Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 16 מאי 2017, 22:20

אז תשחק יותר במשחק - יש שינוי כבידה באחד הכוכבים, יש דברים שונים ועוד. הבעיות של המשחק הן לאו דווקא פה


אני כבר הרבה שעות במשחק ,הייתי כבר 3 כוכבים ,ובתחנת חלל הענקית
וכמובן בשיטוט בספינת חלל ,אולי יש דברים שעוד לא גיליתי ,אבל אחרי הרבה שעות ,משעמם לראות בעיקר אותם אויבים
רובוטים ,אותם סוגים ,חוץ מבוס אחד שפגשתי בינתים
גאט או מה שהשם שלהם
וחיות שחוזרות על עצמם ,רק בסקין שונה בן הכוכבים

זה בלי לדבר על פאזל ,תמיד אותו הדבר ,רק ברמות קושי שונות

ME-A מתחרה במשחקים כמו וויצר 3 לדוגמה ,כמות התוכן והגיוון בוויצר 3 ,כל כך יותר גדולה
המרחבים ,הסרטוני מעבר ,וכו וכו

אולי אני טועה ,ואחרי הרבה שעות ME-A משתנה לאיזה משחק נפלא ? ,מאוד קשה לי להאמין לזה
אבל ניראה
בינתים מרגיש לי בדיוק ההפך ,וחבל מאוד כי עם יש משהו מצוין במשחק הזה
זה הרעיון הכללי בעלילה ,לפחות ההתחלתית ,המסע הזה למקום ענקי ולא מוכר

פשוט הביצוע עצמו מרגיש לי גרוע ,אני מרגיש בכל מקום שהיתי ,כאילו אני בכדור הארץ ,רק במצבים שונים
לפעמים באלסקה ,לפעמים בפרו ,וכו

החיזרים באופי של הדמויות גם מרגישים לי אנושים מידי ,כולם ,אני מתכוון לאלו שיש להם דיבוב
וראינו בהרבה משחקים אחרים ,דמויות שכוללות דיבוב ,באופי לא אנושי

פשוט המשחק הזה מרגיש לי כמשחק שהיה צריך להיות עוד שנתיים בתנור ,כאילו בנו כמה דברים למשחק הרבה יותר טוב
נגמר התקציב או הכסף ,אז החליטו לחבר דברים למשחק שאפשר להוציא לשוק

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 18 מאי 2017, 17:17

bozeman כתב:גיא - אבל אם אני משחק ריידר אישה ורוצה מין מזדמן עם כמה גברים + חייזרים, למה זה לא בסדר? :)

כי במקרה הזה אתה זנאי שוביניסט פטריאך שמחפיץ את הדמות הראשית במשחק או משהו כזה. שמישהו כבר ישלח אותך למדרשה לחינוך מחדש ע"ש סרקיזיאן.

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 18 מאי 2017, 17:35

swym כתב:
bozeman כתב:גיא - אבל אם אני משחק ריידר אישה ורוצה מין מזדמן עם כמה גברים + חייזרים, למה זה לא בסדר? :)

כי במקרה הזה אתה זנאי שוביניסט פטריאך שמחפיץ את הדמות הראשית במשחק או משהו כזה. שמישהו כבר ישלח אותך למדרשה לחינוך מחדש ע"ש סרקיזיאן.

שאני אבין - אתה עכשיו הנחת את המגדר שלי !?!?!?!?!?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 18 מאי 2017, 18:13

bozeman כתב:
swym כתב:
bozeman כתב:גיא - אבל אם אני משחק ריידר אישה ורוצה מין מזדמן עם כמה גברים + חייזרים, למה זה לא בסדר? :)

כי במקרה הזה אתה זנאי שוביניסט פטריאך שמחפיץ את הדמות הראשית במשחק או משהו כזה. שמישהו כבר ישלח אותך למדרשה לחינוך מחדש ע"ש סרקיזיאן.

שאני אבין - אתה עכשיו הנחת את המגדר שלי !?!?!?!?!?

well played. ניכר כי יצאת ולמדת.

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 29 מאי 2017, 19:17

טוב כחלק מחזירה שעות במשחק, הגעתי לכביכול
כוכב, לא רוצה להגיד ספוילרים, אז לא נפרט
שהכבידה בו פחותה

בפועל הקרבות עצמם היו בכבידה רגילה אז זה בולשיט
ומי שמנסה 100%
רואה שאזור המשחק כולו, קטן מאוד יחסית לrpg מערבי מודרני
דוגמת וויצר 3
ובכלל זה מרגיש לי כמו משחק שרצו לתת לו פורט, גם לPs3
ו360
לא יודע עם זה נכון או לא, אבל מרגיש לי בצורה שבנו אותו

כל פעם שעוברים כוכב, יש סרטון מעבר שחוזר על עצמו
אחד לנחיתה, אחד להמראה

אומנם לכל כוכב זה שונה, אבל אין הרבה כוכבים בפועל
ולנסות מאה אחוז, שזה מצריך לבקר באותם מקומות הרבה פעמים, זה מעצבן

בנוסף יש משימות שפשוט מצריכות לבקר בכמה כוכבים
אחד אחרי השני
אני רק שמח, שאני קרוב לסוף, וכבר לא מקבל הרבה משימות חדשות

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 29 מאי 2017, 20:59

ברור לך שהסרטונים זה לחפות על זמני טעינה (ולכן על הקפיצה בין כוכבים פנימיים הוסיפו אופציה לדלג ופה לא)
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 29 מאי 2017, 21:21

bozeman כתב:ברור לך שהסרטונים זה לחפות על זמני טעינה (ולכן על הקפיצה בין כוכבים פנימיים הוסיפו אופציה לדלג ופה לא)



יש לי מחשב מספיק חזק, להריץ את המשחק הזה
ב1080p, בלי טעינות מיותרות

I5 בינוני, עם 4 ליבות, שולחני
Ssd סבבה
960 גרסת 4 גיגה gddr5
16 גיגה ram, ddr3

וזה לא שהסרטונים ארוכים, כל אחד בנפרד
ולא חושב שלxbo, או PS4, צריך להיות בעיות טעינה עם משחק כזה
סך הכל קופצים למפה סטטית בכל מקרה בן הכוכבים השונים
בפיתוח טוב יותר, היו טוענים ברקע דברים
באופן לא מורגש לשחקן
אין הרבה פעילות במפה, ובחללית, זה פשוט מאוד פוגע לי בזרימה של המשחק

היה פחות מורגש, עם הייתי רץ, על משימות עיקריות

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 30 מאי 2017, 08:06

אתה מבין שהסרטון צריך להתאים גם לאנשים שהם לא עם המחשב שלך?
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 30 מאי 2017, 08:39

החומרה החלשה ביותר למשחק הזה
זה כניראה הxbo
וסליחה, לא חושב שפיתוח איכותי יותר, המשחק הזה צריך
הרבה טעינות, גם בxbo

חוץ מזה עם היה ידוע המגבלות, היו יכולים במקום כביכול משחק פתוח
ליתרכז בעולם בודד כל פעם

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 07 יוני 2017, 06:49

פאטצ 1.08 יוצא לדרך בקרוב:
http://blog.bioware.com/2017/06/06/mass ... -08-notes/

במרכז: שינוי נוסף לאיך הדמות נראית ע"י השחקן ואפשרויות רומנטיות נוספות לריידר זכר: עם ג'אל (עוד אופציה חד מינית) שינויים שכללו שינויי טקסטים, דיבוב ואנימציות.

Single player

Ryder’s appearance can now be changed onboard the Tempest
Expanded the range of options available in the character creator
Jaal can now be romanced by Scott Ryder
Dialogue for Hainly Abrams was adjusted to change the flow of personal information she discusses with Ryder.
Fixed issue with Nomad upgrades Shield Crafting quest
Nexus level and cryo pod points are retroactively granted
Vendors now carry weapon mods for Level 60-71 players
Vendors now sell weapon augmentations for automatic fire, burst fire, and single-shot fire
Improved clarity of descriptions for augmentations
Plasma Charge system now works properly for shotguns
Beam Emitter augmentation now causes guns to fire a constant beam with scaling damage based on the weapon’s damage per second
[PC] Added experimental support for Dolby Vision™ technology
Multiplayer

Stealth Grid challenge now increments properly
Fiend no longer sprints when within 10 meters of target, and will decelerate to base speed
Enabled movement correction during Fiend attacks to reduce incidence of players seeing Fiends attacking in the wrong direction
Improved movement prediction for some enemies in tight spaces to reduce appearance of teleportation
Fixed issue that prevented melee attacks if the revive icon was near center screen
Fixed issue where ammo pick-up audio incorrectly played
Fixed issue where Backlash could malfunction while moving
Using Stealth and Recon Visor together no longer increases duration of invisibility for Turian Agent
Fixed issue where weight reduction modifications wouldn’t reduce weight
The Revive Pack Transmitter now displays the revive radius in the loadout screen
Equipping the Cobra RPG now interrupts reloading
Player turns to Adhi when getting synced to avoid teleportation issue
Fixed issue where enemies would occasionally enter T-pose when hit
Improved visual and audio cues for player ready status in Multiplayer lobbies
Added “Lights” option to customization options
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 07 יוני 2017, 07:37

המשחק עצמו לא טוב לטעמי
ולא מבין מה כל תיקון הבאגים יעזור

לא חושב שעם הוא היה 100%, נקי מבאגים
המשחק היה טוב, פשוט יש בעיות גדולות אחרות

חוסר באזורי משחק, חוסר גיוון באויבים, הרבה סרטוני מעבר
שאני מנחש לטעינה ברקע
תכנון משימות לטעמי מעצבן
ודברים כאלו, משחק לא טוב, היה צריך עוד לפחות חצי שנה בתנור לצאת טוב, ואולי יותר

Laskin
Elder
הודעות: 21800
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 07 יוני 2017, 12:53

זה לא רלוונטי, גם אם המשחק רק ״בינוני״ ואפילו אם הוא גרוע - לתקן באגים תמיד עוזר. בטח כדי לגרום למי שכבר קנה שלא לאבד תקווה ולהעביר מסר שהם לא משאירים משחקים עם בעיות כפי שהן.

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 07 יוני 2017, 15:51

העניין שלדעתי הם אחרו את הרכבת מזמן
היה להם תוכן, של משחק מאוד טוב, לבערך 5 שעות

ופזרו אותו על עשרות שעות, וזה לא משהו שבאג יתקן
במקום להוציא משחק לינארי מוזל, באיזה 30 $
הם ניסו כביכול משחק פתוח

ויש סיכוי שזה שבר את הזיכיון, לא משנה כמה באגים יתקנו
המשחק לא היה צריך להגיע לשוק ככה, הרבה מעבר לבאגים
וזה חבל, כי הרעיון לעלילה מצוין, פשוט ביצוע לא טוב

נו טוב אולי הבא יהיה בזיכיון מלחמת הכוכבים
כמו kotor

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 יוני 2017, 19:26

מחקר מעמיק של קוטאקו למה ME החדש קקה. עדין לא קראתי בעצמי, אולי נאמ;לק מאוחר יותר:
http://kotaku.com/the-story-behind-mass ... u_facebook

האמ;לק (כן, אמלק ארוך אבל תראו את האורך של הפאקינג כתבה הזאת):
- המשחק התחיל פרי-הפקה ב-2012 עם הרעיון של אלפי כוכבי לכת פרוצדורלים סטייל NMS.
- במשך 2013 ו-2014 הצוות שחק עם הקונספט של עולמות פרוצדוראלים אבל נתקל בהרבה קשיים טכנים, ביחוד הקושי של שילוב עלילה אפית "ביוורית" בתוך עולם פרוצדוראלי.
- פרוסט בייט של DICE מנוע מאוד יפה אבל קטסטרופה למפתחי RPG. הצוות של דראגון אייג' ירק דם כדי לגרום למשחק לעבוד בסקופ היחסית מצומצם של דראגון אייג' (יחסית לשאיפה של יקום פרוצדוראלי של ME:A) והצוות של ME פשוט לא הצליח להרים את המשחק כמו שצריך על המנוע הזה.
- ב-2013 הסטודיו שעבד על המשחק, מונטראול, היה באקסטזה מהקונספט של המשחק וכל האפשרויות פיתוח והניסויים אבל ב-2014 הסטודיו מרדמונד (הצוות של ME1-3 ושל דראגון אייג' האחרון) עשה להם המון בעיות בירוקרטיות ונוצרה איבה בין הצוותים. מונטראול חשבו שרדמונד רוצים לחבל בהם ולגנוב רעיונות לדראגון אייג' אקוויזיציה
- ב-2014 הרבה עובדים עזבו את הצוות של ME וביווור לא איישה את התפקידים מחדש. ביחוד הצוות אנימציה סבל מחוסר איוש.
- באוגוסט 2014 שני מובילי הפרוייקט עזבו והשתלט עליו מק וולטרס מהצוות של רדמונד. למק היה חזון שונה לגמרי וזה נער את הצוות.
- במקביל להשתלטות של מק על הצוות, גם החזון המקורי לא בדיוק צלח. המערכת קרב והנומאד עבדו מצויין אבל הטיסה בחלל והירידה לכוכבים פשוט לא היו כיפים. היקום הפרוצידוראלי שלהם היה פשוט משעמם.
- לרוב צוות קודם בונה חתך אנכי של שלב מסויים (כלומר שלב מוכן ברמה של משחק גמור) כהוכחת קונספט אבל צוות מונטראול לא באמת הצליח לבנות כזה וגם הסט כלים שהם יצרו בתוך פרוסטבייט לא היה טוב במיוחד. הייתה להם תוכנית ב' שבה הם פשוט יצרו כוכבי לכת ביד כמו במשחק ME קלאסי אבל כשנגמר שלב ההכנות לא היה להם חתך אנכי והם אפילו לא החליטו על איזה כיוון ללכת, פרוצידוראלי או מבנה מוכן מראש כמו במשחקים הקודמים.
- בגלל שהכלים לא היו אפויים, היו חברי צוות שפשוט לא היה להם מה לעשות כי לא היו להם הכלים לעשות את העבודה שלהם.
- רק בסוף 2015 הצוות הבין שהגלקסיה הפרוצידוראלית שלהם לא באמת עובדת. הכלים כבר במצב טוב והטכנולוגיה טובה אבל זה פשוט לא כיף, זה לא עובד. הפיתוח על ME שאנחנו מכירים היום התחילה באמת רק בסוף 2015, כלומר עבדו ממש על הקמפיין עצמו רק שנה וחצי.


- ממאות או אלפי כוכבי לכת פרוצידוראלים הם ירדו ל30 כאשר הם יעשו על ידי הכלי הפרוצידוראלי שהם יצרו ואז אמנים ישפרו אותם ביד בכדי ליצור עולמות שבאמת כיף להיום בהם.
- מ-30 כוכבי לכת הם ירדו ל-7. שינוי הסקופ הפתאומי, מאלפני כוכבי לכת ל-7, הכניס את הצוות האומנותי לסחרור. פתאום מלבנות דברים לאינסוף עולמות פרוצידוראלים, שינו להם לגמרי את הscope בשלב כל כך מאוחר בהפקה.
- השינוי ב-scope גרם לקטסטרופה בסיפור, סרטוני מעבר, עיצוב שלבים וכו' אבל לא באמת השפיע על המערכת קרב, הנהיגה והמולטיפלייר.
- בגלל שרוב העבודה שנעשתה ב-3 שנים הראשונות הייתה עבודת "קונספט גבוה", לא הספיקו לרדת ממש לפרטים ורוב הסיפור, תכנון הקמפיין והשלבים נבנו בשנה וחצי בלבד.
- רוב העובדים שקוטאקו דברו איתם אשרו שבסופו של דבר ME:A נבנה בשנה וחצי. בעצם המשחק שאנחנו מכירים באמת נבנה תחת מק וולטרס מאוגוסט 2015 ועד היציאה במרץ 2017.
- לרוב המשחקים הטובים יש זמן פוליש, אחרי שהמשחק פחות או יותר גמור יושבים כמה חודשים ונותנים את הטאצ'ים האחרונים כדי לעשות אותו באמת נהדר. בME:A פשוט לא היה לזה זמן, הם היו במירוץ אחרי הזנב של עצמם וכל פעם שמשהו נבנה הם מהר עברו לדבר הבא רק כדי להספיק לסיים את הפרוייקט בזמן.
- כל פעם שהם סיימו חלק ועברו לחלק הבא, חלק קודם היה נשבר מהעבודה החדשה והם נכנסו למעגל יאוש שבו הם עובדים שוב ושוב על חלקים של המשחק שהם היו בטוחים שהם סיימו כבר.
- הרגרסיות הן הסיבה לחלק מהשנמוכים שראינו בין גיימפליי מאפריל 2015 לגרסה הסופית. לדוגמה האנימציות היו גדולות מדי לזיכרון של הONE/פס4 והתיקון של זה שנמך וגם שבר דברים אחרים שהיה צריך לתקן וכך הלאה.
- הצוות אומר שבמקום לבלות את החודשים האחרונים של המשחק בפוליש, הם בילו אותו בנסיון שהמשחק לא יתפרק להם בין האצבעות.


- האנימציות פנים היו אמורות להעשות על ידי חברה מצרית בשם Snappers אבל היו בעיות לישם אותה במנוע. היו ויכוחים באיזו טכנולוגיה להשתמש באנימציות פנים ובנתיים כ"ממלא מקום" השתמשו ב-FaceFX שהיא תוכנה שמתרגמת קבצי קול לאנימציה. מאוחר יותר MO CAP ועבודה של אמנים היו אמורים לתפוס את המקום של FaceFX שהיה רק מחזיק מקום אבל בגלל הקוצר זמן המון סצנות במשחק עדין נוצרו על ידי FaceFX, כלומר פורצידוראלית בלי שיד אמן נגעה באנימציה.
- בשלב של הפרי הפקה, החברה עברה מ-3D STUDIO MAX למאיה, מעבר שעקב מאוד את צוות האנימציה שהיה צריך לזרוק כמעט הכל לפח.
- צוות האנימציה היה בבעיות כוח אדם קשות מאוד.
- בגלל צוות האנימציה הקטן מדי, ביוור שלחה למיקור חוץ בסין, רוסיה והודו סצנות מעבר שלמות שפשוט חזרו אליהם מוכנות ברמה נמוכה יחסית.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 07 יוני 2017, 20:54

את האמת מסביר המון על איך שהמשחק יצא
אני רק לא מבין ,למה לא ביטלו משימות מסוימות ,כי ב7 עולמות האלו ,שגם לא גדולים במיוחד ,מעצבן לחזור לאותם מקומות

שינמוך טוב בהרבה ,היה להקטין את כמות המשימות ,עם הקטינו את העולם כל כך ,ואז זה לא היה מוזר ומעצבן
פשוט לחבר הכל לכמה שעות בודדות טובות

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 07 יוני 2017, 22:15

עדיין יש מישהו שחושב שמה שיצא במרץ היה משחק 'גמור'?

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 15 יוני 2017, 08:56

DrKeo כתב:מחקר מעמיק של קוטאקו למה ME החדש קקה. עדין לא קראתי בעצמי, אולי נאמ;לק מאוחר יותר:
http://kotaku.com/the-story-behind-mass ... u_facebook

זה לא מחקר מעמיק, זה ניסיון של העובדים בסטודיו לתרץ משחק גרוע בכל מיני אמתלות ועיתונאי שנותן להם את הבמה בלי להפנות שאלות אמיתיות. הסיפור הזה של תהליך פיתוח כואב וארוך ועתיר תפניות קיים לא רק במאס אפקט אלא בכל משחק קיים בערך, ועדיין יש משחקים יותר טובים ויש משחקים פחות טובים.
אם למישהו למשל יצא לקרוא את הכתבה המקיפה על ההיסטוריה של היילו, אפשר לראות תהליך פיתוח לא פחות בעייתי (המולטיפלייר כמעט נחתך מהמשחק הראשון) והמשחק השני היה קלאסטרפאק רציני של פיתוח. אבל בכל זאת הוא כן הצליח להגיע ל-hall of fame בעוד אנדרומדה... כנראה שלא.
https://waypoint.vice.com/en_us/article ... al-history
לתרץ שהמנוע עשה בעיות לסוג המשחק שהם רצו להרים, בזמן שהמשחק הראשון בסדרה יצא על אנריל שלא ידע בכלל לעשות עולמות פתוחים (מישהו זוכר את המעליות?) ובכל זאת הצליח להשאיר חותם זה לא רציני. לטעון שהחזון היה שונה ובהתחלה רצו לעשות גלקסיה פרוצדורלית זו גם בדיחה, כי חזון זה משהו שמשתנה (גם קן לוין רצה לעשות עם ביושוק אינפיניט משהו שונה לחלוטין. בסוף זה בכל זאת עבד לו) ועם הכיוון של No Man's Sky אולי דווקא יש להם מזל שהם לא הצליחו לממש את החזון.

בסופו של דבר כל הגליצ'ים והפאקים וההתפשרויות על הscope היו נסלחות אם המפתחים היו פשוט מוציאים משחק טוב. הדברים האלו נסלחים לבתשדה שמוציאה עולמות גדולים מהחיים אבל די שבורים (עד היום משחק ממוצע של בתשדה אחרי 300 פאטצ'ים יותר שבור ממשחק של Bioware בהשקה), הם נסלחים לרוקסטאר שבסופו של דבר המשחקים שלהם גדולים מסכום הפעיליות השונות שאפשר לעשות בהם, והם נסלחו בעבר גם לBioware במקרים שבהם הם ידעו להתמקד בכתיבה טובה ולבנות סיפור מעניין ודיאלוגים שכיף לקרוא/לשמוע. כל השאר? לא רלוונטי

חוץ מזה, עכשיו כשראינו את החשיפה של Anthem... אפשר להבין שמדובר פשוט במקרה קלאסי של הזנחה הורית. אם היו נותנים למשחק להתבשל עוד שנה או שנתיים הוא כנראה היה יוצא רק יותר מוזנח.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38362
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 יוני 2017, 11:17

המשחק בהחלט היה צריך להתבשל עוד שנה שנתיים. משתמע מהמאמר הזה במפורש שהם רדפו אחרי הזנב של עצמם בשנה האחרונה, שכל תיקון שהם עשו שבר משהו שהם כבר סיימו וכך הלאה. המשחק הזה היה צריך להאפות עוד זמן, לא רק בצד של האנימציות (שהיו יכולות להיות אחלה אם היה להם את הזמן לעשות את כולן ביד במקום להשאיר את הפרוצדורליות בפנים), אלה בצד הגיוון משימות וכנראה שגם כתיבה טובה יותר. המשחק הוא לא קסטרופה טוטאלית כמו שאוהבים לעשות ממנו, הוא פשוט לא ברמה של סדרת ME, זה הכל. עוד זמן בתנור אולי היה יכול לרומם אותו לרמה הרצויה.

ודבר אחרון שממש קשה לי איתו:
Screen Shot 2017-06-15 at 10.58.33.png
Screen Shot 2017-06-15 at 10.58.33.png (71.43 KiB) נצפה 10716 פעמים
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
SHAPIRA500
Trainee
הודעות: 293
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי SHAPIRA500 » 17 יוני 2017, 22:02

רשמים שלי אחרי בערך 20 שעות משחק, בעיקר סיידקווסטים. ספויילרים קלילים-
1.המשחק לא מגוון, יש רק שני גזעים חדשים. בעוד הרבה גזעים מהטרילוגיה המקורית לא המשיכו, וזה נורא בעיניי. רוב האויבים הם או הkett או הremant. חוץ מזה בקושי יש במי להילחם במשחק. וגם מהאויבים הללו יש אולי 4 סוגים מכל גזע. באופן כללי מרגיש כאילו יקום מאס אפקט הלך צעד אחורה מבחינת העומק לעומת הטרילוגיה המקורית ונהפך למאד פשטני. וזה נורא בעיניי והדבר שהכי מפריע לי במשחק, איך משחק שמכר את כל הקטע של הexploring כל הזמן מרשה לעצמו להיות כל כך דליל בקטע הזה.

2.חברי הצוות שכן יש (שישה במספר, שזה גם מעט) ברובם מעניינים את הביצה השמאלית וזמינים אחרי התקדמות מעטה מאד במשחק, בוא נגיד שגארוס היה מזדעזע. יש כמה שכתובים טוב כמו הקרוגן והאסארי התורנים אבל זהו. אני מאד אהבתי העומק וסיפורי הרקע של דמויות כמו thane וsamara. כאן זה חסר לי.
3. טכנית רואים שהמשחק לא אפוי בשיט, המון באגים, גליטצים, שריטות ותקיעות. חוסר הליטוש ניכר גם באנימציות הידועות גם אחרי הפאטצ, לא רוצה לדמיין איך זה היה לפני. אישית לא מפריע לי כל כך אבל משחק ברמת ME לא צריך להיות ככה.

5.רוב הסייד קווסטים לא באיכות גבוהה, היו כמה מעניינים אבל הרוב אומרים לך תחפש אחרי שיירה או משלחת שנעלמה וכאלה...

6. מערכת המחסה יכולה להשתפר, אבל בגדול מערכת הקרב טובה מאד. הקרבות מהירים ותזזיתיים ואני בינתיים מאד נהנה מהם. אבל שוב אויבים מגוונים יותר היו יכולים להוסיף.

7. כל החקירה של הכוכבים, שתוספת נפח מאד מאד רציני מהמשחק, חוזרת על עצמה מאד עם כל עניין הvaults, מערות עם טכנולוגיה עתיקה שיעזרו לנו(כמה מקורי). בוא נגיד שבהורייזון היה משהוא מאד דומה אבל שנעשה בצורה הרבה יותר טובה עם בוס רציני שמחכה לך בסוף כל אחת מהן וגם מאפיינים שונים לכספות עצמן. כאן כולן מרגישות אותו דבר ועשיתי אותם רק בשביל loot, שעמום.

8. חשוב להגיד, אם למשחק הזה לא היה את השם מאס אפקט על האריזה אני מאמין שהוא היה מקבל ציונים יותר גבוהים וגם אני, שהאמת לא צריך הרבה לספק אותי במשחק(ולכן אני טוחן עליו שעות) הייתי מחליק הרבה דברים. אבל נורא קשה לי לשפוט אותו מבחינה אובייקטיבית לאור הטרילוגיה המקורית שהיא צרובה אצלי במוח כיצירת מופת שמעט מאד משחק אחרים מגיעים לרמתה.

הייתי בטוח שהרבה אתרים הגזימו שקטלו אותו ככה ושדיברו כל הזמן על החצי אפייה שלו, אבל התבדיתי. משחק של שבע וחצי עם טונה פרגון. נקווה שישתפר בעזרים שעות הבאות.
"It wasn't impossible to build Rapture at the bottom of the sea. It was impossible to build it anywhere else."
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 17 יוני 2017, 22:11

DrKeo כתב:ודבר אחרון שממש קשה לי איתו:
Screen Shot 2017-06-15 at 10.58.33.png



זה לא עוזר.. הוא מתעקש..
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 18 יוני 2017, 12:22

SHAPIRA500 כתב:רשמים שלי אחרי בערך 20 שעות משחק, בעיקר סיידקווסטים. ספויילרים קלילים-
1.המשחק לא מגוון, יש רק שני גזעים חדשים. בעוד הרבה גזעים מהטרילוגיה המקורית לא המשיכו, וזה נורא בעיניי. רוב האויבים הם או הkett או הremant. חוץ מזה בקושי יש במי להילחם במשחק. וגם מהאויבים הללו יש אולי 4 סוגים מכל גזע. באופן כללי מרגיש כאילו יקום מאס אפקט הלך צעד אחורה מבחינת העומק לעומת הטרילוגיה המקורית ונהפך למאד פשטני. וזה נורא בעיניי והדבר שהכי מפריע לי במשחק, איך משחק שמכר את כל הקטע של הexploring כל הזמן מרשה לעצמו להיות כל כך דליל בקטע הזה.

2.חברי הצוות שכן יש (שישה במספר, שזה גם מעט) ברובם מעניינים את הביצה השמאלית וזמינים אחרי התקדמות מעטה מאד במשחק, בוא נגיד שגארוס היה מזדעזע. יש כמה שכתובים טוב כמו הקרוגן והאסארי התורנים אבל זהו. אני מאד אהבתי העומק וסיפורי הרקע של דמויות כמו thane וsamara. כאן זה חסר לי.
3. טכנית רואים שהמשחק לא אפוי בשיט, המון באגים, גליטצים, שריטות ותקיעות. חוסר הליטוש ניכר גם באנימציות הידועות גם אחרי הפאטצ, לא רוצה לדמיין איך זה היה לפני. אישית לא מפריע לי כל כך אבל משחק ברמת ME לא צריך להיות ככה.

5.רוב הסייד קווסטים לא באיכות גבוהה, היו כמה מעניינים אבל הרוב אומרים לך תחפש אחרי שיירה או משלחת שנעלמה וכאלה...

6. מערכת המחסה יכולה להשתפר, אבל בגדול מערכת הקרב טובה מאד. הקרבות מהירים ותזזיתיים ואני בינתיים מאד נהנה מהם. אבל שוב אויבים מגוונים יותר היו יכולים להוסיף.

7. כל החקירה של הכוכבים, שתוספת נפח מאד מאד רציני מהמשחק, חוזרת על עצמה מאד עם כל עניין הvaults, מערות עם טכנולוגיה עתיקה שיעזרו לנו(כמה מקורי). בוא נגיד שבהורייזון היה משהוא מאד דומה אבל שנעשה בצורה הרבה יותר טובה עם בוס רציני שמחכה לך בסוף כל אחת מהן וגם מאפיינים שונים לכספות עצמן. כאן כולן מרגישות אותו דבר ועשיתי אותם רק בשביל loot, שעמום.

8. חשוב להגיד, אם למשחק הזה לא היה את השם מאס אפקט על האריזה אני מאמין שהוא היה מקבל ציונים יותר גבוהים וגם אני, שהאמת לא צריך הרבה לספק אותי במשחק(ולכן אני טוחן עליו שעות) הייתי מחליק הרבה דברים. אבל נורא קשה לי לשפוט אותו מבחינה אובייקטיבית לאור הטרילוגיה המקורית שהיא צרובה אצלי במוח כיצירת מופת שמעט מאד משחק אחרים מגיעים לרמתה.

הייתי בטוח שהרבה אתרים הגזימו שקטלו אותו ככה ושדיברו כל הזמן על החצי אפייה שלו, אבל התבדיתי. משחק של שבע וחצי עם טונה פרגון. נקווה שישתפר בעזרים שעות הבאות.



הבעיה, שעם תנסה 100%
או קרוב לזה, בטח תיתן לו אפילו פחות

המשחק במקור, כניראה תוכנן שיהיה לו הרבה יותר שטחים וגיוון
ובגלל שאין, המשימות נמצאות בשטח יחסית קטן
ועם טעינות מעולם לעולם, מאוד מעצבן

סמל אישי של המשתמש
SHAPIRA500
Trainee
הודעות: 293
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי SHAPIRA500 » 20 יוני 2017, 02:38

kririn כתב:
הבעיה, שעם תנסה 100%
או קרוב לזה, בטח תיתן לו אפילו פחות

המשחק במקור, כניראה תוכנן שיהיה לו הרבה יותר שטחים וגיוון
ובגלל שאין, המשימות נמצאות בשטח יחסית קטן
ועם טעינות מעולם לעולם, מאוד מעצבן

שמע, עם זמני טעינה בכזה משחק מסיבי אין לי בעיה, זה נורמלי לגמרי.
הבעיה שלי היא עם העצלנות ועיגול הפינות. סתם דוגמה למשל (ספויילרים)


ספויילר: הצג
הגעתי לכוכב עם מעט כוח כבידה וכבר חשבתי שיהיה קצת גיוון. חוץ מקפיצות עם הרכב מערכת הקרב הייתה זהה לחלוטין. התבאסתי לגמרי. ב2017 אפשר בכיף לעשות סצינות קרב עם כוח כבידה מופחת, האמת שהייתי מקבל בכיף אפילו סצינות מתוסרטות אבל סתם עוד קרב זה מבאס. האמת התקדמתי עוד מאז שכתבתי את הפוסט ועכשיו אני משחק בעיקר מתוך הכבוד שלי לסדרה ומקווה שהעלילה הראשית משתפרת, כי הסייד קווסטים לא נהיים טובים יותר...
כנראה שבעין אובייקטיבית הייתי כבר זורק את המשחק הזה מהחלון.
"It wasn't impossible to build Rapture at the bottom of the sea. It was impossible to build it anywhere else."
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 20 יוני 2017, 07:05

אני יכול להגיד רק שסוף המשחק הרבה יותר מהודק מבחינת עלילה.
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 20 יוני 2017, 09:51

ועכשיו אני משחק בעיקר מתוך הכבוד שלי לסדרה ומקווה שהעלילה הראשית משתפרת, כי הסייד קווסטים לא נהיים טובים יותר...
כנראה שבעין אובייקטיבית הייתי כבר זורק את המשחק הזה מהחלון.


זה בדיוק העניין
לפחות יש סוף נורמלי למשחק ,ככה שהוא לא מסתיים ב"המשך יבוא"
אומנם שומרים אופציה לזה ,אבל יש לפחות סוף ,וזה לא תוקע אותך ,לחכות למשחק הבא
שאולי לא יגיע ,ועם יגיע ,סיכוי טוב שילכו על סיפור אחר

בעניין הסייד קווסטים ,לטעמי ניהיה גרוע יותר
בגלל מחזור מקומות ואויבים ,העניין שבחלקם מקבלים עוד סיפור לדמויות בעולם
ככה שעם לא עושים ,מפסידים חלק מהסיפור ,עם עושים זה משעמם

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 20 יוני 2017, 23:31

DrKeo כתב:ודבר אחרון שממש קשה לי איתו:
Screen Shot 2017-06-15 at 10.58.33.png

לא הבנתי - למה בתשדה?


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 76 אורחים