עמוד 1 מתוך 24

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

פורסם: 16 פברואר 2016, 18:32
על ידי DrKeo
אוווווו

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

פורסם: 18 מאי 2016, 12:38
על ידי DrKeo
לפני כמה ימים הידאו קוג'ימה חשף שהמשחק הבא שלו יהיה משחק אקשן חצי עולם פתוח שירצה את מעריצי אנצ'רטד ומעריצי הדוויג'ין. הוא גם אמר שהלוגו של החברה החדשה שלו לקוח ממשהו במשחק הזה. היום הוא חושף מודל שעליו מבוסס הדמו כך שיש סיכוי לא קטן שהמודל הזה מהמשחק הבא של הידאו קוג'ימה:
תמונה

למי שעדין לא שמע על הפרוייקט, הוא במימון סוני כך שהוא כנראה בלעדי לפס4, אולי לכל היותר יצא גם ל-PC למרות שזה לא ברור כרגע. הסיבה מספר אחת לקנות NEO לדעתי אם הוא לא יוצא ל-PC :)

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

פורסם: 18 מאי 2016, 13:03
על ידי MGS FREAK
מעניין.

לא יודע להגיד אם זה באמת מזכיר לי את הסגנון של יוג'י שינקאווה או שרק נראה לי כך בגלל הקשר לקוג'ימה. ידוע אם הוא כבול לקונאמי ? אם לא אז לדעתי הוא יעבוד עם קוג'ימה גם על המשחק הזה.

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

פורסם: 18 מאי 2016, 13:16
על ידי DrKeo
קוג'ימה פרודאקשן בקונאמי התמוססה כך שכנראה רוב הצוות עבר לעבוד בקוג'ימה פרודאקשן החדשה, לפחות ככה אני משער.

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

פורסם: 18 מאי 2016, 16:08
על ידי kririn
מנסיון עבר ,בטח יקח כמה שנים עד שניראה משחק גדול יוצא
מהחברה החדשה הזאת

גם אין להם כניראה זכויות על המנוע הגרפי שישתמשו בו לMGS5
לפחות כל עוד אין להם הסכם עם קונאמי

בקיצור צריכים לבנות הרבה דברים שמה

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

פורסם: 18 מאי 2016, 16:16
על ידי DrKeo
יש לי סוג של השערה, בגלל החליפת חלל וזה שקוג'ימה קרא לו "חצי עולם פתוח", שזה הולך להיות משחק שבו טסים בחלל בחללית אם שהיא סוג של mother base מ-MGS5 ובמקום לרדת למשימות באפגניסטן, יורדים לכוכבים שונים כשכל אחד מהם הוא סוג של עולם פתוח קטן יחסית עם משימות שונות שצריך להשלים. כל זה עטוף בגיימפליי ירי אקשן עם COVER ותסרוט סטייל אנצ'רטד.

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

פורסם: 18 מאי 2016, 19:08
על ידי bozeman
לא אוהב את התמונה. זה פשוט לא מתחבר היסטורית עם העתידניות.

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

פורסם: 18 מאי 2016, 19:30
על ידי DrKeo
אני לא בטוח אם אני מצליח לפרש את המשפט שכתבת כרגע :)

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

פורסם: 18 מאי 2016, 19:42
על ידי bozeman
מצד אחד ספארטן, מצד שני לוחם עתידני שלד? אז למה הצורה ההיסטורית? לא יודע - לכל דבר צבאי בהיסטוריה הייתה סיבה (למשל המדים היו מאוד צבעוניים בהתחלה כי לא הייתה סיבה להסוואה - להיפך - רצו להפחיד, להראות לכולם שהם שם. ברגע שהרובים (בעיקר אלו עם תחמושת של כדורים) נכנסו כמשהו סדנטרטי - והסוואה נהייתה חשובה, אז המדים השתנו. וככה גם שאר כלי הנשק וכדומה. הלוחם העתידני הזה נראה לא שייך לעניין. זה פשוט כמו שייתנו למישהו שהוא מעצב אבל מעולם לא היה בשדה הקרב לעצב קסדה.

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

פורסם: 18 מאי 2016, 20:04
על ידי Klayman
ובתרגום קצר ולעניין - זה לא העיצוב העתידני של מאס אפקט, אז זה שגוי :).

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

פורסם: 18 מאי 2016, 20:54
על ידי DrKeo
bozeman כתב:מצד אחד ספארטן, מצד שני לוחם עתידני שלד? אז למה הצורה ההיסטורית? לא יודע - לכל דבר צבאי בהיסטוריה הייתה סיבה (למשל המדים היו מאוד צבעוניים בהתחלה כי לא הייתה סיבה להסוואה - להיפך - רצו להפחיד, להראות לכולם שהם שם. ברגע שהרובים (בעיקר אלו עם תחמושת של כדורים) נכנסו כמשהו סדנטרטי - והסוואה נהייתה חשובה, אז המדים השתנו. וככה גם שאר כלי הנשק וכדומה. הלוחם העתידני הזה נראה לא שייך לעניין. זה פשוט כמו שייתנו למישהו שהוא מעצב אבל מעולם לא היה בשדה הקרב לעצב קסדה.

אז למה במאס אפקט יש לשפרד אדום בוהק בחליפה? כי זה מגניב וזה משחק מחשב. זה עיצוב יפני סופר מגניב והדמות בפנים היא פאקינג שלד מהלך בשם Ludens. כל זה מגיע מאדם שבמשחק הקודם שלו הייתה צלפית בחוטיני כי ״זה עוזר לה לנשום״ :)

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

פורסם: 18 מאי 2016, 21:54
על ידי MGS FREAK
נו, עיצוב יפני. מישהו מחפש פה היגיון ? סגנון > פונקציונאליות.

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

פורסם: 18 מאי 2016, 23:50
על ידי bozeman
DrKeo כתב:
bozeman כתב:מצד אחד ספארטן, מצד שני לוחם עתידני שלד? אז למה הצורה ההיסטורית? לא יודע - לכל דבר צבאי בהיסטוריה הייתה סיבה (למשל המדים היו מאוד צבעוניים בהתחלה כי לא הייתה סיבה להסוואה - להיפך - רצו להפחיד, להראות לכולם שהם שם. ברגע שהרובים (בעיקר אלו עם תחמושת של כדורים) נכנסו כמשהו סדנטרטי - והסוואה נהייתה חשובה, אז המדים השתנו. וככה גם שאר כלי הנשק וכדומה. הלוחם העתידני הזה נראה לא שייך לעניין. זה פשוט כמו שייתנו למישהו שהוא מעצב אבל מעולם לא היה בשדה הקרב לעצב קסדה.

אז למה במאס אפקט יש לשפרד אדום בוהק בחליפה? כי זה מגניב וזה משחק מחשב. זה עיצוב יפני סופר מגניב והדמות בפנים היא פאקינג שלד מהלך בשם Ludens. כל זה מגיע מאדם שבמשחק הקודם שלו הייתה צלפית בחוטיני כי ״זה עוזר לה לנשום״ :)

לא אמרתי שזה לא מגניב - אמרתי שאני לא אוהב את התמונה. אלו דברים שמציקים לי.
אגב, בעיצוב של שפרד יש סה"כ פס אדום מהכתף עד היד, לא משהו בלתי הגיוני לגמרי. מה עוד שהשריון הרי ניתן לשדרוג והחלפה ובד"כ נראה שונה לגמרי (למרות שפה יכול להיות כל מני הזיות כמו השריון מדראגון אייג :)) אגב - המשחק למשל מנסה להיות מאוד הגיוני. היוצרים סיפרו שבכל הנשקים הראשונים שיצאו עם המשחק הם עוצבו בצורה כזאת שזה הגיוני שהם מתקפלים כשמוציאים אותם מהחליפה (כולם כביכול היו מציאותיים) רק אחרי שהוסיפו מספיק סוגי וזה נהיה כבר מסובך מדי הם החליטו לדלג על הנסיון שזה גם יהיה מתקפל "הגיונית")

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

פורסם: 19 מאי 2016, 00:30
על ידי DrKeo
me מנסה להיות יחסית מדעי אבל אפילו בו יש די הרבה שיט לא הגיוני למטרת הסיפור/עיצוב/אומנות. אז ברור שמשחק של קוג׳ימה שחובב גברים ערומים, מחשופים, יצורים על טבעיים, ערפדים, רובוטים גדולים שמתנהגים כמו דינוזאורים, תפיסות אשכים, שיחות ארוכות על אהבה על שדה הקרב, נינג׳ות סייבר, יד מושתלת שמשתלטת על המושתל, טפילים ששולטים באנשים, צלקות שהופכות לנחש ומי יודע מה עוד יהיה קצת פחות ראליסטי מ-me :)

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

פורסם: 19 מאי 2016, 08:25
על ידי bozeman
קשה לי להאמין שאנחנו באמת מקיימים דיון רציני יחסית על העניין, אבל זה שונה. כלומר אנחנו נקבל דמויות הזויות וזה בסדר, אבל הרי אם הם יסטו מההזיה שלהם אנחנו נגיד שזה "לא מציאותי". זאת בערך הכוונה שלי פה. הרי אתה לא באמת תקבל במשחק שבירה של החוקים הפנימיים של עצמו. אז אני קצת מרגיש את זה מהתמונה. (וקח בחשבון שדברים הזויים מיפנים אני מכיר טוב...)

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

פורסם: 08 יוני 2016, 01:56
על ידי DrKeo
העלילה מסתבכת, הוא אנושי!
תמונה

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

פורסם: 14 יוני 2016, 19:34
על ידי DrKeo
קריאה מגניבה על כמה ניתוחים של Death stranding:
http://kotaku.com/people-are-trying-to- ... Socialflow

תמונה

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

פורסם: 14 יוני 2016, 19:43
על ידי Klayman
כשאני רואה את התמונה בהודעה הקודמת שלך, אני מבין חד משמעית שהחייל כן קשור למשחק שהוצג אתמול (בגלל הכיתוב I'll keep coming, שזה גם השיר שמתנגן ברקע של הסרטון).

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

פורסם: 14 יוני 2016, 19:51
על ידי DrKeo
יש לו DOG TAGS על הצוואר, על כל אחת יש נוסחה פיסיקלית אחרת. רובן קשורות לתורת הקוואנטים, אחת מהן היא רדיוס שווארצצ'יילד שהוא קשור ישירות לחורים שחורים. כלומר יש תאוריה שהוא נפל לחור שחור והתעורר על החוף. או במילים אחרות, יש לגמרי קשר חזק לחלל/חליפת חלל ויש מצב טוב שזה נורמן בחליפה הזאת. גם הביטוי I'll Keep coming אולי מרמז על איזו לולאת זמן או משהו בסגנון, אולי התינוק שהוא מחזיק זה אפילו הוא עצמו. איך אני מתרגש :)

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

פורסם: 14 יוני 2016, 19:54
על ידי Laskin
כן, מצפים לנו עכשיו ארבע שנים של הטרלות של קוג׳ימה, ובסוף יתברר שהוא בכלל עבד על קראש בנדיקוט החדש

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

פורסם: 16 יוני 2016, 16:25
על ידי swym
לדעתי יהיו מספיק הטרלות בשביל לפתוח נושא חדש למשחק החדש. אני די בטוח שאם סוני לא היתה רוצה לדחוף את זה בפרצוף לקונאמי אז המשחק היה מקבל בכלל טיזר תחת שם בדוי (כמו הטיזרים לPT ולPhantom Pain).

Re: Metal Gear Solid - הנושא הרשמי

פורסם: 16 יוני 2016, 16:28
על ידי DrKeo
swym כתב:לדעתי יהיו מספיק הטרלות בשביל לפתוח נושא חדש למשחק החדש. אני די בטוח שאם סוני לא היתה רוצה לדחוף את זה בפרצוף לקונאמי אז המשחק היה מקבל בכלל טיזר תחת שם בדוי (כמו הטיזרים לPT ולPhantom Pain).

1) אתה לגמרי צודק, אני אפתח אחד ואעביר את ההודעות
2) טיזר תחת שם בדוי עובד רק כשאתה עושה משחק שהוא חלק מפרנצ'ייז. כלומר יכול להיות שdeath stranding זה שם בדוי שמסתיר את הזהות האמיתית של המשחק אבל מה המטרה של זה? :)

Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 16 יוני 2016, 16:30
על ידי DrKeo
בגלל שאני ועוד כמה אנשים כאן הם חופרי קוג'ימה בלתי נלאים ובגלל שהמשחק הזה הולך להיות אחד הגדולים בתעשיה בשנת 2976 כשהוא יצא, גיא צודק שמגיע לו נושא משלו. ההודעה הזאת בטח תקפוץ לסוף הנושא כי אני הולך להעביר לפה את כל דיבורי Death Stranding מנושא MGS5 שנתן לו את הכבוד שלו ליום שבו קונאמי תכריז על עוד מכונת פצ'נקו.

הטיזר טריילר למי שלא ראה:

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 16 יוני 2016, 17:06
על ידי Nucleus_Dawn
יהיה ממש מעניין לראות איך הנושא הזה יראה בעוד 5 שנים, כשנראה משחקיות ראשונה ונגלה שהמשחק יוצא ב2023.

מצד אחד, אני לא מבין מה ההתלהבות. סתם טריילר מוזר בשביל להיות מוזר, שלא אומר כלום, למשחק שנמצא בpre production, שהמפתחת אפילו לא בחרה עבורו מנוע משחק.
מצד שני, טריילר מוזר בשביל להיות מוזר מקן לווין, כנראה יגרום לי להתרגשות דומה, אז עם קצת אמפתיה אני יכול להבין. יכול להיות שבשביל ממש להבין, אני צריך לשחק סוף סוף בMGS V. הוא מותקן אצלי כבר מלא זמן, מהשיתוף עם נדב, אבל הוא כל כך לא הלהיב אותי, שלא יצא לי לנסות.

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

פורסם: 16 יוני 2016, 18:08
על ידי DrKeo
MGS5 לקח 6 שנים (בערך, הוא עשה את PW באמצע כך שבעצם ב6 שנים הוא עשה משחק PSP ואת MGS5), הרביעי לקח 4 שנים, השלישי 3 שנים וכך גם השני. כלומר אני חושב שבמינימום אנחנו מסתכלים פה על כותר של 4 שנות פיתוח, אם יש לנו מזל מטורף 3. לפני 2019 אין מצב, 2020 הגיוני יותר מ2019.

בנושא ההתלהבות, זה מבוסס על היוצר מן הסתם. אבל אפילו בלי קוג'ימה הטיזר הזה מגניב, לא מובן מה רוצים מהחיים שלך אבל מגניב בצורה אומנותית שכזו.