MGS FREAK כתב:נכון שרק יצא, אבל הביקורות בסטים הן שליליות ברובן וכמעט כולן מתייחסות לבעיות טכניות.
Nucleus_Dawn כתב:MGS FREAK כתב:נכון שרק יצא, אבל הביקורות בסטים הן שליליות ברובן וכמעט כולן מתייחסות לבעיות טכניות.
ההפתעה הכי גדולה מאז השקיעה היום.
MGS FREAK כתב:Nucleus_Dawn כתב:MGS FREAK כתב:נכון שרק יצא, אבל הביקורות בסטים הן שליליות ברובן וכמעט כולן מתייחסות לבעיות טכניות.
ההפתעה הכי גדולה מאז השקיעה היום.
תלונות על גיימפליי יהיו מבכיינים גם על משחק מושלם. תלונות משחק שבקושי זז על GTX 980 (ובאגים אחרים בחומרה אחרת) זה גם עניין שונה.
Nucleus_Dawn כתב:DrKeo כתב:Nucleus_Dawn כתב:DrKeo כתב:אם מעצב היה מתערב, לא היית צריך לשחות 30 דקות בסוף מערה שביצעת בה משימה. אני קורא לזה איך שאני קורא לזה על פי מה שאני קורא מאנשים שמשחקים במשחק, שהוא מתיש וגריינדי כי הוא דורש ממך ללכת קילומטרים ולהתעסק כל היום בסידור מלאי והתעסקות בקטנות. המשחק הזה נוטף מחוסר עיצוב בסיסי.
אגב, בנתיים הממוצע 70.
לטעות בכמות התאים במטען בתחילת המשחק, לא מעיד על כך שכל המשחק לא מעוצב. גם האנקדוטה המוגזמת והלא מייצגת בהכרח על זה שצריך ללכת כמה דקות כדי להגיע לאנשהו לא מלמדת את זה (ההפך - היא יכולה ללמד שבהחלט יש כאן כוונה של מעצב ללמד את השחקן לא להתרחק יותר מידי מהחללית שלו עד שהוא יכול לקרוא לה אליו).
בנתיים, יש אפס ביקורות רלוונטיות. למה בכלל להעלות ממוצע ביקורות? זה מהמשחקים שממוצע ביקורות פחות רלוונטי לאיכותם עוד יותר מרוב המקרים.
בקיצור, אתה סופר-אולטרה-אובר-מגזים. אני לא מבין למה כל כך הרבה מהתגובות למשחק הזה קיצוניות כל כך. אולי זה בלון ההייפ העצום שהתנפח סביבו, עם כל התצוגה הראשונית המגניבה והמשך החשיפה הלא מוצלח בשנים שאחריה.
קראתי די הרבה רשמים לקראת ביקורת כי כל אתר גדול עושה אותם ומרובם מרגישים בעיקר עייפות מהמשחק, הוא רפטטיבי ומתיש. תקח מזה מה שבא לך אבל זה ממש לא רק ״אין מספיק חריצים במלאי״. הם מדברים על זה שיש תחושה של ״אה, שוב?״ בכמעט כל כוכב שנוחתים עליו, על סירבול מערכות, על זה שהמשחק משתלט לך כמעט לגמרי על החללית בתוך האטמוספרה ולא נותן לך את החופש להנות איתה, על זה ששוב ושוב הם נתקעו בהליכות ארוכות (וכן, חצי שעה זה קיצוני אבל גם 6 דקות זה לא בדיוק טיול בפארק) , על זה שכל 20 שניות צריך לפתוח את המלאי כדי לסדר אותו או לעשות reload לאיזה אלמנט ובכלליות על התשה.
ואני עדין לא מוכן לקנות את ההשוואה לטרריה או מיינקראפט, אלה משחקי יצירה שבהם אתה מעצב את העולם שסביבך בדמותך, לא שונה מדי משילוב של משחק השרדות ולגו. בnmsאתה לא מעצב כלום, רק מקפץ בין עולמות מוכנים מראש. אולי הם כולם משחקים יחסית חסרי מבנה שבהם יש עולם מג׳ונרט פרוצידוראלית, אבל שם זה נגמר. במיינקראפט אםיכלאו אותך בריבוע של 100 על 100 עדין תוכל להנות, בnms לא. וזאת בדיוק הנקודה, כשהעולם מג׳ונרט אוטומטית, אם אתה לא יכול להנות בכל נקודה רנדומאלית בעולם אז המשחק בבעיה. בטרריה ומיינקראפט אתה יכול, בnms לא
אתה לא צריך לקנות את ההשוואה. היא רלוונטית, בגלל שיש בין המשחקים המון דימיון. בטרריה יש אפשרות לבנות ולשנות את העולם סביבך ובNMS יש קרבות חלל. בסדר... למרות ההבדלים, יש המון דימיון בין המשחקים האלה.
אני גם לא מתרשם שהמשחק מוצלח במיוחד. יש לו בעיות באיזון של הgameplay loop. אני בעיקר מתפלא מההגזמות הפראיות סביבו. הוא יכול להיות בינוני, נניח. איפשהו בטווח בין המשחק הכי טוב אי פעם ו"מתיש" או ש"לא נגעה בו יד מעצב". אפילו הגיוני שהוא ייצא ככה, בהתחשב במשחקים הקודמים של המפתחים.
כמו שאמרתי, ב30$, אני חושב שהוא היה מתקבל הרבה הרבה יותר טוב. בדיוק כמו שמיינקראפט לא היה מתקבל היטב ב60$, אבל ב20 הוא סופר פופולארי ואף אחד לא מתלונן על העובדה שהוא יותר קרוב לצעצוע ממשחק.
DrKeo כתב:Nucleus_Dawn כתב:DrKeo כתב:Nucleus_Dawn כתב:DrKeo כתב:אם מעצב היה מתערב, לא היית צריך לשחות 30 דקות בסוף מערה שביצעת בה משימה. אני קורא לזה איך שאני קורא לזה על פי מה שאני קורא מאנשים שמשחקים במשחק, שהוא מתיש וגריינדי כי הוא דורש ממך ללכת קילומטרים ולהתעסק כל היום בסידור מלאי והתעסקות בקטנות. המשחק הזה נוטף מחוסר עיצוב בסיסי.
אגב, בנתיים הממוצע 70.
לטעות בכמות התאים במטען בתחילת המשחק, לא מעיד על כך שכל המשחק לא מעוצב. גם האנקדוטה המוגזמת והלא מייצגת בהכרח על זה שצריך ללכת כמה דקות כדי להגיע לאנשהו לא מלמדת את זה (ההפך - היא יכולה ללמד שבהחלט יש כאן כוונה של מעצב ללמד את השחקן לא להתרחק יותר מידי מהחללית שלו עד שהוא יכול לקרוא לה אליו).
בנתיים, יש אפס ביקורות רלוונטיות. למה בכלל להעלות ממוצע ביקורות? זה מהמשחקים שממוצע ביקורות פחות רלוונטי לאיכותם עוד יותר מרוב המקרים.
בקיצור, אתה סופר-אולטרה-אובר-מגזים. אני לא מבין למה כל כך הרבה מהתגובות למשחק הזה קיצוניות כל כך. אולי זה בלון ההייפ העצום שהתנפח סביבו, עם כל התצוגה הראשונית המגניבה והמשך החשיפה הלא מוצלח בשנים שאחריה.
קראתי די הרבה רשמים לקראת ביקורת כי כל אתר גדול עושה אותם ומרובם מרגישים בעיקר עייפות מהמשחק, הוא רפטטיבי ומתיש. תקח מזה מה שבא לך אבל זה ממש לא רק ״אין מספיק חריצים במלאי״. הם מדברים על זה שיש תחושה של ״אה, שוב?״ בכמעט כל כוכב שנוחתים עליו, על סירבול מערכות, על זה שהמשחק משתלט לך כמעט לגמרי על החללית בתוך האטמוספרה ולא נותן לך את החופש להנות איתה, על זה ששוב ושוב הם נתקעו בהליכות ארוכות (וכן, חצי שעה זה קיצוני אבל גם 6 דקות זה לא בדיוק טיול בפארק) , על זה שכל 20 שניות צריך לפתוח את המלאי כדי לסדר אותו או לעשות reload לאיזה אלמנט ובכלליות על התשה.
ואני עדין לא מוכן לקנות את ההשוואה לטרריה או מיינקראפט, אלה משחקי יצירה שבהם אתה מעצב את העולם שסביבך בדמותך, לא שונה מדי משילוב של משחק השרדות ולגו. בnmsאתה לא מעצב כלום, רק מקפץ בין עולמות מוכנים מראש. אולי הם כולם משחקים יחסית חסרי מבנה שבהם יש עולם מג׳ונרט פרוצידוראלית, אבל שם זה נגמר. במיינקראפט אםיכלאו אותך בריבוע של 100 על 100 עדין תוכל להנות, בnms לא. וזאת בדיוק הנקודה, כשהעולם מג׳ונרט אוטומטית, אם אתה לא יכול להנות בכל נקודה רנדומאלית בעולם אז המשחק בבעיה. בטרריה ומיינקראפט אתה יכול, בnms לא
אתה לא צריך לקנות את ההשוואה. היא רלוונטית, בגלל שיש בין המשחקים המון דימיון. בטרריה יש אפשרות לבנות ולשנות את העולם סביבך ובNMS יש קרבות חלל. בסדר... למרות ההבדלים, יש המון דימיון בין המשחקים האלה.
אני גם לא מתרשם שהמשחק מוצלח במיוחד. יש לו בעיות באיזון של הgameplay loop. אני בעיקר מתפלא מההגזמות הפראיות סביבו. הוא יכול להיות בינוני, נניח. איפשהו בטווח בין המשחק הכי טוב אי פעם ו"מתיש" או ש"לא נגעה בו יד מעצב". אפילו הגיוני שהוא ייצא ככה, בהתחשב במשחקים הקודמים של המפתחים.
כמו שאמרתי, ב30$, אני חושב שהוא היה מתקבל הרבה הרבה יותר טוב. בדיוק כמו שמיינקראפט לא היה מתקבל היטב ב60$, אבל ב20 הוא סופר פופולארי ואף אחד לא מתלונן על העובדה שהוא יותר קרוב לצעצוע ממשחק.
ההבדל בין לבנות דברים, ליצור, לבין קרבות חלל ממוצעים מינוס הוא תהומי. זה כל הקטע של משחקים בסגנון הזה, היצירה והכיף שאתה יכול לעשות בחדר סגור, שלא נדבר על עולם פתוח. בNMS אין כיף בחדר סגור, אין כיף אפילו בעולם אחד. בלי האלמנט של קפיצה מכוכב לכוכב המשחק הזה הוא לא בדיוק אטרקציה גדולה. וכאן הבעיה, אם אי אפשר לכייף בו סתם ככה במיקום רנדומאלי כמו שאתה יכול לכייף במיינקראפט או סטארבאונד אז מה הסיכוי שתנחת במקום מהנה?
אני אפילו לא אדבר על זה שאנשים עם 980GTX מקבלים 10FPS, זה כבר סיפור אחר לגמרי. אגב, אם אתה עוקב בגיקיה, פוסט של "OMG אני מוריד את המשחק כרגע בסטים!" הפך אוסף של "עשיתי REFUND למשחק בסטים". אין KEY BINDING, אין שליטת עכבר מקלדת סבירה, אנשים עם כרטיסי מסך של 2000+ שקלים מקבלים 10FPS והבאגים חוגגים. זה לא באמת רלוונטי לשיחה שלנו, זה בלגן אחר לגמרי, אבל ראוי לציין.
נ.ב,
יש למשחק 14K+ ביקורות בסטים, לא 100.
Laskin כתב:הכוונה שלי בEARLY ACCESS הייתה כאילו ביחס לפוטנציאל ולאיך שהוא יראה בעוד שנתיים מהיום. זה לא אומר שהוא לא גמור כבר היום...
אני לא חושב שאין בו מספיק תוכן, לפי מה שאני קורא ושומע. יש בו המון המון תוכן, מספיק למאה שעות בכיף, ועדיין אנשים מגלים אחרי הזמן הזה עוד מלא דברים חדשים.
באגים שוברי משחק - זה באמת רע, אבל אני לא זוכר ששמעתי על משהו ש"שובר את המשחק", אלא שיש פה ושם קראשים. וואלה, גם כשGTA V יצא היו קראשים... כמה שהמשחק יותר גדול ומורכב - ככה יהיה יותר קשה למנוע באגים כאלה, פה ושם. אגב, DF אמרו שהקראשים האלה קרו להם כשהתחילו משחק חדש, לאו דווקא בזמן המשחק.
כשדיברתי על הביקורות - לא התכוונתי לממוצע, אלא שלא שמעתי מהן בשום מקום שהמשחק "לא גמור". שמעתי שהוא משעמם או שלא מסבירים לך מה עושים בו או איך יוצרים דברים מסויימים ושצריך ללמוד לבד וזה מבאס הרבה מהם... אבל לא שמעתי שאין בו מספיק תוכן כדי להחשב "גמור".
Nucleus_Dawn כתב:המסקנה העיקרית שלי מהמשחק היא שחבל שסוני תמכו בו. בלעדיהם יש סיכוי שהוא באמת היה יוצא לגישה מוקדמת ומשחקים מהסוג הזה מתאימים בול לפורמט כזה של שחרור תוכן ופיתוח. היה מועיל לו מאוד להיות מפותח תוך כדי קבלת פידבק רציף מהקהילה וזה גם היה מאפשר להם להמשיך לפתח בזכות ההזמנות המוקדמות (הזדמנות להציע את המשחק במחיר זול יותר, כדי למשוך עוד שחקנים ולהגביר word of mouth).
בדיעבד, החשיפה על הבמה של סוני והטריילר הראשון המצוין רק פגעו במשחק.
אגב, אם "לא גמור זה באגים שוברי משחק", אז הוויטצ'ר 3 גם יצא לא גמור, הפך לגמור אחרי איזה פאטצ' ואז בפאטצ 1.22 הפך שוב פעם ללא גמור.
המשחק גמור בהחלט. אם יוסיפו לו המון תוכן (כמו שנהוג בז'אנר), הוא גם יוכל להתעלות מעל להיות סתם משחק חביב וזה יהיה נחמד. "10% מוכן" זה סתם עוד סופרלטיב מוגזם במיוחד שמתאים לכל השיח סביב המשחק הזה.
swiss-the-engine כתב:די נו זה הכי לא מפתיע שיש. סך הכל הלו גיימז עשו את המשחק פלטפורמה החמוד ג'ו דיינג'ר ואחרי זה יעשו משחק כזה שאפתני שלא יצא סתם פח? לא סביר בעליל.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 93 אורחים