Fallout 4 - הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4135
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Fallout 4 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 13 דצמבר 2015, 09:29

גם דמות שהכת עם חרב שלוש פעמים ותחזור אליה חמש שניות אחרי לא תזכור שזה קרה במשחקי בת'סדה. לא צריך להגזים, כן לnpc יש work day במשחקי בת'סדה והם עושים פעולה או שתיים עצמאית, אבל הן ממש לא מודעות לך או מגיבות לך. הן מפגרות לא פחות מכל דמות ראנדומאלית בgta, הן פשוט ממשיכות לחיות כמו שצוין גם אחרי שעזבת את המקום ועלולות לצוץ משוטתות במקרים מסוימים במקום אחר (גם לא תקף לרובן).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Fallout 4 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 13 דצמבר 2015, 11:03

Death_119 כתב:גם דמות שהכת עם חרב שלוש פעמים ותחזור אליה חמש שניות אחרי לא תזכור שזה קרה במשחקי בת'סדה

אתה כמובן טועה
http://www.creationkit.com/Category:Actor

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Fallout 4 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 דצמבר 2015, 13:14

swym כתב:
DrKeo כתב:העניין הוא שבGTA אין סימולוץ של כל איש וחפץ בנפרד כי צריך פלייסטיישן 7 כדי לעשות דבר כזה וכי אין צורך בכלל לעשות את זה, אתה באמת צריך שג'ון דו מספר 9,928,134 באמת יקום בבוקר לעבודה ויצא בערב עם חברה שלו בעולם של מליוני אנשים? שם היית משקיע את המשאבים של הקונסולה?

לא צריך פלייסטיישן 7. מספיק פלייסטיישן 3 ומשחק של בתשדה בשביל לראות איך זה נעשה כמו שצריך. העולם החי הזה הוא בדיוק מה שהופך את המשחקים שלהם לRPG סנדבוקסי כל כך מוצלח: כשאתה פוגש פתאום ביציאה מאיזה מבוך מישהו שרדף אחריך מאז שהרגת את אשתו בעיירה אחרת לפני שלושה חודשי משחק ועכשיו בא לנקום, כשאתה רואה שני factions נלחמים אחד בשני בקרב מתמשך שמתפרס על פני אזורים גדולים וכולל כיבוש של מבצר שלם - ולא מפסיקים בשניה שהתרחקת מהם יותר מ-30 מטר אלא ממשיכים להילחם ואחרי כמה זמן תוכל לחזור ולראות את התוצאות, כשלהתנהגות שלך יש איזשהי השפעה מינמלית לטווח הקצר והארוך.
המשחקים של רוקסטאר עושים מצויין את מה שהם עושים, אבל אין להם שום המשכיות מחוץ לעלילה הראשית: גם דמות שדרסת למוות שלוש פעמים ועברת עליה ברוורס לוודא הריגה תחזור לחיים בפעם הרביעית ותתנהג כאילו לא קרה כלום בניכם. זו פשוט לא אותה רמה של סימולציה התנהגותית של עולם משחק חי.

רק שאחד מציג לך עולם של 9 מליון תושבים והשני מסמלץ לך עולם שיש בו בנדיבות 900. אתה חושב שבת'זה לא מפנטזים על לעשות עיר כמו העיר הגדולה של הוויצ'ר 3?
We're just normal men. We're just innocent men

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1803
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: Fallout 4 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי MGS FREAK » 13 דצמבר 2015, 13:57

אז, לכמה זמן מחזיקה סוללה של שריון כוח ב-F4 ?

תמונה

בת'סדה מחרבנים על ה-lore ?

סמל אישי של המשתמש
erezronen
Warrior
הודעות: 745
הצטרף: 09 אפריל 2013, 21:40

Re: Fallout 4 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי erezronen » 14 דצמבר 2015, 07:48

MGS FREAK כתב:אז, לכמה זמן מחזיקה סוללה של שריון כוח ב-F4 ?

תמונה

בת'סדה מחרבנים על ה-lore ?


הייתי מגדיר את זה כ"מוסיפים מכאניקת גיימפליי כדי לאזן את רמת הקושי ולתת לך עוד אפשרות בחירה לפני יציאה למשימות".

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6569
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Fallout 4 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 14 דצמבר 2015, 10:38

אומנם לא שיחקתי במשחקי בת'זדה המון זמן, אבל אני מאוד אוהב את הגישה של הוויצ'ר. אני לא צריך שכל כלומניק בעולם יזכור אותי או יחיה את החיים שלו. יש דמויות מרכזיות (יותר ופחות) בוויצ'ר, שאתה פוגש דרך משימות צד, ואז נשזרות לתוך העלילה הכללית ואתה פוגש אותן לאורך המשחק, בנקודות מעניינות. לא מעניין אותי לפגוש איזה מישהו שאולי רצחתי את אישתו, איכרית מספר 44 לפני 50 שעות, כי אני לא זוכר את זה בכלל, אין לו אישיות משלו, היא לא מתוסרטת, אלא סתם AI שחי בעולם ואוכל משאבים שהיו יכולים ללכת למשהו אחר ועדיף. שוב, אולי הפתרון של בת'זדה הוא מתקדם טכנולוגית, אבל בתכלס? זה לא באמת מעניין. אני אקח את הגישה של הוויצ'ר 3 עם הדגש הרב על כתיבה טובה של דמויות צד, והרבה מהן, ושזירתן לאורכה ולרוחבה של העלילה על גבי איכר ואיכרית אלמוניים שחיים את החיים שלהם במהלך המשחק, ורוב הסיכויים שאין לזה שום קשר אלי, לא אראה אותם שוב, וגם אם אראה, לא אזכור או אזהה. האישיות שמגיעה מהכתיבה, ההצבה בנקודות הרלוונטיות יותר בעלילה וחיבור אירועי עבר לאירועים נוכחיים ביד מכוון, נותנת תוצאה הרבה יותר מעניינת, מספקת ועם הרגשה טובה, לדעתי.

שנחזור שוב לזה שבהיילו 3 יש את פתרון התאורה/גרפיקה/וואטאבר הכי מתקדם טכנולוגית בעולם שהיה מרסק את הPS3+4 ביחד, אבל הוא אחד המשחקים המכוערים על ה360? התוצאה הסופית היא שמשנה.. לא הטכנולוגיה מאחורה, לא משנה כמה היא מורכבת, מעניינת, מתקדמת. אם ND משיגה את המראה המהמם של UC או TLOU או כל משחק אחר שלה באמצעות מראות וקסמים, ולא ''The Real Deal'', זה לא משנה. המשחק עדיין נראה מדהים. אולי לג'ון קארמק ודומיו זה משנה.. לציבור הרחב שרוכש את המשחקים? זה לא מזיז כלל.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1803
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: Fallout 4 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי MGS FREAK » 14 דצמבר 2015, 10:42

erezronen כתב:
MGS FREAK כתב:אז, לכמה זמן מחזיקה סוללה של שריון כוח ב-F4 ?

תמונה

בת'סדה מחרבנים על ה-lore ?


הייתי מגדיר את זה כ"מוסיפים מכאניקת גיימפליי כדי לאזן את רמת הקושי ולתת לך עוד אפשרות בחירה לפני יציאה למשימות".


תמיד דבר מבורך, אבל בשום פנים ואופן שלא יתעלם מהלור.
לא שיחקתי ב-F4 אז תקן אותי אם אני טועה ויש הסבר טוב לעניין הזה.

סמל אישי של המשתמש
erezronen
Warrior
הודעות: 745
הצטרף: 09 אפריל 2013, 21:40

Re: Fallout 4 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי erezronen » 14 דצמבר 2015, 12:14

MGS FREAK כתב:
erezronen כתב:
MGS FREAK כתב:אז, לכמה זמן מחזיקה סוללה של שריון כוח ב-F4 ?

תמונה

בת'סדה מחרבנים על ה-lore ?


הייתי מגדיר את זה כ"מוסיפים מכאניקת גיימפליי כדי לאזן את רמת הקושי ולתת לך עוד אפשרות בחירה לפני יציאה למשימות".


תמיד דבר מבורך, אבל בשום פנים ואופן שלא יתעלם מהלור.
לא שיחקתי ב-F4 אז תקן אותי אם אני טועה ויש הסבר טוב לעניין הזה.


לא מכיר מספיק טוב את ה-lore של פולאאוט, ככה שלא ממש שמתי לב מה, אם בכלל, ההצדקה לחיי המדף הדי קצרים של סוללות ההיתוך במשחק הנוכחי, מעבר לערך המכאני של ההחלטה הזו (כאמור - לאזן קצת את ה-power armor, שאפשר לקבל בשעה הראשונה של המשחק).

מודה שאני לא חולק איתך את הראייה שחייבים להתייחס ל-lore מהמשחקים המקוריים כתורה מסיני ולתת הצדקות והסברים לכל סטייה ממנו. מבחינתי משחקים כאלה הם קצת כמו זלדה: כל עוד אין קשר עלילתי הדוק בין משחק למשחק, אני יכול לקנות את זה שבכלל לא מדובר באותו עולם אחד אלא בווריאציה על אותם רעיונות עם מערכות חוקים טיפה שונות בין משחק למשחק.

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1803
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: Fallout 4 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי MGS FREAK » 14 דצמבר 2015, 12:43

הייתי אומר שהגישה בעניין הזה צריכה להיות שונה ממשחק למשחק. אני לא ממש מכיר את זלדה אבל אתה מתאר משהו דומה לעולם קומיקס שמצטברות בו עם השנים הרבה סתירות קטנות שעדיין ניתן להכיל בתוך השעיית הספק.

פולאוט זה מקרה אחר לדעתי כי מדובר בעולם שנבנה מאפס עם המון back story ו-lore שמתייחס לדברים הקטנים ביותר, עם טיימליין מאורגן ומפורט, ככה שהתעלמות מאופן הפעולה של האייטם הכי אייקוני בסדרה נשמעת לי די מבזה כלפי העולם המבוסס שלו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Fallout 4 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 דצמבר 2015, 13:29

Klayman כתב:אומנם לא שיחקתי במשחקי בת'זדה המון זמן, אבל אני מאוד אוהב את הגישה של הוויצ'ר. אני לא צריך שכל כלומניק בעולם יזכור אותי או יחיה את החיים שלו. יש דמויות מרכזיות (יותר ופחות) בוויצ'ר, שאתה פוגש דרך משימות צד, ואז נשזרות לתוך העלילה הכללית ואתה פוגש אותן לאורך המשחק, בנקודות מעניינות. לא מעניין אותי לפגוש איזה מישהו שאולי רצחתי את אישתו, איכרית מספר 44 לפני 50 שעות, כי אני לא זוכר את זה בכלל, אין לו אישיות משלו, היא לא מתוסרטת, אלא סתם AI שחי בעולם ואוכל משאבים שהיו יכולים ללכת למשהו אחר ועדיף. שוב, אולי הפתרון של בת'זדה הוא מתקדם טכנולוגית, אבל בתכלס? זה לא באמת מעניין. אני אקח את הגישה של הוויצ'ר 3 עם הדגש הרב על כתיבה טובה של דמויות צד, והרבה מהן, ושזירתן לאורכה ולרוחבה של העלילה על גבי איכר ואיכרית אלמוניים שחיים את החיים שלהם במהלך המשחק, ורוב הסיכויים שאין לזה שום קשר אלי, לא אראה אותם שוב, וגם אם אראה, לא אזכור או אזהה. האישיות שמגיעה מהכתיבה, ההצבה בנקודות הרלוונטיות יותר בעלילה וחיבור אירועי עבר לאירועים נוכחיים ביד מכוון, נותנת תוצאה הרבה יותר מעניינת, מספקת ועם הרגשה טובה, לדעתי.

שנחזור שוב לזה שבהיילו 3 יש את פתרון התאורה/גרפיקה/וואטאבר הכי מתקדם טכנולוגית בעולם שהיה מרסק את הPS3+4 ביחד, אבל הוא אחד המשחקים המכוערים על ה360? התוצאה הסופית היא שמשנה.. לא הטכנולוגיה מאחורה, לא משנה כמה היא מורכבת, מעניינת, מתקדמת. אם ND משיגה את המראה המהמם של UC או TLOU או כל משחק אחר שלה באמצעות מראות וקסמים, ולא ''The Real Deal'', זה לא משנה. המשחק עדיין נראה מדהים. אולי לג'ון קארמק ודומיו זה משנה.. לציבור הרחב שרוכש את המשחקים? זה לא מזיז כלל.

אני מסכים לגמרי. משחקים הם אומנות האשליה, לא אומנות ה"סמלצתי לך את תהודת הסאונד מהסלעים". הכי חשוב בסופו של דבר זה איך המשחק נראה ומשחק, לא איך השיגו את זה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6569
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Fallout 4 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 14 דצמבר 2015, 13:42

אגב, הורדתי את FO4 דרך השיתוף עם שחר, ולמשחק יש כמה בעיות קשות עם רזולוציה שהיא לא 16:9. אני כרגע עם מסך 4:3, והוא בכלל לא מוכן לשים רזולוציה כזאת. אין לו בארסנל. איזה תכנות עלוב :|. זה עוד לפני שלחצתי על NEW GAME בכלל.. לא רוצה לחשוב מה הולך בפנים. לפחות הוויצ'ר 3 היה (על המחשב על המחשב!!), די נקי מבאגים נוראיים שכאלה אצלי, ורץ מאוד יפה ומרשים טכנית.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
erezronen
Warrior
הודעות: 745
הצטרף: 09 אפריל 2013, 21:40

Re: Fallout 4 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי erezronen » 14 דצמבר 2015, 14:01

DrKeo כתב:
Klayman כתב:אומנם לא שיחקתי במשחקי בת'זדה המון זמן, אבל אני מאוד אוהב את הגישה של הוויצ'ר. אני לא צריך שכל כלומניק בעולם יזכור אותי או יחיה את החיים שלו. יש דמויות מרכזיות (יותר ופחות) בוויצ'ר, שאתה פוגש דרך משימות צד, ואז נשזרות לתוך העלילה הכללית ואתה פוגש אותן לאורך המשחק, בנקודות מעניינות. לא מעניין אותי לפגוש איזה מישהו שאולי רצחתי את אישתו, איכרית מספר 44 לפני 50 שעות, כי אני לא זוכר את זה בכלל, אין לו אישיות משלו, היא לא מתוסרטת, אלא סתם AI שחי בעולם ואוכל משאבים שהיו יכולים ללכת למשהו אחר ועדיף. שוב, אולי הפתרון של בת'זדה הוא מתקדם טכנולוגית, אבל בתכלס? זה לא באמת מעניין. אני אקח את הגישה של הוויצ'ר 3 עם הדגש הרב על כתיבה טובה של דמויות צד, והרבה מהן, ושזירתן לאורכה ולרוחבה של העלילה על גבי איכר ואיכרית אלמוניים שחיים את החיים שלהם במהלך המשחק, ורוב הסיכויים שאין לזה שום קשר אלי, לא אראה אותם שוב, וגם אם אראה, לא אזכור או אזהה. האישיות שמגיעה מהכתיבה, ההצבה בנקודות הרלוונטיות יותר בעלילה וחיבור אירועי עבר לאירועים נוכחיים ביד מכוון, נותנת תוצאה הרבה יותר מעניינת, מספקת ועם הרגשה טובה, לדעתי.

שנחזור שוב לזה שבהיילו 3 יש את פתרון התאורה/גרפיקה/וואטאבר הכי מתקדם טכנולוגית בעולם שהיה מרסק את הPS3+4 ביחד, אבל הוא אחד המשחקים המכוערים על ה360? התוצאה הסופית היא שמשנה.. לא הטכנולוגיה מאחורה, לא משנה כמה היא מורכבת, מעניינת, מתקדמת. אם ND משיגה את המראה המהמם של UC או TLOU או כל משחק אחר שלה באמצעות מראות וקסמים, ולא ''The Real Deal'', זה לא משנה. המשחק עדיין נראה מדהים. אולי לג'ון קארמק ודומיו זה משנה.. לציבור הרחב שרוכש את המשחקים? זה לא מזיז כלל.

אני מסכים לגמרי. משחקים הם אומנות האשליה, לא אומנות ה"סמלצתי לך את תהודת הסאונד מהסלעים". הכי חשוב בסופו של דבר זה איך המשחק נראה ומשחק, לא איך השיגו את זה.


שקט נדב! עוד מעט כל מיני מפיצות משחקים ישמעו אותך ויתחילו לחשוב שצריך להשקיע בדברים משונים כמו "יצירתיות" במקום להמשיך ולטחון על באיזו רזולוציה וקצב פריימים המשחק רץ על פני פלטפורמות שונות!

Laskin
Elder
הודעות: 21783
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Fallout 4 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 14 דצמבר 2015, 17:43

Klayman כתב:אגב, הורדתי את FO4 דרך השיתוף עם שחר, ולמשחק יש כמה בעיות קשות עם רזולוציה שהיא לא 16:9. אני כרגע עם מסך 4:3, והוא בכלל לא מוכן לשים רזולוציה כזאת. אין לו בארסנל. איזה תכנות עלוב :|. זה עוד לפני שלחצתי על NEW GAME בכלל.. לא רוצה לחשוב מה הולך בפנים. לפחות הוויצ'ר 3 היה (על המחשב על המחשב!!), די נקי מבאגים נוראיים שכאלה אצלי, ורץ מאוד יפה ומרשים טכנית.


לא רוצה להשמע מתנשא אבל......... למי יש מסך 4:3 היום? אני מופתע בכל פעם שאני רואה שיש את האופציה הזו בכלל

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6569
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Fallout 4 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 14 דצמבר 2015, 17:44

אני ''בין מסכים''. זה מה יש כרגע. אז לא רצית להשמע מתנשא, אבל נשמעת.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Fallout 4 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 דצמבר 2015, 18:02

זה כמו "בין עבודות"?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6569
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Fallout 4 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 14 דצמבר 2015, 18:50

בדיוק. ולא נתקלתי בבעיה הזאת באף משחק מודרני, ככה שזה לא משהו שבכלל העלתי על דעתי שאמור להוות בעיה. בכל מקרה, מחקתי את המשחק.. גם ככה אין לי זמן אליו.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Fallout 4 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 14 דצמבר 2015, 19:06

Klayman כתב: בכל מקרה, מחקתי את המשחק.. גם ככה אין לי זמן אליו.

זאת הגרסה הגיימרית של, אחרי שפועל בניין שורק לבחורה והיא מנפנפת אותו הוא אומר "גם כן מכוערת, מי ירצה אותך בכלל!" ?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6569
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Fallout 4 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 14 דצמבר 2015, 19:48

המממממממ.... רעיון יפה :). אבל לא. לא שיחקתי באף משחק FO קודם לכן.. אין לי שום רצון מיוחד לשחק בזה, אבל ההייפ כ''כ גדול שרציתי לשים שעה שעתיים ולראות על מה המהומה.. כנראה שit wasn't meant to be. עדיין יש לי את MGS V לסיים (אני קרוב לסוף חלק 1), וזה לבד ייקח עוד חודש :P.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: Fallout 4 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 21 דצמבר 2015, 00:16

בן אדם תובע את בת'סדה לאחר ש־Fallout 4 גרם לו לאבד את אשתו ואת מקום עבודתו.

ואני מכין תביעה נגדו על שהובכתי בזמן קריעת הידיעה.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Fallout 4 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 21 דצמבר 2015, 03:53

רונן כתב:בן אדם תובע את בת'סדה לאחר ש־Fallout 4 גרם לו לאבד את אשתו ואת מקום עבודתו.

ואני מכין תביעה נגדו על שהובכתי בזמן קריעת הידיעה.

ואני קורע קריעה בזמן קריאת ההודעה שלך...
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Fallout 4 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 21 דצמבר 2015, 16:56

DrKeo כתב:רק שאחד מציג לך עולם של 9 מליון תושבים והשני מסמלץ לך עולם שיש בו בנדיבות 900. אתה חושב שבת'זה לא מפנטזים על לעשות עיר כמו העיר הגדולה של הוויצ'ר 3?

ההבדל הוא שאחד מציג לי עולם שיש בו בנדיבות 900, ואחד מציג לי עולם שיש בו בנדיבות 3 - פלוס 30 קרטונים שנוצרים מסביב לשחקן ונעלמים מיד אחר כך.

Klayman כתב:אומנם לא שיחקתי במשחקי בת'זדה המון זמן, אבל אני מאוד אוהב את הגישה של הוויצ'ר.

אתה יכול לאהוב איזו גישה שאתה רוצה, אבל זה לא קשור לדיון. זה כמו שמישהו יכול לאהוב את פורצה או GT ומישהו אחר יכול לאהוב את ברנאאוט. או להעדיף את Myst כי הדבר היחיד שאכפת לך ממנו זה תמונות סטילס דוממות.
(אגב, הגישה של הוויצר היתה יחסית קרובה לזו של משחקי בתשדה (הרבה דמויות משניות מוחזקות שם בזיכרון ומטיילות בעולם, פשוט חסר שם האלמנט של פיזיקה). ההשוואה כאן היתה לGTA V.

Klayman כתב:שנחזור שוב לזה שבהיילו 3 יש את פתרון התאורה/גרפיקה/וואטאבר הכי מתקדם טכנולוגית בעולם שהיה מרסק את הPS3+4 ביחד, אבל הוא אחד המשחקים המכוערים על ה360? התוצאה הסופית היא שמשנה...

הפוך, הפוך: גם אם נעזוב את השנה בא יצאו המשחקים האלו עדיין 50% מהאוכלוסיה בכלל שיחקו על טלוויזיות SD ישנות. התוצאה הסופית היא שהיילו 3 התיישן הרבה יותר טוב ממשחקים מובילים מאותה התקופה כמו אססינס קריד או COD4 (על אותה פלטפורמה כמובן, לא על הPC), כי עם השנים התרגלנו פתאום למשחקים עם מנועי תאורה מתקדמים יותר (זה כנראה היה הקפיצה הטכנולוגית הכי גדולה של הדור הקודם) ומשחקים מוקדמים נראים פתאום שטוחים כמו משחק PS2.
היילו 3 (או HS על הPS3 שגם היה משחק מוקדם שהלך בכיוון) היה רק חצי דרך למנועי תאורה מודרניים, אבל בזכות זה הוא מצליח להיראות יותר טוב מרוב משחקי התקופה למרות הג'אגיז והמחסור בAA.
זה דומה לתהליך של מנועי פיזיקה שנכנסו בהדרגה לפני שני דורות ופתאום משחקים בלי מנוע פיזיקלי מרגישים הרבה יותר מיושנים, ואנחנו נראה לדעתי משהו דומה בדור הזה עם המעבר לPhysically based rendering (וכבר עכשיו משחקים שלא משתמשים בזה נראים יותר מכוערים ממשחקים שכן משתמשים בזה. ככל שזה יוטמע יותר ככה משחקים ישנים ירגישו יותר כאילו חסר בהם משהו).

יכול להיות שאתה לא מסכים עם הדברים האלו אבל בכל מקרה זו נקודה לא רלוונטית לדיון אז אין מה לעצור עליה מעבר לזה. מה שאתה מדבר עליו במקרה של היילו 3 מול משחק X הוא בחירה בין שתי אפשרויות אסטתיות שמשפיעות על איך המשחק נראה, בעוד הדיון על פולאאוט מול GTA משפיע ישירות על איך המשחק משוחק בפועל ועל כל הemergant gameplay שאתה חווה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38338
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Fallout 4 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 דצמבר 2015, 18:24

אבל זה לא רלוונטי לGTA, כשיש לך 9 מליון אנשים אז חיי היום יום של אזרח אחד בטלים בשישים. זה כמו הHDR של היילו 3 בזמנו או הרקעים התלת מימדיים, אולי זה נורא מרשים מבחינה טכנית אבל התוצאה הסופית יוצרת עולם הרבה פחות מרשים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6569
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Fallout 4 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 22 דצמבר 2015, 00:13

swym כתב:
DrKeo כתב:רק שאחד מציג לך עולם של 9 מליון תושבים והשני מסמלץ לך עולם שיש בו בנדיבות 900. אתה חושב שבת'זה לא מפנטזים על לעשות עיר כמו העיר הגדולה של הוויצ'ר 3?

ההבדל הוא שאחד מציג לי עולם שיש בו בנדיבות 900, ואחד מציג לי עולם שיש בו בנדיבות 3 - פלוס 30 קרטונים שנוצרים מסביב לשחקן ונעלמים מיד אחר כך.

Klayman כתב:אומנם לא שיחקתי במשחקי בת'זדה המון זמן, אבל אני מאוד אוהב את הגישה של הוויצ'ר.

אתה יכול לאהוב איזו גישה שאתה רוצה, אבל זה לא קשור לדיון. זה כמו שמישהו יכול לאהוב את פורצה או GT ומישהו אחר יכול לאהוב את ברנאאוט. או להעדיף את Myst כי הדבר היחיד שאכפת לך ממנו זה תמונות סטילס דוממות.
(אגב, הגישה של הוויצר היתה יחסית קרובה לזו של משחקי בתשדה (הרבה דמויות משניות מוחזקות שם בזיכרון ומטיילות בעולם, פשוט חסר שם האלמנט של פיזיקה). ההשוואה כאן היתה לGTA V.

Klayman כתב:שנחזור שוב לזה שבהיילו 3 יש את פתרון התאורה/גרפיקה/וואטאבר הכי מתקדם טכנולוגית בעולם שהיה מרסק את הPS3+4 ביחד, אבל הוא אחד המשחקים המכוערים על ה360? התוצאה הסופית היא שמשנה...

הפוך, הפוך: גם אם נעזוב את השנה בא יצאו המשחקים האלו עדיין 50% מהאוכלוסיה בכלל שיחקו על טלוויזיות SD ישנות. התוצאה הסופית היא שהיילו 3 התיישן הרבה יותר טוב ממשחקים מובילים מאותה התקופה כמו אססינס קריד או COD4 (על אותה פלטפורמה כמובן, לא על הPC), כי עם השנים התרגלנו פתאום למשחקים עם מנועי תאורה מתקדמים יותר (זה כנראה היה הקפיצה הטכנולוגית הכי גדולה של הדור הקודם) ומשחקים מוקדמים נראים פתאום שטוחים כמו משחק PS2.
היילו 3 (או HS על הPS3 שגם היה משחק מוקדם שהלך בכיוון) היה רק חצי דרך למנועי תאורה מודרניים, אבל בזכות זה הוא מצליח להיראות יותר טוב מרוב משחקי התקופה למרות הג'אגיז והמחסור בAA.
זה דומה לתהליך של מנועי פיזיקה שנכנסו בהדרגה לפני שני דורות ופתאום משחקים בלי מנוע פיזיקלי מרגישים הרבה יותר מיושנים, ואנחנו נראה לדעתי משהו דומה בדור הזה עם המעבר לPhysically based rendering (וכבר עכשיו משחקים שלא משתמשים בזה נראים יותר מכוערים ממשחקים שכן משתמשים בזה. ככל שזה יוטמע יותר ככה משחקים ישנים ירגישו יותר כאילו חסר בהם משהו).

יכול להיות שאתה לא מסכים עם הדברים האלו אבל בכל מקרה זו נקודה לא רלוונטית לדיון אז אין מה לעצור עליה מעבר לזה. מה שאתה מדבר עליו במקרה של היילו 3 מול משחק X הוא בחירה בין שתי אפשרויות אסטתיות שמשפיעות על איך המשחק נראה, בעוד הדיון על פולאאוט מול GTA משפיע ישירות על איך המשחק משוחק בפועל ועל כל הemergant gameplay שאתה חווה.


קודם כל אני שמח שהגעת למסקנה שהרוב המכריע של ההודעה שלך לא רלוונטית. הדוגמא שלי על היילו הייתה אנקדוטה קטנה, שהקפיצה לך את הפיוז הלא נכון (או בעצם הנכון?), ובחרת להדבק אליה, בממבו ג'מבו של טכניקל דרופינג (על משקל ניים דרופינג), שמרגיש בעיקר לא במקום ומנסה לבלבל את הקורא. אז לא, זה לא מעניין אותי כ''כ. מצטער. הוא משחק מכוער לדעתי. לדעתך לא? אני שמח.

לנושא הוויצ'ר - בטח שדעתי רלוונטית. בדיוק כמו שדעתך, שבגלל שאיכר אקראי מספר 98 ותפוח מספר 2512 הם ישויות בזיכרון של המשחק (או משהו טכני אחר שלא מעניין אותי באמת), אז העולם של FO4 עדיף. ממה שראיתי מFO4 (והשקעתי קצת בצפייה בסרטונים של אנשים משחקים), העולם של הוויצ'ר 3 מציע לטעמי הרבה יותר עניין, גיוון, אומנות מעניינת יותר, המון דמויות משנה ועלילות צד שמתמזגות ונשזרות לתוך הסיפור, ועכשיו אני שם לב שאני חוזר על ההודעה הקודמת שלי, אבל זה פשוט כי התעלמת מרוב מה שכתבתי וטרחת להתקע על היילו 3 והHDR או משהו. מילא. אז בהחלט דיברתי על דברים שמשפיעים על הגיימפליי (ובעצם, בהשוואה שלי בין הוויצ'ר 3 לFO4, דיברתי רק על דברים שמשפיעים על הגיימפליי ובכלל לא על גרפיקה). היילו 3 הובא כדוגמא לכך שפרטים טכניים, מרשימים ככל שיהיו, לא באמת חשובים או מעניינים. אני לא מחליט אם משחק מעניין אותי או טוב יותר לפי טבלת אקסל שבה לאחד יש X נקודות על דברים טכניים מקוריים, יפים ומסובכים שהוא עושה ולשני 3X אבל לא כיף לשחק בו, העולם פחות מעניין והדמויות אולי חיות בו כל הזמן בזיכרון, אבל אין להן אישיות אמיתית ומתוסרטת ולכן זה לא ממש שווה משהו.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1803
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: Fallout 4 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי MGS FREAK » 22 דצמבר 2015, 15:52

Klayman כתב:המממממממ.... רעיון יפה :). אבל לא. לא שיחקתי באף משחק FO קודם לכן..:P.


יש כרגע מבצע ב-GOG על המשחקים של בת'סדה, ביניהם משחקי FO הקלאסים ב-2.5 דולר כל אחד. עשה לעצמך טובה גדולה ושחק בהם אם אתה מסוגל לסבול גרפיקה ומכניקות ישנות פה ושם.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6569
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Fallout 4 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 22 דצמבר 2015, 18:46

יש לי אותם בחשבון gog שלי,קיבלתי אותם בחינם. אין מצב שאני בכלל מתחיל בקרוב. אין לי סבלנות כ"כ.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot], Majestic-12 [Bot] ו־ 35 אורחים