Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Klayman » 29 מאי 2014, 07:47

^ obvious comment of the day.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
erezronen
Warrior
הודעות: 745
הצטרף: 09 אפריל 2013, 21:40

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי erezronen » 29 מאי 2014, 16:26

Klayman כתב:

למה בדיוק חודש מאי הוא חודש טוב למשחקי עולם פתוח? מה יותר טוב בחודש מאי למשחקי עולם פתוח, לעומת נגיד פברואר/אפריל/ינואר וכו'?ולמה בדיוק זה רלוונטי ארבעה ימים לסוף החודש?


ההסטוריה. מלבד השנה שעברה, רוקסטאר כבר שנים שחררה את המשחקים שלה במאי, וכולם כמעט היו משחקי עולם פתוח גדולים. זה מן הסתם לא מקרי. כנראה ששילוב של תקופה מתה יחסית בשנה + משחק ענקי שיכול לשרוף בכיף איזה 50 שעות משחק עד שמתחילים להגיע המשחקים אוקטובר-נובמבר זה מתכון שכבר הוכיח את עצמו.

במקרה של רוקסטאר המשחקים גם מסדרים מראש על הדרך את השנה הפיננסית של 2K, אבל זה לא המקרה כאן.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Klayman » 29 מאי 2014, 08:50

אני מהסלולר, אז אקצר, אבל ההיסטריה לא מסכימה איתך בכלל, אלא אם כן אתה מחשיב את RDR ו LA noir (שהוא בכלל לא בפיתוח רוקסטאר) כהיסטוריה. ואם אתה מחשיב את 29.4 כמאי (היציאה של gta sa או 4 אם אני לא טועה), אז אתה לגמרי יכול להחשיב את 27.5 כיוני. גם סדרות עולם פתוח גדולות ונוספות (אלדר סקרולז, אססינס קריד) בכלל לא יוצאות במאי. אז אם RDR ו la noir הם היסטוריה שלמה סבבה.

בקיצור, נראה לי שחודש מאי לא כזה רלוונטי להצלחה של המשחק.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
erezronen
Warrior
הודעות: 745
הצטרף: 09 אפריל 2013, 21:40

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי erezronen » 29 מאי 2014, 10:39

Klayman כתב:אני מהסלולר, אז אקצר, אבל ההיסטריה לא מסכימה איתך בכלל, אלא אם כן אתה מחשיב את RDR ו LA noir (שהוא בכלל לא בפיתוח רוקסטאר) כהיסטוריה. ואם אתה מחשיב את 29.4 כמאי (היציאה של gta sa או 4 אם אני לא טועה), אז אתה לגמרי יכול להחשיב את 27.5 כיוני. גם סדרות עולם פתוח גדולות ונוספות (אלדר סקרולז, אססינס קריד) בכלל לא יוצאות במאי. אז אם RDR ו la noir הם היסטוריה שלמה סבבה.

בקיצור, נראה לי שחודש מאי לא כזה רלוונטי להצלחה של המשחק.


אההההה, אוקיי, אנסה לכתוב עם פחות הכללות את מה שניסיתי להעביר: באופן מסורתי, החברה הכי חשובה בז'אנר משחקי העולם הפתוח מוציאה את המשחקים שלה כל שנה בסביבות מאי (GTA IV יצא בסוף אפריל בכלל). המשחקים האלה גם בדרך כלל מצליחים מאוד מסחרית וביקורתית (נשים את LA Noir בצד, הוא לא היה הצלחה יוצאת דופן למיטב זכרוני) וגם מרגילים את השוק לקבל סוג כזה של משחק בתקופה הזו בשנה. לא אמרתי ולא התכוונתי ש*כל* משחקי העולם הפתוח המצליחים בהסטוריה של הייקום יצאו במאי, גם לא התכוונתי ל"מאי" בצורה כל כך סגורה (כן, גם סוף אפריל ותחילת יוני זה סבבה) ואני גם לא יודע אם מאי רלוונטי בצורה אבסלוטית להצלחה של המשחק או לא (למרות שאני בהחלט חושב שאם הוא היה יוצא באוקטובר-נובמבר, או אפילו בינואר-פברואר, הוא היה מצליח קצת פחות, פשוט כי היתה לו יותר תחרות מסביב).

התכוונתי שבסך הכל לא הפתיע אותי לראות את המשחק הזה מצליח כל כך - כי באופן מסורתי משחקים דומים שיוצאים בתקופה דומה בשנה עם תקציבי פרסום דומים מצליחים פחות או יותר באותה מידה.

עכשיו בסדר? :)

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי bling » 29 מאי 2014, 11:07

Laskin כתב:

השוואה בין הטריילר הראשון לPC על אולטרא במשחק הסופי.
לדעתי בסופו של דבר הם השגו תוצאה מאוד קרובה.
וההבדל הכי גדול הוא החוסר בPOST PROCESSING שנתנו את המראה הסינמטי והמעט יותר "אפלולי ומטושטש", אגב הדיון על THE ORDER בו נעשה בדיוק ההפך, וכרגע המראה הוא סינמטי יותר מהטריילרים הקודמים.
גם התאורה מתקדמת יותר בטריילר של WD וגם יותר אפקטים מתקדמים ופרטים קטנים שנעלמו מהגירסה הסופית. אבל שוב - לדעתי הם הצליחו יחסית טוב, ואני בטוח שהמשחק הבא יראה טוב יותר, כשינטשו את הדור הקודם

התאורה, אפקטים ובכלל זה נראה כאילו מישהו כיבה את האווירה במשחק :/
הבסיס נמצא שם, אבל זה מרגיש חיוור ביחס למקור, ה DOWNGRADE באמת ברור אבל המשחק עדיין נראה מצויין, לפחות בתנאי התאורה והמזג אוויר הנכונים.

Megalomaniac כתב:אני כבר ב- ACT 4 ואני חייב לאמר שככל שהמשחק הזה מתקדם הוא נהיה יותר ויותר טוב.. ליוביסופט יש בעיה בהמון משחקים שהם פשוט מתחילים אותם מאוד מאוד לאט... וכך גם WD... למרות שהוא מהתחלה משחק פיצוץ אבל הוא נהיה עוד יותר טוב בהמשך.
אני חושב שהדבר שהכי הרבה מתלוננים עליו שאי אפשר לירות תוך כדי נהיגה הוא דווקא די מגניב בסופו של דבר מכמה סיבות:
-אם זה היה אפשרי זה היה הופך את זה לקל מדי... כי המכוניות שם נהרסות מהר, ירייה בצמיג גורמת לאוטו כמעט לא לנסוע, ב-GTA V עם 2 צמיגים מפונצ'רים אפשר לנסוע עוד כמה שרוצים.
-יש אין ספור דרכים לעצור אותם בכל מקרה וזה עושה מן חשיבה טקטית מה לעשות באותו הרגע.. יש למשל את המשימות הצדדיות שאתם צריכים לעצור שיירה והמסלול שלהם מסומן לכם במפה... אני ברוב הפעמים פשוט מגיע למסלול דקה לפני שהם מגיעים, שם להם 3 מכוניות כתור מחסום (או איזה משאית) ותופס מחסה ואיך שהם מגיעים פותח באש, או זורק רימון... זה הרבה יותר כיף ומעניין, לפעמים זה מתפתח לקרבות של מרדפים באמצע הרחוב... זה לא מרגיש לי שזה חוזר על עצמו בגלל שתמיד יכולים לקרות דברים אחרים.
וכמובן המרדפים של המשטרות זה החלק הכי כיפי, במיוחד שאתם פותחים את הסקילים המתקדמים ופשוט עושים עליהם מה שבא לכם.


אני היחיד שלא הכי השתמש בירי מתוך האוטו במרדפים ב GTA? לא מצאתי את זה ממש שימושי למען האמת וזה הרגיש חסר תועלת להתעסק בזה במקום לברוח ולאבד את השוטרים, ב WD השוטרים אבל מטרידנים במיוחד, נורא קשה לאבד אותם לפחות ברמות הנמוכות שאין לי הרבה שדרוגים וגם הנהיגה עצמה לא להיט גדול, אני מקווה שזה יציק פחות בהמשך.

בקשר למכירות של המשחק, הישג מטורף, מעניין אותי אם הם כוללים PRE ORDERS שנמכרו מראש או רק מכירות בחנויות ביום הראשון.
בכל אופן מאוד מאוד מרשים.

סמל אישי של המשתמש
erezronen
Warrior
הודעות: 745
הצטרף: 09 אפריל 2013, 21:40

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי erezronen » 29 מאי 2014, 11:44

bling כתב:התאורה, אפקטים ובכלל זה נראה כאילו מישהו כיבה את האווירה במשחק :/
הבסיס נמצא שם, אבל זה מרגיש חיוור ביחס למקור, ה DOWNGRADE באמת ברור אבל המשחק עדיין נראה מצויין, לפחות בתנאי התאורה והמזג אוויר הנכונים.



אני היחיד שלא הכי השתמש בירי מתוך האוטו במרדפים ב GTA? לא מצאתי את זה ממש שימושי למען האמת וזה הרגיש חסר תועלת להתעסק בזה במקום לברוח ולאבד את השוטרים, ב WD השוטרים אבל מטרידנים במיוחד, נורא קשה לאבד אותם לפחות ברמות הנמוכות שאין לי הרבה שדרוגים וגם הנהיגה עצמה לא להיט גדול, אני מקווה שזה יציק פחות בהמשך.

בקשר למכירות של המשחק, הישג מטורף, מעניין אותי אם הם כוללים PRE ORDERS שנמכרו מראש או רק מכירות בחנויות ביום הראשון.
בכל אופן מאוד מאוד מרשים.


עניין ההתחמקות מהשוטרים הופך לקל עם כל שדרוג שקונים. מהר מאוד מבינים שהדרך לחמוק מהם היא לא להשיג אותם במירוץ (זה כמעט בלתי אפשרי, כי המשחק "מרמה" כל הזמן ומצמיד ניידות לזנב שלך), אלא לתקוע את הניידות מאחורי מחסומים / גשרים וכו', או לחלופין לעלות על רכבת ולברוח בעזרתה. מצד שני, גם כשזה הופך לפחות מתסכל, אני מוצא שהמרדפים של המשחק הזה די מעצבנים. ממש לא החלק האהוב עליי. ואם לחגיגה נכנס גם מסוק אז כל האסטרטגיה הזאת מתחרבשת. המסוק רואה אותך תמיד, וגם אחרי שקונים את היכולת לנטרל אותו לכמה שניות מגלים שכמעט בלתי אפשרי להנעל עליו בזמן בריחה כדי לעשות לו hack. מרגיז.

מצאתי באופן כללי שנהיגה לא אחידה. יש מכוניות שסיוט לנהוג בהן, אחרות דווקא סבבה והאופנועים באופן כללי נחמדים מאוד. זה לא מאוד אחיד אבל בסוף מצאתי כמה מכוניות שאני מסתדר איתן די טוב ומשתדל לעלות רק על כאלה.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי bling » 29 מאי 2014, 13:11

לפי התיאור שלך נשמע שהולך להיות לי כאב ראש רציני עוד עם המשטרה בהמשך, יש לי ממש זיכרון גרוע למקומות ואני בטח אסתבך עד שאמצא גשר, רכבת וכל מני דברים בסגנון. אפילו כשגנבתי אוטו למישהו ושלחו אחרי שוטר לקח לי שנה לנער אותו, חבל שהם דפקו את החלק הזה.

Megalomaniac
Trainee
הודעות: 292
הצטרף: 14 אפריל 2013, 10:46

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Megalomaniac » 29 מאי 2014, 13:23

את המשטרות שם זה ממש לא קשה לאבד אם אתם עושים בשכל... צריך להשתמש הרבה עם ההאקינג... לא מספיק רק לנסוע מהר, זה אומר שאם אתם על כביש מהיר ששם אין בכלל אופציות להאקינג יהיה ממש קשה לאבד אותם, אבל אם אתם בתוך העיר מספיק שתלחצו פעם אחת בזמן על ההאקינג אתם מאבדים אותם. (בזמן הכוונה מתי שזה מהבהב ומצפצף)

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי swym » 29 מאי 2014, 14:11

erezronen כתב:העובדה שיש מדבר של כותרים לדור הבא מלבדו עד נובמבר בערך וודאי לא הזיקה. וגם לא מסע הפרסום המטורף וההייפ שנבנה כבר שנתיים ברצף

לא בטוח לגבי מדבר הכותרים, אבל כדאי לזכור את מסע הפרסום וההייפ. שנתיים מחשיפה מפתיעה בE3 של כותר אנונימי, ובשבועות האחרונים בארה"ב למשל לא יכולת להתחמק מהמשחק. הTV Spot שלו הציג בערך בכל הפסקת פרסומות בשידורי הפלייאוף של הNBA ושלל משחקי ספורט אחרים.

bling כתב:אני היחיד שלא הכי השתמש בירי מתוך האוטו במרדפים ב GTA?

השתמשתי בזה רק כשלא היתה לי ברירה. באופן כללי זו היתה צורת שליטה נוראית שהצריכה ממך לכוון באותם כפתורים ששולטים במצלמה ולכן הורסת לך את היכולת להתמקד קדימה בכביש בזמן שאתה יורה.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 מאי 2014, 16:56

זה הGIF הכי מרשים שראיתי בחיי, מכל משחק, אי פעם, ביקום:
תמונה

הAI כל כך מתקדמת, שהNPC מודע לכך שהוא צריך ללכת עם כוס קפה ביד והוא חוזר לקחת את הכוס שנתקעה בגלל באג באוויר.
הזוי שמישהו בכלל חשב להכניס לAI את האפשרות לחזור לקחת כוס קפה שנשכחה. או שאף אחד לא הכניס את זה והAI פשוט לומד בעצמו והם הולכים להשתלט על העולם ולהרוג את כולנו?!
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Klayman » 29 מאי 2014, 19:11

אומנם שיחקתי ממש קצת, אבל לגמרי הצלחתי להתחמק מהמשטרה בלי שום האקינג, אלא במרוץ נטו (אומנם נגד כיוון התנועה באוטוסטרדה, אבל עדיין...).. קיצר, זה לגמרי בר ביצוע. פעם נוספת גם סתם ברחתי להם, טיפסתי על גג קרוב והתחבאתי.. לא תמיד חייב האקינג בכלל. .
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי bling » 30 מאי 2014, 03:21

וואו ה GIF הזה די מדהים, AI כל כך חכם שהוא מתקן את הבאג בעצמו :D

קליימן זה אפשרי, אבל הם עקשנים במיוחד, בטח בלי האקינג, תשחק עוד קצת.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 29 מאי 2014, 19:22

bling כתב:וואו ה GIF הזה די מדהים, AI כל כך חכם שהוא מתקן את הבאג בעצמו :D

קליימן זה אפשרי, אבל הם עקשנים במיוחד, בטח בלי האקינג, תשחק עוד קצת.


מהניסיון המועט שלי וגם ממה שקראתי ב"רשימת דברים שאתם צריכים לנסות בWD", אחת הדרכים להתחמק מהמשטרה, זה להתחבא.
אם נכנסים לאיזו סמטה ונשארים קצת מתחת לגג, כדי שהמסוק לא יראה אתכם, אז לא בעיה להתחמק מהמשטרה, ברמות המבוקש הנמוכות יותר.

אינ הצלחתי להתחמק מהמשטרה בלי האקינג, אחרי שגרמתי לניידת להכנס לעץ ואז ברחתי לאיזה אזור מקורה.
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Kazz » 29 מאי 2014, 20:22

אממ..לעוד מישהו שליטת העכבר על הפנים? לא זכור לי משחק שהעכבר מרגיש גרוע בכל דבר - זה על הגבול הבלתי שחיק.

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Stick » 31 מאי 2014, 17:06

טוב אז אחרי שהמשחק לא עניין אותי, הייתי מאוכזב מהנסיון הקצר שלי עם הגרסא הפיראטית, וגם הביקורות גרמו לי להבין שאני לא מפספס פה איזה משהו מטורף.. ברגע של חולשה (והבנה שעד אוקטובר לא יוצא כלום) קניתי אותו ליופליי..
כמה דברים:
לא, זאת לא הייתה בעיה של הגרסא הפיראטית, המשחק רץ נוראי על הPC. הדרייבר האחרון של הכרטיס מסך קצת עזר ועכשיו אני מריץ אותו על מדיום עם נפילות פריימים אחת לכמה דקות (נסבל), אבל משחק ראשון שאני בכלל יורד מההגדרות הגבוהות ביותר ב30FPS אז יש כאן בעיה של המשחק. (ואגב, הוא נראה כמו AC2 מ2009 על ההגדרות האלה, ועדיין לא רץ חלק לגמרי..).
המשחק סובל לדעתי מחוסר אחידות, בעוד שמערכת הקרב מרגישה מצוין (שדרוג ענק על GTA 4 שהוא הGTA אחרון שיצא לי לשחק, מערכת הקרב ממש מרגישה כמו של קאבר שוטר לינארי ולא של עולם פתוח.) הנהיגה מרגישה ביינונית, ההאקים לפחות בנתיים מרגישים לי מאוד מאולצים וחוץ מהקטע עם המצלמות אין ממש דברים מעניינים לעשות עם זה שלא חוזרים על עצמם תוך שתי שניות.
ואת האמת הדבר שהכי הלהיב אותי בטריילר של E312 היה הקרגע שהוא משנה את הרמזורים ויש את התאונה. תגובת הקהל, הצעקות, האווירה (הגרפיקה..), איפה זה ואיפה מה שקורה באמת.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי bling » 31 מאי 2014, 11:11

Stick כתב:טוב אז אחרי שהמשחק לא עניין אותי, הייתי מאוכזב מהנסיון הקצר שלי עם הגרסא הפיראטית, וגם הביקורות גרמו לי להבין שאני לא מפספס פה איזה משהו מטורף.. ברגע של חולשה (והבנה שעד אוקטובר לא יוצא כלום) קניתי אותו ליופליי..
כמה דברים:
לא, זאת לא הייתה בעיה של הגרסא הפיראטית, המשחק רץ נוראי על הPC. הדרייבר האחרון של הכרטיס מסך קצת עזר ועכשיו אני מריץ אותו על מדיום עם נפילות פריימים אחת לכמה דקות (נסבל), אבל משחק ראשון שאני בכלל יורד מההגדרות הגבוהות ביותר ב30FPS אז יש כאן בעיה של המשחק. (ואגב, הוא נראה כמו AC2 מ2009 על ההגדרות האלה, ועדיין לא רץ חלק לגמרי..).
המשחק סובל לדעתי מחוסר אחידות, בעוד שמערכת הקרב מרגישה מצוין (שדרוג ענק על GTA 4 שהוא הGTA אחרון שיצא לי לשחק, מערכת הקרב ממש מרגישה כמו של קאבר שוטר לינארי ולא של עולם פתוח.) הנהיגה מרגישה ביינונית, ההאקים לפחות בנתיים מרגישים לי מאוד מאולצים וחוץ מהקטע עם המצלמות אין ממש דברים מעניינים לעשות עם זה שלא חוזרים על עצמם תוך שתי שניות.
ואת האמת הדבר שהכי הלהיב אותי בטריילר של E312 היה הקרגע שהוא משנה את הרמזורים ויש את התאונה. תגובת הקהל, הצעקות, האווירה (הגרפיקה..), איפה זה ואיפה מה שקורה באמת.

מה שהלהיב אותך ב E3 מחוץ לגראפיקה אפשר לעשות פה, אני לא רואה איך מבחינת מכניקות חסר משהו שהודגם אז, גם עכשיו כשאתה יוצר תאונת דרכים יש תגובה של הקהל, יוצאים מהאוטו מתווכחים וכו'

יכול להיות שהרעיון של ההאקינג נראה היה לך יותר מבטיח אבל מבחינת גיימפליי אין בעיה לשחזר את הדמו ההוא.
אווירה/גראפיקה זה סיפור אחר ואכן היה DOWNGRADE, אבל בתכל'ס בלילה ובגשם ( ה SETTING האידיאלי למנוע הזה כמו שגם נאמר ביורוגיימר) זה עדיין נראה טוב מאוד.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 31 מאי 2014, 19:40

Stick כתב:טוב אז אחרי שהמשחק לא עניין אותי, הייתי מאוכזב מהנסיון הקצר שלי עם הגרסא הפיראטית, וגם הביקורות גרמו לי להבין שאני לא מפספס פה איזה משהו מטורף.. ברגע של חולשה (והבנה שעד אוקטובר לא יוצא כלום) קניתי אותו ליופליי..
כמה דברים:
לא, זאת לא הייתה בעיה של הגרסא הפיראטית, המשחק רץ נוראי על הPC. הדרייבר האחרון של הכרטיס מסך קצת עזר ועכשיו אני מריץ אותו על מדיום עם נפילות פריימים אחת לכמה דקות (נסבל), אבל משחק ראשון שאני בכלל יורד מההגדרות הגבוהות ביותר ב30FPS אז יש כאן בעיה של המשחק. (ואגב, הוא נראה כמו AC2 מ2009 על ההגדרות האלה, ועדיין לא רץ חלק לגמרי..).
המשחק סובל לדעתי מחוסר אחידות, בעוד שמערכת הקרב מרגישה מצוין (שדרוג ענק על GTA 4 שהוא הGTA אחרון שיצא לי לשחק, מערכת הקרב ממש מרגישה כמו של קאבר שוטר לינארי ולא של עולם פתוח.) הנהיגה מרגישה ביינונית, ההאקים לפחות בנתיים מרגישים לי מאוד מאולצים וחוץ מהקטע עם המצלמות אין ממש דברים מעניינים לעשות עם זה שלא חוזרים על עצמם תוך שתי שניות.
ואת האמת הדבר שהכי הלהיב אותי בטריילר של E312 היה הקרגע שהוא משנה את הרמזורים ויש את התאונה. תגובת הקהל, הצעקות, האווירה (הגרפיקה..), איפה זה ואיפה מה שקורה באמת.


לי הוא עובד חלק לגמרי ב30 FPS, ברמות כמעט הכי גבוהות. עם VSYNC כפול (תמיד העדפתי לנעול משחקים על 30FPS, במקום לקפוץ בין 30 ו60. הלוואי והיתה את האפשרות הזאת גם בAC4), גם לא ממש זיהיתי stuttering, למרות שחיפשתי. עם זאת, שיחקתי יחסית מעט ולא יצא לי לנהוג מרחקים גדולים, או זמן רב, במהירות גבוהה, אז אולי אחווה את זה אז.
המשחק נראה ממש מצוין אגב. עם TXAA הוא הכל חלק ויפה ומכיוון שרוב האלמנטים ברמה הכי גבוהה, הוא מרשים בכל רגע. בבוקר הוא פחות מרגש, אבל כבר קרה לי שהיה לילה וגשם והוא פתאום מתעורר לחיים ונראה פשוט מדהים. ההשוואה לAC2 מגוחכת.
מערכת הירי והקאבר באמת נהדרת. מאוד מלוטשת ועובדת נהדר.
הנהיגה מרגישה לי ממש אחלה. הרבה פחות ארקיידית מבGTA V והרבה יותר סלחנית (לא שהיא רעה בGTA V. היא פשוט שונה). נורא פשוט וכיף לנהוג. הם מצאו פתרונות "זולים", כדי לדאוג שהנהיגה תהייה כיפית, כמו זה שהפיזיקה מוטה לטובתך (אם אתה נוהג במכונית ספורט קלילה ונכנס בטנדר, הוא עף לעזאזל, כדי שתוכל להמשיך לנהוג, בלי לאבד יותר מידי מהירות, למשל), אבל זה עובד ממש אחלה במעט ששיחקתי.
הקטעים של ההאקינג ממש מגניבים. מעבר לזה שהיכולת "להסתובב" בשטח דרך המצלמות ממש מגניב וכיף, גם הקטע שהסביבה היא הנשק העיקרי יוצר סצינות אקשן מאוד שונות ממה שרואים לרוב במשחקי עולם פתוח. יכול להיות שהם ימאסו בהמשך, אבל בכמה מקרים שעשיתי בהם שימוש, נורא נהניתי.
עשיתי כבר פעמיים את הקטע עם הרמזורים, בגלל שגם אותי הלהיב הקטע שיוצרים תאונה ענקית בטריילר המקורי. הרבה פעמים זה לא יוצר תאונה מטורפת (כי לא כל צומת, היא צומת עמוסה), אבל כשזה כן קורה, זה מגניב לגמרי. ברגע שהוצאתי נשק והתחלתי לירות לכיוון הרכבים, גם היתה תגובת קהל ראויה וכולם צרחו וברחו והתקשרו למשטרה.
היה קטע שנכנסתי בתחנת ממסר של CTOS עם רכב וכל האזור הוחשך. זה היה מרהיב, כמו שציפיתי. הם לחלוטין הגשימו את כל מה שראינו בטריילר המקורי ההוא, מעבר לכמה אפקטים גרפיים.

המשחק לא מהפכני. ההאקינג וכל עניין המצלמות מגניב ועובד מצוין וגם הופך את הסביבה ליותר אינטראקטיבית מכל משחק עולם פתוח עירוני אחר (אגב, הוא גם הכי הריס שראיתי. אני כל כך רגיל שעמודי חשמל מעץ לא שבירים, שממש הופתעתי כשהפלתי אחד עם מכונית). זה לא מונע ממנו להיות משחק מאוד מלוטש, שכל דבר בו עשוי ברמות הגבוהות ביותר. מזכיר מאוד את FAR CRY 3, בכמה שהכל מלוטש ומרגיש טוב. כל הכבוד להם, שהם הצליחו ליצור סביבה אורבנית שמרגישה טוב, אחרי שGTA V הרים את הרף כל כך גבוהה לפני כמה חודשים. לא נראה ששיקגו מסוגלת להתמודד ראש בראש עם המחוז השלם והמגוון של GTA V, אבל כנראה שעד GTA VI, אף משחק לא יצליח.

חבל על הבעיות הטכניות, אבל אם משחקי עולם פתוח קודמים של יוביסופט הם אינדיקציה, כנראה שבעוד חודש-חודשיים, המשחק יפעל הרבה יותר טוב. יכול להיות שבאמת עדיף לעשות כמו עם AC ולהוציא את המשחק לPC באיחור, כדי להוציא גירסא יותר מלוטשת מבחינה טכנית. למען האמת, בכלל לא ציפיתי שהוא יעבוד מושלם בDAY ONE. לא זכור לי משחק עולם פתוח של יוביסופט שעשה את זה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Klayman » 31 מאי 2014, 11:39

אני חושב שעל המחשב הוא נראה מצויין, אבל לא תמיד. גם באור יום, זה נורא תלוי. בלילה הוא תמיד מרהיב. גם לא נתקלתי עדיין בשום באג כלשהו, והעולם עצמו, מרגיש חי ונושם לגמרי. תוך כדי שאני מטייל סתם ברחוב, רכב אחד נכנס בשני (נשיקה בין פגושים.. לא תאונה רצינית, ובלי שום קשר אלי), ושני האנשים יצאו מהרכבים והתחילו לדבר על התאונה, וזה שנכנסו בו מקווה שחברת הביטוח לא תאשים אותו, והשני אומר לו שהוא בלם בפתאומיות וכו'. אגב, גם הדרכים המהירות מרגישות הרבה יותר חיות ונושמות מכל מה שיצא לי להתקל בו עד עכשיו (לא שיחקתי את GTA V, אז יכול להיות שאני מפספס בקטע הזה). בכל מקרה, מבחינת עיר ואנשים, המשחק מהמם. גם לא יצא לי עדיין לראות את אותו אפיון לבנאדם. וראיתי מעל ל150-200 עד עכשיו..

רואים שעיקר ההשקעה כאן הלכה לנושא העולם וכו', ואני ממש לא מסכים עם חלק מהביקורות שאמרו שזה ''משחק יריות עם האקינג מקרי''. בינתיים את רוב המשימות שלי אני פותר עם האקינג, ולרוב נעלם מהשטח בלי שבכלל רואים אותי או ממש לשניה ובורח מהאזור.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 31 מאי 2014, 12:25

DF עשו סיקור לגירסאות הדור הקודם של המשחק והם הגיעו למסקנה שהיתה ברורה לרובנו:
המשחק עוצב סביב קונסולות הדור הבא והשינמוך לדור הקודם לא עושה לו צדק.

Built from the ground up with the new generation of gaming hardware in mind, it's easy to forget that Ubisoft Montreal's new open-world cyber-thriller is actually a cross-generational release, also available for Xbox 360 and PlayStation 3.


The gulf in quality between PS3 and PS4 versions of Watch Dogs is vast, especially compared to the much smaller gap between current and last-gen Assassin's Creed 4. The PS3 version of Watch Dogs isn't an out-and-out disappointment, but it's clear that the Disrupt engine is designed to meet the spec of the PS4 and Xbox One platforms first and foremost - and in many ways, this leaves the older hardware sitting high and dry.

Certainly, based on the Watch Dogs experience, it's perhaps fortunate that Ubisoft won't be bringing Assassin's Creed: Unity to last-gen consoles this year. We're not averse to these cross-gen releases, mind you, but the people making them will need to be careful. Watch Dogs just about gets away with it, despite significant alterations, but if you take much more away from games that rely on so much bustle and detail, the soul of the game itself may ultimately be compromised, and for us - for anyone - surely that will be a step too far.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Death_119 » 31 מאי 2014, 13:03

[YouTube]http://www.youtube.com/watch?v=idA9BEA4Hxs&hd=1[/YouTube]
הAI נראה דיי שבור בלא מעט מקרים.
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Stick » 31 מאי 2014, 13:12

Nucleus_Dawn כתב:
לי הוא עובד חלק לגמרי ב30 FPS, ברמות כמעט הכי גבוהות. עם VSYNC כפול (תמיד העדפתי לנעול משחקים על 30FPS, במקום לקפוץ בין 30 ו60. הלוואי והיתה את האפשרות הזאת גם בAC4), גם לא ממש זיהיתי stuttering, למרות שחיפשתי. עם זאת, שיחקתי יחסית מעט ולא יצא לי לנהוג מרחקים גדולים, או זמן רב, במהירות גבוהה, אז אולי אחווה את זה אז.
המשחק נראה ממש מצוין אגב. עם TXAA הוא הכל חלק ויפה ומכיוון שרוב האלמנטים ברמה הכי גבוהה, הוא מרשים בכל רגע. בבוקר הוא פחות מרגש, אבל כבר קרה לי שהיה לילה וגשם והוא פתאום מתעורר לחיים ונראה פשוט מדהים. ההשוואה לAC2 מגוחכת.
מערכת הירי והקאבר באמת נהדרת. מאוד מלוטשת ועובדת נהדר.
הנהיגה מרגישה לי ממש אחלה. הרבה פחות ארקיידית מבGTA V והרבה יותר סלחנית (לא שהיא רעה בGTA V. היא פשוט שונה). נורא פשוט וכיף לנהוג. הם מצאו פתרונות "זולים", כדי לדאוג שהנהיגה תהייה כיפית, כמו זה שהפיזיקה מוטה לטובתך (אם אתה נוהג במכונית ספורט קלילה ונכנס בטנדר, הוא עף לעזאזל, כדי שתוכל להמשיך לנהוג, בלי לאבד יותר מידי מהירות, למשל), אבל זה עובד ממש אחלה במעט ששיחקתי.
הקטעים של ההאקינג ממש מגניבים. מעבר לזה שהיכולת "להסתובב" בשטח דרך המצלמות ממש מגניב וכיף, גם הקטע שהסביבה היא הנשק העיקרי יוצר סצינות אקשן מאוד שונות ממה שרואים לרוב במשחקי עולם פתוח. יכול להיות שהם ימאסו בהמשך, אבל בכמה מקרים שעשיתי בהם שימוש, נורא נהניתי.
עשיתי כבר פעמיים את הקטע עם הרמזורים, בגלל שגם אותי הלהיב הקטע שיוצרים תאונה ענקית בטריילר המקורי. הרבה פעמים זה לא יוצר תאונה מטורפת (כי לא כל צומת, היא צומת עמוסה), אבל כשזה כן קורה, זה מגניב לגמרי. ברגע שהוצאתי נשק והתחלתי לירות לכיוון הרכבים, גם היתה תגובת קהל ראויה וכולם צרחו וברחו והתקשרו למשטרה.
היה קטע שנכנסתי בתחנת ממסר של CTOS עם רכב וכל האזור הוחשך. זה היה מרהיב, כמו שציפיתי. הם לחלוטין הגשימו את כל מה שראינו בטריילר המקורי ההוא, מעבר לכמה אפקטים גרפיים.

המשחק לא מהפכני. ההאקינג וכל עניין המצלמות מגניב ועובד מצוין וגם הופך את הסביבה ליותר אינטראקטיבית מכל משחק עולם פתוח עירוני אחר (אגב, הוא גם הכי הריס שראיתי. אני כל כך רגיל שעמודי חשמל מעץ לא שבירים, שממש הופתעתי כשהפלתי אחד עם מכונית). זה לא מונע ממנו להיות משחק מאוד מלוטש, שכל דבר בו עשוי ברמות הגבוהות ביותר. מזכיר מאוד את FAR CRY 3, בכמה שהכל מלוטש ומרגיש טוב. כל הכבוד להם, שהם הצליחו ליצור סביבה אורבנית שמרגישה טוב, אחרי שGTA V הרים את הרף כל כך גבוהה לפני כמה חודשים. לא נראה ששיקגו מסוגלת להתמודד ראש בראש עם המחוז השלם והמגוון של GTA V, אבל כנראה שעד GTA VI, אף משחק לא יצליח.

חבל על הבעיות הטכניות, אבל אם משחקי עולם פתוח קודמים של יוביסופט הם אינדיקציה, כנראה שבעוד חודש-חודשיים, המשחק יפעל הרבה יותר טוב. יכול להיות שבאמת עדיף לעשות כמו עם AC ולהוציא את המשחק לPC באיחור, כדי להוציא גירסא יותר מלוטשת מבחינה טכנית. למען האמת, בכלל לא ציפיתי שהוא יעבוד מושלם בDAY ONE. לא זכור לי משחק עולם פתוח של יוביסופט שעשה את זה.

כמה דברים,
קודם כל זה משחק טוב, אני לא אומר שלא, והוא מאוד מושקע וממש מלוטש בחלק מהאלמנטים.
בוא נגיד שהוא הרבה יותר מוצלח וטוב מAC1, ואי אפשר באמת להשוות (יש פה משחק, להבדיל מAC1..) אבל אני עדיין מרגיש חלק מהבוסריות שהורגשה בAC1.
אם WD2 יהיה מה שAC2 היה לAC1 אז הוא באמת יהיה מטורף.
בסך הכל משחק טוב, 8 כזה, לא מהפכני או מטורף כמו שההייפ שלו ניסה לגרום לנו להאמין.
בקשר לגרפיקה, אני משחק על מדיום כמו שאמרתי, וגם במצב כזה המשחק סובל מירידות ל25PS פעם בכמה זמן (בדרך כלל הוא סביב ה40), אני לא אומר שהמשחק לא יפה על אולטרה, אני אומר שהוא נראה לי באיזור של AC2 כשאני משחק על מדיום ושגם במצב כזה הוא לא יציב.
יש לי 760GTX, שזה אולי לא מטורף אבל אם זה מספיק בשביל להריץ את CRYSIS 3 ואת BF4 על ההגדרות הכי גבוהות חלק, ואת WD רק על מדיום בצורה לא יציבה (וכמו שאמרתי, הוא לא ממש מרשים ככה), אני מאשים את הפורט למחשב ולא את חולשת המחשב שלי.
איזה מחשב יש לך שאתה מריץ אותו יציב על הרמות כמעט הכי גבוהות? (ואגב, אמרת שאפשר לנעול על 30, איך אני עושה את זה? אני אנסה.)
אה וכן, אני חייב לציין שבפעם הראשונה ששברתי עמוד מעץ אני גם ממש הופתעתי וכבר ציפיתי להתקע, כנראה שזה מה שמשחקים מרגילים אותנו שנים. :)

בקשר לתאונה, לא יודע, לא יצא לי שקרה משהו שדומה בכלל למה שהיה בטריילר.. אני לא אדבר בכלל על הפיזיקה של ההתנגשות וכל זה כי אולי תכניסו את זה תחת גרפיקה, אבל זה פשוט לא היה זה. כלומר היו הרבה מכוניות, היה איזה פיצוץ, כמה אנשים עמדו והסתכלו על זה אבל זהו. אנשים נשארו לשבת במכונית כמו בובות, אף אחד לא שכב פצוע, אף אחד לא פתח את האוטו לנפגעים לעזור להם ועל דברים כמו הבחור שהאישה לצידו מתה אין בכלל מה לדבר.. תראו שוב את הקטע הזה בטריילר, הוא הרבה יותר מרשים ממה שקורה באמת (או ממה שיצא לי לראות לפחות).

אגב קרה לי עכשיו משהו מאוד מגניב, אחת המשימות נגמרה בזה שהייתי צריך לברוח מהמשטרה, ואיכשהו זה קצת הסתבך ואחרי איזה 10 דקות כבר שאני לא מצליח לברוח פחות או יותר כל משטרת שיקגו רדפה אחרי ותוך כדי המרדף בטעות נכנסתי בתוך מחסן, הרכב שלי התחיל לעלות באש ויצאתי מהר להתחבא מאחורי איזה גוש בטון.
תוך שניות כל הכניסות נחסמו על ידי רכבי משטרה, מה שהתפתח לקרב יריות מטורף מלא פיצויצם של רכבים ומה לא (שוב, מפתיעה עד כמה מכניקת הקרב טובה בשביל שמחק עולם פתוח.) עד שבסוף הצלחתי לפלס לעצמי דרך לרכב משטרה שהיה יחסית בסדר וברחתי משם.
הרגשתי כמו מינימום ברוס וויליס בסוף כל הסיפור הזה. :)

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 31 מאי 2014, 21:38

Stick כתב:כמה דברים,
קודם כל זה משחק טוב, אני לא אומר שלא, והוא מאוד מושקע וממש מלוטש בחלק מהאלמנטים.
בוא נגיד שהוא הרבה יותר מוצלח וטוב מAC1, ואי אפשר באמת להשוות (יש פה משחק, להבדיל מAC1..) אבל אני עדיין מרגיש חלק מהבוסריות שהורגשה בAC1.
אם WD2 יהיה מה שAC2 היה לAC1 אז הוא באמת יהיה מטורף.
בסך הכל משחק טוב, 8 כזה, לא מהפכני או מטורף כמו שההייפ שלו ניסה לגרום לנו להאמין.
בקשר לגרפיקה, אני משחק על מדיום כמו שאמרתי, וגם במצב כזה המשחק סובל מירידות ל25PS פעם בכמה זמן (בדרך כלל הוא סביב ה40), אני לא אומר שהמשחק לא יפה על אולטרה, אני אומר שהוא נראה לי באיזור של AC2 כשאני משחק על מדיום ושגם במצב כזה הוא לא יציב.
יש לי 760GTX, שזה אולי לא מטורף אבל אם זה מספיק בשביל להריץ את CRYSIS 3 ואת BF4 על ההגדרות הכי גבוהות חלק, ואת WD רק על מדיום בצורה לא יציבה (וכמו שאמרתי, הוא לא ממש מרשים ככה), אני מאשים את הפורט למחשב ולא את חולשת המחשב שלי.
איזה מחשב יש לך שאתה מריץ אותו יציב על הרמות כמעט הכי גבוהות? (ואגב, אמרת שאפשר לנעול על 30, איך אני עושה את זה? אני אנסה.)
אה וכן, אני חייב לציין שבפעם הראשונה ששברתי עמוד מעץ אני גם ממש הופתעתי וכבר ציפיתי להתקע, כנראה שזה מה שמשחקים מרגילים אותנו שנים. :)

בקשר לתאונה, לא יודע, לא יצא לי שקרה משהו שדומה בכלל למה שהיה בטריילר.. אני לא אדבר בכלל על הפיזיקה של ההתנגשות וכל זה כי אולי תכניסו את זה תחת גרפיקה, אבל זה פשוט לא היה זה. כלומר היו הרבה מכוניות, היה איזה פיצוץ, כמה אנשים עמדו והסתכלו על זה אבל זהו. אנשים נשארו לשבת במכונית כמו בובות, אף אחד לא שכב פצוע, אף אחד לא פתח את האוטו לנפגעים לעזור להם ועל דברים כמו הבחור שהאישה לצידו מתה אין בכלל מה לדבר.. תראו שוב את הקטע הזה בטריילר, הוא הרבה יותר מרשים ממה שקורה באמת (או ממה שיצא לי לראות לפחות).

אגב קרה לי עכשיו משהו מאוד מגניב, אחת המשימות נגמרה בזה שהייתי צריך לברוח מהמשטרה, ואיכשהו זה קצת הסתבך ואחרי איזה 10 דקות כבר שאני לא מצליח לברוח פחות או יותר כל משטרת שיקגו רדפה אחרי ותוך כדי המרדף בטעות נכנסתי בתוך מחסן, הרכב שלי התחיל לעלות באש ויצאתי מהר להתחבא מאחורי איזה גוש בטון.
תוך שניות כל הכניסות נחסמו על ידי רכבי משטרה, מה שהתפתח לקרב יריות מטורף מלא פיצויצם של רכבים ומה לא (שוב, מפתיעה עד כמה מכניקת הקרב טובה בשביל שמחק עולם פתוח.) עד שבסוף הצלחתי לפלס לעצמי דרך לרכב משטרה שהיה יחסית בסדר וברחתי משם.
הרגשתי כמו מינימום ברוס וויליס בסוף כל הסיפור הזה. :)


מוזר שעובד לך כל כך גרוע, כי לי יש 660TI, שחלש יותר מה760 שלך.
יש אפשרות להפעיל vsync. אם אתה מפעיל אותו ברמה 2, אתה בעצם עושה cap ל30 FPS וככה אין קפיצות בין 30 ו60 ואין בכלל screen tearing. קרה לי בסצינה עם המון פיצוצים ובלגנים, בגשם, בלילה, שהFPS ירד קצת ל26, אז אני עדין משחק קצת עם ההגדרות, אבל בסה"כ, הוא עובד נהדר.

הנה ההגדרות שלי, אם מתחשק לך:
הדברים שאני מפעיל לא בהכי גבוה (כלומר, רמה אחת מתחת):
TXAA 2.
DOF מכובה (כיביתי, כי אני לא אוהב את המראה, אז אני לא יודע כמה הוא משפיע על הביצועים).
השתקפויות בגבוה (רמה אחת מתחת לאולטרה).
shader בגבוה.
צללים על גבוה.
טקסטורות על גבוה.

על אולטרה:
רמת פירוט סביבות.
מים.
ambient occlusion.

כמובן שאני משחק גם ב1080P.
חששתי שהמעבד שלי יגרום לבעיות, כי הוא 870 קצת עתיק, אבל לא נראה שהוא בעייתי בכלל.

עדין עוד יש לי מקום לשחק, אז כנראה שעוד אעשה שינויים. יכול להיות שאבחר בסופו שלדבר ללכת על AA פחות מוצלח ואשפר את השיידר והצללים. נראה.
אני יכול, כמובן, גם להשתמש בהגדרות הקצת פחות טובות של geforce experience ואז הוא עובד באופן קבוע באזור ה50 FPS, אבל אני מעדיף 30 חלק. אני גם נהנה מהתהליך של למצוא את ההגדרות האידיאליות לי.

אני לא חושב שאפשר להשוות את WD למשחקים כמו קרייסיס 3 (שגם עובד נהדר אצלי), או BF. אלו משחקים בקנה מידה הרבה פחות משמעותי. אין לך עשרות מכוניות, NPC, אינטילגנציה מלאכותית מתקדמת, עיר ענקית וכן הלאה. הם משחקים שהסביבות שלהם הרבה יותר מהודקות והרבה פחות אינטראקטיביות וזה משמעותי.
משחק עולם פתוח לעולם לא יראה טוב כמו משחק מתקופה דומה, שנהנה משלבים סגורים וקטנים יותר. בטח לא משחק עולם פתוח מורכב כל כך, כמו WD.

אני חושב שאתה ממש לא זוכר איך AC2 נראה. WD רמה או שתיים מעל AC4, אז אין ממש מה להשוות אותו לAC2.
ואם השיפור שנראה בינו ובין WD2 יהיה דומה לזה שראינו בAC, זה באמת יהיה חתיכת משחק אדיר. סביר להניח שכמו AC2, הוא יהיה אחד המשחקים הטובים ביותר של הדור. הם בהחלט מסוגלים לזה, אבל נחכה ונראה.

נ.ב.
אני ממליץ לך להשתמש בהגדרות המומלצות של geforce experience ולראות איך אתה יכול לעלות משם. ככה אתה יכול להוריד את הרמה של דברים שפחות משנים לך (נגיד, צללים) ולעלות בדברים שיותר חשובים לך (נניח, AA).
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Stick » 31 מאי 2014, 15:17

תשמע, לא יודע איך להסביר את זה אבל הvsync סידר לי לגמרי את המשחק.
הייתי בטוח בכלל שהוא פועל על 1, אבל כשבאתי לשים אותו על 2 ראיתי שהוא בכלל כבוי. 2 גרם לו להיתקע על 20FPS, אבל 1 גורם למשחק להשאר על 30 כל הזמן.
אומנם הוא לא רץ על 40-45 רוב הזמן כמו קודם אבל הוא גם לא יורד עכשיו בכלל אל 20 כל פעם שנוסעים קצת מהר.
זה כמובן איפשר לי להעלות את ההגדרות (כי עכשיו הוא לא נופל) ואחרי ששיחקתי עם זה אני עם הגדרות דומות לשלך, רק שאני עם SMAA , אבל צללים והשתקפות על אולטרה.
אז אני לוקח את מה שאמרתי חזרה עכשיו, פתאום הוא רץ לי סבבה לגמרי על 30FPS נעול.


סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Watch Dogs - הדיון הרשמי; יוצא ב-22 בנובמבר

הודעהעל ידי Klayman » 31 מאי 2014, 16:19

בכל משחק עולם פתוח יש מלא כאלה :P. שיחקתי איזה 6 שעות בינתיים ולא נתקלתי אפילו במשהו דומה :P.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 97 אורחים