bling כתב:אני חושב שאתה טועה והאורך של הקמפיינים דומה, ודווקא בתוכן הצד אני זוכר את סיטי יותר טוב ומעניין.
משום מה זה הדבר היחיד שאני זוכר מהמשחק (משכו הקצר). זה והקרב עם פריז
כשיצא האוסף אשחק בו שוב וארענן את זיכרוני.
וזה אכן מוזר שאין עד עכשיו בוסים, עוד חיסרון ביחס לסיטי שהביא לנו קרב בוס מעולה עם פריז.
אני לא חושב. אני דווקא לא מת על בוסים, הם פוגעים ברצף ההתקדמות הטוב, אלא אם כן הם מעוצבים טוב וההתמודדות אִתם יצירתית, וזה היה נכון בהחלט לגבי City.
אבל זה לא נורא כלל, כי Arkham Knight עשה דברים יצירתיים בדברים אחרים.
אני חושב שסיטי עדיף עד עכשיו, אבל אני נהנה מאוד גם מנייט ולמרות שאני חושב שהיה עדיף בלי חלק מקטעי הבאטמוביל זו עדיין מרגישה תוספת טובה שמוסיפה יותר מאשר גורעת, הקטעים שאנשים התלוננו עליהם לא הטרידו אותי במיוחד ואני מבין את הראש של רוקסטדי מאחוריהם, הם רצו להוסיף גיוון קצת לגיימפליי ושהבאטמוביל תתפתח במשך המשחק ולא תשאר סטטית, אבל אפשר ליישם זאת טוב יותר.
אני לא ראיתי בעיה ביישום. זה מגניב לתמרן בין קרני לייזר שבאים לך מכל הכיוונים. הייתי מפגין יכולות תמרון יפות וחבר שלי היה מביט מהצד, מתרשם ואומר "יפההה". אני לא חושב שבשום קטע משחקיות אחר הוא התרשם כך. לכן אפשר להעריך את המיומנות הנדרשת ואת המשחקיות המגניבה והממכרת שרוקסטדי הביאה למשחק.
תאר לך התחמקות במיומנות מכמה קרני לייזר צולבים, ואז לירות טיל רגע לפני שטנק אויב יורה או רגע לאחר התחמקות מטיל שלו. ותאר לך שימוש ביכולות שונות, כגון השתלטות על טנקי אויב וירי טילים מתבייתים לכל עבר. זה פשוט כיף. זה מזכיר משחקים קטנים וממכרים.
אני חושב שהמשחק היה מהנה פחות ומגניב פחות בהכרח בלי הבאטמובייל. בזכותה המשחק מרגיש יותר כמו משחק של באטמן.
ואני די בטוח שאם תסיים את כל חידות הרידלר יהיה לך עוד סוף, שהוא הסוף האמיתי.
כן. אולי לא רק את חידות רידלר, אלא את כל המשימות.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').