dean כתב:טוב אנחנו לקראת E3, תקופה שבא אני אוהב להיות קצת יותר פעיל כאן. השערות סבירות שלי:
- ירידת מחיר ל PS4
- סוני לא תדבר על הנאו למרות שהוא יוצא השנה. היא תכריז עליו בסוף אוגוסוט תחילת ספטמבר לדעתי.
- מיקרוסופט תציג גרסת סלים שתגיע למדפים כבר החודש ואולי תדבר על אקסבוקס חדש למרות שהוא יצא רק בסוף השנה הבאה.
- נינטנדו יהיו פחי זבל כרגיל.
- מאמין שנראה את God of War 4
- מאמין שנראה את המשחק החדש של Bend.
- ולהימור הכי גדול שלי, אני חושב שאנחנו נראה במסיבה של מיקרוסופט את היילו גירס ופורצה כמו כמעט כל E3 בעשור האחרון.
DrKeo כתב:חוץ מאשר הקטע של קבלת הטייטן כפרס לרצף הריגות, אני חושב שכל השינויים שהם עושים ל-TF2 נהדרים.
DrKeo כתב:הוצאות להורג זה בגוף שלישי? זה קצת מבאס, אין לי כוח שישגעו לי את העין בקפיצות בין פרספקטיבות. בכל מקרה נשמע שרוב השינויים טובים אז אני אשמור את הביקורות שלי על הדברים שפחות נראים לי ליום שאני אשחק בו. אני רק חייב לציין שלתת טייטן על פי הריגות הופך אותו לכלי לשחקנים הטובים בלבד וזה נורא לא TF. הדרך היחידה לפצות על זה היא גם הריגת דמויות AI מקרב אותך מהר יחסית לקבל טייטן.
DrKeo כתב:הכל דלף לפני אז לא הפתעה גדולה
Klayman כתב:אם הייתי עיתונאי ב e3, הייתי עושה בדיוק את אותו הדבר. וcod נראה ממש טוב השנה. הטריילר מהמסיבה של סוני מגניב לאללה! אם היו אומרים שזה משחק אחר, ולא אחד מסדרת cod, רוב הסיכויים שכל ההייטרים היו מתלהבים מאוד.
Laskin כתב:גם אני חושב שCOD היה מדהים השנה... לא יודע אם כל משימה תהיה כמו זו שהראו - אבל זו הייתה משימה ממש מדהימה ומגוונת.
ונדב - לא, אני לא חושב שזה יוצר יותר דיסאוריינטציה. הקפיצה למבט שלישי אמורה לאפשר לך שליטה על המצלמה בזמן האנימציה, ומן הסתם בגלל שהיא במבט שלישי - המצלמה מתרחקת ונותנת לך לראות יותר ממה שקורה מסביב. אני זוכר כשBATTLEFRONT החדש יצא ואנשים מסויימים שיחקו בו ממבט שלישי ולא הבנתי למה לעזאזל ואיך אפשר... אבל אחרי שחקרתי קצת בנושא - ראיתי שזה נותן לך יתרון מאוד משמעותי בגלל שדה הראייה שפתאום התרחב לו, ואנשים שמשחקים בזה ממבט ראשון אשכרה נמצאים בחסרון. פה מדובר במשהו שונה, אבל בזמן אנימציות ממבט ראשון אתה לא יכול לשלוט במצלמה, כי אתה כאילו רואה את זה מנקודת המבט שלו, וזה "חסרון" לעומת מבט שלישי, ללא ספק, במשחק תחרותי שיכולים לבוא מאחוריך במשך 2 שניות ואתה בכלל לא מודע לזה.
אפילו אם זה "זום אאוט" ממש קטן שלא נותן לך יתרון רציני - לפחות אתה מסוגל להסתכל לצדדים ולדעת מה קורה בינתיים מסביב... כל שנייה מאוד חשובה במשחק כזה. אני חושב שזו החלטה נכונה, אם מבצעים את זה כמו שצריך כמובן. כמה שהאנימציה יותר ארוכה - ככה זה יותר חשוב, אז כמובן שזה אמור להיות יותר חשוב כשאתה נכנס לטיטאן מאשר בהוצאות להורג, אבל זה חשוב כך או כך.
Nucleus_Dawn כתב:נדב, אתה מרגיש דיסאוריאנטציה בOverWatch, כשאתה משתמש בULT של הריפר ומסתכל עליו מלמעלה? אתה מרגיש דיסאוריאנטציה כשאתה משתמש בזה של ג'אנקראט ובכלל מתגלגל עם הצמיג למקום אחר לגמרי במפה?
אין בעיה עקרונית עם הוצאות להורג בגוף שלישי. בוודאות אפשר לעשות את זה נכון. אני אפילו לא בטוח אם זה קשה במיוחד לעשות את זה נכון.
swiss-the-engine כתב:כן הrisk reward הוא לגמרי זמן האנימציה שאתה תקוע בה בשביל משהו שהוא סתם גלורי קיל ולא יותר מזה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 29 אורחים