Laskin כתב:הביקורות ממש אהבו את מערכת הקרב דווקא. בכלל, יש לו ציונים סבבה לגמרי ביחס למשחק לא כ"כ מושקע של פלטינום
Laskin כתב:ההפרש בציונים בינו לבין אגדת קורה הוא אדיר, המשחק לא ברמה הירודה של קורה, הוא כנראה משחק סביר מאוד, ונראה לי שזה קצת זילזול בכלל המבקרים כשאומרים "זה בגלל הנוסטלגיה". דווקא בגלל זה הם עלולים להיות עוד יותר מאוכזבים, אפילו, כמו שבהחלט קורה הרבה (קורה, בלי קשר ל"קורה").
bling כתב:למרות שלא שיחקתי בשניהם אני מסכים עם ההנחה הזו, חסרים משחקי רשיונות אהובים שנכשלו ונפלו על הפרצוף? כנראה הוא כן עושה כמה דברים טוב, מבחינת מכניקות הוא נחשב מוצלח, הבעיה הגדולה זה באמת שפה בערך נגמר התקציב ומשחקים שלבים שחוזרים על עצמם חצי מהזמן.
bling כתב:קרירין, הם היו חייבים ללכת על 3D, אתה לא מחובר מסחרית לשוק אם אתה אומר דבר כזה, 2D זה לא סגנון שימשוך מספיק קונים כמו תלת מימד בגראפיקה של הסדרה המצוירת, אין בכלל מה לדבר, הם עשו החלטה טובה שהם השקיעו שם.
כל הדברים שאתה מתאר, במיוחד נכסים שחוזרים על עצמם, אלו מאפיינים די ברורים של חוסר תקציב, לפי מה שאומרים מומלץ לשחק בו במנות קטנות ואז הוא שומר על ההנאה שלו, סכ"ה בתנאים הללו שרוב החברות היו מוציאות cash in זול שמקבל 50 (ראה דוגמא עם טוני הוק האחרון שגם סבל בבירור מתקציב עלוב), הם עשו עבודה לא רעה.
DrKeo כתב:כי רשיון עולה הרבה כסף אז מקצצים בפחות חשוב, הגיימפליי
kririn כתב:bling כתב:קרירין, הם היו חייבים ללכת על 3D, אתה לא מחובר מסחרית לשוק אם אתה אומר דבר כזה, 2D זה לא סגנון שימשוך מספיק קונים כמו תלת מימד בגראפיקה של הסדרה המצוירת, אין בכלל מה לדבר, הם עשו החלטה טובה שהם השקיעו שם.
כל הדברים שאתה מתאר, במיוחד נכסים שחוזרים על עצמם, אלו מאפיינים די ברורים של חוסר תקציב, לפי מה שאומרים מומלץ לשחק בו במנות קטנות ואז הוא שומר על ההנאה שלו, סכ"ה בתנאים הללו שרוב החברות היו מוציאות cash in זול שמקבל 50 (ראה דוגמא עם טוני הוק האחרון שגם סבל בבירור מתקציב עלוב), הם עשו עבודה לא רעה.
לדעתי אבל זה כן משחק של 50 או פחות אפילו
זה היה צריך להיות מישחק של 15$ ,לא 50$
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 23 אורחים