bozeman כתב:הם בהחלט קפצו קדימה אם שמתם לב.
אני לגמרי מסכים עם נדב שזה פשוט נורא יפני. וכן - מי שלא אוהב את זה ממש - יסבול.
ובאמת - קרב בוס של 72 שעות בזמן אמיתי? ואם אתה מת... הלך על זה? WTF?!?!?!
אין וויכוח שהמשחק היפני הוא סופר יפני. זה חלק מהקסם שלו. זה פחות קשור לכמה המשחק מתאים לפינה הזאת של קונאן. סתם לדוגמא, גם ביונטה סופר יפני, אבל הוא בטח יעבוד נהדר בפינה הזאת. זה יותר עניין של מה האלמנטים במשחק שהשחקנים שואבים מהם הנאה. חלקים גדולים במשחק יהיו נהיגה עם שיחות ברקע שמגלות עוד על הדמויות, למשל. זה נוראי לפינה של קונאן. למי שמתכנן לקנות את המשחק, זה די נהדר.
כל הקטע של ה72 שעות היה סתם דרך מצחיקה להציג זה. נראה כאילו פשוט מדובר על בוס שהנזק שעושים לו קבוע, כך שבמהלך המשחק תוכל לחזור אליו ולהוריד לו את החיים לאט לאט.
---
כן, נדב. הם קפצו למקום במשחק שאיפשר להם להמשיך עם הבדיחה שעליה הם נסגרו. זו באמת שאלה מעניינת עד כמה למפיצה יש שליטה על מה קונאן יראה. אם זה באמת היה מצב שבו אנשי הPR בחרו להעביר אותו לחלק של חקירת העיר ודיבור עם NPC כדי שיהיה לו יותר מעניין, אז זה שיקול דעת לא מוצלח של אותו צוות PR. אם זה פשוט מה שנבחר להראות כי זה זרם יותר עם המוטיב של הבדיחה והיה יותר מצחיק (שזה נראה לי סביר יותר, באופן אישי), אז ברור שזה לא מעיד על בעיה במשחק.
---
ראינו ממש ממש המון מהמשחק הזה. ברור לנו שיש אזורים עם מלא אקשן מגניב ואפילו מרהיב שלא הופיעו בפינה של קונאן. האם אנשי הPR בחרו לא להראות את זה לקונאן? האם הצוות של קונאן בחר לא לראות את זה כדי שיהיה יותר מצחיק? אין לי מושג. כך או כך, המסקנה שהמשחק נשמע בעייתי בגלל הפינה הזאת לא באמת מבוססת לדעתי.
גם אם הוא היה משחק בקטעי האקשן שראינו מהמשחק והיה מסיים את הפינה בהתלהבות חסרת סייג, זה לא היה צריך לשנות את דעתו של אף אחד בנוגע למשחק.