Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 22 אפריל 2017, 23:55

סיימתי את המשחק (95 שעות, כמעט כל קווסט שקיים במשחק, לא כולל כמה שנפתחים אחרי הסיום),ביקורת מלאה בהמשך.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 23 אפריל 2017, 10:45

- קאז די לקשקש על כמה אהוד מצב המולטיפלייר אצל שחקני הסדרה. בסיס המשתמשים במולטיפלייר צנח בצורה מטורפת מאז שהמשחק יצא, והסיבה היחידה שמלכתחילה רוב האנשים ניסו את המולטיפלייר היא כי ביוור הכריחו אותם לשחק בו בשביל הסוף "הטוב" (אנשים בהתחלה עוד האמינו שכל הסופים לא יהיו אותו הדבר). יותר מזה, לא רק שביוור לא טרחו לשחרר נתונים בפועל על אחוז השחקנים שמשחק במולטיפלייר באופן פעיל אלא שהם אפילו טרחו להסתיר את הנתון עם אציבמנטים שאפשר לקבל במקביל ע"י פתיחה בסינגל פלייר או במולטיפלייר. אתה משחק במולטיפליר של המשחק כיום? שיחקת בו אי פעם? שמעת פעם על מישהו שקנה את אנדרומדה כי הוא אוהב את המולטיפלייר של הסדרה ורוצה להמשיך עם החברים שלו לסשנים אונליין? אל תהיה מגוחך. אתה כבר שלוש קומות באדמה עם הבור שחפרת לעצמך.

- בתור מישהו שנמצא בקהל היעד המסורתי הזה אני יכול להרגיע אותך ולבשר לך שגם פה אין לך שמץ של מושג על מה אתה מדבר: אנשים שהתלהבו וקנו את KOTOR קנו אותו בגלל BG2, וכן הלאה לאורך המשחקים שהחברה הוציאה - שתמיד הושוו לקודמים שלהם לטוב ולרע עד כדי כך שהמשחקים האלו כונו "נוסחת Bioware" בלי קשר לsettings שלהם. חלק מהאנשים שהגיעו מהPC אפילו הלכו וקנו פאקינג קונסולה בשביל תקופת האקסלוסיביות של משחקי Bioware, וכל מי שרבץ בזמנו בפורומים של Bioware ומקומות אחרים הגיע מגרעין משתמשים עם העדפות דומות. אותו גרעין שגם ניסה להמשיך שוב ושוב לתת צאנס למשחקים אחרי שEA השתלטה על החברה וניסתה למשוך לכיוון של mass appeal (מה שפשוט לא עבד) וליווה אותה עד היום.

- הפרוייקט האחרון של C&C (שרק לתקופה נקרא ג'נרלס 2) שינה פאזה כל כך הרבה פעמים ועבר כל כך הרבה תהפוכות שבסופו של דבר נשאר ממנו שלד מאד מאד עלוב. השלד הזה נגדע בשלב האלפא בדיוק בגלל הפידבק ובלי קשר למודל התשלומים המתוכנן שלו כי המודל הזה אפילו לא היה מובנה בשלב הזה. זה פשוט היה משחק גרוע עם core game loop לא מתפקד, ועצם העובדה שהוא הגיע אחרי C&C 4 שאותו EA עוד הסכימו להוציא (משחק שלידו אנדרומדה הוא משחק השנה) רק יכול לרמוז לך כמה משחק צריך להיות רע בשביל שבאמת יבטלו אותו. היה לC&C לתקופה גם משחק דפדפן חינמי שאפילו הוא לא נקטל באותן רמות.
זה לא עניין של פופולאריות אלא של גיים דזיין רע, ככה שאם ביוור תמשיך במגמה כזו של התדרדרות עוד משחק או שניים, תפתח ותסגור סטודיואים ותשנה כיוון - יש סיכוי שמאס אפקט 6 באמת יגיע לרמת הגריעות של משחק C&C האחרון שנגנז. אבל אם לעומת זאת תבדוק רשמים מוקדמים של אנשים מדברים שנחשפו קודם אתה תגלה בסופו של דבר דברים חיוביים, פשוט התוצר הסופי הוא לא ברמה של משחק שאנשים ציפו לו מBioware.

- יכול להיות שאתה לא מבדיל בין המונח "בטא" והמונח "בטא ציבורי" במקרה? לחברות משחקים יש שלל שלבים שבהן משחק נבדק לפני שהוא יוצא החוצה - בטח בחברה גדולה כמו EA. יש פידבק מQA, יש playtesting sessions מוקלטים, ויש בטא סגורה. זה שהם לא שיתפו אותך באופן אישי בתהליך הפיתוח, הזמינו אותך למשרד ועשו לך קפה - לא אומר שהם לא קיבלו פידבק מאנשים אחרים.

- אתה משום מה ממשיך להיתקע על לצטט קופיפאסטה של patch logs אבל לא מצליח להעלות אפילו טיעון אחד על מה שהופך מבחינתך משחק ל"לא גמור":
אם למשל אתה טוען ש"שיפורים לליפ-סינק" זה משהו שהופך משחק ממצב לא גמור לכן גמור, אז אין לך שמץ של מושג לגבי פיתוח של משחקים ברמה כל כך בסיסית שאני אפילו לא יודע מאיפה להתחיל. שיפורים לליפ-סינק אתה יכול לעשות היום לכל משחק עד אין קץ, ממריו 64 ועד לדמו של Hell Blade.
אם אתה טוען שהוספת אפשרות לדילוג על קטעי מעבר היא מה שהופך משחק לגמור אז כנראה שאין לך מושג גם איך בנויים משחקים כיום: יש משחקים מפה ועד הודעה חדשה, גמורים לחלוטין, שהוסיפו להם פאטצ'ים ותיקונים מפה ועד להודעה חדשה אבל עדיין לא מאפשרים לך לדלג על קטעי מעבר - כולל בסדרת מאס אפקט עצמה. זה עיצוב ממשק משתמש רע אבל זה מה שהופך משחק לכן גמור או לא גמור.
ואם אתה טוען שההשוואה של "הסצינה המושמצת" (היו בתכלס סצינות הרבה יותר בעייתיות מזו) הופכת פתאום משחק מכן גמור ללא גמור אז כנראה שמעבר לחוסר הבנה מוחלט יש לך גם סטנדטים מאד נמוכים. הסצינה הזו גם אחרי הפאטצ' עדיין מביכה בחלק מהאספקטים שלה. תיקנו בה בזריזות כמה דברים וכנראה שהתמקדו בה פשוט כי אלו הגיפים שתפסו פופולאריות ולכן כולם בוחנים אותם, אבל אי אפשר להגיד שהסצינה הזו עשויה טוב. הבעיות הבסיסיות שלה (ושל הרבה אלמנטים אחרים באנרדומדה) מתחילות בכלל בתסריט ובדיבוב, ואת זה אי אפשר לתקן עם קצת re-touches שאיזה תלתיסט תפר לסצינה בפאטצ'. אבל הנקודה היא שאפשר לקחת שלל סצינות משלל משחקים אחרים, כולל כאלו שנמצאים בטופ ולהתלונן עליהן באותו האופן. זה לא מה שהופך את המשחקים האלו לגמורים או לא גמורים.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 23 אפריל 2017, 22:37

מדהים איזה אג'נדה יש לך. הדוגמה הכי שחור ולבן של משחק לא גמור ואתה מנסה להתכחש לכך. לא יאומן.

הדברים שהעתקי מהפאטצ' נוטס מעידים שהמשחק שוגר לא גמור. זה הכי פשוט וברור שיש. לא העתקתי לך תיקוני באגים אלא שינויים מהותיים שקיומים מעידים שהמשחק שוגר לא גמור.
כן. שיפורים לליפ סינק מעידים על משחק לא גמור. כן. אפשרות לדילוג על קטעי מעבר מעידים על משחק לא גמור. כן. overhaul לסצנות שיחה מעידים על משחק לא גמור. כאילו מה, אתה עושה צחוק?
יש דבר כזה שנקרא תהליך פיתוח של משחק שבו ביוור הייתה צריכה לתת את הדעת על כל הדברים האלה ולשפר אותם. שינויים שכאלה שיוצאים חודש אחרי שיגור המשחק מעידים שהשינויים האלה היו כבר בפיתוח לפני שהמשחק יצא - מה שמעיד שגם ביוור יודעים שמה הם הוציאו בשיגור הוא משחק לא גמור ושהם ימשיכו לעבוד עליו. אם שחקן אחרי מפגש ראשון עם קטעי המעבר שלא ניתנים לדילוג יגיד שזה מטומטמם ושעדיף שתוכל לדלג עליהם אז איך סטודיו של 500 איש ב 5 שנים לא הגיעו לתגלית הזו בזמן לשיגור? התשובה: כי המשחק יצא לא גמור. שלבי פיתוח שלמים של משחק וידאו שנראה שדולג עליהם לגמרי. ואתה מבין שזה עוד חודש אחרי, כן? זה לא שעברו שנתיים והם פתאו מצאו דרך לזרז Loading ואז נתנו לך את האפשרות לדלג. חודש אחרי היציאה. אז מה עשיתם כל החמש השנים האלה?

אתה מסרב להכיר בהקשר של כמות ואופי הדברים שכבר שונו בחודש הראשון למשחק. שינויי איזון מקיר לקיר בחודש הראשון של המשחק? עוד שלב חיוני בפיתוח משחק שביוור חיפפה. שינוי אנימציות, עבודות מצלמה ועוד בחודש הראשון? דוגמה מושלמת למשחק לא גמור. למי אכפות מאיכות הסצנה? להיות גמור להיות רע לא נוגד אחד את השני.

איך היית קורא לסרט שיוצא ואחרי חודש יוצא שוב לאקרנים עם עבודת בימוי חדשה? עם הוראות בימוי חדשות? עם זוויות צילום חדשות? עם SFX משופר? עם שינוי בסדר סצנות? היית קורא להוצאה הראשונה סרט לא גמור. כי זה מה שזה. ו ME A הוא משחק לא גמור.

על מה בדיוק אתה נרעש? אחד המאפיינים הבולטים של הדור הזה הוא שמשחקים יוצאים לא גמורים. חידשתי לך משהו? יש די והותר דוגמאות למשחקים שקונים על דיסק והדיסק הזה מכיל משחק לא גמור.

הראוי לציון וגינוי במקרה של אנדרומדה הוא ששאר המשחקים מגיעים עם day 1 patch שמעדכנים את המשחק למצבו הגמור. הפאטצ' הזה לא עשה כלום במקרה של ME ורק חודש אחרי יוצא הפאטצ' הראשון מבין סדרת של פאטצ'ים מתוכננים שבא לשפר את המשחק ולהעניק לו את מה שהוא היה צריך לקבל בתהליך פיתוח נורמלי ומקובל של משחק.

Mass Effect Andromeda הפך להיות ה textbook example למשחק שיוצא לא אפוי ולא גמור.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 24 אפריל 2017, 11:18

אין ספק שהוא משחק לא גמור, ואין ספק שגם אם הוא היה גמור, הוא עדיין לא היה נחשב למשחק איכותי. אבל זה כן היה חוסך את המעמד שלו כ-meme factory של תעשיית המשחקים השנה, זה בטוח.

לגבי קהל היעד של bioware - אני נוטה להסכים עם קאז: אני מוכן להמר על כך שרוב מעריצי bioware היום לא שיחקו ב-BG. זה בטח נכון לגבי ג׳ייד אמפייר שכוון לקהל קז׳ואלי לחלוטין, ואפילו לגבי דרגון אייג׳ וקוטור.

Laskin
Elder
הודעות: 21802
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 24 אפריל 2017, 13:14

אם היה יוצא רק משחק "סבבה" זה היה בסדר, הבלאגן הוא בגלל שזה הפך לבדיחה ואז המותג נפגע באמת ומאבד מהיוקרה שלו, וזה מה שקרה כאן והיה יכול להמנע אם היה יוצא בקיץ.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 28 אפריל 2017, 09:52

האיכות היא לא הנושא. רק העובדה שהוא שוחרר לא גמור ושהעדכון הראשון מוכיח זאת ללא ספק. משום מה סווים מנסה להתכחש לעובדה הזו. השינויים שהזכרתי הם דברים שביוור היו צריכים לתת עליהם את הדעת בתהליך הפיתוח של המשחק ולפני שהם מציעים אותו למכירה ב 60 דולר כמוצר שלם. וזה שהעדכון שוחרר אחרי חודש מוכיח שמדובר בדברים שהם עבדו עליהם לפני השיגור ומשום מה לא הספיקו ליישם. לא שברור לי איך עובדים 5 שנים על משחק ורק בשלבי הסיום למישהו פתאום נופל האסימון שוואלה צריך לאפשר לדלג על קטע מעבר סתמי. וואלה, צריך לאזן את המשחק מקיר לקיר. צריך להוסיף אנימציות. הפירוש של סווים הוא עוד יותר damning שכאילו רק אחרי יציאת המשחק וקבלת הפידבק באה להם התגלית הזו..

אם המשחק היה משוגר עם הפאטץ' הזה ואחרי חודש הוא היה מקבל עדכון שמשנה דברים באותו אופן אז גם אז זה היה אומר שהשחרור הראשון היה של משחק לא גמור.

משחק שמקבל שינויים מהותיים שהם א'-ב' מתהליך פיתוח חודש אחרי היציאה הרשמית = משחק לא גמור.

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 28 אפריל 2017, 11:55

לא נכנס בעובי הקורה של הויכוח שלכם - אבל יש לציין שהשינויים הם לא מהותיים כמו שאתה מנסה לשווק אותם. כן זה נחמד, כן זה משפר - לא המשחק לא היה שבור לפני זה, כן המשחק היה לגמרי שחיק ובסדר. למעט אנימציות - רוב השיפורים זה כיוונן של חיים קלים יותר לשחקנים פחות שבתוך המשחק (במקום לקנות חפץ שמדלג על הסודוקו ב-2000 קונים ב-500 וכו').
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 01 מאי 2017, 18:36

קאז, כל השינויים שהעתקת מהפאטצ' הם שינויים איטרטיביים, שאת חלקם אפשר להמשיך לנצח (אתה יכול להוציא 30 פאטצ'ים שמשפרים את אנימציית השפתיים למשחק הכי מרשים שתוכל לחשוב עליו היום וזה עדיין לא יגמר), ואף אחד מהם לא באמת מהותי למשחק עצמו: אין תיקוני באגים שוברי משחק, אין שינויים במכניקות, אין הבדלים בעלילה.
שום דבר על זה לא מעיד על משחק "שבור", ובטח שהשינויים לא מעידים על משחק מתוקן - הם הרבה יותר מינוריים מכל פאטצ' מרכזי במשחקי תפקידים מודרניים והיסטוריים, וזה שאתה ממשיך לחפור לעצמך את הבור הזה כרגיל נשמע כאילו אתה שוב בא להתווכח בלי שמץ של מושג או ניסיון עם הז'אנר. אתה חיי באיזה סרט דמיוני כאילו משהו בדור הזה גורם למשחקים לצאת לא גמורים, אבל אם תלך אחורה למשל על משחקי Elder Scrolls תגלה שבדור הקודם משחקים יצאו יותר שבורים, ובדור הקודם לו עוד יותר, וכן הלאה.
עזוב, לך עשרים שנה אחורה ותשחק בDark Sun לפני הפאטצ'ים - ואז תלמד מה זה משחקים לא גמורים.

מעבר לזה, אני חוזר לזה שאתה כנראה לא מבין גם בתהליכי פיתוח באופן כללי. הנה דוגמא לשיחה מאד מאד אפשרית במשרדי Bioware:
בודק בטא זוטר: "היי, פתחתי עכשיו טיקט על זה שהמשחק לא מאפשר לנו לדלג על קטעי מעבר. צריך לתקן את זה לדעתי".
קריאייטיב דירקטור פלצן: "השתגעת? תסתום את הפה אידיוט. השקעתי כל כך הרבה בסצינות המעבר האלו ועכשיו אתה מבקש ממני שאנשים יוכלו לדלג עליה? גם להיצ'קוק היית ממליץ שאנשים יוכלו לדלג על קטעים בסרט שלו?"
ראש צוות מחקר שוק: "היי, קיבלנו גם פידבק משחקני קבוצת המיקוד שלנו שהם רוצים להעביר את הסצינות האלו ולא יכולים"
מנהל דביל בחליפת עסקים מהHQ: "אם ניתן להם להעביר את הסרטים, יהיו אנשים טיפשים שילחצו על הכפתור בטעות ואז יתלוננו שהם דילגו על העלילה. שילמנו כל כך הרבה על הvoice acting שאנחנו לא יכולים להרשות לעצמנו את זה."

אתה משום מה מניח שעצם זה שלא היה ניתן לדלג על סצינות המעבר זה בגלל שבקבוצה אקראית של אלף איש כולל המסביב לא היה אף אחד שיעיר על זה - אבל אתה לא מבין איך זה עובד: גם אם היו הרבה מאד אנשים שהעירו על זה, יכול להיות שמישהו פשוט קיבל החלטה מודעת לנפנף אותם כי הוא בטוח שהוא מבין יותר מכולם, והמישהו הזה הוא בפוזיציה לעשות את זה. למעשה, יכול להיות שככל שהיית נותן לו עוד זמן אז המצב של המשחק היה נהיה גרוע יותר: הוא היה רק מקבל עוד החלטות מטופשות בכיוון ההפוך ומדרדר את המשחק לרעה. אנשים בתחום הזה הרבה מאד פעמים חיים בבועה, והיא מתנפצת להם רק כשהתינוק שלהם יוצא החוצה והקהל מסביר להם כמה הוא פוזל ומכוער.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 01 מאי 2017, 19:40

משחק לא צריך להיות שבור כדי להיות לא גמור. אנדרומדה שוגר לא גמור. אי אפשר להתווכח עם זה. פשוט אי אפשר. משחק שאחרי חודש יוצא לו פאטץ' שכזה הוא בהגדרה משחק לא גמור. זה בהגדרה דברים שביוור חשבו לנכון ליישם עוד לפני שיגור המשחק ולא הספיקו והוציאו חודש אחרי = משחק לא גמור. בהגדרה. למה כל כך קשה לך לקבל את העובדה הפשוטה הזו?
אין שינויים בעלילה אבל אין סיפור שינויים בעריכה ובעבודת 'בימוי'. לא היית מעז לקרוא לסרט שמקבל שינויים כאלה כסרט שהיה 'גמור'. לא היית מעז לקרוא לסרט שמקבל שיפור ל SFX כפי שהפנים של הדמויות באנדרומדה קיבלו חודש אחרי כסרט גמור.

אין שום דבר מינורי באיזון כל המשחק חודש אחרי. זה הכי בסיסי. זה הכי עבודה שצריך לעשות בזמן הפיתוח ולא אחרי. רוב הדברים בעדכון הראשון של המשחק הם דברים שהיו צריכים להתבצע מאחורי הקלעים ולפני שהמשחק נמצא בידיים של השחקנים. וזה שהם לא = משחק לא גמור. זה שהם שוחררו חודש אחרי אומר שהם התחילו לעבוד על זה לפני השיגור = הם ידעו שהמשחק בשיגור הוא משחק לא גמור.

לא לחיות בבועה? בשביל זה עושים Playtesting. בשביל זה עושים mock reviews. ושם עולים על ההנחות המוטעות. אתה באמת חושב שהם עשו את כל השינויים האלה ועברו סרטיפיקציה בחודש? לא. זה שינויים שהם התחילו לבצע לפני שיגור המשחק ואחרי שהמשחק מוטבע על הדיסק. רק שפה שבמקום שהשינויים האלה יהיו חלק מ day 1 patch הם הגיעו 30 יום אחרי ויש עוד בדרך. לזה קוראים משחק ששוגר לא גמור. כאילו דחילאק, מספיק להיות contrarian בלי סיבה.

(וברור שהדור הזה הגביר את הקטע של משחקים לא גמורים. יותר קונסולות מחוברות לרשת, חדירה גבוהה יותר של DD, נפח אחסון גדול יותר - אז אפשר להדפיס דיסקים עם משחק לא גמור ולהוריד עדכון יום ראשון שמשלים את העבודה.)

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 01 מאי 2017, 20:23

טוב שהתעלמת מההודעה שלי קאז. או אם להיות יותר ישיר - אם הטיעון שלך מבוסס על הפאטצ', אז הוא לא מחזיק. שיחקתי הרבה זמן לפני שיצא ואחריו - זה לא שינויים כמו שאתה חושב או רוצה לחשוב.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 02 מאי 2017, 10:33

ברור שאילו שינויים מהותיים למען השם. עריכה מחודשת של סצנות, אנימציות וזוויות צילום. שינויי איזונים גורפים. שיפור מראה המודלים. שורה של דברים שהיו צריכים להיות מיושמים בפיתוח המשחק ולפני יציאתו.

Improved logic, timing, and continuity for relationships and story arcs
Improved logic, timing, and continuity for relationships and story arcs
Improved logic, timing, and continuity for relationships and story arcs

שחור על גבי לבן. חודש אחרי שיגור. 'לא מהותי' עאלק. לא שזה משנה מהותי או לא. זה אמור להיות חלק מרכזי בתהליך פיתוח משחק ולא אחרי יציאתו. ולא, לא נפל להם האסימון לפתע. אלו שינויים וכיוונונים שהם התחילו לעשות לפני יציאת המשחק אבל שלא הספיקו לסיים בזמן ל day 1 patch. כשמוציאים עדכון 30 ימים אחרי עם שינויים כאלה זה אומר 'הנה דברים שלא הספקנו ליישם בגרסה ששיגרנו ומכרנו' כלומר גרסת השיגור היא לא גמורה.

אין לזה אח ורע בשום מוצר בידור אחר. לא הייתם מעזים לקרוא לשום דבר 'גמור' אם אחרי חודש הוא היה מקבל שינויים כמו שאנדרומדה קיבל.

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 02 מאי 2017, 11:56

אני לא יודע כמה אתה שיחקת אבל אני שיחקתי כ50 שעות לפני וכ50 אחרי. זה לגמרי שינויים מינוריים נחמדים. זה לא השינויים שהייתי רוצה שהיו באמת מהפכניים. לא פה המשחק לא גמור. המשחק היה גמור כשיצא. הוא היה שחיק לגמרי ומהנה. הוא מעט יותר יפה אחרי הפאטצ, אבל לא בצורה שבורה. לצערי המשחק בינוני (או בינוני +, יש לו סוף מעניין) אבל לא בגלל מה שהפאטצ עשה או לא
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 03 מאי 2017, 10:57

טוב יצא לי לשחק רק כמה שעות בודדות
אבל אני חייב להגיד ,המשחק מרגיש לי כמו משחק מיושן ,ולא כמו משחק של 2017 ,שיצא לPS4\XBO\PC
יש חלקים מסוימים שמרגישים לי שחסר דברים

לדוגמה עברתי משימה מסוימת ,ציפיתי לסרטון מעבר ,וזה פשוט דילג על חלק מסוים שציפיתי שיהיה

חלק מהמשימות מתוכננות צולע ,לפחות לפי דעתי ,אלו דברים שצריכים לעבוד אליהם בפיתוח למשחק בסדר גודל כזה
לא חושב שפאץ יפתור פה בעיות

המשחק לא גרוע ,אני אוהב את הרעיון הגדול בעלילה ,בתחילת המשחק
אבל הביצוע בינוני מינוס
טוב זה לא ביקורת ,זה משחק ארוך אני מנחש ,ושיחקתי רק כמה שעות ,אבל לא משהו שאני ימליץ לרוב האנשים ,לפי היתרשמות כרגע

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 10 מאי 2017, 19:47

פרטי הפאטצ החדש:

http://blog.bioware.com/2017/05/09/mass ... -06-notes/

הגיע הזמן שבאמת יתקנו את זה:
Fixed issue where SAM would mistakenly tell Ryder they have new email

ובעסה לחובבי האציוומנטים:
Fixed issue where player could romance both Cora and Peebee

Fixed issue where player could romance both Vetra and Peebee
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 מאי 2017, 07:21

bozeman כתב:פרטי הפאטצ החדש:

http://blog.bioware.com/2017/05/09/mass ... -06-notes/

הגיע הזמן שבאמת יתקנו את זה:
Fixed issue where SAM would mistakenly tell Ryder they have new email

ובעסה לחובבי האציוומנטים:
Fixed issue where player could romance both Cora and Peebee

Fixed issue where player could romance both Vetra and Peebee


חובבי האצ'יוומנטים והsluts.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 11 מאי 2017, 09:03

זה קצת מצחיק - אבל המשחק הזה הוא נורא שמרן. אתה לא יכול להגיע ל"שיא" אלמלא אתה מתחייב לדמות אחת. האופציה היחידה היא ל"השתובב" בלי מחוייבות היא עם פיבי בהתחלה ואז למעשה זה חוסם אותך ממערכת יחסים אח"כ וגם אתה לא מקבל את "הסרטון" שכולם רוצים לראות.
(וזה בלי למשל לדבר על העובדה שהמשחק מנסה, כמעט בכוח, לדחוף אותך למערכות יחסית חד מיניות)
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 11 מאי 2017, 09:34

אני עמוק במשחק ,ואני חייב להגיד ,לא מרגיש שום קפיצת דור ,אולי כי שיחקתי את כולם על PC
ובקונסולות אולי מרגישים בגרפיקה קפיצת דור ?

אבל אני לא מרגיש את זה
גם החלקים הכביכול פתוחים במשחק ,לטעמי קטנים למשחק מודרני ,וגרוע מזה ,נתקלתי במקומות שהמשחק
פשוט לא מאפשר להמשיך ,ואפילו בלי סיבה הגיונית
מה שמוגדר "קירות בלתי נראים " , העניין שזה לא מצוין במפה ,ולא במערכת ניווט ,ככה שאפשר לנסוע ,למקום מסוים ,ולהגיע לקיר בלתי ניראה
שמחייב לחזור אחורה ולקחת דרך אחרת

פשוט רואים פתאום "שדה כוח" ,והמשחק אומר לכם שאין אפשרות להמשיך ,לא טרחו לעשות מחסום הגיוני ,לפחות בעולם שאני כרגע
מנסה לעשות 100% מהמשימות שם

המשחק עצמו כמכלול ,לא רע ,יש כיף לעשות בו
אבל מרגיש כמשחק סבבה דור קודם ,ובדור הזה בינוני פלוס

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 11 מאי 2017, 10:19

עדכון


https://www.youtube.com/watch?v=VAIOFHFg_Lc

סיכוי טוב שלא ניראה ME חדש הרבה זמן ,עם בכלל

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 13 מאי 2017, 01:08

https://www.youtube.com/watch?v=OzVAClWI4UU

הפאטץ' האחרון ממשיך להוסיף רגש ואנושיות לדמויות, להוסיף ולתקן אנימציות ולתת בוסט ויז'ואלי. רק מראה כמה תלוש לקרוא לגרסת השחרור 'גמורה'.

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 13 מאי 2017, 08:10

הבעיה שיש למשחק הזה בעיות גדולות אחרות
ודברים כאלו אולי ישפרו את המשחק ,אבל לא יפתרו בעיות גדולות אחרות

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 16 מאי 2017, 14:30

bozeman כתב:זה קצת מצחיק - אבל המשחק הזה הוא נורא שמרן. אתה לא יכול להגיע ל"שיא" אלמלא אתה מתחייב לדמות אחת.

זה לא מפתיע: Bioware מאד שמרנים כמעט בכל המשחקים שלהם בנוגע לאקסלוסיביות במערכות יחסים עם דמויות משנה. אני זוכר שבדרגון אייג' נפלתי על איזה גליץ' שאיפשר לי לקיים מערכת יחסים עם ליאנה ומוריגן במקביל (אחרי שהן מציבות לי אולטימטום ואני כביכול צריך לבחור ביניהן), אבל אחר כך יכולתי להמשיך עם שתיהן - ואז המשחק התבלבל ולא נתן לי להמשיך איתן בשום אפשרות דיאלוג מתקדמת יותר.

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 16 מאי 2017, 15:04

נכון, אבל כמשחק שנותן לך לראות הכל, ומערכות יחסים ומתגאה בזה, מצחיק שזה חייב להיות משמעותי ואקסלוסיבי, והעובדה שהם כביכול מתקדמים עם יחסים חד מיניים אבל לא עם סטוצים
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 16 מאי 2017, 15:49

זו שמרנות, פשוט מהזן הפרוגרסיבי: שהרי אם בטעות תוכל לקיים יחסי מין לא משמעותיים, או יחסים עם יותר מדמות נשית אחת, שהרי מדובר בהחפצה.

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 16 מאי 2017, 16:30

אתם משחקים במשחק וידיאו
או צופים בסרט מבוגרים אינטראקטיבי?

זה באמת מה שמעניין אותכם?
כי במקרה כזה, יחזירו לשוק משחקי וידיאו מלא

היום יכולים לעשות אותם ב4k

כמשחק, לי זה מרגיש משחק מאוד מיושן ומוגבל
כמה שאני משחק יותר
חוזר על עצמו, משעמם
אפילו לא טרחו, לפחות במקומות שהיתי, לשנות כוח כבידה, לגיוון
לפחות לא משהו מורגש

זה דבר שעשו במריו גלקסי לWii
ולמשחק בקצב צב, בחומרות חזקות בהרבה, לא טרחו לשחק בכבידה
למה?

היו יכולים לעשות את המשחק הרבה הרבה יותר טוב
אני לא עובד בתחום, ויש לי מספיק רעיונות לשיפור
העניין שהרעיונות שלי לא מקורים בכלל, פשוט לא נכנסו למשחק הזה

גיוון באויבים, כבידה, יותר כלים לשלוט בהם
לשלוט בחללית לקרבות חלל לדוגמה

יותר מקומות לחקור, ולא רק לסרוק מרחוק

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Mass Effect: Andromeda | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 16 מאי 2017, 19:50

אז תשחק יותר במשחק - יש שינוי כבידה באחד הכוכבים, יש דברים שונים ועוד. הבעיות של המשחק הן לאו דווקא פה.

גיא - אבל אם אני משחק ריידר אישה ורוצה מין מזדמן עם כמה גברים + חייזרים, למה זה לא בסדר? :)
תמונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 188 אורחים