InterAl כתב:כל הפולאאוטים מלבד פולאאוט 2 הם צואה.
MGS FREAK כתב:InterAl כתב:כל הפולאאוטים מלבד פולאאוט 2 הם צואה.
2 הוא שדרוג של הראשון מכל הבחינות אבל לא מחדש יותר מדי. ב-Tactics עדיין לא שיחקתי, וכרגע אני משחק לראשונה ב-3 ואני מאוד נהנה ממנו אבל אי אפשר להשוות אותו לשניים הראשונים בגלל הז'אנר השונה.
אני אשמח להסבר.
InterAl כתב:MGS FREAK כתב:InterAl כתב:כל הפולאאוטים מלבד פולאאוט 2 הם צואה.
2 הוא שדרוג של הראשון מכל הבחינות אבל לא מחדש יותר מדי. ב-Tactics עדיין לא שיחקתי, וכרגע אני משחק לראשונה ב-3 ואני מאוד נהנה ממנו אבל אי אפשר להשוות אותו לשניים הראשונים בגלל הז'אנר השונה.
אני אשמח להסבר.
מבחינת כתיבה, קווסטים, גודל העולם, חופש פעולה, המערכות הפוליטיות השונות - אין על 2, הוא לא רואה אף אחד ממטר. כל השאר הם צל חיוור לעומתו.
DrKeo כתב:עם כמה שאהבתי את FO1-2, אני לא חושב שהם שחיקים היום. שחקתי ב-2 קצת בGOG אז כשחלקו אותו חינם והוא פשוט מיושן מדי היום.
DrKeo כתב:כל דבר שחיק, אבל הכל בFO1-2 הוא כל כך מיושן ביחס להיום שקשה מאוד לשחק בהם.
MGS FREAK כתב:DrKeo כתב:וקליימן, מה מיושן בדאוס אקס ? לדעתי כל המשחקים שפועלים על מנוע אנריל (1) התיישנו טוב מאוד, המנוע הזה מרגיש טוב וסולידי.
MGS FREAK כתב:InterAl כתב:MGS FREAK כתב:InterAl כתב:כל הפולאאוטים מלבד פולאאוט 2 הם צואה.
2 הוא שדרוג של הראשון מכל הבחינות אבל לא מחדש יותר מדי. ב-Tactics עדיין לא שיחקתי, וכרגע אני משחק לראשונה ב-3 ואני מאוד נהנה ממנו אבל אי אפשר להשוות אותו לשניים הראשונים בגלל הז'אנר השונה.
אני אשמח להסבר.
מבחינת כתיבה, קווסטים, גודל העולם, חופש פעולה, המערכות הפוליטיות השונות - אין על 2, הוא לא רואה אף אחד ממטר. כל השאר הם צל חיוור לעומתו.
לדעתי לא הוגן ולא נכון להשוות בין שני הראשונים לבין ההמשכים של בת'סדה. אם משווים את 1 ל-2 אז 2 ללא ספק הרבה יותר ממוקד ויודע מה הוא רוצה מעצמו והוא לא מחדש הרבה אבל עושה הכל יותר טוב.
מהמשחקים של בת'סדה כאמור שיחקתי רק ב-3 כך שאני לא יכול לבקר אותו ביחס ל-4 (את NV פיתחו אובסידיאן שממה שהבנתי הם ניצולים מהסטודיו המקורי). אבל ממה שאני ראיתי ממנו לצערי הם התרחקו עוד יותר משורשי ה- הRPG הקלאסי של הסדרה. מיעוט אופציות דיאלוג, דמות שחקן מדברת (לגמרי שובר את האימרשן במשחק כזה לדעתי) VATS שלא עוצר את הזמן לחלוטין ועוד ועוד.
InterAl כתב:MGS FREAK כתב:InterAl כתב:MGS FREAK כתב:InterAl כתב:כל הפולאאוטים מלבד פולאאוט 2 הם צואה.
2 הוא שדרוג של הראשון מכל הבחינות אבל לא מחדש יותר מדי. ב-Tactics עדיין לא שיחקתי, וכרגע אני משחק לראשונה ב-3 ואני מאוד נהנה ממנו אבל אי אפשר להשוות אותו לשניים הראשונים בגלל הז'אנר השונה.
אני אשמח להסבר.
מבחינת כתיבה, קווסטים, גודל העולם, חופש פעולה, המערכות הפוליטיות השונות - אין על 2, הוא לא רואה אף אחד ממטר. כל השאר הם צל חיוור לעומתו.
לדעתי לא הוגן ולא נכון להשוות בין שני הראשונים לבין ההמשכים של בת'סדה. אם משווים את 1 ל-2 אז 2 ללא ספק הרבה יותר ממוקד ויודע מה הוא רוצה מעצמו והוא לא מחדש הרבה אבל עושה הכל יותר טוב.
מהמשחקים של בת'סדה כאמור שיחקתי רק ב-3 כך שאני לא יכול לבקר אותו ביחס ל-4 (את NV פיתחו אובסידיאן שממה שהבנתי הם ניצולים מהסטודיו המקורי). אבל ממה שאני ראיתי ממנו לצערי הם התרחקו עוד יותר משורשי ה- הRPG הקלאסי של הסדרה. מיעוט אופציות דיאלוג, דמות שחקן מדברת (לגמרי שובר את האימרשן במשחק כזה לדעתי) VATS שלא עוצר את הזמן לחלוטין ועוד ועוד.
למה לא הוגן? מה מנע מבת'סדה להתעלות על FO2 בכל האספקטים שציינתי?
InterAl כתב:לא דיברתי על גיימפליי.
Klayman כתב:קודם כל אני שמח שהגעת למסקנה שהרוב המכריע של ההודעה שלך לא רלוונטית. הדוגמא שלי על היילו הייתה אנקדוטה קטנה, שהקפיצה לך את הפיוז הלא נכון (או בעצם הנכון?), ובחרת להדבק אליה, בממבו ג'מבו של טכניקל דרופינג (על משקל ניים דרופינג), שמרגיש בעיקר לא במקום ומנסה לבלבל את הקורא. אז לא, זה לא מעניין אותי כ''כ. מצטער. הוא משחק מכוער לדעתי. לדעתך לא? אני שמח.
לנושא הוויצ'ר - בטח שדעתי רלוונטית. בדיוק כמו שדעתך, שבגלל שאיכר אקראי מספר 98 ותפוח מספר 2512 הם ישויות בזיכרון של המשחק (או משהו טכני אחר שלא מעניין אותי באמת), אז העולם של FO4 עדיף. ממה שראיתי מFO4 (והשקעתי קצת בצפייה בסרטונים של אנשים משחקים), העולם של הוויצ'ר 3 מציע לטעמי הרבה יותר עניין, גיוון, אומנות מעניינת יותר, המון דמויות משנה ועלילות צד שמתמזגות ונשזרות לתוך הסיפור, ועכשיו אני שם לב שאני חוזר על ההודעה הקודמת שלי, אבל זה פשוט כי התעלמת מרוב מה שכתבתי וטרחת להתקע על היילו 3 והHDR או משהו. מילא. אז בהחלט דיברתי על דברים שמשפיעים על הגיימפליי (ובעצם, בהשוואה שלי בין הוויצ'ר 3 לFO4, דיברתי רק על דברים שמשפיעים על הגיימפליי ובכלל לא על גרפיקה). היילו 3 הובא כדוגמא לכך שפרטים טכניים, מרשימים ככל שיהיו, לא באמת חשובים או מעניינים. אני לא מחליט אם משחק מעניין אותי או טוב יותר לפי טבלת אקסל שבה לאחד יש X נקודות על דברים טכניים מקוריים, יפים ומסובכים שהוא עושה ולשני 3X אבל לא כיף לשחק בו, העולם פחות מעניין והדמויות אולי חיות בו כל הזמן בזיכרון, אבל אין להן אישיות אמיתית ומתוסרטת ולכן זה לא ממש שווה משהו.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 33 אורחים