DrKeo כתב:idan כתב:לנחש מה יהיה בקרדיטים של משחקים שעדיין לא יצאו זה מעבר ליכולות שלי.. אבל עזוב, גם אם אני לא קונה את זה כבר נתתי לך את זה בהודעה הקודמת לצורך הויכוח כי זה לא באמת משנה את העובדה שהפערים בצוותי בסיס הם עדיין עצומים ולכן זה לא ממש קריטי לנקודה. והנקודה, זאת שהתייחסתי אליה לפחות, לא קשורה לאיכות של משחק שעדיין לא שיחקתי בו או לאיזה השוואה שאתה עורך בין סאקר פאנץ' לנוטי דוג. אני לא דיברתי על אף אחד מהדברים האלה, דיברתי רק על ההשוואה הלא סימטרית שעשית בהקשר של תפוקה, כל השאר לא רלוונטי לשיחה, בנינו לפחות.
ואני לא חושב שזה נכון, דווקא לסאקרפאנצ' יש יתרונות ענקיים על גבי יוביסופט במשחק סטייל AC בגלל המבנה המפעלי של יוביסופט. אולי ליוביסופט יש יותר משאבים ליצור נניח עולם גדול יותר, אבל לסאקרפאנצ' יש יכולת ליצור עולם הרבה יותר איכותי ורלוונטי למשחק עצמו מאשר יוביסופט שבונים את משחקי AC כסוג של שעטנז שלבמאי של המשחק בקושי יש שליטה עליו. מצד אחד יש לך חברה שעובדת כמו מפעל והצוותים שלה מקיאים תוכן אחד על השני כמעט ללא תאום ומצב שני יש לך חברה שאמורה לעבוד בהרמוניה ובתיאום כך שכל חלק וחלק במשחק מחמאי לשאר החלקים. לא הייתי בא בתלונה לסאקר פאנצ' אם הם היו בונים למשל עולם קטן יותר (האמת שאין לי מושג אם העולם שלהם בכלל גדול או קטן) כי שם ליוביסופט יש יתרון גדול עליהם. אבל לסאקרפאנצ' אמור להיות היתרון של משחק/עולם שהוא authored ונראה שהם לא הצליחו למנף את זה ליותר מאשר "עוד משחק AC".
יש כאן קצר בתקשורת. שוב, אני התייחסתי רק להשוואה כמותית שעשית - יוביסופט הוציאו מאתיים משחקים בזמן שסאקר פאנץ עבדו על GOT - כל השאר פשוט לא רלוונטי. יכול מאוד להיות שלסטודיו קטן שעובד תחת מפיצה כמו סוני יש פוטנציאל להוציא משהו יותר מיוחד מהצורה שבה יוביסופט מנהלת את המפעל ייצור שלה, נשמע הגיוני לאללה, אבל זה כבר קשור לאיכות ולכן לא רלוונטי לדיון בנינו. אם אתה רוצה לנהל את השיחה הזאת ולערוך השוואות למשחקים אחרים או עבודות קודמות שלהם זה בסדר גמור, אבל אני יצטרף אליה רק אחרי שאני ישחק בו כי אין לי עכשיו טיעון נגדי ל"סאקר פאנץ לא הצליחו לעלות לרמה הבאה", למה יש לי נטיה מוזרה לרצות להכיר את המשחקים שאני מדבר עליהם, לפחות לפני שאני יוצא בקביעות נחרצות לגביהם, וכרגע אני פשוט לא יודע. אולי אני יסכים איתך, אולי לא.