PS4 | הנושא הרשמי 2

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 02 אוגוסט 2020, 16:17

כתבת הודעה ארוכה ומפורטת ואני מעריך אותך על ההשקעה, אבל בחיי שאני לא מצליח להבין מה אתה מנסה להגיד. כאילו, אתה אומר בדיוק את מה שאני אומר (חוץ מהקטע שכן יש רגעים שבהם חייב לעשות משימות לא ראשיות. אתה לא נתקלת, אני כן נתקלתי, אפשר להמשיך הלאה), רק נותן דוגמאות לאותן הבעיות במשחקים אחרים.
וואלה, אלו מערכות לא טובות בעיניי שאני לא אוהב, מה קשורים משחקים אחרים? השאלה הייתה למה אני מצפה לACV, הנה, אלו מערכות שלא אהבתי שהם משנים... מה ניסית להגיד? אני באמת לא יורד לסוף דעתך.

בקשר לקווסטים, אין לי זמן כרגע אבל אחפש אותם ביוטיוב מתישהו ואגיב לגביהם (אם עשיתי אותם, לא זוכר ככה בשלוף, שיחקתי בו לפני כמעט שנתיים...)

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי swym » 02 אוגוסט 2020, 16:35

כתבתי הודעה מפורטת, ואז הקפצת לי עמוד :)
אז באמל"ק:
- אני אומר שבאודיסי אין נעילת משימות לדרגות בשום צורה - לא "קשה" (כי המשחק לא מחייב אותך) ואפילו לא "רכה" (כי אתה יכול לשנות את ההגדרה הזו אם לא מתאים לך).
- אני אומר שאין באמת צורך לשדרג נשק ושריון באודיסי כל דרגה נתונה, ושפרמטרים אחרים משמעותיים הרבה יותר.
- אני אומר שמערכת לשדרוג אופציונלי של נשק מתאימה גם למשחקים שבהם לנשקים יש עוד פרמטרים מלבד dps, ולא ברור לי איך היא פחות טובה ממערכת שמחייבת אותך לא לשדרג את הנשק אלא להחליף אותו באחר. או שלא הבנתי למה התכוונת פה?

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 02 אוגוסט 2020, 18:08

אני מבין את הפרטים הטכניים שאתה מדבר, אני לא מבין מה השורה התחתונה או מה אתה מנסה להגיד לי אישית. הנקודה היחידה שאנחנו לא מסכימים עליה היא נעילת קווסטים, וזו גם נקודה שמלכתחילה אמרתי שפוקדת יותר את אוריג'ין מאשר את אודיסי.
אבל אתה אומר שיש אופציה בתפריט שמונעת מאויבים להיות ברמה גבוהה יותר ממך? וואלה, לא ידעתי את זה. אתה יודע אם זה היה שם בהשקה ולא התווסף בפאץ'? בכל מקרה אני עם 100 שעות על המשחק ולא שמתי לב לזה, אז אין לי כל כך איך להגיב לזה... הנסיון שלי הוא שלפעמים רציתי לעשות משימת סיפור ראשית אבל הייתי ברמה נמוכה מדי, ונאלצתי לחפש קצת עלמות במצוקה כדי שאוכל להמשיך לחפש את אמא או להרוג כמה מסדרניקים.
וכן, אתה יכול תאורתית לקבל את המשימות ולגשת אליהן, אבל מ3 רמות ומעלה אין בזה טעם. תקרא לזה נעילה קשה, נעילה רכה, זה לא משנה, אי אפשר באמת. זה הנסיון האישי שלי ואין לי מה להוסיף מעבר לזה... ושוב, כאמור, המצב באודיסי באספקט הזה כן טוב מאוריג'ין.

מעבר לזה אתה פשוט מתאר את שאר המערכות שאני תיארתי. אני, שוב, לא מצליח להבין את הטענה. שאלו אותי למה אני מחכה לACV, זו התשובה, בזה זה מסתכם. גם אם המערכות האלו עבדו מושלם באודיסי והמפתחים משנים אותן סתם בשביל הגיוון ולא כדי להשתפר.. סבבה. השינויים האלו הם עדיין יותר לטעמי ולכן אני מצפה לראות איך זה יעבוד בACV.
לא אמרתי שאין מערכות באודיסי, ואתה לא צריך להסביר לי איך הן עובדות כי הסברתי את זה כבר בעצמי מלכתחילה, אבל עובדתית הן משתנות ועובדתית זה משמח אותי ומעורר אצלי עניין.
מעבר לזה אהבתי את אודיסי, נהנתי ממנו, והנה, באו המפתחים ולקחו את מה שפחות אהבתי בו ושמו שם את הדגש לשינויים - מצוין בעיניי.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי swym » 05 אוגוסט 2020, 15:23

אין לי מושג אם התאמת האויבים היתה בהשקה או התווספה בפאטצ', כי אני שיחקתי לראשונה במשחק בערך שנה אחרי שהוא יצא (ומן הסתם גם שיחקתי בלעדיה בלי לשים לב לבעייתיות כלשהי). לא עקבתי אחרי ההצהרות בפועל לגבי ACV, זה יכול להיות שההבדל יסתכם בכך שהאופציה הזו תהיה ברירת המחדל, במקום הפוך?
בסופו של דבר אני שמח שאתה מבסוט על כל מיני הכרזות לגבי המשחק הבא בסדרה, ןהסיבה שמלכתחילה הגבתי היא בנוגע לאיך המערכות האלו עבדו באודיסי בפועל: למשל הערך של הנשק שלך וזה שממש לא צריך להחליף אותו גם אחרי שעלית רמה-שתיים מעליו.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 26 ספטמבר 2020, 02:47

טוב הוא אחלה משחק, הGOT שלכם :).
שיחקתי כ3 שעות, עשיתי כבר כמה משימות בעולם הפתוח.
אני חושב שאני בגדול מסכים עם קליימן, אבל לא לגמרי. המשחק הוא AC של סוני אבל עד רמה מסוימת, הייתי אומר שאם בבסיס הם 70% אותו משחק - עולם פתוח נהדר ומהנה, AC אודיסי לקח את ה30% הנוספים לסגנון הוויצ'ר 3, וGOT לקח אותם לסגנון RDR 2 (או הסגנון של רוקסטאר שלא באמת השתנה).
זה הגיוני, סוני כמו סוני שמה דגש רב יותר על סינימטיות וסיפור אימרסיבי, בדיוק כמו העולמות של רוקסטאר ובעיקר RDR 2. אני רוצה להדגיש שזה נוגע כמעט רק למבנה של העולם ושל האינטרקציות שבו, לצורה שבה המשחק מתנהל, כי בכל הקשור לגיימפלי עצמו הוא וAC זה אותו משחק.
כל אחד עושה משהו אחר טוב יותר: אם זה הטיפוס והתנועה הרגלית של AC או תנועת הסוס ועיצוב ה(אין) UI של GOT שמכניס לעולם. גם החוסר בLOOT סטייל דיאבלו מורגש כאן, אבל אי אפשר לשפוט אובייקטיבית עדיפות לגישה כזו או אחרת בינתיים.
העולם ששני המשחקים האלו בנו הוא מדהים וזו לחלוטין נקודת חוזקה בשניהם. הרמה המאוד גבוהה הזו בהחלט נשמרה.

וחולשתם זהה גם היא בצורה מסוימת. כי אם אי אפשר באמת לקחת ברצינות בAC מערכות מועתקות ברמה פחותה מהוויצ'ר 3 אחרי משחק בו, ככה גם GOT לא באמת מצליח לבנות את ה'סינימטיות בתוך העולם הפתוח' שRDR 2 מצליח.
כי אם יש משהו שGOT דווקא לא בולט בו במקומות רבים, זה הליטוש שמגיע בצד א' של מפלצת המשאבים והזמן סוני. מקומות רבים פשוט לא מרגישים במעמד הזה, וזה שם את המשחק באותה הקטגוריה בדיוק עם AC שזה כמעט מצחיק - משחק עולם פתוח מצוין שכמעט מצליח לעשות את מה שכבר עשו טוב ממנו.
בכל זאת AC נהדר ומהנה מאוד וגם GOT מסתמן ככזה, והשילוב של הסינימטיות של GOT והעיצוב עולם המהנה של AC זה לא משהו שכבר ראינו - המשחק הרבה יותר 'מהנה' כביכול מכל RDR שהוא. אז זה לא שאין למשחק הצדקה, זה פשוט שכמו עם AC אני מאוד נהנה אבל מרגיש שהרבה מהמשחק כבר נעשה טוב יותר במקומות אחרים.

*מעט מאוד על מערכת הקרב, היא בסדר... כזה? לפחות בינתיים. נראת נהדר, פי 100 יותר סינימטית מזו של AC. אבל המצלמה באמת מזעזעת והרבה מסתכם בקצת מאיכת כפתורים לעיתים.


אוי איך אני מחכה לER... יש לי הרגשה שאחריו מערכות קרב בעולמות פתוחים כבר לא יראו אותו הדבר :).

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי glass man » 26 ספטמבר 2020, 10:26

מה שאני יכול להגיד זה שהייתי במוד של קליימן עד האקט השלישי אז תתן לזה זמן.

כמו כן אני מאוד מאוד ממליץ לכולם לעשות את הסייד קווסטים של הלוחמת הזקנה ושל הזקן הקשת.

אני מבטיח שלא מדובר בספוילרים כלל אלא רק המלצה שלי במה להתמקד בהררי התוכן הצדדי כי התוכן שם לא נופל מהתוכן הראשי.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 26 ספטמבר 2020, 14:28

להיות ב'מוד של קליימן' זה ממש לא להיות נגד המשחק, האמת היא שמאוד נהנתי ממנו אתמול והוא בהחלט משך אותי להמשיך.
זה פשוט שאם GOW או TLOU הם 'בשורה', באמת הביאו רמת ליטוש חסרת תקדים, ובאמת הביאו ייחוד משלהם שפשוט אי אפשר למצוא בשום מקום אחר משהו שדומה לו, אז GOT הוא לא כזה. הוא משחק טוב שעושה דברים מסוימים מצוין ודברים מסוימים פחות טוב ממשחקים דומים אחרים, וזה מורגש בכל שנייה שלו. בנוסף הוא *מאוד* מזכיר את משחקי AC האחרונים (שבהחלט אהבתי בסך הכל) וזו בטח עוד נקודה להתייחס אליה.

עם זאת הוא מאוד מהנה, ובאופן חד משמעי אני מעדיף את הטייק הזה על הנסיון של סוני בעולם פתוח, מאשר את הטייק של גרילה עם הורייזן :). אין לי ספק שאני מחכה יותר לראות מה SP תעשה עם GOT 2 מאשר מה גרילה תעשה עם הורייזן 2.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי glass man » 26 ספטמבר 2020, 16:18

כמובן ש "מוד קליימן" זה לא להיות נגד המשחק. אני עד היום מסכים עם הטענות שלו על מערכת הקרב וגם עם שלך כי זה מה שזה אני גם מסכים עם הטענות שזה סהכ AC ביפן אבל לדעתי טוב מרובם. :)

פשוט האקט האחרון הרים את המשחק מדרגה עבורי ואני מחכה לשמוע את דעתכם שתסיימו :)

אבל ברור זה לא GOW או נוטי דוג. אני עדיין חושב שהם חששו מדי לסטות מהנוסחא של AC ושהיופי של המשחק הוא בקרבות 1 על 1.

הם כופים עליך קרבות סטייל AC הישנים/באטמן של קבוצות אויבים עליך ואני לא חושב שזה מתאים

אבל החוויה הכוללת לא רק שאני מרגיש אני הרבה יותר מחכה לGOT2 מאשר להוריזון 2 אני גם... וזה הולך להיראות כמו hot take...נהנהתי ממנו יותר מספיידרמן להפתעתי המוחלטת.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 26 ספטמבר 2020, 16:57

יכול להיות שהוא טוב מספיידרמן, אני עוד מוקדם מדי כדי לקבוע. אבל גם ספיידרמן בעצמו זה לא GOW או TLOU, הייתי אומר שמחקי AC החדשים לחלוטין לא נופלים מספיידרמן ואם הם דוגמה לGOT אז גם הוא. ההבדל הוא שספיידרמן כן מאוד שונה מהם, זה משחק עם מכניקות בסיסיות נהדרות (התנועה בעיר, מערכת הקרב מאוד מהנה, ה'הרגשה' הזו של ספיידרמן), אבל עם עיצוב גיימפלי ומשימות בעולם פתוח שלקוחים היישר מדור הPS3 ומביישים אפילו את העיצוב היוביסופטי הידוע לשמצה.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי glass man » 26 ספטמבר 2020, 18:40

אכן.. אבל בטח תסכים סטיק שעולם פתוח לא יכול לקבל ליטוש נוטדוגי/GOW אלא אם כן אתה רוקסטאר ואפילו אז יש לזה הגבלות כי מעטים האנשים שיטענו שמערכת הירי בRDR2 היא מהנה.

כאילו עצם העולם הפתוח מונע מGOT להגיע לרמות של נוטידוג לדעתי.אני מקווה שבגלל שאחוז האנשים שסיימו את got
(38 אחוז) גבוה מהוויצר 3 (26 אחוז) הוריזון (34 אחוז) או RDR2 עם 26 אחוז.



או DS עם 28 אחוז. אז שההמשך יקבל תקציב יותר גבוה כי הנתונים מראים
שאנשים אשכרה ישבו לשחק את התוכן.

ושישתמשו בתקציב
להעלות את הסייד קווסטים לרמה של אלה שהצעתי לעשות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38335
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 26 ספטמבר 2020, 19:08

אני רוצה לזרוק השערה שבזכות הSSD והCPU החדשים בדור הזה משחקי עולם פתוח יוכלו להיות ברמת ליטוש בצד הטכני כמו משחקים לינארים.

1) גיימפליי מדוייק ומלוטש דורש בצד הטכני היטבוקסים מעודנים. עם זן 2 נוכל לקבל בדור הבא בעולם פתוח היטבוקסים יותר טובים ממה שיש בדור הזה במשחקים כמו cod או tlou2.
2) וארועים מתוסרטים דורשים הרבה מידע בזיכרון והכנה מראש של תוכן מגוון. עם SSD פתאום אפשר להעיף כל דבר לזיכרון תוך מילולית שניה, זה אומר שהזיכרון יכול לשבת פנוי לכל הדברים של העולם הפתוח עד ממש שניה לפני שצריך לפנות אותו לאירוע המתוסרט.

לדעתי זה יהיה ממש game changer, עיצוב של משחקים יפתח לגמרי. היום מפתחים יורקים דם בשביל לעשות דברים כאלה, למשל לעשות את gow בשוט אחד. בדור הבא? כל אינדי מושתן יוכל לעשות את המשחק שלו שוט אחד.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 26 ספטמבר 2020, 19:19

glass man כתב:אכן.. אבל בטח תסכים סטיק שעולם פתוח לא יכול לקבל ליטוש נוטדוגי/GOW אלא אם כן אתה רוקסטאר ואפילו אז יש לזה הגבלות כי מעטים האנשים שיטענו שמערכת הירי בRDR2 היא מהנה.

כאילו עצם העולם הפתוח מונע מGOT להגיע לרמות של נוטידוג לדעתי.אני מקווה שבגלל שאחוז האנשים שסיימו את got
(38 אחוז) גבוה מהוויצר 3 (26 אחוז) הוריזון (34 אחוז) או RDR2 עם 26 אחוז.



או DS עם 28 אחוז. אז שההמשך יקבל תקציב יותר גבוה כי הנתונים מראים
שאנשים אשכרה ישבו לשחק את התוכן.

ושישתמשו בתקציב
להעלות את הסייד קווסטים לרמה של אלה שהצעתי לעשות.

מה זה אלא אם כן אתה רוקסטאר? לSP היו 6 שנים ודור שלם (כלומר כל הזמן שבעולם) ואת הגב הכלכלי של סוני. הם לא עשו ליטוש וסינימטיות ברמה של RDR 2 (וגם כמובן של GOW או TLOU 2 שגדולים באספקט הזה מRDR), אבל זה לא שמדובר במשחק אינדי שצריך לעשות לא הנחות, ואם יש משחק שכבר עשה את זה אז אפשר להסתכל ולהשוות ולא לפסול ישר.
בלי קשר סינימטיות וליטוש זה לא הדבר היחיד, גם לוויצ'ר 3 אין סינימטיות או ליטוש שמתקרבים בכלל לRDR 2, ובכל זאת הוא משחק טוב ממנו או מGOT בעיניי. GOT הלך בכוונה לכיוון שיותר מזכיר את העיצוב משחק של רוקסטאר, ומהרבה בחינות שמזוהות עם אותם משחקים הם לא הגיעו לאותם שיאים.
אבל כמובן שהמשחק הוא לא צל חיוור של רוקסטאר או משהו, יש בו דברים אחרים ורובו באמת מאוד AC, ובסך הכל הוא מהנה יותר מRDR 2 לדעתי. אבל מהרבה מאוד בחינות מקומו לא לצד משחקי על כמו GOW, TLOU, הוויצ'ר 3 או רמת ההפקה של RDR 2, אלא רמה מתחת. ביחד עם ספיידרמן ו, כמובן ההשוואה הכי מתבקשת שחזרה כבר אין ספור פעמים, AC אודיסי.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי glass man » 26 ספטמבר 2020, 20:44

DrKeo כתב:אני רוצה לזרוק השערה שבזכות הSSD והCPU החדשים בדור הזה משחקי עולם פתוח יוכלו להיות ברמת ליטוש בצד הטכני כמו משחקים לינארים.

1) גיימפליי מדוייק ומלוטש דורש בצד הטכני היטבוקסים מעודנים. עם זן 2 נוכל לקבל בדור הבא בעולם פתוח היטבוקסים יותר טובים ממה שיש בדור הזה במשחקים כמו cod או tlou2.
2) וארועים מתוסרטים דורשים הרבה מידע בזיכרון והכנה מראש של תוכן מגוון. עם SSD פתאום אפשר להעיף כל דבר לזיכרון תוך מילולית שניה, זה אומר שהזיכרון יכול לשבת פנוי לכל הדברים של העולם הפתוח עד ממש שניה לפני שצריך לפנות אותו לאירוע המתוסרט.

לדעתי זה יהיה ממש game changer, עיצוב של משחקים יפתח לגמרי. היום מפתחים יורקים דם בשביל לעשות דברים כאלה, למשל לעשות את gow בשוט אחד. בדור הבא? כל אינדי מושתן יוכל לעשות את המשחק שלו שוט אחד.


זה יהיה אדיר אם זה יהיה גיים ציינג'ר עד כדי כך :). אולי אנחנו צריכים בכלל לשמוח שהוריזון 2 הוא קרוס ג'ן ושנקבל הוריזון 3 שאשכרה מנצל את החידושים הטכנולוגים האלה? או אם אני כבר חולם בגדול.

IP חדש עולם פתוח מגרילה עם אירועים מתוסרטים מושקעים והייטבוקס טובים :)

סטיק: אין ספק שהוא לא ברמה של המכשף 3 או RDR2 שמסתכלים על השלם אפילו לא קרוב. הוא משחק של 8 הם משחקים של 9.
לדעתי לא ראיתי משחק עולם פתוח שמתקרב להשקעה בפרטים הקטנים כמו RDR2 וסקייריים שני אלה לחלוטין בליגה משלהם בתשומת לב לפרטים בעולמות פתוחים :) לפחות עד לרגע הדיון הזה.

כמו שאמרת זה משחק יותר "מהנה" מRDR ולדעתי זה בגלל שRDR זה משחק שאנחנו חולמים עליו בפנטזיה... אינסוף אנימציות מושקעות אינסוף אירועים מתוסרטים סייד קווסטים מסתעפים ומושקעים שמתחרים ראש בראש בקווסטים ראשיים.

אבל דווקא בגלל שGOT לא כזה מפורט עד לעייפה הוא יותר זורם :)
ברור שאפשר להשוות בינהם אבל אני חושב שבשביל להביא עולם פתוח שמעיף אותנו צריך להיות רוקסטר או בטסדה זו המומחיות שלהם.

שום משחק שסאקר פאנץ עשתה עד היום אפילו לא ניסה להתקרב לסקאלה של GOT ככה שגם אם הם קיבלו 6 שנים אין להם את הניסיון בשטח בהפקה כזו.


בעיקרון אני לא חושב שמישהו יכול לחלוק על זה שזה AC לטוב ולרע :) מה שאני כן יכול להגיד זה שאם סאקר פאנץ ידבקו בIP הזה הוא אולי לעולם לא יהיה הוויצר 3 או רד דד אבל הוא יוכל לקחת מAC את הכתר במכירות לעולם לא יהיה סיכוי אבל באיכות? הם יוכלו לעמוד איתם כל הזמן.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4727
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 27 ספטמבר 2020, 15:03

שאלה לחבר'ה עם יוזר אמריקאי:
בעקבות מה שאני צופה שיהיה זינוק מחריד במחירים של המשחקים בחנות הישראלית בדור הבא,החלטתי להחיות את היוזר האמריקאי שלי שפתחתי כילדון אי שם ב-2009..
זה היה אתגר יותר גדול ממה שחשבתי כי מעבר לחוסר היכולת שלי לזכור את הסיסמא,חירטטתי גם תאריך לידה אחר כי הייתי הרבה מתחת ל-18 וזו הייתה אחת הדרישות לשיחזור הסיסמא..אז אחרי משהו כמו,ואני לא מגזים,30 ניסיונות,הצלחתי ליפול על התאריך הנכון וקיבלתי גישה חזרה ליוזר :) בנוסף עדכנתי את תאריך הלידה דרך איזה פיתרון מעקף שמצאתי בגוגל שבכלל מקשר לרשימת תפוצה של SONY Mobile כי מסתבר שאי אפשר לשנות אותו בהגדרות המשתמש ב-PSN,והחלפתי את המדינה לאורגון (הקלות מס ברכישה למיטב הבנתי לא?) וסיפקתי כתובת של מלון יוקרה בפורטלנד :)

היה נחמד לעבור על כל הטרופיז שלי מדור הפס3 ולהעלות זכרונות,אז גם זה קרה.

מה שמוביל אותי לפואנטה- אומנם לא תכננתי לעשות שימוש ביוזר הזה עכשיו,רק להכין את עצמי במידה ואצטרך בעתיד,אבל כבעלים של פס3 ראיתי בקטלוג הפס2 קלאסיקס כמה משחקים שאני ממש,ממש רוצה כמו ריימן 2 רבולושן (גרסא שונה מריימן 2 המקורי) וכל סדרת Fatal Frame. הבנתי שהדרך המקובלת לרכוש דרך החנות האמריקאית כישראלים זה דרך רכישת קוד PSN באמזון,מצאתי את העמוד וראיתי שיש מגוון די רחב של סכומים שניתן לרכוש שזה נחמד,אבל השאלה היא האם כמישהו שהיוזר אמזון שלו ישראלי (עד כמה שיוזר אמזון יכול להיות ישראלי אני מניח..) אני יכול לרכוש את הקודים האלו עם כרטיס ויזה רגיל או שאני צריך לספק אמצעי תשלום אמריקאי עם כתובת תקנית והכל?

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 27 ספטמבר 2020, 15:29

כרטיס ויזה רגיל, אין שום בעיה. הפעולה מאוד פשוטה, תקנה את הסכום שאתה רוצה (תשאיר תמיד איזה דולר-שתיים עודפים כי יש גם מס מסוים לצערנו) ופשוט תקבל למייל שלך קישור אוטומטי מאמאזון שמעביר ישירות ליוזר שלך את הסכום.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4727
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 27 ספטמבר 2020, 15:36

Stick כתב:כרטיס ויזה רגיל, אין שום בעיה. הפעולה מאוד פשוטה, תקנה את הסכום שאתה רוצה (תשאיר תמיד איזה דולר-שתיים עודפים כי יש גם מס מסוים לצערנו) ופשוט תקבל למייל שלך קישור אוטומטי מאמאזון שמעביר ישירות ליוזר שלך את הסכום.

תודה סטיק,מה הכוונה להעברה ישירה ליוזר שלי? אני צריך להזין לו את הפרטי PSN שלי או משהו? כי המייל שמשויך ליוזר אמזון שלי שונה מהמייל שאליו משויך היוזר PSN US שלי.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 27 ספטמבר 2020, 15:42

אגב התקדמתי עוד קצת בGOT, ואני עדיין מאוד נהנה ממנו וזה בהחלט יופי של משחק. וככל שאני מתקדם דעתי רק מתחזקת לגבי שתי נקודות:

1. העיצוב ללא UI שלו הוא פשוט נהדר. זה לא גיים ציינג'ר, ואחרי כמה שעות כבר שמים לב למלאכותיות, כל פעם שמופיע שועל או ציפור זה כבר לא טבעי כמו בהתחלה. ובכל זאת זה כן מאוד מוצלח, כן מכניס לעולם בצורה מצוינת, והאפקטים של הרוח (ובכלל כל הקונספט) פשוט טובים מאוד ואין הרבה מה להוסיף.

2. מערכת הקרב מאוד לא מוצלחת לדעתי. חלק מזה זו המצלמה (מה עם לוק-און? זה דבר בסיסי שיש בכל משחק בסגנון והיה משפר את המערכת מאוד), אבל גם מעבר לזה, היא מאוד רפטטיבית ואחרי שלמדת להרוג אויב מסוים הסיכוי שהוא יהרוג אותך די אפסי גם ברמה הקשה. אלא אם אתה נפגע מקשתים, שהם OP ומדויקים ברמה מציקה מאוד.
מבחינת סט היכולות שלך אין שום דבר מרגש בינתיים, הסטנדאוף נראים טוב בפעמים הראשונות אבל זה מתחיל לחזור על עצמו, וההפסקה עם הפייד טו בלאק בכל פעם שמתחילים קרב ככה מיותרת.
לא נוראית, בטח לא פחות טובה מזו של AC אודיסי או הוויצ'ר 3, אבל ממש לא נקודת חוזקה של המשחק.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 27 ספטמבר 2020, 15:48

Uncle Pey'j כתב:
Stick כתב:כרטיס ויזה רגיל, אין שום בעיה. הפעולה מאוד פשוטה, תקנה את הסכום שאתה רוצה (תשאיר תמיד איזה דולר-שתיים עודפים כי יש גם מס מסוים לצערנו) ופשוט תקבל למייל שלך קישור אוטומטי מאמאזון שמעביר ישירות ליוזר שלך את הסכום.

תודה סטיק,מה הכוונה להעברה ישירה ליוזר שלי? אני צריך להזין לו את הפרטי PSN שלי או משהו? כי המייל שמשויך ליוזר אמזון שלי שונה מהמייל שאליו משויך היוזר PSN US שלי.

הוא פשוט מעביר אותך לאתר של סוני, אני מניח שמספיק שתהיה מחובר ליוזר PSN שלך במכשיר שבו אתה פותח את המייל כדי שזה אוטומטית יעביר לך את הכסף לארנק.
אבל אני לא בטוח, אצלי המייל זהה בPSN ובאמאזון. לא חושב שזו צריכה להיות בעיה, אבל בכל מקרה אתה גם מקבל כמובן קוד שאפשר להזין ידנית, זה סתם חוסך לך חצי דקה :).

Laskin
Elder
הודעות: 21779
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 27 ספטמבר 2020, 17:25

Stick כתב:אגב התקדמתי עוד קצת בGOT, ואני עדיין מאוד נהנה ממנו וזה בהחלט יופי של משחק. וככל שאני מתקדם דעתי רק מתחזקת לגבי שתי נקודות:

1. העיצוב ללא UI שלו הוא פשוט נהדר. זה לא גיים ציינג'ר, ואחרי כמה שעות כבר שמים לב למלאכותיות, כל פעם שמופיע שועל או ציפור זה כבר לא טבעי כמו בהתחלה. ובכל זאת זה כן מאוד מוצלח, כן מכניס לעולם בצורה מצוינת, והאפקטים של הרוח (ובכלל כל הקונספט) פשוט טובים מאוד ואין הרבה מה להוסיף.

2. מערכת הקרב מאוד לא מוצלחת לדעתי. חלק מזה זו המצלמה (מה עם לוק-און? זה דבר בסיסי שיש בכל משחק בסגנון והיה משפר את המערכת מאוד), אבל גם מעבר לזה, היא מאוד רפטטיבית ואחרי שלמדת להרוג אויב מסוים הסיכוי שהוא יהרוג אותך די אפסי גם ברמה הקשה. אלא אם אתה נפגע מקשתים, שהם OP ומדויקים ברמה מציקה מאוד.
מבחינת סט היכולות שלך אין שום דבר מרגש בינתיים, הסטנדאוף נראים טוב בפעמים הראשונות אבל זה מתחיל לחזור על עצמו, וההפסקה עם הפייד טו בלאק בכל פעם שמתחילים קרב ככה מיותרת.
לא נוראית, בטח לא פחות טובה מזו של AC אודיסי או הוויצ'ר 3, אבל ממש לא נקודת חוזקה של המשחק.


מערכת הקרב משתפרת מאוד עם הזמן, כשיש לך יותר stances ומהלכים חדשים...

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 27 ספטמבר 2020, 18:49

כרגע יש לי 2 עמידות שונות, והאמת שההחלפה ביניהן תוך כדי קרב מאוד מסורבלת לי, וגם לא לגמרי ברור לי מה היתרונות מלבד משפט קצר בנוסח: "טוב נגד מגנים". אני חושב שNIOH עשה עבודה הרבה הרבה (הרבה!) יותר טובה בניהול של עמידות שונות תוך כדי תנועה ובמשמעות שלהן.
גם בכלל לפחות בינתיים כל האופציות הרבה יותר מדי מסורבלות ומבולגנות לי. כמעט כל כפתור עושה משהו, וכל שילוב שני כפתורים עושה משהו אחר. ההתעקשות לכמה שפחות UI מרימה לגמרי את השיטוט בעולם אבל כנראה פוגעת כאן, והמצלמה חסרת הלוק-און מפריעה לגמרי למצב את עצמך רגע כמו שצריך כדי להתארגן או לחשוב מה לעשות.
זה לא שהמערכת קשה מדי, אפשר להתחמק כמעט מכל אויב בקלות (מלבד הקשתים המוגזמים..), אבל כשרואים אותם כמו שצריך מבחינת מצלמה וכשמצליחים לעשות את מה שרוצים מבחינת עמידה או נשק מיוחד. ברמה הקשה אני מת מ2-3 מכות וכמעט תמיד זה קורה לי רק כשהמצלמה מתפגרת לרגע, או כשהשליטה והפריסה של כל היכולות על השלט מתבלגנת לי בראש.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי glass man » 27 ספטמבר 2020, 19:08

זכור שאתה גם יכול לחסום את החצים של הקשתים דרך blocking עם החרב. אני לא זוכר אם צריך ללמוד את זה אבל זה מועיל.

מעבר לזה תתרגל לשמוע אותם צורחים עליך DOShOOOO!!!! מרחוק עד היום יש לי פלשבקים לזה מידי פעם כשאני שוקל לחזור לכמה סייד קווסטים שנותרו לי והפלשבקים גורמים לי לרדת מהעניין.

כל stance זה בדיוק כמו שאמרת כל אחד מהם טוב נגד אויב עם נשק אחר. זה שבכפתור הx הסטון הוא נגד חרבות למשל.

זה ממש בסיסי וחסר עומק :) גם לי היה את הבלאגן שאתה מדבר עליו בעיקר כשאתה רוצה להשתמש בפצצה שתחלץ אותך מהבלאגן שההתגנבות נדפקה :) הייתי רוצה לעודד ולומר שזה הפך לי לאינטואיטיבי עם הזמן אבל זה לא.

הפיתרון שלי פשוט היה להתגנב כמה שיותר זה פשוט החלק היותר מעניין במשחק והמפתחים לא הפסיקו לדחוף אותנו לכיוון הזה גם ככה.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 27 ספטמבר 2020, 19:21

ספציפית את הקטע עם עמידת המים (כן?) שטובה נגד מגנים לא הבנתי ממש, כי שתי מכות עם משולש בעמידה הרגילה שוברות מגן וגם שתי מכות משולש בעמעדה הזו. אולי זה טיפונת יותר מהיר? בכל מקרה זה פחות קריטי, לא באמת משפיע מדי על הקרבות. לפחות לא בתחילת המשחק.

אבל הקטע הוא שזה כל כך פשוט לשפר את המערכת הזו רק על ידי טוויקים של המסביב, בלי לשנות טכנית שום דבר במשחק. לדוגמה, למה מכות עם ריבוע ומשולש? למה לא R1 וR2 כמו שכל משחק מודרני בסגנון עושה? זה משאיר את היד פנויה ואפשר לשלוט במצלמה בקלות גם תוך כדי הקרב. דמיינו לכם משחק סולס עם המצלמה של GOT, זה היה בלתי שחיק. בסך הכל שיאפשרו לשלוט בה תוך כדי תנועה.
ולמה אין לוק-און? זה כל כך בסיסי... או שיוסיפו גלגל יכולות או נשקים כמו שסקירו עושה, גם אם זה טיפונת יפגע בעיצוב הUI, אלו דברים אלמנטריים... העיצוב האומנותי כאן מוצלח אבל הוא לא אמור לפגוע בגיימפלי או ביכולת שלי כשחקן. אם רק היו מכניסים את שלושת הדברים האלו הייתי אומר שמדובר לכל הפחות במערכת המוצלחת מבין משחקי העולם הפתוח בסגנון AC או הוויצ'ר. אבל לא, ואני באמת לא מבין למה, אלו דברים בסיסיים ופשוטים.
במקום זה תקעו אותי עם מערכת שגורמת לי לנופף את החרב באוויר ללא כיוון כמעט כמו כמות הפעמים שאני פוגע באויב.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי glass man » 27 ספטמבר 2020, 19:57

זה באמת קוץ בתחת לפעמים אתה חושב שהם תכננו את המשחק לתמנונים ולא לאנשים עם שתי יידים :)

אבל לזכותם סטיק עצם זה שאנחנו יכולים להחליק את האצבע בקלילות על משטח המגע בשלט וזה מפעיל אוטומטית את הרוח ולא צריך כל הזמן להסתכל על מפה בשביל לא ללכת לאיבוד או על איזה כפתור זה פשוט שווה את זה לפעמים. גם אם זה קצת דפוק שג'ין זוכר כל מקום בטוסשימה בלי כלי ניווט :?

גם האויבים עם המגנים או החנית.באמת ימשיכו להיות קוץ בתחת גם אם תלחם בהם בstance אולטימטיבי ובצורה מיטבית. מה שכן מצאתי את הparry במשחק הזה מאוד מספק :) ודווקא כאן זיכרון השריר שלי מסטריט פייטר דווקא עזר לי :)

אני מאוד מזדהה עם הדברים שלך לכן אמרתי שלדעתי המשחק הזה לא בנוי לקבוצות אויבים אני מניח שהם מצפים שנעשה "התחמקות התחמקות parry שככה אני שיחקתי את זה בקרבות.

אני מניח שהם פשוט העדיפו גרפיקה על גיימפלי למרבה הצער,היופי הזה היה חייב לבוא על חשבון משהו.

אם כי לדעתי המכשף 3 הרגיש אפילו יותר מסורבל מGOT ואנשים כמוני ששיחקו אותו על הפס4 הבסיסי אפילו נענשו בזמני טעינה מחרידים במוות שהיה באשמת הסירבול :|

שאתה מת בGOT זה כל כך לא נורא כי אתה באמת באמת ישר בחזרה באקשן :)

בסופו של דבר צריך קצת לזרום עם המשחק הזה ולקבל אותו כמו שהוא ואז זה מתחיל לזרום.

בהתחלה זה העיק עלי כי אמרתי לעצמי אוף עוד משחק סינמטי של סוני גדוש בהתגנבות ? אבל נהנהתי בסוף.
נערך לאחרונה על ידי glass man ב 27 ספטמבר 2020, 20:07, נערך פעם 1 בסך הכל.

Laskin
Elder
הודעות: 21779
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 27 ספטמבר 2020, 20:05

יכול להיות שאצלי משהו פשוט הקליק ממש טוב וממש מוקדם, שפשוט לא הרגשתי שום צורך בLOCK ON (ותכל'ס גם לא משתמש בזה אף פעם במשחקים שלא מחייבים את זה), או שאולי זה בגלל שאני גם ככה אובססיבי לגבי השליטה במצלמה במשחקים... גם הכפתורים לדעתי ממוקמים כמו שצריך, וכל השליטה ממש פשוטה והתרגלתי מאוד מהר.
אולי בהמשך תשנה את דעתך ואולי פשוט לא מקליק לך, אבל מערכת הקרב הייתה עבורי ההיילייט של המשחק, היא מאוד פשוטה ומאוד מהנה, וכשמעלים לרמה הקשה זה מספק מאוד. אבל לא ממליץ לעשות את זה לפני האקט השני, עד אז הדמות פחות חזקה ובאמת מתים מהר מדי.
לגבי הקשתים - רק צריך להקשיב לצעקה המאוד ברורה שלהם, וזה ממש פשוט להגן מהם, אבל כנראה שזו באמת יכולת שצריך לרכוש או אחרי משימות ספציפיות, ועד אז צריך פשוט להתחמק (ואז גם כדאי לקנות איזו יכולת שעוזרת לזה)... לא זוכר.
לכהי הSTANCES - זה כן אמור גם בהתחלה לשבור את ההגנה שלהם מהר יותר, אבל זה רק אם אתה משתמש במשולש, כן?

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 27 ספטמבר 2020, 23:31

ברור שאני משתמש במשולש, אמרתי ששתי מכות משולש שוברות את המגן בשתי העמידות :). אולי עמידת המים עושה את זה מהר יותר, אבל זה בטח לא בצורה קריטית, לפחות כרגע.
גם על הצעקות של הקשתים שמתי לב, האמת שידעתי את זה גם לפני ששיחקתי כי נתקלתי בעובדה הזו ביוטיוב בסביבות היציאה של המשחק, אבל לפחות כרגע אני חייב להתחמק מהם, כנראה שהיכולת לחסום אכן נפתחת בהמשך. האמת שהבעיה העיקרית שלי עם הקשתים היא כנראה בעיקר זכרון שריר ממשחקי סולס, שם ספרינט לרוחב ממרחק מסוים מצליח 'לעקוף' את החץ שנורה ישר, אבל בGOT הוא עוקב אחריך מעט ופוגע גם אם אתה רץ ספרינט לרוחב. ההרגל שלי הוא לרוץ ספרינט בזיגז אל הקשתים קודם כל ובGOT זה לא עובד...

אני משחק כבר מההתחלה על הרמה הקשה, אני לא חושב שהוא קשה מדי בצורה מתסכלת, להיפך, אני נהנה מהעובדה שמתים והורגים מהר, רק טיפה מתוסכל מהפעמים שאני מת בגלל המצלמה אבל ניחא. זמני הטעינה באמת מהירים וזה בקטנה.
לגבי המקשים... אני גם מאוד אוהב לשלוט במצלמה. לוק-און זה לא שחור או לבן, זו אופציה שנותנת לך עוד יכולת התארגנות בתוך קרב, למשל במשחקי סולס אחת ה'מדרגות' שצריך לעבור זה להבין שיש קרבות שזה מתאים להם וקרבות שלא, וצריך לדעת להבדיל. בכל אופן זה ממש מוזר שאין כי יש רגעים שזה היה מאוד עוזר, בוודאי שהמצלמה מאוד נוראית.
אבל יותר מוזרה היא העובדה שהמכות לא בR1 וR2, כי שוב, זה מפנה את היד כדי לשלוט במצלמה. אז דווקא כשאין לוק-און זה מתבקש. העובדה שהמכות על ריבוע ומשולש תוקעת אותך למצלמה האוטומטית כל זמן שאתה נותן מכות.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 34 אורחים