נושא Star Citizen הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2019

הודעהעל ידי DrKeo » 11 אוקטובר 2018, 12:11

Uncle Pey'j כתב:לא להתלהב לא להתלהב לא להתלהב לא להתלהב

*מתלהב*

Star Citzien אף פעם לא באמת עניין אותי,אבל אני תמיד קופץ כל פעם ש-Squadron 42 מוזכר. בדצמבר נקבל Roadmap עם תאריך שיחרור משוער (הניחוש שלי איפשהו במילניום הבא :D ). הם טוענים שהם היו צריכים להתגבר על כמה מכשולים טכניים רציניים ועכשיו הם מרגישים מספיק טוב עם הפיתוח כדי לתת חלון זמנים..נחיה ונראה.
בכל מקרה,זה נראה מדהים,באמת מדהים לדעתי וזו הרמה הגרפית שאני מצפה מכותרי חלון השיחרור של הדור הבא.

זוכרים כשבדור הקודם אמרנו שככה יראה הדור הבא? מי היה מאמין שעוד אז ראינו בעצם משחק של הדור הבא הבא.

הקאסט של המשחק הזה הזוי, בסרטים הוליוודים אין קאסטים כאלה. גרי אולדמן, מארק סטרונג, האנרי קאוויל, ג'יליאן אנדרסון, מארק האמיל, ליאם קאנינגהאם (לורד דאבוס במשחקי הכס), בן מידלסון, ג'ק יוסטון וג'ון ראייס דיוויס (פרופסור ארטורו וגימלי). מה זה הקאסט הזה? למקרה ותהיתם לאיפה הלך 100 מליון דולר :)

אגב, אני רכשתי את המשחק הזה ב-2012, לפני שיצא TLOU, לפני שאובמה נבחר לכהונה שניה וכשהאייפון 4 היה הסלולרי הכי מתקדם בשוק.

הסרטון שהבאת הוא מהכנס SC שמתרחש עכשיו, יצאו המון סרטונים שונים כמו פרסומות לחלליות חדשות שאפשר לבזבז מאות דולרים עליהן. למשל המוסטאנג החדש, כי כבר יש מוסטאנג בן 3-4 שנים במשחק, שמגיע ב-4 תצורות שונות:

או DROP SHIP וולקרי שיכולה לסחוב רכב קרקע + 20 שחקנים אחרים וכוללת גם שני רובים שאפשר לאייש:

או הקראקן, ספינת אם ראשונה אחרי כל כך הרבה שנים של הבטחות:


וגם יש וידאו DEV ראשון מהם שגורם להם להשמע כאילו הם אשכרה סטודיו:
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4724
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 11 אוקטובר 2018, 12:37

אני עדיין לא סגור על Star Citizen אפילו בדברים הכי בסיסיים- זה MMO פרופר? זה shared world סטייל דסטיני? מה המטרה שלי שם?
לפחות עם SQ42 אני יודע שאני מקבל קמפיין שחקן יחיד עם סיפור,אז זה כבר עוזר לייצר יותר ציפייה אליו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 11 אוקטובר 2018, 13:42

זה יקום אחד ענקי, כל השחקנים בעולם משחקים באותו עולם. בתאוריה זה אמור להיות מהמשחקים האלה ששני קלאנים עם 500 אנשים כל אחד יוצאים למלחמה גדולה אחד בשני. כאן נכנסות לתמונה כל הספינות ענק שיכולות לסחוב מאות אנשים ולהחזיק עשרות ספינות קרב. הוולקרי למשל שהוכרזה כאן היא DROP SHIP עם יכולות קרב מסויימות שמכילה מקום לרכב 1 ו-20 שחקנים כששניים מהם יכולים לאייש את התותחים. בתאוריה אם הייתי בן 13 עם 10 שעות פנויות כל יום ועם חברים שיש להם 10 שעות פנויות בכל יום זה יכל להיות סופר מגניב.

מה המטרה? בתאוריה זה אמור להיות משחק בתצורה חופשית שכזו. הם מנסים לעשות שכל המערכות יוצרות כלכלה אמיתית בתוך המשחק כך ששחקנים קובעים כמה הם מוכנים לשלם עבור כל דבר ויוצרים משימות עבור שחקנים אחרים (למשל שחקן עשיר יכול להוציא חוזה ל-X קילו של אלומניום עבור Y כסף ושחקן עם ספינת כריה יכול לקחת את החוזה ולממש אותו). אתה יכול להתאגד יחד ולהלחם נגד שחקנים אחרים. בתאוריה אפשר לעשות קלאן עם ספינת אם, DROP SHIPS, ספינות כריה, כלי רכב והמון חלליות קרב ולהיות איזה כוח משייט בין הכוכבים. וכמובן שכל תחתנת חלל, כל כוכב לכת וכל דבר במשחק הוא ללא LOADING וכדומה כך שזה ממש יקום אמיתי שכזה.

בתאוריה הכל נשמע נורא מגניב אבל אני לא בטוח איך זה יתחבר יחד למשחק קוהרנטי. אני משער שזה קצת נכנס למשבצת של EVE, מהמשחקים האלה שיש עליהם פתאום כתבה בקוטאקו על איך מישהו עצבן מישהו ונוצר קרב של 10,000 ספינות בגלל אגו של צרפתי בן 16 וספרדי בן 42.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 11 אוקטובר 2018, 22:06

נראה מעולה! והבנתי שהם מבטיחים שיפור של 100% בביצועים בפאץ׳/גירסה 3.3 או מה שזה לא יהיה... נדב, תעדכן אותנו לגבי זה!

אגב, שמתם לב שבטריילר כל השחקנים (והאנשים ברקע) לבנים? אין אפילו אסיאתים... המחאה בדרך

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 11 אוקטובר 2018, 22:53

זה מצחיק כי לא הצלחתי להגיע ל-30FPS על 1070GTX לא משנה באיזו רזולוציה שחקתי או באיזה הגדרות גרפיות שחקתי. אז זה שיפור של 100% ממה? בכל מקרה המשחק הזה צריך שיפור ביצועים מטורף, לא הגיוני שאני נמצא במסדרות שכנראה פס4 רגילה מריצה ב-150FPS ו-1070GTX לא מצליח לסחוב אותו.

בכל מקרה 3.3 עלה לPTU שזה השרתי ניסוי שלהם. לרוב הקהילה אין לשם גישה, לי בטוח אין. הם מביאים גישה לשם לשחקנים הכי הארד קור שלהם בזמן שהנסיון שלי במשחק מסתכם ב"זה רץ לי ב-10FPS" --> "יוצא מהמשחק". גם ב3.2.2 שיש כרגע בשרתיים החיים אמורים להיות שיפורי ביצועים, פעם אחרונה שחקתי ב-3.1, אבל עד שמגיע 3.3 אני לא טורח להוריד את ה-60GB האלה שוב :)

ב-3.4 הם מבטיחים עננים ווליומטרים שכנראה יחנקו כל מה ששופר בביצועים עד עכשיו. בנוסף בכל פאטצ' בשנה האחרונה הם כותבים את הסעיף הזה:
Ongoing performance improvements with specific quarterly goals to increase overall framerate among all PC specs.

הוא כתוב כרגע תחת 3.3, 3.4, 3.5 ו-3.6 שהוא הפאטצ' האחרון שהם מפרטים את התוכן שלו שכרגע מכוון ל-Q2 2019. כלומר לך תדע מה הולך שם עם ביצועים אם הם עדין משפרים ביצועים עוד 3 פאטצ'ים מהיום. אבל היי, אם המשחק יעבוד לי חלק ובכיף עם שלט ONE, אני אולי אצלול לתוכו לכמה שעות טובות. הבנתי שיש כבר בעולם AI שמסתובבים ואפשר להלחם בהם ויש לא מעט שחקנים אמיתיים מסתובבים שם. הבאסה היא שהחללית שלי היא אשפת חלל מרחפת ולחשוב שאני אצטרך להלחם בחלליות אחרות בדבר הזה מזעזעת אותי. כל מני אנשים עם חלליות 200$ מסתובבים שם בזמן שלי יש את הגרסה החללית של לאדה. אני לא יודע אם זה מוזר שאני מתנחם בעובדה שאפשר למכור את החללית ולקנות חדשה. החללית שלי שווה כרגע רק איזה 30$ אז אני לא חושב שאני אוכל לקנות חדשה טובה במיוחד. בקיצור, אין לי מושג איך אפשר להתנהל במשחק הזה בלי המון דולרים. יהיו קלאנים עם ספינות אם ב-1500$ שמכילות בתוכן עשרות חלליות קרב של 400$ כל אחת ואני אדם מסכן מתל אביב שקצת רוצה לטוס בחלל.

אגב, הם גם הוסיפו ב-3.3 מעקב פנים אם יש לך מצלמת אינטרנט. כלומר הדמות שלך בעולם אמורה לחקות את הפנים שלך בהבעות ובתנועות שפתיים והכל שזה נשמע פיצ'ר חמוד. השאלה היא האם הוא באמת עובד.
תמונה
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 11 אוקטובר 2018, 23:05

קיצר אני אשחק בו על ה-3080TI שלי ב-4k/30 בהגדרות Medium

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 אוקטובר 2018, 14:27

אתמול התקנתי את 3.2, פעם אחרונה שחקתי ב3.1, והעדכון ציין שיפורי ביצועים וכדומה. אז דבר ראשון ממש שפרו את הui, יש כבר חצי טוטוריאל לחלק מהדברים ודברים מרגישים פחות כמו איזה פרוייקט של כמה סטודנטים (למשל כשנכנסים לחנות עכשיו יש אשכרה איש שם שמדבר איתך ויש לו אנימציות והכל!). אז כמובן שהציפיות שלי למשחק חלק ישר התנפצו, שחקתי בהגדרות הכי גבוהות ב1440p (כי לפחות בפעם הקודמת הן לא השפיעו על הביצועים) והמשחק היה נעול על 15fps-20fps מה שאומר שהוא שחק בין 15 ל29 פריימים כל הזמן. הוא גם מלא בגמגומים ורגעים שגורמים למערכת לקפא לשניה. ההערות פאטצ׳ים עתידיים שלהם מכירות בזה, נראה שכל מערכת שניה שם גורמת לגמגום כשהיא מתחילה להתפוצץ על הזיכרון כך שעם כל מערכת שמתוקנת כנראה שהגמגומים יפחתו.

בנוגע למשחק עצמו, ביליתי שעה בללכת לחללית שלי, לטוס לחלל, לנסות לעשות quantum jump במשך 30 דקות עד שהתיאשתי והלכתי לאינטרנט לגלות איך עושים את זה (מסתבר שצריך לשמור לחיצה ארוכה על B במקלדת אחרי שעושים כמה הכנות מקדימות, לכו תגלו את זה לבד), הגעתי לאיזה ירח וקצת טסתי מעליו ובסוף נחתתי על הר. זאת בערך החוויה שלי מאתמול.

ראוי לציין שהם הוסיפו סופסוף תמיכה בשלט למרות שזה 100% משחק pc. יש שם אלף כפתורים, כמו במשחקי סימולטור טיסה של פעם, וכשמשחקים בשלט אז הכפתור כתף השמאלי הוא סוג של shift שמשנה את הפונקציונאליות של הסטיקים, הכפתורים והdpad. ועדין אחרי כל זה אין כפתור לכל דבר בשלט, למשל קפיצת על חלל דורשת מקלדת. אני לא חושב ששחקתי 20 שנים במשחק שכל כך אתגר אותי בשליטה שלו ובכמות הכפתורים ההזויה שלו.

בקיצור, מחכה ל3.3 עכשיו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 14 אוקטובר 2018, 15:52

די מדהים שהוא מתקרב להיות המשחק הכי יקר בהיסטוריה. קרוב ל-200 מיליון דולר גויסו. GTA5 עלה כ-260 מיליון כולל שיווק. בלי שיווק, הוא ככל הנראה המשחק היקר בהיסטוריה בהפרש ענק. כלומר, בהנחה שכל הכסף שגויס (רובו באמצעות חנות הספינות) הולך לפיתוח.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 אוקטובר 2018, 17:26

הפרוייקט הזה כל כל מוזר, הוא התחיל ממליונים בודדים והתנפח למאות מליונים לאורך שנים. אין לי מושג איך מתכננים בכלל פרוייקט שמתחיל באיזה 3 מליון, אחרי שנתיים הופך ל60 מליון ואחרי 6 ל200 מליון.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי swym » 14 אוקטובר 2018, 18:07

InterAl כתב:די מדהים שהוא מתקרב להיות המשחק הכי יקר בהיסטוריה. קרוב ל-200 מיליון דולר גויסו. GTA5 עלה כ-260 מיליון כולל שיווק. בלי שיווק, הוא ככל הנראה המשחק היקר בהיסטוריה בהפרש ענק. כלומר, בהנחה שכל הכסף שגויס (רובו באמצעות חנות הספינות) הולך לפיתוח.

אני מניח שהרבה מאד מהכסף שגויס לא באמת הלך לפיתוח אלא לשיווק, כולל שיווק עתידי - ואז יש משחקים שכבר הוציאו הרבה יותר מזה על שיווק. ולקחת קאסט של שחקנים הוליוודיים זה בתכלס נטו שיווק, לא פיתוח.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 אוקטובר 2018, 19:37

אגב, יש למשחק כרגע 2,105,050 שחקנים/תומכים. המשחק גייס 195,797,691 מליון דולר מה שאומר שהשחקן SC הממוצע הוציא על המשחק 93$ למשרות שחבילת הבסיס שנותנת גישה ליקום או ליחידה 42 עולה 45$ (גישה ליחידה 42 עולה 45$, החללית הכי זולה שנותנת גישה ליקום MMO עולה 45$ או שאפשר לקנות את שתיהן יחד ב-65$. משם המחיר כמובן עולה ועולה תלוי חללית שקונים).
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 אוקטובר 2018, 21:29

אגב, סתם כדי להבין לאיזה מחירים הספינות אצלם מגיעות, הוולקרי עולה 375$:

וה-hammerhead עולה 725$:


אבל אני משער שאם אנשים ישלמו 1400$ לכובע ב-TF2, הם ישלמו 700$ לספינת אם ב-SC.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 אוקטובר 2018, 11:22

מסתבר שעד 3.3, בכל רגע נתון המשחק היה מחזיק בזיכרון ומחשב את כל מערכת השמש שהיית בה וזאת הסיבה שהביצועים הם קטסטרופה. זה גם מסביר למה שינוי בהגדרות הגרפיות לא השפיע על הביצועים אצלי, כי המעבד והזיכרון היו הצוואר בקבוק ולא ה-GPU. ב-3.3 הם סופסוף מביאים הזרמה של מידע לפי המיקום שלך כך שרק מה שרלוונטי מחושב ומרונדר. אז אולי סופסוף אני אזכה לחוויה חלקה כש3.3 יצא עוד כמה ימים? זה הפיצ'ר העיקרי של 3.3 שיוצא עוד כמה ימים. עוד פיצ'ר חסר שמגיע ב-3.3 היא קניה של ספינות בכסף של המשחק. כלומר סופסוף הכסף שמרוויחים במשחק לא משמש רק לקניה של שריון ונשקים, יהיה אפשר לקנות ספינות ושדרוגים לספינות איתו. מעניין כמה כסף תוך משחקי צריך בשביל לקנות ספינה של 700$ :/

או במילים אחרות, 3.3 סופסוף הופך את היקום של SC למשחק אמיתי, אפילו אם הוא הגישה המוקדמת של הגישה המוקדמת. גם הביצועים אמורים להיות מספיק טובים בשביל שבני אנוש כמוני שאין להם 9900K ו-64GB זיכרון יוכלו לשחק במשחק וגם אשכרה יש סופסוף gameplay loop. אתה עושה משימות, מרוויח כסף, קונה בכסף ספינות וחלקים לספינות בכדי שתוכל לעשות משימות קשות יותר. אבל העולם עדין עובר איפוסים כל כמה ימים והשרתים מחזיקים רק 50 אנשים עד שהם יסיימו לבנות את הטכנולוגיה שמקפיצה שחקנים בין שרתים בלי שהם ירגישו. כלומר כרגע כל שחקן נמצא על שרת עם עוד 49 אנשים אבל ברגע שהם יסיימו לבנות את הקפיצת שרתים, כל השחקנים יהיו באותו עולם והוא לא יעבור יותר ריסט, הוא ישאר עקבי לעד. הם גם אומרים שברגע שהקפיצת שרתים נכנסת למשחק, מבחינתם זה כבר משחק אמיתי לגמרי, סוג של שיגור. אין לפיצ'ר הזה עדין תאריך, הסתכלתי ב-roadmap שלהם והוא לא מתוכנן גם ל.3.6 (הפאטצ' של אמצע 2019) שהוא הפאטצ' הכי רחוק שהם מפרטים עליו כרגע.

תוספות אחרות שמגיעות ב-3.3:
1) מערכת קבוצות די מתקדמת, יותר מתקדמת מכל מה שאני ראיתי לפחות. אפשר לבנות שם ארגונים ולעשות עץ אירגוני כך שכל שחקן כפוף לשחקנים אחרים בקלאן. אפשר להגדיר שם תפקידים וחלוקת רווחים מההכנסות של הקלאן ועוד. כלומר כל קלאן יכול לבנות לעצמו עץ אירגוני משלו. זה גם משפיע על ה-voice chat ועוד אלמנטים במשחק כך שלמשל אפשר לעשות שהחיילים הפשוטים לא ישמעו את הפיקוד הגבוה של הקלאן מדבר. אין מגבלה לגודל הקלאן כך שבקלאן אחד יכולים להיות אלפי אנשים.
2) היקום עכשיו עקבי לגמרי. אם מפילים כוס שתיה על כוכב לכת, אפשר לחזור אחרי שבוע והיא עדין תהיה שם.
3) עצמים ודמויות ביקום מתבלים ומזדקנים עם הזמן.

הם גם אמרו שעכשיו עם 3.3 כשהגיעה ההזרמה של מידע, יחידה 42 סופסוף יכול להתרומם לאויר כמו שצריך כי זה היה המכשול הטכני האחרון במשחק סינגל. בדצמבר יחשפו את כל ה-roadmap עד לסיום הפרוייקט.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 16 אוקטובר 2018, 22:32


סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 אוקטובר 2018, 22:58

האמת שזה די מדהים.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 16 אוקטובר 2018, 23:09

כן! קריפי או לא זה ממש מעולה.... הבנתי שבפועל יש חרדים ואולי תיקנו את זה פה עם עריכה, אבל מפתיע כמה שזה מוסיף. פיצ׳ר חובה בכל הפורטנייטים למיניהם (:

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 אוקטובר 2018, 23:12

איכשהו ראיתי את כל הדבר הזה ואפילו המשכתי לחלק 2 ושם, לקראת הסוף, הוא גם יוצא לחלל ועושה משימה שם הוא פוגש שחקן אחר. דווקא כל סך האנטרקציות שהוא עושה שם נראות ממש מגניבות כקונספט. מצד שני בערך כל פעולה שהוא עושה מלווה בבאג שובר משחק.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 16 נובמבר 2018, 20:02

זהו, 3.3 יצא לכולם. הגיע הזמן לבדוק האם סופסוף אדם עם 1070gtx, 3570k ו-16GB זיכרון יכול להריץ את המשחק ב1440p.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 18 נובמבר 2018, 10:55

בין ה-23 ל-30 לנובמבר, כל מי שרוצה יוכל לטוס/לנהוג קצת בחלליות והרכבים שיש כרגע ב"משחק" הזה, כל 24 שעות ה"יצרן" יתחלף... או משהו כזה.
מאוד משונה שהם עושים את זה דווקא עכשיו, כ-12 שנה לפני שהוא באמת יוצא :D

זה הגיע כחלק מהחדשות שהמשחק עבר את ה-200 מליון דולר במימון שלו
https://wccftech.com/star-citizen-200-m ... wdfunding/

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 18 נובמבר 2018, 13:16

אני יודע למה הם עושים את זה עכשיו, כי עם 3.3 המשחק אשכרה רץ :)
לפני יומיים שחקתי קצת, אין ספק שהוא נופל גם מתחת ל-30 אבל עכשיו הוא אשכרה עובד כמו שצריך (בערך). שחקתי חצי שעה, אז הוא התרסק ולא חזרתי פנימה. המשחק הזה הוא עדין פרי פרי פרי אלפא: הוא מתרסק על ימין ושמאל, אולי אפשר להריץ אותו עכשיו ב-60FPS אבל הוא יורד גם ל-15FPS על 1070GTX (למרות שאני חושב שאלה מגבלות CPU דווקא), השלט לפעמים מפסיק לתפקד, יש המון פעולות שאי אפשר לעשות עם שלט וצריך לעבור למקלדת (למשל לנווט תפריטים אי אפשר עם השלט, הזוי) ובכלליות אין בו שום התאמה אמיתית לשלט (לחיצה על Y בשלט עוברת ל"מצב עכבר" שבו עם הסטיק הימני שולטים בעכבר. כלומר יש פה סוג של מיפוי מקלדת/עכבר לשלט, לא התאמה אמיתית של השליטה לשלט), יש באגים בקווסטים ובמקומות מסויימים בעולם שפשוט הורגים אותך אם אתה נוגע בהם וכדומה.

אז בתאוריה לא ממש ברור לי למה הם רוצים שאנשים ינסו עכשיו את המשחק ויסבלו מבאגים שגרמו להם לברוח. מצד שני אני חושב שהם יודעים מה הם עושים, כי 99% מהאנשים שישתמשו בזה הם אנשים שכבר משחקים SC והשבוע הזה יתן להם לנסות את כל הספינות וכנראה יגרור אותם למכור את הספינת 40$ שלהם ולקנות אחת ב-350$. כלומר אני חושב שזה שבוע up sale, פחות שבוע שנועד להביא שחקנים חדשים :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 נובמבר 2018, 09:43

We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 דצמבר 2018, 01:36

יצא הROAD MAP של הסינגלפלייר, יחידה 42. הגרסה הקצרה היא שהם רוצים להגיע לרמה של בטא בQ2 2020, מה שאומר שחרור סופי סביב חגים 2020 אם המשחק יעמוד בזמנים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
sharonbn
Veteran
הודעות: 1192
הצטרף: 07 יולי 2016, 21:30

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי sharonbn » 02 מאי 2019, 14:02

עוד כתבה מנבאת רעות על הסיכויים של המשחק להגיע לבגרות
Exclusive: The Saga Of 'Star Citizen,' A Video Game That Raised $300 Million—But May Never Be Ready To Play
https://www.forbes.com/sites/mattperez/ ... a442835ac9

הם מדברים שם על הכסף ה"קל" שנפל על הסטודיו הזה ללא כל "מבוגר אחראי" שיעשה תקצוב וינהל את המקום כמו בית עסק. שיש שם יד חופשית לפן היצירתי בלי לעשות חשבון עם דברים מנג'סים כמו תכנון, לוחות זמנים (וכמובן תקציב)

משפט מסכם

This is not fraud—Roberts really is working on a game—but it is incompetence and mismanagement on a galactic scale. The heedless waste is fueled by easy money raised through crowdfunding, a Wild West territory nearly free of regulators and rules. Creatives are in charge here, not profit-driven bean counters or deadline-enforcing suits.

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 15 מאי 2019, 09:52

לא הבנתי כל כך... מה הם מוכרים פה בעצם? תמונה של אופנוע? כי כתוב שאי אפשר להשתמש בו... או שהכוונה שאי אפשר להשתמש בו *בינתיים*?
https://www.guru3d.com/news-story/star- ... nd-48.html

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 15 מאי 2019, 10:20

מאז ומתמיד הם מכרו ספינות לפני שהן היו במשחק. תמיד יש להם ב-patch notes של גרסה חדשה הערות בסגנון "מי שרכש את הספינה X יראה אותה במוסך שלו לאחר העדכון". אנשים משלמים מראש 300$ ומקבלים את הספינה שלהם אחרי 18 חודשים.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 48 אורחים