PS4 | הנושא הרשמי 2

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 13 מרץ 2020, 20:49

זה נכון שND זו הדוגמה לרמה הכי גבוהה שבה זה נעשה, אבל יש משחקים רבים שנמצאים בין GOW לאנצ'רטד 4. בGOW זה היה לי ממש מציק, אישית לפחות. הן ברמת הגיימפלי (העובדה שאשכרה אי אפשר בכלל להשתמש בסביבה לחקירה או לקרבות) ובהרגשה, כאילו יש חוצץ בלתי נראה בין קריטוס לבין כל העולם תמיד.
בקשר למערכת הקרב, אני לא מסכים בכלל שזה יותר DMC מסקירו. אם כבר הישנים היו נסיון חיוור לDMC, אבל החדש לחלוטין לוקח את הכיוון של סקירו (שיצא אחריו, אז יותר נכון לומר שהוא לוקח את הכיוון של DS ומנסה להפוך אותו ליותר H&S ופחות ARPG. בדיוק הדבר שסקירו עשה מאוחר יותר, בהצלחה גדולה יותר בעיניי).
אומנם בסקירו יש את האלמנט של הפרי אבל בפועל אפשר להסתכל על זה כמד חיים נוסף עם סקין אנימציות אחר, זה לא כזה קיצוני (ואם כבר מוסיף). גם לGOW יש המצאות מוצלחות. הבסיס מוצלח וזריקת/קבלת הגרזן זו מערכת מושלמת.
אבל הקומבואים לא כאלה מעניינים, הכבדות בעיניי מוגזמת ולעיתים מגבילה מדי, והמערכת של הקולדאון על 'התקפות על' היא נוראית לדעתי. כלומר אלו יכולות מגניבות שכיף להשתמש בהן (גם בסקירו יש כאלו), אבל מערכת הקולדאון נוגדת כל עקרון בסיסי בעיצוב הגיימפלי של המשחק.
זה משהו שכמעט אין לי ספק שלא יהיה בהמשך, כי זה באמת יישום לא מוצלח של המערכת, אפשר וצריך לבצע זאת הרבה יותר טוב.
גם הנשק השני שמקבלים הוא פחות מוצלח מהגרזן בצורה ניכרת, אבל אפשר לסלוח להם... הוא לא עיצב מלכתחילה לסגנון הזה. בכל מקרה היה כיף להשתמש בו בזכות הסיפור, אבל האגרופים כבר היה נשק באמת מיותר וסתמי. כיף לזרוק גרזן ואז לתת אגרופים בתאוריה, אבל מבחינת גיימפלי, האגרופים היה יישום לא מוצלח של 'נשק'.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6571
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Klayman » 13 מרץ 2020, 20:56

כמי ששיחק בוא נגיד קצת יותר מחצי סקירו, למול כל gow, אני חושב שהגיימפליי של gow הוא מספיק עמוק וטוב לרוב גדול של אנשים, שלא מחפשים את האקסטרה שמשחקי סולסבורן/סקירו דורשים. אפשר להתפלפל על מערכות קרב וניואנסים דקים בהן, אבל לדעתי המערכת בgow הייתה מעולה בסה"כ שלה לשחקן הממוצע פלוס אפילו.

האמירה על לקפוץ/מים וכו' הייתה נכונה גם למשחקי סולסבורן עד סקירו, לא? ואני לא חושב ש gow סבל המון מכך. לדעתי מדובר בטרייד אוף שווה.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 13 מרץ 2020, 21:20

Klayman כתב:כמי ששיחק בוא נגיד קצת יותר מחצי סקירו, למול כל gow, אני חושב שהגיימפליי של gow הוא מספיק עמוק וטוב לרוב גדול של אנשים, שלא מחפשים את האקסטרה שמשחקי סולסבורן/סקירו דורשים. אפשר להתפלפל על מערכות קרב וניואנסים דקים בהן, אבל לדעתי המערכת בgow הייתה מעולה בסה"כ שלה לשחקן הממוצע פלוס אפילו.

האמירה על לקפוץ/מים וכו' הייתה נכונה גם למשחקי סולסבורן עד סקירו, לא? ואני לא חושב ש gow סבל המון מכך. לדעתי מדובר בטרייד אוף שווה.

עניין של טעם אני מניח, אבל לחלוטין לא נפלתי ממערכת הקרב של GOW, בעוד שכן מזו של סקירו. לדעתי ההבדלים מהותיים. לא אומר שGOW לא מהנה ברמת הגיימפלי והקרב, רק שזו כן הנקודה החלשה שלו. הוא מדהים בהכל, ושם רק טוב.

העניין עם הקפיצה למים וזה נכונה גם לסולסבורן. אבל אלו משחקי אינדי מול GOW :).
בכל מקרה, זה פשוט פחות הפריע (לי) שם. במשחקים האלו אתה אביר קטן, חסר יכולות ומוגבל מאוד ביחס לעולם גדול, אפל, עויין. המוגבלות שלך משחקת לטובת המשחק ברגע שזה הוייב והאווירה שהוא מנסה לייצר. לא שזה טוב שם, אבל פחות הפריע לי אישית.
בGOW אתה אל, כל יכול... העולם מפורט ויפייפה, הרים, אגמים, מפלים, הכל כל כך מוחשי.. אבל קריטוס פשוט לא יכול לגעת בכלום.
זו הרגשה ממש מציקה בGOW, אתה לדוגמה ממש לא יכול לדרוך על מים, גם בחוף באזור רדוד. זה קיר בלתי נראה, תגיע למים וקריטוס יעמוד במקום ולא יגיב ללחיצה שלך. בDS לדוגמה אי אפשר לשחות, ככה שאם המים ימלאו אותך אתה תמות פשוט, אבל אפשר להכנס למים. אפשר לרוץ ולהלחם בהם והכל עד גובה מסוים, יש אפילו אפקט מיוחד של האטה בתוך מים.
הGOW ההרגשה של 'הכלוב' הבלתי נראה הזה שמקיף את קריטוס ומפריד בינו לבין העולם הייתה לי מאוד מורגשת. אולי דווקא כי המשחק כל כך יפה ומפורט ומוחשי, ואולי כי זה קיצוני ברמה שאי אפשר לעשות צעד לתוך מים רדודים או שקריטוס עוצר חצי מטר מלפני כל קיר. זה פשוט לא עבד לי שם...

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 13 מרץ 2020, 21:36

מערכת הקרב של GOW אכן מעולה עבור הרוב הגדול של השחקנים, בכל זאת צריך לזכור שמדובר במשחק מיינסטרים שנשען על הרבה יותר עותקים כדי להיות ריווחי כמו שצריך וכמשחק כזה הם עשו עבודה מעולה בלספק מערכת כיפית ועמוקה מספיק וגם די נגישה וזורמת בו זמנית.

מסכים עם העניין שהמשחק הרגיש יותר מדי מסילתי ומוגבל בתנועה ובחקירה של העולם, זה היה ממש מוגזם וצורם וחייבים לתקן את זה במשחק הבא.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Kazz » 13 מרץ 2020, 22:09

אני מגרד בראש ומנסה להבין איך משחקי ND הם דוגמת הניגוד לאינטרקציית השחקן ב GoW. יש הבדל, אבל המשחקים לא בצידי שתי הסקאלות.

החולשה של GoW היא ב UI בכל ניהול הטאליסמנים והצ'ארמים והשילובים השונים. רשימת הפריטים ארוכה מדי וזה פשוט מעצבן לנסות להרכיב את השילוב הכי טוב ולהתעלם מכל מה שלא צריך. אני לא יודע איך בפלייטסטינג לא עלה הצורך ליישם loadouts כך שאפשר לעבור בלחיצת כפתור לסטים אחרים שהשחקן יצר בקפידה כדי שיתאימו לקרבות נגד סוגי האוייבים השונים.

ההישענות הדיפולטובית על לחצני R3 ו L3 גם רעה. וגם פקודת הסיבוב 180 מעלות לא טובה כמו ב TLOU.

אני גם לא יודע איך אפשר להסתכל על הטאצ'פד והגרזן ולא להכניס מכניקה של שרטוט מסלול הגרזן עם האצבע. צריך לעשות משחק פאזל ספין-אוף שכל כולו שרטוט מסלול תעופת הגרזן ודברים שצריך לפגוע בהם או להפעיל תוך כדי התחשבות במגבלות וחוקים שונים.

מן הסתם המשחק גם זועק ל 60FPS והוא כנראה היה פחות כבד ומגיב יותר מהר לשחקן. מקווה שהורייזון ימכור מצויין ונראה גם את GoW מגיע למחשב.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 13 מרץ 2020, 22:14

בכל מקרה אני מניח שבין אם הוא יקבל שדרוג משמעותי ובין אם לא, GOW על הps5 יהיה 60fps. הוא כבר פועל עם fps פתוח על הפרו ב1080p ומגיע לסביבות ה60 ברגעים בלי אקשן על המסך. כל מה שצריך בשביל לנעול אותו על 60 זה קונסולה יותר חזקה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38340
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 13 מרץ 2020, 23:28

Stick כתב:בכל מקרה אני מניח שבין אם הוא יקבל שדרוג משמעותי ובין אם לא, GOW על הps5 יהיה 60fps. הוא כבר פועל עם fps פתוח על הפרו ב1080p ומגיע לסביבות ה60 ברגעים בלי אקשן על המסך. כל מה שצריך בשביל לנעול אותו על 60 זה קונסולה יותר חזקה.

אני מאוד אתאכזב מסוני אם העותק GOW שלי לא ירוץ ב4K 60 על הפס5.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38340
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 13 מרץ 2020, 23:57

אגב, סתם משהו שעלה לי לראש, מישהו חושש שבעצם TLOU2 הוא המשחק הגדול הראשון של נוטידוג שברוס סטרלי לא מביים? חוץ מאנצ'רטד 3 הבן אדם ביים כל אחת מהמפלצות שלהם (אנצ'רטד 2, TLOU, ההרחבה של TLOU ואנצ'רטד 4).
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21785
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 14 מרץ 2020, 01:38

קאז, לא נראה לי שהבנת על מה דיברנו עם אנצ׳רטד מול GOW... אנחנו רק דיברנו על אינטראקציה עם הסביבה, בעיקר דרך אנימציות
נערך לאחרונה על ידי Laskin ב 14 מרץ 2020, 08:50, נערך פעם 1 בסך הכל.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 14 מרץ 2020, 04:30

DrKeo כתב:אגב, סתם משהו שעלה לי לראש, מישהו חושש שבעצם TLOU2 הוא המשחק הגדול הראשון של נוטידוג שברוס סטרלי לא מביים? חוץ מאנצ'רטד 3 הבן אדם ביים כל אחת מהמפלצות שלהם (אנצ'רטד 2, TLOU, ההרחבה של TLOU ואנצ'רטד 4).


זה אחד החששות שלי לקראת המשחק הזה, למרות שחלק גדול מהקטע של TLOU זה הדמויות, האווירה והסיפור שעליהם ניל אחראי והוא כידוע שם אבל כל האלמנט המשחקי, עיצוב ה encounters עם האויבים, עיצוב תרחישי הגיימפליי וה set pieces, כל זה לא יהיה תחת הידיים של ברוס עוד, אני תוהה אם הדחייה קרתה כי בפלייטסטינג הבינו שהאיזון שם לא מרגיש עדיין מספיק טוב.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38340
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 14 מרץ 2020, 12:29

אני לא יודע אם אני חושש, אני מקווה שהמכונה פשוט יודעת להמשיך לתקתק בלעדיו. הדבר היחיד שבאמת מדאיג אותי הוא שלפי ג׳ייסון שרייר התחלופה בnd היא מטורפת כך שיכול להיות שעוד מעט נראה משחקים שלהם שנעשים כמעט בלי אף אדם שעבד על tlou או אנצ׳רטד 2.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38340
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 14 מרץ 2020, 18:27

We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 14 מרץ 2020, 19:20

משעשע :)

גם משעשעים אותי אנשים ב ERA שהחליטו שהם מחרימים מעכשיו משחקים של נוטי דוג בעקבות הקראנץ', יש יותר בעיות של עולם ראשון למחות עליהם מזה? משועממים.

Laskin
Elder
הודעות: 21785
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 14 מרץ 2020, 19:27

אני מנחש ש-90% מה״מחרימים״ ללא פס4, וה-10% הנותרים בטח יקנו ביום שיצאו הביקורות :) אולי 4 מהם (אנשים, לא אחוזים) יחרימו באמת, וזה גם ככה בגלל שלא התחברו לראשון או משהו.

Baba Yaga
Warrior
הודעות: 829
הצטרף: 09 ינואר 2016, 17:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Baba Yaga » 15 מרץ 2020, 07:54

אני עדיין לא מבין את הקטע הזה, הרי לא מדובר בסדנאות יזע בסין.
העובדים בהיי טק (אפשר לקרא לתעשיית המשחקים היי טק לא?) בדרך כלל אנשים משכילים שמרוויחים משכורות יפות תחת חוזה מסודר. זה אולי קלישאה, אבל מי שלא רוצה לא מוכרח להיות שם.
מה אני מפספס?
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 15 מרץ 2020, 12:42

לא פספסת כלום, סתם בכייני SJW מ ERA שלא מסוגלים לעשות שום דבר באמת משמעותי עם החיים שלהם חוץ מלהרגיש חשובים דרך מחאות מגוחכות באינטרנט.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6571
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Klayman » 15 מרץ 2020, 12:46

ההיגיון גם עקום - כי אם אכפת להם מהמפתחים, אז כדאי לרכוש את המשחק. ידוע שהרבה חברות קושרות בונוסים כלכליים לעובדים, בין השאר לכמות מכירות.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 15 מרץ 2020, 13:08

כל עובד מנסה לשפר את תנאי העבודה שלו. גם בתקופה שהייתי ממלצר לא הייתי נמנע מלהתלונן שכואבות לי הרגליים אחרי משמרת של 12 שעות, למרות שעל הנייר "לא הייתי חייב להיות שם".
הבעיה עם תעשיית המשחקים היא ששנים הייתה שם תדמית של אנשים טובים, ספק 'ילדים לנצח', שעושים רק את מה שהם רוצים ונהנים לחלום ולשחק. כל פעם שעושים מאחורי הקלעים לחברת פיתוח הם משתמשים רק בביטויים כמו - 'תמיד רצינו לעשות', 'החלק הכי מהנה', 'המשחק עליו חלמנו', 'אהבנו לעשות', וכו'. כולנו מכירים את הביטויים האלה.
והנה מגיעים עוד דור של טכנאי משחק מחשב, או אומני משחק מחשב, ומגלים שוואלה - מדובר בעבודה.
ובעבודה כמו בעבודה, לפעמים אין חשק לבוא בבוקר, ולפעמים הבוס קצת מניאק, ולפעמים עושים דברים שלא רוצים לעשות.
אז מה לעשות, כל האנשים שדמיינו בראש שבמשרד של פיתוח משחקים תמיד יש קשת בענן - מגלים שזה מקום עבודה לכל דבר. וזה נכון גם בתעשיות דומות יחסית כמו קולנוע וטלוויזיה (למה שם אין קראנץ'? וצילומי השלמה? ועריכת אפקטים ממש עד לרגע שיגור הסרט?), וזה נכון גם למנקה ששוטפת להם את השירותים.

Laskin
Elder
הודעות: 21785
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 15 מרץ 2020, 13:30

בסערה האחרונה אני החרמתי את האסלה בגלל שעובדי העירייה והביוב היו תחת קראנץ׳ טיים.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6571
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Klayman » 15 מרץ 2020, 18:24

Stick כתב:
Klayman כתב:כמי ששיחק בוא נגיד קצת יותר מחצי סקירו, למול כל gow, אני חושב שהגיימפליי של gow הוא מספיק עמוק וטוב לרוב גדול של אנשים, שלא מחפשים את האקסטרה שמשחקי סולסבורן/סקירו דורשים. אפשר להתפלפל על מערכות קרב וניואנסים דקים בהן, אבל לדעתי המערכת בgow הייתה מעולה בסה"כ שלה לשחקן הממוצע פלוס אפילו.

האמירה על לקפוץ/מים וכו' הייתה נכונה גם למשחקי סולסבורן עד סקירו, לא? ואני לא חושב ש gow סבל המון מכך. לדעתי מדובר בטרייד אוף שווה.

עניין של טעם אני מניח, אבל לחלוטין לא נפלתי ממערכת הקרב של GOW, בעוד שכן מזו של סקירו. לדעתי ההבדלים מהותיים. לא אומר שGOW לא מהנה ברמת הגיימפלי והקרב, רק שזו כן הנקודה החלשה שלו. הוא מדהים בהכל, ושם רק טוב.

העניין עם הקפיצה למים וזה נכונה גם לסולסבורן. אבל אלו משחקי אינדי מול GOW :).
בכל מקרה, זה פשוט פחות הפריע (לי) שם. במשחקים האלו אתה אביר קטן, חסר יכולות ומוגבל מאוד ביחס לעולם גדול, אפל, עויין. המוגבלות שלך משחקת לטובת המשחק ברגע שזה הוייב והאווירה שהוא מנסה לייצר. לא שזה טוב שם, אבל פחות הפריע לי אישית.
בGOW אתה אל, כל יכול... העולם מפורט ויפייפה, הרים, אגמים, מפלים, הכל כל כך מוחשי.. אבל קריטוס פשוט לא יכול לגעת בכלום.
זו הרגשה ממש מציקה בGOW, אתה לדוגמה ממש לא יכול לדרוך על מים, גם בחוף באזור רדוד. זה קיר בלתי נראה, תגיע למים וקריטוס יעמוד במקום ולא יגיב ללחיצה שלך. בDS לדוגמה אי אפשר לשחות, ככה שאם המים ימלאו אותך אתה תמות פשוט, אבל אפשר להכנס למים. אפשר לרוץ ולהלחם בהם והכל עד גובה מסוים, יש אפילו אפקט מיוחד של האטה בתוך מים.
הGOW ההרגשה של 'הכלוב' הבלתי נראה הזה שמקיף את קריטוס ומפריד בינו לבין העולם הייתה לי מאוד מורגשת. אולי דווקא כי המשחק כל כך יפה ומפורט ומוחשי, ואולי כי זה קיצוני ברמה שאי אפשר לעשות צעד לתוך מים רדודים או שקריטוס עוצר חצי מטר מלפני כל קיר. זה פשוט לא עבד לי שם...


עניין של טעם, אני מניח. לי כל העניין שאתה מדבר עליו לא הפריע כלל, ומניח שלרבים נוספים. ואני ממש לא איזה מעריץ GOW מהעבר. לא שיחקתי באף אחד מהמשחקים הקודמים בסדרה. פשוט נהנתי מכל רגע איתו, פחות או יותר. האם מערכת קרב של סקירו עמוקה יותר? בוודאי, אך כמו שאמרתי, לרוב המכריע של האנשים, מערכת הקרב של GOW מצויינת ולא חסרה בדבר. לאנשים ספציפיים שנהנים מאתגר רב יותר, מן הסתם דגדג לעוד (הרבה? קצת? זה בכל זאת משחק שמכוון למנעד רחב יותר של שחקנים).

האם זה מגוחך שקרייטוס לא יכול לדרוך במים? יתכן מאוד. לא שיחקתי במשחקים הקודמים ולא יודע בדיוק איך הוא כ'אל' מבטא את כוחותיו. באותה מידה אפשר לומר שהוא אל ולא יכול לעוף בעצם, ולמה זה קורה? או שהוא אל ובכלל יכול למות...? אני מבין שלך הדבר היה מורגש מאוד, אבל אני הייתי די שבוי בסיפור ובדרך של קרייטוס, אטריאס ושותפם הנוסף למסע, שלא ממש דאגתי לכך.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 15 מרץ 2020, 19:00

אני לא מנסה לתקוף או לנטפק את המשחק, אני חושב שהוא אדיר ונמצא בטופ 3 משחקי הדור שלי.
אני רק אומר שיש לו מגרעות. הוא לא מושלם, והנה - שני דברים שלדעתי הוא יכל לעשות טוב יותר, יש משחקים דומים שכבר עושים טוב יותר.
בראשון הוא עדיין טוב (מערכת הקרב), אבל יש לו המון לאן להתפתח, וזה שהוא פונה לקהל רחב לא אומר שהוא לא יכול להיות טוב יותר... זה קצת מגוחך להגיד את זה, וזה שהוא כבר מוצלח באספק הזה לא אומר שהוא לא צריך לשאוף להיות יותר מוצלח (אנחנו הרי מדברים על משחק כמעט-מושלם. אז הנה, בזה הוא יכול לשאוף להשתפר).
הוא לא חייב להיות עמוק יותר או מורכב יותר כדי להיות טוב יותר, הוא למשל היה יכול להיות מעט פחות כבד (טעם אישי), לתת לשני הנשקים שנוספים לגרזן ערך אמיתי ולא רק להיות נשקים פחות טובים שמדי פעם חייבים להשתמש בהם, ולשנות את היישום של היכולות המיוחדות לאחד שלו נשען על קולדאון והיכולת להספים אותן כתוצאה מכך.
וכן... נו, מן הסתם זו דעתי. על מה יש לי לדבר אם לא דעתי?

בפאן השני יש לו הרבה לאן להשתפר. הנה, גם לאסקין ובלינג הסכימו איתי. אולי לא זה לא הפריע לך... אבל זה שם. הטיפוס למשל הוא מסילתי בלבד, אתה לא יכול לדמיין גרסה יותר טובה של אותו המשחק בדיוק שבו הטיפוס הוא לא מסילתי בלבד? זה שהמשחק כמעט-מושלם לא אומר שאי אפשר לדמיין אותו עוד יותר טוב, או שאי אפשר לסמן אלמנטים ולצפות שהם יהיו יוץר מוצלחים בסיקוול.
הקטע שהוא אל בא רק כדי להמחיש את ההשוואה לסולסבורן, שם אתה ההפך המוחלט בכל פרמטר. האם גם שם זו בעיה? בוודאי. אבל שם לפחות אפשר לגעת במים ולא להתקע (בלי אפילו איזו אנימציה ייעודית, פשוט להתקע) כאילו בין חוף למים זה ידוע שממוקם קיר בלתי נראה.
יש מעין ניתוק בין קריטוס לבין העולם עצמו כמעט מול כל משטח, לפעמים יותר ולפעמים פחות. הדוגמה הכי קיצונית למול זה היא משחקי ND, תשווה ותבין למה אני מתכוון. כמובן שלא כולם ND אבל ביניהם לבין GOW (ספציפית באספקט הזה בלבד) יש המון משחקים.

לי זה הפריע יותר, לחלק פחות, לך בכלל לא. אבל זה שם, ואפשר להגיד שזו דוגמה לאלמנט פחות ממושלם בתוך משחק כמעט מושלם. אפשר לציין את זה ולקוות שזה יעלה רמה בסיקוול, אני באמת לא מבין מה הבעיה בלהגיד את זה.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6571
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Klayman » 15 מרץ 2020, 19:19

אין שום בעיה להגיד את זה, ואם השתמע מכך אז פער בהבנת/העברת הדברים. ברור גם שהוא לא משחק 'מושלם', אבל הוא הכי קרוב לזה שאני שיחקתי בדור הזה. אני משער שסקירו הוא כזה עבורך. :)
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Laskin
Elder
הודעות: 21785
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 23 מרץ 2020, 09:00


Laskin
Elder
הודעות: 21785
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 25 מרץ 2020, 08:45

שמועות שמשחקי אפריל בPlus יהיו
Dirt Rally 2 ו... Uncharted 4 !
אם זה נכון, אני אולי אעשה על אנצ׳רטד ריצה נוספת, שיחקתי בו על פס4 ״רגילה״ כי עוד לא היה לי פס4 כשיצא אז לקחתי מאח של אשתי את הפס4 שלו לשבוע, אז אין לי אותו בכלל בספרייה.

עוד חודשיים אמור לצאת TLOU2, אני ממש מקווה שהם מצליחים ללטש אותו עם הקורונה, ואני מנחש שגם אם לא מצליחים כמו שרצו הוא עדיין יצא בתאריך שנקבע, פשוט עם יותר באגים, מקווה שזה לא יהיה נורא, ושאם כן אז בכל זאת ידחו אותו עוד קצת, למרות שאני לא יכול לחכות כבר.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 25 מרץ 2020, 09:13

לא לא, שיצא בדיוק בזמן שהם מרגישים שהוא מושלם. אין אצל נוטי דוג דבר כזה שיוצא משחק לא מלוטש לשלמות ועם באגים.

אני לא עף מגדרי שמחלקים אנצ'רטד 4, זה כבר מרגיש תקופת השקה מרוב שזה ישן, יותר התלהבתי מהרימייק של SOTC שפספסתי, מה שכן גם לי זורם לעשות סיבוב נוסף על אנצ'רטד 4, משהו באווירה ובנופים ואפילו בפייסינג האיטי לעיתים זורם ממש טוב בתקופה כזאת, סוג של אסקפיזם מושלם.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Google [Bot] ו־ 31 אורחים

cron