Nucleus_Dawn כתב:
אליאזינג זו תופעה שבה קווים שאמורים להיות ישרים, מופיעים בתמונה כקווים מזוגזגים, או ג'אגיז.
מה שAA עושה זה לגרום להם להראות כמו קווים ישרים וחלקים. יש כל מיני סוגים של AA. יש כאלה, שהיו פופולאריות בקונסולות הדור הקודם, שפשוט טשטשו את המסך כולו וגרמו לג'אגיז להיות פחות מורגשים ויש טכניקות יותר מתקדמות (שדורשות הרבה יותר משאבי עיבוד) שמזהות באופן ספציפי את הג'אגיז ויודעות למלא את האזורים מסביבם בצבעים הנכונים, שגורמים לקו להראות חלק.
הנה דוגמא ממש פשוטה:
והנה ההבדל שAA עושה במשחק תלת מימדי:
bling כתב:מה לעזאזל קראתי death !?
ההסברים שלך לא הכי ידידותיים לאנשים שלא מומחים בתחום או שיכול להיות שזה רק אני שלא מספיק חד.
נראה לי אני אמשיך לאמץ את ההגדרה המקובלת להדיוטות שקאוטיק הביא
bling כתב:מה לעזאזל קראתי death !?
ההסברים שלך לא הכי ידידותיים לאנשים שלא מומחים בתחום או שיכול להיות שזה רק אני שלא מספיק חד.
נראה לי אני אמשיך לאמץ את ההגדרה המקובלת להדיוטות שקאוטיק הביא
bling כתב:מה לעזאזל קראתי death !?
ההסברים שלך לא הכי ידידותיים לאנשים שלא מומחים בתחום או שיכול להיות שזה רק אני שלא מספיק חד.
נראה לי אני אמשיך לאמץ את ההגדרה המקובלת להדיוטות שקאוטיק הביא
bling כתב:תודה רבה על ההסברים, יותר מובנת כוונת המשורר עכשיו
Nucleus_Dawn כתב:
אני חושב שקליימן הסביר את כוונת המשורר בצורה מושלמת עוד לפני נדב
Nucleus_Dawn כתב:
אני חושב שקליימן הסביר את כוונת המשורר בצורה מושלמת עוד לפני נדב
kririn כתב:לא מבין למה יש כזה היפ למשחק הזה ?
בנוגע לרזולוציה ,כבר אמרתי בעבר ,למה אתם מצפים מלפטופ משחקים לא חזק במיוחד ?
רק בגלל שיש 8 ליבות למעבד הראשי ? ,גם עם 8 הליבות האלו ,הגבילו את המהירות שעון כל כך ,שזה גורם להם לרוץ כמו מחשב תקציבי
הכרטיסי מסך מדרג נמוך יחסית
RAM יש מספיק ,אבל גם אז חלק גדול הולך למולטיטסקין
kririn כתב:את האמת ,אין לי מושג איך הוא ניראה לי
עוד לא יצא לי ליראות סירטון מישחקיות ארוך
יצא בכלל סירטון מישחקיות באורך נורמלי ?
כי במקרה שלא (באמת אין לי מושג ) ,על מה אתם מיתלהבים ?
לי יצא לראות חלק מאוד פיצפון במשחק ,לא ניראה לי טוב במיוחד או רע במיוחד ,אבל יותר מידי קטן כדי לשפוט משהו
אני חושב שזה היה בE3 הקודם או משהו
kririn כתב:צפיתי כרגע -ניראה כמו GTA 4 ,עם הגימיק של הפריצה
למרות שאני אוהב מישחקים כאלו ,GTA,סליפינד דוג ,אפילו לגו סיטי
לא ראיתי אף דבר באמת מאפכני ,לא בגרפיקה ולא במשחקיות ,אז יש גימיק של פריצה ,יופי
אבל זה עדין GTA קלון ,גם עם יצא טוב
אני בטח יהנה מאוד מהמשחק ,אבל עדין למה ההיפ העצום?
Laskin כתב:כי זה בעצם המשחק הראשון אי פעם שקורא תיגר על העולם הפתוח של GTA.
כן, יש עוד משחקי עולם פתוח, אבל אף אחד מהם לא לוקח את עצמו ברצינות כזו, עם ירידה לפרטים והכל.
אין דבר קשה יותר ומסובך יותר ממשחקים בז'אנר הזה, אז עד שיש חברה שמעזה לעשות זאת - ברור שההייפ יהיה עצום.
אני באמת לא יודע מה נחשב "מהפכני" בעינייך, אבל אתה יודע - משחק לא חייב להיות כזה כדי שיהיה לו הייפ מטורף.
Death_119 כתב:מה זה ירידה לפרטים? הכל בGTA 4 (לא שיחקתי ב-5) היה סטרילי, נכון, אנשים הלכו ברחוב וידעו להגיב לסט מסויים של דברים בצורה לא עיקבית כמו יריות או זה שאתה דורס אותם, אבל הכל שם היה ריק מתוכן, העיר לא באמת היתה חיה ולמעשה היא היתה כמו תמונת קיר מאוד יפה אבל חסרת תוכן לחלוטין, לא היתה שום אינטרקציה אמיתית עם הסביבה מעבר להתקל באנשים ולשמוע מהם קללה או לדרוס אותם. לעומת זאת ברד פקשן גרילה אני הרגשתי שהאלמנט Sand Box היה הרבה יותר אמיתי, כל המשחק שידר ריאליסטיות, בין אם זה בעובדה שיכלת להכנס לכל הביניינים ולהתנהג איתם כאילו הם ביניינים אמיתיים ובין אם העובדה שהם הבינו שהאינטרקציה של דמויות הNPC הן גם ככה מוגבלות, אז הם גם מימשו את אותו סט חוקים של GTA עם פחות בניינים והרבה פחות אנשים ומכוניות, אבל לפחות הם מלאו את העולם עם תוכן.
האם בGTA אתה יכל לנהל קרב יריות, להכנס לבניין, לגרור את המשטרה אחריך לתוך הבניין, לקפוץ מהחלון, לגנוב כלי רכב, להביא אותו, למלכד אותו בחומרי נפץ, לדהור לתוך הבניין, לקפוץ וללחוץ על השלט תוך שאתה צופה בבניין ובמשטרה קורסים ביחד? או לחילופין להחליט שעכשיו אתה רוצה לבצע משימה בה אתה צריך להכנס לקומפלקס גדול, למה לא לקחת משאית ענקית, לעלות לצוק ולהכנס לבניין דרך הגג עם המשאית תוך שבדרך אנשים בורחים מהקומות השונות, זה משחק מגניב שיודע גם לשדר ריאליסטיות בסביבה בכך שיש לך חופש מוחלט, גם משדר אמינות דרך העובדה שהNPCים מגיבים בהתאם וגורם לך כשחקן להיות יצירתי במה שאתה עושה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: Majestic-12 [Bot] ו־ 20 אורחים