נושא Star Citizen הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38569
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 30 דצמבר 2015, 16:12

בסטים היא כתובה כגישה מוקדמת למרות שכתוב שם שב15 לדצמבר הוא יוצא שזה לפני שבועיים, אולי זה לא מעודכן?
http://store.steampowered.com/app/419270/
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4165
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 30 דצמבר 2015, 16:23

DrKeo כתב:בסטים היא כתובה כגישה מוקדמת למרות שכתוב שם שב15 לדצמבר הוא יוצא שזה לפני שבועיים, אולי זה לא מעודכן?
http://store.steampowered.com/app/419270/

הגרסה הרגילה יצאה לפני שנה, עכשיו יצא Horizion שזה הרחבה במחיר 60 דולר למי שאין מנוי להרחבות לכל החיים שהוא Stand alone וכולל גם את המשחק המקורי. המשחק הוא בעשייה אין סופית, הוא מוצר מסחרי כבר למעלה משנה אבל מלא בעיות שהם מתקנים בקצב שלהם (לא בעיות טכניות אם כי של תוכן). אבל הוא בהחלט לא פלופ כמו SC שכנראה לא יקרה לעולם.
זה הגרסה המקורית:
http://store.steampowered.com/app/359320/
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי swym » 04 ינואר 2016, 18:34

DrKeo כתב:דווקא הדבר היחיד שאני לא מסכים איתך הוא שיש משחק מתחת לטכנולוגיה של NMS, אני עדין מתאמץ למצא את המשחק שם :)

זה נראה לי כרגע נטו סנדבוקס של דמות שחקן.
שיחקת מיינקראפט? אני החזקתי בדמו שלו חצי שעה ולא טרחתי להמשיך מעבר לזה. אבל יש משהו כמו 80 מליון איש אנשים שקנו אותו, פלוס לא מעט משחקים מצליחים אחרים בז'אנר הזה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38569
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 ינואר 2016, 19:05

באמת שלא שחקתי יותר מדי באף אחד מהמשחקים בז'אנר, פשוט בכל אחד מהם אני רואה נקודת משיכה נהדרת ובNMS לא ראיתי עדין אחת. לכרות משאבים במשך היום ולהשתמש בהם ביצירתיות כדי לשרוד את הלילה נשמע לי כמו קונספט מגניב. בNMS נראה שהם מסתמכים על זה שהעולמות שלהם כל כך מדהימים ומרתקים שאתה ממש תרצה לראות איך הבא יראה. אם זאת המשיכה אז זה עושה אותי ספקטי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38569
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 25 ינואר 2016, 00:06

We're just normal men. We're just innocent men

idan
Veteran
הודעות: 2230
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי idan » 25 ינואר 2016, 01:36

כן, נראה לי שהם לא ממש יודעים מה לעשות עם התקציב ענק שלהם. זה באמת הכרחי להביא שורת שחקנים הוליוודים בים כסף, במקום נניח להשקיע יותר כסף באנימציות של דמויות שנראות כמו הצרות שלי? או ביותר מפתחים שיעזרו לקדם את הפרוייקט השאפתני שאולי יצא מתישהו ב 10 שנים הקרובות ? מיותר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38569
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 25 ינואר 2016, 03:04

מקרה קלאסי של ניפוח פרוייקט שצריך להיות קטן בהרבה.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21937
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 25 ינואר 2016, 13:14

באמת מטופש... עוד ילמדו את המקרה הזה באוניברסיטאות :)

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 25 ינואר 2016, 16:32

DrKeo כתב:מקרה קלאסי של ניפוח פרוייקט שצריך להיות קטן בהרבה.


הם היו צריכים להפסיק לקבל תמיכות לפני כמה עשרות מיליונים טובים ולהגיד שהכסף היחיד שעוד אפשר לתת, זה כסף של מכירות מוקדמות.
במקום זה, הם הכניסו את עצמם לפינה שכנראה אין להם סיכוי לצאת ממנה טוב.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38569
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 25 ינואר 2016, 16:48

הם לא מקבלים תמיכה, הכסף מגיע מקניה של המשחק וממיקרו טרנזקציות. כשאני אומר מיקרו טרנזקציות אני מדבר על ספינות שעולות 240$, לא על עסקאות של 1$. כלומר ההכנסות שלהם נובעות בעצם מהזמנות מראש ומכירות תוכן אז מה הבעיה? מה שאני כן חושב שהם צריכים להפסיק הוא הGOALS. שיעשו את המשחק שהם רוצים וששאר הכסף ילך לרווחים או פיתוח עתידי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 25 ינואר 2016, 16:50

DrKeo כתב:הם לא מקבלים תמיכה, הכסף מגיע מקניה של המשחק וממיקרו טרנזקציות. כשאני אומר מיקרו טרנזקציות אני מדבר על ספינות שעולות 240$, לא על עסקאות של 1$. כלומר ההכנסות שלהם נובעות בעצם מהזמנות מראש ומכירות תוכן אז מה הבעיה? מה שאני כן חושב שהם צריכים להפסיק הוא הGOALS. שיעשו את המשחק שהם רוצים וששאר הכסף ילך לרווחים או פיתוח עתידי.


כן? אז מה הטעם לפרסם כל הזמן כמה תמיכה הם קיבלו? הם כל הזמן הזה בכלל מדברים על הכנסות מהמכירות המוקדמות וכל התוכן הנוסף היקר להפליא ששחקנים קונים?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38569
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 25 ינואר 2016, 17:04

אכן. אחרי פוייקט הקיקסטארטר זה הכל מכירה של תוכן מראש. הם מוכרים in game currency, ספינות ועוד כל מני דברים מסביב. גם המשחק הבסיסי מגיע בכמה טעמים, מתחיל מ45$ לחווית הסינגל פלוס הספינה הכי בסיסית למולטי ומצפין עד באנדל שכולל הכל והמון קרדיטים שעולה... 10,000$. בנוסף ללקוח כמוני שהוא הבעלים של החבילה הבסיסית הם מציעים חבילות שדרוג שנעות בין 20$ לספינה בסיסית אחרת ועד 270$ לספינה הכי יקרה.

זאת ספינה של 270$. היא נועדה לצוות של כמה שחקנים ויש לה ROVER סטייל המאקו בME. ספינה גדולה למדי, מזכירה משהו אולי את הסרניטי מFIREFLY בגודל.
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 25 ינואר 2016, 17:20

אז כל העדכונים לגבי "כמה מימון קהילתי עשינו" זה בולשיט? סבבה... במקרה הזה, הטעות שלהם היא רק שהם שקופים עם הנתונים האלו ומתנהגים כאילו זה צריך לשנות את המשחק עצמו. הזמנות מוקדמות טובות לא צריכות לשנות את איך שהמשחק מעוצב לפי דעתי.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38569
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 25 ינואר 2016, 17:46

אתה צודק אבל עדין יש להם מנטליות קיקסטארטרית. הם עדין משתמשים במילה PLEDGE ו-SUPPORT למשל בעמודי קניה שלהם ויש GOALS (למרות שנדמה לי שהפרוייקט עבר כבר את כולן) אבל דה פקטו זה פשוט הזמנה מראש של המשחק וקניה של תוכן. אין להם כבר דרך סתם ככה לתרום כסף לדעתי, רק מוצרים מתומחרים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 25 ינואר 2016, 17:48

DrKeo כתב:אתה צודק אבל עדין יש להם מנטליות קיקסטארטרית. הם עדין משתמשים במילה PLEDGE ו-SUPPORT למשל בעמודי קניה שלהם ויש GOALS (למרות שנדמה לי שהפרוייקט עבר כבר את כולן) אבל דה פקטו זה פשוט הזמנה מראש של המשחק וקניה של תוכן. אין להם כבר דרך סתם ככה לתרום כסף לדעתי, רק מוצרים מתומחרים.


אז זו טעות שיווקית שהולכת לנגוס להם בטוסיק ולהפריד חתיכת בשר מכובדת מהגוף.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38569
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 25 ינואר 2016, 17:54

נכון. הבעיה העיקרית היא שהם ממשיכים עם הGOALS כך שבמקום שההכנסות יהיו רווחים הם ממשיכים לשפוך אותן לפיתוח של דברים שאף אחד לא בקש בקיקסטארטר. במקום לבנות יקום שלם בMMO מה עם הפאקינג סינגל פלייר שהיה הדבר היחיד שהקיקסטארטר הבטיח?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי BiA » 01 פברואר 2016, 14:01

התחיל חצי שבוע חינמי (עד הסופ"ש). אפשר להירשם באתר ולהוריד.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38569
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 01 פברואר 2016, 14:10

הם אשכרה הולכים לתת לאנשים לשחק בדבר ההמביך הזה שיש להם עכשיו כדי לשכנע אותם לשלם כסף?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38569
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 פברואר 2016, 14:51

מחר מפצלים את המשחק לשני הרכיבים, ה-mmo והסינגל פלייר. כל אחד יעלה 45$ ומי שרוצה לקנות גם את החלק השני זה יעלה לו 15$. מי שקנה את המשחק בעבר או עד מחר עדין יקבל את שני החלקים. אני מאוד מקווה שהם יתנו את הסינגל בחינם למי שקונה חללית בפאקינג 250$.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21937
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 13 פברואר 2016, 15:17

את הסינגל, או ייעוץ פסיכולוגי ופיננסי, כי בבירור הוא צריך עזרה כלשהי :P
אני אחכה ל-2022 ואשחק בו בגרסת GAME OF THE CENTURY עם כל החלליות פתוחות בחינם :D

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38569
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 25 ספטמבר 2016, 18:29

כתבה מרתק מקוטאקו על הפיתוח המבולגן של המשחק:
http://www.kotaku.co.uk/2016/09/23/insi ... ar-citizen

אמ;לק
בלגן וניהול כושל. למשל בחירה במנוע של קרייטק ואז העתקה של האולפן הראשי לאוסטין וגילוי בדיעבד שאין באוסטין אף אחד שיודע לעבוד עם המנוע של קרייטק, כולם רגילים לעבוד עם UE3 (בזמנו, היום UE4), כך שהם הגיעו למצב שיש להם מודעת דרושים למפתח cryengine שמפורסמת במשך שנה ובלי אף מועמד שעונה לה. רוברט פזר את הפיתוח על 5 אולפנים שונים שהוא פתח מסביב לעולם, יש חוסר תקשורת בינהם, אחרי 60 מליון דולר הצוות התחיל להכנס לפניקה מה-stretch goals שהתחילו להערם אחת על השניה וכך הלאה. ממש כדאי לקרא, קריאה מרתקת.

כל מה שרציתי זה WING COMMANDER רוברט, זה כל מה שרציתי :(
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3743
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 25 ספטמבר 2016, 20:17

כמו אנשים שזוכים בלוטו ואחרי מספר שנים נשארים בלי כלום, זה גם יהיה הסיפור של המשחק הזה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38569
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 ספטמבר 2016, 01:14

InterAl כתב:כמו אנשים שזוכים בלוטו ואחרי מספר שנים נשארים בלי כלום, זה גם יהיה הסיפור של המשחק הזה.

בהחלט יש מצב, העניין הוא שהוא זכה בלוטו 6 פעמים ברצף פחות או יותר. הוא רצה 5 מליון לפתח את המשחק, יש לו כרגע 126 מליון. אין לי מושג איך זה יגמר אבל יכול להיות שזה יגמר טוב בסוג של Brut force כי במקרה היה לו כל כך הרבה כסף שבסוף הוא צלח את זה. אם היה לו 40 מליון דולר הוא היה בוער ומתרסק מזמן, עם 126 מליון שרק ממשיך לצמוח, מי יודע? לפחות הדמו גיימסקום שלהם היה מרשים למדי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי swym » 26 ספטמבר 2016, 10:14

DrKeo כתב:בלגן וניהול כושל. למשל בחירה במנוע של קרייטק ואז העתקה של האולפן הראשי לאוסטין וגילוי בדיעבד שאין באוסטין אף אחד שיודע לעבוד עם המנוע של קרייטק

לא קונה את הסעיף הזה... הסטודיו השני של Arkane ממוקם באוסטין והם מפתחים את Prey על Cryengine (גם הסטודיו הראשי בצרפת עבר מUnreal לID Tech בשביל ההמשך של Dishonored, ואני די בטוח שאין שם אנשים עם יותר מידי רקע במנוע הזה).
לעבור למנוע אחר ולגייס אנשים שיודעים לעבוד איתו זו ממש לא בעיה - במידה ואתה מוכן לשלם מספיק או לחליפין לייצר תהליך למידה פנימי (ולSC יש הרבה מאד כסף והרבה מאד זמן).

יותר מזה: עכשיו נזכרתי שCrytek בזמנו קנו את הסטודיו של Vigil Games והם התחילו לעשות משחק מבוסס המנוע שלהם לפני שקרייטק התחרטו והעבירו את הפיתוח למקום אחר. אני די בטוח שבזכות זה היו שם לא מעט אנשים עם ניסיון על המנוע (ועם משחקי AAA באופן כללי) שהיה אפשר לגייס.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38569
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא Star Citizen הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 26 ספטמבר 2016, 11:04

נו, אז מזל שאתה יודע שהיו ב-2013 מלא מפתחי cryengine מנוסים באוסטין, אולי היית צריך לעשות introduction בין רוברט לחבר'ה :)
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 29 אורחים