Klayman כתב:פרק מעולה!!! כל הכבוד! במקרה עלתה כתבה בנושא גם בכלכליסט היום?
Laskin כתב:מקיף וענייני. מצויין!
omerkot כתב:אף מילה על הסיבה האמיתית שבגינה סגה קרסה? מה שהוציא את סגה מהשוק היתה הפירצה המחרידה של הדרימקאסט.
הימים היו ימים שבהם החומרה היתה מסובסדת היטב מתוך ידעה שאנשים יחזירו את ההשקעה דרך מכירות משחקים. הפירצה שנמצאה אפשרה להריץ משחקים צרובים סתם ככה, בלי לעשות שום דבר לקונסולה ולמרות המודם המובנה, הימים עדיין היו ימי אופליין והקונסולה לא היתה מסוגלת לקבל עדכונים מהאינטרנט שיסגרו את הפירצה (http://www.cnet.com/news/hackers-break- ... es-online/ - שימו לב לתאריך, כמה חודשים אחרי שהמכשיר יצא לשוק)
מכירות המשחקים חטפו, כל הקונסולות שנמכרו היו מחוקות בלי שום אופק להחזר הסבסוד שלהן, מפיצות חששו להפיץ ולפתח והPS2 בצבצה לה. כל מה שסגה יכלה לעשות זה לסגור את הבסטה. היא נפלה קורבן לבאג תוכנה ופיראטיות...
Charles Bellfield כתב:We had the content right. We had the marketing right. The product was designed right. The philosophy of networked capabilities was right. The team was right. The partners we had were right. But we didn't have the budget to be able to build the confidence of the brand in the eyes of our competitors that we were going to be around. That, to me, is the Achilles Heel of the Dreamcast. The first Xbox console was a far bigger failure than the Dreamcast. But Microsoft has much more money than Sega did. And the Xbox was an ugly motherfucker.
DrKeo כתב:אני רק אציין שסגה מעולם לא הצליחה, היא חברה שנסתה ונסתה עד שהיא וויתרה. ההצלחה הכי גדולה שלה היא הג'נסיס, קונסולה שמכרה פחות או יותר כמו הN64, רק 40 מליון יחידות. דווקא הDC הייתה מאוד מצליחה בסטנדרט של סגה, לפחות בשנה הראשונה.
DrKeo כתב:כן, יחסית לתקופה כן אבל אל תשכח שבסוף שנות ה80 היא התחרתה בNES, קונסולה של 100 מליון יחידות.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 5 אורחים