משנה מה.
אתה לא אוהב סיפורי אינדיאנה ג'ונס ואת הפרשנות של אנצ'רטד ליריות מגוף שלישי? לא תאהב אף משחק אנצ'רטד.
אתה לא אוהב לנהל סטטיסטיקות של דמות ולטייל בעולם פוסט אפוקליפטי? לא תאהב משחקי פולאאוט.
זה כל הטיעון שלך. אתה לא אוהב את הבסיס של הסדרה ובמקום פשוט להכיר בזה שאתה לא אוהב אותו ואחרים כן, אתה מנסה לתרץ את זה במגוון רחב של שטויות, טעויות, קלישאות והתרשמויות לא מדויקות בשום צורה של הדבר שאתה לא אוהב.
טיעון סביר - אני לא נהנה מהטרוורסיה של AC. טיעון שטותי - הטרוורסיה של AC לא השתנתה מאז AC הראשון.
טיעון סביר - אני לא אוהב את מערכת הקרב בAC. טיעון שטותי - מערכת הקרב של AC לא השתנתה מאז AC הראשון.

ברור שאתה נאלץ להשתמש בטיעונים שטותיים. אין לך את הידע כדי לטעון את הטיעונים הסבירים. אין לך מושג איך הטרוורסיה בAC עובדת בפועל. אין לך מושג מה השינויים שנעשו במערכת הקרב ב3 ולאחר מכן ביוניטי. אתה פשוט לא יודע. הבעיה היא שאתה בוחר להגיד "לא היו שום שינויים", במקום "אני לא יודע מה השינויים".
רוצה לדבר על המכאניקות של המשחק? המינימום הוא להכיר אותן.
רוצה לדבר על איכות המשחק? המינימום הוא להכיר אותו. אחת הדרכים, היא להתעמק טיפה באיך שהמשחק מתואר בביקורות של אנשים ששיחקו בו.
ממוצע של ציוני ביקורות? לא מספר לך שום דבר. הנה, אפילו בלינג בטוח שהממוצע של המשחק אומר שהוא סתמי ובינוני, כאשר זה רחוק מאוד ממה שרוב גדול מהמבקרים חושב.

את המערכת טרוורסיה של AC לאורך דורותיה אני דווקא מכיר נהדר, אני עוקב אחריה באדיקות (ואם תזכר טוב אתה תזכר בויכוח שלי ושל דודי מלפני שנה ומשהו כשהרצאתי לו ארוכות על איך המערכת טרוורסיה נראת הרבה יותר טוב ביוניטי מאשר במשחקים הקודמים). אני חושב שצריך לבנות חלקים ממנה מחדש כי דבר ראשון היא ק'זואלית בצורה מפחידה, קצת סקיל יכל לעשות אותה יותר מעניינת ודבר שני אני הצעתי משחק שהוא יותר משחק התגנבות והמערכת הנוכחית לא נועדה להתגנבות. כעיקרון היא דווקא הדבר שיש לי הכי מעט בעיה איתו. בנושא מערכת הקרב, אני מכיר את הטענה הקבועה שהמערכת קרב של AC היא פח טוטואלי כבר שנים מדיבורים בפודקאסטים. היי, אולי אני טועה והמערכת קרב היום מדהימה וכיף פשוט להלחם בה נגד עוד ועוד אוייבים, אני פשוט לא מכיר את AC כידוע במערכת הקרב שלו גם היום. אבל היי, יכול להיות שהמצב השתנה במשחק או שניים האחרונים, בביקורת של פוליגון שקראתי אפילו לא אמרו מילה אחת על מערכת הקרב אז שערתי שהיא או קטסטרופה או נשארה אותו דבר.

ואם נדבר לרגע על הספינה והשטיקים, באמת שזה לא חידוש וזה לא קשור לGRAVITY GUN, רק מהדוגמה הזאת אתה מראה שאתה לא מבין מה הבעיה בAC. הGRAVITY GUN בHL2 הוא כלי שמשתמשים בו כל שניה, הוא כלי שהוא חלק מהארסנל שלך, כלי במשחק שהתפתח קילומטרים קדימה. הספינה בAC4 מחליפה את הגיימפליי של הסדרה, לא מקדמת אותו. הדיעה הרווחת היא שהחלקים הכי פחות טובים במשחק הזה הם החלקים שהם AC. מדובר במשחק שמרגיש כאילו המירו משחק פיראטים למשחק AC, שהמשחק AC עמד בדרך של משחק פיראטים נהדר. אם אתה רוצה לעשות איזה דימוי אז דמיין שHL2 היה משחק שלא התקדם יותר מדי מHL1 אבל אתה מבלה חצי מהזמן בלהטיס חללית בחלל ואז חוזר לכדור הארץ מדי פעם לעוד שלב HL רגיל. זה בדיוק העניין, כמו זלדה, זה לא משנה כמה הקונספט טוב או רע, אם הבסיס נשאר זהה אז לא משנה איזה שטיק הלבישו, זה עדין משחק שלא מתקדם יותר מדי. ובכלליות, אם הספינה היא התקדמות בסדרה, אתה יכול להסביר איך היא קדמה את יוניטי וסינדיקט שהגיעו אחריו? היא לא, כי מדובר במשהו שגובל בספינאוף, כמו להגיד שהיילו וורס רענן את סדרת היילו. ללכת ולעשות משהו אחר לגמרי שלא קשור בשיט לסדרה או לגיימפליי שלה זה לא לקדם אותה, זה סתם לעשות משהו מהLEFT FIELD כדי לגוון.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 23 אוקטובר 2015, 03:08

DrKeo כתב:התיחסתי לכל מה שאמרת שחר, שטיקים וטריקים. זה מזכיר לי ויכוח שהיה לי עם רונן בנושא זלדה פעם בזמנו. ניסיתי להגיד לו שזה שבww עשו שטיק של סירה, בoot עשו שטיק של מסע בזמן ובtp עשו עולם רגיל ועולם אחר לא אומר שהסדרה לא דורכת במקום. אז בac אחד נתנו לך סוג של tower deffence ובאחר ספינה אבל זה לא משנה את המשחק, זה רק מדביק אליו מכניקה שיכלה להיות משחק אחר.

אל תתחיל אתי :twisted:

אני דווקא חושב שזה בסדר שסדרה שומרת על צביונה עם שינויים ושיפורים. הים ב־WW מקביל לים ב־Black Flag. אין לי בעיה עם זה. אני חושב שמשחקי זלדה די נבדלים אלה מאלה, בפרט Skyward Sword, וחוץ מ־TP שלא בכדי הוגדר "מכתב אהבה לאוהדי אוקרינה". הלוואי שזו הבעיה היחידה בסדרת Assassin's Creed.

לכן, נדב, מה שאתה מציע זה ריבוט. זה משהו אחר. כל עוד משחק זלדה, או AC, אינם מוגדרים ריבוט, אל תצפה לשינויים מהותיים בנוסחה, אבל אפשר לצפות לשיפור באיכות הסדרה ולשינויים מסוימים במשחקיות, להתפתחותה.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 23 אוקטובר 2015, 03:15

נדב, בוודאי שאני מבין מה לא בסדר במשחקים. ביליתי בהם עשרות רבות של שעות, בניגוד אליך. אני מבין מצוין מה פחות טוב ומה יותר. אני יודע למה כל כך הרבה אנשים נהנים מהמשחק (כי אני נהנה מהמשחק).
אני גם אשמח לדון על מה צריך לשפר במשחקים, או מה פחות טוב בהם. אני פשוט צריך מישהו שיש לו מושג על מה הוא מדבר. אתה יודע... מישהו שכן שיחק במשחק בסדרה ב5 שנים האחרונות, נגיד. למה לך בכלל להכנס לדיון על משהו שאין לך מושג בו? אני לא הולך להתחיל עכשיו להתווכח עם אנשים על הדקויות שבמולטיפלייר בCOD. לא שיחקתי בו מאז MW, אז ברור שהשינויים שנעשו לא באמת ברורים לי.

אתה לא מבין מה כן טוב בסדרה. אתה לא מבין מה כן כיף. זה לא כי אתה טמבל, או שחסרה לך איזו יכולת בסיסית. זה סתם כי זה לא הטעם שלך (מד"ב זול וצ'יז? לא לאהוב את דוקטור הו? זוכר?).
זה מאוד פשוט. כשאני משחק במשחק AC, מטפס על בניין גבוה במיוחד וזוכה לנוף מעין הציפור של האזור של העיר, זה תענוג בכל פעם. לך זה "קז'ואלי מידי וחוזר על עצמו".
במשחקים שלפני יוניטי (ביוניטי המערכת הפכה לשונה מאוד ולא אפשרה להלחם נגד המוני אויבים. נראה שזה תוקן בסינדיקט), כשאני הרגתי עשרות אויבים, נהניתי מאוד. הקרב זרם והאנימציות היו נהדרות (כמו בכל משחק בסדרה). זה היה פשוט וכיף וזורם. לך זה "חרא של מערכת קרב".
כשאני משחרר אזור במפה (אם זה על ידי המגדלים של המשחקים המוקדמים, או הבסיסים של המאוחרים יותר), זה כיף לי. אני מרגיש התקדמות. אני מרגיש שאני משנה את עולם המשחק. אני נהנה לעשות את זה, כי אני גם נהנה מהדרכים המגוונות לפתור את הבעיה שמולי. אני אוהב את ההתגנבות הכיפית, שמבוססת על שבירת קווי ראייה ובריחה. להתנקש בשני אויבים בקפיצה מגג זה מרגש וכיף אפילו בAC8 (למרות שברור שלך זה לא כזה כיף, כי זה לא היה לך כיף גם בפעם הראשונה שעשית את זה כנראה). לך זה "טרחה ופשטני ומשעמם".
כשאני מתקדם בסיפור מסגרת ומגלה מה קורה עם כל הקונספירציות וסוף העולם והפנטזיה המשונה שהתחילה במשחק הראשון, אני נהנה. זה מעניין אותי. לך זה "הורס את כל המשחק ומפגר והלוואי שלא יזכירו את זה לעולם".

ברגע שתצליח להפנים שזה כל ההבדל, אולי תצליח להבין גם שכל התלונות שלך נראות כל כך מוזרות למישהו שאוהב את הסדרה, כי, מה לעשות, הוא אוהב את הסדרה. הבסיס שאתה כל כך לא אוהב? הוא מעוצב היטב וכיפי למי שכן אוהב אותו.
זה לא שונה מזה שאני לא אוהב סימולטורי נהיגה. אני יכול להתלונן שבפורזה אין מודל נהיגה כמו בברנאאוט 3 והתנגשויות פסיכיות ואחיזה בלתי אפשרית. כל מי שנהנה מסימולטורי נהיגה לא יבין על מה לעזאזל אני מדבר ולמה אני רוצה לקחת את כל מה שטוב וכיף מהמשחק ולשנות אותו.
מי שאהב את הבסיס ונהנה מהשיפורים הרבים שלו והשינויים הרבים בו, לא יסכים איתך. זה עניין של העדפה. swiss התייחס לזה היטב גם בדיון על היילו.

רוצה ציטוט על מערכת הקרב? הנה של גיימספוט:
Combat is fluid and simple and relies mostly on the D-pad, on which directions are mapped to attack, counter, stun and shoot. If you're quick, you can punch in combos that knock enemies over and trigger some final execution moves that are brutal and beautiful. It's undeniably satisfying to chain hits and kills until you're bopping around between enemies in a gang war, flying along a circle of combatants and systematically bringing them to their knees in one fell swoop.

הנה של GI:
Syndicate lets you go back on the offensive. The fast and responsive combat often has you taking down groups of three or more assailants and setting up multi-kill maneuvers, making the Fryes feel like the elite warriors they are. Just be sure you don’t wander into a high-level zone, since even a small disparity can spell big trouble for you.


הספינה בAC4 שינתה את הדרך שבה משחקים את המשחק באופן מאוד יסודי. שחרור המפה נעשה על ידה. הרבה מהטרוורסיה נעשתה על ידה. היא היתה המרכז לשדרוגים. באמצעותה גילית סודות ואוצרות. בערך כל דבר שעושים במשחק AC זולת ההתנקשויות עצמן, נעשה בAC4 עם הספינה.
אני חושב שזה סה"כ היה שינוי מרענן וכיפי, אבל לא חזק כמו הדרך שבה הסדרה עשתה את זה עד AC4 ולכן אני שמח שהם חזרו לשיטה הקלאסית. זה עדין שינוי מהותי מאוד בסדרה. בדיוק כמו הG-GUN שנכון שהשתמשתי בו רק חצי מהמשחק ובחצי השני יריתי עם נשקים רגילים, אבל עדין שינה באופן מהותי דברים בסיסיים ומהותיים שבמשחק הקודם עשיתי בלעדיו.

אני מתאר לעצמי שזה לא יעזור, אבל אחזור על עצמי פעם נוספת. זה באמת לא משנה כמה פעמים תחזור על השטות הלא מבוססת על זה שהסדרה לא השתנתה ולא התקדמה עם השנים. באמת באמת שלא. אתה מוזמן לכתוב את זה גם בהודעה הבאה שלך. זה עדין יהיה בולשיט שלא קשור למציאות בשום צורה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 אוקטובר 2015, 03:51

אם מערכת הקרב באמת שונתה והיא ממש טובה עכשיו אז תמחק את זה לגמרי מההודעה שלי, אני חייתי בקונספציה שהיא צואה כבר שנים אז לא התעניינתי בה יותר מדי בניגוד ללמשל לטרוורסיה בעולם. אני מבין שאתה מאוד אוהב את AC, אני לא מתווכח עם זה, אבל זאת לא הנקודה. הסדרה הזאת צוללת במכירות מאז AC3 שמכר מצויין, לפחות לפי VGC כי נתנוים אמיתיים אין לנו, וגם בציונים נראה שהסדרה במצב לא משהו מאז AC2 שהוא בעצם המשחק המוערך היחיד בסדרה. ירידה בציונים ובמכירות הם לא מדד עבורך? אחלה, אני בטוח שעבור יובי זה כן. אם נניח והפוסט שכתבתי על השינויים שלדעתי צריך לעשות בסדרה היה נכתב לפני שלוש שנים ולא היום ובמקום להגיד דברים די הגיוניים לסדרת AC שכתבתי (בכל זאת מה שכתבתי זה החזון של הסדרה) הייתי כותב שאני חושב שצריך לקחת חצי מהמשחק ולעשות אותו על ספינה ולהתעסק לכל אורכו בקרבות ימיים ושדרוגי ספינה, מה היית אומר על זה? מה היית מגיב? אם על מה שכתבתי התפוצצת אז אני רק מדמיין מה היית אומר על רעיון שכזה.

סטיק אמר בעצמו, הסדרה מקפצת בין קונספטים כל היום אז בסופו של דבר היא לא מצליחה להוציא שום קונספט לפועל ובשורש של כל זה עומד סוג של CORE שהוא הגרסה הלא מוצלחת של הקונספט המקורי של המשחק הזה. אני סך הכל אמרתי בדיוק מה שסטיק אמר, מי שכן שחק בכל הסדרה והחלטת להתעלם ממנו, שהיה לAC חזון שכשל בגלל תקציב או זמנים ובמקום לממש אותו הם התחילו לשחק עם הקיים. זאת גם בדיוק הסיבה למה הספינה או המשחק TD הם שטיקים, כי הם סוג של הסחת דעת חד פעמית שבאה והלכה.

בכל מקרה אני מבטיח לשחק בסינדיקט ולראות אם הפוליש שבה עם השנים הפך את הסדרה למשהו שאני יותר אוהב, פשוט לצערי גרסת הPC נדחתה בחודש אז אני אצטרך לחכות ללפחות נובמבר.

רונן, על זלדה דברנו ארוכות וכמו שאמרתי לך אז אני יכול להגיד לך גם היום, הבעיה של זלדה הוא המבנה המיושן והגיימפליי המיושן. כלומר מה שצריך לעבור שדרוג זה איך העולם בנוי, השלבים מעוצבים, איך שלינק נשלט ומרגיש וכך הלאה. כלומר אם היית לוקח קטע מזלדה TP ועושה לו PASTE בתוך OOT לא היית מרגיש שמדובר במשחקים שיצאו בהפרש של 9 שנים ושלושה דורות, הוא היה מרגיש לגמרי טבעי שם. זאת הכוונה שלי. קודם הם צריכים לטפל בזה, אחר כך הם צריכים לחשוב איזה קטע מגניב בה להם לעשות במשחק הבא. אבל יש מצב טוב שזלדה הבא סופסוף יעשה את זה עם העולם הפתוח האמיתי שהם בונים. זה כל מה שרציתי מזלדה, שהעולם יהיה פתוח ושיצאו ממבנה המסדרון המיושן שלהם :)

בכל מקרה, ריבוט זה לא מה שאני מחפש, לא לזלדה ולא לAC, רק התקדמות. MGS2 זה לא REBOOT של 1, הוא רק לקח את הקונספטים של הקודם, שפר אותם פי 100 ואז בנה על גבם מגדלים. ככה עושים את זה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 23 אוקטובר 2015, 10:56

סטיק לא אמר שהסדרה מקפצת בין קונספקטים כל היום ולכן היא לא מצליחה להוציא שום קונספט לפועל. ההפך. הוא אמר שכשהם מתרכזים בקונספט ויודעים מה הכיוון שלהם, זו הצלחה גדולה.
הקונספט של הספינה זה רק אחד מהרבה סיכונים (כן כן! זו המשמעות של הניסיונות לחדש ולשנות ולרענן את הסדרה במהלך השנים. אלו סיכונים) שהם לקחו עם הסדרה. במקרה, הסיכון הזה השתלם ויצא להם מכאניקה ממש כיפית ומגניבה. בהתאם לרוח הסדרה, גם מדובר במשהו מאוד מיוחד שאין דומה לו בתעשייה.

לAC לא היה חזון שכשל בגלל תקציב או זמנים. לAC היה חזון שהמימוש שלו מוצלח למדי. בגלל זה נוצר אחד הכותרים הגדולים והחשובים בתעשייה. הכותר החדש הכי מצליח שנוצר בדור הקודם ואחד המוכרים ביותר בהיסטוריה של התעשייה, עם יותר מ83 מיליון עותקים.

אם היית אומר שהבעיה של הסדרה היא שהיא לא סדרת משחקי פיראטים עם קרבות של ספינות, אז בוודאי שלא הייתי מסכים איתך. גם בדיעבד קל לראות שלא זו אחת הבעיות בסדרה. אם היית אומר "יהיה מעניין לעשות משחק אססין קריד בתקופה של הפיראטים, בו אתה פיראט בקריביים ויש לך ספינה", אז הייתי אומר שזה רעיון מעניין. אני גם חושב שהרעיון שלך למשחק AC שההתגנבות בו מתבססת על להעלם בקהל אחלה. אני בגלל זה אני אוהב את הסדרה. היא עושה את זה באופן מוצלח למדי מאז המשחק הראשון. לפעמים יש על זה יותר דגש ולפעמים פחות. ביוניטי יש על זה יותר דגש מבIV. זה לא הפך אותו לעדיף עליו.
הבעיה בטענה שלך היא לא שהכיוון הזה מחורבן. הבעיה היא שאתה טוען שזה מה שחסר לסדרה, כדי שהיא תהייה מוצלחת. זה פשוט מראה שאתה לא מכיר בכלל את מה שהסדרה הזאת כן עושה טוב. קצת כמו מישהו שלא ראה דוקטור הו שנים ומתלונן שהסדרה היתה הרבה יותר טובה, אם היא רק היתה סטאר טרק עם מבטאים בריטיים. זה מישהו שלא מבין מה עושה את דוקטור הו סדרה מוצלחת.

האם הסדרה ללא פגמים? בוודאי שלא. לא חסרים בה פגמים. אתה לא באמת מבין אותם. אתה סתם זורק לאוויר קלישאות. "משחק שנתי וזה קקה", "די כבר. נמאס מהסדרה הזאת שלא נגעתי בה 5 שנים!", "לא שינו שום דבר מאז המשחק הראשון!". לא שום דבר מעבר.

ירידה בציונים וירידה במכירות... סברה מעניינת. לא מבוססת בערך באותה המידה כמו כל הנחה אחרת שלך על הסדרה.
אין ירידה בציונים מאז 2. יש שינויים בציונים. לפעמים הם גבוהים יותר ולפעמים הם נמוכים יותר. הציונים של המשחקים הראשיים, לפי סדר יציאתם (גירסאת 360):
81, 90, 89, 80, 84 (זה הציון למשחק הכי גרוע בסדרה, אגב), 86. לאחר מכן זה יוניטי שקיבל בערך 76 ועכשיו סינדיקט שקיימת הסכמה רחבה שהוא הטוב ביותר מאז ברודרהוד שעומד על 78. להצביע על מגמה יהיה מאוד קשה, אבל קל מאוד לראות עד כמה הציונים לא מהווים מדד מוצלח לאיזה משחק בסדרה מוצלח ואיזה לא. אפילו לא קרוב (עובדה שאתה רוצה לנסות את ה78 וברור שלא תתקרב ל84).

אין ירידה במכירות מאז 2. יש רוויה מסוימת. 2 מכר כ9 מיליון עותקים. 3 מכר כ12 מיליון עותקים. AC4 הגיע ל10 מיליון באותה תקופה כמו ה12 של 3 ולא יהיה קרוב למפתיע אם הוא מזמן עבר אותו.
הירידה היחידה שאפשר להגיד שהיתה, היתה עם יוניטי לבדו. שני המשחקים שיצאו באותה שנה הגיעו יחסית מהר ל10 מיליון עותקים (והיום הם מעבר למספר הזה), כך שהכותר עצמו לא נמצא בירידה במכירות כלל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 23 אוקטובר 2015, 11:06

אישית - אני חושב שברודרהוד היה הטוב שבמשחקי AC - או יותר נכון משחק הAC שאני הכי נהנתי ממנו נכון לזמן המשחק בו.... הוא לקח את 2, זיקק אותו והפך אותו לכיפי הרבה יותר. לא כ''כ ברור לי למה זה הממוצע שלו (וגם לא ממש ידעתי את זה קודם). זה ש-3 מכר יותר מ2 זה טוב ויפה, אבל הוא משחק גרוע ממנו ברוב האספקטים.

קראתי כמה ביקורות על סינדיקייט, ועדיין לא בא לי ממש לשחק בו. כשהוא יהיה באיזה 12$ במבצע בעוד שנה, אשקול זאת. :)
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 23 אוקטובר 2015, 11:10

Klayman כתב:אישית - אני חושב שברודרהוד היה הטוב שבמשחקי AC - או יותר נכון משחק הAC שאני הכי נהנתי ממנו נכון לזמן המשחק בו.... הוא לקח את 2, זיקק אותו והפך אותו לכיפי הרבה יותר. לא כ''כ ברור לי למה זה הממוצע שלו (וגם לא ממש ידעתי את זה קודם). זה ש-3 מכר יותר מ2 זה טוב ויפה, אבל הוא משחק גרוע ממנו ברוב האספקטים.

קראתי כמה ביקורות על סינדיקייט, ועדיין לא בא לי ממש לשחק בו. כשהוא יהיה באיזה 12$ במבצע בעוד שנה, אשקול זאת. :)


הוא 89 ו2 הוא 90. זה הבדל לא קיים, בעצם.
אני מסכים איתך לגמרי. אני חושב שיש קונצנזוס סביב זה שברודרהוד הוא הטוב ביותר בסדרה. אגב, בהרבה ביקורות אומרים שסינדיקט מרגיש כמו 2, יותר מאשר כמו משחקים יותר חדשים בסדרה. זה מעניין שגם לא מעט השוו את יוניטי לAC1.
אולי המשחק הבא בסדרה יהיה בול בשבילך :D
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 23 אוקטובר 2015, 11:11

אההה חשבתי שברודרהוד קיבל ממוצע 78... לא הבנתי נכון את ההודעה שלך.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 23 אוקטובר 2015, 11:26

Klayman כתב:אההה חשבתי שברודרהוד קיבל ממוצע 78... לא הבנתי נכון את ההודעה שלך.


לא. הנוכחי עומד על 78 כרגע. הציונים שם לפי סדר יציאת המשחקים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 23 אוקטובר 2015, 11:27

כן אבל המשפט: ''עכשיו סינדיקט שקיימת הסכמה רחבה שהוא הטוב ביותר מאז ברודרהוד שעומד על 78. '', בלבל אותי. חסר שם פסיק... לא נורא. הכל בסדר. :)
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 23 אוקטובר 2015, 15:10

Klayman כתב:כן אבל המשפט: ''עכשיו סינדיקט שקיימת הסכמה רחבה שהוא הטוב ביותר מאז ברודרהוד שעומד על 78. '', בלבל אותי. חסר שם פסיק... לא נורא. הכל בסדר. :)


צודק. זה באמת מבלבל.

---

סיקור טכני ראשוני של DF:


אמ;לק - עובד פחות או יותר מושלם בPS4. קצת פחות מושלם בONE.

סיקור גיימפליי של פוליגון:
תמונה

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 23 אוקטובר 2015, 20:23

DrKeo כתב:רונן, על זלדה דברנו ארוכות וכמו שאמרתי לך אז אני יכול להגיד לך גם היום, הבעיה של זלדה הוא המבנה המיושן והגיימפליי המיושן. כלומר מה שצריך לעבור שדרוג זה איך העולם בנוי, השלבים מעוצבים, איך שלינק נשלט ומרגיש וכך הלאה.

חחח אז אחרי שתנסה את Syndicate נסה את Skyward Sword. מבנה העולם שונה מהותית. לדעתי סדרת זלדה היא אחת הסדרות שבה יש שינויים מהותיים בין משחק למשחק בסדרה, יותר מהשינויים שיש בין משחק למשחק בסדרות אחרות, לכן אינני מבין את ההיטפלות הזאת.

קח, למשל, את GTA: מבנה העולם שונה ממשחק למשחק, אך כך גם במשחקי זלדה. למעשה, במשחקי זלדה יש מאמצים לשנות מאוד.

רוקסטאר, לעומת זאת, עושה עולם שונה, משימות אחרות ופה זה בערך מסתכם. השינוי הבולט היחיד במשחק הקודם הוא האפשרות לשחק שלוש דמויות ולהחליף ביניהם בכל עת בזמן אמת (שכחתי משהו?). אתה רוצה שאמנה לפניך כמה שינויים נעשו ב־Skyward Sword?

נכון, אולי ללינק אין גלימה שמתנופפת ברוח באופן מרשים והאנימציות לא מרשימות, אך זה באמת מה שחשוב יותר במשחק? משחקי הסדרה מעוצבים נפלא ואפילו באופן מבריק, וכך גם החידות.

על AC יש לך קייס: ממוצע הביקורות הצונח. על משחקי זלדה אינך יכול לטעון זאת. נדב, Skyward Sword נהנה מממוצע 93.15 לאחר 61 ביקורות. בחייך, זה לא אומר לך דבר? :)

זה משעשע. פה מתווכחים בצדק עם שחר בגלל הממוצע הנמוך, מזכירים לו שרבים חושבים אחרת, בעוד כשיצא Skyward Sword אנשים חיפשו את השוליים של השוליים מבין הביקורות כדי להוכיח שהמשחק לא טוב, בהתעלמות מכלל הביקורות המדהימות.

כלומר אם היית לוקח קטע מזלדה TP ועושה לו PASTE בתוך OOT לא היית מרגיש שמדובר במשחקים שיצאו בהפרש של 9 שנים ושלושה דורות, הוא היה מרגיש לגמרי טבעי שם. זאת הכוונה שלי.

אבל כבר ציינתי זאת בהודעתי הקודמת. כתבתי: לכן TP נחשב מכתב אהבה למעריצי אוקרינה.

ובכל זאת, גם בו היו המון הפתעות. גאדג'טים חדשים, אופני שימוש חדשים ומפתיעים בגאדג'טים ישנים, מקדשים חדשים ועוד. יש גם כמה מקדשים בעלי שמות דומים לשמות מקדשים ותיקים, ואתה נטפלת לכך, אף שהם שונים בתכלית.

קודם הם צריכים לטפל בזה, אחר כך הם צריכים לחשוב איזה קטע מגניב בה להם לעשות במשחק הבא. אבל יש מצב טוב שזלדה הבא סופסוף יעשה את זה עם העולם הפתוח האמיתי שהם בונים. זה כל מה שרציתי מזלדה, שהעולם יהיה פתוח ושיצאו ממבנה המסדרון המיושן שלהם :)

משחקי זלדה היו מסדרון עד כה? :)

בכל מקרה, ריבוט זה לא מה שאני מחפש, לא לזלדה ולא לAC, רק התקדמות. MGS2 זה לא REBOOT של 1, הוא רק לקח את הקונספטים של הקודם, שפר אותם פי 100 ואז בנה על גבם מגדלים. ככה עושים את זה.

הבעיה שלי זה לא חוסר שינויים, אלא חוסר באיכות. יש עשרות דוגמות של שינויים ושל חידושים שהיו נוראים. תנו לי משחק איכותי, מצדי ש'יתלבש' על נוסחה קיימת. תראה, Ubisoft עסוקה בחידושים במקום באיכות, ותראה מה התוצאה.

ויש לא מעט גיימרים שאכן שמים דגש בכך: "אני רוצה AC ביפן העתיקה", למשל. באמת? זה מה שיעשה את המשחק איכותי? הנה אני זורק רעיון מטורף: מה דעתכם לרצות AC מעניין?

למשל, GTAV הוא למעשה GTAIV (או כל GTA אחר), רק הרבה יותר מגניב ואיכותי. שניהם מציעים עלילת פשע בעולם הפתוח ובסיסו בגנבת מכוניות. כיצד הסדרה הזאת התפתחה חוץ מאיכות רבה יותר? ודאי שהיא התפתחה מאז ראשיתה, אך גם משחקי זלדה.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: Assassin's Creed Syndicate | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 23 אוקטובר 2015, 20:51

Klayman כתב:כן אבל המשפט: ''עכשיו סינדיקט שקיימת הסכמה רחבה שהוא הטוב ביותר מאז ברודרהוד שעומד על 78. '', בלבל אותי. חסר שם פסיק... לא נורא. הכל בסדר. :)

חחח לא חסרים פסיקים בהודעותיו של שחר. יש יותר מדי :)
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 171 אורחים