Death Stranding - הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 03 יוני 2019, 13:38

די מדהים, למרות שהוא מדגיש עד כמה המנוע שגרילה נידבו עבורם עזר להם עם הפיתוח, זה ברור שהוא חסך להם זמן מאוד יקר ובלעדיו זה היה משחק של אמצע 2020 לפחות, ועדיין בשביל רמת ההפקה הזו הפרויקט היה סופר יעיל.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 03 יוני 2019, 14:15

אני עדיין בשוק שהוא יוצא... הייתי בטוח שהוא פשוט ימשיך להפיק סרטונים עליו מ e3 ל e3 בעשור הקרוב..
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Laskin
Elder
הודעות: 21716
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 03 יוני 2019, 14:18

אותי זה קצת פחות מפתיע... גם כי אנחנו בסוף הדור וזה משחק של הPS4, וגם כי הוא כבר עצמאי ולא תחת הגג של קונאמי, שגם אם היה קקי של גג - הסיכון הכלכלי לא היה עליו. הוא צריך להיות יעיל הרבה יותר מבעבר, אפילו אם מממנים לו חלקים נכבדים מהפרויקט.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 03 יוני 2019, 14:34

Laskin כתב:אני דווקא מקווה שזה לא יקל יותר מדי
נגיד בבורדרלנדס 2 פעם מישהו סתם ככה זרק לריצפה לידי מלא מלא נשקים הכי טובים שיש בערך (עבורי, באותה תקופה) והפך אותי בשנייה למכונה בלתי ניתנת לעצירה (: זה היה כל כך כיף באותו יום, אבל לא הרבה זמן אחר כך קצת התבאסתי שהלך האתגר.
כמובן שיכולתי פשוט לזרוק את הנשק ולשכוח מזה, אבל זה לא באמת עובד ככה :/
במשחק של קוג׳ימה זה יהיה הרבה יותר מבאס

יכול להיות שזה יהיה מבאסבמשחק כזה, אבל דווקא מה שאתה מציין הוא קצת תמוה כי בבורדרלנדס הנשקים הם leveled: זה אומר שנשקים ממש שוברי משחק לא יהיו זמינים לך עד לדרגות הממש גבוהות, ונשקים שכן זמינים לך יהיו overpowered רק באופן ממש ממש זמני (אני מניח ש-10 דרגות יותר מאוחר כל drop טיפוסי יהיה יותר חזק מהם)

Laskin
Elder
הודעות: 21716
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 03 יוני 2019, 14:40

אני באמת כבר לא זוכר באיזו רמה הייתי ברגע שזה קרה, אבל לדעתי עוד לא הגעתי לENDGAME, אבל מאוד יכול להיות שהייתי בהתחלה שלו, משמע ברמה הגבוהה ביותר, אבל עדיין עם ציוד רגיל, שזה בעצם השלב בו אתה מתחיל את הגריינד. אני כן זוכר שזה הקפיץ אותי בכח בערך פי 5 או משהו בלתי פרופורציונלי כזה (בכל זאת, עברו איזה 7 שנים מאז שנגעתי בו).

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 03 יוני 2019, 15:05

Laskin כתב:
Stick כתב:המשחק הוכרז בדצמבר 2015. אם הוא יוצא בנובמבר 2019 אז אלו 4 שנים של פיתוח, לפחות על הנייר.
האם הוא פותח כל הזמן הזה? האם קוג'ימה חשב עליו בכלל עוד במהלך ההסתבכות עם MGS 5? אלו דברים שאי אפשר לדעת. אנחנו רק יודעים שהוא הוכרז 4 שנים לפני תאריך היציאה שמדברים עליו כרגע.


טוב, אז יש לנו לפחות אישור רשמי לגבי הויכוח הקטן הזה, ומסתבר שיש דברים שכן אפשר לדעת, אם רק יספרו לנו :P

https://gearnuke.com/death-strandings-d ... two-years/

הפיתוח בפועל לקח (או יותר נכון ייקח) פחות מ-3 שנים, הם התחילו ממש לעבוד עליו רק אחרי שסיימו את המעבר למשרדים החדשים, בינואר 2017





הוא גם הודה לגרילה על המנוע שלהם...



עד אז הפרוייקט היה די בראש שלו, והוא היה עסוק בעניינים שקשורים להקמת הסטודיו, יצירת הCG הראשוני, גיוס עובדים, השחקנים, חיפוש אחר מנוע וכו'... בפועל הם ישבו ועבדו על המשחק עצמו רק לפני שנתיים וחצי מהיום, בקושי.

זה לא ממש עובד ככה. כל השלבים שמובילים להפקה מלאה שהתחילה מתישהו ב-2016 הם ה-pre-production. למשל GOW? הדמו E3 שיצא ב-2016, שנה וחצי לפני יציאת המשחק, היה כל מה שהיה להם עד אותה נקודה. כלומר את כל GOW בעצם בנו בפחות משנתיים על פי הפרספקטיבה הזאת. כנ"ל על HL2, כשהייתה הדליפה הגדולה ביוני 2003 היה להם דמו טכני וחצי רייבנהולם שבורה לגמרי והמשחק בסוף יצא בנובמבר 2004. חלק גדול בבנית משחק הוא התכנון, בניית הטכנולוגיה ויצירת סוג של proof of concept. זאת גם הסיבה שמשחקים יכולים להיות מפותחים במשך 5-6 שנים אבל כשיוצא להם המשך שהוא רק "עוד מאותו דבר", הוא יכול להגיע אחרי שנה וחצי או שנתיים.

אז כן, טכנית עובדים ב-100% על ממש בניית השלבים והאוייבים והסרטוני מעבר וכו' רק ~3 שנים, אבל ההפקה של המשחק התחילה הרבה לפני. כלומר רק בבניית FOX ENGINE קוג'ימה פרודאקשן השקיעו 4 שנים לפני שהם בנו אפילו שבריר מ-MGS5 כך שבתאוריה את MGS5, לפי אותה הסתכלות, נעשה בפחות מ-3 שנים.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21716
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 03 יוני 2019, 15:11

כן, אבל פה קיבלו מנוע מוכן... אני מדבר על פיתוח פעיל, לא CONCEPT ART של איש עם קסדה ורעיון כללי שיש לבמאי, גם לא כתיבת תסריט אפילו, ברוב המקרים (לפעמים זה תסריט שנכתב במשך שנים ורק אז נמכר ועושים ממנו משחק/סרט, אז נחשיב את תקופת כתיבת התסריט כחלק מזמן ההפקה כולה?). וגם לא טריילר CG שמראה את הכוונות הכלליות שלו לפרוייקט. משחקים שמאות אנשים עבדו על המנוע שלהם במיוחד עבורם (או עבור אחרים בדרך עקיפה) - בהחלט צריך להחשיב כתקופת פיתוח אקטיבית (כמו בMGS5).
האם מעבר לשנתיים וחצי שעברו עד כה מאז שעברו לסטודיו החדש קוג'ימה עשה עוד עבודה? כן. הוא כתב הרבה מהמשחק בטח, טס בעולם וחיפש כשרונות ושחקנים, עיצב את העולם במוחו... אבל הוא לא עשה את זה עם מאות אנשים אחרים, ואולי גם לא עם עשרות זה לא בדיוק אותו הדבר.

idan
Veteran
הודעות: 2211
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי idan » 03 יוני 2019, 15:24

אבל כל פרוייקט מתחיל עם כמה אנשי מפתח שעובדים על הסיפור, האומנות, ההפקה - לפני שכל הצוות מצטרף ונותנים פול גז. ככה שזה שקוג'ימה גם בנה סטודיו על הדרך זה לא באמת משנה, זה חלק מהקדם הפקה שלו. בסטודיואים קיימים פשוט שוכרים אנשים לתפקידים ספציפיים שהם צריכים לאייש, במקרה שלו קצת יותר. אם כי אני מניח שאת רוב האנשים הוא הביא מהסטודיו הקודם שלו בקונאמי?

והוא עיצב את העולם במוחו לפני כן, אולי בזמן שהוא עבד על mgs3 עד כמה שאנחנו יודעים.. זה לא רלוונטי, מינואר 2016 הוא התחיל לממש את הרעיונות שלו והוא אומר לך את זה בעצמו בציוץ האחרון שהבאת לפה.
הרי איך אפשר להגיד שזה היה רק בראש שלו אם הוא עשה מזה טריילר וגם הראה אותו לעולם? זה בכלל לא משנה שזה לא על המנוע שהם בסוף בחרו לעבוד איתו כי יש בטריילר ההוא ארט סטייל, אלמנטים של הסיפור ורעיונות של גיימפלי (התינוק, החומר השחור) שבברור המשיכו הלאה. אגב בדצמבר 2016 ב vga כבר היה לו טריילר שני, הפעם על המנוע של המשחק, ככה שהוא הספיק לעשות דבר או שניים לפני שהם נכנסו למשרדים והתחילו לעבוד בפול גז בינואר 2017. יעני שנה של קדם הפקה + שלוש שנים של פיתוח מלא - נשמע לי סביר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 03 יוני 2019, 16:04

כמו שעידן אמר, כל משחק מתחיל את דרכו עם צוות קטן ואז נכנס להפקה מלאה של 1-3 שנים. ב-HL2 השקיעו 4.5 שנים של טכנולוגיה ובנית גיימפליי עד שהם בנו את כל המשחק בשנה וחצי. ב-GOW השקיעו 3+ שנים בבניה מסביב ועשית הדמו E3 2016 ורק אז הם ממש בנו את המשחק עצמו בכמעט שנה וחצי. כל משחק זה ככה, כמה אמנים בודדים בונים את השפה של המשחק, מעצבי גיימפליי מנסים לבנות מערכות כיפיות, הכותבים בונים את הOUTLINE של העלילה ומגדירים את הקונספט של העולם וכו'. ואז, אחרי שכל הקרקע מוכנה לצוות מלא שעובד על המשחק, מתחילים לעבוד עליו בכוח מלא שנה, שנתיים או שלוש. כלומר אין פה משהו שונה מדי מזמני פיתוח אחרים, פשוט במקום ש-150 אנשים בסטודיו יהיו חסרי מעש או יעבדו על פרוייקט אחר, קוג'ימה עדין לא גייס אותם.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21716
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 03 יוני 2019, 16:37

טוב, אני מקבל למרות הדוגמאות הגרועות שלך (:

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 03 יוני 2019, 17:09

Laskin כתב:טוב, אני מקבל למרות הדוגמאות הגרועות שלך (:

אני מתמחה בדוגמאות גרועות!
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 03 יוני 2019, 18:38

We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21716
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 27 יוני 2019, 23:59


Laskin
Elder
הודעות: 21716
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 27 יולי 2019, 22:43



עכשיו הכל מובן!
אמר אף אחד, אחרי אף טריילר של קוג׳ימה, אף פעם

מה שכן, בהמשך לדיון שהשווה את הגאונות הפוטנציאלית של DS לעומת Outet Wilds - מי ששיחק באחרון יזהה דמיון מסויים ביניהם אחרי הקטע הזה.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 01 אוגוסט 2019, 19:23



הסטודיו בקראנץ׳ כצפוי וקוג׳ימה עושה הייפ אפקטיבי מאוד למשחק. כמה שאני מקווה שאכן יוולד פה אייקון חדש.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 01 אוגוסט 2019, 20:36

כשאתה קורא את זה אתה מבין למה הוא תמיד מתעקש לדבר עם מתורגמן למרות שהוא מבין אנגלית :)

אני אפילו לא יודע מה הוא ניסה להגיד במשפט עם זה שהם אולפן אינדי קטן. הם היו קטנים בהתחלה וגדלו? הם עדין קטנים? הם באמת קטנים או שהוא מדבר ביחס לאיזו CDPR עם ה700 מפתחים שלה? האנגלית כל כך שבורה שזה לא ברור לגמרי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 01 אוגוסט 2019, 21:02

דחייה אפשרית?
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 01 אוגוסט 2019, 21:28

כן אנגלית רעה, אני מתפלא שעם כמה שהוא מעורה חזק ובמשך המון שנים בעולם ובתרבות המערבית ועם כמה שהוא מיודד ובקשרים טובים ומקצועיים עם המון אנשים מערביים שחלקם מעריצים את האדמה שהוא דורך עליה, עם כל זה האנגלית שלו עדיין כל כך שבורה.

אני חושב שפשוט אין לו קליטה טובה לשפות פשוט. יש כאלו.

בכל אופן אני מאמין שהוא מתכוון לכך שבתחילת הדרך כשהאולפן רק קם הם היו ממש קטנים ברמה של אינדי, מאז הם עברו דרך ואני חושב שהם היום בגודל של אולפן AAA בינוני שכזה כמו סאקר פאנץ׳ וכאלה.

מסכים עם קליימן שמשתמע שהם לחוצים בזמן ושאין ביטחון במאה אחוז שיגיעו לתאריך המיועד, עוד משתמע זה שמדובר במשהו מאוד מיוחד ושונה ונסיוני שלא נעשה ברמת הפקה כזו מעולם מה שיכול להתגלות כמקרה של או קטסטרופה או מאסטרפיס מדהים (כמובן שיש גם אופציות ביניים אבל פה זה מרגיש שיש יותר סיכוי למקרה קיצון אחד או השני מאשר תסריט ביניים בגלל שצפוי פה משהו מאוד שונה, חדש וקשה לעיכול)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 01 אוגוסט 2019, 22:00

אם עוד פעם אחת אני אשמע שהמשחק הזה הכי מיוחד בעולם אני אמות. כמה פעמים אפשר להגיד את זה ולהחמיא לעצמך? הבנו, הוא מיוחד, הוא סתם בונה הייפ ואם המשחק לא ירגיש מיוחד מספיק יתרסקו עליו.

בכל מקרה אני לא חושב שהוא רומז על דחיות, הם יפנים, קראנץ׳ זאת הגדרת הקיום שלהם. אני כל כך מבואס שיש לי הייפ ברמות מטורפות ואני אצטרך לחכות שנה שלמה כדי לשחק בו. להוסיף חטא על פשע קוג׳ימה מוציא אותו ביום הולדת שלי :/

אני חושב שזה משחק קוג׳ימה הראשון מאז mg2 שיצא ב1990 שאני לא אשחק בסביבות השיגור. ממש מבאס.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 01 אוגוסט 2019, 23:42

ייאמר לזכותו שזה מהפעמים הבודדות שהוא עצמו העיד על כך שהמשחק ייחודי, עד עכשיו רוב המחמאות בסגנון הזה הגיעו מגורמים מצד ג׳ שזכו להדגמה אישית מקוג׳ימה, כל מני סלבס ואנשי תעשייה שחברים איתו, כולל סאם לייק מרמדי שאתה מעריך :)

אני מקווה שתצליח להתארגן על פס4 פרו לאיזו תקופה כשהמשחק יצא, חייב להיות מישהו שלא אכפת לו מהמשחק הזה ושיכול להשאיל לך את הקונסולה שלו. אתה תקנה עותק פיזי של המשחק והוא ישמש אותך גם כשתגיע הפס5 אם תרצה לעשות עליו סיבוב חוזר, בתקווה שבגרסה משודרגת מאוד אחרי פאצ׳ים שהוא יקבל לדור הבא.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 01 אוגוסט 2019, 23:44

bling כתב:ייאמר לזכותו שזה מהפעמים הבודדות שהוא עצמו העיד על כך שהמשחק ייחודי, עד עכשיו רוב המחמאות בסגנון הזה הגיעו מגורמים מצד ג׳ שזכו להדגמה אישית מקוג׳ימה, כל מני סלבס ואנשי תעשייה שחברים איתו, כולל סאם לייק מרמדי שאתה מעריך :)

כן, זה נכון, אבל עדין מרגיש שאנשים יתאכזבו כי בסוף זה לא חוויה משנה חיים, זה משחק. הוא כנראה יהיה יותר סטנדרטי ממה שמבטיחים לנו למרות שאם לא היו ההבטחות וזמן הייפ של חצי עשור אז אם מישהו היה משחק בו בלי להיות מוכן אחרי שנים של טריילרים, הבטחות והייפ הוא כנראה היה נכנס לשוק.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 01 אוגוסט 2019, 23:56

יש בזה משהו אבל המשחק עדיין נראה כמו חתיכת הזייה שאין לנו מושג מה הוא רוצה מאיתנו, פשוט כבר ראינו המון חומר של הזייה שכזו שלאט לאט התרגלנו כבר אבל עדיין כמו שאתה אומר אם היו נותנים לך לשחק בו אחרי מגס5 ללא הכנה מוקדמת היית מחרבן קוביות.

עכשיו אתה כבר בא בראש של יש פה משהו מיוחד מאוד, מצפה לאיזה סימולטור מוזר של הליכה בסביבות נטושות ואיסוף של כל מני משאבים והתמודדות עם יצורים בלתי נראים ומי יודע מה עוד אבל כבר אתה בא מראש בציפייה להזייה אז כנראה שהאפקט יהיה פחות חזק ועדיין... אין לי ספק שעוד מחכות למי שישחק בזה לא מעט הפתעות, לא בטוח שטובות אומנם אבל הפתעות ;)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 02 אוגוסט 2019, 00:53

bling כתב:יש בזה משהו אבל המשחק עדיין נראה כמו חתיכת הזייה שאין לנו מושג מה הוא רוצה מאיתנו, פשוט כבר ראינו המון חומר של הזייה שכזו שלאט לאט התרגלנו כבר אבל עדיין כמו שאתה אומר אם היו נותנים לך לשחק בו אחרי מגס5 ללא הכנה מוקדמת היית מחרבן קוביות.

עכשיו אתה כבר בא בראש של יש פה משהו מיוחד מאוד, מצפה לאיזה סימולטור מוזר של הליכה בסביבות נטושות ואיסוף של כל מני משאבים והתמודדות עם יצורים בלתי נראים ומי יודע מה עוד אבל כבר אתה בא מראש בציפייה להזייה אז כנראה שהאפקט יהיה פחות חזק ועדיין... אין לי ספק שעוד מחכות למי שישחק בזה לא מעט הפתעות, לא בטוח שטובות אומנם אבל הפתעות ;)

הזיה או לא הזיה, זה עדין נראה כמו משחק עולם פתוח שמתבסס על טרוורסיה והשרדות שהולכים בו ממקום למקום ורואים CUT SCENES. כלומר ברור שזה מיוחד, זה סימולטור הליכה והשליחויות עם הזיות קוג'ימה, אבל בסוף זה משחק שלמוח מאוד קל להבין ברגע שנשחק בו (כנראה :)). כל הבלגן ההייפ סביבו כאילו מדובר במשהו שהעולם מעולם לא ראה והולך לשנות את משחקי הוידאו לעד הוא סתם יפגע בו.

כאילו כן, העלילה סופר לא מובנת אבל הגיימפליי מתחיל להיות מובן וזה שיש מכניקות שאנחנו לא מכירים עד הסוף לא הופך אותו לחייזר, רק למשחק שלא חשפו אותו עדין עד הסוף.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bling » 02 אוגוסט 2019, 20:01

הייתי שמח להסבר על הגיימפליי קיאו כי כרגע הגיימפליי לופ ומה באמת עושים שם בכלל לא ברור לי :)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Death Stranding - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 02 אוגוסט 2019, 21:13

bling כתב:הייתי שמח להסבר על הגיימפליי קיאו כי כרגע הגיימפליי לופ ומה באמת עושים שם בכלל לא ברור לי :)

עולם פתוח בגוף שלישי עם אלמנטים של השרדות, יש לך יכולות וחפצי עזר ברי שדרוג שנראה שרובם מבוססים על טרוורסיה. אתה מקבל משימות שליחות ואתה צריך להביא את האובייקט מנקודה A לנקודה B בעזרת טרוורסיה בעולם עם החפצים שיש לך במלאי, לוחמה עם כלי נשק והתגנבות. כשאתה מת, נוצר מכתש במיקום שבו מתת ואתה עובר לסוג של עולם המתים וצריך למצא את הדרך בחזרה ממנו. עולם המתים קשור בצורה כלשהי לחורים שחורים ומסע בזמן, אבל זה יותר עניין עלילתי והוא פחות רלוונטי לשאלה. בין המשימות אתה תתקל בכל מני דמויות צבעוניות, בוסים וסרטוני מעבר כי קוג׳ימה.

מיוחד? בהחלט. הזיה לא נתפסת? לא ממש. כלומר זה כנראה טוב פי כמה מרוב מה שהתעשיה עושה ויהיה סופר מיוחד ואיכותי, אבל עדין לא ראיתי את האלמנט הזה שגורם לו להיות המשחק הזה ששום דבר בתעשיה לא יהיה יותר אותו דבר אחריו שכל מכונת ההייפ מנסה ליצר.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 24 אורחים