נושא Star Citizen הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 21837
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 12 אוקטובר 2015, 14:06

אנימציות משונות... בוידאו הארוך יש קטע שלם על האנימציות וכמה שהם מתקדמות, ובקטעי הקישור של אולדמן - הן לא רעות בכלל, לדעתי.
אבל בקטע הזה - WTF?
גם צורת הגוף שלהם נראית מעט מעוותת... עיצוב מאוד משעמם. מקווה שזו עבודה ממש בתחילת הדרך ^_^

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38416
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 אוקטובר 2015, 14:17

יש להם גג שנה לסיים ולהוציא למרות שתמיד אפשר לדחות ל2017... או 18... או 2022...

הבנתי שההדגמה הבאמת מרשימה היא זאת של הMMO שמדגימים שם ענק גז עם שלושה ירחים ששם הם עוברים SEAMLESS בין החללית לתחנות חלל לקרבות וכדומה. הייתי רוצה לדעת מתי זה מופיע כי אני הולך להקדיש שעתיים לסטאר סיטיזן רק ביום שבו אני אשב ואשחק בסטאר סיטיזן.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21837
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 12 אוקטובר 2015, 14:23

תריץ עד שתראה גיימפליי בערך :P

כל הקטע בין 26:00 ל-49:00 הוא גיימפליי מעניין. הרצתי גם בעצמי אז לא הבנתי הכל, אבל זה נראה ממש מגניב.
אם אצטרף אי פעם למשחק הזה - אני בטח רק אחפש את האקשן, וזה אומר שאפריע לאנשים אחרים לעשות מטלות כמו אלו שרואים פה ^_^

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38416
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 אוקטובר 2015, 14:31

ראיון עם גרי אולדמן, מסוג הראיונות שאני לא ממש צופה בהם מתוך מבוכה שנגרמת מלראות סלב הוליוודי שבא לעשות משחק וידאו בשביל הצ'ק מתפתל במשך 10 דקות מול המצלמה בשביל להסביר איך המשחק הזה הוא התפוז המכני של המאה 21:


אה, ומצאתי את ההדגמה של הMMO. לא ראיתי עדין, אולי בערב, זה 20 דקות:
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי swym » 13 אוקטובר 2015, 14:51

Laskin כתב:אנימציות משונות... בוידאו הארוך יש קטע שלם על האנימציות וכמה שהם מתקדמות, ובקטעי הקישור של אולדמן - הן לא רעות בכלל, לדעתי.
אבל בקטע הזה - WTF?
גם צורת הגוף שלהם נראית מעט מעוותת... עיצוב מאוד משעמם. מקווה שזו עבודה ממש בתחילת הדרך ^_^

גם הקטע עם אולדמן הוא לגמרי off בתנועות השפתיים. נראה שהם נאלצו להוציא את ההדגמה יותר מהר ממה שהם רצו בשביל להרגיע את הרעש שנוצר בעקבות הכתבה של הescapist.
יש לפרוייקט הזה בסופו של דבר שתי בעיות רציניות: קהילת תומכים שמושקעת כבר עם הרבה יותר מידי כסף כולל סוחרים בשוק האפור, ושמועות על בעיות התנהלות שהדרך הכי טובה להזים היתה לציין במפורש מה הburn rate של הכסף שלהם בקצב הפיתוח הנוכחי - אבל בין כל הדרמה שמתחוללת דווקא את הדבר הפשוט הזה הם לא עשו (בפעם האחרונה שבדקתי).

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38416
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 12 דצמבר 2015, 19:30

SC נמצא במרחק 50,000$ מ100 מליון דולר. כרגע עומד על 99,943,435$. הולי פאק.

אגב, הstretch goals שלהם מגיעים רק עד 65 מליון דולר כך שאם הם לא יצליחו לספק כל מה שהם הבטיחו בזמן שיושבים להם 35 מליון דולר "מיותרים" בחשבון זה יהיה חתיכת בזיון.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4821
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 13 דצמבר 2015, 04:11

הם כבר נשמעים כמו הונאת פונזי ענקית שבה גם הראשונים לא מקבלים כלום...
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38416
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 דצמבר 2015, 12:22

למה ללכלך? קבלתי האנגר להסתכל בו על מודל של ספינה אחת!
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4821
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 13 דצמבר 2015, 18:55

המזל שלי, שלמרות שאני סאקר למשחקי חלליות, לא נפלתי בו מחוסר זמן. מי אמר שהשכלה לא משתלמת?!
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 13 דצמבר 2015, 20:06

עבר את המאה המליון. לא אגזים אם אומר שהסיפור של SC הוא הסיפור הכי מדהים בתולדות משחקי וידאו אי פעם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38416
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 17 דצמבר 2015, 16:34

אם SC משחק פוקר עם No man's sky אז כרגע הוא השווה ואז העלה בשני דורות :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי swym » 21 דצמבר 2015, 16:30

בשביל להשוות לNMS הם צריכים flora & fauna, ויותר מזה הם צריכים תאריך יציאה. כרגע אלו שני משחקים די שונים, שאחד מהם יוצא בעוד חצי שנה והשני יכול לצאת השנה ויכול לצאת ב-2020 במקביל לNMS3...

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38416
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 21 דצמבר 2015, 16:41

NMS נראה נורא ביחס למה שמראים בטריילר הזה, ביחוד שבNMS יש POPUP קיצוני וגרפיקה של דור קודם. כן, משחק אינדי והכל מול משחק של 100 מליון דולר, אבל עדין. העולמות של NMS מזכירים יותר את SPORE מאשר כוכבי לכת ברמה של SC. רק זה שבSC אתה עדין בשמים ורואה קילומטרים של הרים בזמן שבNMS בערך בגובה של 500 מטרים מפני הכוכב אתה כבר בחלל. הכל שם מרגיש מאוד פשטני, אפילו שיש שם חיות וצמחיה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21837
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 22 דצמבר 2015, 14:22

גרפית וטכנית אין מה להשוות בין השניים, והקטע הזה ששמת הוא פשוט מטורף... אבל אין שום מקום להשוות בSCALE של היקום שלהם.
(ואני לא מזלזל בSC, הוא נראה כמו החלום הרטוב של כל מי שמחפש חוויית חלל מקיפה)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38416
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 דצמבר 2015, 14:59

איזה SCALE יש בNMS? סתם אוסף של כוכבים ראנדומאלים, אפשר לעשות 10 כאלה ואפשר לעשות 10 מליארד. אני לא רואה בזה ערך בכלל. זה לא תופס מקום בזיכרון, זה לא מכביד, הם נמצאים מליוני קילומטרים ממך ומג'ונרטים רק כשאתה מגיע לשם לראשונה. באמת שאין בזה שום דבר מרשים.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21837
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 22 דצמבר 2015, 15:07

מה זה משנה... הSCALE עדיין גדול פי כמה וכמה אלפים :)
זה קצת כמו להשוות את מיינקראפט ל... לא יודע, אחד מהמשחקים ההזויים האחרים שמנסים לרכב על ההצלחה שלו, לא עולה לי שם כרגע :)
מיינקראפט הוא משחק די מכוער, אבל יש לו SCALE כמעט אינסופי, וזה אחד היתרונות המשמעותיים שלו.
ברור שיש מצב שיש משחק שהרבה יותר יפה ומפורט ו"מתוכנן" ממנו, אבל אי אפשר לקחת ממנו את הישג הגודל.

כמובן שכאן SC לא מנסה לרכב על שום הצלחה ולא מחקה את NMS, אבל בכל זאת, גם אם אין לזה ערך עבורך (ואתה לא תדע את זה עד שהוא יצא...) - אי אפשר לקחת את זה ממנו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38416
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 דצמבר 2015, 15:17

תלוי איך אתה מסתכל על זה כי הSCALE בSC דווקא הרבה יותר מרשים כי הכוכב מסיבי פי כמה. בSC אתה יכול לעלות 3 קילומטר לגובה ולטוס בגובה העננים ולהסתכל לקילומטרים בזמן שבNMS ברגע שעלית כמה מאות מטרים אתה כבר בחלל. שים לב שהכוכבים של NMS כל כך קטנים שהם כמעט העולמות הספרים של SPORE, הם ממש קטנטנים לעומת עולם של 1000 קילומטר של SC. בNMS הם מרגישים כמו לגו או משהו כזה בהשוואה, כשאתה מסתכל על כוכב והוא כל כך קטן שאתה רואה את העגלוליות שלו מכל מקום זה מוציא מהחוויה. גם מריו גלקסי נתן לך לרוץ על כוכבים עגולים ולקפוץ מאחד לשני (כמובן דוגמה בהגזמה) אבל זה לא הרגיש טבעי. אז הייתי אומר שהSCALE של SC מרשים פי כמה. הרבה יותר מרשים אותי "שלב" מסיבי מאשר המון שלבים קטנים שנראים אותו דבר.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21837
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 22 דצמבר 2015, 15:26

כן, בכוכב אחד יש יותר פירוט, בהרבה, כמו גם במודלים וכו'... אבל סה"כ יש הרבה יותר כאלו ולכן בסה"כ הסקייל לא בר השוואה בכלל.
גם אני חושב אגב, שזה מרשים יותר בSC, אבל לא גדול יותר, לא ממש "יקום" שלם, אלא מערכת כוכבים מצומצמת.
(ואחזור על זה פעם נוספת - זה מרשים *בטירוף*, לפני כמה שנים אם היית אומר לי שיהיה דבר כזה הייתי צוחק עלייך)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38416
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 22 דצמבר 2015, 15:34

מה זה משנה כמה כאלה יש? זה מג'ונרט רנדומאלית. ברור לך שאחרי שלוש שעות במשחק כל הכוכבים האלה יראו לך אותו דבר כן? מדובר בכוכבים קטנטנים עם ערפל שנותן לך לראות אולי קילומטר קדימה (ערפל שמסתיר את שאר השלב, אנחנו בימי הN64 שוב?) והכוכב כל כך קטן שהמעבר מהקרקע לחלל לוקח במדידה שלי על השעון 3 שניות בסרטון יוטיוב של E3 2015. גם אחרי שאתה מגיע לחלל הכוכבים לא נראים בכלל כמו כוכבים, הם נראים כמו אוסף של איים מפוזרים.

אני אמרתי את זה הרבה לפני שSC התחילו לדבר על עולמות שאפשר לרדת אליהם, תן לי מערכת שמש אחת עם 7 כוכבי לכת, כמה ירחים, חגורות אסטרואידים ויופי אמיתי שנבנה בקפידה מאשר 100 מליארד אזורי זבל. בSC כשאתה טס בשמים אתה מרגיש שאתה טס בשמים, כשאתה מסתכל על הכוכב לכת מהחלל הוא נראה כמו כוכב לכת וכשאתה על הקרקע הוא נראה כמו מקום פיזי אמיתי על הקרקע. NMS יכול לטעון רק שעל הקרקע הוא נראה אחלה וזהו.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21837
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 23 דצמבר 2015, 11:08

שוב, זה עניין של העדפה... ולא, אני לא בטוח שאחרי 3 שעות אני אמצה את המשחק והכל יראה לי אותו דבר... אני אפילו די משוכנע שבשעות הראשונות אתה עוד לא טס ככה ממקום למקום בכל כך קלות, אבל כן, אולי אחרי 10 שעות הגיוון ייגמר, אולי אחרי 100. אנחנו לא באמת יודעים הכל על המשחק, ויש לו עוד זמן בפיתוח.
העובדה שזה מג'ונרט רנדומאלית לאו דווקא משנה הרבה. גם בוידאו הזה של SC אומרים שיש דברים שגם כן מג'ונרטים ככה, כי אין מספיק זכרון והעולם עצום.
NMS הוא חוויית יקום קז'ואלית, שכנראה כל אחד יוכל להכנס אליה ולהנות. יש מצב טוב מאוד שSC הרבה יותר מדי הארד-קורי, במיוחד עבור הורים צעירים שבקושי יש להם זמן, ולכן יהיה הרבה פחות מהנה, למרות כל הירידה לפרטים.

בכל אופן אני רק הערתי על עניין הגודל, שפה לא משנה אין הופכים את זה - אין לNMS מתחרים. כן, זה "לא פייר" להשוות, אבל אתה זה שהתחלת עם ההשוואה ^_^

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38416
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 דצמבר 2015, 13:23

אני לא מדבר על מי מהם משחק טוב יותר, אני מדבר טכנית מה הולך שם ומה נראה יותר טוב, SC נראה לפחות דור מעל NMS. הSCALE של SC כל כך הרבה יותר מרשים מNMS שזה מטורף בעיני. כוכב לכת שמרגיש כמו כוכב לכת, נראה כמו כוכב לכת ומתנהג ויזואלית כמו כוכב לכת (כל עניין האטמוספרה, התאורה וכך הלאה) זה מדהים בעיניי. NMS, זה זיוף אחד גדול בעיניי. כוכבים קטנטנים, ראות של קילומטר עם המון ערפל שמסתיר הכל, POP-IN מטורף, שלוש שניות ואתה מסיים מסע מהקרקע לחלל וכשאתה כבר בחלל זה בכלל לא נראה כמו כוכב לכת. אוסף מערכות שמש מבודדות, לא קשורות אחת לשניה שהכל בהן נראה מזוייף, לא מרשים ופשוט משוכפל 10 מליארד פעמים זה לא SCALE. זה כמו שהיה בC&C יוצר מפות ראנדומלי, אז זה שאתה לוחץ על הכפתור RANDOM אלף פעם אומר שהמשחק הזה משנת 95 עם סקייל ענק?

כוכב לכת של 1000 קילומטר שנראה כמו כוכב לכת, מרגיש כמו כוכב לכת ומתנהג כמו כוכב לכת, זה SCALE. היה יותר מרשים אותי כוכב לכת אחד עם שני ירחים ברמה של SC מאשר NMS.

עריכה:
ואני רק רוצה להביא עוד דוגמה, PH, שעושה מה שNMS שנתיים קודם. כל פעם שאתה לוחץ "NEW GAME" הוא מיצר לך מערכת שמש:
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21837
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 23 דצמבר 2015, 14:31

כן, ושוב - יחי ההבדל בכל הקשור לגודל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38416
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 דצמבר 2015, 14:34

אין גודל בNMS, מישהו לוחץ על מערכת שמש במפה, יש LOADING שבו המערכת יוצרת לך רנדומאלית מערכת שמש (בדיוק כמו בPA) והופ אתה מופיע בה. מה ההבדל? לפחות PA מריץ אלפי יחידות בזמן אמיתי בכל מערכת השמש בכל רגע נתון. 5 שניות ואתה עושה זום משיח למערכת שמש שלמה עם כוכבים, כוכבי לכת, חגורות אסטרטאידים וירחים שכל אחד מהם מלא באלפי יחידות.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21837
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 23 דצמבר 2015, 15:15

אבל כל מה שאתה רואה וכל היצורים - יהיו שם עדיין כשמישהו יגיע לשם, כך שזה לא בדיוק אותו דבר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38416
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 23 דצמבר 2015, 18:01

היצור שאתה רואה לא יהיה שם, העולם יהיה. כמו בGTA היצורים ושאר הירקות יופיעו רנדומלית סביבך בשביל הרגשה טובה. המערכת שמש עצמה כנראה תשמר, אבל גם כשאני לוחץ על SAVE בPA המערכת שמש הזאת נשמרת. אנחנו לא מדברים על איזה יקום פרסיסטנטי, שלאסקין מוריד עץ ואני מגיע לכוכב הזה עוד שנה והעץ יהיה על הרצפה. דמין שמישהו כותב סקריפט לPA שנכנס למשחק, לוחץ על "START GAME" (שיוצר מערכת שמש רנדומלית) ואז שומר וממשיך חלילה. ככה עד שיש לך מליוני שמירות שכאלה. זה אומר שיש למשחק SCALE? אז אתה נכנס ל"שלב" של שמירה 7766, שבוע אחרי זה אני נכנס לשמירה של 7766, לא קורה פה יותר מדי מבחינת SCALE ועומס. לעומת זאת בSC אתה מקבל ממש כוכב לכת ראליסטי (יחסית, בכל זאת רדיוס של 1000 ק"מ זה יחסית קטן). זה כמו להגיד שמריו שיש לו מליון שלבים רנדומלים יותר מרשים אותך ממשחק עולם פתוח כי מליון שלבים רנדומלים זה יותר SCALE מאשר שלב אחד עצום.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 32 אורחים

cron