עמוד 5 מתוך 66

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

פורסם: 10 דצמבר 2015, 23:24
על ידי DrKeo
bling כתב:למה מתמם, אני רק אומר שאם TLG אכן יצא ב 2017 (שזה גם מה שאתה חושב) אז זה מה שחשוב בסופו של דבר, למה אף אחד לא מערער על גירס 4 שאולי ידחה? הדמו שלו נראה ממש ROUGH, יש סיכוי אפשרי לכך, אם הוא יצא באותה שנה כמו TLG אז זה אומר שגירס 4 היה פלאף?

ובכלל אני חושב שרק אחרי ש TLG לא הופיע בתערוכות האחרות (פריז ו PSX) ושלא מדברים עליו מאז אפילו בפרטים כלליים, תמונות חדשות וכו' התחילו סימנים רציניים של דחייה, עד אז הייתי בטוח שאם סוני העזה לחשוף אותו ולאמר 2016 זה בדוק יגיע, ככה שממש לא ראיתי בו פלאף בזמן אמת.

ויפה שאתה יודע ש TLG היה קיים, רוב האנשים דווקא חשבו שהוא מת לגמרי, לכן זה לא בדיוק "מוצג שוב" כאילו הוא עשה הפסקה של שנתיים, קצת הקשר לא יזיק פה.

אני חושב שאתה מיתמם אפילו עם הדומה של גירס. המשחק גירס נחשף לראשונה באותה תערוכה והם אמרו חגים 16, אמין. מצד שני יש לך משחק שגורר רגליים פאקינג 10 שנים, שנעלם מהעולם וחזר חזרה ובסוף אפילו לא נתנו תאריך. ברצינות צריך להתיחס אליהם אותו דבר? עוד רגע תשים את tlg ליד cod הבא ותשאל למה אני לא חושב שcod יעלם מהמפה. מה לעשות, זה כמו הצוות של gt, כל אחד מקבל את היחס שמגיע לו.

בנושא ההעלמות של tlg והחזרה. האם הופתעתי שהוא חזר? זה משנה? הרי זאת הפתעה שבנתה את עצמה. זה לא הורייזן שפתאום הוכרז ותפס את כולם לא מוכנים. מדובר בכותר שהפיתוח שלו היה כל כך קטסטרופלי שהוא נעלם מהמפה ואז הוא פתאום חוזר. זה כמו לעשות setup לעצמך לבדיחה, הם לבד דופקים את כל הפיתוח ואז אני אמור להיות מורשם מזה שהם כן מפתחים? ועוד משחק שנראה כמו פורט פס3?

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

פורסם: 11 דצמבר 2015, 10:01
על ידי bling
כן אני מתייחס, לפחות על סמך ההופעה של שניהם, אותו הדבר בגלל שברור היה שלא חושפים מחדש את TLG בלי שיהיה מדובר בפרויקט שהוא לקראת סיום, דווקא ההקשר הוא זה שלכאורה נותן בטחון שזה משחק שאמור לצאת, כמו שאף אחד לא יחשוף את האלף לייף 3 במצב שהוא לא מתקדם ולקראת סיום, זאת התקווה היתה.

מהוריזון גם הודלפו כמה חודשים לפני החשיפה קונספטים והדלפות ככה שהוא לא היה הפתעה מוחלטת.
אז כן TLG היה בעל פיתוח קטסטרופלי אבל זה עדיין היה מרגש ומפתיע לראות אותו ולקבל אישור שהוא חי, לפחות בעיני המון אנשים, ושוב זה לא שסוני לא פיצתה במיליון בלעדיים בדור הקודם ככה שאתה לא יכול לאמר שיש פה איזה קטע מסריח של חברה שמתעללת בשחקנים שלה או משהו, לקרוא לזה פלאף בזמן אמת זה קשקוש מצטער.

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

פורסם: 11 דצמבר 2015, 12:18
על ידי DrKeo
bling כתב:כן אני מתייחס, לפחות על סמך ההופעה של שניהם, אותו הדבר בגלל שברור היה שלא חושפים מחדש את TLG בלי שיהיה מדובר בפרויקט שהוא לקראת סיום, דווקא ההקשר הוא זה שלכאורה נותן בטחון שזה משחק שאמור לצאת, כמו שאף אחד לא יחשוף את האלף לייף 3 במצב שהוא לא מתקדם ולקראת סיום, זאת התקווה היתה.

מהוריזון גם הודלפו כמה חודשים לפני החשיפה קונספטים והדלפות ככה שהוא לא היה הפתעה מוחלטת.
אז כן TLG היה בעל פיתוח קטסטרופלי אבל זה עדיין היה מרגש ומפתיע לראות אותו ולקבל אישור שהוא חי, לפחות בעיני המון אנשים, ושוב זה לא שסוני לא פיצתה במיליון בלעדיים בדור הקודם ככה שאתה לא יכול לאמר שיש פה איזה קטע מסריח של חברה שמתעללת בשחקנים שלה או משהו, לקרוא לזה פלאף בזמן אמת זה קשקוש מצטער.

אבל זה לא HL3, הרי על TLG הכריזו והוא התחיל לחוות את אחד הפיתוחים הכי בעייתי בהסטוריה של הגיימינג. אתה מודע לזה שהוא המשחק עם תהליך הפיתוח הארוך בהסטוריה? הוא עבר את דיוק נוקם לנצח שלקח "רק" 10 שנים. אז אמור להרשים אותי דמו זהה ללפני 6 שנים בגרפיקה של דור קודם ובלי תאריך יציאה? מה הם כבר אמרו? "חבר'ה! הפקוייקט הקטסטרופלי שלנו עדין קיים והוא נראה עדין כמו משחק פס3 ואין לנו שמץ מתי הוא יוצא!" וזה אמור לפוצץ לי את המוח? לפחות אם הוא היה נראה כמו משחק מודרני בדמו חדש לגמרי הוא היה מצליח להחזיר אמון. ברצינות היית מדבר על כל התהליך שהמשחק עבר ואיך הוא קפץ אחרי 10 שנים לדור הבא ועדין מציג את אותם שלבים ואותה גרפיקה אם הוא לא היה מפותח על ידי צוות ICO.

אני אגיד לך את האמת, HL3 המשחק הכי מצופה שלי בחיים פחות או יותר ואם הוא היה מוכרז, אז נעלם ואז חוזר אחרי 6 שנים בפחות או יותר אותו דמו ולוק של הדור הקודם אז הייתי כל כך מאוכזב שהייתי שורף את המשרדים של VALVE. והמקרה הזה לא כזה שונה אגב כי SOTC הוא לדעתי אחד המשחקים הטובים בהסטוריה ו-TLG היה מצופה אצלי בערך כמו משחק HL.

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

פורסם: 11 דצמבר 2015, 12:22
על ידי bling
כבר עברנו את הויכוח של משחק ה PS3, אני חושב שמבחינת אנימציות החיה זה הדבר הכי מתקדם שראיתי בגיימינג, בטח לא משהו שפס3 היה יכול לרנדר, זה ברור שבמקור הוא היה גדול על הפס3 וגם על זה עברנו.

בסופו של דבר משחקי טים איקו הם כאלו שהיום ברור לך שאין להם מקום בשוק ה AAA, אנחנו לא בימי ה PS2, זה לא בדיוק מפתיע שהוא לא ברמת הפקה של משחק של ND, זה שונה מ HL3 שהוא סוג משחק שתמיד צריך לפוצץ ראשים מבחינה טכנית בכל דור שיצא, משחקי טים איקו צריכים רק להיות מקסימים ומעוצבים למופת וזה מספיק טוב, בתפיסה שלי, אני חושב שזה מאוד נאיבי לצפות שאולפן שכזה יוציא בדור הזה משחק שמקביל לטופ כמו ש SOTC היה בדור ה PS2.

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

פורסם: 11 דצמבר 2015, 13:24
על ידי Klayman
HL3 לא נכנס ל''גיהנום פיתוח'' כי כנראה שהוא לא ממש מפותח כבר שנים. אם וכאשר יחליטו להוציאו, יצטרכו לעבוד עליו מההתחלה, לדעתי. כמובן שואלב לא מדברת על HL3 ולא אומרת לאנשים מה עלה בגורלו (למרות הסיום המותח של EP2), וכולם כבר הרימו ידיים. העיקר שיש DOTA2! והוו!

אההה ובלינג - היוצר של TLG כבר התבטא חד-משמעית (מבחינתו לפחות) שהPS3 לא הייתה חסם כח למשחק. הבאתי את הלינק בזמנו. אני יודע שיש לך השגות על האמירה, אבל אי אפשר להתעלם ממנה כאילו היא לא נאמרה מעולם.

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

פורסם: 11 דצמבר 2015, 13:37
על ידי bling
כן ברור שאני זוכר, אני מנחש שאתה גם זוכר את ההצהרה ההפוכה של יושידה שהפס3 לא הסתדרה איתו וכל הטריילר הואץ מלאכותית, משם הדיון התקדם לזה שהבנאדם הוציא משחק שרץ ב 18 פריימים על הפס2 ושלפחות לי נראה שליושידה יש שיקול דעת טוב יותר מה מקובל ומה לא מבחינת ההגדרה ״יכול לרוץ על הפס3״.

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

פורסם: 12 דצמבר 2015, 00:15
על ידי DrKeo
bling כתב:כבר עברנו את הויכוח של משחק ה PS3, אני חושב שמבחינת אנימציות החיה זה הדבר הכי מתקדם שראיתי בגיימינג, בטח לא משהו שפס3 היה יכול לרנדר, זה ברור שבמקור הוא היה גדול על הפס3 וגם על זה עברנו.

בסופו של דבר משחקי טים איקו הם כאלו שהיום ברור לך שאין להם מקום בשוק ה AAA, אנחנו לא בימי ה PS2, זה לא בדיוק מפתיע שהוא לא ברמת הפקה של משחק של ND, זה שונה מ HL3 שהוא סוג משחק שתמיד צריך לפוצץ ראשים מבחינה טכנית בכל דור שיצא, משחקי טים איקו צריכים רק להיות מקסימים ומעוצבים למופת וזה מספיק טוב, בתפיסה שלי, אני חושב שזה מאוד נאיבי לצפות שאולפן שכזה יוציא בדור הזה משחק שמקביל לטופ כמו ש SOTC היה בדור ה PS2.

אז TLG היה רץ ב20FPS, אפשר לחשוב שICO ו-SOTC לא רצו ב20FPS. עם כל הכבוד הצוות הזה לא רק שיצא שניים מהמשחקים הכי טובים של אותו דור, הם גם היו הדבר הכי מרשים טכנית ואמונותית על הפלטפורמה. מה אני מצפה מTLG על הפס4? שיפוצץ לי את הראש גרפית ויהיה משחק נהדר. מה שקיבלנו הוא חתיכת קיצון מ"שיפוצץ את הראש גרפית". אפילו נגיד שהוא היה ממוצע בדור אבל הוא נראה כמו משחק דור קודם. הטריילר בזמנו בפס3 לא גרם אפילו לאדם אחד להגיד "לא, אין מצב שזה רץ בזמן אמיתי". עם כל הכבוד מדובר במשחק מסדרון שמרנדר שתי דמויות על המסך, קשה לי לחשוב על מנוע גדול מהדור הקודם שלא יכל להריץ את TLG. יש לו SCOPE כל כך מצומצם למען השם.

בכל מקרה, אם HL3 לא יהיה סופר מגוון וחדשני בגיימפילי ומצטיין טכני אני ממש אתאכזב בדיוק כמו שאני ממש מאוכזב מTLG שלא הרשים אותי אומנותית (זה פשוט ICO) ובטוח שלא הרשים אותי טכנית (נראה כמו משחק פס3). כל הבלגן בפרוייקט הזה הוא כזה Turn off שאני כבר מבואס עוד לפני שהוא יצא ו-SOTC אחד המשחקים האהובים עלי.

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

פורסם: 21 אפריל 2016, 16:55
על ידי DrKeo
עדכנתי את ההודעה הראשונה בהתערבות Dark souls :)

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

פורסם: 21 אפריל 2016, 20:58
על ידי kririn
ציונים ממוצא לאנצארטד 4
תזרקו מספרים

אני אומר 9.2

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

פורסם: 21 אפריל 2016, 22:43
על ידי bozeman
אין סיכוי למעל 9 בימינו, תרשמו קטן מ9

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

פורסם: 21 אפריל 2016, 22:48
על ידי DrKeo
מספר או שזה לא קרה חנן. אני אומר 9.3, יש לי אמונה במשחק.

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

פורסם: 21 אפריל 2016, 22:49
על ידי Klayman
9 עגול. כי אלה נוטי דוג.. אני לא חושב שהם מסוגלים לפחות.

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

פורסם: 21 אפריל 2016, 23:07
על ידי Stick
88 כי זה מה שמשחקים טובים מקבל בימנו.

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

פורסם: 22 אפריל 2016, 09:50
על ידי bozeman
89, בשביל מספר.

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

פורסם: 22 אפריל 2016, 11:14
על ידי Nucleus_Dawn
9.1. הראשון השנה שיקבל ממוצע של 9 ומעלה.

זה כזה ניחוש סתמי, אבל זה כיף :)

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

פורסם: 22 אפריל 2016, 14:57
על ידי DrKeo
DS3 קבל 90... :)

בכל מקרה עדכנתי את ההודעה הראשונה.

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

פורסם: 22 אפריל 2016, 15:07
על ידי Nucleus_Dawn
DrKeo כתב:DS3 קבל 90... :)

בכל מקרה עדכנתי את ההודעה הראשונה.


בOPENCRITIC עם 30 ביקורות יותר מMETA (ובלי שינויים שרירותיים מאחורי הקלעים), יש לו 88.

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

פורסם: 22 אפריל 2016, 17:02
על ידי Stick
כן כדאי שנקבע אתר רשמי לבדיקת הדבר הזה, כי סביר להניח שיהיה הרבה יותר מציון ממוצע אחד..

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

פורסם: 24 אפריל 2016, 00:50
על ידי רונן
DrKeo כתב:
bling כתב:בנושא שאר המסיבה, הורייזן ואנצ'רטד היו פחות או יותר המסיבה, השאר היה חלונות באספמיה. גם DREAMS בטח לא יצא ב2016 וגם אם כן, WTF המשחק הזה בכלל? המסיבה הזאת הייתה פלאף אחד גדול, דמו אנצ'רטד שני (לא חשיפה ואפילו לא חשיפת גיימפליי, פשוט עוד דמו, מאוד מרשים כמובן כי זאת נוטידוג), הדגמות של משחקים של 2017 ומעלה כשאנחנו ב2015 (דברים כמו TLG, FF7, שאנמו או DREAMS. הדבר הגדול היחד במסיבה הזאת היה הורייזן וכולם קראו לה המסיבה הכי טובה בהסטוריה כי היא הייתה מפוצצת פלאף ומסכי עשן. שלא נדבר אפילו על בזיון שאנמו 3 והקיק סטארטר.

ובכל זאת, בכל סקר רוב גדול של גיימרים חשבו שסוני לקחה. אתה בדעת מיעוט נדב. אף שאני נותן משקל לשאנמו 3 ולפיינל פנטסי 7 כי כל אחד מהם הוא אגדה (וכל השאר זה תירוצים), גם בלעדיהם סוני לקחה: הורייזון היה אחד הדברים היותר מקוריים ומרשימים, וגם הדמו של אנצ'רטד 4 היה מדהים (היי, הוא יצא הרבה לפני גירס אוף וור 4).

נדב, שאנמו 3 שבר שיאים בקיקסטרטר, היו אנשים ששילמו בעבורו המון. וראה את כל התגובות ביו-טיוב מהחשיפות האלה, לעתים הן גם משעשעות. כל זה לא אומר לך דבר?

והמסיבה של מייקרוסופט לא הייתה אכזבה?

המשחק של רייר: מביך. אפילו לא הוצגה משחקיות. עשה רושם שפותח רק כדי לומר "היי חבר'ה, רייר עדיין בתמונה" (על משקל דבריך על TLG). רעש לשם רעש.

קוונטום ברייק: נחשף דמו מסקרן, ומה יצא ממנו בסוף? ממוצע של 7.8%. רעש לשם רעש. פלאף. פעם חשבנו לתומנו שהוא ייתן פייט רציני לאנצ'רטד 4.

RECORE: לא ממש הוצג תוכן. לא משחקיות ולא פרטים בשרניים. רעש לשם רעש. אני חושב שדי התרגשת ממנו רק בגלל השמות מאחוריו (מאותה הסיבה שרבים נלהבים מפיינל פנטסי 7 ושאנמו 3).

גירס אוף וור 4: מייקרוסופט הביאה תוכן בצורת משחקיות, אך איזו הדגמה משמימה. עושה רושם שהוצג רק כדי לומר: "היי, חבר'ה, גירס אוף וור חדש מגיע!", אף שאין ממש מאחוריו. רעש לשם רעש. פלאף. אחרי שראית אותו, לא הצטערת שלא הסתירה אותו כדי להמשיך לפנטז שהוא הרבה יותר מכך? :)

בגלל כל הסיבות האלה, לא מפתיע שיש רוב גדול שחשב שסוני לקחה בהליכה.

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

פורסם: 24 אפריל 2016, 00:57
על ידי רונן
DrKeo כתב:מספר או שזה לא קרה חנן. אני אומר 9.3, יש לי אמונה במשחק.

אז רגע, עכשיו אתה מאמין שציונים של משחק אכן רומזים לאיכותו? ;)

אני נוטה להסכים אתך בקשר למרבית הערכותיך. אהיה אמיץ ואומר שלהערכתי הוא יקבל אף יותר מכך, זו אפשרות הגיונית גם כן.

למה אני חושב כך? קראתי שנוטי דוג הקריבה סט פיס אדיר לחלוטין כי לטעמה שבר קצת את המשחק, אולי גרם ל"חור" בעלילה. אם הסירה את הקטע האדיר הזה כי לדעתה זה רק ישביח את המשחק, אז אני חושב שיש לה אומץ רב וגם מקצועיות. רומז לרמת הליטוש שלה את המשחק. זה גם מעיד על ביטחונה העצמי באיכות המשחק גם בלי הקטע שהוסר.

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

פורסם: 24 אפריל 2016, 12:07
על ידי DrKeo
אתה כזה טרול רונן ועוד אחד שלא מבין בדיחות :)

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

פורסם: 24 אפריל 2016, 13:08
על ידי רונן
DrKeo כתב:אתה כזה טרול רונן ועוד אחד שלא מבין בדיחות :)

ציניות אני מזהה, לכן השבתי בציניות :)

רגע, אז אתה לא מאמין במשחק?

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

פורסם: 24 אפריל 2016, 13:28
על ידי DrKeo
באנצ'רטד? ברור שאני מאמין באנצ'רטד.

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

פורסם: 24 אפריל 2016, 19:05
על ידי idan
9.3 במטה קריטיק.

Re: נושא ההתערבויות הרשמי

פורסם: 24 אפריל 2016, 19:18
על ידי DrKeo
אמממ, צריך באמת לבחור אתר רשמי להתערבות הזאת. metacritic.com?