PS4 | הנושא הרשמי 2

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Kazz » 24 יוני 2020, 19:49

Kazz כתב:אז מי מוכן לשתף חשבון עם TLOU2? :D


אף אחד? :cry:

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 24 יוני 2020, 20:06

DrKeo כתב:בסופו של דבר מדובר בדמו מתוסרט מעבר למה שאפשר לעשות במשחק, כמו שהם עשו עם TLOU1, אז מסתבר שגם בריצה "מושלמת" אי אפשר להגיע למה שהם עשו בדמו. אין מה לעשות, ההסטוריה של ND מדברת בפני עצמה, המשחק הסופי שלהם תמיד יהיה הקרם של התעשיה ומשהו שאף חברה לא יכול להתקרב אליו אבל בו בזמן שהדמואים שלהם שהם לא ממש דמו גיימפליי אמיתי חודשים לפני יציאת המשחק הם תמיד מזוייפים בצורה כזו או אחרת.

זה באמת פחות או יותר בדיוק כמו ההבדל בין ההדגמה של הראשון מול התוצאה הסופית שלו. עם זאת אני זוכר שכשראיתי את ההדגמה של השני בזמן אמת, הייתי בטוח שהפעם ההבדל גדול יותר. זה נראה גיימפלי באמת בלתי אפשרי.
אז זה לא ברמה הזו, יש הבדלים, אבל הם בעיקר קטנים. המשחק באמת נראה לי דמיוני לעיתים (אם כי בסרטון e3 זה גם 'מתחבר' בצורה מושלמת גם בגבולות מה שאפשר לעשות, לא כל פעם זה מתחבר עד כדי במשחק האמיתי כמובן, וזה די אקראי מבחינה מסוימת. אבל כשזה מתחבר זה באמת מדהים).

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 24 יוני 2020, 20:10

זה 95% אותו דבר... גרפית ההבדל הכי גדל זה בתאורה, ובגיימפליי ההבדל הכי גדול הוא בקטע שהיא מתחמקת לכיוון המכונית והיא ״נתקעת״ בה... מניח שכן הייתה מכניקה כזו וזה יצר בעיות אבל יכול להיות שזה פשוט תסרוט מלא או משהו שרצו לעשות והסתבכו איתו.
לדעתי היו הרבה יותר הבדלים בGOW מאשר כאן.

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 24 יוני 2020, 20:15

גם אנימציות הפנים של האויבים ואפילו של אלי, ובכלל הרבה אנימציות שמבססות את האויבים בתוך העולם, ירדו ברמה.
והקרב עם הבחור המגודל מתנהל בצורה שלא באמת אפשרית, גם מבחינת האנימציות וגם מבחינת הצורה שבה הAI מתנהג.

האמת שדווקא השלב הזה במשחק האמיתי ממש לא 'התחבר' לי. כמו שאמרתי בנושא אחר זה עניין כמעט אקראי, כי הAI מתנהג בצורה קצת אקראית וגם אתה לא תמיד פועל 'לפי התסריט' של הקרב. אבל איכשהו עם הרבה מזל (רע) זה דווקא אחד הקרבות שהיו לי הכי פחות מרשימים במשחק בסוף. היו לי כמה קרבות אחרים שבאמת התחברו והיו מאוד מרשימים :).

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Klayman » 24 יוני 2020, 20:32

גרפית, לעין הבלתי מזויינת שלי, התאורה חטפה מכה רצינית (ושוב, תזכרו שאמרתי שהוא אחד המשחקים הכי מרשימים בדור הזה בלי שום סייגים - זה רק לשם ההשוואה) - והפרצופים של האוייבים נחותים משמעותית... השמן בחנות נגיד, זה נראה הבדל של דור כמעט..
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 24 יוני 2020, 21:24

Laskin כתב:זה 95% אותו דבר... גרפית ההבדל הכי גדל זה בתאורה, ובגיימפליי ההבדל הכי גדול הוא בקטע שהיא מתחמקת לכיוון המכונית והיא ״נתקעת״ בה... מניח שכן הייתה מכניקה כזו וזה יצר בעיות אבל יכול להיות שזה פשוט תסרוט מלא או משהו שרצו לעשות והסתבכו איתו.
לדעתי היו הרבה יותר הבדלים בGOW מאשר כאן.

אני חושב שה-5% האלה הם בדיוק מה שעושה את ההבדל. זוכר את כל העניין של "סגירת הדלת של האוטו" בדמו הראשון של הדוויג'ן? זה שבריר האחוז מההדגמה אבל משום מה האינטרנט אבד את הצפון על נושא הדלת ומה שקורה בדמו הזה הוא בדיוק זה. כלומר מה מפריד בין משחק וידאו לסרטון מתוסרט? מה שגורם לגיימפליי להרגיש כמו גיימפליי זה הניתוק בין החפצים בסביבה, האנימציה של הדמות שמעלמות מהסביבה, הסטטיות של הסביבה ואיך שכל הדברים הללו באנטרקציה אחד עם השני. הגרסה המוגזמת של זה היא מה שסטיק דבר עליו ב-GOW שקרייטוס מרגיש כאילו הוא "בכלוב". כלומר זה שאלי לוקחת חץ ומכניסה אותו לתיק כמו שאדם אמיתי מכניס, זה שאלי נופלת על האוטו בקונטקסט מלא לשלב ולמיקום שלה, זה שהידיים נוגעות בדיוק איפה שהן אמורות לגעת, זה שהאנימציות עוברות בין אחת לשניה בחלקות מושלמת וכדומה אלה בדיוק הסיבות שיש הרגשה כל כך סינמטית בדמו המקורי.

כמובן שבכל דור ND מוסיפה עוד מהדברים הללו וזה מרגיש יותר ויותר סינמטי, פשוט בדמו המקורי היו מספיק מהדברים הללו שגרמו לו להרגיש סינמטי משמעותית ממה שהוא בסוף. מה שהוא בסוף, כשאתה מסתכל עליו, אתה רואה גיימפליי של משחק וידאו. כשאלי בחנות והאוייבים לא מגיבים לארון כשדוחפים אותם עליו, כשאלי מכניסה את החץ לתיק והיד שלה מג'עג'ע בצורה מביכה והחץ עובר קצת דרך התיק, כשאוייב עם הפטיש מנפנף פטיש לכל כיוון אבל לא משפיע על הסביבה בכלל, אלה הדברים שגורמים לך להגיד "כן, זה גיימפליי".

כלומר יש כל מני tells שבעזרתם העין המאומנת שלך כגיימר מזהה גיימפליי, ומה שנוטידוג עשו זה להחליק את ה-tells האלה מה שגרם לאפקט סינמטי מטורף. עכשיו ברור שזה רק 5%, אבל זאת בדיוק הדלתא בין מה שנראה בלתי אפשרי וסינמטי מדי לגיימפליי ולמשהו שנראה כמו גיימפליי. וכמובן שיש את השנמוכים השונים לגרפיקה, אבל זה כבר משהו אחר.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי swym » 25 יוני 2020, 16:10

DrKeo כתב:אני חושב שה-5% האלה הם בדיוק מה שעושה את ההבדל. זוכר את כל העניין של "סגירת הדלת של האוטו" בדמו הראשון של הדוויג'ן? זה שבריר האחוז מההדגמה אבל משום מה האינטרנט אבד את הצפון על נושא הדלת ומה שקורה בדמו הזה הוא בדיוק זה.

הדבר הראשון שעשיתי בקרב הראשון של הדיווי'זן זה להתקרב לאוטו ולסגור לו את הדלת. הרגיש לי בדיוק כמו בדמו :)
מצד שני, את הדמואים האלו אף פעם לא צריך לקחת כהתחייבות מוחלטת. כשמציגים משהו שנים לפני שבאמת יש לך את המוצר הסופי, זה יותר מציג את השאיפות שלך לאיך המשחק יצא - לפעמים זה יוצא יותר טוב ולפעמים (ברוב המקרים) פחות.

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 25 יוני 2020, 17:00

אבל זו ידיעה שיש לך מתוקף הנסיון. הדמואים האלו לחלוטין לא מוצגים כ'חזון' או 'שאיפות', אלא כהדגמת גיימפלי לכל דבר. יש שני דברים שונים שקורים בהדגמות האלו - הראשון זה שההדגמה תמיד מתנהלת בצורה הכי סינימטית והכי מהודקת שהסיטואציה הקיימת יכולה להגלגל בה, וזה סבבה, אי אפשר לצפות שהמפתחים לא יציגו את המוצר שלהם באור הכי חיובי שהוא יכול להראות בו. זה בולט במיוחד נניח בהדגמות של TLOU או אנצ'רטד, אבל גם בעוד במשחקים רבים, כמו באמת הדיויז'ן (גם בצורה שבה השחקנים האמיתיים כביכול מדברים אחד עם השני כמו יוצאי יחידה קרבית באוזניה), או בהדגמות של FC וAC.
אבל הדבר השני, שאני לא זוכר בהדגמות של FC וAC נניח, אלו הדברים הקטנים האלה שלא נמצאים בכלל במשחק. אנימציות מסוימות, התנהגות מסוימת של האויבים, אוביקטים נשברים וכו'. ברור שגם לזה יש רמה - יש את ההדגמה המפורסמת של הנוסע השמיני ההוא שהיא מפוברקת לחלוטין, ויש את ההדגמות של ND שהן משופצות בכמה אלמנטים דמיוניים. אז כמובן שההדגמה של הנוסע השמיני רעה יותר (TLOU 2 בסך הכל משוחק בצורה לא רחוקה בכלל מההצגה ההיא), אבל גם את מה שND עושים לא צריך לקבל לדעתי.

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 25 יוני 2020, 17:19

זה גיימפליי, פשוט יש קטעים סינמטיים שמשולבים לתוכו, כי מן הסתם - המשחק לא מוכן שנתיים לפני שהוא... אתה יודע... מוכן :)
אם הדברים האלה היו מוצגים חודשים לפני היציאה שלו אז הביקורת הזו הייתה במקום, אי אפשר לצפות ממשחק ששנתיים לפני שהוא יוצא יציג גיימפליי שמייצג במאה אחוז מה שבאמת יצליחו ליישם בסוף.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Kazz » 25 יוני 2020, 17:31

זה בלבול שכל שהמפתחים עצמם יודעים שלא יהיה בגרסה הסופית אבל נהנים מהשיווק והייפ שזה יוצר, וכל מה שהם צריכים לעשות זה לשים דיסקליימר ׳משחק בפיתוח. יכול להשתנות׳.

לראייה, אף מפתחת לא דואגת להוציא הודעה כאשר אלמנטים גרפיים נחתכים ואחרי שברור להם כבר שהדמו שהראו כבר לא משקף את הרמה הגרפית של המשחק המוגמר.

ראו את אנת׳ם כדוגמה מובהקת של שקר ומרמה. בטח, זה מה שמפתחים מנוסים באמת חושבים שאפשרי להשיג על החומרה. ועוד העזו לטעון שהדמו רץ על one x.

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 25 יוני 2020, 17:57

אני באופן אישי לא צריך שום דיסקליימר שכזה למשחק שאני יודע שלא יוצא באותה שנה. זה מובן מאליו.
אגב, נגיד האנימציה שהוא זורק אותך מעבר לדלפק - זה משהו שאפילו לא ידעתי שנמצא במשחק כי לי זה לא קרה בשום שלב במשחק. אז אתה מבין, הם אשכרה כן עשו משהו שנראה לי מתוסרט לגמרי וסביר שלא יקרה לך במשחק עצמו, וסביר להניח שקרה למעט מאוד גיימרים. ראיתי גם קטעים בטוויטר וגיליתי עוד לא מעט אנימציות שלי לא יצא לחוות כל הכמעט 30 שעות שלי איתו, למשל שאפשר לקפוץ על מישהו מלמעלה ולדקור אותו עם סכין, וזו אנימציה ממש יפה, או שאפשר ״להאכיל זומבים עם מישהו שאתה תופס, ועוד כל מני ״פינישים״ עם נשקים מסויימים שלא ראיתי. בחיי שאני לא מבין איך אפשר ספציפית למשחק הזה לבוא בטענות בצורה רצינית.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 25 יוני 2020, 18:47

כדי לעשות את הקטעים הללו הם היו צריכים ליצור אניציות canned מזוייפות, כלומר הם ביודעין יצרו דברים שלא קיימים במשחק לדמו גיימפליי הזה. אם המשחק לא מוכן להראות גיימפליי לעין הציבורית באמצע 2018, למה לזייף ולהראות אותו ב2018? יש בערך כל 4 חודשים תערוכה גדולה, אפשר להראות את הדמו גיימפליי בPSX בסוף השנה, בGDC בתחילת 2019, בE3 2019 וכו׳. היה להם דמו גיימפליי לא מזוייף ב2019 והוא נראה אחלה, גם המשחק הסופי נראה מעולה אז זה לא באמת שיש צורך לזייף, זה מרגיש סתם.

השמיים לא נפלו, אבל זה לא לעניין ועוד לפני הדמו היה לי קשה לסמוך על דמואים/טריילרים של ND וזה רק המשיך את הטרנד. צריך לזכור את הדברים האלה כשנראה את הטריילר/דמו הראשון שלהם על הפס5.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 25 יוני 2020, 19:07

מנחש שההחלטה להראות אותו לא הייתה שלהם אלא של סוני. אני מתקשה להאמין שיש להם בכלל אינטרס להראות משהו ולעבוד על דמו במיוחד עבור תערוכה, זה רק מפריע להם לעבוד על המשחק עצמו. לסוני לעומת זאת יש אינטרס ברור ללחוץ עליהם לעשות משהו כזה.
וכנראה שגם הקטע של הגדול הזה שזורק אותה מעבר לדלפק עוד לא היה בתוך המשחק בשלב הזה, ובסוף זה נכנס ואנימציה אחרת לא. זה לא נראה לי חריג בכלל... בדיוק כמו GOW, אם מראים בשלב מאוד מוקדם אז מציגים את החזון שלהם, ולפעמים זה רק קצה הקרחון ולפעמים זה הרבה מעבר, ובאמת יש עוד המון דברים שלא נכנסו להדגמה הזו, מן הסתם.
אני באמת לא חושב שהם זייפו בשביל הכיף, הפ יותר היו בקטע של ״אה, סוני... יש לנו עוד *המון* עבודה, ויש באגים, אי אפשר להראות אותו בשלב הזה...״ ואז המשיכו ללחוץ אז הם פשוט הביאו דברים שהם באמת רצו להכניס למשחק אבל לא הצליחו מסיבה כזו או אחרת. במקרה של התאורה זה או בגלל החלטות אמנותיות או בגלל מגבלות טכניות, במקרה של האנימציות החסרות זה בטח בגלל שלא היה להם זמן ללטש את זה או שזה יצר בעיות או שפשוט הפריע לגיימפליי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 25 יוני 2020, 19:49

העניין הוא שאם מסירים את הדברים הספציפים הללו, זה ממש דומה לגיימפליי הסופי. אז השאלה היא כזאת, אם כל הדמו היה זיוף אחד גדול, פשוט הם הצליחו להשיג 95% ממה שהם זייפו. או שפשוט הם זייפו על גבי הגיימפליי הקיים ובסוף איכשהו לא יצא לפועל השאר. אם זה המקרה הראשון, צריך לציין את זה. אם זה המקרה השני, אז חבל סתם, כי הגיימפליי עצמו ממש מרשים.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 25 יוני 2020, 20:25

אני מנחש שזייפו על הגיימפליי הקיים, כי בטוח שהרבה כן היה קיים שם, וסימנו לעצמם למטרה שבסוף זה יראה ככה, ומה שהספיקו הספיקו ומה שלא לא. האם הייתי מעדיף שלא יחשפו את הקטע הזה בכלל ויחכו להראות לנו לראשונה גיימפליי כמה חודשים לפני שהמשחק יוצא? ברור. ואני משוכנע שגם הם בעצמם היו מעדיפים, אבל זה עסק... וטריילרים כאלה יוצרים הייפ ואלא אם התוצאה הסופית רחוקה מאוד ממה שהם מראים - זה סה״כ חיובי ומקובל בעיניי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 26 יוני 2020, 18:54

עדין לא ראיתי, השוואה של DF בין הטריילרים / גיימפליי והמשחק הסופי.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 26 יוני 2020, 19:46

אל תראה... ממליץ לך בחום לשים איזה תוסף בחצי שנה הקרובה שיחסום לך כל מה שקשור למשחק הזה, קשה לי להאמין שלא תחטוף ספוילר בכמעט חצי שנה שנותרה לך עד שתשחק בו בפס5, ובמקרה הזה ספוילר ממש יכול לחרבן לך את החוויה.

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 26 יוני 2020, 20:24

יש ספוילרים למי שכבר עבר את הקטע המדובר במשחק?

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 26 יוני 2020, 20:48

לא, ראיתי הרגע. ועדיין למי שמתכוון לשחק בו אולי עדיף שלא להזכר במשהו שכן רואים, למרות שכבר ראינו את זה :)

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 27 יוני 2020, 17:32

נו אז איך זה משתווה לפחות תגידו. גם אני לא רוצה לראות מחשש לספוילרים.

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 27 יוני 2020, 17:38

בקצרה, הם אומרים שהרבה יותר קרוב ממה שהיה הטריילר של הראשון.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 27 יוני 2020, 17:49

Laskin כתב:אל תראה... ממליץ לך בחום לשים איזה תוסף בחצי שנה הקרובה שיחסום לך כל מה שקשור למשחק הזה, קשה לי להאמין שלא תחטוף ספוילר בכמעט חצי שנה שנותרה לך עד שתשחק בו בפס5, ובמקרה הזה ספוילר ממש יכול לחרבן לך את החוויה.

לא הבנתי, הרי זאת השוואה בין מה שהציגו כבר לאיך שזה נראה במשחק הסופי? אז איך יש שם ספויילרים, מראים דברים שלא הראו עד היום בטריילרים?
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 27 יוני 2020, 17:54

קשה להסביר. אבל פשוט עדיף שלא, לדעתי

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 27 יוני 2020, 17:56

Laskin כתב:בקצרה, הם אומרים שהרבה יותר קרוב ממה שהיה הטריילר של הראשון.


הטריילר של הראשון איזה? הגיימפליי במלון שהיה עם AI מפוברק לגמרי?

ברור לי שגם ה AI בדמו גיימפליי של ההמשך ב E3 היה מפוברק מה ההבדל פה.

אני מדבר גראפית אם הם עמדו ביעד של הדמו גיימפליי של E3, לא מבחינת גיימפליי.

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 27 יוני 2020, 18:24

אותן מסקנות שהיו בקודם, בערך... מאוד נאמן, לא הצליחו להגיע ממש לכל היעדים אבל מרשים מאוד


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 83 אורחים