Klayman כתב:ואללה כנראה שאני היחיד שמרגיש בנוח להגיד שלא שמע על קורוסאווה בחיים שלו לפני ה pr של המשחק הזה... .
זה קצת כמו שכשקונטרול יצא, כל המבקרים והשחקנים הפכו למומחים לנושא ברוטליזם בארכיטקטורה.
Klayman כתב:ואללה כנראה שאני היחיד שמרגיש בנוח להגיד שלא שמע על קורוסאווה בחיים שלו לפני ה pr של המשחק הזה... .
זה קצת כמו שכשקונטרול יצא, כל המבקרים והשחקנים הפכו למומחים לנושא ברוטליזם בארכיטקטורה.
Klayman כתב:סטיק - יש מצב טוב שאת ההשפעות ראיתי בהרבה מקומות, פשוט לא שמעתי עליו אף פעם. בורות שלי? יכול להיות, אבל קשה לי להאמין שזה כזה household name כמו שמציירים אותו,שאיכשהו עבר לידי לחלוטין כל השנים האלה. לא שאני מתיימר להיות איזה מבין גדול, אבל שמות אני זוכר טוב, ואת שלו מעולם לא שמעתי.
גלאס אחי, לא פקפקתי בך לרגע! נשבע. זה היה יותר עקיצה כללית ליקום. ראיתי שהדבר בוער בעצמותיך ולא חשבתי שאתה מחרטט. סתם מצחיק אותי כל המבקרים שהם מומחים בהכל. בקורוסאווה, בארכיטקטורה ברוטליסטית ובמה לא.
DrKeo כתב:idan כתב:איך הגענו ל 7 שנים? יותר כמו 5 וחצי, הם התחילו לעבוד עליו אחרי first light. מעבר לזה סקאר פאנץ זה סטודיו של איזה 150 אנשים, הצוות הראשי של משחק AC ראשי הוא מה, 800-1000 ? וזה בנוסף לתמיכה של כל הסטודיואים של יוביסופט מסביב, ב Valhalla לפי הדיווחים יש 14 כאלה שעובדים על המשחק לצד הצוות הראשי.. ובסוף, אחרי כל זה, עדיין לקח 4 שנים להכין את אורג'ין (כנ"ל unity), שהוא הבסיס לAC החדש בדור הזה, אבל גם כזה שנבנה על הרבה יסודות שהם עובדים עליהם מ 2008 בערך, לעומת GOT שהוא IP חדש לחלוטין עבור סאקר פאנץ. אז עזוב שההשוואה בין סטודיו קטן למפעל שלם לא הגונה במיוחד או אפילו הגיונית (זה לא שסטודיו אחד של יוביסופט עבד על 5 משחקים כמו שאתה מציג את זה), היא אפילו לא מוציאה את סקאר פאנץ באור רע שחושבים על זה, להפך.
המספרי 1000+ מפתחים הם סתם בולשיט, יוביסופט פשוט עושה פינימית מה שאולפנים אחרים עושים ב-outsourcing. אם אשכרה היו עובדים על משחקי AC מעל ל-1000 אנשים, כל כותר בסדרה היה עולם להם יותר מחצי מליארד דולר והסדרה הייתה מבוטלת ממזמן.
יוביסופט הם מכונה משומנת עם ״סטודיואים״ יעודיים לכל מני עבודות שבכל חברה אחרת היו יוצאות החוצה. תסתכל על הכתוביות בסוף כל משחק וידאו ותראה עוד 10 חברות שמצויינות שם שאם היית סופר את העובדים שלהן היית גם מגיע ל-1000+ בכל משחק AAA. ממש לא מושקע בכל משחק AC פי 7 יותר כוח אדם מאשר בGoT, זאת סתם מיסקונספציה.
GoT לא אמור להיות משחק של פס היצור של יוביסופט, הוא אמור להיות חד קרן של סוני. אחרי 7+ שנים של עבודה (מן הסתם לא כל הסטודיו עבד עליו 7 שנים) יצא להם פשוט עוד משחק AC. באותה מסגרת זמן CDPR עשו את הוויצ׳ר 3 וסייברפאנק ונוטדוג עשו את U4 ו-TLOU2, כלומר מבחינתי מה שסאקרפאנצ׳ עשו פה מתוייג כ״בסדר״, נוטידוג הם כבר לעולם לא יהיו.
idan כתב:DrKeo כתב:idan כתב:איך הגענו ל 7 שנים? יותר כמו 5 וחצי, הם התחילו לעבוד עליו אחרי first light. מעבר לזה סקאר פאנץ זה סטודיו של איזה 150 אנשים, הצוות הראשי של משחק AC ראשי הוא מה, 800-1000 ? וזה בנוסף לתמיכה של כל הסטודיואים של יוביסופט מסביב, ב Valhalla לפי הדיווחים יש 14 כאלה שעובדים על המשחק לצד הצוות הראשי.. ובסוף, אחרי כל זה, עדיין לקח 4 שנים להכין את אורג'ין (כנ"ל unity), שהוא הבסיס לAC החדש בדור הזה, אבל גם כזה שנבנה על הרבה יסודות שהם עובדים עליהם מ 2008 בערך, לעומת GOT שהוא IP חדש לחלוטין עבור סאקר פאנץ. אז עזוב שההשוואה בין סטודיו קטן למפעל שלם לא הגונה במיוחד או אפילו הגיונית (זה לא שסטודיו אחד של יוביסופט עבד על 5 משחקים כמו שאתה מציג את זה), היא אפילו לא מוציאה את סקאר פאנץ באור רע שחושבים על זה, להפך.
המספרי 1000+ מפתחים הם סתם בולשיט, יוביסופט פשוט עושה פינימית מה שאולפנים אחרים עושים ב-outsourcing. אם אשכרה היו עובדים על משחקי AC מעל ל-1000 אנשים, כל כותר בסדרה היה עולם להם יותר מחצי מליארד דולר והסדרה הייתה מבוטלת ממזמן.
יוביסופט הם מכונה משומנת עם ״סטודיואים״ יעודיים לכל מני עבודות שבכל חברה אחרת היו יוצאות החוצה. תסתכל על הכתוביות בסוף כל משחק וידאו ותראה עוד 10 חברות שמצויינות שם שאם היית סופר את העובדים שלהן היית גם מגיע ל-1000+ בכל משחק AAA. ממש לא מושקע בכל משחק AC פי 7 יותר כוח אדם מאשר בGoT, זאת סתם מיסקונספציה.
GoT לא אמור להיות משחק של פס היצור של יוביסופט, הוא אמור להיות חד קרן של סוני. אחרי 7+ שנים של עבודה (מן הסתם לא כל הסטודיו עבד עליו 7 שנים) יצא להם פשוט עוד משחק AC. באותה מסגרת זמן CDPR עשו את הוויצ׳ר 3 וסייברפאנק ונוטדוג עשו את U4 ו-TLOU2, כלומר מבחינתי מה שסאקרפאנצ׳ עשו פה מתוייג כ״בסדר״, נוטידוג הם כבר לעולם לא יהיו.
לא יודע מה GOT אמור להיות אבל אני הגבתי להשוואה ליוביסופט שאתה ערכת לגבי ההספק. הם סטודיו בסדר גודל שהרבה יותר דומה לסוני בנד (שגם להם לקח הרבה זמן להכין משחק עולם פתוח) מאשר לנוטי דוג שיש להם היום בערך פי 3 יותר עובדים, אז להשוות אותם למפעל של יוביסופט? אפילו רק לצוות AC אחד זאת השוואה לא הגיונית ולא רלוונטית, גם אם מה שאתה אומר על אאוטסורסינג מדוייק לחלוטין ואני מתעלם מעשרות של סטודיואים תומכים. הרי אם רק בסטודיו בת של יוביסופט בקוויבק יש יותר מ 500 אנשים שעובדים על משחקי AC מהסוג שמחליף סקין, למה זה נראה לך מופרך שבסטודיו הראשי במונטריאול יש 800-1000 אנשים שעובדים על הפרנצ'ייז הכי גדול שלהם וממציאים או מחדשים את הנוסחא? מדובר בסדרה הכי גדולה וחשובה שלהם. והסתכלתי על הזמן כתוביות ביונטי ואורג'ין לעומת second son ופי 7 נשמע די הגיוני האמת..
בקשר לסאקר פאנץ', אחרי שהם סיימו לעבוד על last light הם עדיין היו בתהליך של לחפש את הרעיון/פיטצ' הנכון לפי הבמאי שלהם, אז לא הגיוני שהם התחילו לעבוד עליו שנתיים לפני כן, סביר להניח שהם רק התחילו פרוטוטייפינג ב 2015 עד שננעלו על משהו ובדצמבר 2015 נאמר שהם בשלבים מוקדמים של פיתוח משחק חדש, אבל גם במסגרת ההנחה שלך שהם התחילו לעבוד עליו יום אחרי second son באיזה היקף שלא יהיה זה עדיין לא 7+ שנים של עבודה, הוספת להם שנה על לא עוול בכפם.
Klayman כתב:סטיק - יש מצב טוב שאת ההשפעות ראיתי בהרבה מקומות, פשוט לא שמעתי עליו אף פעם. בורות שלי? יכול להיות, אבל קשה לי להאמין שזה כזה household name כמו שמציירים אותו,שאיכשהו עבר לידי לחלוטין כל השנים האלה. לא שאני מתיימר להיות איזה מבין גדול, אבל שמות אני זוכר טוב, ואת שלו מעולם לא שמעתי.
גלאס אחי, לא פקפקתי בך לרגע! נשבע. זה היה יותר עקיצה כללית ליקום. ראיתי שהדבר בוער בעצמותיך ולא חשבתי שאתה מחרטט. סתם מצחיק אותי כל המבקרים שהם מומחים בהכל. בקורוסאווה, בארכיטקטורה ברוטליסטית ובמה לא.
idan כתב:לנחש מה יהיה בקרדיטים של משחקים שעדיין לא יצאו זה מעבר ליכולות שלי.. אבל עזוב, גם אם אני לא קונה את זה כבר נתתי לך את זה בהודעה הקודמת לצורך הויכוח כי זה לא באמת משנה את העובדה שהפערים בצוותי בסיס הם עדיין עצומים ולכן זה לא ממש קריטי לנקודה. והנקודה, זאת שהתייחסתי אליה לפחות, לא קשורה לאיכות של משחק שעדיין לא שיחקתי בו או לאיזה השוואה שאתה עורך בין סאקר פאנץ' לנוטי דוג. אני לא דיברתי על אף אחד מהדברים האלה, דיברתי רק על ההשוואה הלא סימטרית שעשית בהקשר של תפוקה, כל השאר לא רלוונטי לשיחה, בנינו לפחות.
Klayman כתב:ואללה כנראה שאני היחיד שמרגיש בנוח להגיד שלא שמע על קורוסאווה בחיים שלו לפני ה pr של המשחק הזה... .
זה קצת כמו שכשקונטרול יצא, כל המבקרים והשחקנים הפכו למומחים לנושא ברוטליזם בארכיטקטורה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 25 אורחים