Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38363
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי DrKeo » 27 מאי 2014, 13:05

לרוב גמגומים קורים בגלל מעבד איטי או במקרה של WD, שממליץ על מעבד מתומן, לא מספיק ת'רדים. כך או כך גמגומים לא תראה בממוצע FPS אז הבנצ'מארקים משקרים. TOMSHARDWARE דווקא כן עושים ניתוח גמגומים אבל עדין לא ראיתי אצלם ניתוח לWD.

הורדתי אותו בשביל לראות איך הוא רץ בשביל לדעת אם לקנות או לא ובULTRA בזמן נהיגה זה פשוט לא שחיק על ה660TI שלי. המשחק רץ נהדר ואז פתאום מחליט לגמגם ואני נכנס בכל מכונית שנוסעת בכביש, פשוט לא כיף. אני אחכה שיתקנו את הבעיות לפני שאני קונה אותו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי InterAl » 27 מאי 2014, 13:08

DrKeo כתב:לרוב גמגומים קורים בגלל מעבד איטי או במקרה של WD, שממליץ על מעבד מתומן, לא מספיק ת'רדים. כך או כך גמגומים לא תראה בממוצע FPS אז הבנצ'מארקים משקרים. TOMSHARDWARE דווקא כן עושים ניתוח גמגומים אבל עדין לא ראיתי אצלם ניתוח לWD.

הורדתי אותו בשביל לראות איך הוא רץ בשביל לדעת אם לקנות או לא ובULTRA בזמן נהיגה זה פשוט לא שחיק על ה660TI שלי. המשחק רץ נהדר ואז פתאום מחליט לגמגם ואני נכנס בכל מכונית שנוסעת בכביש, פשוט לא כיף. אני אחכה שיתקנו את הבעיות לפני שאני קונה אותו.

גם יכול להיות בגלל מעט מדי זיכרון (או שימוש לא יעיל בזיכרון), מה שעלול לגרום למשחק לקרוא מהדיסק יותר מדי. ממה שהבנתי, זאת הבעיה העיקרית פה.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Death_119 » 27 מאי 2014, 13:26

DrKeo כתב:לרוב גמגומים קורים בגלל מעבד איטי או במקרה של WD, שממליץ על מעבד מתומן, לא מספיק ת'רדים. כך או כך גמגומים לא תראה בממוצע FPS אז הבנצ'מארקים משקרים. TOMSHARDWARE דווקא כן עושים ניתוח גמגומים אבל עדין לא ראיתי אצלם ניתוח לWD.

הורדתי אותו בשביל לראות איך הוא רץ בשביל לדעת אם לקנות או לא ובULTRA בזמן נהיגה זה פשוט לא שחיק על ה660TI שלי. המשחק רץ נהדר ואז פתאום מחליט לגמגם ואני נכנס בכל מכונית שנוסעת בכביש, פשוט לא כיף. אני אחכה שיתקנו את הבעיות לפני שאני קונה אותו.

זה swapping.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 27 מאי 2014, 14:30

ראיתי פה ושם סרטונים והדבר היחיד שמפריע לי באיך שהוא נראה, זה הpop in. הDD של הרבה דברים די גרוע.

לא יפתיע אותי אם בעוד שבועיים מוד/מדריך שינוי קובץ ini יתקן את הבעיה הזאת, כמו גם אחרות, אבל נחכה ונראה.
בכל מקרה לא אתחיל אותו היום. קודם אני רוצה לסיים את DS2.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38363
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי DrKeo » 27 מאי 2014, 15:55

Death_119 כתב:זה swapping.

זה thrashing.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Kazz » 27 מאי 2014, 16:18

הורדת את הדרייברים החדשים?

תנסה גם להוסיף את הפקודה הזו:
http://www.reddit.com/r/watch_dogs/comm ... by_adding/

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי swym » 27 מאי 2014, 17:47

InterAl כתב:אכזבה. ממוצע 82 על הפס4 לאחר 26 ביקורות. 8 מגיימספוט, 7 מיורוגיימר, 8.4 מ-IGN.

מישהו אמר אססינס קריד? הרבה הייפ, מותג חדש, דור חדש, טוויסט על עולם-פתוח-אבל-לא-בדיוק-GTA, ממוצע דומה.

bling כתב:וכן נראה שיש החרפה בביקורות ללא ספק, כבר יצאו יותר מדי משחקים מכדי שזה יהיה מקרי, אפילו ב GAF התחילו לדבר על זה ככה שלא רק אנחנו שמים לב לזה.
טרנזיסטור למשל זה מסוג המשחקי אינדי המקסימים/הזויים הללו שפעם אוטומטית זכו ל 9 והוא עכשיו יושב על 8 נמוך.

תולדה של דור חדש כנראה: מבקרים מצפים לראות עכשיו איזשהי "קפיצה" והעשיריות נשמרות למשחקים שמצדיקים מעבר בין דורי. זה אומר שציוני ביקורות גם למשחקים לא בלעדיים לדור הבא יחולקו בקמצנות כל עוד אין איזה אפקט וואו מטורף. תסתכל על ציוני המשחקים בתחילת הדור הקודם למשל בשביל להיווכח.

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי matangt8 » 28 מאי 2014, 19:49

Watch dogs חטף בביקורות לא רק בגלל הגרפיקה. זה ניראה שהמפתחים של יובי לא למדו כלום מרוקסטאר. יותר מדי דברים חסרים בwatch dogs שיש בGta ואפילו בsaints row האחרונים שנותנים לך הרגשה כפיית כמו לירות מהרכב או מהאופנוע או תחנות רדיו שהיה קצת הרגשה שזה חי. פשוט אין את זה ולמרות שאני רק התחלה,אני אישית ציפיתי ליותר מהמשחק הזה.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21800
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Laskin » 28 מאי 2014, 20:18

המשחק עדיין מאוד מגניב, ולא צריך שיהיה בו כל מה שיש למתחרים... זה גם סתם ירגיש כמו חיקוי ככה.
מבחינתי זה המשחק הראשון מלבד GTA שהצליח לעשות METROPOLIS SIM כמו שצריך.
וזה הישג פשוט עצום.

אבל אני לא הולך לשחק בו כנראה. אחכה למשחק הבא, שיהיה הגשמה של החזון הזה.
אני חושב שGTA V ממש הרס להם. המשחק כ"כ מתקדם על חומרה כ"כ חלשה שזה מטורף פשוט. אין על רוקסטאר, לא יכול לדמיין בכלל מה הם עושים עכשיו למשחק הבא בסדרה.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי bling » 28 מאי 2014, 20:24

בינתיים שיחקתי רק במשימה הראשונה והוא מתחיל ממש טוב.

וזה באמת נכון שהוא נראה מדהים לפרקים ולפעמים רואים את מקורות ה CROSS GEN שלו והוא די בינוני, אין לו מראה אחיד אבל מצד שני יובי עשתה עבודה מדהימה בלהריץ משחק בסדר גודל כזה ב FPS כל כך יציב, הוא לא זז מ 30 על הפס4 (וגם על ה X1 לפי מה שאומרים), זה נראה שהיא קבעה עדיפות עליונה ל FPS חלק שלא יזוז במילימטר, בחיים לא שיחקתי משחק עולם פתוח שרץ ככה על קונסולה, באף דור, מהבחינה הזו היא באמת עשתה עבודה מדהימה.

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Death_119 » 28 מאי 2014, 20:55

bling כתב:בינתיים שיחקתי רק במשימה הראשונה והוא מתחיל ממש טוב.

וזה באמת נכון שהוא נראה מדהים לפרקים ולפעמים רואים את מקורות ה CROSS GEN שלו והוא די בינוני, אין לו מראה אחיד אבל מצד שני יובי עשתה עבודה מדהימה בלהריץ משחק בסדר גודל כזה ב FPS כל כך יציב, הוא לא זז מ 30 על הפס4 (וגם על ה X1 לפי מה שאומרים), זה נראה שהיא קבעה עדיפות עליונה ל FPS חלק שלא יזוז במילימטר, בחיים לא שיחקתי משחק עולם פתוח שרץ ככה על קונסולה, באף דור, מהבחינה הזו היא באמת עשתה עבודה מדהימה.

קח בחשבון שהמשחק רץ על 60 פריימים כמעט יציב על הפס4. הסיבה שהוא על 30 היא האקסבוקס.
תמונה

Megalomaniac
Trainee
הודעות: 292
הצטרף: 14 אפריל 2013, 10:46

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Megalomaniac » 28 מאי 2014, 13:59

matangt8 כתב:Watch dogs חטף בביקורות לא רק בגלל הגרפיקה. זה ניראה שהמפתחים של יובי לא למדו כלום מרוקסטאר. יותר מדי דברים חסרים בwatch dogs שיש בGta ואפילו בsaints row האחרונים שנותנים לך הרגשה כפיית כמו לירות מהרכב או מהאופנוע או תחנות רדיו שהיה קצת הרגשה שזה חי. פשוט אין את זה ולמרות שאני רק התחלה,אני אישית ציפיתי ליותר מהמשחק הזה.


לרוקסטאר יש המון מה ללמוד מהמשחק הזה (כמו בינה מלאכותית, גיימפליי, שליטה בדמות שזאת תמיד היתה הבעיה של GTA)... וליוביסופט יש מה ללמוד מרוקסטאר... יש דברים ש-WD עושה יותר טוב מ-GTA למרות ש-GTA משחק טוב יותר.
המשחק הזה אמנם לא פורץ דרך כמו שכולם חשבו, אבל הוא כן עמד בציפיות שלי והוא מעולה... הוא לא חטף בראש, אפילו אני שאני ממש אוהב את המשחק הייתי מביא לו משהו כמו 8.5 שזה בדיוק הציון שמגיע לו. (לעולם של המשחק הייתי מביא 10, העיר מרגישה חיה ונושמת כמו שבחיים לא ראיתי במשחק עולם פתוח)

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי swym » 28 מאי 2014, 23:50

Death_119 כתב:קח בחשבון שהמשחק רץ על 60 פריימים כמעט יציב על הפס4. הסיבה שהוא על 30 היא האקסבוקס.

זה כי בכל PS4 יושב אקסבוקס? :roll:

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Death_119 » 28 מאי 2014, 15:53

ניתוח של Digital Foundry על המשחק, בצורה מפתיעה למרות הירידה ברזולוציה גרסאת הפס4 לא נופלת מהפיסי ויחד עם הבעיות השתנקות כנראה היא הגרסה העדיפה:
Let's kick off with some initial observations on image quality. Generally speaking, intricate texture detail and high-contrast edges aren't the most obvious elements of Watch Dogs' visual make-up, so the good news is that despite lacking a full 1080p framebuffer, the PS4 edition remains a very handsome-looking game compared to the PC release running at maximum settings. The surprise is how close the pared-down Xbox One game compares; after Titanfall's aliasing issues, we had concerns about Watch Dogs' visual presentation, but it manages to acquit itself rather well overall, as the shots below should demonstrate.

However, pure pixel count isn't the only adjustment Ubisoft Montreal has made. Ambient occlusion is also reduced, if not removed completely on Xbox One, which is a bit of a blow given that the effect is really needed in the harshly lit daytime scenes. On top of that, shadow quality also appears to move down a notch on the Microsoft console, although this is only noticeable when you view things up close.


One of the elements we like about the PS4 version is that performance is pretty strong for an open-world title. It feels solid, motion is fluid, and controller latency - while a little muggy - is at least consistent for most of the duration. First impressions on making our way through the first mission Xbox One are rather positive: the game seems to be a complete match for the PS4 version, locking at 30fps.

When render time runs over budget, an adaptive v-sync kicks in when the game can no longer sustain 30fps, resulting in the manifestation of screen-tear until overall engine load has stabilised. Therein lies the principal difference between the Xbox One and PS4 versions of the game - the Microsoft console runs over budget more often, especially in driving sections, meaning more tearing. Noticeable, but not especially annoying on PS4, the Xbox One version is somewhat more intrusive in this regard - with tearing even appearing in certain cut-scenes, which remain completely solid on the Sony console.

Perhaps more disappointing are the issues with PC performance. We noted a lot of comments online about stutter and can confirm that this is an issue, even with powerful gaming hardware. It appears that streaming of assets is the major culprit as adjusting texture quality has much more of an effect than dialling back graphical presets. We'll go into depth on PC performance in the full Face-Off, coming soon, but first impressions are that while the stutter issue remains in effect on Nvidia hardware (with v-sync active, we see occasional frame-time dips from 16ms to 33ms to 50ms), it is much more of an issue with the AMD cards. Even going nuclear and throwing a top-end 290X at the problem didn't produce a satisfactory experience.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי matangt8 » 28 מאי 2014, 18:57

Megalomaniac כתב:
לרוקסטאר יש המון מה ללמוד מהמשחק הזה (כמו בינה מלאכותית, גיימפליי, שליטה בדמות שזאת תמיד היתה הבעיה של GTA)... וליוביסופט יש מה ללמוד מרוקסטאר... יש דברים ש-WD עושה יותר טוב מ-GTA למרות ש-GTA משחק טוב יותר.
המשחק הזה אמנם לא פורץ דרך כמו שכולם חשבו, אבל הוא כן עמד בציפיות שלי והוא מעולה... הוא לא חטף בראש, אפילו אני שאני ממש אוהב את המשחק הייתי מביא לו משהו כמו 8.5 שזה בדיוק הציון שמגיע לו. (לעולם של המשחק הייתי מביא 10, העיר מרגישה חיה ונושמת כמו שבחיים לא ראיתי במשחק עולם פתוח)

רוקסטאר עשו את המשחק הטוב יותר בפי כמה פחות זיכרון לפיתוח. Watch dogs הוא לא רע אבל כניראה ציפיתי קצת ליוצר ממנו.
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי kririn » 28 מאי 2014, 20:09

matangt8 כתב:רוקסטאר עשו את המשחק הטוב יותר בפי כמה פחות זיכרון לפיתוח. Watch dogs הוא לא רע אבל כניראה ציפיתי קצת ליוצר ממנו.



בכלל לא מדויק
WD יצא גם ל360 וPS3

כל מישחק שיוצא לשתי הדורות (אני לא מדבר על "אותו שם מישחק שונה " ) ,צריך ליתחשב בקונסולות הישנות
כולל הXBOX360 ,שיצא במקור ב2005

בקרוב נתחיל ליראות יותר מישחקים שיזנחו את הדור הקודם ,באטמן הבא לדוגמה ,יהיה לדור החדש בילבד
יש סיכוי שיוציאו באטמן אחר לדור הישן
אבל המפתחת כבר לא תיהיה מוגבלת ,מבחינה של לחשוב על הקונסולות הישנות

סמל אישי של המשתמש
matangt8
Warrior
הודעות: 954
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:15

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי matangt8 » 28 מאי 2014, 20:16

kririn כתב:

בכלל לא מדויק
WD יצא גם ל360 וPS3

כל מישחק שיוצא לשתי הדורות (אני לא מדבר על "אותו שם מישחק שונה " ) ,צריך ליתחשב בקונסולות הישנות
כולל הXBOX360 ,שיצא במקור ב2005

בקרוב נתחיל ליראות יותר מישחקים שיזנחו את הדור הקודם ,באטמן הבא לדוגמה ,יהיה לדור החדש בילבד
יש סיכוי שיוציאו באטמן אחר לדור הישן
אבל המפתחת כבר לא תיהיה מוגבלת ,מבחינה של לחשוב על הקונסולות הישנות

כניראה זה פגע בו,עדיין פונטנציל פה ואני רוצה לראות מה יצא מwatch dogs הבא לאחר שהמנוע יהיה בשל יותר ויהיה מראש לקונסולות החדשות.
תמונה

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי kririn » 28 מאי 2014, 21:50

אני גם מקווה שWD2 יזנח את הדור הקודם
אבל בניגוד לחלק מהאנשים פה ,אני לא מעונין בכותר שנתי

לא מת על סדרות כמו AC ,שיוצאים כותר בשנה

עדיף שנתים וחצי או יותר ,עם קפיצה אמיתית ,והרבה תוכן באמת חדש

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 28 מאי 2014, 23:13

וואטצ' דוגס מכר ב24 השעות הראשונות שלו, יותר מכל משחק יוביסופט אחר באותו הזמן.

הישג מרשים במיוחד לIP חדש, שסובל מדחייה לא קטנה, הצל הארוך במיוחד של GTA V ומהקפיצה בציפיות שהביאו איתן הקונסולות החדשות. במיוחד בהתחשב בכך שזה יותר ממותג סופר פופולארי ומבוסס כמו AC.
גם די בטוח שנראה את WD2 מתישהו, כך שגם די בטוח שנזכה לראות איך WD נראה, כשהוא לא צריך לחשוב גם על קונסולות בנות 7-8.

נראה שלנסות לחקות את רוקסטאר זו אחלה נוסחא, להמון המון מכירות. אולי בעוד עשור, WD5 יעשה 33 מיליון יחידות בכמה חודשים קצרים. אולי לא.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
erezronen
Warrior
הודעות: 745
הצטרף: 09 אפריל 2013, 21:40

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי erezronen » 29 מאי 2014, 00:06

Nucleus_Dawn כתב:וואטצ' דוגס מכר ב24 השעות הראשונות שלו, יותר מכל משחק יוביסופט אחר באותו הזמן.

הישג מרשים במיוחד לIP חדש, שסובל מדחייה לא קטנה, הצל הארוך במיוחד של GTA V ומהקפיצה בציפיות שהביאו איתן הקונסולות החדשות. במיוחד בהתחשב בכך שזה יותר ממותג סופר פופולארי ומבוסס כמו AC.
גם די בטוח שנראה את WD2 מתישהו, כך שגם די בטוח שנזכה לראות איך WD נראה, כשהוא לא צריך לחשוב גם על קונסולות בנות 7-8.

נראה שלנסות לחקות את רוקסטאר זו אחלה נוסחא, להמון המון מכירות. אולי בעוד עשור, WD5 יעשה 33 מיליון יחידות בכמה חודשים קצרים. אולי לא.


לא יודע כמה זה הישג כל כך גדול. מאי תמיד היה חודש מעולה למשחקי עולם פתוח (לא סתם זה החודש הקבוע של רוקסטאר, שפשוט קצת הסתבכו עם הלו"ז בגלל הדחייה של GTA V). העובדה שיש מדבר של כותרים לדור הבא מלבדו עד נובמבר בערך וודאי לא הזיקה. וגם לא מסע הפרסום המטורף וההייפ שנבנה כבר שנתיים ברצף. בקיצור - היה די צפוי שהוא מאוד מאוד יצליח. עכשיו צריך לחכות ולראות איך הם ימנפו את ההצלחה הזו הלאה.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 מאי 2014, 08:38

erezronen כתב:
לא יודע כמה זה הישג כל כך גדול. מאי תמיד היה חודש מעולה למשחקי עולם פתוח (לא סתם זה החודש הקבוע של רוקסטאר, שפשוט קצת הסתבכו עם הלו"ז בגלל הדחייה של GTA V). העובדה שיש מדבר של כותרים לדור הבא מלבדו עד נובמבר בערך וודאי לא הזיקה. וגם לא מסע הפרסום המטורף וההייפ שנבנה כבר שנתיים ברצף. בקיצור - היה די צפוי שהוא מאוד מאוד יצליח. עכשיו צריך לחכות ולראות איך הם ימנפו את ההצלחה הזו הלאה.


למכור ב24 השעות הראשונות יותר מכל משחקי AC, זה הישג גדול, גם אם קוראים למפיצה שלך EA, או אקטיוויז'ן.
בהנחה שזה לא איזה מקרה חריג, שמוכר 99.9999% מהמכירות שלו ב24 השעות הראשונות, כנראה שכבר די בטוח שהוא מכר טוב מאוד והצליח לבסס את עצמו כIP חדש, שיזכה להמשכים.

ברור שהיו הרבה דברים שהלכו לזכותו, אבל זה לא עושה את ההישג שלו פחות מרשים.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Klayman » 29 מאי 2014, 01:20

erezronen כתב:
לא יודע כמה זה הישג כל כך גדול. מאי תמיד היה חודש מעולה למשחקי עולם פתוח (לא סתם זה החודש הקבוע של רוקסטאר, שפשוט קצת הסתבכו עם הלו"ז בגלל הדחייה של GTA V). העובדה שיש מדבר של כותרים לדור הבא מלבדו עד נובמבר בערך וודאי לא הזיקה. וגם לא מסע הפרסום המטורף וההייפ שנבנה כבר שנתיים ברצף. בקיצור - היה די צפוי שהוא מאוד מאוד יצליח. עכשיו צריך לחכות ולראות איך הם ימנפו את ההצלחה הזו הלאה.



למה בדיוק חודש מאי הוא חודש טוב למשחקי עולם פתוח? מה יותר טוב בחודש מאי למשחקי עולם פתוח, לעומת נגיד פברואר/אפריל/ינואר וכו'?ולמה בדיוק זה רלוונטי ארבעה ימים לסוף החודש?
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Laskin
Elder
הודעות: 21800
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Laskin » 29 מאי 2014, 01:48



השוואה בין הטריילר הראשון לPC על אולטרא במשחק הסופי.
לדעתי בסופו של דבר הם השגו תוצאה מאוד קרובה.
וההבדל הכי גדול הוא החוסר בPOST PROCESSING שנתנו את המראה הסינמטי והמעט יותר "אפלולי ומטושטש", אגב הדיון על THE ORDER בו נעשה בדיוק ההפך, וכרגע המראה הוא סינמטי יותר מהטריילרים הקודמים.
גם התאורה מתקדמת יותר בטריילר של WD וגם יותר אפקטים מתקדמים ופרטים קטנים שנעלמו מהגירסה הסופית. אבל שוב - לדעתי הם הצליחו יחסית טוב, ואני בטוח שהמשחק הבא יראה טוב יותר, כשינטשו את הדור הקודם

Megalomaniac
Trainee
הודעות: 292
הצטרף: 14 אפריל 2013, 10:46

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Megalomaniac » 29 מאי 2014, 03:12

אני כבר ב- ACT 4 ואני חייב לאמר שככל שהמשחק הזה מתקדם הוא נהיה יותר ויותר טוב.. ליוביסופט יש בעיה בהמון משחקים שהם פשוט מתחילים אותם מאוד מאוד לאט... וכך גם WD... למרות שהוא מהתחלה משחק פיצוץ אבל הוא נהיה עוד יותר טוב בהמשך.
אני חושב שהדבר שהכי הרבה מתלוננים עליו שאי אפשר לירות תוך כדי נהיגה הוא דווקא די מגניב בסופו של דבר מכמה סיבות:
-אם זה היה אפשרי זה היה הופך את זה לקל מדי... כי המכוניות שם נהרסות מהר, ירייה בצמיג גורמת לאוטו כמעט לא לנסוע, ב-GTA V עם 2 צמיגים מפונצ'רים אפשר לנסוע עוד כמה שרוצים.
-יש אין ספור דרכים לעצור אותם בכל מקרה וזה עושה מן חשיבה טקטית מה לעשות באותו הרגע.. יש למשל את המשימות הצדדיות שאתם צריכים לעצור שיירה והמסלול שלהם מסומן לכם במפה... אני ברוב הפעמים פשוט מגיע למסלול דקה לפני שהם מגיעים, שם להם 3 מכוניות כתור מחסום (או איזה משאית) ותופס מחסה ואיך שהם מגיעים פותח באש, או זורק רימון... זה הרבה יותר כיף ומעניין, לפעמים זה מתפתח לקרבות של מרדפים באמצע הרחוב... זה לא מרגיש לי שזה חוזר על עצמו בגלל שתמיד יכולים לקרות דברים אחרים.
וכמובן המרדפים של המשטרות זה החלק הכי כיפי, במיוחד שאתם פותחים את הסקילים המתקדמים ופשוט עושים עליהם מה שבא לכם.

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי kririn » 29 מאי 2014, 07:44

למכור ב24 השעות הראשונות יותר מכל משחקי AC, זה הישג גדול, גם אם קוראים למפיצה שלך EA, או אקטיוויז'ן.
בהנחה שזה לא איזה מקרה חריג, שמוכר 99.9999% מהמכירות שלו ב24 השעות הראשונות, כנראה שכבר די בטוח שהוא מכר טוב מאוד והצליח לבסס את עצמו כIP חדש, שיזכה להמשכים.

ברור שהיו הרבה דברים שהלכו לזכותו, אבל זה לא עושה את ההישג שלו פחות מרשים.


אני די בטוח שיהיה WD2 ,מעבר לזה קשה מאוד לדעת
היו בעבר מישחקים שהתחילו בפיצוץ ,הכותר הראשון מכר הרבה ,והכותר המשך נפל ,ואז לא היו המשכים יותר

סידרה אמיתית ,לא יכולה ליבנות מהצלחה של כותר בודד ,צריך שWD2 גם יצליח במכירות


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 100 אורחים