PS4 | הנושא הרשמי 2

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי glass man » 28 יולי 2020, 11:59

יש MW2 זה אחלה קמפיין.

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 13 ינואר 2011, 19:30

כן, אבל זה קמפיין שחוויתי לפני הרבה מאוד זמן, ואפילו מספר פעמים כי אז זה היה ממש מגניב, ואני לא רואה את עצמי חוזר אליו.
לעומת זאת FALL GUYS הזה נראה כיף אדיר, יש לו באמת פוטנציאל ענק להיות הדבר הגדול הבא בתחום משחקי המסיבות, וזה גם משחק חדש אז תמיד נחמד יותר ממשחק ישן, וסוני לא מביאים הרבה פעמים משחק בהשקה שלו, בפלוס. אחת הפעמים שזה כן קרה הייתה עם רוקט ליג וזה היה מוצלח מאוד, עבור החברה והמשחק.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי glass man » 28 יולי 2020, 14:18

לאסקין הקמפיין הזה לוקח בלחץ לילה שלם עוד לא הספקתי להוריד אותו אני כבר מסיים אותו ובשביל אנשים כמונו זו ברכה אני גם מעוניין לבדוק כמה הוא התיישן כי הוא זכור לי כwow ואני רוצה להשוות אותו לטיטאנפול 2 שבשבילי היה הקמפיין הכי טוב בדור.

Fall guys נראה מגניב אני רוצה לנסות אותו.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי BiA » 28 יולי 2020, 20:03

קאפהד הגיע היום לפס4, ממליץ לכל מי שלא ניסה. ה-DLC שתוכנן להשנה יגיע "כשיהיה מוכן" ויצא לכל הפלטפורמות במקביל (אל תשכחו שהוא גם על הסוויץ').

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 29 יולי 2020, 23:21


סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי glass man » 29 יולי 2020, 23:47

זה פשוט מדהים איך שהמשחק הזה נראה הפס4 קרס פעמיים אבל זה בטח בגלל שאני משחק מ6 בערב עד עכשיו. התמכרתי למשחק הזה אש.

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 30 יולי 2020, 07:57

כן, המשחק פשוט חוויה לעיניים. ממליץ לכולם לצפות בסרטון המושקע הזה, עד הסוף. אין בו ספוילרים, אלא אם נופים יפים מהמשחק הם ספוילרים עבורכם.

וקצת חדשות:
סטודיו חדש של סוני בסן דייגו מגייס עובדים עבור ״משחק אקשן-הרפתקאות ממבט שלישי״... סיכוי סביר שמדובר באיזה משחק אנצ׳רטד. כל עוד נוטי דוג לא עושים אותו אני מרוצה :) אני ממש רוצה שהם יעבדו על משהו חדש לגמרי. ואולי גם עם TLOU3, אבל מעדיף שהוא יגיע שוב בסוף הדור, או בדור שאחריו, אני צריך מנוחה של כמה שנים מהעולם הזה, אחרי המשחק השני.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4724
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 30 יולי 2020, 09:16

הצוות הסודי של סוני שכנראה עובד על אנצ׳רטד זה משהו שידוע כבר תקופה די ארוכה,אלא אם כן פיספסתי איזו התפתחות.

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 30 יולי 2020, 09:30

זה לא "ידוע", זו עדיין שמועה... וכן, זה כבר בערך שנתיים ומשהו שהם עובדים על משהו, אבל עכשיו מגייסים עוד, וספציפית עבור משהו בז'אנר, לדעתי זו הפעם הראשונה שהם כותבים עבור איזה סגנון משחק, באופן רשמי.
אם זה המצב יש סיכוי סביר שאפילו נראה איזה טיזר שלו עוד השנה.
מעניין מתי נראה עוד משהו מסוני באמת... אני מהמר על ספטמבר.

אני ממש רוצה כבר תצוגה נורמלית של מישהו פותח את הקונסולה, רואים את התפריטים והכל, ואז שהוא נכנס למשחק, וכמה זמן באמת לוקח לו לעלות, ואז לראות גיימפליי אמיתי של ספיידרמן, ואז לראות איך עוברים בשניות בינו לבין נגיד האסטרו-בוט הזה או ראצ'ט, ואז לטוריזמו, ואז בתקווה לעוד משחק שאולי עוד לא ראינו או לא ראינו ממנו גיימפליי...
חוץ ממחיר זה מה שבאמת חסר לי, גם ממיקרוסופט וגם מסוני. תצוגה של מה באמת נקבל.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4724
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 30 יולי 2020, 09:34

הצוות הוקם באפריל 2018 והתיאור של הפרוייקט היה ״משחק אקשן גוף שלישי בשיתוף פעולה עם סטודיו גדול של סוני״ אני חושב,נשמע לי דומה.
אני חושב שהסיכוי שתראה אותו השנה,אפילו בדמות טיזר,הוא קלוש עד לא קיים- זה צוות חדש וממה שהבנתי די מצומצם שייקח לו עוד הרבה זמן לבנות משהו שעומד בסטנדרטים של הסדרה עם כוח אדם כל כך קטן. אנצ׳רטד חדש כנראה יגיע בשלב הרבה יותר מאוחר בדור,אחרי משחקים כמו GoW2 או הורייזון 2.

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 30 יולי 2020, 10:30

אה, אני חשבתי שאלו היו ספקולציות ולא הודעה רשמית, לגבי תיאור הפרוייקט.
ואני לא מתכוון לגיימפליי ממנו, אבל טיזר בצורה כלשהי, זה לא מאוד חריג לראות טיזרים למשחקים שיוצאים רק עוד שנתיים ואפילו יותר.
אני מתאר לעצמי שהורייזון יכול וסביר לצאת בחגים 2021, אולי 2022, וGOW באמצע 2022. קשה לי לראות את GOW יוצא אחרי כי הם צריכים להביא 2 משחקים בדור הזה. אז 2022, ו-2025-6 נראה לי הכי סביר.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי glass man » 30 יולי 2020, 12:17

אני מאוד אופתע אם הפרויקט הבא של נוטי דוג הוא לא משהו מתחום המדע הבדיוני,אחרי שהם עשו אינדיאנה jones משלהם
The walking dead משלהם עכשיו הגיע הזמן לInterstellar משלהם.

גם אם UNCHARTED בפיתוח הם לא יעשו בו הרבה מעבר ללפקח עליו.

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 30 יולי 2020, 13:03

היוצר של סדרת יאקוזה מהלל בלי סוף את GOT
https://www.pushsquare.com/news/2020/07 ... evelopment

ה"תלונה" היחידה שלו היא שביפן לא היו מאשרים דמות ראשית שהיא לא הכי יפה, כמו ג'ין (הגיבור של GOT). ודווקא מעריך את זה, פשוט מדגיש שזה לא היה עובר אצל מפתחת יפנית. שזה משעשע :)

ובאותו נושא - אלאנה פירס מהללת קצת את הפשטות של המבנה עולם פתוח של טסושימה, ומה מבדיל בינו לבין משחקי יוביסופט, למרות שהם לכאורה דומים.
ממליץ לצפות:



אני עדיין רק בתחילת השליש השני של המשחק, אבל מקווה להתקדם הרבה בסופ"ש הקרוב. לדעתי עשיתי כל מה שיש לעשות בחלק הראשון שלו, אבל כנראה שאחרי שייפתח לי החלק השלישי אז יצוצו עוד דברים לעשות שם. כרגע נראה לי שעשיתי שם 100%. וזה משחק שממש כיף לעשות בו 100%, בעיקר בגלל זמני הטעינה שמרגישים כמו SSD.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי glass man » 30 יולי 2020, 13:14

נכון? איך זה טוען ככה מהר אני לא מבין את זה. אם למכשף 3 היו זמני טעינה כאלה הייתי ממש נהנה ממנו.

לאסקין תרוץ עליו לאט איך אתה טס עם משחקים זה משהו :) מה שאהבתי פה זה שכמו בסקיירים יש הרבה דברים שאפשר לגלות לבד

הרבה פעמים אתה הולך בדרך למשימה x מגלה איזה אזור או npc שלא חשבת למצוא ועושה את זה במקום את המשימה שלך.

אני מבין שעכשיו גם המשחקים של יובי עושים את זה אבל הגדולה של סקיירים וGOT זה מה שאתה יכול למצוא לבד באקראי.

אז כן אין מה להשוות את כמות התוכן של GOT לסקיירים זה לא יהיה פייר אבל תחושת התגלית והמסתורין נמצאת גם פה.

וגם הhook כזה כייף עכשיו זה לגמרי AC.

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 30 יולי 2020, 14:20

אני משחק בו בעיקר בסופי שבוע כשיש לי אופציה לשמוע עם סאונד גבוה כמו שצריך...
באמצע שבוע אני משחק על ווליום מינימלי איזה שעה, גג פעם ביומיים, רק לנקות איזורים במפה שלא קשורים לעלילה, אבל יהפכו אותי לחזק יותר ומגניב יותר :)
אז כן - ייקח לי זמן לסיים אותו. ואני גם כנראה עושה מאה אחוז, אז בכלל...

לגבי זה שאתה סתם מסתובב ויכול להתקל במשימה אחרת - זה קיים בהרבה מאוד משחקי עולם פתוח, אולי רובם כיום... לא משהו ייחודי מאוד בעיניי.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי glass man » 30 יולי 2020, 14:31

הרבה משחקים ממש טורחים שתדע פשוט שיש לnpc.עם קווסטים לתת.לך או סתם fetch quest.

היופי פה שהרבה דברים טובים הם לא מסומנים ואני אפילו מתאר לעצמי שאפשר לפספס כמה מהם.. זה בבת אחת מונע ממך הצפה חושית של "יש לי יותר מדי קווסטים על הראש" ויותר מסתורי.לגלות אותם.

אבל אני מניח שלא שיחקת בסקיירים אחרת היה ברור למה אני מתכוון.

בנוגע לאיך שאתה משחק על נמוך אני כל הזמן עם אוזניות כדי לסנן את הרעש של הפס4 גם ככה. אבל מפתיע שהוא לא ברמת הרעש של GOW.

ולא שכנעת אותי אתה עדיין בולס משחקים מהר.
אבל העיקר שאתה נהנה.

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 30 יולי 2020, 14:54

שיחקתי בסקיירים בערך 250 שעות :)

אני לא יכול לשחק עם אזניות כי יש ילדים קטנים שמתעוררים בלילה וצריך לשמוע אותם... את הפס4 פרו שלי אני לא שומע כמעט אף פעם, אבל הייתי בתותחנים, אולי זה קשור.
אני "בולס" משחקים רק כשהעלילה חשובה לי ולא בא לי ספוילרים. זו הסיבה היחידה, וזה קורה בערך אחת לשנה כי אין באמת כל כך הרבה משחקים שהעלילה מעניינת אותי עד כדי כך. שאר המשחקים אני לגמרי בקצב רגיל.
ככה זה כשיש ילדים, יכול להיות ששבוע לא יהיה לי זמן לגעת בו, או שיהיה לי, אבל בתנאים ממש גרועים של ווליום נמוך שמחרבן את האווירה והמשחק, וגם לעצור מדי פעם לבקבוק או חרא אחר (תרתי משמע לפעמים) :P אז אני משתדל להוציא את המשפחה לחופשה ולסיים עם זה כמה שיותר מהר ואז גם אין לי את הקטע הזה של "יאללה שילכו לישון כבר כדי שאני אוכל לשחק!" שזו לא תחושה כיפית להרגיש, כאבא שאוהב מאוד לבלות עם הילדים שלו :)

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי glass man » 30 יולי 2020, 15:09

יפה לאסקין! אתה לא כזה רחוק מה300 שעות פלוס ששמתי עליו :)
מפתיע אותי שהוא לא נותן לך וויבים דומים :).

לילדים עדיין לא זכיתי אבל אבל אני מתאר לעצמי שזה לא פיקניק כשאתה רוצה לשמור על רצף עלילתי.גם בלי משפחה מהר מאוד אני מרגיש "מצפון" על כמה ששיחקתי בGOT אתמול ואיך יכולתי לעשות בזמן הזה משהו יותר מועיל.

אז אני מבין את התחושה שאתה רוצה להקדיש זמן לילדים יותר ואת המצפון.

אבל תסתכל על זה ככה ההנאות הקטנות האלה המשחקים זה חלק מהדלק שנותן כוח להשקיע בדברים אחרים יותר חשובים.

כל גבר צריך את ה"זמן מערה שלו" לתחביבים שלו ואני בטוח שזה רק מועיל לחיי המשפחה שלך :).

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 30 יולי 2020, 15:54

בטח מועיל, אבל זה לרוב לא בשעות הלילה (מתי שהכי כיף לשחק והאווירה הכי טובה לזה) וזה כמעט ולא קיים כשיש ממש תינוק... וכשיש זמן אני גם רוצה להפגש עם חברים שלא יוצא לי לפגוש הרבה מן הסתם.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי swym » 30 יולי 2020, 16:39

Stick כתב:שני דברים משמעותיים שהם משנים אלו שתי הבעיות העיקריות של אוריג'ין ואודיסי, בעיניי. הראשונה זו נעילת קווסטים לרמות - זה רצח את הפייסינג של שני המשחקים. הדוגמה הקלאסית היא באוריג'ין, שם ברגעי השיא של סוף המשחק אתה מסיים משימה ראשית מלאת חשיבות בסיפור, בה שורפים את הכפר שלך והורגים כמה דמויות משנה, אתה דוהר עם סאונדטראק נהדר אל העיר האחרונה במשחק, איפה שהרע הראשי נמצא, מלא נקמה וכו'.
כדי לגלות שהמשימה הראשית הבאה נעולה מאחורי איזה שעתיים של קווסטי צד. פתאום אתה באייק הנחמד שעוזר לילדה למצוא את אמא שלה ולחקלאי להבריח תנינים... זה נוראי. זו הדוגמה הקלאסית אבל זה קורה לאורך כל המשחק וגם באודיסי.
הדבר השני שהם משנים שהשפיע מהותית על כל הלופ גיימפלי, זה רמות הנשקים. כלומר כל נשק שהשגת היה ברמה מסוימת, מה שאומר שיכלת להשתמש בו רק כשהגעת לרמה שלו, ולא היה לא ערך אמיתי כשעלית רמה-שתיים מעליו. כלומר כל הלופ היה ללכת להשיג נשקים וכל הזמן לנחליף את הloot בדומה נניח לדיאבלו.
הבעיה היא שזה לא עובד לי במשחק אקשן, כלומר אם אני מחליף נשק לפי הDPS שלו בלבד ולא לפי איך שהוא משומש בקרב, יש פה בעיה. אז הם הבינו את זה וביטלו את העניין. כל נשק יהיה ייחודי.
אני מניח שעדיין יהיו באפים מסוימים, אבל כמו בDS למשל הDPS שלך עובד מול הבילד של הדמות שלך ביחס לנשק, ולא נטו מול רמת הנדירות של הנשק שמצאת באקראיות.

נראה לי שכבר היינו בדיון הזה, אבל לפחות באודיסי נעילת הקווסטים כבר הפכה ל"רכה": היית יכול לבצע משימות ראשיות גם מתחת לרמת דמות מסוימת, וזה פשוט היה יותר קשה. לאורך 100+ שעות משחק לא שלחו אותך בשום נקודה למשימות צדדיות של "תחזור כשתהיה ברמה X".
אתה לכל אורך המשחק בוחר איזה משימות צד תעשה - אם בכלל - ובהתחשב בזה שהמשחק מציע כמה מעלילות הצד הטובות ביותר שיצא לי להתקל בהן, השילוב הזה פשוט עובד מצוין.

כנ"ל כל הנושא של רמות הנשקים (והשריון): אתה כמעט אף פעם לא תמצא נשקים שהם לא ברמה שלך עד רמה אחת-שתיים מעליך גג. זה מאד דומה למשחקי תפקידים מאז ימי דיאבלו, פשוט עם האופציה לשדרוג נשקים קיימים בכל פעם שאתה עולה רמה (ככה שפה הוא שונה מדיאבלו). אבל הקטע הוא שלשדרוג הנשקים דווקא יש השפעה מזערית בהשוואה לשדרוג הדמות שלך או ליכולות המיוחדות שלה (בדיוק ההיפך מBloodborne אגב), ואתה יכול בקלות לשחק עם נשק שנמצא 10 דרגות מתחת לרמה הנוכחית שלך, כי במידה והוא מתאים לסגנון המשחק שלך הוא יהיה כנראה עדיף על נשקים חדשים שתמצא בדרגות גבוהות יותר. אודיסי הוא משחק שיותר בנוי על שילוב של הskill tree שלך עם הspecial abilities של הציוד.

אני בונה הרבה על וולהאלה, אבל כנראה שגם אני אהיה במחנה של אלו שקונים את המשחק בדיעבד - אחרי שכל התוכן של הseason pass הגיע.

kririn
Sage
הודעות: 5023
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי kririn » 30 יולי 2020, 17:50

אותי גם עצבן האלמנטים rpg של אססין קריד
אני כן חושב שהמחשבה היתה טובה
אבל הביצוע היה לדעתי גרוע ,בעיקר כי זה דפק את אלמנט היתגנבות
אין לי בעיה עם חץ אחד או מכה בודדת מאויב חזק ממך ,הורג אותך
עם היו שומרים על היתגנבות ,שהריגת אויב ביתגנבות נעשת במכה בודדת
אפשר לתכנן את זה מאתגר בתנאי יתגנבות קשים יותר
ויותר אויבים ופעמונים בבסיסי אויב ברמה גבוה יותר

אבל מה שעשו זה שעם האויב מספיק חזק
יתגנבות פשוט לא יעילה כי זה לחפור המון ן
ללת מכה ביתגנבות ,לברוח ליתחבה ,ככה הרבה פעמים
עד שהאויבים מחוסלים ,עשיתי את זה לפעמים וזה תכנית אפשרית
אבל בזבוז זמן ,כי זה לוקח המון זמן ולא כיף ,עדיף כבר לעשות דברים אחרים ולחזור שהדמות חזקה יותר ,מבחינתי זה שבר את היתגנבות במשחק

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 30 יולי 2020, 19:00

swym כתב:
Stick כתב:שני דברים משמעותיים שהם משנים אלו שתי הבעיות העיקריות של אוריג'ין ואודיסי, בעיניי. הראשונה זו נעילת קווסטים לרמות - זה רצח את הפייסינג של שני המשחקים. הדוגמה הקלאסית היא באוריג'ין, שם ברגעי השיא של סוף המשחק אתה מסיים משימה ראשית מלאת חשיבות בסיפור, בה שורפים את הכפר שלך והורגים כמה דמויות משנה, אתה דוהר עם סאונדטראק נהדר אל העיר האחרונה במשחק, איפה שהרע הראשי נמצא, מלא נקמה וכו'.
כדי לגלות שהמשימה הראשית הבאה נעולה מאחורי איזה שעתיים של קווסטי צד. פתאום אתה באייק הנחמד שעוזר לילדה למצוא את אמא שלה ולחקלאי להבריח תנינים... זה נוראי. זו הדוגמה הקלאסית אבל זה קורה לאורך כל המשחק וגם באודיסי.
הדבר השני שהם משנים שהשפיע מהותית על כל הלופ גיימפלי, זה רמות הנשקים. כלומר כל נשק שהשגת היה ברמה מסוימת, מה שאומר שיכלת להשתמש בו רק כשהגעת לרמה שלו, ולא היה לא ערך אמיתי כשעלית רמה-שתיים מעליו. כלומר כל הלופ היה ללכת להשיג נשקים וכל הזמן לנחליף את הloot בדומה נניח לדיאבלו.
הבעיה היא שזה לא עובד לי במשחק אקשן, כלומר אם אני מחליף נשק לפי הDPS שלו בלבד ולא לפי איך שהוא משומש בקרב, יש פה בעיה. אז הם הבינו את זה וביטלו את העניין. כל נשק יהיה ייחודי.
אני מניח שעדיין יהיו באפים מסוימים, אבל כמו בDS למשל הDPS שלך עובד מול הבילד של הדמות שלך ביחס לנשק, ולא נטו מול רמת הנדירות של הנשק שמצאת באקראיות.

נראה לי שכבר היינו בדיון הזה, אבל לפחות באודיסי נעילת הקווסטים כבר הפכה ל"רכה": היית יכול לבצע משימות ראשיות גם מתחת לרמת דמות מסוימת, וזה פשוט היה יותר קשה. לאורך 100+ שעות משחק לא שלחו אותך בשום נקודה למשימות צדדיות של "תחזור כשתהיה ברמה X".
אתה לכל אורך המשחק בוחר איזה משימות צד תעשה - אם בכלל - ובהתחשב בזה שהמשחק מציע כמה מעלילות הצד הטובות ביותר שיצא לי להתקל בהן, השילוב הזה פשוט עובד מצוין.

כנ"ל כל הנושא של רמות הנשקים (והשריון): אתה כמעט אף פעם לא תמצא נשקים שהם לא ברמה שלך עד רמה אחת-שתיים מעליך גג. זה מאד דומה למשחקי תפקידים מאז ימי דיאבלו, פשוט עם האופציה לשדרוג נשקים קיימים בכל פעם שאתה עולה רמה (ככה שפה הוא שונה מדיאבלו). אבל הקטע הוא שלשדרוג הנשקים דווקא יש השפעה מזערית בהשוואה לשדרוג הדמות שלך או ליכולות המיוחדות שלה (בדיוק ההיפך מBloodborne אגב), ואתה יכול בקלות לשחק עם נשק שנמצא 10 דרגות מתחת לרמה הנוכחית שלך, כי במידה והוא מתאים לסגנון המשחק שלך הוא יהיה כנראה עדיף על נשקים חדשים שתמצא בדרגות גבוהות יותר. אודיסי הוא משחק שיותר בנוי על שילוב של הskill tree שלך עם הspecial abilities של הציוד.

אני בונה הרבה על וולהאלה, אבל כנראה שגם אני אהיה במחנה של אלו שקונים את המשחק בדיעבד - אחרי שכל התוכן של הseason pass הגיע.

נעילת הקווסטים באודיסי קיימת וקיימת בצורה מורגשת. אולי זה יותר גרוע באוריג'ין, אבל ממש אי אפשר להגיד שזה תוקן באודיסי. אולי עשית הרבה קווסטי צד באופן טבעי אז לא שמת לב, אבל להגיד שלא היו קווסטים נעולים אם תנסה לשחק רק (או בעיקר) את הקווסט הראשי זה ממש לא נכון.
אגב, כמה מעלילות הצד הטובות שנתקלת בהן? וואו, אפשר דוגמאות? מוזר שפספסתי את *כל* הקווסטי צד עם הסיפורים הטובים :).
בכל מקרה את דיון האיכות נשאיר רגע בצד, לעשות קווסטים כשאתה רמה-שתיים מתחת תמיד אפשר. הבעיה היא שבערך מ3 או 4 רמות הבדל זה כבר בלתי אפשרי. לא כי אתה לא טוב או משהו כזה, שזה פשוט ברמת קושי גבוהה יותר, אלא כי פשוט אי אפשר. מילא אם ההתגנבות הייתה נשארת אופציה, זה דווקא היה הופך את זה למעניין שמשימות 'קשות' (מבחינת נעילת רמות) חייבים לעשות בהתגנבות ומושלם. אבל לא, גם להתגנבות אין שום ערך כשאתה במרחק 3 רמות ומעלה.
אגב, זה עוד דבר שיתוקן בACV, ההתגנבות תמיד תהיה בעלת ערך.

לגבי הנשקים, זו בדיוק הבעיה. זו מערכת שמתאימה למשחק כמו דיאבלו, בו אין באמת ערך משמעותי לנשק עצמו בו אתה משתמש אלא רק למספרים שלו, ולא למשחק כמו אודיסי בו אמור להיות ערך לנשק עצמו ולmove set שלו.
העובדה שאתה תמיד תמצא נשק ברמה שלך היא נוראית... אני רוצה להגיע לאיזה מבוך מסתורי שבסופו אמצא נשק ייחודי שבאמת ירגיש חזק ומיוחד, לא סתם חרב נדירה רמה 19 שלא תהיה שווה כלום עוד שעתיים.
האם זה נכון שאפשר להשתמש ביעילות בנשק 10 רמות מתחתיך? אני לא חושב, אולי אפשר תאורתית ואם תמצא נשק ממש נדיר שממש מתיישב עליך או משהו, אבל זה לא באמת רלוונטי. כמו שאתה אומר הדבר היחיד שבאמת משתנה וגורם לך להתחזק זה הסקיל טרי שלך. העולם עולה איתך ברמות באופן אוטומטי, אתה יכול או להשוות את הנשק שלך למצב החדש של העולם באופן שחוזר על עצמו או פשוט ללכת למצוא עוד loot ולא לצאת מהמעגל האינסופי הזה. אבל הכל מאוד פיקטיבי במערכת הזו בגלל זה, ועובדה שהם מנערים אותה באופן משמעותי במשחק החדש.

kririn
Sage
הודעות: 5023
הצטרף: 14 אפריל 2013, 15:40

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי kririn » 30 יולי 2020, 19:18

[quoteבכל מקרה את דיון האיכות נשאיר רגע בצד, לעשות קווסטים כשאתה רמה-שתיים מתחת תמיד אפשר. הבעיה היא שבערך מ3 או 4 רמות הבדל זה כבר בלתי אפשרי. לא כי אתה לא טוב או משהו כזה, שזה פשוט ברמת קושי גבוהה יותר, אלא כי פשוט אי אפשר. מילא אם ההתגנבות הייתה נשארת אופציה, זה דווקא היה הופך את זה למעניין שמשימות 'קשות' (מבחינת נעילת רמות) חייבים לעשות בהתגנבות ומושלם. אבל לא, גם להתגנבות אין שום ערך כשאתה במרחק 3 רמות ומעלה.
אגב, זה עוד דבר שיתוקן בACV, ההתגנבות תמיד תהיה בעלת ערך.
[/quote]

אני מאוד מקווה שיתקנו את זה במשחק הבא
אני לא יגיד שאין אפשרות לנצח אזור 4 דרגות מעל
אבל כאחד שעשה דברים כאלו ,זה פשוט מאוד מעיף
צריך ליתגנב ,לתת מכה לברוח ליסתתר
ואז שוב ושוב ,לפעמים אפשר לפתוח כלוב של חית טרף
או לעלות משהו באש ,העניין שגם אש לא קוטלת אויבים חזקים
זה מוריד להם רק חלק מהחיים ,אבל הם ממשיכים לתפקד
כאילו זה משחק טרמינטור

עכשיו גם שיש בוסים וחלקם מגניבים
עם הדמות חלשה מידי ,בחלק מהבוסים אין אפילו אפשרות ליתגנב
ולפעמים הרמה כזאת חלשה שלא עושים לבוס נזק ,או נזק מאוד מינימלי
חלק מהבוסים נשארים תמיד אותה רמה ואפשר לחסל אותם בקלות
שהדמות מתחזקת יותר מהם
אבל חלק מוצמדים לרמה של הדמות

לדעתי זה מערכת די דפוקה ,ויכלו לעשות את זה בצורה הרבה יותר טובה
לא חייבים לפתוח את כל העולם לחקירה בשלב יחסית מוקדם
היו יכולים לעשות אזורים מסוימים עד רמה מסוימת ,מלחמה עם בוס
ואז נפתח אזור חדש
במשחקי זלדה בדרך כלל אין באמת רמות ,רק לבבות ונשקים
אבל ברובם ככה זה פועל בלפתוח את העולם
שינו את זה בbotw ,אבל טכנית אפשר לעבור את זלדה botw בשעות בודדות לשחקנים מאוד מוכשרים
זה לא באג או גליץ ,יש אפשרות לדלג על רוב המשימות להגיע לבוס האחרון ולנצח ,אנשים עשו את זה
באססין קריד האחרון זה לא אפשרות ראלית בכלל
דמות רמה נמוכה לא תעשה נזק לדמות ברמה גבוה

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 30 יולי 2020, 19:30

אתה צודק לגמרי.
מעבר לזה לעשות צ'יז לAI של המשחק ולהשקיע דקות רבות על כל אויב פושט זה בעיניי 'אי אפשר'.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי swym » 02 אוגוסט 2020, 15:19

Stick כתב:נעילת הקווסטים באודיסי קיימת וקיימת בצורה מורגשת. אולי זה יותר גרוע באוריג'ין, אבל ממש אי אפשר להגיד שזה תוקן באודיסי. אולי עשית הרבה קווסטי צד באופן טבעי אז לא שמת לב, אבל להגיד שלא היו קווסטים נעולים אם תנסה לשחק רק (או בעיקר) את הקווסט הראשי זה ממש לא נכון.
אגב, כמה מעלילות הצד הטובות שנתקלת בהן? וואו, אפשר דוגמאות? מוזר שפספסתי את *כל* הקווסטי צד עם הסיפורים הטובים :).
בכל מקרה את דיון האיכות נשאיר רגע בצד, לעשות קווסטים כשאתה רמה-שתיים מתחת תמיד אפשר. הבעיה היא שבערך מ3 או 4 רמות הבדל זה כבר בלתי אפשרי. לא כי אתה לא טוב או משהו כזה, שזה פשוט ברמת קושי גבוהה יותר, אלא כי פשוט אי אפשר. מילא אם ההתגנבות הייתה נשארת אופציה, זה דווקא היה הופך את זה למעניין שמשימות 'קשות' (מבחינת נעילת רמות) חייבים לעשות בהתגנבות ומושלם. אבל לא, גם להתגנבות אין שום ערך כשאתה במרחק 3 רמות ומעלה.
אגב, זה עוד דבר שיתוקן בACV, ההתגנבות תמיד תהיה בעלת ערך.

לגבי הנשקים, זו בדיוק הבעיה. זו מערכת שמתאימה למשחק כמו דיאבלו, בו אין באמת ערך משמעותי לנשק עצמו בו אתה משתמש אלא רק למספרים שלו, ולא למשחק כמו אודיסי בו אמור להיות ערך לנשק עצמו ולmove set שלו.
העובדה שאתה תמיד תמצא נשק ברמה שלך היא נוראית... אני רוצה להגיע לאיזה מבוך מסתורי שבסופו אמצא נשק ייחודי שבאמת ירגיש חזק ומיוחד, לא סתם חרב נדירה רמה 19 שלא תהיה שווה כלום עוד שעתיים.
האם זה נכון שאפשר להשתמש ביעילות בנשק 10 רמות מתחתיך? אני לא חושב, אולי אפשר תאורתית ואם תמצא נשק ממש נדיר שממש מתיישב עליך או משהו, אבל זה לא באמת רלוונטי. כמו שאתה אומר הדבר היחיד שבאמת משתנה וגורם לך להתחזק זה הסקיל טרי שלך. העולם עולה איתך ברמות באופן אוטומטי, אתה יכול או להשוות את הנשק שלך למצב החדש של העולם באופן שחוזר על עצמו או פשוט ללכת למצוא עוד loot ולא לצאת מהמעגל האינסופי הזה. אבל הכל מאוד פיקטיבי במערכת הזו בגלל זה, ועובדה שהם מנערים אותה באופן משמעותי במשחק החדש.

"נעילת קווסטים" אמיתית היא כשמשחק אשכרה אומר לך "לך תעשה X משימות צד עד שניתן לך להמשיך במשחק הראשי" - ואת זה אין כאן. יש אמנם רמות "מומלצות" לכל אזור סטייל בורדרלדנס או סקיירים, שבהם להיות יור מידי רמות מתחת לאויבים שלך הופך ללא פרקטי - אבל אני מניח שזה אמור להיות הקטע במשחקים כאלו, שלא תוכל להפוך פתאום לאלוף הArena חמש דקות אחרי תחילת המשחק (אגב, כמשחקים מול אויבים שהם רק רמה אחת-שתיים מעליך, המשחק דווקא מרגיש כמו שמשחק התגנבות אמור להרגיש).
בהתקדמות הרגילה שלי במשחק לא יצא לי להיתקל בשום נקודה שהיתה 3-4 רמות מעל רמת הדמות שלי. אמנם לא "רצתי" על הסיפור הראשי, אבל גם נמנעתי באופן מוחלט ממשימות צד שהן לא עלילתיות. הקטע הוא המשחק מאפשר לך גם לשנות את הגדרות הסקיילינג בנפרד מרמת הקושי, כך שיש לך אפשרות לשחק בצורה כזו שלא תיתקל בכלל באויבים ברמה יותר גבוהה משלך.

מערכת רמות הנשקים שקיימת בדיאבלו חילחלה מאז לאינסוף משחקים אחרים, כמו בורדרלנדס שהזכרתי קודם. במשחקים כמו בורדרלנדס ואודיסי מדובר פשוט בשילוב של DPS והיחודיות של סוג הנשק (כמו reach וspeed במקרה של אודיסי) - ולכן בהרבה סיטואציות עדיף לבחור דווקא לא בנשק עם הכי הרבה DPS אלא בזה שהכי מתאים לסגנון המשחק ומול האויבים הספציפיים: יש אויבים שמולם עדיף לך נשק כבד אבל עם טווח, ואחרים שעדיף להשתמש מולם בנשק מהיר. אודיסי באמת לא שונה מהרבה משחקים אחרים על הסקאלה הזו, וההבדל המשמעותי היחיד הוא שחלק מהמשחקים מאפשרים לך (אבל לא מחייבים אותך) לשדרג את הנשק עצמו ברגע שהוא נהיה חלש מידי בעבור האויבים החדשים שאיתם אתה מתמודד, בעוד חלק אחר מהם מחייב אותך להיפטר מהנשק ולחפש חדש כי אין אפשרות לשדרג אותו.
מעבר לזה, באודיסי הנזק שאתה גורם בפועל הוא שילוב של סטטיסטיקות הנשק היבשות שלך, של הengravings הספציפיים שלו, ושל מה שפתחת בskill-tree של המשחק. לשדרג את הנשק בדרגה בודדת נותן לך בוסט של פחות מ-10% לDPS אם אני זוכר נכון, ולעומת זאת נשקים מסוימים יכולים להביא לך בונוס של 50% ויותר בתנאים מסוימים: למשל הפגיון של קרונוס שהסתובבתי איתו חלק לא מבוטל מהמשחק מהרגע שבו מצאתי אותו, ונותן גם בונוס לwarrior damage, גם בונוס לdagger damage וגם בונוס להתקפה מאחור (ועל זה עוד אפשר להוסיף engraving).
ברגע שאתה מחזיק נשק כזה והוא מתאים לצורת המשחק שלך ולבילד שלך, הוא יהיה הרבה יותר אפקטיבי מאשר נשק אחר שנמצא 5 ולפעמים אפילו 10 דרגות מעליו אבל לא מסתדר עם הבילד הנוכחי שלך. בכל משחק כזה צריך לעצור ולהחליף או לשדרג את הנשקים פעם בכמה זמן, אבל באודיסי אם בנית את הדמות נכון העצירה לשדרוגים והחלפת נשקים היא ממש לא משהו שצריך לעשות בכל דרגה ודרגה של התקדמות במשחק, אלא רק אחת לכמה דרגות.

ולשאלתך על עלילות הצד הטובות, הנה כמה דוגמאות נבחרות:
Trouble in Paradise - משימת צד שמתחילה במיקונוס וחשבתי שתהיה חצי שעה של הסחת דעת. אחרי שרשרת של משימות נוספות בערך שתוחמות את סיפור המשנה במיקונוס ודאלוס, ביצעתי הפיכה וקיבלתי טרגדיה יוונית משובחת. זו דוגמא מעולה לסיפור עם בחירות אמיתיות, שהוא לחלוטין self-contained מהסיפור הראשי.
Righting a Wrong - שוב משהו שמתחיל בתור משימת צד אבל מתקדם משם לסיפור שלם, עם מתחזה לeagle bearer שצריך למצוא, וכל מיני תושבים בעיירה מסכנה שצריך לעזור להם. רק שבמקום טרגדיה מקבלים פה קומדיה משובחת.
Minotour De Force - מאד אהבתי באודיסי כמה הסיפור הוא ברובו מקועקע במציאות, עם המון ambiguity לגבי הקיום של האלים מהמיתולוגיה. זה מתחיל כבר בקפלוניה עם הקיקלופ שבסופו של דבר מתגלה בתור סתם מישהו גדול, וממשיך לכרתים עם קו עלילת צד שכולל כל מיני סוחרים, מדריכי טיולים וסתם רמאים שמנסים להתפרנס מתיירות בעקבות המינוטאור. זה גם היה שובר שגרה וגם עשוי מעניין, והעובדה שבסופו של דבר העסק מתהפך עליך וכן מקבלים קצת מיתולוגיה היה הפתעה מאד חיובית בעיני. אחר כך גיליתי שיש עוד כמה יצורים מיתולוגיים במשחק, עם קו עלילה שאפילו מצליח להתחבר לסיפור הרקע המקושקש של אססינס קריד על הIsu והציביליזציה הראשונה. זה היה מאד נחמד לגלות שכל התוכן הזה הוא למעשה אופציונלי ובעצם מיועד להיות post-game שנותן איזו סגירה נוספת אחרי שהעלילה הראשית מסתיימת.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 51 אורחים