PS4 | הנושא הרשמי 2

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי glass man » 21 יולי 2020, 16:03

לא צללתי אליו עמוק ולכן הרשמים החופרים יגיעו רק בסופש מהצד שלי אחרי שנסיים לדסקס על מייק עם זאת יש פיל בחדר שאפשר כבר להתייחס אליו.

האם במציאות אלטרנטיבית של AC ביפן יובי הייתה מפרקת את המשחק ? תלוי מתי. אם זה היה ישר אחרי AC2 עם הבמאי של AC2
ולא היה בינו ליובי פיצוץ. אז כן באותה תקופה יובי לדעתי היתה מפרקת את המשחק הזה.

כיום אחרי השעות על גבי שעות שראיתי מAC החדשים? מעדיף את GOT גם בגלל יפן וגם בגלל שהמשחק יותר story driven מהם בעיני עד כה.

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5391
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 21 יולי 2020, 16:06

DrKeo כתב:
Stick כתב:האמת שאני חייב להגיד שמבלי ששיחקתי במשחק, התגובות שאני רואה באינטרנט הרבה יותר מפרגנות מאשר "עוד AC".
הממוצע אכן תואם וסך הכל גם אוריג'ין ואודיסי התקבלו בצורה חיובית מאוד באינטרנט, אבל אני רואה אנשים ממש עפים על GOT. זה קצת הפוך מהורייזן לדוגמה שקיבל ציונים בשמיים אבל בכל מקום תשמעו אנשים אומרים "כן, זה אחלה משחק... הוא... ממש יפה ו, דינוזארים, אממ... כן". כלומר למרות הציונים זה משחק שאף פעם לא ראיתי ממש השתפכות עליו (ואת דעתי האישית לגבי הורייזן, כמו גם דעת רוב הפורום הזה, אנחנו יודעים). בGOT המצב הפוך, למרות הציונים אני רואה השתפכות מוחלטת עליו כמעט בכל מקום שאני מסתכל, חוץ מהמבקרים המקצועיים (וגם שם המצב לא נוראי כמובן, פשוט "עוד AC").

דווקא בהורייזן ראיתי מבקרים מתרסקים ממנו, אני עדין זוכר את ג׳ף קנאטה בDLC חופר עליו חצי פרק ומספר כמה הוא הGOTY בהליכה. אני חושב שרוב ההתפקחות מהורייזן הגיעה ברגע שיצא זלדה botw שבצורה אירונית, דווקא על הסוויטצ׳, גרם להורייזן להראות כמו משחק דור קודם סופר מוגבל.

אבל היי, אולי GoT מדהים, לא נראה לי שיש לנו עדין מישהו פה בפורום שצלל אליו ממש עמוק. וגם אין לי בעיה אם זה ״עוד AC״, פשוט אני לא בטוח שעוד AC הוא מה שאני מחפש מאולפן של סוני שמקבל 6 שנים לפרוייקט.

אבל הוא כתב שהמבקרים עפו והאינטרנט פחות. על הורייזן.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38360
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 21 יולי 2020, 16:08

כן, אולי טעיתי ואמרתי בול אותו דבר כמו סטיק :)

האמת שלא ראיתי עדין ממש תגובות ממשתמשים רגילים, בEra הם פאנבןאים הזויים ובטוויטר אני בעיקר עוקב אחרי עיתונאים :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38360
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 27 יולי 2020, 03:14

העלו את הקרדיטס של TLOU2 ל-mobygames. בדיוק על זה דברתי בדיון שלנו על GoT מול AC עידן. על TLOU2 עבדו 2169 אנשים ברגע שאתה סופר את ה-OUT SOURCING:
https://www.mobygames.com/game/playstat ... ii/credits

בדיוק על זה דברתי פה לפני כמה זמן, ברגע שמסתכלים על הOUT SOURCING שאולפנים עושים, גם משחקים של סוני ושאר החברות פתאום מתנפחים ל-1000+ עובדים.
We're just normal men. We're just innocent men

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי idan » 27 יולי 2020, 07:47

עבדו עליו 2169 אנשים אם אתה סופר כל מיני אנשים שעובדים על עניינים עסקיים וחוקיים, רשיונות, מרקטינג, לוקליזציה, שחקנים (בכל מיני שפות), אנשי פעלולים או אפילו סתם אנשים שנתנו את הפרצוץ שלהם למידול. ראבק, יש שם אפילו קרדיטים למי שליהק את הכלבים.

עכשיו, כל המידע הזה מועתק אחד לאחד מהקרדיטים שמופעים בסוף המשחק. איך אני יודע? כי יש שם, בין היתר, תודה אישית לברוס סטרלי, בנוסח המדויק שלה, שראיתי אחרי שסיימתי את המשחק.. מה שמפריך את הטענה המרכזית שלך, שבניגוד לסטודיואים תומכים של יוביסופט אלה של סוני לא מקבלים קרדיטים. אז מסתבר שהם כן מקבלים, כל אחד ואחד מהם, ובפירוט רב, עד רמת ניהול משאבי אנוש ונטוורקינג בסטודיו שעושה לנוטי דוג אומנות. בחלק מהמפתחות החיצוניות האלה יש אפילו רשימה של תודות מיוחדות, כולל לתינוקות שנולדנו לאנשים בזמן פיתוח המשחק.. ככה שכל הטענה שסוני זורקת זין ונותנת תודה כללית לסטודיו חיצוני שנתן עבודה בזמן שיוביסופט מפרטת על כל עובד ועובד בחברה בגלל שהם שייכים לה, היא פשוט לא נכונה.

ואין באתר הזה קרדיטים למשחקים של AC או של GOT בשביל לערוך השוואה, אבל אני כן יכול לשתף אותך שהאחרון הוא חצי מהזמן קרדיטים של TLOU2, שבתורו קצר יותר בכמעט חצי מ AC יונטי ואודיסי. זה נראה לך מקרי? יכול להיות האמת, זאת לא השוואה הכי מדוייקת בעולם, אבל היא כן יכולה לתת אומדן כללי שתכלס די מסתדר עם הפערים המוכרים בסדרי גודל של הצוות של AC ביוביסופט מונטריאל, נוטי דוג וסאקר פאנץ' בהתאמה.
הסברת שצוות ראשי + 14 סטודיואים נוספים שעובדים על valhalla זאת לא הערכה מדוייקת לפערים בגודל בין סאקר פאנץ לצוות של AC כי יוביסופט פשוט משתמשת בסטודיואים שלה וסוני פונה למיקור חוץ ואני מקבל את הטענה הזאת, אבל גם קיבלתי אותה בפעם שעברה.. זה עדיין לא משנה את העובדה שגם אם שניהם עושים שימוש בעזרה חיצונית, בסטודיו אחד עדיין עובדים בערך 800- 1000 אנשים ובסטודיו השני בערך 150.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38360
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 27 יולי 2020, 10:20

idan כתב:עבדו עליו 2169 אנשים אם אתה סופר כל מיני אנשים שעובדים על עניינים עסקיים וחוקיים, רשיונות, מרקטינג, לוקליזציה, שחקנים (בכל מיני שפות), אנשי פעלולים או אפילו סתם אנשים שנתנו את הפרצוץ שלהם למידול. ראבק, יש שם אפילו קרדיטים למי שליהק את הכלבים.

עכשיו, כל המידע הזה מועתק אחד לאחד מהקרדיטים שמופעים בסוף המשחק. איך אני יודע? כי יש שם, בין היתר, תודה אישית לברוס סטרלי, בנוסח המדויק שלה, שראיתי אחרי שסיימתי את המשחק.. מה שמפריך את הטענה המרכזית שלך, שבניגוד לסטודיואים תומכים של יוביסופט אלה של סוני לא מקבלים קרדיטים. אז מסתבר שהם כן מקבלים, כל אחד ואחד מהם, ובפירוט רב, עד רמת ניהול משאבי אנוש ונטוורקינג בסטודיו שעושה לנוטי דוג אומנות. בחלק מהמפתחות החיצוניות האלה יש אפילו רשימה של תודות מיוחדות, כולל לתינוקות שנולדנו לאנשים בזמן פיתוח המשחק.. ככה שכל הטענה שסוני זורקת זין ונותנת תודה כללית לסטודיו חיצוני שנתן עבודה בזמן שיוביסופט מפרטת על כל עובד ועובד בחברה בגלל שהם שייכים לה, היא פשוט לא נכונה.

ואין באתר הזה קרדיטים למשחקים של AC או של GOT בשביל לערוך השוואה, אבל אני כן יכול לשתף אותך שהאחרון הוא חצי מהזמן קרדיטים של TLOU2, שבתורו קצר יותר בכמעט חצי מ AC יונטי ואודיסי. זה נראה לך מקרי? יכול להיות האמת, זאת לא השוואה הכי מדוייקת בעולם, אבל היא כן יכולה לתת אומדן כללי שתכלס די מסתדר עם הפערים המוכרים בסדרי גודל של הצוות של AC ביוביסופט מונטריאל, נוטי דוג וסאקר פאנץ' בהתאמה.
הסברת שצוות ראשי + 14 סטודיואים נוספים שעובדים על valhalla זאת לא הערכה מדוייקת לפערים בגודל בין סאקר פאנץ לצוות של AC כי יוביסופט פשוט משתמשת בסטודיואים שלה וסוני פונה למיקור חוץ ואני מקבל את הטענה הזאת, אבל גם קיבלתי אותה בפעם שעברה.. זה עדיין לא משנה את העובדה שגם אם שניהם עושים שימוש בעזרה חיצונית, בסטודיו אחד עדיין עובדים בערך 800- 1000 אנשים ובסטודיו השני בערך 150.

אני רואה שהתאמצת ממש לדלות את ה10% תפקידים הלא רלוונטים ברשימה :)

זה לא משנה אם מספר העובדים שעבד על המשחק היה 2169 או 1700 אחרי שאתה מוריד את ״מלהקי הכלבים״ (אגב, המספר לא כולל ״תודות״ כמו ברוס סטרלי), הנקודה הייתה ונשארה שאולי הסטודיו מדווח לך ״250״ עובדים, אבל בסוף המספר האמיתי אחרי outsourcing הוא פי כמה וכמה. ספציפית במקרה של ND הרבה יותר מ-1000 מפתחים. מה המקרה עם GoT? אין לי שמץ, אבל אין באמת משחק היום שלא משתמש בOutsourcing.
We're just normal men. We're just innocent men

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי idan » 27 יולי 2020, 11:40

לא ממש, יש שם הרבה כאלה.. סתם המספרים שלך נראו לי מוגזמים כי יש שם דברים שלא נהוג להחשיב כחלק מפיתוח, אבל אם אתה רוצה להחשיב אותם.. לבריאות, מן הסתם גם ליוביסופט יש את כל אלה אז גם המספרים שלהם יעלו בהתאמה, זה באמת לא משנה לצורך השוואה בינהם. אבל כך או כך הנקודה של המיקור חוץ ברורה.
רק שהיא ממש לא הייתה הנקודה בדיון בנינו לפחות, זה היה טיעון, בודד, בהקשר של ויכוח על רמת התפוקה של סאקר פאנץ' ביחס ליוביסופט בשכלול כל ההבדלים והפערים בינהם. אבל גם כזה שקיבלתי מיד, שלא התווכחתי עליו כזכור (לי לפחות), כי שמישהו מסביר משהו שלא הכרתי ונשמע הגיוני אני יודע להקשיב ..
רק שזה גם מוכיח שטעית בקשר לקרדיטים שיוביסופט מחלקת וסוני לא, שכך כאמור ניסית להסביר את הפער העצום בקרדיטים בין AC ל inFAMOUS Second Son. מאז גם GOT יצא ומסתבר שהפער נשאר די דומה. ייתכן וזו מקריות מופלאה, ייתכן שלא, אבל לתיאוריה שלך על סדנאות יזע בסין שלא מקבלות קרדיט זה כנראה לא קשור:)

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38360
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 27 יולי 2020, 15:22

idan כתב:לא ממש, יש שם הרבה כאלה.. סתם המספרים שלך נראו לי מוגזמים כי יש שם דברים שלא נהוג להחשיב כחלק מפיתוח, אבל אם אתה רוצה להחשיב אותם.. לבריאות, מן הסתם גם ליוביסופט יש את כל אלה אז גם המספרים שלהם יעלו בהתאמה, זה באמת לא משנה לצורך השוואה בינהם. אבל כך או כך הנקודה של המיקור חוץ ברורה.
רק שהיא ממש לא הייתה הנקודה בדיון בנינו לפחות, זה היה טיעון, בודד, בהקשר של ויכוח על רמת התפוקה של סאקר פאנץ' ביחס ליוביסופט בשכלול כל ההבדלים והפערים בינהם. אבל גם כזה שקיבלתי מיד, שלא התווכחתי עליו כזכור (לי לפחות), כי שמישהו מסביר משהו שלא הכרתי ונשמע הגיוני אני יודע להקשיב ..
רק שזה גם מוכיח שטעית בקשר לקרדיטים שיוביסופט מחלקת וסוני לא, שכך כאמור ניסית להסביר את הפער העצום בקרדיטים בין AC ל inFAMOUS Second Son. מאז גם GOT יצא ומסתבר שהפער נשאר די דומה. ייתכן וזו מקריות מופלאה, ייתכן שלא, אבל לתיאוריה שלך על סדנאות יזע בסין שלא מקבלות קרדיט זה כנראה לא קשור:)

ההבדל היחיד הוא שסדנאות היזע בסין אכן מקבלות קרדיט :)
בסופו של דבר על משחק כמו GOT עובדים 1000+ אנשים, על בלעדיים גדולים של סוני זה משפשף את ה-2000 (תסתכל על GOW או TLOU2 למשל). יוביסופט היא יותר מפעלית, המון מהמיקור חוץ אצלם הוא פנימי, עדין לא הכל אבל המון. המספרים של AC יהיו גדולים יותר בסופו של דבר, אין ספק, אבל הנקודה שלי הייתה שממש אין פה את ההפרש של "150 איש מול 1000", כאילו יש פה דוד מול גולית. זה יותר 1500 מול 2800 או משהו כזה, ballpark, כל עוד לא קבלנו את המספרים המדוייקים של GOT או אודסי. אצל יובי זה כנראה בסביבת ה-2500-3000 אנשים טוטאל. אין ספק שהצוותים של AC גדולים יותר, אבל לסאקרפאנצ' יש את היתרונות שלהם כמו יותר זמן פיתוח או העובדה שהם לא תקועים בפס יצור של מפעל מה שנותן להם שליטה על כל השלבים של הPIPELINE בניגוד לצוותים של יובי שמקבלים עובדות מוגמרות שהם צריכים לעבוד סביבן. בסופו של דבר צוות כמו SP אמור להיות מסוגל ליצור חוויה יותר יחודית ומקוסטמת מאשר צוות של יובי בזמן שצוות של יובי מחזיק כוח אדם גדול פי בערך 2 מצוות כמו SP.
We're just normal men. We're just innocent men

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי idan » 27 יולי 2020, 16:40

לא מסכים.. אני לא חושב שזה נכון להסתכל על כל המיקור חוץ כאילו הוא חלק מהמפתחת עצמה. דוגמא: לקחתי את הסטודיו הכי גדול בדף שהבאת - Lemon Sky Studios - ובדקתי באתר שלהם על מה הם עבדו. שים לב, בשנים 2017-2020 הם עבדו על 35 משחקים שהם לא tlou2.. כולל גירס5, ספיידרמן, פפ7 רימייק, מורטל קומבט ומה שאתה לא רוצה. בדקתי את הפרוטפוליו של שניים אחרים ואותו דבר, עבדו על משחקי AAA אחרים באותם שנים. כלומר, אין סימטריה בין העבודה שנוטי דוג עושה לבין העבודה שסטודיו חיצוני עושה. הרי עד כמה שאנחנו יודעים הם מקבלים קרדיט על איזה אומנות או אנימציה שהם יצרו עבור נוטי דוג בחודש-חודשיים.

ואם tlou2 הוא אלפיים אנשים והקרדיטים שלו הם כמעט חצי מהזמן של AC ופי שתיים מזה של GOT אז המתמטיקה אמורה להיות קצת אחרת, אבל מילא.. זה בכל מקרה לא חישוב נכון לעשות כמו שכבר הסברתי למעלה, אבל גם כי אם תסתכל על הקטגוריות שיש שם כמעט חצי מהם לא רלוונטיות לפיתוח. אבל בכל מקרה, גם אם נשווה במספרים מוחלטים וגם אם לא, זה לגמרי פער של דוד מול גוליית, יחסי כמובן. אבל לא חושב שאפשר להתעלם מהגודל של המפתחת עצמה, זה הבסיס.

Laskin
Elder
הודעות: 21799
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 27 יולי 2020, 16:45

כן, בכל אופן מהנסיון שלי אין ספק שSP הצליחו לייצר משחק הרבה יותר ייחודי מאשר משחקי AC אבל בסוף זה עניין של טעם, יש אנשים שהנוסחה של AC עדיין מחזיקה עבורם, אני חייב לראות שינוי מהותי כדי לחזור לזה.
גם אין ספק שSP עלו רמה. אני אהבתי מאוד את 2 משחקי האינפמוס של הדור הקודם, אבל את משחקי אינפמוס של הדור הזה אפילו לא ניסיתי כי הם נראים אותו דבר בגרפיקה יותר יפה, ואין בהם שום דבר שמעניין אותי בחינה רעיונית או עיצובית. זה אומר די הרבה על איפה הם היו כששיגרו את SS ואפילו לא הצליחו לגרום לי לשקול לרכוש אותו, לעומת היום. הם היו צריכים להוכיח שהם ראויים להיות ברמה של הגדולים ב״דור הבא״ והם הצליחו. קצת כמו החזרה של סנטה מוניקה לגדולה, אחרי שנפלו עם המשחק האחרון שלהם בדור הקודם, שגם אותו כמעריץ GOW לא קניתי.

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 12 ינואר 2011, 22:27

Laskin כתב:כן, בכל אופן מהנסיון שלי אין ספק שSP הצליחו לייצר משחק הרבה יותר ייחודי מאשר משחקי AC אבל בסוף זה עניין של טעם, יש אנשים שהנוסחה של AC עדיין מחזיקה עבורם, אני חייב לראות שינוי מהותי כדי לחזור לזה.
גם אין ספק שSP עלו רמה. אני אהבתי מאוד את 2 משחקי האינפמוס של הדור הקודם, אבל את משחקי אינפמוס של הדור הזה אפילו לא ניסיתי כי הם נראים אותו דבר בגרפיקה יותר יפה, ואין בהם שום דבר שמעניין אותי בחינה רעיונית או עיצובית. זה אומר די הרבה על איפה הם היו כששיגרו את SS ואפילו לא הצליחו לגרום לי לשקול לרכוש אותו, לעומת היום. הם היו צריכים להוכיח שהם ראויים להיות ברמה של הגדולים ב״דור הבא״ והם הצליחו. קצת כמו החזרה של סנטה מוניקה לגדולה, אחרי שנפלו עם המשחק האחרון שלהם בדור הקודם, שגם אותו כמעריץ GOW לא קניתי.

חסרה לי פה בכל ההודעה הזו איזו הסתייגות בנוסח "למרות שלא שיחקתי במשחקי AC" :).
בכל מקרה אני אוסיף אותה, ואגיד שלמרות שלא שיחקתי בGOT קשה לי להאמין שהם עשו פה GOW.
דווקא ההשוואה של GOW A לאינפמוס SS במקום, אבל אני מאוד מתקשה להאמין שSP הגיעו לרמה של SM פה.

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי idan » 27 יולי 2020, 17:05

סטיק בטח ידע לענות על זה טוב ממני, אבל נראה לי ש AC כן עבר שינוי שאפשר להגדיר אותו כמהותי, בכל זאת הוא הפך לסוג של RPG בדור הזה..

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי glass man » 27 יולי 2020, 17:12

בתור מישהו ששיחק וסיים את AC1 עד AC4. שיחקתי גם בסינדייקיט אבל לא סיימתי.

בשבילי אם נוציא את AC2 מהמשוואה GOT יותר טוב מהסדרה כולה.
אני לא יודע להגיד איפה הוא לעומת הטרילוגיה החדשה... אבל ממה שראיתי מהטרילוגיה לטעמי הוא יותר טוב ממנה.

אבל זה כבר עניין סובייקטיבי .. מלבד מצרים שהוא מקום מהמם אני פשוט לא מתחבר לרקעים ההיסטורים של משחקי AC החדשים.
ומהמר שבשבילי GOT יהיה גם יותר טוב מהמשחק עם הויקינגים.
.
עכשיו אם בGOW עסקינן.. לא GOT לא ברמה שלו רחוק מזה.
אבל המשחקים מנסים לעשות דברים שונים מאוד.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4730
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 27 יולי 2020, 17:16

בימים האחרונים התחילו לחלק קודים להשתתפות בבטא של גרסא 8.0 של הפס4- שינויים גדולים אין שם,בעיקר פישוט של כל מערכת הפארטי ושיפורים שונים בה אבל מה שכן צריך להיות רלוונטי לכל מי שיש לו חשבון PSN ויודע כמה רעועה האבטחה של סוני (הרשת מלאה בסיפורי social engineering ופרצות אבטחה שונות לחשבונות PSN),היא העובדה שסוני סוף סוף מאפשרת את האופציה לעשות שימוש באפליקציות כמו google authenticator כדי לאבטח את החשבון עם 2FA,עד היום היה ניתן רק דרך SMS וכידוע אפליקציות שמג'נרטות קודים נחשבות בטוחות יותר.
ממליץ לכולם להפעיל את האופציה הזו כשהגרסא תשוחרר לכולם.

Laskin
Elder
הודעות: 21799
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 27 יולי 2020, 17:34

Stick כתב:
Laskin כתב:כן, בכל אופן מהנסיון שלי אין ספק שSP הצליחו לייצר משחק הרבה יותר ייחודי מאשר משחקי AC אבל בסוף זה עניין של טעם, יש אנשים שהנוסחה של AC עדיין מחזיקה עבורם, אני חייב לראות שינוי מהותי כדי לחזור לזה.
גם אין ספק שSP עלו רמה. אני אהבתי מאוד את 2 משחקי האינפמוס של הדור הקודם, אבל את משחקי אינפמוס של הדור הזה אפילו לא ניסיתי כי הם נראים אותו דבר בגרפיקה יותר יפה, ואין בהם שום דבר שמעניין אותי בחינה רעיונית או עיצובית. זה אומר די הרבה על איפה הם היו כששיגרו את SS ואפילו לא הצליחו לגרום לי לשקול לרכוש אותו, לעומת היום. הם היו צריכים להוכיח שהם ראויים להיות ברמה של הגדולים ב״דור הבא״ והם הצליחו. קצת כמו החזרה של סנטה מוניקה לגדולה, אחרי שנפלו עם המשחק האחרון שלהם בדור הקודם, שגם אותו כמעריץ GOW לא קניתי.

חסרה לי פה בכל ההודעה הזו איזו הסתייגות בנוסח "למרות שלא שיחקתי במשחקי AC" :).
בכל מקרה אני אוסיף אותה, ואגיד שלמרות שלא שיחקתי בGOT קשה לי להאמין שהם עשו פה GOW.
דווקא ההשוואה של GOW A לאינפמוס SS במקום, אבל אני מאוד מתקשה להאמין שSP הגיעו לרמה של SM פה.


אבל אני כן שיחקתי במשחקי AC, כמעט בכולם עד וכולל אוריג׳ינס, פשוט לא סיימתי ולא הייתי קרוב ללסיים אותם, כי הגיימפליי לא הקליק לי, לא נהנתי, והתאכזבתי שוב ושוב :)

הם לא הגיעו לרמה של SM אבל כן עלו רמה.
ההשוואה הייתה רק בגלל שהיה נדמה שהם בדרך למטה אחרי המשחק האחרון שלהם, אבל מסתבר שעם יותר זמן וחופש יצירתי הם מסוגלים. מן הסתם הם לא הצליחו לפוצץ ראשים ולהביא משחק של 95, אבל זה בכיף משחק של 85.
יש חברות רבות שמנסות להביא משחק בדור הבא ונתקעות ברמה של הדור הקודם. בעיני למשל גירס 5 דוגמא טובה למשחק שמנסה לעשות משהו כזה ולא מצליח, גם אחרי ששיחררו כבר משחק גנרי שם תחילת הדור. גם היוצרים של דייז גון נכשלו. סאקר פאנץ׳ הצליחו.

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 27 יולי 2020, 18:58

ההשוואה היחידה שאפשר לעשות בין AC לGOT היא מול הטרילוגייה החדשה של AC. המשחקים הישנים יותר הרבה יותר דומים למשחק סטייל ארקהם סיטי במבנה שלהם ולא למשחקים כמו GOT, לכן אין ממש טעם להשוות. אולי AC4... אבל גם, רק אם ממש מתעקשים, יש המון שוני.
בכל מקרה ההשוואה הכי מתבקשת היא אוריג'ין, כיוון שאודיסי כבר לקח כמה וכמה צעדים גדולים מאוד, עוד יותר רחוק לתוך עולם הRPG. אבל אוריג'ין הוא גם משחק בן 3 כבר בלי ששמנו לב, נדמה לי שההשוואה הבאמת 'רלוונטית' (כלומר כאילו שזה באמת משנה משהו :)) תהיה מול ACV, שנראה כי חוזר כמה צעדים לכיוון אוריג'ין ויהיה הכי דומה במבנה למשחק כמו GOT.

בכל מקרה, אם שיחקת באוריג'ין לאסקין אז לטעמי זו ההשוואה היחידה. כאמור אין קשר למה שהיה קודם, ואוריג'ין הוא משחק טוב אבל המגרעות שלו כבר די ברורות ממרחק הזמן, ואולי מגרעות בבסיס של עיצוב המשחק שכולן קיבלו יחס ישיר מיוביסופט בצורה שבה הם מדברים על ACV.
נחייה ונראה כמובן, אבל יש לי תחושה שACV באמת יהיה משהו מיוחד ביחס לזאנר היוביסופטי. לא נראה לי דמיוני שהוא יהיה מוצלח מGOT, או לפחות באותה סביבה.

אבל כמובן שלא שיחקתי לא בזה ולא בזה אז את התשובות יהיו לי לקראת 2021 ועל הפס5 רק...

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי glass man » 27 יולי 2020, 19:36

סטיק אחי אני סקרן לדעת מה בAC החדש גורם לך להאמין בו כל כך?
לא ראיתי בו שום דבר מיוחד. לא עליה ברמה בכתיבה לא בקרבות ולא בתוכן. אולי פספסתי משהו?

קראתי את ההודעה שלך שאתה רוצה חידוש לAC1 אני לא רואה את AC החדש עושה משהו מזה.

כן,העולם של AC החדשים גדול יותר מהעולם של GOT אבל זה משהו שאני מוכן לקחת כי העולם של GOT לפחות כרגע נראה עם תוכן משמעותי יותר.

לטעמי AC וWD3 הולכים לכיוון שאני מצטער עליו כיוון של הזנחת הסיינגל פלייר בשביל ארגז חול לסטריימרים שעושים שטויות ביוטיוב
פעם. כן, זה יותר מורגש בWD3 ממשחקי AC אבל מה זה השיט הזה של לבחור דמות ראשית? מה קרה לדמות ראשית מוגדרת ולסיפור טוב?

כן, אני מניח שאפשר להגיד שעכשיו AC זה משחק תפקידים אז זה מותר... אבל בעיני אלה כיוונים שאסור היה לסדרה ללכת בהם.

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 27 יולי 2020, 20:13

אין קשר בין זה לבין חידוש לחזון המקורי של AC. זה שאני רוצה חידוש לAC לא קשור :).
שני דברים משמעותיים שהם משנים אלו שתי הבעיות העיקריות של אוריג'ין ואודיסי, בעיניי. הראשונה זו נעילת קווסטים לרמות - זה רצח את הפייסינג של שני המשחקים. הדוגמה הקלאסית היא באוריג'ין, שם ברגעי השיא של סוף המשחק אתה מסיים משימה ראשית מלאת חשיבות בסיפור, בה שורפים את הכפר שלך והורגים כמה דמויות משנה, אתה דוהר עם סאונדטראק נהדר אל העיר האחרונה במשחק, איפה שהרע הראשי נמצא, מלא נקמה וכו'.
כדי לגלות שהמשימה הראשית הבאה נעולה מאחורי איזה שעתיים של קווסטי צד. פתאום אתה באייק הנחמד שעוזר לילדה למצוא את אמא שלה ולחקלאי להבריח תנינים... זה נוראי. זו הדוגמה הקלאסית אבל זה קורה לאורך כל המשחק וגם באודיסי.
הדבר השני שהם משנים שהשפיע מהותית על כל הלופ גיימפלי, זה רמות הנשקים. כלומר כל נשק שהשגת היה ברמה מסוימת, מה שאומר שיכלת להשתמש בו רק כשהגעת לרמה שלו, ולא היה לא ערך אמיתי כשעלית רמה-שתיים מעליו. כלומר כל הלופ היה ללכת להשיג נשקים וכל הזמן לנחליף את הloot בדומה נניח לדיאבלו.
הבעיה היא שזה לא עובד לי במשחק אקשן, כלומר אם אני מחליף נשק לפי הDPS שלו בלבד ולא לפי איך שהוא משומש בקרב, יש פה בעיה. אז הם הבינו את זה וביטלו את העניין. כל נשק יהיה ייחודי.
אני מניח שעדיין יהיו באפים מסוימים, אבל כמו בDS למשל הDPS שלך עובד מול הבילד של הדמות שלך ביחס לנשק, ולא נטו מול רמת הנדירות של הנשק שמצאת באקראיות.

אלו שני הגדולים, ואלו באמת שתי הבעיות העיקריות שלי עם אוריג'ין ואודיסי ואני שמח שהן מתוקנות. מעבר לזה כבר אהבתי את שני המשחקים האלו, אז אתה יודע... מה שעבד לי שם יעבוד לי גם פה.
אני לא חושב שזה יהיה משחק של 98, אבל בהחלט זה נראה לי כAC הטוב של הטרילוגייה הזו.
בנוסף הכל נראה מלוטש מעט יותר... העולם, מערכת הקרב, הגרפיקה. גם הסטינג מאוד מעניין ומושך אותי.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Klayman » 27 יולי 2020, 20:43

לנושא הנשק - באודיסי, ברגע שמצאתי נשק שאהבתי (וגם סט שריון וכו'), פשוט שדרגתי אותם, ולא התעסקתי בכלל בלהחליף אותם אחרי נקודה מסוימת.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 27 יולי 2020, 22:13

אני מכיר את המכניקה, אבל היא לא מספקת בעיניי. כלומר זו עלייה די פיקטיבית, אתה נניח מוצא ברמה 39 נשק שאתה אוהב (עזוב את זה שכל הנשקים הם אותם 5 סוגים, זה גם אמור להשתנות), ברמה 42 הנשק כבר חלש. למה? כביכול התחזקת. לא, האויבין התחזקו איתך.
אז סבבה, אתה תמיד יכול "להשוות" את הנשק שלך לרמה שבה אתה נמצא, אבל זה פיקטיבי. אתה לא באמת מתחזק לעולם. כל עוד תמשיך להשוות את הנשק אז הכוח היחסי שלך לעולם ברמה 27 זהה לכוח שלך ברמה 39 או 45 או 61.

בכל מקרה הם כנראה גם חושבים ככה, אם הם החליפו את המכניקה.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Klayman » 13 ינואר 2011, 04:01

לא התעמקתי בשינויים שהם הציגו למכניקות ב ACV. הוא נראה לי סבבה, אבל כנראה שארכוש אותו במבצע כלשהו, אחרי כל הפאצ'ים כמו שעשיתי עם אודיסי :). האויבים בכל מקרה עולים איתך ברמה, פרט לאלה שמצאת וסימנת לפני שהתחזקת. זה הרגיש קצת מציק, אני מודה, אבל לא שבר לי את המשחק בשום צורה.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי glass man » 27 יולי 2020, 23:17

זה מגניב שהם מעיפים ממנו אלמנטים של gatekeepers. לא ידעתי את זה וזה בהחלט לזכותו אבל אני מרגיש שהסדרה צריכה shake up רציני יותר.

דברים שהייתי רוצה לראות בסדרה בדור החדש.
time travel- הייתי רוצה שיעשו משחק שקופץ בין העבר להווה on the fly בלחיצת כפתור. נניח משחק שמתרחש בשנות ה1940 בתור הווה
ו1600 בתור עבר נניח.
אני מודע לעובדה שעלויות פיתוח של דבר כזה יהיו גבוהות במיוחד אבל זו נראת לי אחלה דרך לנצל את כונני הSSD.
2. נגעת בזה בהודעה ההיא.. אבל חזרה למין שילוב של היטמן והנסיך הפרסי יהיה אלוהי גם אם זה יהיה במסגרת הנוסחא החדשה.
כל מה שאני זוכר מAC1 זה משימות האזנה מעצבנות ומעט מדי התנקשויות.

אם הם יעשו משחק עם time travel בארץ הקודש מה טוב :)

השינוים שהם עשו למשחק החדש עם כמה שהם טובים ויחזירו לסדרה קצת מהרגשת הaction adventure שלה זה לא מספיק.

אבל אם הם מתכננים את המשחק החדש לגראנד פיינאלה לטרילוגיה ואחכ ירעננו אז למה לא :)

כמו שאמרתי אם תהיה גרסת דפנטיב אדישן ליונטי מציע לכולנו לרכוש אותה. צריך להצביע עם הדולר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38360
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 28 יולי 2020, 01:52

idan כתב:לא מסכים.. אני לא חושב שזה נכון להסתכל על כל המיקור חוץ כאילו הוא חלק מהמפתחת עצמה. דוגמא: לקחתי את הסטודיו הכי גדול בדף שהבאת - Lemon Sky Studios - ובדקתי באתר שלהם על מה הם עבדו. שים לב, בשנים 2017-2020 הם עבדו על 35 משחקים שהם לא tlou2.. כולל גירס5, ספיידרמן, פפ7 רימייק, מורטל קומבט ומה שאתה לא רוצה. בדקתי את הפרוטפוליו של שניים אחרים ואותו דבר, עבדו על משחקי AAA אחרים באותם שנים. כלומר, אין סימטריה בין העבודה שנוטי דוג עושה לבין העבודה שסטודיו חיצוני עושה. הרי עד כמה שאנחנו יודעים הם מקבלים קרדיט על איזה אומנות או אנימציה שהם יצרו עבור נוטי דוג בחודש-חודשיים.

ואם tlou2 הוא אלפיים אנשים והקרדיטים שלו הם כמעט חצי מהזמן של AC ופי שתיים מזה של GOT אז המתמטיקה אמורה להיות קצת אחרת, אבל מילא.. זה בכל מקרה לא חישוב נכון לעשות כמו שכבר הסברתי למעלה, אבל גם כי אם תסתכל על הקטגוריות שיש שם כמעט חצי מהם לא רלוונטיות לפיתוח. אבל בכל מקרה, גם אם נשווה במספרים מוחלטים וגם אם לא, זה לגמרי פער של דוד מול גוליית, יחסי כמובן. אבל לא חושב שאפשר להתעלם מהגודל של המפתחת עצמה, זה הבסיס.

lemon sky studios הם 300 אנשים, מתוכם רק 35 עבדו על TLOU2 כך שברור שהם עובדים על לפחות 10 משחקים במקביל אם לא הרבה יותר. מן הסתם אנשים קופצים מפרוייקט לפרוייקט ועובד של lemon sky studios לא נמצא על TLOU2 כמו עובד של ND, זה היתרון של מיקור חוץ. הם גם לרוב עושים עבודות סזיפיות כמו למדל מפתח ברגים, פחיות וחביות. אבל זה בדיוק מה שעושים גם אותם אולפני עזר של יובי, הם עושים שיט שכזה לשלושה משחקי AC במקביל, למשחק FC, למשחק WATCH DOGS וכדומה. כך או כך לא טענתי שבשני צוותי הקור יש בדיוק אותה כמות של אנשים, רק שזה לא 150 מול 1000. הצוות CORE של AC רחוק מאוד מ-1000 אנשים ולאותם 200 עובדי SP יש עזרה של אלפי עובדי מיקור חוץ. כלומר הפער הוא לא בדיוק ה-1000 מול ה-150 שניסו לצייר פה, זה הכל.

בכלליות אני חושב שלקרא לצוות של 200 אנשים שקבלו 6 שנים "דוד" זה די מגוחך. 200 אנשים זה צוות של משחק AAA גדול, נניח GOW פותח בצוות בגודל דומה, ו-6 שנים של חופש לפתח מה שאתה רוצה זה חתיכת המון זמן, זה דור שלם.
We're just normal men. We're just innocent men

idan
Veteran
הודעות: 2214
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי idan » 28 יולי 2020, 07:09

לפי הלינקדאין של הסטודיו יש להם 168 עובדים, לפני כן היה רשום 150.. אני לא מנסה לצייר, אני משתף את הנתונים שאני מכיר ומשתדל תמיד לדייק.
וזכור לי במעומעם שאמרתי דוד באופן יחסי ליוביסופט, לא אמרתי שהם לא צוות של משחק AAA. אבל בסדר, הבהרנו.

Laskin
Elder
הודעות: 21799
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 28 יולי 2020, 09:54

כנראה (עריכה: זה רשמי) שמשחקי פלוס הבאים הם:
COD: MW2 REMASTERED
ו- FALL GUYS: ULTIMATE KNOCKOUT

הראשון פחות מעניין אותי, למרות שנחמד.
אבל את השני תכננתי לרכוש בהשקה. זה משחק חדש, כמו WIPEOUT כזה, רק עם איזה 100 שחקנים במקביל (עריכה: 60), זה נראה כיף אדיר למשפחה, וכמו משחק מושלם לילדים. הדבר היחיד שיכול ממש לחרבן אותו זה אם יהיו זמני המתנה ארוכים, אבל העובדה שהם מביאים אותו בחינם לפלוס כנראה תגדיל מאוד את הפופולריות שלו ויהיו הרבה מאוד שחקנים, והם ישדרו בטוויץ' ואולי יעזרו מאוד למכירות המשחק.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 9 אורחים