bling כתב:די נו 30 שעות מחדש זה מזוכיזם לא dedication
אני מבין את ההיגיון במערכת ענישה, זה באמת מכניס מתח טוב למשחקים (וגם הרבה תסכול פוטנציאלי ו RAGE QUITS אבל גם סיפוק), אבל צריך באמת למתוח גבול מסויים, זה נשמע שלסדרת סולס יש מערכת די טובה אם רוצים משהו מעניש אבל עדיין בגבול השפיות.
מה שכן ברוב המשחקים אכן אין כמעט בכלל ענישה מעבר ללנסות את אותו הקטע שוב, לפעמים ברמה של באמצע הקטע עצמו ולא מההתחלה שלו, גם זה יכול להרגיז, שאתה מת באיזה קרב בוס בוויצ'ר והוא טוען לך את החלק השני במקום את כל ההתחלה, מרגיש כזה LAME לנצח אחרי זה (אני כבר טוען ידנית מההתחלה וזהו), בכל אופן זו תמיד תהיה סוגייה יחסית בעייתית כי לכל גישה יש יתרונות וחסרונות גדולים משל עצמם, אני משער שלרובנו הכי מתאים המצב הנוכחי ושלרוב האנשים לא תהיה סבלנות אפילו למשהו בסגנון סולס, אז בטח שלא אולדסקול עד הסוף.
DrKeo כתב:תלוי למה אתה מתכוון שמירה. אני חושב ששמירה ממש קלאסית כמו שיש היום לראשונה הופיע בקונסולה בזלדה המקורי ב86' אבל עד סוף ימי המגה דרייב/SNES השיטה הנפוצה הייתה שלכל שלב הייתה סיסמה וכשסיימת שלב כלשהו היית מקבל את הסיסמה בשביל לחזור לשלב הזה בפעם הבאה שאתה משחק.
DrKeo כתב:באמת בתור ילד הייתי עושה איתם באנרים שהייתי מצייר בתוכנה שפיינט נראה לידה כמו פוטושופ ותולה בחדר.
Nucleus_Dawn כתב:כן. כל הכבוד ממש סיימת שם בcliffhanger. רק אל תעשה לנו VALVE, כי יש המון מה לדבר על הPS3, ההתחלה הנוראית שלה וההמשך ההרבה יותר מוצלח ועל ההתחלה המטאורית של הPS4.
Klayman כתב:נראה לי שזה בקטנה . האמת? ביקורת סבבה לגמרי. ערוכה טוב ומופקת בצורה די מקצועית. אני יודע שלא כל המבקרים אוהבים לתת ציונים - אבל לדעתי זה חובה, כי זה נותן קונטקסט לדברים שנאמרו/נכתבו. לשיקולכם להבא מה שנקרא.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 98 אורחים