PS4 | הנושא הרשמי 2

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי glass man » 08 נובמבר 2020, 12:41

על זה דיברתי עם נדב הסינימטיות של סוני עושה להם הרבה באז שעה ומשהו לתוך days gone היה יותר עלילה מרוב המשחקים של יוביסופט.

כמו שאמרתי בעבר (וגילתי שBIA לפחות גם מרגיש ככה)
מתחיל להימאס לי מהמשחקים הסינמטים של סוני.
רוב הסיכויים שהיה נמאס לי מdays gone גם בלי הבאג.


והסיבה שרכשתי אותו הוא בעיקר החוצפה של סוני להביא להשקה של הפס5 DLC של ספיידרמן בתור משחק עלק נקסט ג'ן ולמייקרוסופט אין אפילו את זה.


אני בטוח שwatch dogs 3 כייפי למי שאוהב אני פשוט לא אוהב את הקונספט שלו אבל מסכים שזה שאפתני.

זה לא עוזר שהיה לי חיבה מוזרה לwatch dogs 1 ואהבתי אותו יותר מרוב האנשים משהו במערכת הקרב שלו היה מעולה. ל2 היה הרגשה שונה ו3 נראה לי יותר כמו WD2 אז ויתרתי מראש.

Laskin
Elder
הודעות: 21716
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 08 נובמבר 2020, 12:42

אני ממש לא חושב שהתגובה לWD האחרון הייתה שונה ממה שהיה אצל DG, סה״כ מדובר בשני משחקים שחשבנו שיקבלו 8 והם קיבלו 7, זה הכל. ושניהם גם מכרו (או ימכרו) יותר ממה שכנראה מגיע להם וגם את זה ציינו פה בהקשר של DG.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי glass man » 08 נובמבר 2020, 12:53

מה? לdays gone. יש ציון של 7 על המצח. עוד בחשיפה חשבתי
(ואני רחוק מלהיות היחיד) שהירי מרגיש דפוק.

זה היה ברור מההתחלה שזה משהו ברמה של dead rising :)
עם עלילה בשביל להרים את כל העסק לשלם שגדול משאר החלקים שלו.

Laskin
Elder
הודעות: 21716
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 08 נובמבר 2020, 13:02

כן, אבל היו שחשבו, ואני ביניהם, שהם יעלו רמה ויהיו משחק של 8... טעינו :)
אגב, גם חלק פה חשבו שWD:L יהיה משחק של 7, והיו שחשבו שזה יהיה 8 גבוה... אבל זה IP עם היסטוריה, לעומת DG שהיה מחברה שלא פיתחה משחק רציני איזה 15 שנה, ובהתחשב בהיסטוריה של סוני חשבנו שיהיה מלוטש ואיכותי מעט יותר.

אגב, DEAD RISING המקורי ל360 עדיין עם ממוצע של 85, ומשחק ההמשך עם ממוצע של 80 בערך, והשלישי עם 75 בערך והרביעי עם 70... יש להם ירידה מאוד עקבית ממשחק למשחק :P
אבל הנקודה היא שאם חשבנו שזה כמו DR עם עלילה וסינמטיות - אז המשחק היה יכול בהחלט להיות משחק של 85, על הנייר ולפי ההגיון הזה :D

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 08 נובמבר 2020, 13:54

DR המקורי ממש אחלה משחק. מן הסתם תוצר של התקופה אבל הוא נתן קצת טעימה של דור הבא בקונספט יחסית מקורי בתקופה. זה גם היה לפני שגעון הזומבים שתחיל קצת אחרי עם כל מני l4d, המהלכים המתים וכו׳. המשחקים שבאו אחרי היו די מעפנים, אבל המקורי היה תוצר מעניין של התקופה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי glass man » 08 נובמבר 2020, 14:17

חחחחח אבל הכוונה היא שdays gone נראה כמו dead rising בתקופת הדעיכה לא בתקופה שבו הוא היה מקורי והצדיק את ה
85

העניין זה שסוני מהמרים על העלילה חזק מדי אצל GOT העלילה ענינה מספיק בשביל למשוך משחק שאצל יוביסופט היה משעמם לי.

אבל בdays gone למרות שההשקעה בעלילה ניכרת מההתחלה זה לא תופס ואז כל המשחק נופל כמו מגדל קלפים.

בסהכ יש להם נוסחא מאוד ברורה במשחקים שלהם. של התגנבות קרפטינג פה ושם ירי וQTEועלילה.אז לכן זה מתחיל להימאס פחות הדגש העלילתי שלעצמו יותר המכניקות המשעממות שלהם.

Laskin
Elder
הודעות: 21716
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 08 נובמבר 2020, 14:25

כן, אבל זה לא שDR ממש התדרדר ממשחק למשחק, כמו שהנוסחא הספציפית שלו נשחקה, וההתלהבות מה"חדשנות" של המשחק הראשון נעלמה.
פה יש לך משחק ראשון בסדרה חדשה, אז לדעתי עדיין היה סביר לצפות למשהו כמו 8, או 7 גבוה. בפועל קיבלנו קצת פחות מזה, ולדעתי דיברנו פה על האכזבה ממנו הרבה יותר ממה שדיברנו על האכזבה מWD:L ולכן מדובר פה בהשמצה חסרת בסיס, ואנשים פה הולכים לקבל תביעות דיבה :D

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 08 נובמבר 2020, 14:28

כל המשחקים של סוני אותו דבר, ההבדל העיקרי הוא הכישרון של הצוות פיתוח :)
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 08 נובמבר 2020, 14:36

זה ממש לא נכון. הייתי אומר אולי שהבסיס הזאנרי של כל משחקי סוני הוא אותו דבר, אבל חוויית המשחק בGOW, ספיידרמן או TLOU 2 היא שונה לגמרי בכל שנייה במשחק.
כן, כולם משחקי סינגל סינימטי מבוסס סיפור, כולם אפילו משחקי אקשן עם עץ סקילים, סוג של מערכת exp דלה, אם לרדת לרזולוציות כאלו.
אבל מעבר לזה (כן, יכל להיות יותר שונה מזה כמובן, אבל בהתחשב בזה גם) חוויית המשחק בכל אחד מהם שונה לחלוטין.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי glass man » 08 נובמבר 2020, 15:02

כולם מאוד שונים ברמת המטאפורה. כלומר כולם נותנים לך מטרות שונות ועולם ויזואלי שונה לדברים שאתה עושה במשחק.

אבל מבחינה מכנית כולם דומים מאוד כמו שאצרת כולם עם עץ שידרוגים לייט כולם אקשן ברובם המוחלט יש התגנבות כחלק ראשי...

אותי זה מאוד תופס ברגע שהעלילה תופסת
(TLOU1 GOT Uncharted)
ומאוד משעמם שהיא לא
(ספיידרמן days gone קילזון)

על GOW אני לא מדבר כי הבעיות שלו מורכבות יותר ולמרות שהוא מעולה לא חסרים דברים שיכלו לשנות בו.

סמל אישי של המשתמש
BiA
Veteran
הודעות: 2009
הצטרף: 23 ספטמבר 2014, 07:55
מיקום: over yonder

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי BiA » 08 נובמבר 2020, 15:35

אני חושב שסטיק צודק מהבחינה הזו שלזרוק את כולם לסל אחד לא עושה איתם צדק, אבל בהחלט יש להם הרבה מהמשותף.

וגלאס, זה לא שנמאס לי ממשחקים סינמטיים פר סה, פשוט עם השנים קשה לי עם טכניקות סטוריטלינג וטרופז מסוימים. אני פחות ופחות אוהב את הרעיון של קאטסין במדיום אינטראקטיבי, אני לא נהנה מלהחזיק את כפתור x במשך 7 שניות כדי להחזיק ולא ליפול מקצה של צוק ואני מגלגל עיניים בכל פעם שהדמות שלי עוברת למצב של "הליכה איטית" או הולכת אחרי דמות אחרת תוך כדי דיבור ואני מאבד עליה שליטה.

פעם זה פחות הציק לי, היום כשאני רואה למשל את הטריילר של מיילס מוראלס אני ממש מודע לזה. אבל למרות זאת, אם המשחק בבסיסו מאוד מהנה (כמו gow האחרון) זה יהיה זניח.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 08 נובמבר 2020, 15:41

Stick כתב:זה ממש לא נכון. הייתי אומר אולי שהבסיס הזאנרי של כל משחקי סוני הוא אותו דבר, אבל חוויית המשחק בGOW, ספיידרמן או TLOU 2 היא שונה לגמרי בכל שנייה במשחק.
כן, כולם משחקי סינגל סינימטי מבוסס סיפור, כולם אפילו משחקי אקשן עם עץ סקילים, סוג של מערכת exp דלה, אם לרדת לרזולוציות כאלו.
אבל מעבר לזה (כן, יכל להיות יותר שונה מזה כמובן, אבל בהתחשב בזה גם) חוויית המשחק בכל אחד מהם שונה לחלוטין.

זה לא שהם באמת כולם אותו דבר, אבל גם היילו שונה מאוד מ-COD ששונה מאוד מגירס ששונה מאוד מביושוק ששונה מאוד מהאורנג' בוקס ששונה מאוד מ-ME ועדין ה360 קבלה שם של "הקונסולה הזאת שיש לה רק שוטרים". כלומר הם מאוד שונים אבל עדין כולם אקשן הרפתקאות גוף שלישי עם אלמנטים קלים של RPG. הם כמו סרטי מארוול, שונים אך עדין נבנים על ידי אותה נוסחה. וואללה, לפעמים נחמד שיש איזה "ג'וקר" שכזה :)
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 08 נובמבר 2020, 16:04

אני חושב שהמרחק בין משחק x לy של סוני גדול מאשר בין סרטי מארוול. סרטי מארוול הם אותה החוויה בדיוק, רק עם סיטואציות, דמויות, ואינטרקציות שונות בין סרט לסרט. גם הנוסחא זהה, וגם החוויה זהה.
תחשוב על זה ככה - מצב רוח לסרט מארוול, או 'חשק' לסרט מארוול, זה אותו המצב רוח תמיד. משהו קליל, אקשני, מצחיק. אז יש סרטים יותר בצד של רגנארוק ויש סרטים יותר בצד של חייל החורף, אבל המצב רוח, לפחות לדעתי, זהה.

אצל סוני, בין ספיידרמן לGOW או בינם לבין TLOU יש מרחק עצום. כלומר, הם דומים ברמה הטכנית בהמון מובנים, הכוללים גם לא מעט עיצוב גיימפלי, אבל אלו חוויות אחרות לגמרי כחבילה כוללת. אם תראה את ספיידרמן HC ותגיד לי שלא אהבת, אני כנראה אמליץ לך להמנע מכל שאר סרטי מארוול. אם תשחק בספיידרמן ולא תאהב, לא סביר שאני אוטומטית אגיד לך להתרחק מTLOU 2.

בכל מקרה כן יש דמיון וזה ברור. Slay the Spire רחוק מכל אחד מהם הרבה יותר לצורך העניין... אבל אני ממש לא חושב שהם "כולם אותו דבר" כמו שטענת. TLOU 2 הוא לגמרי כמו 'ג'וקר', יש דמיון מסוים עם ההשוואה, אבל זה כיוון וחוויה אחרת לגמרי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 08 נובמבר 2020, 16:05

גם בין חייל החורף לשומרי הגלקסיה יש מרחק אדיר, ועדין :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי glass man » 08 נובמבר 2020, 16:08

BiA כתב:אני חושב שסטיק צודק מהבחינה הזו שלזרוק את כולם לסל אחד לא עושה איתם צדק, אבל בהחלט יש להם הרבה מהמשותף.

וגלאס, זה לא שנמאס לי ממשחקים סינמטיים פר סה, פשוט עם השנים קשה לי עם טכניקות סטוריטלינג וטרופז מסוימים. אני פחות ופחות אוהב את הרעיון של קאטסין במדיום אינטראקטיבי, אני לא נהנה מלהחזיק את כפתור x במשך 7 שניות כדי להחזיק ולא ליפול מקצה של צוק ואני מגלגל עיניים בכל פעם שהדמות שלי עוברת למצב של "הליכה איטית" או הולכת אחרי דמות אחרת תוך כדי דיבור ואני מאבד עליה שליטה.

פעם זה פחות הציק לי, היום כשאני רואה למשל את הטריילר של מיילס מוראלס אני ממש מודע לזה. אבל למרות זאת, אם המשחק בבסיסו מאוד מהנה (כמו gow האחרון) זה יהיה זניח.

.
ושכחת את "לעבור באיטיות ובדוחק במעברים צרים" :lol:
שתי דקות לתוך days gone והייתי צריך לעשות את זה.

אני לא יודע כל שניה שאני עושה קרפטינג משעמם בdays gone אני חושב אולי... כבר נעבור לSF5 ונהנה מהחיים?

בהתחלה חשבתי שהבעיה אצלי שהפכתי לגיימר עם טעם שונה ממה שהייתי ואני צריך פשוט לקבל את זה ולהנות ממה שאני אוהב.

אבל אחרי שאני נהנה כל כך בימים האלה מDMC5 קרוסיידר קינגס 3 ודספרדוס 3.. אז אני כבר לא חושב שהבעיה היא אצלי.

אלא שלפחות בעיני סוני הגיעו לשיא הסינמטי שלהם עם Tlou 1 ומפה הם מדשדשים במקום.

מה אני רוצה לראות? אני לא רוצה שהם יבטלו את הדגש הסינמטי שלהם... אבל קטיעה של QTE ביטול של stealth לטובת מכניקות מקוריות ועלילות מסתעפות סטייל קוונטיק דריים בתוך משחקי הAAA שלהם יעשו הרבה בשביל לסקרן אותי מחדש.

או בקיצור שימשיכו לעשות משחקי עלילה אבל שיחתכו את כל השומן.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 08 נובמבר 2020, 16:08

DrKeo כתב:גם בין חייל החורף לשומרי הגלקסיה יש מרחק אדיר, ועדין :)


נכון - ועדיין. במארוול זה כן נכנס תחת הגדרת 'אותה חוויה', אצל סוני לא. כלומר זו דעתי, TLOU 2 הוא ג'וקר, הוא לא חייל החורף.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38254
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 08 נובמבר 2020, 16:28

אז נגיד את זה אחרת, אולי חלק ג'וקר וחלק חייל החורף, אבל בסוף כולם סרטי קומיקס.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21716
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 08 נובמבר 2020, 17:03

אני ממש לא מסכים, ההבדל אפילו בין אנצ׳רטד לTLOU שהוא מאותה מפתחת הוא עצום, אז כשמכניסים את ספיידרמן או טוריזמו או דרימס או אסטרו בוי או אפילו גאד אוף וור - זה ממש ממש מרגיש כמו ז׳אנר אחר של ״סרט״ לצורך ההשוואה שלכם.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי glass man » 08 נובמבר 2020, 17:10

לדעתי העטיפה של Tlou מאוד שונה מuncharted. כלומר Tlou הוא
The road הכי טוב שנוצר וuncharted הוא אינדיאנה ג'ונס קליל.

אבל שוב זו עטיפה חיצונית בלבד...במכניקות ומה שאתה עושה במשחק הם זהים.

עכשיו אם אדם מסוים שואב את ההנאה שלן מהעלילה אז כן נוצרת חוויה מאוד שונה בגלל שהעטיפה שונה.

לאדם שמשתעמם מtlou אבל נהנה מאוד מunchartrd בגלל העלילה השונה והסטייל הגרפי השונה לדעתי התחושה שתיווצר לו שהוא ישחק בtlou היא " עשיתי את כל זה כבר בuncharted אבל פה אני לא נהנה"

לדעתי בכל מקרה תיווצר תחושה חזקה של דז'וו למי שמשחק במשחקים של סוני שמה שקובע את ההבדל תלוי בכמה הוא מצא את העטיפה החיצונית (עלילה סטייל גרפי ) מושכים.


בקיצור זו זעקה לסוני לרענן בבקשה את הנוסחא שלהם :)

Laskin
Elder
הודעות: 21716
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 08 נובמבר 2020, 17:17

90% מחוויית המשחק באנצ׳רטד זה יריות ופלטפורמה, ו-90% ממה שאתה עושה בTLOU זה ניהל משאבים/הישרדות והתגנבות. כן, יש גם התגנבות פה ושם באנצ׳רטד ויש יריות בTLOU, אבל קשה לי להבין איך בשניהם אתה עושה אותו הדבר. רוב מוחלט של הזמן - הם משחקים שונים מאוד מאוד.
וכנל ספיידרמן, בו אתה רוב הזמן אתה מתעופף בעיר או עושה קרבות שלא מזכירים בכלל משחקים אחרים של סוני, בגאד אוף וור אלא אם משחקים על הרמה הקלה זה איפהשהו בין DMC למשחקי סולס, דרימס לא דומה לכלום, טסושימה דומה בכלל למשחקי יוביסופט, TLG הוא בכלל חיה אחרת ומשונה (נו פאן אינטנדד)...
כן, יש דמיון בין משחקים מסויימים שלהם למשחקים אחרים מסויימים שלהם, אבל יש בהחלט הבדלים גדולים במשחקים והתחושה שלהם.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי glass man » 08 נובמבר 2020, 17:44

לפי דעתי יש יותר דימיון ממה שציינת לאסקין.
GOW דומה לThe last of us בזה ששניהם משתמשים במוטיב של של מסע של אב ובנו אפילו יש על זה צחוקים של זה בפורומים.

. days gone זה משחק זומבים "רציני" כמו שTLOU זה משחק זומבים רציני, עכשיו תוסיף לזה את המערכות הדומות בהרבה מהמשחקים... ונוצרת פה תחושה שסוני ממחזרים יותר מדי אז אוקיי לא אצל כולם.

כל מה שאני אומר לפחות זה שהם יכולים להשתדל יותר.

אם יש להם TLOU3 בדרך, אז לא צריך גם days gone 2 בדרך ולהפך. אם יש משחק X שחורש על יריות קרפטינג וQTE לא צריך עוד משחק כזה.

בUNCHARTED 4 אתה לא מתגנב? זה מה שעשיתי חצי מהמשחק ממה שזכור לי. אז כן אין חיפוש משאבים כמו של משחק אימה אז בגלל זה uncharted קצת פחות משעמם ברגע לרגע שלו מUncharted בחלקי
ם הטובים שעושים הבדל הם מאוד דומים.

אני אוהב את סוני אני פשוט רוצה לראות בדור הבא.
1.פחות משחקי מסע של "אב ובנו "אב ובתו החורגת וכו'"
2. כמו שאמרתי בלי QTE, עם כמה שפחות קרפטינג וגם לא חייב הכול מגוף שלישי.
3. בלי זומבים אם כבר יש משחק זומבים.
4. קצת התרחקות מה"linear narrative " סוני הוכיחו שהם אלופים בזה, יהיה מגניב אם לשם שינוי הם ישקיעו את אותו תקציב ואותה הפקה עם עלילות מסתעפות כן גם אם המשמעות שלא כל האנשים יראו את כל התוכן, אם CDP או איידוס מונטריאול יכלו להשלים עם זה לא רואה סיבה שסוני לא יכולים.


כן ספיידרמן שונה, אבל הוא לא שונה מספיק גם בו יש התגנבות.

לא יזיק להם קצת להתרענן ולנסות לעשות משהו משוגע שלא נופל למשבצת שהם כבר היו בה.

אם השמועות על משחק מדע בדיוני של נוטי דוג הם נכונות אז זה כבר יהיה ריענון בהנחה שזה לא יהיה משחק של "אב ובנו במסע בחלל שכזה" :D

Laskin
Elder
הודעות: 21716
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 08 נובמבר 2020, 17:58

מקודם דיברת על "מכניקות ומה שאתה עושה במשחק" אני הבנתי שאתה מדבר על הגיימפליי...
אז יש להם 2-3 משחקים של "אב ובן/בת" אבל זה לא אומר שהם משחקים או מרגישים אותו הדבר.
כנ"ל על 2 משחקי הזומבים. 90% מהזמן בDAYS GONE אתה עושה דברים שמזכירים בכלל את TLOU2? לא שיחקתי, תגיד לי אתה...
וזה שיש בספיידרמן קצת קטעי התגנבות - אז מה? הם חלק זניח ממנו, אני לא מבין, אתה רוצה שימציאו מחדש את הגיימינג בכל משחק? או שיפסיקו לגוון בתוך אותו משחק?
גם אם יש סיפור של אב ובנו בחלל במשחק הבא של סוני - זה לא אומר שהם יהיו דומים.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי glass man » 08 נובמבר 2020, 18:16

אני עדיין מדבר על מכניקות. אני רק אומר שגם במשחקים שפחות דומים אחד לשני מכנית עם עדיין משחזרים מוטיבי עלילה ככה שההרגשה הכללית היא שאו שאתה מקבל מחזור עלילתי כלשהו או שאתה מקבל מיחזור בגיימפלי.

ואם אנחנו נגן עכשיו על משחק של אב ובנו בחלל אז נסכים שלא להסכים לאסקין חחח.

כאילו אין שום בעיה אם אתה מוכן לשחק בכל מה שסוני יזרקו עלינו העיקר שיהיה לזה תקציב אני מעוניין בקצת יותר גיוון.

כי לדעתי למרות שכל האקסקלוסיבים של הPS4 הם שנות אור מדור הPS3. אף אחד לא התעלה על TLOU1 אז אני חושב שהגיע הזמן לגוון בלי לאבד את הציביון העלילתי שהם קבעו לעצמם. כי זה ברור שעלילה זה חלק מסוני ואני גם לא מעוניין שזה יעלם.

אני לא מעוניין שהם יהיו עכשיו מייקרוסופט או נינטנדו אבל מה יהרוג אותם לתת לנו לשלוט לשם שינוי בעלילה שלהם? למה זה תמיד צריך להיות עלילה של
one path narrative ? שיתנו לי לשם שינוי לבחור למי להיות מאנייק במי לתקוע סכין בגב ולמי לעזור ככה גם יהיה לי יותר איכפת מי מת ומי חי כי הייתי חלק בזה.

אין פה עניין של להמציא מחדש את הגיימפלי זה ברור לי שנוטי דוג ימשיכו להיות נוטי דוג כמו שרמדי לא יכולים להפסיק להיות רמדי.
רמדי תמיד יכתבו ממבו ג'מבו כל עוד סם לייק שם וכותב להם למשל :)

אבל סוני יכולים בתוך ה framework העלילתי שיצרו לעצמם לחדש. אפשר עלילות עם בחירה, נגיד בTLOU 3 אם תוכל לבחור את כיוון העלילה זה יהיה הרבה יותר משמעותי מעוד פרק בחיים של אלי.

Uncharted ? לא יזיק אם הוא יהיה עולם פתוח לשם שינוי גם כן עם חופש בחירה עם עולם מגניב מלא באוצרות שצריך למצוא וחידות וענינים ועלילה מסתעפת.


בסופו של דבר? לא נצליח לשכנע אחד את השני. כי מי שמרוצה מהתוצר הנוכחי של סוני, ירצה שהם ימשיכו לעשות more of the same. ומי שרוצה ריענון ידחוף שדברים ישתנו.

אבל המסר הכללי שלי, הוא. שישארו עם אותו פוקוס עלילתי, שיעיפו קרפטינג ושאר מבזבזי זמן, לא נחוצים שרק רוצים שאשרוף עוד שעות על המשחק.
ושיתנו קצת להשפיע על העלילה כי המוטיב של "סרטי קולנוע" לינארים, מוצא עד תום.

אם הם רוצים להוציא ממני WOW FACTOR אני רוצה עלילה שאני יכול להיות המניע שלה במקום הצופה הפאסיבי. ואני רוצה את זה מסוני ולא מחברות אחרות כי סוני יכולה לעשות את זה בערכי הפקה מטורפים שאף חברה אחרת לא עושה לפי שעה.

Laskin
Elder
הודעות: 21716
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 08 נובמבר 2020, 18:40

אבל ״משחק אב ובנו״ יכל להיות גם מירוצים או חלליות או אסטרטגיה, מה אכפת לי אם פשט מסויים בעלילה דומה למשחק אחר, כל עוד זה לא מרגיש אותו הדבר?
אני גם רוצה גיוון, אבל לשחק בTLOU2 ובGOW או בTLG ובלאדבורן - לא מרגיש דומה בשום צורה, אז הגיוון קיים.
אני כן אשמח לגיוון נוסף בז׳אנרים, אבל כמו שכתבתי מקודם - זה לא שאין הרבה מאוד דוגמאות לז׳אנרים נוספים שסוני עושה כמו מירוצים, פלטפורמה, בניית משחקים וכו׳, פשוט הכי טוב שלהם נמצא באמת באקשן בגוף שלישי, ואת זה אי אפשר להכחיש כמובן...
פשוט הנקודה שלי הייתה שגם בתוך האקשן בגוף שלישי שלהם יש כמה וכמה ז׳אנרים שלא מרגישים אותו הדבר כשמשחקים בהם, וזה מה שקובע גיוון.

ולפי הדוגמאות שלך - נראה לי שאם באמת יעשו איזה 2-3 משחקים עם בחירה אתה תתלונן שהם ממחזרים נוסחאות גם כן :)
אין מה לעשות, משחקים, לפחות הפופולריים ביותר - זה בסוף בעיקר ללכת ולירות בדברים, להתגנב, לאסוף חפצים ולחקור עולמות... אפשר לשלב עם מכונית, אופנוע או צ׳וקובו, להוסיף חיה שצריך לטפל בה או בית וגינה לטפח, להוסיף אלמנטים של אסטרטגיה, סולס או רוגלייק, אבל אתה עדיין תגיד שזה בערך אותו הדבר כי יש אלמנטים שנמצאים בשניים או יותר הם ;)
ולא כל משחק של מפיצה אמור להמציא מחדש את הגלגל וגם כשמנסים לעשות את זה - זה רחוק מלהבטיח תוצאה טובה יותר.

סמל אישי של המשתמש
glass man
Sage
הודעות: 6535
הצטרף: 11 יוני 2018, 22:33

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי glass man » 08 נובמבר 2020, 23:15

אבל למה שאני אתלונן בכל מצב? מה אני אישה במחזור? :lol: .
אני מבין מה שאתה אומר לאסקין אבל אני לא מדבר על זה שסוני יתחילו לעשות IP חדשים ומוזרים לשם החידוש והמוזרות.

פשוט שיקחו את הסדרות שלהם/הסגנון העלילתי שלהם ויתנו להכול טוויסט חדשני.שלא יהיה רק שוטרים והתגנבות ולינאריות.

זוכר שרצית משחק ביפן המודרנית? למה שסאקר פאנץ לא תעשה איינפימס ביפן המודרנית בטוקיו עם שילוב של כוחות על וקונג פו.
לפני/אחרי GOT2.

למה שuncharted לא יהיה עולם פתוח סטייל breath of the wild.
כאילו לא באמת botw אחד לאחד מן הסתם אבל עולם פתוח ענקי שלוקח את הclimb anywhere ?

למה שנוטי דוג לא יצאו קצת מהאזור הבטוח שלהם של עלילות לינאריות? קצת שיגוונו זה לא יפגע בגרפיקה של המשחקים שלהם והם לא צריכים עולם פתוח בשביל בחירות בעלילה.

רוצה לומר... לא בא לי שהפס5 יהיה פס4 בגרפיקה מרשימה יותר.
מקוריות במשחקים שלהם ביחד עם הדואלסנס יכולים ליצור בדור הזה חוויות חדשות.

אז כן אתה תגיד עכשיו שמה ההבדל בין ספיידרמן לאיינפמס ביפן...תוריד את ההתגנבות תוריד QTE כבר יהיה לך הבדל :)


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 48 אורחים