PS4 | הנושא הרשמי 2

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

idan
Veteran
הודעות: 2211
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי idan » 06 יולי 2019, 12:37

לא הבנתי, קוואנטום ברייק יצא איזה 3 שנים אחרי דון מטריק, מה מנע ממייקרוסופט החדשה לשחק יפה עם רמדי ולקחת את כל ההחלטות הנכונות ? עברו 6 שנים מאז, מה הבעיה?

ואין צורך להמציא מחדש את מה שמתועד בעמוד הקודם.. אני לא קשרתי בין איכות למכירות, אני כן השתמשתי במכירות של אלן וויק כדי להפריך את הטענה שהוא אחד המשחקים הכי אהובים בדור הקודם, טענה משונה שאתה מתעקש לא לסגת ממנה או לפחות לנסות להסביר אותה, אבל ככה זה אתה תמיד תעדיף להמשיך להתווכח על ריק למרות שברור לך שגם דימון סולס וגם HR (שאגב מכר כמה מליונים יותר) וגם אנצ'רטד 1 הבינוני להפליא (שבניגוד למה שאתה אומר גם הוא מכר יותר ועל פלטפורמה אחת) הם לא בין המשחקים הכי אהובים בדור הקודם ואף אחד לא דמיין לטעון את זה.

בכל מקרה, החצי הראשון של 2020 מסתמן כאחד היותר עמוסים שאני זוכר. רחמים על הארנק:)

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 06 יולי 2019, 17:07

אהוב לא קשור בהכרח לפופולרי. COD אהוב? PUBG אהוב? קצת קשה למדוד את זה, אבל לדעתי ביקורות גולשים הן אינדיקציה טובה יותר. אבל גם לפי המדד הזה אתה כנראה צודק, דימון סולס, מאס אפקט, סקיירים ואינספור משחקים אחרים אהובים בהרבה מ-AW, פחות או יותר לפי כל מדד שנבחר.

idan
Veteran
הודעות: 2211
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי idan » 06 יולי 2019, 17:38

יעני כן, נראה לי שהמליונים שקונים קוד אוהבים אותו אחרת לא היו קונים אותו. זה שלדברים פופלרים במיוחד יש גם קהל שונאים לא משנה את העובדה שהם אהובים ע"י המון אנשים. אבל אם "הכי אהוב" זאת לא תחרות פופלריות אז אני לא מבין מה זה אומר ואיך מודדים את זה.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 06 יולי 2019, 17:40

בואו לא נשכתב את ההיסטוריה, זה בסדר לטעון שיש כאלו שחושבים ש AW הוא אחד מהמשחקים האהובים עליהם אבל לטעון שהוא נחשב לאיזו פנינה שיש עליה קונצנזוס ושנחשבת לקלסיקה, כמו גם לאיזה להיט, זה לא נכון, כולנו היינו פעילים באותה תקופה וראינו את התגובות והביקורות ועקבנו אחרי המכירות והוא ממש לא ברמת האיכות של נוטי דוג כמו שמנסים לאמר פה (בקטע של "נחשב" כמובן, סובייקטיבית אפשר לטעון מה שרוצים וזה לגיטימי) וגם מבחינת מכירות הוא לא שרף את הטבלה גם אם צבר מספר לא רע אחרי שנים של מכירות בדולר.

הוא נחשב למשחק סבבה אבל הרבה מצאו בו לא מעט בעיות ואני בכלל לא מאמין שזה עניין שציפו לעולם פתוח, בסופו של דבר שופטים את החוויה שמקבלים ואם הוא היה לניארי אבל סופר איכותי הוא היה נחשב לקלסיקה גם בציונים וגם בתגובות גם אם לא יצא עולם פתוח.

אני לא קונה את זה שיש לו בסיס מעריצים ענק, לפחות לא ברמה משמעותית, זה בערך כמו ששאנמו 3 שבר את האינטרנט בדרכו וזה נראה שיש המון מעריצים אבל ברור לנו שאומנם זה בסיס אדוק מאוד אבל לא ענקי ולדעתי הבסיס של AW הרבה הרבה פחות אדוק אחרת הייתי שומע כבר חפירות נונ-סטופ על הרצון להמשך כמו ששמעתי על שאנמו כל הזמן.

אני אישית חושב שיש למותג הזה הרבה פוטנציאל ואני מתחבר אל האווירה והרעיונות שלו ואני לא שולל שאם הייתי משחק בו הייתי גם חושב סובייקטיבית כמוכם שהוא אחד האהובים עלי וכו', רק לא מתחבר לנסיונות לצייר אותו כמשהו שהוא לא מבחינת השפעה על התרבות והתעשייה, זה הכל.

זה משחק שכנראה לא תמצאו אותו בטופ 10 או בטופ 20 בהרבה רשימות הטובים ביותר של אותו הדור, וכן זה שמייקרוסופט לא דחפה להמשך בלעדי אומר הכל בסופו של דבר.

בקשר לרכישה המדומיינת של סוני, לדעתי לפי איך שאני רואה את זה מעמדה של פרשן שלא יצא לו לשחק במשחקי רמדי במשך הרבה זמן, הם לא באמת בעניינים ומובילים מאז מקס פיין בתכלס, אם פעם הם היו באמת בדיבור של מפתחת ברמות הכי גבוהות לצד כל הענקיות של התקופה אז היום זו תהיה בדיחה לטעון שהם בקליבר של נוטי דוג למשל והמכירות והציונים מדברים בעד עצמם. לדעתי רכישה שלהם על ידי סוני יכולה רק לקדם אותם לימים האלה, היא מפיצה שרק תתן להם תקציב וטאלנט וחיזוקים כדי להוציא את החזון שלהם לאור במינימום התערבות, לאחל להם שוב את מייקרוסופט זה כבר לאחל להם כדור בראש ולגמור עם זה לפי התוצאות שאנחנו רואים מהאולפנים שנמצאים תחת הניהול שלהם.

בכנות, אני אשמח שהם יוכיחו את עצמם עם קונטרול ושזה המשחק שיחזיר אותם להכרה גם מבחינת ביקורות וגם מבחינת מכירות, במקרה שכזה אני אהיה הראשון לטעון שהכי טוב שישארו ככה עצמאים כדי שכמה שיותר אנשים יהנו מהמשחקים שלהם, זה תמיד הדבר הכי אידיאלי לכולם.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 06 יולי 2019, 18:26

idan כתב:יעני כן, נראה לי שהמליונים שקונים קוד אוהבים אותו אחרת לא היו קונים אותו. זה שלדברים פופלרים במיוחד יש גם קהל שונאים לא משנה את העובדה שהם אהובים ע"י המון אנשים. אבל אם "הכי אהוב" זאת לא תחרות פופלריות אז אני לא מבין מה זה אומר ואיך מודדים את זה.

המיליונים שקונים קוד נהנים לשחק בו, ברור. אבל ב״אהוב״ הכוונה לעוצמת האהבה. COD אהוב ע״י מיליונים אבל בעוצמה יחסית נמוכה למשחקים כמו סקיירים לדעתי - אין שם את אותה התשוקה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 07 יולי 2019, 01:47

idan כתב:לא הבנתי, קוואנטום ברייק יצא איזה 3 שנים אחרי דון מטריק, מה מנע ממייקרוסופט החדשה לשחק יפה עם רמדי ולקחת את כל ההחלטות הנכונות ? עברו 6 שנים מאז, מה הבעיה?

דון מטריק עזב 3+ שנים לתוך הפיתוח של QB, פיל ספנסר קבל את התפקיד כמעט 4 שנים לתוך הפיתוח של QB. אתה אשכרה מצפה שהם יזרקו לפח משחק רב תקציב שהוכרז כבר ככותר הגדול של ה-XBO שנים לתוך הפיתוח? לא ממש מחובר למציאות.

idan כתב:ואין צורך להמציא מחדש את מה שמתועד בעמוד הקודם.. אני לא קשרתי בין איכות למכירות, אני כן השתמשתי במכירות של אלן וויק כדי להפריך את הטענה שהוא אחד המשחקים הכי אהובים בדור הקודם, טענה משונה שאתה מתעקש לא לסגת ממנה או לפחות לנסות להסביר אותה, אבל ככה זה אתה תמיד תעדיף להמשיך להתווכח על ריק למרות שברור לך שגם דימון סולס וגם HR (שאגב מכר כמה מליונים יותר) וגם אנצ'רטד 1 הבינוני להפליא (שבניגוד למה שאתה אומר גם הוא מכר יותר ועל פלטפורמה אחת) הם לא בין המשחקים הכי אהובים בדור הקודם ואף אחד לא דמיין לטעון את זה.

bling כתב:בואו לא נשכתב את ההיסטוריה, זה בסדר לטעון שיש כאלו שחושבים ש AW הוא אחד מהמשחקים האהובים עליהם אבל לטעון שהוא נחשב לאיזו פנינה שיש עליה קונצנזוס ושנחשבת לקלסיקה, כמו גם לאיזה להיט, זה לא נכון, כולנו היינו פעילים באותה תקופה וראינו את התגובות והביקורות ועקבנו אחרי המכירות והוא ממש לא ברמת האיכות של נוטי דוג כמו שמנסים לאמר פה (בקטע של "נחשב" כמובן, סובייקטיבית אפשר לטעון מה שרוצים וזה לגיטימי) וגם מבחינת מכירות הוא לא שרף את הטבלה גם אם צבר מספר לא רע אחרי שנים של מכירות בדולר.

הוא נחשב למשחק סבבה אבל הרבה מצאו בו לא מעט בעיות ואני בכלל לא מאמין שזה עניין שציפו לעולם פתוח, בסופו של דבר שופטים את החוויה שמקבלים ואם הוא היה לניארי אבל סופר איכותי הוא היה נחשב לקלסיקה גם בציונים וגם בתגובות גם אם לא יצא עולם פתוח.

אני לא קונה את זה שיש לו בסיס מעריצים ענק, לפחות לא ברמה משמעותית, זה בערך כמו ששאנמו 3 שבר את האינטרנט בדרכו וזה נראה שיש המון מעריצים אבל ברור לנו שאומנם זה בסיס אדוק מאוד אבל לא ענקי ולדעתי הבסיס של AW הרבה הרבה פחות אדוק אחרת הייתי שומע כבר חפירות נונ-סטופ על הרצון להמשך כמו ששמעתי על שאנמו כל הזמן.

אני אישית חושב שיש למותג הזה הרבה פוטנציאל ואני מתחבר אל האווירה והרעיונות שלו ואני לא שולל שאם הייתי משחק בו הייתי גם חושב סובייקטיבית כמוכם שהוא אחד האהובים עלי וכו', רק לא מתחבר לנסיונות לצייר אותו כמשהו שהוא לא מבחינת השפעה על התרבות והתעשייה, זה הכל.

זה משחק שכנראה לא תמצאו אותו בטופ 10 או בטופ 20 בהרבה רשימות הטובים ביותר של אותו הדור, וכן זה שמייקרוסופט לא דחפה להמשך בלעדי אומר הכל בסופו של דבר.

בקשר לרכישה המדומיינת של סוני, לדעתי לפי איך שאני רואה את זה מעמדה של פרשן שלא יצא לו לשחק במשחקי רמדי במשך הרבה זמן, הם לא באמת בעניינים ומובילים מאז מקס פיין בתכלס, אם פעם הם היו באמת בדיבור של מפתחת ברמות הכי גבוהות לצד כל הענקיות של התקופה אז היום זו תהיה בדיחה לטעון שהם בקליבר של נוטי דוג למשל והמכירות והציונים מדברים בעד עצמם. לדעתי רכישה שלהם על ידי סוני יכולה רק לקדם אותם לימים האלה, היא מפיצה שרק תתן להם תקציב וטאלנט וחיזוקים כדי להוציא את החזון שלהם לאור במינימום התערבות, לאחל להם שוב את מייקרוסופט זה כבר לאחל להם כדור בראש ולגמור עם זה לפי התוצאות שאנחנו רואים מהאולפנים שנמצאים תחת הניהול שלהם.

בכנות, אני אשמח שהם יוכיחו את עצמם עם קונטרול ושזה המשחק שיחזיר אותם להכרה גם מבחינת ביקורות וגם מבחינת מכירות, במקרה שכזה אני אהיה הראשון לטעון שהכי טוב שישארו ככה עצמאים כדי שכמה שיותר אנשים יהנו מהמשחקים שלהם, זה תמיד הדבר הכי אידיאלי לכולם.

הלו, אל תנסו לשכתב את מה שאמרתי, ביחוד בלינג שאיכשהו אומר שטענתי שרמדי עם AW יותר טובים מנוטידוג או משהו כזה (מעבר לזה שציינתי שאישית אני חושב ש-AW יותר טוב מ-U2, דיעה אישית שלי). אולי כדאי שתקראו את ההודעות שלי שוב לפני שאתם עושים האשמות ריקות, זה מה שאמרתי:
בנוגע לאיכות של המשחקים שלהם, aw הוא אחד המשחקים האהובים של הדור הקודם. כן, אם מסתכלים על mc אז הממוצע שלו משפשף את ה80 ואין ספק שמבקרים קצת יצאו עליו אחרי בועת הייפ גדולה, זמן פיתוח סופר ארוך והבטחה למשחק עולם פתוח כשהם עשו בסוף משחק לינארי. אבל הקהל קבל את המשחק כמן גדול, יש לו עדר מעריצים ענק שמחכה לaw2 כמו שחיכו לרימייק של ffvii בזמנו או כל משחק ענקי עם המשך שמתעכב וגם פה בפורום יש לך אותי ואת קליימן שחושבים שזה בקלות בטופ 5 של הדור האחרון. אני גם אגדיל ואומר שהוא לדעתי יותר טוב מאנצ׳רטד 2, gow3 או כל בלעדי אחר של הפס3 (אולי חוץ מmgs4 כי אני פאנבוי mgs ענקי). רק tlou גורם לי קצת להתלבט :)

ואז אמרתי את זה:
אני מזכיר לך שזה היה דור שבו משחק מצליח מכר מליון עותקים ומשחק סופר מצליח מכר 6 מליון עותקים, לא 15 מליון כמו בדור הזה. אולי הוא נופל יותר לקטגורית "cult classic", אבל הוא עדין משחק מאוד אהוב.

ואז את זה:
מעולם לא טענתי שהוא GTAV או משהו כזה או שהוא מוכר יותר מהיילו או גירס שהם משחקי מולטי שמוכרים הרבה יותר עותקים, הוא סך הכל משחק מצליח מדור ה-360 שקבל מעמד של קאלט עם השנים. הוא גם משחק שלא מכר להיט בשיגור אבל קבל זנב מאוד ארוך שזה משהו די נדיר למשחק סינגל פלייר טהור מה שאומר שיש לו איכותיות "פה לאוזן" גדולות.

כלומר אמרתי שAW מהמשחקים האהובים של הדור הקודם, אמרתי שהוא הפך היום כבר לקאלט, אמרתי שעדר המעריצים שלו הם פנאטים למשחק בדיוק כמו FFVII ואמרתי שכש-AW2 יוכרז האולם שבו הוא יוכרז ירעד. חשבתי לציין גם את שאנמו באמת בדוגמה כי AW2 כבר מזמן קבל סטטוס של אחד המשחקים האלה שהמשך שלו יהיה אירוע הכרזה שיגרור תגובת קהל חזקה, בדיוק כמו האירוע של סוני ב2015 (ומשם גם הגיעה הדוגמת FFVII שלי).

אז כן, AW הוא אחד המשחקים האהובים של הדור הקודם, לא אמרתי שהוא המשחק הכי אהוב באותו דור (תלוי בטעם אני משער) ולא אמרתי שזאת דיעה רווחת שהוא יותר טוב מאצ'רטד 2 או TLOU או משהו כזה, אני אמרתי שלטעמי הוא טוב מהם אבל אל תנסו להציג את זה כאילו אמרתי שזאת הדיעה הרווחת. אני כן אגיד ש:
1) רמדי חברת AAA עם ערכי הפקה מאוד גבוהים, סרטוני מעבר ו-MO CAP והכל, ובו בזמן הם חתיכת כוח טכנולוגי בשוק המשחקים. הם בקרם של התעשיה מבחינת רמת הפקה וכוח טכנולוגי.
2) רמדי תמיד קבלו את הזמן שלהם בפיתוח משחקים, אף פעם הם לא היו הסטודיו הזה שדחוף משחק החוצה מהר מהר לא אפוי. למשחקים שלהם לרוב יש בעיות אחרות.
3) סוני יודעת (לרוב) לתת זמן ותקציב, אבל עם כל הכבוד רוב החברות שתחתיה עדין לא מצליחות להתרומם לגדולה. כולם כל הזמן אומרים נוטידוג שוב ושוב ושוב כאילו זאת הנורמה בסוני אבל זה לא, פעם אחרונה שבדקתי רוב החברות תחת סוני לא משפשפות את קצה הזרת של נוטידוג. אז זמן וכסף זה לא הכל, גם עם זמן וכסף יוצאים כל מני DAYS GONE למניהם.
4) סוני לא תמיד נותנת זמן וכסף, היא לפעמים נותנת אבל לפעמים ממש לא. KZ:SF או אינפמס SS אומרים שלום.

בקיצור, מה בדיוק רמדי אמורה להרוויח מלהיות תחת סוני? אולי קצת יותר כסף, אולי קצת יותר זמן? אולי, לא בטוח, אבל אולי. מה יש לנו להפסיד מזה? המשחק לא יגיע ל-PC ויהיה תקוע על קונסולה חלשה. כלומר לפחות לי מדובר בבאסה לא קטנה אם סוני תקנה אותם.
We're just normal men. We're just innocent men

idan
Veteran
הודעות: 2211
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי idan » 07 יולי 2019, 02:12

DrKeo כתב:
idan כתב:לא הבנתי, קוואנטום ברייק יצא איזה 3 שנים אחרי דון מטריק, מה מנע ממייקרוסופט החדשה לשחק יפה עם רמדי ולקחת את כל ההחלטות הנכונות ? עברו 6 שנים מאז, מה הבעיה?

דון מטריק עזב 3+ שנים לתוך הפיתוח של QB, פיל ספנסר קבל את התפקיד כמעט 4 שנים לתוך הפיתוח של QB. אתה אשכרה מצפה שהם יזרקו לפח משחק רב תקציב שהוכרז כבר ככותר הגדול של ה-XBO שנים לתוך הפיתוח? לא ממש מחובר למציאות.


חאלס נו בלי דחלילים, תענה לשאלה - למה מייקרוסופט שלטענתך הבינה את גודל הטעות ורצתה לעשות את אלן וויק 2 אחרי שראתה את הרגליים הארוכות שלו לכאורה לא מימנה את הפרוייקט ב 2016 אחרי שקוואנטום ברייק יצא? הרי רצון מצד רמדי לעשות המשך אנחנו יודעים שהיה, פיל ספנסר, מייקרוסופט חדשה, מה הבעיה?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 07 יולי 2019, 02:46

idan כתב:
DrKeo כתב:
idan כתב:לא הבנתי, קוואנטום ברייק יצא איזה 3 שנים אחרי דון מטריק, מה מנע ממייקרוסופט החדשה לשחק יפה עם רמדי ולקחת את כל ההחלטות הנכונות ? עברו 6 שנים מאז, מה הבעיה?

דון מטריק עזב 3+ שנים לתוך הפיתוח של QB, פיל ספנסר קבל את התפקיד כמעט 4 שנים לתוך הפיתוח של QB. אתה אשכרה מצפה שהם יזרקו לפח משחק רב תקציב שהוכרז כבר ככותר הגדול של ה-XBO שנים לתוך הפיתוח? לא ממש מחובר למציאות.


חאלס נו אל תייחס לי את הכוונה הכי מופרכת שאתה יכול לחשוב עליה ותעשה מזה דחליל, תענה לשאלה - למה מייקרוסופט שלטענתך הבינה את גודל הטעות ורצתה לעשות את אלן וויק 2 אחרי שראתה את הרגליים הארוכות שלו לכאורה לא מימנה את הפרוייקט ב 2016 אחרי שקוואנטום ברייק יצא? הרי רצון מצד רמדי לעשות המשך אנחנו יודעים שהיה, פיל ספנסר, מייקרוסופט חדשה, מה הבעיה?

עידן, קודם כל תרגע. אם הבנתי אותך לא נכון, תסביר את עצמך, בבקשה לא להכנס לרמות כאלה של דיון.

למה מיקרוסופט לא עשו את AW2 אחרי שרמדי סיימו את QB? אין לי מושג, מאיפה אתה מביא את זה שרמדי רצו לעשות את AW2 באותה תקופה? ב-2015 הם דברו על האהבה שלהם ל-AW ושהם כמובן ישמחו לעשות משחק חדש, אבל מי אמר שהם בכלל רדפו המשך ל-AW2 ב-2016? להפך, הם אומרים במפורש בראיון שאתה מקשר אליו שהם רצו לעשות פרנצ'ייז חדש לגמרי שהם ישלטו בו בצורה מלאה כי נמאס להם לבנות עולמות ובסוף להשאר בחסדים של מפיצות:
You always learn on every aspect, definitely on the creative side," he tells GamesIndustry.biz when we meet at E3 2018. "But maybe the biggest lessons were on the business and production side. We can create excellent games, but the type of games we do with an immersive world and characters, memorable stories - those are typically building blocks in any entertainment business for franchises that could live for a long time. And now for the second time being in a position where we had done all that groundwork and then there was not a possibility to continue those stories... we didn't want to face that again.


הם גם דברו על זה שהם רוצים לפתח משחקים קצרים יותר כדי לא להתקע במחזור פיתוח של 6-7 שנים, סם לייק אמר ש-AW2 שהם תכננו הוא בכלל פרוייקט גדול ושאפתני יותר מ-AW1, לא פחות, כך שאולי כרגע הם לא הרגישו שזה מה שמתאים לסטודיו שלהם.

פיל ספנסר היה אחד התומכים הכי גדולים של AW, הוא גם מעריץ AW גדול והיה אחד הכוחות התומכים הכי גדולים במיקרוסופט בפיתוח של AW המקורי. אני בטוח שאם היה מצב לעשות AW2 הוא היה קופץ על זה בדיוק כמו שקראקדאון 3 ידוע כפרוייקט שפיל דחף חזק כי הוא מעריץ קראקדאון. לא הייתי בחדר בזמן המשא ומתן, אם בכלל היה אחד, אין לי מושג למה ההסכם לא נחתם. QB נעשה במקום AW2 כי כשרמדי ומיקרוסופט היו בקשרים באותה תקופה והתחילו עבודה על פרוייקט חדש, AW נחשב לכישלון מסחרי והפך להצלחה מסחרית רק לאורך השנים, אחרי ש-QB כבר התחיל פיתוח ובתקופה של מטריק הכנסות זה כל מה ששינה, לא האיכות. מה הלך ב-2016? אני לא באמת יכול להגיד לך בדיוק כמו שאתה לא יכול באמת להגיד לי מעבר לזה שאנחנו יודעים שרמדי רצתה לעשות פרנצ'ייז חדש שהיא שולטת עליו במלואו (כן, שם פואטי, CONTROL), שמיקרוסופט עשתה לרמדי חיים ממש קשים עם QB וכל הקטע של הסדרת טלביזיה. בסופו של דבר זה כל מה שרמדי אומרים על למה הוא לא קבל המשך:
Considering our history... Alan Wake was really interesting but it was a collaboration with Microsoft. Due to certain reasons, it never got a sequel


אנחנו אפילו לא יודעים אם רמדי בכלל רצתה לעשות AW2 ב-2016 או לא. אנחנו יודעים שרמדי וסאם לייק אוהבים מאוד את AW, הם גם דברו על זה כמה פעמים בעבר כולל ב-2015. הקטע הוא שספנסר מת על AW, אם היו מציעים לו לעבוד איתם על AW2 הוא היה כנראה קופץ על העניין אבל יש מצב טוב שרמדי לא רצתה לעבוד עם מיקרוסופט שוב אחרי שהם גם לא אשרו להם את AW2 ב-2010 וגם כל הבלגן QB שהיה. בכלליות אגב רמדי חברה שעשתה רק המשך אחד, מקס פיין 2, מתוך 7 משחקים רק אחד הוא המשך כך שזה לא בדיוק נדיר שהם יעברו למשהו חדש לגמרי, ביחוד אחרי כל הטראומה עם מיקרוסופט.

והאמת? אני לא מבין למה אתה ממשיך עם האובססיה למכירות והמשכים ואיך זה תורם בדיוק לדיון.
We're just normal men. We're just innocent men

idan
Veteran
הודעות: 2211
הצטרף: 04 אוגוסט 2013, 00:13

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי idan » 07 יולי 2019, 05:09

אני יודע שהם רצו לעשות המשך לאלן וויק בין היתר כי הם אמרו שהם עבדו על אחד כזה (מתי בדיוק אנחנו לא יודעים), ואני מניח שלא הייתה להם בעיה לעבוד עם מייקרוסופט כי האחרונים הם הסיבה שלא היה המשך לקוואנטום ברייק לטענת רמדי עצמה, כלומר משתמע שמבחינתם הם היו מוכנים לעבוד על קוואנטום ברייק 2 ומן הסתם כתוצאה מכך גם עם מייקרוסופט. לי היה נראה שמייקרוסופט פשוט לא רצו לממן המשך גם לאלן וויק כי הם אולי לא ראו בו את ההצלחה המסחרית שאתה מתאר ביחס להשקעה, אבל אם אתה אומר שפיל ספנסר מעריץ גדול של המשחק אז יכול להיות שאני טועה וזאת דווקא רמדי שהייתה הצד הזורק בפרידה, רצתה עצמאות וכל הג'אז הזה. כך או כך האובססיה נראית לי כמו התייחסות עניינית ורלוונטית לדברים שנידונו כאן.. אבל בקטנה, לא דחוף לי להמשיך להציק לך בעניין (או בכלל להישמע קרבי, אם ככה זה יצא).

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 07 יולי 2019, 08:30

קיאו אני לא אמרתי שאמרת שהם ברמת האיכות של נוטי דוג, אמרתי שציירת את זה כאילו מדובר באיזה משחק שהוא קלאסיקה ואחד מהמשחקים האהובים של אותו הדור כאילו אנחנו מדברים פה על אנצ׳רטד 2 וזה פשוט לא נכון.

לא מסכים עם ההבחנה שלך שמדובר באיזשהו להיט קאלט עם בסיס מעריצים ענק כמו שכתבת, לא מסכים גם שהוא נחשב בכלל לאחד האהובים של הדור, לטעמי הקונצנזוס אומר שהוא משחק סבבה עם בעיות ואין פה איזו תנועה חריגה של אנשים שמחכה לשובו, לפחות לא יותר חריגה מהרבה משחקים ״סבבה עם בעיות״ כמו אינפמוס ושמות אחרים.

גם אני אהבתי מאוד את TEW של מיקאמי כשיצא בזמנו והוא היה ה GOTY שלי לאותה שנה אבל אני לא אצייר את המשחק כאילו הוא איזו קלאסיקה כי ברור לי שהוא לא התקבל בכזו התלהבות ולהרבה היו אישוז איתו, אז כן, יש כמה שממש ממש אהבו אותו והם מעריצים רציניים שברגע שהוכרז המשך הם התפוצצו משמחה, אתה יכול למצוא כאלה לכל מותג שהוא בהגדרה היה בסכ״ה סבבה ושיושב על ה 80, תמיד יש כאלו שמבחינתם המשחק מדהים, אז אולי עם אלן וויק זה קצת יותר מהפאנבייס הסופר נישתי של TEW אבל אני לא חושב שבצורה משמעותית ואני לא רואה שום עדויות בדיונים ובאתרי גיימינג שונים לכך שמדובר באיזשהו משחק סופר אהוב עם בסיס מעריצים ענק כמו שאתה מתאר.

לטעמי גם אם יעשו לו ביקורות חוזרות הוא עדיין יקבל את אותו הממוצע, אין פה איזו פרספקטיבה שהשתנתה לטובה במיוחד, אתה משליך מהטעם שלך ושל עוד כמה מעריצים של המשחק על הכלל ומנסה לצייר בכח את המשחק כמשהו שהוא לא מבחינת איכות והשפעה במדדים פחות סובייקטיבים.

בקיצור, לא רואה סיבה להניח למה הוא אחד האהובים ביותר בדור ולא משחקים אחרים שיושבים על ממוצעים של 8.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 07 יולי 2019, 09:23

כנראה שנצטרך פשוט להסכים שלא להסכים, אני חושב שביום ש-AW2 יוכרז יהיה רעש מאוד גדול בתעשיה בזמן שהכרזה על TEW2 באה והלכה ואף אחד לא שם לב. ואתה יודע מה בלינג? אם ההכרזה על AW2 תהיה כבלעדי לפס5, יש לי הרגשה שתנגן מנגינה אחרת לגמרי :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 07 יולי 2019, 09:50

אני אנגן מנגינה אחרת כי אז זה אומר שהמשחק יזכה לתקציב ולתמיכה של סוני :D

בלי קשר גם אם לא יוכרז בלעדית אני אשמח לנסות אותו, אני מתחבר לאווירה ולרעיון שלו ואני רואה הרבה פוטנציאל במותג הזה (בניגוד למשל לקוואנטום וגם *ואל תצלבו אותי* לקונטרול, שאני מקווה שאני אוכל את הכובע והוא יצא אדיר) ואולי גם ישפרו את הרפטטיביות ושאר הטענות שהיו כלפי הראשון ואז בכלל לא יהיה וויכוח שמדובר בקלאסיקה.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Stick » 07 יולי 2019, 10:10

או! סוףסוף אני לא מרגיש לבד. קונטרול לגמרי נראה כמו משחק בינוני עם קונספט מגניב, 8 קלאסי. כן, נכון, כמו כל משחקי רמדי מאז דור ה360...

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 07 יולי 2019, 10:26

bling כתב:אני אנגן מנגינה אחרת כי אז זה אומר שהמשחק יזכה לתקציב ולתמיכה של סוני :D

בלי קשר גם אם לא יוכרז בלעדית אני אשמח לנסות אותו, אני מתחבר לאווירה ולרעיון שלו ואני רואה הרבה פוטנציאל במותג הזה (בניגוד למשל לקוואנטום וגם *ואל תצלבו אותי* לקונטרול, שאני מקווה שאני אוכל את הכובע והוא יצא אדיר) ואולי גם ישפרו את הרפטטיביות ושאר הטענות שהיו כלפי הראשון ואז בכלל לא יהיה וויכוח שמדובר בקלאסיקה.

נו, חזרנו בלופ לתחילת הדיון כי כל הבסיס של הדיון הזה, לפחות מהצד שלי, הוא ש-AW קבל יותר תמיכה ותקציב מרכוב המשחקים שסוני אי פעם עשתה :)
כלומר אם אתה חושב שaw מעפן, כנראה שגם תחת סוני תקבל משחק מעפן.

גם אני אגב לא מעריץ גדול של QB, עדיף שהם יהרגו את הפרנצ׳ייז הזה (ולהבנתי מהכתבה שעידן הביא שהip בכלל שייך למיקרוסופט ממילא) וזה בהפרש המשחק הכי גרוע שלהם, עם כמה שהגיימפליי מצויין.

בנוגע לקונטרול, המשחק סובל קצת מתסמונת jedi the fallen order לדעתי. בהדגמות שלו לא ממש מבינים שזה משחק מטרויידווניה, משחק עם דמויות שמדברים איתן עם סצנות מעבר ברמת הפקה גבוהה וקווסטים ראשיים וקווסטי צד עם מערכות של rpg לייט. מחברים את זה עם גרפיקה מעולה, עולם על טבעי הזוי שזה לגמרי הפורטה של רמדי ו-gun play שעיתונאים אומרים שהוא טוב משמעותית משל QB (שללא ספק היה חזק מאוד, אפילו אם המשחק סביבו היה meh) וזה נשמע לי כמו משהו ממש טוב. כמובן שזה יכול לצאת פאשלה גדולה, מי יודע, אבל הפוטנציאל אדיר לדעתי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי swym » 07 יולי 2019, 11:32

InterAl כתב:אהוב לא קשור בהכרח לפופולרי. COD אהוב? PUBG אהוב? קצת קשה למדוד את זה, אבל לדעתי ביקורות גולשים הן אינדיקציה טובה יותר. אבל גם לפי המדד הזה אתה כנראה צודק, דימון סולס, מאס אפקט, סקיירים ואינספור משחקים אחרים אהובים בהרבה מ-AW, פחות או יותר לפי כל מדד שנבחר.

לא יודע איזה מדדים אתה בוחר, אבל לפי מדדים כמו ביקורות גולשים בSteam או ב-Xbox.com, דווקא יוצר שAW אהוב בערך באותה המידה כמו מאס אפקט, דארק סולס (אין דמון סולס לPC/אקסבוקס) וסקיירים. כלומר מאד אהוב.

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 07 יולי 2019, 12:28

אלן ווייק ללא ספק נכנס תחת הקטגוריה "קאלט קלאסיק", יש לו בהחלט קהל יעד שממש אוהב אותו, השאלה היא אם זה קהל יעד של 3 מליון או 10 מליון.
כבר היו מקרים של משחקים עם קהל מעריצים שחשבנו שהוא די גדול ואז כשיצא המשך עם בערך אותו גיימפליי זה התברר כפלופ (MIRRORS EDGE עולה לי בראש כדוגמא אחת)... אני אמנם סומך על רמדי הרבה יותר, אבל מאוד יכול להיות שמשחק כזה לא ימכור כמו שאתה מדמיין כרגע.
לגבי סוני והסטודיואים שלה, אני לא חושב שנוטי דוג היחידים שהגיעו לגדולה בזכותם... גם סנטה מוניקה, וגרילה עושים משחקים מעולים ואני מנחש שבלי סוני כבר לא היו קיימים היום, או לפחות לא היו מגיעים לרמה הגבוהה ביותר בתעשייה כולה כפי שהגיעו. גם סוני בנד אומנם פישלו לא מעט GO גע אבל הם גם כן לא היו קיימים לדעתי בלי סוני ובוודאות מוחלטת לא היו מגיעים לרמת הפקה כזו ומכירות כאלה (שהפתיעו גם אותי).
סוני נחשבים מתוך כל המפיצות דווקא כחברה ממש חיובית לחברות שעובדות עבודה בבלעדיות. גם אינסומניאק הגיעה לטופ בזכותם, אפילו שלא היו ממש שייכים להם. ככה בדיוק אשמח אם רמדי תעשה, במשך דור אחד שפשוט יממנו להם איזה 2-3 פרוייקטים ברמה הגבוהה ביותר. אז לא אוכל לשחק בזה במחשב הבא שלי בהגדרות מטורפות... לא דיל ברייקר, מאחר ואין לי ספק שאת הקונסולה הבאה שלהם ארכוש... אז הוא יהיה קצת פחות חד וקצת פחות אפקטים, אבל אולי יהיה ארוך יותר ומושקע יותר וסינמטי יותר אז אולי נקבל משחק טוב יותר. ואולי לא... אבל אני מוכן לקחת את הסיכון.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 07 יולי 2019, 12:48

Laskin כתב:אלן ווייק ללא ספק נכנס תחת הקטגוריה "קאלט קלאסיק", יש לו בהחלט קהל יעד שממש אוהב אותו, השאלה היא אם זה קהל יעד של 3 מליון או 10 מליון.
כבר היו מקרים של משחקים עם קהל מעריצים שחשבנו שהוא די גדול ואז כשיצא המשך עם בערך אותו גיימפליי זה התברר כפלופ (MIRRORS EDGE עולה לי בראש כדוגמא אחת)... אני אמנם סומך על רמדי הרבה יותר, אבל מאוד יכול להיות שמשחק כזה לא ימכור כמו שאתה מדמיין כרגע.
לגבי סוני והסטודיואים שלה, אני לא חושב שנוטי דוג היחידים שהגיעו לגדולה בזכותם... גם סנטה מוניקה, וגרילה עושים משחקים מעולים ואני מנחש שבלי סוני כבר לא היו קיימים היום, או לפחות לא היו מגיעים לרמה הגבוהה ביותר בתעשייה כולה כפי שהגיעו. גם סוני בנד אומנם פישלו לא מעט GO גע אבל הם גם כן לא היו קיימים לדעתי בלי סוני ובוודאות מוחלטת לא היו מגיעים לרמת הפקה כזו ומכירות כאלה (שהפתיעו גם אותי).
סוני נחשבים מתוך כל המפיצות דווקא כחברה ממש חיובית לחברות שעובדות עבודה בבלעדיות. גם אינסומניאק הגיעה לטופ בזכותם, אפילו שלא היו ממש שייכים להם. ככה בדיוק אשמח אם רמדי תעשה, במשך דור אחד שפשוט יממנו להם איזה 2-3 פרוייקטים ברמה הגבוהה ביותר. אז לא אוכל לשחק בזה במחשב הבא שלי בהגדרות מטורפות... לא דיל ברייקר, מאחר ואין לי ספק שאת הקונסולה הבאה שלהם ארכוש... אז הוא יהיה קצת פחות חד וקצת פחות אפקטים, אבל אולי יהיה ארוך יותר ומושקע יותר וסינמטי יותר אז אולי נקבל משחק טוב יותר. ואולי לא... אבל אני מוכן לקחת את הסיכון.

אלן ווייק מכר 3+ מליון עותקים וכשמסתכלים למשל בסטים כמו שסווים אמר הוא מדורג מאוד חיובי (90% הסטורית, 95% בביקורות של התקופה האחרונה ויש לו המון ביקורות, אותה כמות כמו סקיירים שבמקרה גם עומד על 90% ו-95%) ויש קהל מאוד קולני שאוהב אותו (אהמ, אני משער שאני חלק ממנו :)). זה לגמרי נכון שיש משחקים שעשו סביבם המון רעש ובסוף הקהל לא בדיוק עף על ההמשך, למשל שאנמו 3 הוא דוגמה טובה וגם ME שציינת הוא דוגמה טובה, אבל אני מקווה שהמקרה עם AW הוא לא כזה. דבר ראשון הקהל בסיס שלו די גדול, 3+ מליון יחידות שזה אולי לא טרוף של 10 מליון כמו GOW אבל זה בהחלט בסיס מאוד מכובד והרבה יותר גדול מלמשל ME שציינת שמכר בקושי מליון או שאנמו 2 שמכר על הדרימקאסט 100K עותקים (אני משער שהוא מכר עוד עם השנים תחת האקסבוקס או גרסת הPC שיצאה לאחרונה). דבר שני, משחק כמו ME בוקר על ידי האוהבים שלו (אני בינהם אגב) שהוא מלא פוטנציאל בגלל המכניקות אבל המשחק עצמו היה מעפן, כלומר היו צריכים לעשות קפיצת "אנצ'רטד 1 לאנצ'רטד 2" כדי לספק את הבקשה של הקהל ו-ME2 כשל בלעשות את זה. AW לעומת זאת אהוב כמשחק שהוא, מעריצים לא חפשו שיעשו אותו למשהו אחר, כך שאני חושב שלהמשך שהוא פשוט AW ברמה שתואמת ל-2022 יש סיכוי הרבה יותר גדול מאשר ענתיקה לא רלוונטית כמו שאנמו או משחק מחורבן עם מכניקות טובות שרצו שיעשה קפיצה ענקית שהוא כשל לעשות כמו ME.

אני כן חושב שאם AW2 יהיה משחק AAA טוב ולא משהו מעפן, הוא כן ימכור במינימום לאותם 3 מליון אנשים ובמקרה האופטימי יותר הרעש יעזור להם לתפוס נתח גדול יותר. מה שאני בטוח בו הוא שכשהמשחק יוכרז, יהיה רעש גדול סביב זה.

אין לי בעיה שהם יעבדו עם סוני מבחינת איכות המשחק, אני בטוח שהוא יהיה איכותי, אבל אני לא חושב שסוני ירוממו אותם מעבר למה שהם אבל מצד שני זה כן אומר שלא תהיה גרסת PC מה שממש יבאס. סוני יתנו להם שקט ותקציב, אבל הם כבר קבלו את זה בעבר כך שזה לא חדש בשבילם. זה לא שכל מי שסוני עובדת איתו פתאום עושה זהב ופולט את אנצ'רטד 2 או TLOU סתם ככה, זה בעיקר נוטידוג וסנטה מוניקה. גם אינסומניאק למשל לא בדיוק הגיעה לסוני ופתאום התחילה להוציא את המשחקים הכי טובים בתעשיה, הרי ספיידרמן זה המשחק ה-18 של אינסומניאק עם סוני ולא הראשון או השני ואפילו הוא, לפחות לפי אנשים פה בפורום וביקורות כי בעצמי עדין לא שחקתי בו, עדין לא מצליח להתרומם לרמה אמיתית של משחק 9+ שמצדיק את ההייפ סביבו. לעבוד עם סוני זה טוב, זמן וכסף זה אחלה, אבל עדין רוב המשחקים לא יוצאים אנצ'רטד 2 גם בסביבת הגידול הזאת כי בסוף לא כל מפתחת היא נוטידוג.

רמדי כבר קבלו את הסביבת פיתוח המדוברת, AW הוא דוגמה למשחק שהם עשו בתקציב גדול, טכנולוגיה הכי מתקדמת שהייתה באותה תקופה וזמן פיתוח אינסופי. וזה מה שיצא להם, AW. אני מת על AW, אחרים חושבים שהוא משחק בסדר, אני לא חושב שמבחינת איכות ביחס לתקופה משחק של רמדי ב-2021 עם סוני יהיה שונה מדי מאשר AW ב-2010. לגמרי ברור שאם הם יעבדו עם סוני אז הם יוציאו את הטוב שהם מסוגלים להוציא, אבל אני רק אומר שהם כבר עשו את זה ונראה שהם עדין עושים את זה אבל המחיר הוא כבד מדי, אין גרסת PC, כשהיתרונות מרגישים זניחים. לדעתי לפחות.

זה מקרה הפוך מלמשל דאבלפיין שמיקרוספט עכשיו קנתה. דאבלפיין חברה שנאבקת שנים וכדי לשרוד הם מוציאים עכשיו המון אינדי נורא קטנים וגם כשהם מוציאים משחק גדול, הוא תמיד דל תקציב ונראה קצת עלוב ביחס ל-AAA מסביב. אז קניה יכולה לרומם סטודיו שכזה, סטודיו מקורי עם רעיונות יפים אבל ביצועים מאוד דלי תקציב. טים שייפר דבר לא פעם ולא פעמיים על ההסטריה ברדיפה אחרי הדולר הבא כדי לא לפטר אנשים, זה לא סוד. אז איך יראו משחקים שלהם עם זמן פיתוח, תקציב ורוגע? שאלה טובה, אני מקווה שהם יצליחו להתפתח ולהיות חברת AAA אמיתית אבל עם הגישה המיוחדת שיש להם היום. המחיר? משחקים שלהם לא יצאו לפס4 אבל הם כן יגיעו ל-PC, אז לפחות מבחינתי כשחקן PC זה מרגיש WIN WIN. אבל רמדי? לא יודע, אני לא חושב שיש לרכישה (סוני או מיקרוסופט או כל מפיצה עשירה אחרת) יתרונות גדולים להתחשב בזה שהם תמיד עשו משחקי AAA עתירי תקציב ועם זמני פיתוח ארוכים. אבל מצד שני לאבד את רמדי על הPC, אלה שדוחפים את הטכנולוגיה לקצה המדמם ויש להם שורשים מאז ומתמיד על הPC כשכל משחק שלהם אי פעם יצא ל-PC? זה כואב, אפילו אם יהיה לי פס5.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 07 יולי 2019, 13:28

דווקא דאבל פיין למשל בפרוייקט הבא שלהם נראה כאילו גם ככה עשו קפיצה חזרה למחוזות שקרובים יותר להפקות גדולות יותר, אבל אני מבין את העקרון...
לי אישית, שוב, קונטרול נראה צעד אחורנית מבחינת הפקה ותקציב, וזו הסיבה שהתחלתי להגיב על אפשרות הרכישה ע"י סוני כמשהו חיובי.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 07 יולי 2019, 13:57

Laskin כתב:דווקא דאבל פיין למשל בפרוייקט הבא שלהם נראה כאילו גם ככה עשו קפיצה חזרה למחוזות שקרובים יותר להפקות גדולות יותר, אבל אני מבין את העקרון...
לי אישית, שוב, קונטרול נראה צעד אחורנית מבחינת הפקה ותקציב, וזו הסיבה שהתחלתי להגיב על אפשרות הרכישה ע"י סוני כמשהו חיובי.

אני משער שנצטרך לחכות ולראות בקשר לקונטרול. אין ספק שזמן פיתוח של 3 וקצת שנים זה קצרצר במושגי רמדי והם גם ציינו במפורש שהם רצו לעשות משחק קצר יותר במחזור פיתוח קצר יותר אבל עדין רמת ההפקה של קונטרול גבוהה, הגרפיקה שלו מעולה וכל הקטע של ה-RPG לייט עם קווסטים וקווסטי צד בזמן שהמשחק בנוי כסוג של מטרויידווניה נשמע לי מאוד חזק.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי InterAl » 07 יולי 2019, 14:14

swym כתב:
InterAl כתב:אהוב לא קשור בהכרח לפופולרי. COD אהוב? PUBG אהוב? קצת קשה למדוד את זה, אבל לדעתי ביקורות גולשים הן אינדיקציה טובה יותר. אבל גם לפי המדד הזה אתה כנראה צודק, דימון סולס, מאס אפקט, סקיירים ואינספור משחקים אחרים אהובים בהרבה מ-AW, פחות או יותר לפי כל מדד שנבחר.

לא יודע איזה מדדים אתה בוחר, אבל לפי מדדים כמו ביקורות גולשים בSteam או ב-Xbox.com, דווקא יוצר שAW אהוב בערך באותה המידה כמו מאס אפקט, דארק סולס (אין דמון סולס לPC/אקסבוקס) וסקיירים. כלומר מאד אהוב.

בעייתי להשוות בסטים, כי AW היה פורט ממש טוב ומצופה ל-PC שיצא שנים לאחר הבוקס, בעוד שדארק סולס ומאס אפקט היו פורטים מאכזבים (במיוחד סולס). בנוסף, סקיירים הופגז נגטיבית לפני כשנה+ בגלל סקנדל ה-creation kit וה-paid mods. אם תסתכל ב-mc (עם כל הבעייתיות של הטרולים שם) - AW עם 80 נמוך והשאר עם 80 גבוה. בנוסף, דימון סולס, מאס אפקט וסקיירים - שלושתם נחשבים למשחקים מגדירי דור, גם בעיני המבקרים וגם בעיני השחקנים. AW לא הגדיר כלום.

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי bling » 07 יולי 2019, 16:25

ביקורות סטים זה אחד מהמדדים הגרועים שיש, אני לא מתייחס לזה כמעט אחרי כמה פעמים כבר שנתקלתי ב bias חזק לדברים שלא קשורים לאיכויות של משחק (לא מדבר על AW עכשיו) אלא למסביב (אם משחק מסויים מזוהה עם PC למשל ודוגמאות אחרות שעכשיו אני לא זוכר שאחריהן מחקתי את המדד הזה בגלל ציונים גבוהים מדי שחורגים מהקונצנזוס בצורה ברורה, לא מדבר על סקנדלים שזה גם משהו שמשפיע על MC אלא על ביקורות שבשגרה שרצות שם), אפילו ביקורות גולשים ב MC עדיפות ורציניות יותר בעיניי.

בעניין Control, אני מקווה לטוב אבל כרגע כל העולם וה Theme של המשחק עצמו הוא די MEH, אין שם פשוט משהו מושך בקונספט הכללי, מרגיש כמו ממבו ג׳מבו sci fi שלא יעניין באמת אף אחד מבחינת הסיפור והעולם וזה כבר מינוס לא קטן במשחק שנשען על סינמטיות. עוד לפני שנחשף מספיק גיימפליי התאכזבתי בזמנו שהם הלכו שוב לכיוון הזה של QB, כאילו אין להם כוח לבנות באמת מותג חדש ומקורי אז הם עושים איזה מהלך סטייל TLL (חייבים פעם ביום לפחות) ומשתמשים באותם נכסים ועולם וסגנון אומנותי ועם איזה refine למכניקות.

בקיצור, כרגע לא מאוד אופטימי אבל מקווה להפתעה לטובה.

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Klayman » 07 יולי 2019, 19:17

לא ראיתי שום דבר על קונטרול מאז החשיפה הראשונית, אז אני לא יודע כ"כ איך הוא יהיה, אבל כסטודיו האהוב עלי, אני אתן לו צ'אנס בהשקה, ככל הנראה (אלא אם כן אשמע דברים נוראיים לגביו).
אני יכול להגיד נטו לגבי עצמי והטעם שלי - ושם הם בטופ :). אני לא מתיימר (וגם נדב לא) להגיד שהם אבסולוטית טובים יותר מ x או y, אבל לטעמי המשחקים שלהם הם בין המוצלחים ביותר בז'אנר שלהם. סתם דוגמא - מהנסיון משחקי nd הם אחלה, אבל מאוד לא אחידים יחסית ( uc1 נוראי, 2 מעולה יחסית גם להיום, 3 די meh, גם עם כל הסט פיסז, 4 הוא ממש כיפי ומדהים גרפית, אבל משהו במכניקות שלו לא מרגיש לי חלק/מלוטש מספיק ו tlou פשוט לא הצליח לגרום לי להמשיך אחרי הפרקים הראשונים... אשכרה נטשתי אותו). אבל אני יודע שזה אך ורק אני, הדעות שלי ושום דבר אבסולוטי. רמדי, לטעמי, תמיד מייצרים מכניקת מעניינות וייחודיות עם סיפור טוב, אז.... סומך עליהם ומאמין בהם, ואשמח לתמוך בהם בהשקה.

אני גם לא חושב שיש סימן לכך שההפקה של קונטרול היא לא טובה מספיק/לא יקרה מספיק. לרמדי יש אולפן לכידת תנועה ופנים, מהמתקדמים ביותר בתעשייה, בתוך החברה, לדוגמא. הם בטופ הטכנולוגי וכו' וכו' וכו'.. אז כמו שנדב אמר, ואני מסכים - אם לא אהבתם את התוצרים שלהם עד היום, אין סיבה שסוני תניף עליהם איזה מטה קסמים וייצא להם משחק של 9.7...

אם הצלחתם להגיע לסוף ההודעה הנוראית הזאת - כל הכבוד! צרו קשר לקבל 500 נקודות אינטרנט!
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי Laskin » 07 יולי 2019, 19:31

ההפקה לא פחות טובה, ברור, אבל כן משמעותית פחות יקרה להערכתי הבלתי מקצועית. קודם כל כי זה חצי מזמן הפיתוח (אם כי הסטודיו גדל אבל ספציפית על פרוייקט אחד אני לא חושב שמשמעותית כל כך), וגם כי אין שחקנים יקרים, אין פה כנראה סט פיסז שדורשים מלא אנימטורים במקביל על כל הפרטים הקטנים וכו׳... או לפחות זו התחושה שלי ממה שראינו. הוא הולך להיות הרבה יותר מפוקס גיימפליי ונזק, שזו חתיכת עבודה (מדהימה כפי שנראה בינתיים) אבל אני לא חושב שזה מייקר כמו סט פיסז סינמטיים, מלא קטעי קישור וסביבות מגוונות בהרבה ממה שנחשף בינתיים מקונטרול.

אגב, עכשיו ראיתי שבאיזה ראיון אמרו שהוא 15-20 שעות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי DrKeo » 07 יולי 2019, 20:40

Laskin כתב:ההפקה לא פחות טובה, ברור, אבל כן משמעותית פחות יקרה להערכתי הבלתי מקצועית. קודם כל כי זה חצי מזמן הפיתוח (אם כי הסטודיו גדל אבל ספציפית על פרוייקט אחד אני לא חושב שמשמעותית כל כך), וגם כי אין שחקנים יקרים, אין פה כנראה סט פיסז שדורשים מלא אנימטורים במקביל על כל הפרטים הקטנים וכו׳... או לפחות זו התחושה שלי ממה שראינו. הוא הולך להיות הרבה יותר מפוקס גיימפליי ונזק, שזו חתיכת עבודה (מדהימה כפי שנראה בינתיים) אבל אני לא חושב שזה מייקר כמו סט פיסז סינמטיים, מלא קטעי קישור וסביבות מגוונות בהרבה ממה שנחשף בינתיים מקונטרול.

אגב, עכשיו ראיתי שבאיזה ראיון אמרו שהוא 15-20 שעות.

על פי רמדי הם לא חפשו לעשות משחק בהפקה קטנה יותר אלה משחק קצר יותר, כלומר אותה איכות בכמות קטנה יותר בכדי שיוכלו לפתח אותו בזמן הגיוני ולא שוב פרוייקט של 7 שנים, ביחוד שזה לא הפרוייקט היחיד שלהם כרגע.

אני חושב שבגלל שזה מטרוידווניה אז מן הסתם תרגיש יותר גיימפליי, אוירה וחקירה ופחות תסרוט סטייל אנצ׳רטד. אבל שחקת בנניח QB? גם שם התסרוט הוא יותר קשור למבנה השלב ופחות קטעים סטייל אנצ׳רטד. יש בסגנון הרבה חקירה, חזרה הלוך ושוב עד שאתה מפעיל איזה קטע עלילה או אירוע מתוסרט, כמו באקאם אייסלם, כך שאני משער שבמשחק הזה באמת 90% מהזמן תחקור ותלחם.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: PS4 | הנושא הרשמי 2

הודעהעל ידי swym » 11 יולי 2019, 16:50

InterAl כתב:בעייתי להשוות בסטים, כי AW היה פורט ממש טוב ומצופה ל-PC שיצא שנים לאחר הבוקס, בעוד שדארק סולס ומאס אפקט היו פורטים מאכזבים (במיוחד סולס). בנוסף, סקיירים הופגז נגטיבית לפני כשנה+ בגלל סקנדל ה-creation kit וה-paid mods. אם תסתכל ב-mc (עם כל הבעייתיות של הטרולים שם) - AW עם 80 נמוך והשאר עם 80 גבוה. בנוסף, דימון סולס, מאס אפקט וסקיירים - שלושתם נחשבים למשחקים מגדירי דור, גם בעיני המבקרים וגם בעיני השחקנים. AW לא הגדיר כלום.


תראה, הצעתי להשוות בxbox.com בדיוק בגלל שבסטים מדובר גם בפורט, והקטע הוא שאצל מיקרוסופט AW גם זכה לממוצע פנומנלי. בכל מקרה גם סטים וגם xbox.com עדיפים עשרות מונים על MC (כמותית וכנראה גם איכותית), ואפילו אם אתה מסתכל רק על MC אז לא הייתי מקטלג פער של כמה עשיריות נקודה בביקורות גולשים בסטטוס של "אהובים בהרבה" כמו שטענת קודם (ובטח לא עונה לקריטריון של "בכל מדד שנבחר").

בשורה התחתונה סטים אבסולוטית הוא המקום הכי טוב לביקורות גולשים: לא רק שבשביל לדרג משחק צריך קודם כל לרכוש אותו (מה שמקטין את תופעת הטרוליזם) אלא שסטים מאפשר לזהות היום מתקפות כאלו ולסנן משחקים גם לפי תקופה. אפשר למשל לראות מה היה הציון של סקיירים בתקופת ההשקה או אפילו לנטרל רק את התקופה של הסקנדל אי שם באפריל 2015 (שבסופו של דבר מסתבר שהוא חסר משמעות כמעט מבחינה מספרית), ואפילו להשוות את גרסת הSpecial Edition לגרסה הרגילה. אולי יש משחקים יותר אהובים (כל משחק בצד הזה של GTA V היה כנראה רוצה להיות פופולארי כמו סקיירים), אבל אני לא רואה איך אפשר להתווכח עם זה שסך הכל AW הוא בהחלט משחק אהוב ופופולארי.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 45 אורחים