עמוד 7 מתוך 7

Re: מסיבת העיתונאים של סוני - E32016

פורסם: 16 יוני 2016, 13:44
על ידי Laskin
אני בכלל מציע להעביר את כל ההודעות האחרונות בנושא הזה לנושא של אקסבוקס או משהו... גלשנו בטעות. מצד שני, זו E3 אז זה לגמרי סביר שזה מה שיקרה.

ובינתיים:

רשמים טובים לHORIZON רצים באינטרנט, התלונה היחידה בערך היא על אנימציות הדמויות כשהן בדיאלוג, והטקסטים עצמם שמרגישים סוג ב'. כל השאר די מורכב משבחים...

והפתעה גדולה - אנשים ששיחקו בדמו של BATMAN VR אומרים שזה פשוט מצויין, וגרג מילר לפחות אמר שזו הייתה אחת החוויות הכי אדירות שלו. זו עדיין תהיה יותר "חוויה" ממשחק של ממש, אבל זה עושה רושם של משהו מושקע מאוד, לפי מה שהכתבים שניסו אותו אמרו.
חבל רק שזה יוצא רק לPS VR, לפחות בינתיים, כי אני בטח שלא הולך לקנות את הדבר הזה.

Re: מסיבת העיתונאים של סוני - E32016

פורסם: 16 יוני 2016, 15:18
על ידי DrKeo
כל התוכן PS VR מהמפיצות נשמע כמו דמו טכני. אם רוצים למכור לנו VR צריך משחקים אמיתיים ולא חוויות של 20 דקות. FO4 זה צעד ראשון טוב (למרות שנראה שהוא לא בא לפסVR) וגם RE7 זה צעד חיובי אבל קשה לי להאמין שמישהו באמת יקנה את זה בשביל חוויות חד פעמיות של 20 דקות.

Re: מסיבת העיתונאים של סוני - E32016

פורסם: 16 יוני 2016, 16:41
על ידי Laskin
תלוי כמה יעלו הדמואים האלה.
אבל דווקא סוני היחידים שנראה שממש משקיעים יפה ומביאים כבר תוצאות (בהמשך ברור לי שהאוקולוס יעקפו אותם בסיבוב), יש להם כמה משחקים של ממש ולא רק דמואים בדרך, כמו מה שראינו בתצוגה עכשיו, שמתרחש בחלל - FARPOINT או המשחק של גרילה RIGS שנראה כמו משחק ספורט וכולם אומרים שהוא ממש מהנה, יש את ACE COMBAT 7 שבטח נראה בTGS, יש את GT SPORTS שבטוח גם נראה איך הוא עובד בVR בטוקיו, יש את BATTLEZONE שנראה ממש טוב לVR, ויש גם UNTIL DAWN שהוא אולי מסילה אבל יכול להיות טוב יותר מכל מה שיש כרגע באוקולוס בז'אנר, ויש את REZ שחשבתי שלא נראה משהו אבל גם הרשמים שלו סבבה+, יש את GOLEM שיש לו פוטנציאל... כל אלו בלעדיים לPS VR ומשחקים מלאים לכל דבר.
יש גם את החוויות הבלעדיות של BATMAN, STAR WARS, יש את ROBINSON הזה של קרייטק שנראה מעולה, LONDON HEIST...

קיצר - הרבה תוכן בלעדי מעניין יחסית למה שחשבתי שיהיה להם.

Re: מסיבת העיתונאים של סוני - E32016

פורסם: 16 יוני 2016, 16:46
על ידי DrKeo
ונניח שהם יהיו חינם. אתה מוציא 400$ שזה יותר מכל קונסולה שכרגע בשוק (לא כולל שני שלטי MOVE ומצלמה) ומשחק במה? ארבעה דמואים של 20 דקות ואולי ב-RE7 שאפילו לא בנוי לזה במיוחד? יש פוטנציאל והכל טוב ויפה אבל מי שקונה היום משקפי VR, גם אלה של סוני וגם של הPC, כנראה שיש לו יותר מדי כסף לבזבז. אולי המשקפיים יהיו מגניבים עוד שנה או שנתיים, כרגע הם מכשיר לטק דמואים ב400+ דולר.

Re: מסיבת העיתונאים של סוני - E32016

פורסם: 16 יוני 2016, 17:17
על ידי Laskin
אבל GT:S, ACE COMBAT, RIGS, BATTLEZONE, FARPOINT וכו' הם משחקים מלאים, וגם EVE:V שהוא לא בלעדי אבל גם מלא לגמרי, ובשבילם קונים את המכשיר (היקר מאוד, ללא ספק) הזה.
ה"דמואים" זו רק חוויה משלימה.

Re: מסיבת העיתונאים של סוני - E32016

פורסם: 16 יוני 2016, 18:10
על ידי DrKeo
כן? מישהו מהמשחקים האלה (שאלוהים יודע מתי הם יצאו) מושך אותך חוץ מ-GT? אולי EVE עם ממוצע 64 וממוצע ביקורות משתמשים 4?

Re: מסיבת העיתונאים של סוני - E32016

פורסם: 16 יוני 2016, 18:11
על ידי bozeman
זה העלה בי חיוך

תמונה

Re: מסיבת העיתונאים של סוני - E32016

פורסם: 16 יוני 2016, 18:21
על ידי swym
Laskin כתב:ובינתיים:
רשמים טובים לHORIZON רצים באינטרנט, התלונה היחידה בערך היא על אנימציות הדמויות כשהן בדיאלוג, והטקסטים עצמם שמרגישים סוג ב'. כל השאר די מורכב משבחים...

הא, זה בדיוק הדבר שהפריע לי שם גם בסרטון של טרום E3. אבל בתכלס אחרי התצוגה במסיבת העיתונאים עצמה זה הפך למשחק הכי מעניין שלהם מבחינתי: הגיימפליי נראה מבטיח והעולם הפתוח שם מרגיש פשוט מצויין.

Kazz כתב:בלי קשר לסוגיית גרסאות מחשב, הליין-אפ של סוני מגוון יותר, מסקרן יותר ומשלב IP חדשים וקיימים (וגם GOW עובר שינוי ניכר). אצל מיקרוסופט זה היה כמעט הכל 'הנה המשך צפוי למשחק שאהבתם ומכר טוב'

תרצה להרחיב על זה רגע? במסיבת העיתונאים עצמה ספרתי את דטרויט, days gone, the last guardian, death standing ו-horizon במסיבת העיתונאים של סוני. ומצד שני את recore, sea of thieves, scalebound ו-inside במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט.
זה לא מרגיש כמו הבדל כזה גדול בטיפוח IP חדשים, ובטח לא כשלוקחים בחשבון את תאריכי היציאה וזמני הפיתוח (the last guardian ו-detroit הם כל כך עתיקים שהם הופיעו על הPS3 באיטרציה הראשונה שלהם).

Re: מסיבת העיתונאים של סוני - E32016

פורסם: 16 יוני 2016, 18:42
על ידי DrKeo
ו-death stranding הוא משחק סוף דור שיצא באיזה 2019 או 2020, עד אז מי יודע על כמה IP חדשים מיקרוסופט או סוני יכריזו.

Re: מסיבת העיתונאים של סוני - E32016

פורסם: 16 יוני 2016, 19:39
על ידי Kazz
התכוונתי לכל הליין-אפ ולא רק מה שהיה במסיבה.

לא הייתי מכליל את Inside כי אין לי מושג מה הסיכום לגבי גרסת פס4 בעוד שהמשחקים של סוני לא ייצאו לאף מקום אחר. תוסיף לסוני משחקים כגון Wild ודרימז ואת כל המשחקים הקטנים יותר כמו קילסטריין, באונד, מאטרפול, edith finch, המשחק של Jaffe ועל זה משחקי VR כמו RIGS וfarpoint ואחרים ועל זה משחקים יפניים כמו Nioh שכרגע ידוע שהם רק לפס4.

הליין-אפ של מיקרוסופט יותר מצומצם ומסתמך על פרנצ'ייזים קיימים. ב2017 ייצא פורזה 7. ב2018 יהיה FH4 והיילו 6 (אני לא מניח שהם יישגרו את היילו 6 וHW2 באותה שנה וגם לא נראה שהיילו 6 בשלב מתמקדם כדי שייצא בשנה הבאה).

מבחינת הספק של הוצאות ושבכל בשנה ייצאו X משחקים 'גדולים' למיקרוסופט בהחלט יש יתרון אז אם זהות המשחקים האלה לטעמך אז אחלה. אבל אם אני צריך לתת דעה ללא-פניות כמה שיותר לגבי טיפוח זכיונות ושילוב של מבוסס עם חדש ואי-צפיות של הליין-אפ אז סוני עושים זאת יותר בצורה משמעותית.

Re: מסיבת העיתונאים של סוני - E32016

פורסם: 16 יוני 2016, 21:16
על ידי DrKeo
אין ספק שהשנה סוני מככבת במקוריות עם gt 7, אנצ׳רטד 4, street fighter 5 ו-רצ׳ט וקלאנק 394 :)

אני מסכים בכלליות שסוני שמה יותר כסף על aaa מקוריים אבל אני לא חושב שיש הבדל בכמות. ביחוד שהמשכים סוני לא תכריז שנים מראש ועל מקוריים כן. למשל על gt8 לא ידברו עכשיו אבל על death stranding כן למרות שיש מצב טוב שgt8 או רצ׳ט הבא כנראה יצאו קודם.

Re: מסיבת העיתונאים של סוני - E32016

פורסם: 16 יוני 2016, 22:00
על ידי Kazz
אמרתי שיש שילוב של חדש עם קיים. כרגע לסוני יש הרבה יותר משחקי IP חדשים מוכרזים בפיתוח מאשר מיקרוסופט. סווים מנה 4 כאלה של מיקרוסופט (ואין עוד למיטב זכרוני) ואני מניתי מסוני 14 כאלה מהראש. זה הבדל ניכר.

Re: מסיבת העיתונאים של סוני - E32016

פורסם: 17 יוני 2016, 01:57
על ידי Walle
swym כתב:
Kazz כתב:בלי קשר לסוגיית גרסאות מחשב, הליין-אפ של סוני מגוון יותר, מסקרן יותר ומשלב IP חדשים וקיימים (וגם GOW עובר שינוי ניכר). אצל מיקרוסופט זה היה כמעט הכל 'הנה המשך צפוי למשחק שאהבתם ומכר טוב'

תרצה להרחיב על זה רגע? במסיבת העיתונאים עצמה ספרתי את דטרויט, days gone, the last guardian, death standing ו-horizon במסיבת העיתונאים של סוני. ומצד שני את recore, sea of thieves, scalebound ו-inside במסיבת העיתונאים של מיקרוסופט.
זה לא מרגיש כמו הבדל כזה גדול בטיפוח IP חדשים, ובטח לא כשלוקחים בחשבון את תאריכי היציאה וזמני הפיתוח (the last guardian ו-detroit הם כל כך עתיקים שהם הופיעו על הPS3 באיטרציה הראשונה שלהם).


באמת שאני לא יודע אם אתה רציני, אני יודע שאתה כל-כך רוצה להצדיק את מייקרוסופט אבל בחייאת זה כבר מגוחך.
אתה באמת משווה את המשחקים האלה שציינת של סוני לשל מייקרוסופט?! אם זה הטיפוח שאתה רוצה לראות ממייקרוסופט אז תהנה לך.
ושאלה, איפה בדיוק דטרויט הופיע על ה-PS3?

Re: מסיבת העיתונאים של סוני - E32016

פורסם: 17 יוני 2016, 07:03
על ידי idan
על ה"משחק" של קוג'ימה הכריזו בעיקר בגלל המומנטום של כל הסיפור שלו עם קונאמי, אפשר לא לאהוב את זה ולהגיד שזה חסר ערך אבל אני חושב שזה מגניב שיש דברים כאלה ב e3 וגם שיש מפתחים בסטטוס של כוכבי רוק:) אבל מעבר לזה אני לא רואה את ההבדל הגדול בזמן שחולף בין הכרזות לשחרור של משחקים בין שתי הגדולות.
inside שהוא בכל זאת משחק אינדי שיש לסוני כמה וכמה כמוהו עדיין הוכרז אי שם ב E3 2014 כמו קראקדון שאפילו לא יצא השנה. כן השומר האחרון הוכרז לפני מיליון שנה, אבל באותה מידה משחקים כמו פייבל ופנטום דאסט נחגגו באירועים כאלה ובסוף הם בוטלו לחלוטין כי לפעמים גם דברים כאלה קורים, ככה שמהחשיפה המחודשת של מה שנראה כמו משחק מת עברה שנה שזה סבבה לגמרי. דטרויט הורכז שנה שעברה (מה שהוצג על הפס 3 היה דמו טכני, "קונספט" הם קראו לזה והם הדגישו שזה לא שייך לשום משחק, הם אפילו לא ידעו שהם רוצים לעשות משהו עם אנדרואידים בזמנו ורק אחרי התגובה אליו הם החליטו ללכת בכיוון הזה).
בלאדבורן המקורי יצא פחות משנה אחרי שהוכרז בעוד סקיילבאונד וים של גנבים המקוריים היו כבר בשני E3 ואולי כן ואולי לא יהיו גם בזה של 2017. יש גם דוגמאות הפוכות מן הסתם, אבל הקונספט של לחשוף משחקים לא מעט זמן לפני השחרור שלהם לא בדיוק זר למייקרוספט, מה לעשות מפתחות לא תמיד עומדות בלוחות זמנים, שיט האפנס וזה.

בקשר למי לוקח יותר סיכונים על בלעדיים גדולים מקוריים אני לא מבין בכלל על מה הויכוח, כאילו רק שנה שעברה כל הכסף הגדול של סוני הלך על בלאדבורן, אנטיל דאון והאורדר 1886, כאשר כל המשחקים עתירי תקציב של מייקרוסופט היו המשכים של פרנצ'ייזים עם חתיכת ותק.

מעבר למשחקים גדולים ואינדים יש לסוני גם המון משחקים בגודל בינוני שיצאו או יוצאים השנה כמו:
The witness
firewatch
nms
i am setsuna
world of final fantasy
kindom harts 2.8 (רימאסטר אחד +משחק חדש על מנוע חדש)
חלק מהם גם על המחשב, אבל זה בערך כמו כל המשחקים של מייקרוסופט.

Re: מסיבת העיתונאים של סוני - E32016

פורסם: 17 יוני 2016, 07:12
על ידי idan
אה ורונן.. צדקת :)

לפי מה שקראתי עכשיו קראש יהיה full-on remade , החליפה של סוני על הבמה באמת אמר שהם יעבדו עליו מהבסיס אבל הוא גם אמר רימאסטר מה שגרם לי להיות סקפטי.

Re: מסיבת העיתונאים של סוני - E32016

פורסם: 17 יוני 2016, 10:14
על ידי DrKeo
אני חושב שיש צביעות בכל נושא המקוריים, למיקורוספט יש המון מקוריים הם פשוט לא עומדים מאחוריהם מספיק כמו סוני, לא שמים את הכסף הבאמת ענקי. משחקים כמו ריקור, sunset overdrive, רייז, אורי והיער העיוור, D4, פרוייקט ספארק, קוואנטום ברייק, סקיילבאונד, sea of theives, טייטן פול 1, קרימסון דראגון ועוד כל מני משחקים מקוריים שהם הוציאו או הולכים להוציא. הבעיה העיקרית שלהם היא שחוץ מאשר בודדים הם לא באמת עומדים מאחוריהם ב-100% עם תקציב AAA אמיתי (כמו QB למשל), רובם מרגישים קצת B Tier.

Re: מסיבת העיתונאים של סוני - E32016

פורסם: 17 יוני 2016, 10:44
על ידי idan
עם כל הכבוד לקרימסון דרגון חשבתי שדיברנו על בלעדיים גדולים מקוריים - סאנסט, קוונטום, רייז וטייטן פול הם בהחלט כאלה (מבחינת משחקים שכבר יצאו)
אבל במחשבה שנייה יכול להיות שזה תלוי שנה ומעגלים כאלה ואחרים של הפיתוח - כי מייקרוסופט של 2014 וכנראה גם של 2017 היו/יהיו מקוריים יותר ממייקרוסופט של 2015-2016 (בגזרת משחקים שלפחות מבחינת תקציב הם AAA)

Re: מסיבת העיתונאים של סוני - E32016

פורסם: 17 יוני 2016, 10:51
על ידי DrKeo
זה לא רק מעגלים, זה גם העובדה שאצל מיקרוסופט אתה לא מכיר אף משחק 2018 ואצל סוני אתה מכיר משחקי 2018 ואפילו 2019-2020. אם אתה באמת רוצה לעשות השוואות אז תסתכל על מה שהוציאו או שהולך לצאת בקרוב שאנחנו יודעים עליו ממש תאריך יציאה, לא על Death stranding שיוצא עוד שתי מערכות בחירות לכנסת הישראלית. נראה שגם סוני וגם מיקרוסופט מנסות להוציא מקורי או שניים גדולים בשנה, לדעתי של סוני טובים בהרבה אבל אני משער שזה כבר עניין של טעם.

Re: מסיבת העיתונאים של סוני - E32016

פורסם: 17 יוני 2016, 11:04
על ידי idan
אבל דיברתי על משחקים שיצאו ב 2015 אז מה זה רלוונטי?
בלי קשר לזה שהמשחק המקורי הגדול היחיד של סוני שאנחנו יודעים עליו (מעבר לזה של קוג'ימה שלא באמת צריך להתייחס אליו ברצינות) ושאני חושב שסכוי סביר שהוא 2018 זה ספיידרמן, אבל נחכה ונראה.

ואני לא מתווכח על טעם, כל אחד אוהב מה שהוא אוהב. אני קניתי קונסולה בגלל בלאדבורן ואני עף על משחקים יפנים כמו ני נו קוני 2 ופרסונה 5 שאני מניח לא מעניינים את רוב הפורום, אבל מבחינתי הם היו יותר סיבות לקנות פלייסטיישן מאנצ'רטד 4 שכולם מהללים (ובצדק, הוא די מדהים).

Re: מסיבת העיתונאים של סוני - E32016

פורסם: 17 יוני 2016, 11:19
על ידי DrKeo
גם אם אני הייתי קונסולה הייתי קונה פס4, בעיקר בגלל שיש לי PC חזק אז מה אני צריך ONE? אבל מעבר לזה, אם נניח שלא היה לי PC, השלישיה של GOW החדש (ובאמת שלא היה לי כוח לעוד GOW, כבר השלישי הרגיש לי עבש ושלא נדבר על אסנשן כך שנדמה לי שאני בוכה על הסדרה הזאת כבר 6 שנים פה. אבל הדמו של החדש העיף לי את הפקק), אנצ'רטד 4 ו-death stranding היו מזיזים אותי לכיוון הפס4 ממילא. מי יודע, עד שאני אקנה פס4 בטח כבר יהיה משחק נוטי דוג נוסף בפתח ואולי יהיו כמה מצטיינים מפתיעים בדרך (אולי TLG?) כך שאני לא מתווכח בכלל שהפס4 יותר אטרקטיבית (לדעתי).

Re: מסיבת העיתונאים של סוני - E32016

פורסם: 17 יוני 2016, 11:44
על ידי Kazz
אני מעדיף להימנע מכל משחקי האינדי וכל הסכמי השיווק והתמיכה בסכום לא ידוע והשאלה האם הם ייצאו לקונסולה האחרת וכו' כי אז אין סוף לזה ואי אפשר לדעת באמת כמה משמעותי חלקה של מיקרוסופט/סוני בקיום המשחק ואם הוא יגיע לקונסולה השנייה לאחר מכן.

עדיף להתמקד בצוותים הפנימיים ובמשחקי צד ב' שכן ברור שהם מטפחים (כמו WILD או RECORE).

Re: מסיבת העיתונאים של סוני - E32016

פורסם: 17 יוני 2016, 11:54
על ידי Kazz
ובנוגע לאונליין, מיקרוסופט צריכים כבר להציע תוכנית המרת נקודות גיימרסקור ל X. לי לא ברור למה אין לסוני או למיקרוסופט תוכנית ענפה של אייקונים, תמונות רקע, סמיילים וכל מה שאפשר לחשוב אליו שאתה מקבל עבור אצ'יבמנטס ושתוכל 'לקנות' גם דרך סכום מסויים של נקודות גיימרסקור. וככה תוכל גם להמיר נקודות בשביל לקנות עוד 3 חודשים של גולד.

ובשיגור של סקורפיו הם יכולים להוסיף לחבילה גם שנתיים חינם למשל של מנוי גולד.

Re: מסיבת העיתונאים של סוני - E32016

פורסם: 21 יוני 2016, 18:02
על ידי swym
Kazz כתב:התכוונתי לכל הליין-אפ ולא רק מה שהיה במסיבה.

לא הייתי מכליל את Inside כי אין לי מושג מה הסיכום לגבי גרסת פס4 בעוד שהמשחקים של סוני לא ייצאו לאף מקום אחר. תוסיף לסוני משחקים כגון Wild ודרימז ואת כל המשחקים הקטנים יותר כמו קילסטריין, באונד, מאטרפול, edith finch, המשחק של Jaffe ועל זה משחקי VR כמו RIGS וfarpoint ואחרים ועל זה משחקים יפניים כמו Nioh שכרגע ידוע שהם רק לפס4.

הליין-אפ של מיקרוסופט יותר מצומצם ומסתמך על פרנצ'ייזים קיימים. ב2017 ייצא פורזה 7. ב2018 יהיה FH4 והיילו 6 (אני לא מניח שהם יישגרו את היילו 6 וHW2 באותה שנה וגם לא נראה שהיילו 6 בשלב מתמקדם כדי שייצא בשנה הבאה).

מבחינת הספק של הוצאות ושבכל בשנה ייצאו X משחקים 'גדולים' למיקרוסופט בהחלט יש יתרון אז אם זהות המשחקים האלה לטעמך אז אחלה. אבל אם אני צריך לתת דעה ללא-פניות כמה שיותר לגבי טיפוח זכיונות ושילוב של מבוסס עם חדש ואי-צפיות של הליין-אפ אז סוני עושים זאת יותר בצורה משמעותית.

הרושם שקיבלתי מהתגובה הקודמת היה שהתייחסת למסיבת העיתונאים ולא לכל הליין אפ, כי אחרי הכל כתבת "הנה המשך צפוי למשחק שאהבתם ומכר טוב".
בכל מקרה הרושם שלי היה שInside הוא פיתוח בשיתוף פעולה בדומה נניח לOri ככה שהוא לא יגיע לPS4 (למעשה אפילו לPC הוא מגיע באיחור של שבוע - בניגוד לכל המשחקים האחרים של מיקרוסופט עצמה). בגלל זה הכנסתי אותו לרשימה ולא נניח את We Happy Few שהוא גם פרנצייז חדש שהוצג במסיבת העיתונאים ולפחות כרגע נראה אקסלוסיבי (או כל המשחקים הקטנים כמו Cuphead ו-Below ו-Tacoma ו-Ark ו-Deliver Us the Moon).

יש גם למיקרוסופט וגם לסוני פרנצייזים קיימים ופרנצייזים חדשים. מיקרוסופט הוציאה לא מזמן את קוואנטום ברייק שהוא IP חדש לחלוטין בזמן שסוני הוציאה את אנצרטד 4... משחק רביעי בסדרה (פלוס שני משחקי צד) שבעצם עקף את גירס בספירה: גירס יצא שנה לפניו, והמשחק הרביעי (פלוס משחק צד) יוצא רק עוד כמה חודשים. הIP הגדול היחיד של סוני שיוצא השנה לPS4 הוא The Last Guardian - וזה משחק שבכלל הובטח לפני קרוב לעשור לבעלי הPS3.
אז אצל מיקרוסופט תמיד ידחפו היילו ותמיד ידחפו פורצה וכנראה שנראה את שניהם גם בשנה הבאה (נדמה לי ש2016 היא השנה הראשונה מזה הרבה מאד זמן שאין אפילו רימייק או ספינאוף להיילו), אבל לצד אלו ימשיכו להיות recore ו-sea of thieves ו-scalebound.
כשסופרים בצורה הזו הבטחות על הנייר ומתעלמים ממה שיש בפועל אז לא פלא שכשאתה מזכיר את Nioh אני מגרד בראש ושואל את עצמי... "רגע, לא הבטיחו לי את זה כבר? מוכר לי השם"

אה כן, זה המשחק האקסלוסיבי הזה לPS3 שKoei הבטיחה כבר בE3 של שנת 2005. אז מזל טוב: נראה שמצאנו משחק שמרפד את הליין אפ אקסלוסיביים-מקוריים של סוני במשך יותר זמן מThe Last Guardian ואולי אפילו יצא אחריו.

הדעה שלי אגב "עם פניות" היא שנכון להיום אני מעדיף את מה שסוני מציעה במסיבת העיתונאים שלה, גם אם זה רק הבטחות על הנייר שיקח להן שנים להגיע: אם יש דבר אחד שאפשר לשים לב אליו הוא שכמעט בלי יוצא מהכלל כל המשחקים הגדולים של מיקרוסופט הם עם פוקוס גדול מאד על קו-אופ ו/או מולטיפלייר תחרותי (sea of thieves, halo wars 2, crackdown 3, gears of war 4, horizon וכו', ואפילו פייבל שבוטל חתך בצורה גסה לכיוון הזה) בעוד המשחקים של סוני והתצוגות שלה מתמקדים כולם כמעט ורק בסינגל פלייר ולגבי רובם לא ברור בכלל אם יהיה מרכיב מולטיפלייר.
היתה תקופה שבה מולטיפלייר וקו-אופ היה חוויה מאד חשובה בשבילי והיום זה כבר לא ככה, ככה שהיתרון הגדול של מיקרוסופט די התבטל מבחינתי כרגע. במקביל גם מעניינים אותי בעיקר משחקים טובים ולא כל כך אכפת לי אם הם חלק מפרנצייז קיים או לא. אבל בשורה התחתונה כשזה מגיע לIP מקוריים מסיבת העיתונאים מציגה תמונה הפוכה לחלוטין למה שאתה מתאר.

אה, ולגבי הgamerscore reward שהצעת. יש משהו דומה אבל לא מתגמל במיוחד. מנגנון תגמול שכולל גם החזר זניח על רכישות שתלוי בgamerscore שלך:
https://rewards.xbox.com/

Walle כתב:באמת שאני לא יודע אם אתה רציני, אני יודע שאתה כל-כך רוצה להצדיק את מייקרוסופט אבל בחייאת זה כבר מגוחך.
אתה באמת משווה את המשחקים האלה שציינת של סוני לשל מייקרוסופט?! אם זה הטיפוח שאתה רוצה לראות ממייקרוסופט אז תהנה לך.
ושאלה, איפה בדיוק דטרויט הופיע על ה-PS3?

זה לא עניין של להצדיק משהו, זה עניין של אריתמטיקה: מספר הכותרים שהוצג במסיבת העיתונאים היה די דומה, מספר הIP המקוריים די דומה, וההבדל המרכזי (מעבר למה שציינתי על סינגל פלייר VS מולטיפלייר, ומזה שמיקרוסופט התמקדה בחומרה חדשה וסוני התמקדה בתוסף VR) היה שהמשחקים של מיקרוסופט היו בעיקר כאלו שהגיעו עם תאריך יציאה בעוד אלו של סוני לא.
זה נכון ש(כמו שעידן ציין בתגובה שלו) גם משחקים של מיקרוסופט בלי תאריך יציאה צריך לקחת בערבון מוגבל: פייבל ופאנטום דאסט בוטלו, קראקדאון הוצג כבר לפני שלוש שנים ובינתיים נדחה שוב ושוב. וזה נכון שמדובר בעניין של מעגלים שכל שנה נוטים לצד כזה או אחר.
אבל מלבד התחושה הכללית שהכרזה על כותרים שנים קדימה נפוצה יותר בצד של סוני (אני צריך להזכיר שוב את Agent שהפך לvaporware? או אולי את Deep Down שכולם השתפכו עליו בתור הקילר אפ המצופה של הPS4?) - לפחות בקונקטסט של מסיבות העיתונאים של E3 הנוכחית מיקרוסופט סיפקה יותר כותרים עם תאריכי יציאה סמי-סופיים, כולל פורצה הוריזון ודד רייזינג 4 שהוכרזו בטווח של חצי שנה מהיציאה המתוכננת שלהם.