E3 2016 - הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2016 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 05 מאי 2016, 12:54

ביושוק קבל המשך כבר אחרי שנתיים וקצת וההמשך הזה היה מיותר לגמרי. כן, אינפנט היה מדהים אבל אין לך מושג כמה מדהים או נוראי היה משחק מקורי חדש של קן לוין במקום. חוץ מזה אינפנט הפך את המשחק על הראש, הוא היה יותר "המשך רוחני" מאשר המשך (כלומר לפחות עד שהגעת ל-10% האחרונים של המשחק), זה לא ההמשך הסטנדרטי.

סטיק, דברתי על משחקי איכות עצמאיים? דברתי על דברים כמו TLOU. באותה מידה במקום TLOU נוטי דוג יכלו לעשות את אנצ'רטד 4 ולעולם לא היית מקבל את TLOU ועכשיו היה יוצא אנצ'רטד 5 לפס4. ומה אחרי זה? אולי אנצ'רטד 6 ואז אנצ'רטד 7?
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: E3 2016 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 05 מאי 2016, 13:09

כן, מותגים חדשים תמיד יהיו, אבל זאת בדיוק הבעיה בשוק הAAA - הם מותגים חדשים ולא משחקים שעומדים בפני עצמם.
כלומר, TLOU יצא והיה משחק מדהים ולכן אין לאף אחד בעולם ספק שיצא גם TLOU2. בשום שלב TLOU הוא לא משחק שעומד בפני עצמו הוא פשוט התחלה של מותג חדש שיקבל לכל הפחות טרילוגיה.
אבל זה לא באשמת המפתחות בלבד, הרי יש דרישה מאוד קולנית מצד קהל היעד. אם נשארנו עם ND, אז בכל פעם שלא ברור מה המשחק הבא שלהם יש חרושת שמועות מטורפת שזה יהיה J&D, יש אפילו שרוצים שסוני תחזיר לעצמה את המותג של קראש וND תפתח לו משחק חדש - מותג מימי הPS1!
בקיצור, תעשיית משחקי הAAA בנויה כולה על מותגים והמשכים בגלל שזה בדיוק מה שקהל היעד דורש, לצערי. זה ממש לא שונה מתעשיית הסרטים, שם אומנם יש סרטי איכות עצמאיים אבל אלו פונים לקהל מגוון בהרבה בעוד הסרטים שפונים לקהל היעד שמזכיר ברובו את אותו הקהל של תעשיית המשחקים הם גם כן מותגים והמשכים.

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: E3 2016 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 05 מאי 2016, 13:16

bozeman כתב:כי זה זול ואפשרי. אתה לא תשתמש באותו צילום בסרט המשך, אבל בהחלט באותו מנוע ומודלים.


זה די ידוע בסרטי אנימציה של דיסני הם משתמשים שוב ושוב באותה אנימציה, פחות או יותר... :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2016 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 05 מאי 2016, 13:19

אנשים תמיד עושים רעש, התעשיה לא יכולה לפעול לפי זה. חוץ מאשר בטמן, כריסטופר נאולן עושה סרט אחרי סרט שעושה מאות מליוני דולרים והפלא ופלא, אין להם המשכים. Interstellar עשה 700 מליון דולר, אינספשן יותר מ800 מליון, איפה ההמשכים שלהם? אנשים ממש רוצים עוד J&D כי זה חלק מהילדות שלהם ושיהיה להם לבריאות אבל כנראה שהם לא יקבלו אחד בקרוב.

התעשיה הזאת עושה פחות או יותר רק פרנצ'ייזים והמשכים על המשכים והיה נחמד לראות חברה כמו נוטי דוג, חברה שיש לה אופציה לעשות מה שהם רוצים, עושים את זה. משחק חדש של נוטי דוג אומר מכירות טובות וצפיה לאיכות, זה לא ממש משנה אם מודבק לו השם J&D או אנצ'רטד או TLOU.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: E3 2016 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 05 מאי 2016, 13:33

DrKeo כתב:אנשים תמיד עושים רעש, התעשיה לא יכולה לפעול לפי זה. חוץ מאשר בטמן, כריסטופר נאולן עושה סרט אחרי סרט שעושה מאות מליוני דולרים והפלא ופלא, אין להם המשכים. Interstellar עשה 700 מליון דולר, אינספשן יותר מ800 מליון, איפה ההמשכים שלהם? אנשים ממש רוצים עוד J&D כי זה חלק מהילדות שלהם ושיהיה להם לבריאות אבל כנראה שהם לא יקבלו אחד בקרוב.

התעשיה הזאת עושה פחות או יותר רק פרנצ'ייזים והמשכים על המשכים והיה נחמד לראות חברה כמו נוטי דוג, חברה שיש לה אופציה לעשות מה שהם רוצים, עושים את זה. משחק חדש של נוטי דוג אומר מכירות טובות וצפיה לאיכות, זה לא ממש משנה אם מודבק לו השם J&D או אנצ'רטד או TLOU.

נולאן הוא באמת אחד מהיוצאים מן הכלל שעושים סרטים כאלו שעדיין קהל היעד שלהם הוא אותו אחד, אפשר לציין גם את TEAM ICO מהצד השני.
אבל היוצאים מן הכלל האלו (ואני בטוח שיש עוד כמה) הם אחוז מזערי מול כל התעשייה ואתה יודע איך אומרים, הם רק מעידים על הכלל :) .
גם אני הייתי מאוד שמח לראות חברות עושות עוד ועוד משחקים חדשים שעומדים בפני עצמם אבל מה לעשות, אנחנו נמצאים בשוליים וזו לא הדרישה של רוב קהל היעד. להגיד שהתעשייה לא יכוה לפעול לפי הדרישה של קהל היעד שלה זה קצת.. מה?

אפשר גם להוסיף עוד נקודת מבט ולהסתכל על השוואה בין סרטים למשחקים מהצד הטכני, קודם כל כל מה שסרטים עושים זה לספר סיפור, ככה שהמשך הוא כמעט עבודה מאפס בתחום הזה (אין צורך לכתוב דמויות ראשיות חדשות בדרך כלל, אבל זהו פחות או יותר) בעוד שמשחקים מטבעם נשענים הרבה יותר על הגיימפלי שלהם ופה העבודה היא הרבה יותר שיפור והוספה על גבי בסיס קיים.
בנוסף אפשר להגיד שמבחינה אומנותית, ההתפתחות הטכנולוגית והכלים החדשים שעומדים ליוצר קולנוע כדי לעשות המשך לאחר שנתיים-שלוש הם כמעט ולא מורגשים, בעוד שליוצר משחק ההתפתחות הטכנולוגית יכולה להיות משמעותית בטירוף (למשל מעבר דור, משחקים לPC. אפילו במשחקים לאותה הקונסולה אפשר לראות לעיתים קפיצה משמעותית לאחר מספר שנים) ולכן הוא יכול באמת לשנות ולהוסיף המון ולעשות במשחק החדש דברים שהוא רצה לעשות במשחק הקודם אבל לא יכל.

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: E3 2016 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 05 מאי 2016, 14:03

אני מסכים פחות או יותר לסטיק.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2016 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 05 מאי 2016, 15:47

Stick כתב:
DrKeo כתב:אנשים תמיד עושים רעש, התעשיה לא יכולה לפעול לפי זה. חוץ מאשר בטמן, כריסטופר נאולן עושה סרט אחרי סרט שעושה מאות מליוני דולרים והפלא ופלא, אין להם המשכים. Interstellar עשה 700 מליון דולר, אינספשן יותר מ800 מליון, איפה ההמשכים שלהם? אנשים ממש רוצים עוד J&D כי זה חלק מהילדות שלהם ושיהיה להם לבריאות אבל כנראה שהם לא יקבלו אחד בקרוב.

התעשיה הזאת עושה פחות או יותר רק פרנצ'ייזים והמשכים על המשכים והיה נחמד לראות חברה כמו נוטי דוג, חברה שיש לה אופציה לעשות מה שהם רוצים, עושים את זה. משחק חדש של נוטי דוג אומר מכירות טובות וצפיה לאיכות, זה לא ממש משנה אם מודבק לו השם J&D או אנצ'רטד או TLOU.

נולאן הוא באמת אחד מהיוצאים מן הכלל שעושים סרטים כאלו שעדיין קהל היעד שלהם הוא אותו אחד, אפשר לציין גם את TEAM ICO מהצד השני.
אבל היוצאים מן הכלל האלו (ואני בטוח שיש עוד כמה) הם אחוז מזערי מול כל התעשייה ואתה יודע איך אומרים, הם רק מעידים על הכלל :) .
גם אני הייתי מאוד שמח לראות חברות עושות עוד ועוד משחקים חדשים שעומדים בפני עצמם אבל מה לעשות, אנחנו נמצאים בשוליים וזו לא הדרישה של רוב קהל היעד. להגיד שהתעשייה לא יכוה לפעול לפי הדרישה של קהל היעד שלה זה קצת.. מה?

אפשר גם להוסיף עוד נקודת מבט ולהסתכל על השוואה בין סרטים למשחקים מהצד הטכני, קודם כל כל מה שסרטים עושים זה לספר סיפור, ככה שהמשך הוא כמעט עבודה מאפס בתחום הזה (אין צורך לכתוב דמויות ראשיות חדשות בדרך כלל, אבל זהו פחות או יותר) בעוד שמשחקים מטבעם נשענים הרבה יותר על הגיימפלי שלהם ופה העבודה היא הרבה יותר שיפור והוספה על גבי בסיס קיים.
בנוסף אפשר להגיד שמבחינה אומנותית, ההתפתחות הטכנולוגית והכלים החדשים שעומדים ליוצר קולנוע כדי לעשות המשך לאחר שנתיים-שלוש הם כמעט ולא מורגשים, בעוד שליוצר משחק ההתפתחות הטכנולוגית יכולה להיות משמעותית בטירוף (למשל מעבר דור, משחקים לPC. אפילו במשחקים לאותה הקונסולה אפשר לראות לעיתים קפיצה משמעותית לאחר מספר שנים) ולכן הוא יכול באמת לשנות ולהוסיף המון ולעשות במשחק החדש דברים שהוא רצה לעשות במשחק הקודם אבל לא יכל.

ברור שנאולן יחסית מיוחד אבל הוא דוגמה ליוצר בלוק באסטרים מטורפים שכן עושה מה שבא לו פחות או יותר. במקביל אליו יש עוד אינסוף סרטים שלא מקבלים המשך, רוב הבמאים הגדולים עושים סרט אחד וממשיכים הלאה ולא מחפשים לעשות המשכים. הקהל צועק HL3 כבר שנים, הקהל מדבר על קראש או J&D או לא יודע מה והחברות לא צריכות להענות לו, הן גם לא נענות למקרה ושמת לב שלא יצא משחק קראש או J&D מעל לעשור.

אני לא חושב שכל חברה בתעשיה צריכה לעשות את זה או יכולה לעשות את זה, אבל נוטי דוג כן. הנה, אתה נותן דוגמה של צוות ICO, בדיוק כמו שצוות ICO יכול לעשות את זה נוטי דוג יכולה פי כמה. משחקים כמו של נוטי דוג שנשענים כל כך על דמויות וסיפור ובמקביל מביאה קהל ענקי רק על סמך השם "נוטי דוג" הם הדוגמה המושלמת לחברה שכן יכולה להיות "כריסטופר נאולן". עצוב לי לראות אותם עושים משחק שהמספר בסוף שלו הוא "4". כן, אנצ'רטד 4 נראה ממש טוב, לעומת זאת אנצ'רטד 3 קצת פחות. גם יכול להיות שאנספשן 2 היה יכול להוית פשוט מדהים, מצד שני לא היינו מקבלים את אינטרסטלאר שאהבתי הרבה יותר מאנספשן.

לנוטי דוג יש את ההזדמנות, היא חד קרן, חבל לי לראות אותם עושים עוד אנצ'רטד ואחריו עוד אנצ'רטד ואז עוד TLOU ועוד TLOU ואז קצת עוד TLOU.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: E3 2016 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 05 מאי 2016, 16:05

אני חושב נדב שזה לא פחות קשור לדיון שקיימנו בעבר על כך שמשחקים, בניגוד לסרטים, הן בעלות גדולה, ולכן מדובר או בכישלון שיסגור חברה או בהצלחה מסחררת - אין כמעט "חיים" למשחק B. (הסיבות לכך מובנות, אורך חיים של משחק, ההשקעה, כמות הקהל, מחיר המשחקים לעומת סרטים ועוד) בעוד סרטים יכולים לחיות טוב מאוד בלי זה.
אם אתה לא יכול כמעט לקחת סיכון של "משחק חדש" אז תראה הרבה פחות כאלו.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2016 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 05 מאי 2016, 16:12

סליחה? נוטי דוג, גברת "6 מליון עותקים לכל משחק שאנחנו עושים" לא יכולה להוציא IP חדש? איזו דוגמה טובה מ-TLOU? משהו חדש לגמרי והנתון האחרון שלנו עליו ה8 מליון, אני לא אתפלא אם הוא יגיע גם ל10 מליון עותקים יחד עם הרימאסטר בשלב כלשהו. כן, איזו חברה מסכנה מאידהו במימון של מפיצה קטנה לא ממש יכולה, אבל נוטי דוג?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: E3 2016 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 05 מאי 2016, 16:19

כן, נכון, אבל אתה מסתכל על זה לא מהכיוון הנכון, השאלה לא אם אפשר להויצא IP חדש שימכור 6 מליון. גם חברה חדשה ולא מוכרת, אם כנראה תוציא איזה משחק חדש לגמרי איכותי וטוב , היא כנראה תצליח להגיע לאיזה מכירות טובות (למרות שעולה לי לראש כרגע דווקא הוטיצר הראשון, שאף אחד לא הכיר את CD והם מכרו מליון בקושי ודיברו שלא בטוח שיכולו לפתח את השני.) השאלה היא איזה חברה יכולה להוציא IP חדש ובעל ערכי הפקה גבוהים, להכשל ולא להסגר.
כנראה נוטי דוג אולי יכולים - אבל האם עוד מישהו חוץ מהם? (וגם זה לא ברור)
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: E3 2016 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 05 מאי 2016, 16:23

DrKeo כתב:
Stick כתב:
DrKeo כתב:אנשים תמיד עושים רעש, התעשיה לא יכולה לפעול לפי זה. חוץ מאשר בטמן, כריסטופר נאולן עושה סרט אחרי סרט שעושה מאות מליוני דולרים והפלא ופלא, אין להם המשכים. Interstellar עשה 700 מליון דולר, אינספשן יותר מ800 מליון, איפה ההמשכים שלהם? אנשים ממש רוצים עוד J&D כי זה חלק מהילדות שלהם ושיהיה להם לבריאות אבל כנראה שהם לא יקבלו אחד בקרוב.

התעשיה הזאת עושה פחות או יותר רק פרנצ'ייזים והמשכים על המשכים והיה נחמד לראות חברה כמו נוטי דוג, חברה שיש לה אופציה לעשות מה שהם רוצים, עושים את זה. משחק חדש של נוטי דוג אומר מכירות טובות וצפיה לאיכות, זה לא ממש משנה אם מודבק לו השם J&D או אנצ'רטד או TLOU.

נולאן הוא באמת אחד מהיוצאים מן הכלל שעושים סרטים כאלו שעדיין קהל היעד שלהם הוא אותו אחד, אפשר לציין גם את TEAM ICO מהצד השני.
אבל היוצאים מן הכלל האלו (ואני בטוח שיש עוד כמה) הם אחוז מזערי מול כל התעשייה ואתה יודע איך אומרים, הם רק מעידים על הכלל :) .
גם אני הייתי מאוד שמח לראות חברות עושות עוד ועוד משחקים חדשים שעומדים בפני עצמם אבל מה לעשות, אנחנו נמצאים בשוליים וזו לא הדרישה של רוב קהל היעד. להגיד שהתעשייה לא יכוה לפעול לפי הדרישה של קהל היעד שלה זה קצת.. מה?

אפשר גם להוסיף עוד נקודת מבט ולהסתכל על השוואה בין סרטים למשחקים מהצד הטכני, קודם כל כל מה שסרטים עושים זה לספר סיפור, ככה שהמשך הוא כמעט עבודה מאפס בתחום הזה (אין צורך לכתוב דמויות ראשיות חדשות בדרך כלל, אבל זהו פחות או יותר) בעוד שמשחקים מטבעם נשענים הרבה יותר על הגיימפלי שלהם ופה העבודה היא הרבה יותר שיפור והוספה על גבי בסיס קיים.
בנוסף אפשר להגיד שמבחינה אומנותית, ההתפתחות הטכנולוגית והכלים החדשים שעומדים ליוצר קולנוע כדי לעשות המשך לאחר שנתיים-שלוש הם כמעט ולא מורגשים, בעוד שליוצר משחק ההתפתחות הטכנולוגית יכולה להיות משמעותית בטירוף (למשל מעבר דור, משחקים לPC. אפילו במשחקים לאותה הקונסולה אפשר לראות לעיתים קפיצה משמעותית לאחר מספר שנים) ולכן הוא יכול באמת לשנות ולהוסיף המון ולעשות במשחק החדש דברים שהוא רצה לעשות במשחק הקודם אבל לא יכל.

ברור שנאולן יחסית מיוחד אבל הוא דוגמה ליוצר בלוק באסטרים מטורפים שכן עושה מה שבא לו פחות או יותר. במקביל אליו יש עוד אינסוף סרטים שלא מקבלים המשך, רוב הבמאים הגדולים עושים סרט אחד וממשיכים הלאה ולא מחפשים לעשות המשכים.

אני לא חושב שכל חברה בתעשיה צריכה לעשות את זה או יכולה לעשות את זה, אבל נוטי דוג כן. הנה, אתה נותן דוגמה של צוות ICO, בדיוק כמו שצוות ICO יכול לעשות את זה נוטי דוג יכולה פי כמה. משחקים כמו של נוטי דוג שנשענים כל כך על דמויות וסיפור ובמקביל מביאה קהל ענקי רק על סמך השם "נוטי דוג" הם הדוגמה המושלמת לחברה שכן יכולה להיות "כריסטופר נאולן". עצוב לי לראות אותם עושים משחק שהמספר בסוף שלו הוא "4". כן, אנצ'רטד 4 נראה ממש טוב, לעומת זאת אנצ'רטד 3 קצת פחות. גם יכול להיות שאנספשן 2 היה יכול להוית פשוט מדהים, מצד שני לא היינו מקבלים את אינטרסטלאר שאהבתי הרבה יותר מאנספשן.

לנוטי דוג יש את ההזדמנות, היא חד קרן, חבל לי לראות אותם עושים עוד אנצ'רטד ואחריו עוד אנצ'רטד ואז עוד TLOU ועוד TLOU ואז קצת עוד TLOU.

כנראה שאני לא ממש מבין מה אתה אומר.
ברור שND יכולים, ברמה התאורתית והפיזית והכל, לעשות משחקים שעומדים בפני עצמם ולא להמשיך ולייצר מותגים.. אבל הם לא עושים את זה, נכון?
אז אני מנסה להסביר למה, לדעתי, זה לא קורה ואיפה עומד ההבדל המשמעותי והבסיסי בין תעשיית הסרטים לתעשיית המשחקים בנושא הזה. למה בתעשיית הסרטים זה קורה ולמה בתעשיית המשחקים זה לא קורה.
אז ראשית יש את כל ההבדל הטכני שנגעתי בו קצת והוא כמובן משמעותי, אבל נראה שאתה מתייחס יותר לעניין של קהל היעד אז אני אנסה להסביר את דעתי אולי קצת יותר טוב:

הדרישה של קהל היעד, שוק הצרכנים, היא לעוד ועוד המשכים (עד רמה מסוימת כמובן, לכן כן נוצרים מותגים חדשים), אתה לא יכול להתעלם מזה גם אם זו לא הדרישה האישית שלך. אפילו בביקורות הרבה פעמים המבקר בוחר לציין שהוא מחכה למשחק ההמשך, או שהוא רואה פוטנציאל וישמח למשחק המשך, לפעמים בביקורות שיוצאות עוד לפני השקת המשחק, זה ברור לו שיהיה אחד כזה.
אנשים מאוד מחכים למשחק הבא של וואלב, נכון? אבל אנשים משתגעים כבר ולא מבינים מה קורה עם HL3. כל משחק חדש של בליזארד הוא חגיגה, נכון? אבל רמת הייפ שהייתה בהכרזה של SC2 או דיאבלו 3 לא שווה לשום דבר אחר. אנשים מתים לBG&E 2 כבר שנים, FF חדש זה טירוף, אנשים התאבלו על כך שקוג'ימה עזב סופית את MGS ויעבור לייצר משחקים חדשים מעכשיו ועד עולם, את J&D או קראש כבר הזכרנו ויש עוד המון והמון דוגמאות, בקיצור זו פשוט הדרישה מצד הצרכנים.
עכשיו אם נחזור לנושא שלנו ונקביל את זה לתעשיית הסרטים, נולאן הוא דוגמה טובה ליוצא מן הכלל שכן פונה לשוק הבלוקבסטר אבל לא יוצר מותגים והמשכונים אלא ממשיך ליצור סרטים מקוריים שעומדים בפני עצמם (גם הוא אגב, קיבל יד חופשית ותקציב בלתי מוגבל לעשות מה שמתחשק לו רק אחרי שהוא כן עשה את באטמן 1,2 ו3, אבל זה לא רלוונטי כל כך). אבל חוץ ממנו אין עוד הרבה כאלה בכלל, ואלו שכמוהו הם אחוז מזערי בטירוף מול תעשיית הבלוקבסטר.
לעומת זאת, יש המון סרטים שהם כן יצירות אומנותיות שעומדות בפני עצמן ויש המון יוצרים שעובדים בצורה הזו ובחיים לא חושבים על כתיבת המשכים לסרטיהם, אבל ההבדל הוא שהסרטים האלו בדרך כלל פונים לקהל יעד אחר מאשר קהל היעד של אותם הבלוקבסטרים.
ופה בדיוק ההבדל והדמיון לתעשיית המשחקים- קהל היעד של התעשייה הזו הוא קטן בהרבה מזה של כלל תעשיית הסרטים, ואם אתה רוצה לעשות zoom in ולהסתכל באותו קנה המידה, אז קהל היעד של תעשיית המשחקים דומה ברובו לאותו קהל היעד של תעשיית הבלוקבסטר בתוך תעשיית הסרטים.
ואם כך, שתי התעשיות עובדות בגדול בדיוק אותו הדבר - נותנות לקהל הקונים את מה שהם מבקשים (אם זה בדמות COD 19, אנצ'רטד 4, GTA 8 או קפטמן אמריקה נגד אירון מן נגד סופרמן נגד באטמן נגד עוד ריבוט לספיידרמן נגד ג'יימס בונד חדש נגד ספין אוף של הארי פוטר).

אז כן, ND כנראה יכולים לעשות משחק מקורי חדש שלא יהיה מותג והוא יהיה מוצלח. אני מת שזה יקרה והלוואי וTLOU היה נשאר ככה, אבל לצד כל ההבדלים הטכניים, זו פשוט לא דרישת הקהל. TLOU הצליח בטירוף אבל הוא פשוט מותג חדש, ועוד אין חברה בסדר גודל של ND שתגיד לא לדרישת הקהל ולא תהפוך את המשחק המקורי שלה למותג שמייצר עוד ועוד כסף. הלוואי שזה היה קורה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2016 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 05 מאי 2016, 16:34

אני לא דבר פה על "מצב התעשיה" אני מדבר על נוטי דוג ונוטי דוג בלבד. הם חד קרן מיוחד עם גב כלכלי מאוד חזק ושם שמביא מליוני מכירות. לא COD ולא AC רלוונטים לדיון, השאלה היא למה נוטי דוג ודווקא נוטי דוג חוזרת לשתות מאותה באר אפילו שהשוק הראה לה שאם היא הולכת על משחק מקורי הוא מתגמל אותה אפילו יותר מכל אנצ'רטד מספר כלשהו.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: E3 2016 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 05 מאי 2016, 16:38

אם ככה, אז בגלל כל העניינים הטכניים (בקצרה - זה הרבה יותר קל ליצור המשכים והטכנוליגה מתקדמת מהר, להבדיל מסרטים שם אין כזה הבדל) ובגלל שלא זו דרישת הקהל מהם, גם אם זה מה שאנחנו רוצים.
אז כן, כנראה שגם למשחק המקורי הבא של ND יהיו מכירות טובות והם באמת במעמד מיוחד, אבל עדיין רוב ה"מעריצים" שלהם מאוד שמחו על UC4 ומאוד ישמחו על TLOU2, הקול שלהם מאוד חזק וזה לא דבר שאפשר להתעלם ממנו מעכשיו ולתמיד.
אני מסכים שהייתי שמח שזה היה קורה, אבל זה למה זה לא קורה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2016 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 05 מאי 2016, 16:41

איזה עניינים טכנים? אנצ'רטד 4 עבר הרבה יותר מהמורות טכניות ודחיות מאשר TLOU, משחק מקורי לגמרי. המשוכות הן לא טכניות, המשוכות הן שלב היצירה של לתכנן גיימפליי חדש, נרטיב חדש עם דמויות חדשות ועולם חדש. כן, אלה אתגרים, אבל זה בדיוק היופי של IP חדש. הם גם ראו תגמול מזה, אנצ'רטד בקושי עושה 6 מליון לכל משחק והמאמץ שלהם לTLOU הולך להביא אותם קרוב ל10 מליון יחידות. בסופו של דבר זה גם לא האם המשחק מכר 7.3 מליון או 8.2 מליון, אמור להיות גם אלמנט של אומנות וסיפוק אישי, ביחוד ברגע שאתה יודע שאם השם שלך על האריזה אז המכירות המדהימות כבר יגיעו. אתה חושב שכריסטופר נאולן מתכנן את הסרט הבא שלו לפי כמה כסף הוא יעשה בקופות?
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: E3 2016 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 05 מאי 2016, 17:11

אוקי, אז בוא נתייחס לND.
קודם כל אתה לא ממש יכול להשוות את נולאן לND, נולאן הוא יוצר עצמאי וND היא מפתחת (אתה יכול אם כבר להשוות את נולאן לקן לוין, גם הוא כבר הפך למותג ואין ספק שמשחקו החדש יצליח ללא קשר למה הוא יהיה רק בגלל שהוא המשחק שלו, אבל הוא כבר הבין לא מזמן שאין לו ממש מה לחפש בשוק הAAA בתעשיית המשחקים..).
ND היא המקבילה לאולפן בעולם הקולנועי ואם אתה רוצה לחפש השוואה אתה יכול למשל להשוות אותם לאולפני מארוול.
נסכים ששניהם פחות או יותר באותו המעמד? שניהם שמות מאוד חזקים ובעלי המון אנשים שיקנו את המוצר שלהם גם אם הוא לא שרשרת של מותגים שהם כבר סופר מצליחים (לראייה - TLOU וGOTG, אגב היה לך ספק מתישהו שלא יהיה GOTG2?). אם ככה, האם אתה יכול לראות מצב כלשהו שמתישהו אולפני מארוול אומרים שמעכשיו הם עוברים לייצר רק סרטים חדשים לגמרי שלא בנויים על אף מותג קיים ולאף אחד מהם לא יהיה שום המשך?
כלומר, ברור שהם יכולים לעשות את זה בדיוק כמו שND יכולים לעשות את זה, הסרטים שלהם גם יהיו רווחיים בוודאות וימשיכו להיות כאלה אם גם ישמרו על רמתם, אבל..
על זה בדיוק אני מדבר כשאני מדבר על דרישת קהל היעד. קהל היעד הבסיסי של שניהם הוא די דומה אגב גם אם אנחנו לא משתייכים אליו.

ורק נקודה קטנה, אתה ממשיך לציין שTLOU היה משחק יותר נמכר מUC, אתה יכול להסכים איתי שאולי זה גם קשור בעובדה שהוא היה משחק הPS3 האחרון שיצא בשיא תפוצת הקונסולה ונחשב לאיכותי ממנו בצורה משמעותית, ובהמון כתבות הוכרז כמשחק הדור.
אתה לא יכול לצפות שכל משחק של ND יהיה תמיד משחק הדור ולכן TLOU הוא דוגמה שקצת מייפה את המציאות. תשווה למשל את המכירת של UC1 (עוד כשהיה מותג חדש, כמו TLOU היום) לUC2 או 3. כמה מכירות נוספות אתה חושב שUC1 קיבל לאחר שUC2 יצא ועשה רעש? אלו דברים שאתה צריך להתייחס אליהם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2016 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 05 מאי 2016, 17:35

נוטידוג ומארוול הם ממש לא אותו דבר, ממש לא. מארוול מקבילים לסוני, לא לנוטי דוג. מארוול לא עושים שום תהליך יצירתי, הם לא כותבים, הם לא מביימים, הם לא יוצרים. כל מה שמארוול עושה זה לספק תקציב, זכיונות והמון מגבלות פיננסיות/מקצועיות/שיווקיות בדיוק כמו כל מפיצה בתעשית משחקי הוידאו.

אתה רוצה להגיד שנוטי דוג זה לא כריסטופר נאולן אבל מה שבאמת הולך הוא שניל דרוקמן וברוס סטראלי הם נאולן ושאר נוטי דוג הם Syncopy. ל-Syncopy אין מותגים וחיפושי סחיטת סרטים קיימים, זאת חברת הפקות עם שני אנשים שמובילים אותה (במקרה הזה נאולן ואשתו) והיא כל פעם עושה משהו מקורי.

בסופו של דבר יש לך את WB (שהם בעצם סוני) ואת Syncopy (שהם בעצם נוטי דוג) שבראשם עומד נאולן (שהוא בעצם ניל דרוקמן וברוס סטראלי). בגלל שנאולן והחברת הפקות שלו כל כך מוצלחים וקבלו כזה סטאטוס בWB אז WB מרשה להם לעשות בערך מה שהם רוצים והם משחקים בתקציבים של 200 מליון דולר לסרטי מקור שלא יקבלו לעולם המשך. במקביל יש לWB פרנצ'ייזים שנסטים עד אין סוף כמו הארי פוטר או כל דבר קומיקס ששיך לDC. כלומר למען השם בטמן הקרוב הולך להיות הבטמן העשירי בקולנוע וזה לא כולל סרטים מצויירים וסדרות כמו גות'ם.

המבנה של עולם הקולנוע ועולם משחקי הוידאו ממש אבל ממש דומה. תמיד יש אולפן (מפיצה), תמיד יש חברת הפקות (מפתחת), תמיד יש במאי (טוב נו, במאי זה במאי) ותמיד יש לו צוות ענקי של עשרות אם לא מאות אם לא אלפי אנשים תחתיו שכל אחד מתמחה בנישה שלו. בכל העניין הזה מעורבת טכנולוגיה, גרפיקה ממוחשבת, עשרות אם לא מאות מליוני דולרים וסיכון ענקי שאולי התוצר לא יעניין אף אחד וכל הכסף ילך לפח. ובין כל אלה, בין הכסף הגדול לקשיים הטכנים, בין שחקנים מפונקים וציוד או מנוע שלא עובד, בין לחץ של מפיצה או אולפן ובין מגבלות של זמן עדין יש בשתי התעשיות האלה אלמנט אומנותי שעומד בעמוד שדרה של שתיהן.

נושא אנצ'רטד 1 לא באמת רלוונטי. ב2007 נוטידוג לא היו השם דבר שהם היום. סדרת אנצ'רטד רוממה אותם למה שהם היום (לא שונה מדי מהשם שהקנתה סדרת האביר האפל לנאולן), היום יש להם מליוני מעריצים שרק שומעים את השם נוטי דוג וזולג להם ריר מהפה. זה לא היה ב2007, גם אנצ'רטד 1 לא בדיוק היה יצירת מופת, הוא היה משחק לא רע בכלל עם גרפיקה נחמדה שיצא לקונסולה מדשדשת עם בקושי 8 מליון יחידות בשוק. עם כל הכבוד הפלייסטיישן של 2007 זה לא הפלייסטיישן של 2016 (ובטוח לא של 2017 או 18, כשיצא המשחק הבא שלהם) ונוטי דוג של 2007 זאת בטוח לא הנוטי דוג של 2016.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: E3 2016 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 05 מאי 2016, 17:53

avive כתב:בגזרת הPS4 אני מחכה לאיזשהו סימן מנאטי דוג על THE LAST OF US 2

זה לא יקרה. על פי מקורות בחברה, הוא ככל הנראה יוכרז ב־E32017 (שים לב: יוכרז. לא ייחשף בהכרח :) ).

DrKeo כתב:אני דווקא מקווה שTLOU ישאר חוויה סגורה בפניה עצמה. אולי הגענו ליום שחברה כמו נוטי דוג יכולה להסתמך על השם שלה במקום על השם של הפרנצ'ייז. הייתי רוצה לראות אותם עושים משחק מקורי, כמו TLOU, כל פעם. כלומר אלה אם יש להם איזו טרילוגיה אפית לספר או משהו כזה, פשוט TLOU הרגיש כמו סיפור עם התחלה, אמצע וסוף ואני לא בטוח שאני רוצה המשך.

אני לא חושב כך. האנושות נותרה מאוימת. מה קרה לאלי וג'ואל? יש עוד הרפתקה לספר. לא מדובר בסדרה חרושה. ההרחבה רק הוכיחה שיש עוד דברים מרתקים לספר, בין אם לפני עלילת המשחק ובין אם אחריה.

אגב, titan fall 2 זה לא פשוט COD: infinite warfare?

לא, כי החברה של Titan Fall 2 עושה משחקים הרבה יותר טובים. גם אני מצפה לחשיפה. הפעם יכלול קמפיין, ויגיע גם לפלייסטיישן :)

כמו שעומר ציין, זה קיים בגדול גם בקולנוע אבל הצד השני של הקולנוע, הסרטי איכות החד פעמיים עם התחלה, אמצע וסוף כמעט ואין בתעשיה. הייתי רוצה שTLOU יהיה כזה.

כי בסרטי איכות זה פחות מעניין לדבר על אותה משפחה בעלילה אחרת. במשחקים זה אחרת, בהם אתה מוכר גם משחקיות. אי־אפשר לחדש אותה מדי שנתיים–שלוש. כשיש רעיון חדש, אז יש תירוץ טוב להפוך זאת לסדרה חדשה (ברור שזה לא כלל ברזל, אך יש חברות שנוהגות כך).

מה זה משנה. העיקר שהיא יודעת לעשות משחקים מדהימים. אני לא חושב שמישהו מכם סבל מ־GTAV, כי הוא פשוט מדהים.

משחק חדש של נוטי דוג אומר מכירות טובות וצפיה לאיכות, זה לא ממש משנה אם מודבק לו השם J&D או אנצ'רטד או TLOU.

אז אם זה לא משנה בעיניך, התיק סגור :)
נערך לאחרונה על ידי רונן ב 05 מאי 2016, 17:55, נערך פעם 1 בסך הכל.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: E3 2016 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 05 מאי 2016, 17:55

לא, המקבילה של סוני היא דיסני, לא מארוול.
שוב, אנחנו מדברים פה על קנה מידה הרבה יותר גדול בתעשיית הסרטים על פני תעשיית המשחקים ולכן ההקבלה היא ממש לא מדויקת כמו שאתה מתאר.
מארוול הם אולפן, אולפן ענקי (שמתעסק כמובן לא רק בסרטים) שמאוד מצליח ומקבל יד חופשית לגמרי מדיסני לעשות מה שבא להם. מארוול הם הקול שמחליט איזה סרטים עושים, מתי, כמה יעלו, ואיך אבל בסופו של דבר הם נותנים דין וחשבון לדיסני. אם בעולם מקביל ולגמרי לא אפשרי מהיום כל הסרטים של מארוול הם כשלון כלכלי נוראי דיסני יבואו ויעמידו אותם במקום.
מארוול הם היוצרים של הסרטים שלהם, לצורך כך הם שוכרים במאים, אם במאי מחליט שלא בא לו על מה שמארוול החליט (כמו שקרה באנט מן למשל) אז הוא פשוט עוזב את הפרויקט ומגיע במאי אחר.
ניל דרוקמן וברוס סטראלי הם לא נולאן. הם שניהם עובדים של ND, נולאן הוא יוצר עצמאי שלא עובד בשביל WB והוא מחליט בעצמו מה בא לו לעשות לסרט הבא ומה בא לו אחרי זה. אם WB יחליטו שלא בא להם על זה, מפיצה אחרת בשמחה תקפוץ עליו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2016 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 05 מאי 2016, 18:43

Stick כתב:לא, המקבילה של סוני היא דיסני, לא מארוול.
שוב, אנחנו מדברים פה על קנה מידה הרבה יותר גדול בתעשיית הסרטים על פני תעשיית המשחקים ולכן ההקבלה היא ממש לא מדויקת כמו שאתה מתאר.
מארוול הם אולפן, אולפן ענקי (שמתעסק כמובן לא רק בסרטים) שמאוד מצליח ומקבל יד חופשית לגמרי מדיסני לעשות מה שבא להם. מארוול הם הקול שמחליט איזה סרטים עושים, מתי, כמה יעלו, ואיך אבל בסופו של דבר הם נותנים דין וחשבון לדיסני. אם בעולם מקביל ולגמרי לא אפשרי מהיום כל הסרטים של מארוול הם כשלון כלכלי נוראי דיסני יבואו ויעמידו אותם במקום.
מארוול הם היוצרים של הסרטים שלהם, לצורך כך הם שוכרים במאים, אם במאי מחליט שלא בא לו על מה שמארוול החליט (כמו שקרה באנט מן למשל) אז הוא פשוט עוזב את הפרויקט ומגיע במאי אחר.
ניל דרוקמן וברוס סטראלי הם לא נולאן. הם שניהם עובדים של ND, נולאן הוא יוצר עצמאי שלא עובד בשביל WB והוא מחליט בעצמו מה בא לו לעשות לסרט הבא ומה בא לו אחרי זה. אם WB יחליטו שלא בא להם על זה, מפיצה אחרת בשמחה תקפוץ עליו.

לפני שלוש שנים דיסני לא הייתה קיימת בכלל בתמונה של מארוול. מארוול הם אולפן, בדיוק כמו דיסני, הם פשוט מכרו את עצמם עבור כסף לאולפן גדול יותר. זה כמו שסוני תקנה את אקטיוויז'ן. אבל למה ללכת לדוגמאות של מארוול כשאנחנו מדברים על נאולן כשיש לך דוגמה מושלמת עם נאולן, WB. נאולן הוא חלק מחברת הפקות, WB הם האולפן שמממן אותם. זה בדיוק הקשר של סוני ונוטי דוג, אולי ההבדל היחידי הוא שבשלב כלשהו סוני קנו את נוטי דוג בזמן שWB עדין לא קנו את Syncopy.

בכל מקרה הנקודה היא הכסף אצל WB, הם נותנים ל-Syncopy (כשבראשם נאולן ואשתו) את הכסף לעשות מה שבא להם ו-Syncopy עושים באמת מה שבא להם. באותה צורה הכסף אצל סוני, הם נותנים תקציב לנוטי דוג (כשבראשם ניל, ברוס, אוואן וקריסטוף. ניל וברוס המקבילים לנאולן, אוואן וקריסטוף המקבילים לאשתו) ונוטי דוג עושים בתאוריה מה שהם רוצים. המבנה מאוד דומה, הנסיבות מאוד דומות (תאמין לי שבסרט של נאולן מכניסים הרבה יותר כסף מאשר במשחק של נוטי דוג) וחבל לי שהקונספט של סרטים מקוריים לא עובד באותה צורה.

אני מאוד אהבתי את TLOU, השלוש שעות הראשונות די משעממות אבל אחרי סצנה מסויימת המשחק מתחיל לתפוס תאוצה והוא פשוט נהדר עד סופו. אני אשמח לראות יום אחד TLOU 2 אבל אני לא רוצה לראות את נוטי דוג במעגל המשכים. הם דפקו ארבעה משחקי אנצ'רטד כמעט ברצף, יש גבול לכל תעלול. אני לא רוצה לראות עכשיו TLOU2-4 מעסיק אותם ב10 שנים הקרובות. אני רוצה לראות מהם משחקים חדשים, דברים רעננים ואולי ככה עוד 6 או 7 שנים, כשTLOU הוא קלאסיקה רחוקה אני אשמח אולי לראות המשך אם באמת בא להם.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: E3 2016 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 05 מאי 2016, 19:34

כן גם אני הייתי שמח, ובאמת חבל שבתעשיית המשחקים זה לא עובד ככה, אבל זו לא השאלה. השאלה היא למה זה לא עובד ככה.
בסופו של דבר אני לא מסכים שהתעשיות עובדות כל כך דומה ושND מקבילים בחופש וביכולת העצמאית שלהם לנולאן.
הדמיון היחיד שאני מוצא בין נולאן לND זה שהם שניהם הדוגמאות הקיצוניות ביותר בתוך תעשיית הבלוקבסטרים שלהם. העובדה שנולאן עושה מה שבא לו לגמרי וND, הקיצוניים ביותר בתעשיית המשחקים, לא עושים (מעשית, יכולים או לא זה כבר לגמרי תאורתי) רק מוכיחה את גודל ההבדל.
אבל, זה כבר סתם לטחון מים..

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2016 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 06 מאי 2016, 01:59

זה כבר עניין של הרצועה שסוני משחררת (או לא משחררת) להם. WB די טובים בקטע של חופש, הם עושים הרבה ניסויים.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: E3 2016 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 06 מאי 2016, 12:04

הם הרבה פחות מחויבים לאיזשהי דרישת קהל.
אנשים יראו את הסרטים שלהם אם הם יהיו טובים בכל מקרה, במידה והם לא טובים הם ימשיכו לראות סרטים אבל לא את שלהם, עד שהם יחזרו לעשות סרטים טובים.
סוני צריכה לפתות אנשים לקנות PS, ואז לגרום לאנשים להמשיך ולהשאר עם הPS שלהם. אם סוני משחררים יותר מדי ומאבדים שליטה אנשים יפסיקו לקנות PS.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38365
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: E3 2016 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 06 מאי 2016, 15:40

שנה אחת ממש רעה יכולה למוטט אולפן, תראה מה קרה לMGM לפני שנתיים. סוני יכולה לשרוד גם אם היא לא תוציא משחק אחד טוב במשך שנתיים (ע"ע השנתיים הראושנות של הפס4 :)). כל הקונספט של במאי או סטודיו עם שם גדול כמו VALVE או בליזארד או נוטי דוג הוא שכשהם מוציאים משהו חדש, זה יכול להיות אנספשן או OVERWATCH או TLOU, יש הרבה רעש מסביב וכל עוד האיכות טובה המכירות יהיו גם. כל נושא דרישת הקהל לא ברור לי, ממתי מפיצות מחפשות בפורומים באינטרנט איזה משחק לפתח? הסיבה שעושים המשכים היא לרוב כי זה כסף בטוח יותר ממשהו חדש לגמרי, זה הכל. אבל כשיש מישהו כמו נאולן או VALVE מחובר לשם של המשחק/סרט, הסיכון פחות או יותר נעלם כל עוד האיכות עומדת.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
רונן
Veteran
הודעות: 1069
הצטרף: 15 אפריל 2013, 14:28

Re: E3 2016 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי רונן » 07 מאי 2016, 19:49

DrKeo כתב:שנה אחת ממש רעה יכולה למוטט אולפן, תראה מה קרה לMGM לפני שנתיים. סוני יכולה לשרוד גם אם היא לא תוציא משחק אחד טוב במשך שנתיים (ע"ע השנתיים הראושנות של הפס4 :)).

אך ככל שאתה עושה עבודה רעה, כך קשה יותר להחזיר בך אמון מולהשתקם, וזה גם תלוי בטעויות או בהחלטות הנכונות של מתחריך.

הדרימקאסט של סגה הייתה קונסולה מדהימה. סגה הייתה חדשנית ואיכותית מאוד בתקופה הזאת, פי כמה יותר מהתנהלותה עם ה־Sega CD והסאטורן, ובכל זאת זה לא עזר לה בגלל האמון המרוסק בסגה. אם סוני לא הייתה חוזרת לעצמה עם ה־PS3, לא בטוח שקונסולת ה־PS4 הייתה מצליחה יותר מהקונסולה של מייקרוסופט. זכור שאחת הסיבות לפיגורה של מייקרוסופט אלו טעויותיה טרום ההשקה. זה פגע בה מאוד תדמיתית.

לכן זה מה שאמרתי, זה תלוי גם בטעויות המתחרים, ואתה לא מתכנן את צעדיך לפי טעויות עתידיות של המתחרים שלא בטוח שיקרו. הסיכונים צריכים להיות מחושבים.
עורך לשון ומגיה, מנהל בפייסבוק קבוצת אוכל גדולה (מונה 45,000 חברים) וקבוצת גיימרים ('בחזרה למשחק').

kririn
Sage
הודעות: 5024
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: E3 2016 - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי kririn » 08 מאי 2016, 00:29

לדרימקסט היו יותר בעיות ,רק מבעיות אמון של לקוחות ,למרות שזה אחת הסיבות
היו עוד סיבות

1-לא היה לו כונן DVD ,היה לו כונן אחר ,שהריץ דיסקים יעודים של 1 גיגה ,לשם השוואה ,סוני וMS הוציאו קונסולות בדור הזה
שתמכו ב8 גיגה בערך
הגימקיוב כניראה הריצה משחקים על DVD מוקטן ,של 1 וחצי גיגה ,גם בעיתי
אבל לא כמו הדרימקסט
ראיתי מודים שפשוט הרחיבו את הכונן ,ומשחקים פרוצים רצו על דיסקים של DVD ,ככה שכניראה לקיוב גם היה DVD
אבל לדרימקסט לא

דבר שני ,הגימפאד ,לא הייתה לו אנלוגית נוספת ,לPS2 היה ,לXBOX היה ,לגימקיוב בערך היה
אבל לא לדרימקסט ,במקום היה לו כרטיס זיכרון ששימש גם מסך לגימפאד וקונסולה נידת ,אבל זה היה גרוע ,כי הטכנולוגיה לא הייתה בשלה למוצר איכותי בסגנון במחיר נמוך

דבר שלישי -היו כמה חברות צד שלישי שהחליטו לא לתמוך בקונסולה ,במיוחד EA

ודבר אחרון ,סגה דיממה כסף באותה התקופה ,ברגע שהמתחרות יצאו ,המלחמה הייתה כבר גמורה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 84 אורחים