עמוד 2 מתוך 4

Re: DOOM – הדיון הרשמי

פורסם: 15 מאי 2016, 14:35
על ידי Death_119
כזה?
תמונה

Re: DOOM – הדיון הרשמי

פורסם: 15 מאי 2016, 14:37
על ידי MGS FREAK
גם בדום היה את הקטע של שילוב בשר עם מכונה עם מוטיבים שטניים. קוויק צריך למצוא את הייחוד שלו ומשם להמריא. לדעתי זה צריך להיות הדיסוננס בין נשקים מודרנים לאויבים בהשראת פנטזיה-מכנים-HR גייגר לסביבה גותית תעשייתית.

קולקטייבל מגניב מדום :lol: :

ספויילר: הצג
תמונה


(בספוילר למי שרוצה להימנע מזה)

Re: DOOM – הדיון הרשמי

פורסם: 15 מאי 2016, 15:15
על ידי DrKeo
זה קצת הפוך על הפוך כי הרווננט היה שד בצורה שלד שלבש שריון עם שני רובים ורק בדום 3, אחרי טרילוגית קווייק, קבל את המתכות לתוך הבשר. היו בעבר אוייבים עם אלמנטים מכנים בדום 1-2 אבל רוב אוייבים הם פשוט שדים שונים, בכל זאת פלישה מהגהנום וזה. בQ2 כל הקונספט היה שכל האוייבים היו בני אדם שעברו מודיפיקציה, כלומר שהאוייב לוקח את הגופות או שבויים ומשתמש בהם כדי לבנות את הצבא שלו.

דווקא לחזור לQ1 זה הכי דום שיש, לא רק שהכל סובב סביב בדיוק אותה עלילה (באחד זה פורטל לגהנום, בשני זה פוטרל למימד מקביל) אלה גם האוייבים היו דומים יותר לדום 1-2 בגלל שהם היו ברובם מפלצות אורגניות ובני אדם מעוותים. Q1 יותר גות'י, Q2 יותר תעשיתי, אבל לי אין ספק שQ2 יותר רחוק מדום מאשר Q1. כך או כך שניהם משחקי id, הם דומים אין מה לעשות, בדיוק כמו שמשחקי אפיק דומים (אפשר לחשוב מה ההבדל הגדול בין העיצובים של גירס לUT למשל) כך גם המשחקים של id אבל אם מפתחת ב2016 לא מסוגלת לשמור על הלוק והאוירה של קווייק בלי לגרום לו להראות ולהרגיש בול כמו דום אז אולי צריך למצא מפתחת אחרת.

Re: DOOM – הדיון הרשמי

פורסם: 15 מאי 2016, 15:21
על ידי Death_119
האוייב הבסיסי בדום זה הpossessed, אדם שהאויב לקח את גופו ומשתמש בו. שמע, הקונספטים זהים. אתה בעצמך מתרגז על המולטי של דום, כי? אתה רואה בו קוויק, לא כי באמת הוא לא מממש גרסה מוצלחת של מולטי של דום. שני המשחקים הם משולבים בצורה כזאת או אחרת. אנשים לא באמת מבדילים. אין סיבה לקוויק כי קיבלת דום שהוא קוויק, דום בסיסי, רק הרבה יותר מהיר ועם רכיב מולטי פלייר Arena איכותי, דום + קוויק.

Re: DOOM – הדיון הרשמי

פורסם: 15 מאי 2016, 15:22
על ידי DrKeo
Death_119 כתב:האוייב הבסיסי בדום זה הpossessed, אדם שהאויב לקח את גופו ומשתמש בו.

שד, כמו 100% מהאוייבים בדום כש90% מהם לא מכונות.

וכן, ברור שהקונספטים זהים, אין באמת הבדל בין דום לקווייק בסופו של דבר, זה אותו משחק בדיוק עם setting טיפה שונה וארסנאל נשקים טיפה שונה. לזה יש יותר שדים, לשני יש יותר רובוטים מכאנים מלאים בבשר, לזה יש BFG, לשני RailGun וכך הלאה. בסופו של דבר שניהם "משחק id"

Re: DOOM – הדיון הרשמי

פורסם: 15 מאי 2016, 15:23
על ידי Death_119
אם לדייק, לא כולם שדים, רובם בני אדם. האוייב הראשון שאתה פוגש זה בן אדם. נדב, קנה את דום ובוא נשחק במולטי, זה פשוט קוויק, לא צריך לפחד. ובמקום פס קול מטאליסטי משהו התינוקות של כולנו יעשו גרולינג ברקע כי הם התעוררו משינה. אל תתקתנן. המשחק שווה את זה, תאמין לי. אני מוכן גם להתקין Roger wilco אם זה יעודד אותך לחזור :D. וזה עוד בא ממשהו שהוא בCamp UT שסלד מקוויק 3 שהוא לא משחק רציני בכלל, הכל צבעוני ורק עושים rocket jump.

Re: DOOM – הדיון הרשמי

פורסם: 15 מאי 2016, 15:29
על ידי DrKeo
אבל שחקתי במולטי של דום ולא נפלתי, הוא אבד משהו בדרך עם הloadouts והסרת הקונספט של השליטה במפה. זה מרגיש כמו שלבים של משחק של id, אין ספק, אבל הגיימפליי שונה לגמרי. אבל בכל מקרה אני אקנה אותו בשביל הסינגל ואני אזרום איתך על המולטי אם תרצה, אני פשוט לא בטוח עדין מתי.

Re: DOOM – הדיון הרשמי

פורסם: 15 מאי 2016, 15:31
על ידי MGS FREAK
טוב חבר'ה, עשו לעצמכם טובה ותראו את שני הסרטונים האלה:





שניהם ברמה הגבוהה ביותר (גם שאר הסרטונים של אותו משתמש) על ההשראה, השפעה וחדשנות שהמשחקים הללו הביאו.

Re: DOOM – הדיון הרשמי

פורסם: 15 מאי 2016, 16:31
על ידי MGS FREAK
אלוהים איזה ביזיון, מי לעזאזל שיחק בסרטון הזה ?


Re: DOOM – הדיון הרשמי

פורסם: 15 מאי 2016, 18:52
על ידי DrKeo
MGS FREAK כתב:אלוהים איזה ביזיון, מי לעזאזל שיחק בסרטון הזה ?


נראה כמו אדם עם שלט שמשתמש בשלט בפעם הראשונה בחייו.

Re: DOOM – הדיון הרשמי

פורסם: 15 מאי 2016, 20:37
על ידי Nucleus_Dawn
MGS FREAK כתב:אלוהים איזה ביזיון, מי לעזאזל שיחק בסרטון הזה ?



התיאוריה שלי היא שזה ניסוי גאוני שבדק עד כמה יפריע לאנשים אם הגיימפליי שהם מקליטים משוחק ממש גרוע. הניסוי גם עבד עם כל הדיסלייקים שרק גורמים לסרטון להחשף יותר וכמובן ששיתופים כמו זה שפה. לא יפתיע אם גם בגיימפליי הבא שהם ישחררו, השחקן יהיה ממש מעפן.

Re: DOOM – הדיון הרשמי

פורסם: 15 מאי 2016, 22:27
על ידי kririn
DrKeo כתב:
Death_119 כתב:האוייב הבסיסי בדום זה הpossessed, אדם שהאויב לקח את גופו ומשתמש בו.

שד, כמו 100% מהאוייבים בדום כש90% מהם לא מכונות.

וכן, ברור שהקונספטים זהים, אין באמת הבדל בין דום לקווייק בסופו של דבר, זה אותו משחק בדיוק עם setting טיפה שונה וארסנאל נשקים טיפה שונה. לזה יש יותר שדים, לשני יש יותר רובוטים מכאנים מלאים בבשר, לזה יש BFG, לשני RailGun וכך הלאה. בסופו של דבר שניהם "משחק id"



המשחקיות בהתחלה היה שונה
לדום המקורי, לא היה למעלה למטה, בשליטת שחקן
זה היה אוטומטי

בקוויק שליטת שחקן

חוץ מזה קוויק מקורי היה אחד מהfps
הראשונים בגרפיקת פוליגנים

Re: DOOM – הדיון הרשמי

פורסם: 16 מאי 2016, 22:34
על ידי רונן
אני מסכים עם כל רשמיכם: הוא בהחלט FPS הנבדל בנוף. אין עוד FPS כמוהו. לא נמצא כאן עלילה בעלת משמעות, אין קטעי מעבר מושקעים, אך אצלו המונח "טיפשי" פשוט מושלם. המשחקיות הרבה יותר מגניבה ומטורפת מהאחרים. הוא אפילו עושה כמה דברים חדשים, כמו קטעי המילי. אני לא חושב שזה נעשה לפני כן בז'אנר הזה ובטח לא באופן הזה. זה משתלב נהדר אם שאר המשחק.

אף שהמשחקיות כביכול "חסרת מוח", יש בה עומק: ניצול Power up בעיתויים נכונים, שימוש נכון במסור (הוא משחרר תחמושת מהאויבים), ושימוש בנשקים חזקים מדי יכול להרוג את האויבים מיד, לכן אם השחקן קצר בחיים, כדאי לו להשתמש בנשק אחר שרק יהמם אותם כדי לקצור מהם יחידות חיים. ועוד לא דיברתי על מערכת השדרוגים העמוקה.

אהבתי שאת שלבי האתגר אפשר לבצע גם מחוץ למשחק כי הם ממש קשים. כל אלפית שנייה חשובה בהם.

בצד הפחות חיובי:

1. יש יותר מדי פלטפורמינג לטעמי. זה משחק יריות, לא פלטפורמה. אך אני מניח שזה היה חשוב כדי להיות נאמן למשחקיות המקורית הייחודית.
2. אני מרגיש שכמה מהשדרוגים אינם מהותיים (למשל, שיפור מהירות החלפת נשקים. אני לא בטוח שזה מה שמבדיל בין הצלחה לכישלון, ואפשר להחליף גם בתפריט המרקע הקופא).

על אף הסייגים (יש כאלה על כל משחק), אני ממש נהנה ממנו.

מתוך אחת הביקורות האחרונות שפורסמו:

And it works in a game like this. It’s a big, goofy action game, it knows what it is, and it does that best. The gameplay in Doom is phenomenal. I can’t remember a time when I had this much fun with a shooter.

מקור

התרשמתי מהביקורות הפחות מחמיאות שהן מבקרות אותו בגלל מה שהוא התכוון להיות (ובהצלחה). זה כמו שאני אבקר משחק כדורגל.

המשחק הזה עשה לי חשק להשיג את את וולפשטיין האחרון. הבנתי שגם הוא היה מצוין.

Death_119 כתב:ign פרסמו משהו בעמוד פייסבוק שלהם, הם קראו לזה "ביצת פסחא", פה היו מכנים זאת "קלקלן", אין להם בושה.

חחח זה השם העברי לספוילר.

ואם IGN הייתה קופצת מהגג, היית קופץ גם? אתה הופתעת מאוד כשהגעת לקטע, בטח קפצת בהתלהבות. לאחרים לא מגיע? :)

Re: DOOM – הדיון הרשמי

פורסם: 16 מאי 2016, 22:38
על ידי רונן
אגב, מישהו מכם מצא לפחות ידית סודית אחת שנותנת גישה לשלב דום מקורי? שמעתי שקיימת ידית בכל שלב, ולא מצאתי ידית אחת. הבנתי שהן חבויות ממש טוב.

זה נכון שהן קיימות או המצאה?

הנה הסיכום מהביקורת שהבאתי לעיל. ההשוואה ממש יפה ומסבירה כיצד צריך לראות אותו (חוזרת על מה שכתבתי במילים אחרות):

Overall, Doom reminded me that games used to just be fun. It’s an polished and incredibly enjoyable game that blends old-school sensibilities with new-school quality. I appreciate a steak, but every now and again, all I want is a delicious, greasy burger. Doom is that burger.

Re: DOOM – הדיון הרשמי

פורסם: 16 מאי 2016, 23:05
על ידי רונן

Re: DOOM – הדיון הרשמי

פורסם: 17 מאי 2016, 00:24
על ידי DrKeo
וולפנשטיין לא דומה בכלל לדום אם זאת הסיבה שהוא מגרה אותך, זאת גם לא אותה מפתחת. מה שכן הוא משחק מאוד חביב, לא הייתי מגדיר אותו יותר מזה.

Re: DOOM – הדיון הרשמי

פורסם: 17 מאי 2016, 02:23
על ידי BiA
רונן, הידיות אכן קיימות :)
ההשראה לגלורי קילס באה מ-Brutal Doom אני מניח, אבל הם עשו מקצה שיפורים.

Re: DOOM – הדיון הרשמי

פורסם: 17 מאי 2016, 10:45
על ידי MGS FREAK
ההשראה לגלורי קילס היא אכן מברוטל דום (כמעט בטוח שאמרו את זה באופן מפורש פעם). המשחק היחיד בז'אנר שעשה משהו דומה הוא קילזון 3 עד כמה שזכור לי.

Re: DOOM – הדיון הרשמי

פורסם: 17 מאי 2016, 11:59
על ידי DrKeo
למי שיש כרטיס AMD, תורידו מהר את הHOT FIX שיצא היום. ההפרש ביצועים די תהומי, איזה 30%+ יותר ביצועים.

Re: DOOM – הדיון הרשמי

פורסם: 17 מאי 2016, 16:11
על ידי רונן
המשחק קיבל עוד כמה תשיעיות. הממוצע שלו התייצב מעל 8. אני שמח שמשחק זוכה להערכה הראויה לו.

Re: DOOM – הדיון הרשמי

פורסם: 17 מאי 2016, 19:12
על ידי MGS FREAK
העניין הזה עם המולטיפלייר מטריף אותי.

אני לא מבין איך היה להם את האומץ והתעוזה ללכת נגד הטרנדים הנוכחיים של שוק ה-FPS ולתת לנו קמפיין ייחודי כזה, ובמקום לעשות במולטפלייר משהו בסגנון קוויק 3 (כמו שיכלו לעשות בלי בעיה, הכל שם) קיבלנו הייבריד היילו-קוויק בתוספת ה-Burn Cards המיותרים מטייטנפאל ושדים שוברי איזון.

חבל לי כי זאת הייתה יכולה להיות חבילה מושלמת והמולטיפלייר לבדו היה יכול להיות גורם משיכה למשחק אם היה נעשה ברמה של משחקי המולטיפלייר של סוף שנות ה-90. העניין אפילו בולט בולט וצורם יותר אם לוקחים בחשבון את ההצלחה האדירה של (הבטא) Overwatch שאמנם רחוק מקוויק 3 ודומיו אבל גם רחוק עוד יותר מסגנון המולטיפלייר שהשוק רווי בו והראה שהקהל צמא לגיוון.

Re: DOOM – הדיון הרשמי

פורסם: 17 מאי 2016, 20:48
על ידי DrKeo
אני לא חושב שהשדים הם מה שמפריע, תמיד היה במולטי של id סוגים שונים של powerups והם היו חלק מהשליטה במפה. הבעיה של דום היא הload outs בעיקר, זה שיש לכל אחד את הנשק שהוא רוצה במקום לתת לשליטה במפה לקבוע למי יש איזה נשק וכמה תחמושת פשוט שוברת את הגיימפליי id הקלאסי מהבסיס. הקלפים הם רק חטא על פשע :/

Re: DOOM – הדיון הרשמי

פורסם: 18 מאי 2016, 00:07
על ידי רונן
ג'ים סטרלינג ממש החמיא למשחק.

ציטטות נבחרות: "המשחק שלא ידעתי שאני צריך נואשות", "משחק מטומטם ביותר במובן החיובי ביותר של המילה", "ID יודעים בדיוק במה הם טובים ועושים את זה".

הוא אפילו שיבח את העלילה. זה מפתיע. לא ממש עקבתי אחריה כך שאני לא יכול לדבר בשבחה או בגנותה, אבל לא שיערתי שהיא טובה. לא חשבתי שהיא צריכה להיות. זה משחק "המבורגר", לא משחק "סטייק", כפי שאחד המבקרים הפליא לתאר, ובתור שכזה, הוא עושה נכון את מה שהוא אמור לעשות (גם סטרלינג הגדיר זאת יפה: "משחק מטומטם במובן החיובי של המילה").

(מקור)

Re: DOOM – הדיון הרשמי

פורסם: 18 מאי 2016, 00:15
על ידי רונן
הנה קומיקס מצחיק, זה מצחיק אותי בפרט כי גם בי עברה המחשבה הזאת בזמן ששיחקתי:

תמונה

Re: DOOM – הדיון הרשמי

פורסם: 18 מאי 2016, 10:12
על ידי Death_119
תגידו, מניסיון, כל המקומות עם הSecretes, זה נגיש תמיד מהנקודה שאתה יכל לעזוב את האזור הספציפי (השלבים גדולים ויש חלקים שברור שאתה עוזב חלק גדול בשלב לחלק אחר), או שיש קטעים כמו במטרואיד שמה שנראה נעול באמת נעול ונפתח רק בהמשך.