bling כתב:אני לא זוכר את קראש בערוץ הילדים אבל ידעתי עוד לפני שאמרת שזה שלב הסלע כי בגיימפליי הרגיל בשלבים נורמלים אין להם סיכוי דרך הטלפון.
וקראש 3 אולי היה המשחק הכי יפה על הפס1, יותר מ MGS, רק טקן 3 אולי עבר אותו אבל הוא פחות או יותר המלך מבחינה טכנית על הפלטפורמה.
אתה שוכח שה N64 היתה חזקה בהרבה מה PS1 אז לא מפתיע שאפשר היה להריץ עליו עולמות פתוחים שנראים טוב כמו מריו, לפי איך שמשחקים עם קצת סקייל נראו על הפס1 כנראה שאי אפשר טכנית היה ליצור משחקים ברמה הזו על הפס1 ושיהיו במצב אכיל.
כן ברור, אבל מדובר פה בגיימפליי לא בגרפיקה. אחד משחק מסילה, השני משחק עם עולמות פתוחים שאתה יכול לרוץ בהם. זה היה ממש הבדל דורי, זאת גם הסיבה שאין אף משחק קראש שהצליח לקבל 90 ולעומת זאת מריו 64 היה במשך שנים המשחק עם הממוצע השני הכי טוב בהסטוריה, אחרי זלדה OOT שגם יצא לN64
אני חושב שהיה הפרש תהומי בין הקונסולות, הN64 יצר עולמות שהPS1 לא הצליח, כמעט הכל שם היה מבוסס על עולמות ואפילו זלדה OOT היה ממש משחק עולם פתוח אמיתי. הוא גם קדם ז'אנרים שהיו חטא על הקונסולה כמו למשל FPS (היו לו לפחות 4 נהדרים, גולדן איי, PD, טורוק 1 וטורוק 2. טורוק 1 אפילו המציא את השליטת האנלוג הכפול). בסופו של דבר נינטנדו כנראה הייתה גם בדור ההוא המפתחת הכי טובה בעסק, פשוט לפס1 היו איזה 40 מפתחות ענק שעשו לה משחקים ולN64 היה בערך רק את נינטנדו. בדיוק כמו בקיוב, בWII ובWIIU רק שבניגוד לWII ולWIIU יצאו לN64 כמויות משחקים פשוט הזויות. כלומר זאת השנה הראשונה של הN64:
מריו 64
מריו קארט 64
PILOT WINGS 64
גולדן איי
WAVE RACE 64
STAR FOX 64
קילר אינסטינקט גולד
STAR WARS צל האמפריה
בלאסט קורפס (מיקרוסופט יא מפגרים תעשו כבר משחק XBLA!)
טטריספר
זה פשוט הזוי, צריך לזכור שחצי מהמשחקים פה היו פשוט מהפכה מטורפת. PILOT WINGS היה עולם פתוח אמיתי, גולדן איי הפך את עולם הFPS על הראש כשלראשונה היו OBJECTIVES במקום למצא מפתח אדום או מפתח כחול והם גם המציאו את הRELOAD של הנשק, מריו 64 הגדיר מחדש את התעשיה, STAR FOX 64 המציא את הרטט בשלט (הוא הגיע בחבילה עם תוסף שמתחבר לשלט שרוטט שהיה צריך להכניס אליו בטריות ) ו-WAVE RACE היה פשוט הזוי ברמה הטכנית, גלים מטורפים ופיסיקה שאף אחד לא ידע מה זה פיסיקה במשחקים בכלל. הN64, זה היה טרוף, היא הגדירה את התעשיה מחדש לגמרי מבחינת גיימפליי.