Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 21 יוני 2017, 14:06

זה בכלל צריך להיות בית חסדה :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 יוני 2017, 16:55

דווקא עם בית חסדא אני זורם :)
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21800
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 29 יוני 2017, 12:50

סוג של "שמועה" בעקבות פוסט שכבר "ירד" מדף הפייסבוק של החברה שהייתה צריכה להיות אחראית על ה-DLC, או לפחות חלק ממנו, אומרת שהSTORY DLC של המשחק - בוטל.
http://www.criticalhit.net/entertainmen ... cancelled/

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 29 יוני 2017, 13:25

בעסה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
SHAPIRA500
Trainee
הודעות: 293
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי SHAPIRA500 » 03 יולי 2017, 00:54

טוב אז סיימתי את הקווסט הראשי, אחרי בערך 60 שעות משחק. ספויילרים למטה.
ספויילר: הצג
המשימת סוף בין המבאסות ששיחקתי. אפשר לפרק את זה לשתי סיבות-
1.המשימה עצמה חוזרת על בוסים שכבר היו במשחק(הארכיטקט, ארבע פעמים ליתר דיוק), בגדול כל הקרב האחרון מרגיש כמו עוד איזה משימה להפוך כוכב לכזה שאפשר ליישב אותו. עוד "כספת" גדולה רק שהפעם בנוסף לרמננט יש גם את הקת'.
2.אין שום קשר להחלטות שעשית כל המשחק, בדומה למשחק השלישי. כל החברים והבריתות שלקח לי זמן נכבד מאד לעשות התבטאו בכמה קריאות בקשר ובוטים שמרצדים על המסך ואפילו לא פוגעים בכלום. המשחק תמיד יסתיים בזה שאתה מביס את הקת' ומצליח להפוך את מרידיאן לבית חדש לאנושות. אתה עושה באפילוג בחירה אחת שתשפיע כנראה על המשחקים הבאים אבל אין לה שום קשר לנוכחי.


אסכם את החוויה ככה, אומנם השקעתי יחסית המון שעות במשחק אז זה מוזר שאני לא ממליץ עליו אבל מי שאינו מעריץ באמת באמת שרוף של הסדרה אין לו מה לחפש פה. לפחות עד לא שהמחיר יהיה ברצפה. עדיף כבר לשחק בME2 שוב.
"It wasn't impossible to build Rapture at the bottom of the sea. It was impossible to build it anywhere else."
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 03 יולי 2017, 09:10

אני מבין את מה שאתה כותב ויכול להזדהות עם ההרגשה הזאת של הסוף, אבל אני דווקא הרגשתי שהסוף היה דווקא מספק יותר.

ספויילר: הצג
אני דווקא אהבתי את הסוף - הוא חיבר הרבה דברים מבחינת העולם, למדת על הגזעים, מה בעצם קורה. אהבתי שאתה לומד על מה ניסו הרממנט לעשות ומה בעצם קורה עם הKETT. אני מבין את ההרגשה על זה "שהבחירות לא השפיעו" בגדול יש קצת יותר השפעה ממה שאתה חושב - לפחות לפי המדריך שאח"כ קראתי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
SHAPIRA500
Trainee
הודעות: 293
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי SHAPIRA500 » 03 יולי 2017, 15:13

ספויילר: הצג
תראה, אם הבנתי נכון אז הרמנט נוצרו בגלל הסקורג'. חוץ מזה המשחק לא סיפק כמעט שום רקע על הקת' או הרמנט. בהתחשב הבזה שהמשחק מראש לא נבנה להיות טרילוגיה פלוס כל הרעל שיש על עליו. לך תדע אם נראה את השאלות האלה נפתרות בקרוב. מבחינתי הקת' הם סתם עוד רשע קלאסי שרוצה להשתלט על הגלקסיה.
"It wasn't impossible to build Rapture at the bottom of the sea. It was impossible to build it anywhere else."
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 03 יולי 2017, 18:09

SHAPIRA500 כתב:
ספויילר: הצג
תראה, אם הבנתי נכון אז הרמנט נוצרו בגלל הסקורג'. חוץ מזה המשחק לא סיפק כמעט שום רקע על הקת' או הרמנט. בהתחשב הבזה שהמשחק מראש לא נבנה להיות טרילוגיה פלוס כל הרעל שיש על עליו. לך תדע אם נראה את השאלות האלה נפתרות בקרוב. מבחינתי הקת' הם סתם עוד רשע קלאסי שרוצה להשתלט על הגלקסיה.


ספויילר: הצג
זה אחד הדברים שלא אהבתי במשחק - שרק הסוף הרגיש "בנוי" כמו שצריך. שנראה היה שכתבו את ההתחלה ואת הסוף - ואת האמצע שכחו לגמרי. (בנוסף גם שהמשחק הרגיש כמו העלילה של המשחק הראשון רק בלי אפיות ובגלל שזה כבר השני אז גם לא חדשני.) הסוף נותן לך להבין שיש בניה של הגלקסיה, שהדברים הם לא טבעיים ושיש הרבה דברים להבין מה הם, אבל זה רק בסוף. שאין רמזים להם באמצע (כי האמצע נכנס בחטף בלי תכנון אמיתי)
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 03 יולי 2017, 22:15

אני לא יכתוב ספוילרים פה
אני כן חושב שבגדול ,העלילה העיקרית טובה מאוד בפני עצמה ,רק המשחק עצמו לא טוב
וזה מה שגורם לעלילה ליפול

יש התחלה ,יש סוף ,יש אופציה להמשכים ,אבל לא בסגנון "המשך יבוא"
מהבחינה הזאת זה כמו KOTOR ,וגאייד אמפייר ,שעומדים בפני עצמם

העניין שלפי השמועות צימצמו כל כך את שטח המשחק ,וזה ממש מורגש
ואני מעריך שהגביל מאוד את העלילות שמרכיבות את העלילה הראשית
שהולכים לאותם מקומות ,מיליון פעם ,ונלחמים באותם אויבים ,זה משעמם

וקשה לי להאמין שניראה משחק מרכזי בסדרה בקרוב
לEA יחסים טובים עם דיסני ,ועדיף כבר KOTOR חדש ,ולא MMORPG

סמל אישי של המשתמש
SHAPIRA500
Trainee
הודעות: 293
הצטרף: 13 אפריל 2013, 19:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי SHAPIRA500 » 04 יולי 2017, 01:52

תראה, הפיתרון הוא לא הקפאה של הפרנצייז. אלא הפקת לקחים רצינית ולתת למשחק הבא כמה זמן שצריך. כמובן שכל זה שווה לתחת שEA היא המפיצה אבל לקוות תמיד אפשר. אישית אני מאד הייתי רוצה לראות המשך, למרות הנפילה היחסית הזאת, עדיין מדובר באחת מסדרות המשחקים האהובות עליי שמלווה אותי בערך מאז שהתחלתי לשחק...
"It wasn't impossible to build Rapture at the bottom of the sea. It was impossible to build it anywhere else."
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 04 יולי 2017, 07:40

לEA יש הרבה סדרות משחקים שהיא זנחה הרבה זמן
לדוגמה בולטת C N C
אני לא יחפור בגוגל ,לכל מה שנישאר מאחור ,אבל זה חלק מתעשיית הבידור ,וזה מנהג נפוץ
של מוצרי בידור ,שנשארים רדומים ,עד שחושבים שיש הצדקה כלכלית או אחרת ,להחיות אותם

גם עם ME הבא ,יצא רק עוד כמה שנים ,לא אומר שאין אפשרות לעשות מוצר דומה ,ביקום בידורי אחר

לדוגמה אססיין קרייד ,בגדול החליף את הנסיך הפרסי ,אבל זה לא אומר שלא ניראה נסיך פרסי חדש בעתיד

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 06 יולי 2017, 21:50

פאטצ חדש:

הוסיפו פלאטינום

http://blog.bioware.com/2017/07/04/mass ... -09-notes/


Various improvements to facial animations and cinematic scenes
Improved stability
[MP] Platinum difficulty added
Fixed issue where certain hair textures could disappear from female custom heads when using Facial Reconstruction Suite
Fixed issue where negative AVP could be displayed after reaching Nexus level 20
Fixed various quest progression blockers
Fixed issue where Ryder could be killed even when following directions during the guarded walk through Aya
Fixed issue where player could commit to relationships with both Jaal and Cora concurrently
Fixed issue where the “Reach the Signal Source” objective in Peebee’s quest line could fail to trigger
Fixed issue where player could get trapped on a ledge in the Elaaden Vault, causing an infinite load screen
Fixed save/load issues with the final battle area in Peebee’s Loyalty mission
Fixed issue where the “Speak to Sid” objective on the Nexus could persist indefinitely
Fixed issue where quest marker could disappear during the final step of the “Reformation” quest on Voeld
Addressed issue where it was possible for the player to be attacked during initial conversation with Bain Massani on Eos
Fixed issue where save/load could cause final platform to disappear in Drack’s Loyalty Mission
Fixed issue where the player can’t progress through the final story mission if the Nomad is broken from the “Out of Gas” quest
Added a confirmation prompt before changing Ryder’s appearance on the Tempest
Fixed issue where player could become trapped by NPCs in the APEX HQ on the Nexus
X5 Ghost can now be dismantled.
Fixed issue where TAB (keyboard) and Start/Options (Controller) no longer served as shortcuts to close the pause menu
Fixed issue where auto-level could assign skill points into loyalty-locked squadmate skills
Tactical Cloak melee damage bonus now applies to jump-melee as well.
Fixed issue with Fusion Mods displaying incorrect stats
[PC] Improved HDR functionality on Windows 10 Creators Update
[PC] Photo mode now supports Ansel’s depth-of-field controls.
[PC] Fixed issue where Logitech keyboard rebinding would cause key lighting to work improperly
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 20 אוגוסט 2017, 08:36

רכיב הסינגל פלייר של המשחק "ננטש". המפתחים הודיעו שפאטצ' 1.10 היה האחרון ולא יהיו DLC.
התמיכה במולטיפלייר תמשך בתצורה כלשהי ופרטים נוספים לגביה יוכרזו בקרוב.

סוף עצוב (אם כי צפוי לאחר שצוות הפיתוח הוטמע בצוותים אחרים) למשחק. נקווה שהביקור הבא ביקום של ME יתקבל בצורה טובה יותר.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 20 אוגוסט 2017, 10:51

נקווה. סה"כ חבל על ההתנהלות שהובילה לזה.
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 20 אוגוסט 2017, 14:10

קשה לי להאמין שניראה משחק גדול בסדרה בקרוב
עם בכלל

אולי יעשו משחקי פרימיום לסמארטפונים, או משהו
פשוט קשה לי לראות, את ea שולפת הרבה כסף בקרוב
על סדרה שקבלה מכה מאוד חזקה

צריך גם לזכור, שלea קשרים טובים עם דיסני היום
והיא מייצרת משחקי מלחמת הכוכבים
זיכיון הרבה יותר מוכר, מme

הם פשוט יכולים לעשות משחק חדש בסדרת kotor
או משחק כמו me, רק בעולם מלחמת הכוכבים
זה זיכיון שמביא עוד לקוחות פוטנציאלים

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 אוגוסט 2017, 13:18

אני אשמח לראות משחק ME מצוות שאשכרה מסוגל לישם את החזון המקורי של אנדרומדה. בנוסף אני חושב שהם צריכים ללכת לגלקסיה חדשה, זאת גם התחלה נקיה וגם האפשרות להיות החוקר הראשון שפוגש גזעים חדשים ומניע את העלילה. אני חושב שמאז ומתמיד החזון של ME היה גילוי וחקירה, להיות ראשון בגלקסיה חדשה כשהכל חדש סביבך (חוץ מהצוות כמובן) ועולם פתוח אמיתי מלא בכוכבי לכת יכול להמריץ מחדש את הסדרה.
We're just normal men. We're just innocent men

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 21 אוגוסט 2017, 18:46

זה היה הרעיון מאחורי אנדרומדה
הבעיה הביצוע בפועל

אני חושב שעם התכנון המקורי, לפי השמועות היה יוצא לפועל
הינו מקבלים משחק טוב בהרבה
אבל הם לא הצליחו, וחבל
ובגלל שלא היה הרבה מקומות לחקור, דחפו הרבה משימות
על שטח קטן יחסית

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 אוגוסט 2017, 18:49

זה לא הרעיון מאחורי אנדרומדה כי שם אתה מגיע אחרי ספינות שכבר הגיעו לשם. הם השמידו את כל הקונספט של מגע ראשון כשמישהו אחר כבר היה בכל מקום.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 21 אוגוסט 2017, 19:29

DrKeo כתב:זה לא הרעיון מאחורי אנדרומדה כי שם אתה מגיע אחרי ספינות שכבר הגיעו לשם. הם השמידו את כל הקונספט של מגע ראשון כשמישהו אחר כבר היה בכל מקום.


זה לא בהכרח רעיון כזה טוב, לדעתי. יהיה קשה ליצור מערכת שתאפשר לך לתקשר עם החייזרים החדשים, למשל.
אני חושב שאיזשהו שילוב בין הקטע של כוכבים שכבר יש בהם מעט התיישבות, לבין כוכבים חדשים לגמרי, עם מגע ראשון עם חייזרים חדשים יהיה עדיף.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38364
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 אוגוסט 2017, 23:22

מה עם מערכת שבעזרתה אתה לאט לאט לומד שפות (לאו דווקא אתה, אולי סוג של מחשב או שקר כלשהו כמו babel fish)? אתה יודע קצת שפה X? עכשיו אתה יכול לדבר ולקחת קווסטים מחייזר שמדבר שפה X. הפכת למקצוען בשפה X? עכשיו אתה יכול גם לשכנע אותו במלל לעשות דברים כמו במשחקים הקודמים כשהיית עם פרגון או רנגייד גבוה.

סתם משהו ששלפתי מהתחת אבל אני משער שיש המון דרכים לעשות את זה. אתה מגיע לערים גדולות, לכוכבים שלמים, לכפרים ולתחנות חלל; העולם לא ריק או מת, ההפך. אתה לאט לאט מצליח עם הזמן לתקשר עם יותר ויותר מהאוכלוסיה וכך אתה מקבל משמעות חדשה למקומות שהיית בהם כבר. זאת גם דרך טובה לחשוף את העולם לאט לאט במשחק עם עולם פתוח לגמרי, ככה לא תוכל לקפוץ לקווסט האחרון בשעה הראשונה. ולמה לא לקשר למידה של שפה חדשה למשימת גיוס של חבר צוות מהגזע הזה? למדת שפה Y? עכשיו אתה מצליח להכנס למועדון מסויים ושם אתה מתחיל את משימת הנאמנות הבאה שלך.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 106 אורחים