נושא ההתערבויות הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 20 מרץ 2019, 15:56

אנשים משחקים בו? לפי מה שאני יודע כולם אמורים לקבל אותו רק ביציאה ולא נשלחו שום עותקים, שינו את זה?
בכל מקרה הביקורות לא אמורות לצאת עד אחרי היציאה..
אני מאוד מאמין במיאזאקי ורוצה לקוות שיש פה פנינת בלאדבורן חדשה.
אלך על 92.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

הודעהעל ידי bling » 20 מרץ 2019, 15:59

יש ב ERA אנשים שהשיגו עותק מוקדם כרגיל במקרים האלו, מתי בכלל היה מצב שאף אחד לא השיג עותק מוקדם יותר של משחק מצופה וכולם שיחקו בדיוק באותו היום? :)

אגב הבנתי שגרסת הפס4 גם בפרו לא רצה מי יודע מה, אפשר להניח גם שזה נכון לוואן לפחות, נצטרך לחכות ל DF כדי לראות אם יש פה החמרה לעומת בלאדבורן.

Laskin
Elder
הודעות: 21795
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 20 מרץ 2019, 16:00

90

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 20 מרץ 2019, 16:08

bling כתב:יש ב ERA אנשים שהשיגו עותק מוקדם כרגיל במקרים האלו, מתי בכלל היה מצב שאף אחד לא השיג עותק מוקדם יותר של משחק מצופה וכולם שיחקו בדיוק באותו היום? :)

אגב הבנתי שגרסת הפס4 גם בפרו לא רצה מי יודע מה, אפשר להניח גם שזה נכון לוואן לפחות, נצטרך לחכות ל DF כדי לראות אם יש פה החמרה לעומת בלאדבורן.

כן, אני מניח שאתה צודק.
אבל מבדיקה זריזה שעשיתי עכשיו מסתבר שאולי.. כן שלחו? אני לא יודע להגיד בשיא הכנות, כי היו כבר כמה אתרים שאישרו רשמית שאקטיוויזן הודיעו להם שהם לא שולחים, והאמברגו היה גם ככה עד ליציאת המשחק.
אבל מסתבר ששלשום הזיזו אותו למחר בצהריים, מה שאומר שכן צריכים להיות עותקי ביקורת כדי שמישהו יפרסם לו ביקורת...

בקשר לאיך שהוא עובד על הפרו, DF כבר עשו בדיקה לפני שבועיים לגרסאת הדמו והוא רץ די כמו DS 3 - כלומר תמיד מעל 30 אבל משם ועד 60 הוא זז לאן שבא לו מתי שבא לו.
בכל מקרה fps יציב זה בערך הדבר האחרון שאפשר לצפות ממשחק של FS.. עם כמה שאני מעריץ אותם. קנייה בטוחה לPC מבחינתי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38351
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 20 מרץ 2019, 19:10

אני אלך על 91.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 20 מרץ 2019, 19:12

אני גם על 92.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4728
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 20 מרץ 2019, 19:15

89.

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 20 מרץ 2019, 22:25

87
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 20 מרץ 2019, 22:30

88
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 20 מרץ 2019, 22:31

Stick כתב:אנשים משחקים בו? לפי מה שאני יודע כולם אמורים לקבל אותו רק ביציאה ולא נשלחו שום עותקים, שינו את זה?
בכל מקרה הביקורות לא אמורות לצאת עד אחרי היציאה..
אני מאוד מאמין במיאזאקי ורוצה לקוות שיש פה פנינת בלאדבורן חדשה.
אלך על 92.


ויותר מזה... יש כבר Let's Play ביוטיוב :P
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

הודעהעל ידי idan » 21 מרץ 2019, 14:58

92

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 21 מרץ 2019, 15:22

בינתיים ראיתי 9.5 מIGN, ו9 מgamespot וgameinformer ככה שזה כנראה באמת יהיה איפשהו סביב ה90.
הרבה אתרים עדיין לא פרסמו או פרסמו רק ביקורת חלקית כי כנראה באמת שלחו עותקי ביקורת יחסית מאוחר (זה סיפור די מוזר אני חייב להגיד. אקטיוויז'ן כאילו התחרטו באמצע?)
בכל מקרה בלי קשר למספר השורה התחתונה של הרבה אנשים ששיחקו בו היא בדיוק מה שרציתי לשמוע:
משחק מצוין שמצד אחד מרענן לגמרי את הנוסחה (מה שBB לא עשה מספיק, עם כמה שהוא אדיר) ומצד שני עדיין מרגיש כמו משחק FS.. יאללה שיגיע מחר :).

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

הודעהעל ידי bling » 21 מרץ 2019, 16:36

ציונים מעולים! מיאזאקי מנייה בטוחה, למרות שהוא נשאר באופן יחסי באזור נוחות מסויים אי אפשר להתווכח שמבחינת רקורד הוא בשורה הראשונה של המפתחים בשנים האחרונות.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 21 מרץ 2019, 17:06

נשאר באזור הנוחות שלו זה יחסי.. עם דימון סולס הוא די המציא תת זאנר חדש וזו לא הגזמה להגיד שהוא אחראי לטרנד לא קטן בעולם הגיימינג מאז.
אבל זה לא באמת היה משחק גמור, הבכירים של סוני ממש לא האמינו בו והוא יצא הרבה לפני שבאמת סיימו אותו ובמצב טכני לא טוב גם ביחס לFS ובלי הייפ כמעט בכלל.
אפשר להגיד שדארק סולס זה המקום שבו הוא באמת התחיל והמשחק הראשון שבו החזון שלו והתת זאנר שהוא יצר באמת הושלמו.
וחוץ מזה יש לו את BB (שזה סבבה, סטינג שונה לגמרי אבל כן סך הכל משחק סולס. אז שני משחקים ב'אזור הנוחות') ועכשיו את סאקירו שהפך לגמרי למשחק אקשן בלי אלמנטים של rpg (אין רמות, יש רק נשק אחד קבוע וורסטילי לכל המשחק, פותחים קומבואים כשמתקדמים ולא כוח..), הכניס תנועה שונה לגמרי עם טיפוס וקפיצות, דגש רציני מאוד נכנס להתגנבות לפי הביקורות.. בקיצור לא הייתי אומר שהוא נשאר באזור הנוחות יותר מאשר במאים גדולים אחרים.

*הצוות השני של FS אמנם עשה בינתיים גם את DS 2 שבו למיאזאקי לא היה בכלל תפקיד בפועל מלבד ייעוץ והכוונה (ואגב, באופן משעשע מכל חמשת המשחקים זה עומד על הממוצע הגבוה ביותר, למרות שמצד רוב מוחלט בקהילת הסולס וגם בעיניי הוא הפחות מוצלח) ואת DS 3, שבו מיאזאקי לכאורה נכנס בשנה האחרונה של הפיתוח להיות הבמאי בפועל כדי לעזור עם בעיות שהתעוררו (ואני לא יודע עד כמה זה לא סתם מהלך שיווקי כדי שהשם שלו יהיה חתום שם, אחרי האכזבה של הקהילה מDS2), אבל לא הייתי מחשיב אותם.

Laskin
Elder
הודעות: 21795
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 21 מרץ 2019, 17:19

נראה לי שאקנה אותו בהקדם... אבל עוד לא היה לי זמן לסיים את DMC, לא שיחקתי בו מאז הסופ״ש שעבר ):
מיד אחר כך אני מתכנן לרכוש אותו, אני מקווה שאצליח להסתדר, זה הFS הראשון שלי, לפחות בז׳אנר הזה. בטח ייקח לי הרבה זמן להכנס אליו, הבנתי שיש ״עונשים״ אם מתים הרבה. שיהיה לי בהצלחה.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 21 מרץ 2019, 17:28

אומרים שהוא מאוד מאתגר, אבל בצורה שונה.
הוא יותר קל ברמה הבסיסית של הדברים, אבל בגלל שפה אין לך stats בכלל אז אתה גם לא יכול לעשות גריינדינג על אזור מסוים ופשוט להתחזק מספרית וככה להתקדם.
מצד שני יש פה המון אלמנטים של התגנבות. כמובן שעדיין לא שיחקתי אבל נראה לי שזה כבר נותן אופציה לנקות חלק מהאזורים פשוט בסבלנות ובשיטתיות ולא בהכרח בקרבות קשים שדורשים סקיל גבוה והבנה עמוקה של מערכת הקרב.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 21 מרץ 2019, 21:11

אומרים שהוא קשה לא פחות מסולס, אולי אפילו יותר. לגבי RPG או לא - יש בו skills tree שמאפשר בילדים שונים - כך שמבחינתי הוא בהחלט נחשב RPG.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 21 מרץ 2019, 21:22

InterAl כתב:אומרים שהוא קשה לא פחות מסולס, אולי אפילו יותר. לגבי RPG או לא - יש בו skills tree שמאפשר בילדים שונים - כך שמבחינתי הוא בהחלט נחשב RPG.

לא קראתי את כל הביקורות אבל אלו שכן דווקא טענו שהוא מעט קל יותר בהסתכלות כוללת. בכל מקרה אנסה אותו מחר ואדע להגיד בצורה ברורה יותר.
בקשר להיותו rpg.. באותה מידה בערך גם dmc 5 הוא rpg אני מניח. כלומר אני לא בטוח, כי עדיין לא שיחקתי, אבל הכוונה שלי הייתה שכבר אין stats ואתה לא יכול להתחזק 'על יבש'.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 21 מרץ 2019, 21:33

אין stats, אבל יש עץ יכולות במקום. ועדיין מקבלים XP מאויבים שמשמש לפתיחת העץ. מהותית, לא רואה הרבה הבדל, פשוט צורות שונות של פיתוח דמות.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 21 מרץ 2019, 21:38

כן, בסדר גמור. לי זה נשמע כמו מה שקורה בכל משחק האק&סלאש כמו dmc, היית אומר שהם rpg?
בכל מקרה זה לא באמת משנה כי זה סתם עניין סמנטי, לזה התכוונתי.

Laskin
Elder
הודעות: 21795
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 21 מרץ 2019, 22:25

בקשר לרמת הקושי - זכור לי עוד מהרשמים שאומרים שאויבים פשוטים הם קלים יותר מהפשוטים ברוב סולס, אבל הבוסים והמיני-בוסים זה רמה אחרת לגמרי.

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

הודעהעל ידי idan » 21 מרץ 2019, 22:33

המבקר של ign באמת אמר שהוא טיפה יותר קל מסולס. מצד שני קראתי גם רשמים של שחקנים עם ניסיון במשחקים קודמים שהשיגו עותק מוקדם ושיחקו כמה שעות בסקירו וכולם בערך אמרו שזה המשחק הכי קשה של FromSoftware. אולי זה נכון אובייקטיבית עבורם, אולי לא ופשוט בגלל שהמערכת קרב במשחק הזה שונה מהותית אז כל הניסיון שהם צברו במשחקים הקודמים לא ממש משחק כאן תפקיד ואז יש את התחושה הזאת של המשחק סולס הראשון שלך, לפחות מבחינת המערכת קרב, שזה די מגניב האמת. כמובן שההתגנבות, הgrappling hook וכל הוייב היפני זה לגמרי Tenchu (וזה הגיוני בהתחשב בזה שהם התחילו לפתח אותו כמשחק Tenchu ) אבל מבחינת מערכת קרב שמעתי השוואות לנינג'ה גיידן דווקא, שידוע באמת כמשחק מאוד קשה.

צריך לראות בדיוק מה היכולות שאתה פותח בעץ וכמה זה משפיע על איך הדמות שלך משחקת, אבל ממה שקראתי זה נשמע לי יותר כמו משחק אקשן-הרפתקאות. אתה נעול לנשק אחד כל המשחק, הצורת משחק הבסיסית לא משתנה ואתה תמיד תשחק אותה דמות. הגיוון בגיימפלי מגיע מהכלים שהוא מחבר לזרוע התותבת שלו אבל ממה שאני מבין זה יותר כמו למצוא את הנקודת תורפה של האויב שלך ולהשתמש בכלי הנכון נגדו בשביל אולי להפוך את הקרב לקל יותר (בהנחה שאתה בכלל מוצא את הכלים האלה בחקירה שלך בעולם) אבל אלה עזרים, תוספות אופציונליות, בעיקרון אתה תמיד תשחק שינובי עם חרב קטאנה ועם זה אתה צריך ללמוד לנצח. בסולס מעבר לזה שאתה לא משחק דמות קבועה, אתה גם יכול לבנות אותה באיזה צורה שאתה רוצה - דמות עם גלגול איטי ושיריון כבד או דמות מהירה ושריון קל. נשק כבד בשתי ידיים, נשקים מהירים כמו פגיונות, אביר קלאסי עם מגן וחרב או חנית ארוכה, קוסמים מבתי ספר שונים וכל הקומבינות שבין לבין. יש אפילו משוגעים שבנו את הדמות שלהם סביב חץ וקשת. בסקירו אתה חייב לדעת לעשות parry, בסולס זה היה רק עוד אופציה.. כלומר בגדול אתה די מחוייב פה לסגנון משחק אחד. ככה שגם אם יש אלמנטים של RPG בסקירו - כמו בערך כל משחק שני שיוצא היום, כולל פיפא ומשחקי מירוצים - עדיין אפשר לדעתי לעשות הבחנה בינו לבין סולס שהוא כנראה יותר משחק תפקידים.

סמל אישי של המשתמש
wraithbuster
Minion
הודעות: 72
הצטרף: 07 יוני 2016, 01:23

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

הודעהעל ידי wraithbuster » 22 מרץ 2019, 00:25

אני אישית מקווה שהמשחק הזה לא יחוויר לצד Nioh, מהבחינה הזו שהוא אחד המשחקי סולס עם המערכת קרב הכי מורכבת שראיתי (ואישית הוא נראה לי יותר כיפי מסידרת סולס שנראת לי מגושמת ואיטית עם מערכת קרב פחות מורכבת, למרות שהבנתי שהעיצוב שלבים שמה טוב יותר). זה קצת מאכזב אותי לקרוא פה שהוא לא הולך על המגוון של הציוד או של האפשרות ללכת על בילד של שיריון כבד או קל, ובנוסף שלא הולכת להיות בו מערכת stats, ויותר יסתמך על אלמנטיים rpg של יכולות מיוחדות. אבל אולי באמת nioh זה מקרה מיוחד של משחק סולס שלא מבייש משחק rpg מבחינת המורכבות של המכניקות שלו והשפע. מה שכן חיובי שראיתי בסקירו מכמה קטעי גיימפלי שראיתי, הוא זה שיש בו אייטמים שאתה יכול לעשות להם קיצור דרך למקש בשלט, בדומה לנייהו שיש לך פצצות, צנצנת שעושה נזק סטמינה, מסכה שיורקת אש וחו, מחוץ בנוסף לקמעות מזל של היכולות המיוחדות שלך. אם יהיה בסקירו מהלכי קומבו בסטייל של dmc 5 כמו שיש בניהו (טוב אולי פה זה לא נראה הכי באותו סיגנון של dmc 5) זה יהיה מבורך גם כן מאוד. בכול מקרה העלילה של סקירו בטח תהיה יותר מעניינת מnioh שהתבסס פחות על 'עלילה', ויותר על ההיסטוריה של איך שהתגלמה ביפן, ובקיצור היסטורי יותר, עם אלמנטים של פנטזיה ועוד קצת דמויות שקשורות לזה. בנוסף אני דיי מחבב את התנועתיות המהירה של הדמויות של סקירו וניהו, ונחמד לראות שסקירו לקח את הכיוון הזה, שהוא נראה כמו משחק דרק סולס על סטרואידים.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 22 מרץ 2019, 13:45

כן, ניהו הוא דארק סולס עם מערכת הקרב הכי טובה בפער. בכלל, לניהו יש מערכת קרב מצוינת שהיא אחת הטובות ביותר בזאנר לדעתי.
אבל בכל הקשור לעיצוב שלבים, עיצוב עולם, וגם עיצוב אויבים ובוסים, הוא נמצא שנות אור מאחורי דארק סולס ובלאדבורן.
לכן לדעתי בסופו של דבר הם משחקים שלמים וטובים ממנו, אבל אם ניהו 2 יקפוץ מדרגה בכל הנקודות החלשות שלו - אין ספק שזה משחק שעשוי להשאיר את סדרת סולס מאחור.

סמל אישי של המשתמש
wraithbuster
Minion
הודעות: 72
הצטרף: 07 יוני 2016, 01:23

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

הודעהעל ידי wraithbuster » 22 מרץ 2019, 23:50

בזמן ששיחקתי במשחק אכן רצה לי המחשבה בראש כמה פעמים שהעיצוב שלבים לא הכי טוב שבעולם, וראיתי מבקר אחד שגם ציין זאת. אבל אני חושב שההבדל אצלי לבינך, הוא שאני אמרתי ''נו טוב אז המשחק לא הכי מלוטש מכול הפינות מבחינת העיצוב שלבים, אז הוא טיפה בצורה זניחה פחות טוב''. בעוד שאצלך זה יותר יום הדין, ארמגדון של אסטרואידים שנפלו מהשמיים על המשחק הזה. אני חושב שאני יכול לשים את האצבע על הבעיה של העיצוב שלבים ומה שהפריע לי, אני חושב שהמיקומים של המקשדשים במשחק (הcheckpoints), והקיצורי דרך שאתה מפלס במפה אליהם בהמשך, הם מוצבים בצורה כזאת שהמבנה של המפה הוא עגול ביחס גדול מאוד. זאת אומרת היחס של המפות האנכי - אופקי בשלבים הוא נמוך, מה שיוצר את ההרגשה של חוסר התקדמות ובלבול בכיוונים ובסה''כ מראה פחות טוב לשלבים. לא הרגשתי אישית שזה יום הדין בגלל זה מה אני יכול להגיד.

ובנוגע לבוסים והאויבים חשבתי שהם בסדר, אולי כדי שתפרט קצת??? מבחינת האויבים וויזואלית הם קצת לא הכי ניבדלים מאחד השני הייתי אומר אבל לא משמעותי.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 29 אורחים