עמוד 1 מתוך 21

Overwatch - הנושא הרשמי

פורסם: 02 יולי 2016, 01:17
על ידי Nucleus_Dawn
איכשהו, למרות שלבערך כל מי שיש לו מחשב בפורום גם יש את המשחק, אין לו נושא רשמי. מכיוון שהוא גם משחק שמתפתח כל הזמן (רק השבוע הוסיפו את המוד התחרותי החדש), נראה לי שהגיוני שיהיה לו נושא משל עצמו.

המשחק, במשפט, הוא IP חדש של בליזארד זה שני עשורים. מדובר במשחק יריות מגוף ראשון עם רכיב מולטיפלייר תחרותי בלבד. הייחוד של המשחק הוא שיש בו 21 דמויות שונות מאוד, שמציעות סגנונות משחק שונים מאוד.
הגיבורים מחולקים ל4 קבוצות: תמיכה, הגנה, התקפה וטנק. גם בתוך הקבוצות כל גיבור או גיבורה מציעים חווית משחק שונה מאוד.
לא ארחיב מעבר, כי נו... כולם יודעים מה הולך שם.

אתחיל את הנושא בלהתלהב מהפיטצ'ר השנוא והנורא ואיום של לקבל כל מיני תוספות ויז'ואליות חביבות עם העליה ברמות. זה תמיד כיף לפתוח אריזה רנדומלית כזאת, אבל הפעם היה לי כיף במיוחד, עם שני פרסי זהב:
YEAH!.png
YEAH!.png (3.71 MiB) נצפה 14184 פעמים


אני לא ממש משחק עם שתי הדמויות האלה, אבל נראה לי שעכשיו אני חייב לנסות אותן קצת.

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

פורסם: 02 יולי 2016, 01:19
על ידי Nucleus_Dawn
הנה, עם תודות לIGN, כל מה שצריך לדעת על המוד התחרותי:

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

פורסם: 02 יולי 2016, 12:14
על ידי MGS FREAK
אוף, בא לי על המשחק אבל אני שומר באדיקות על חוק הלקנות משחקים רק בהנחה שלי, ובהתחשב בהצלחה שלו אני בספק אם תהיה הנחה בחצי השנה הקרובה. מרסי דווקא אחלה דמות, ובכללי דמויות התמיכה מטופלות כאן טוב יותר מרוב המשחקים הדומים. אשכרה כיף לשחק תמיכה ואתה לא מרגיש כמו שוער\רופא מרדים במובן שכשמנצחים שוכחים ממך, כשמפסידים מאשימים אותך.

ולא הצלחתי להבין איך בנויים המשחקים התחרותיים, כמה זמן אורך כל סיבוב ביחס למשחק רגיל ?

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

פורסם: 02 יולי 2016, 12:28
על ידי DrKeo
אני חושב לצלול לתחרותי היום :)

פריק (לא בטוח שהקיצור הזה מחמיא במיוחד), משחקי בליזארד יורדים במחיר אחרי המון זמן וגם אז לא תמצא בגרושים, אולי ב-20$ עוד שנה+. אל תשכח שהמשחק מוזל ממילא (לפחות בPC) ועולה רק 40$. בנושא התחרותי, הכל זהה חוץ מאשר כשמשחקים במצב משחק לא סמטרי. ברגע שיש מצב לא סמטרי כמו קבוצה מתקיפה וקבוצה מגנה, במקום שאחרי סיבוב אחד המשחק יגמר ויקבעו המנצחים, יהיו שני סיבובים כשבאחד קבוצה אחת מתקיפה והשניה מגנה ובסיבוב השני קבוצה אחת מגנה והשניה מתקיפה. אם יצא תיקו, כלומר שתיהן הצליחו במתקפה בתורן, יהיה סיבוב נוסף אבל הוא יהיה מוגבל בזמן שנותר מהמתקפה הראשונית.

אולי דוגמה תסביר את זה טוב. הקבוצה שלי תוקפת, היו לנו 6 דקות והצלחנו לנצח אחרי 3:30 דקות. אז הקבוצה שלך תוקפת, הצלחתם לנצח אחרי 3:00 דקות. אז מוכרז מצב sudden death, נותנים לקבוצה שלי לתקוף שוב (אבל הפעם יש לנו רק 2:30 דקות במקום 6) ואז נותנים לקבוצה שלך שוב לתקוף (אבל הפעם נותנים לכם רק 3 דקות).

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

פורסם: 02 יולי 2016, 12:24
על ידי Klayman
צריך לעשות 10 משחקי ''קביעת רמה'' לפני שבכלל אפשר להיכנס לתחרותי.. בינתיים שיחקתי 5.

עריכה: גררר שוב השעון עושה שטויות.

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

פורסם: 02 יולי 2016, 12:35
על ידי Nucleus_Dawn
אני לא יכול לצלול לתחרותי עדין, כי חייב להיות רמה 25 ואני 24.5 :(

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

פורסם: 02 יולי 2016, 12:41
על ידי MGS FREAK
DrKeo כתב:אני חושב לצלול לתחרותי היום :)


אולי דוגמה תסביר את זה טוב. הקבוצה שלי תוקפת, היו לנו 6 דקות והצלחנו לנצח אחרי 3:30 דקות. אז הקבוצה שלך תוקפת, הצלחתם לנצח אחרי 3:00 דקות. אז מוכרז מצב sudden death, נותנים לקבוצה שלי לתקוף שוב (אבל הפעם יש לנו רק 2:30 דקות במקום 6) ואז נותנים לקבוצה שלך שוב לתקוף (אבל הפעם נותנים לכם רק 3 דקות).


נדמה לי שכך היה מצב התקיפה באנריל טורנמנט מבחינת הזמנים.

ציפיתי שיהיו הבדלים משמעותיים יותר במו המצב התחרותי ב-CSGO שהוא הבדל רציני מהקז'ואל: אש ידידותית פועלת, אתה לא יכול ל"עבור" דרך אנשים (אם מישהו חוסם דלת לדוגמא) 5 נגד 5 (בהשוואה ל-10 נגד 10 אם זכור לי טוב) ו-30 סיבובים (15 או 20 ברגיל, לא זוכר), אפוד מגן וקסדה צריך לקנות. זה ממש הארדקור ולדעתי היה צריך להיות מצב המשחק הרגיל, כי הקז'ואל לא משקף אותו בכלל ולא מהווה הכנה טובה.

כמובן שהנ"ל לא מתאימים ל-OW (במיוחד לא אש ידידותית) אבל לא נשמע לי שיש פה משהו שנותן הרגשה שאתה משחק עם הגדולים וזה הזמן להיות רציני.

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

פורסם: 02 יולי 2016, 14:55
על ידי InterAl
CS הוא משחק פסאודו ריאליסטי, OW ממש לא, ולכן FF ושאר דברים בסגנון לא מתאימים לו בכלל. חוץ מזה, זה גם לא מתאים לגיימפליי שלו, שהוא די קאוטי ומהיר.

ויש עוד כמה הבדלים ש-keo לא ציין. למשל במצב assault, הקבוצה שלך רק צריכה לדחוף את ה-payload רחוק יותר מאשר בקבוצה היריבה - אין צורך להגיע עד סוף השלב. ומצב domination למשל הפך ל-best of 5. חוץ מזה, יש גם מאצ׳מייקינג נורמלי, מערכת דירוג ועוד כמה שינויים קטנים.

הדבר שכרגע קצת מפריע לי הוא שקצב ההתקדמות של ה-rank הוא די איטי. זה קצת מתסכל.

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

פורסם: 02 יולי 2016, 18:59
על ידי Death_119
יצאה הודעה שמקרי וWidow עברו nerf down.

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

פורסם: 02 יולי 2016, 19:02
על ידי Nucleus_Dawn
Death_119 כתב:יצאה הודעה שמקרי וWidow עברו nerf down.


זה לפני איזה 3 פאטצ'ים, או שזה עוד nerf?

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

פורסם: 02 יולי 2016, 19:12
על ידי Klayman
לדעתי הוא מדבר על הנרף הקודם, פשוט באיחור אופנתי.

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

פורסם: 02 יולי 2016, 19:15
על ידי Nucleus_Dawn
סיימתי את עשרת המשחקים המקדימים וקיבלתי אישור לעובדה שאני ממוצע, עם ציון קרוב מאוד לאמצע של 48. הידד!

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

פורסם: 02 יולי 2016, 19:33
על ידי Death_119
Klayman כתב:לדעתי הוא מדבר על הנרף הקודם, פשוט באיחור אופנתי.

זה מלפני יום:
http://www.gamespot.com/videos/gs-news- ... 0-6433169/

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

פורסם: 02 יולי 2016, 19:58
על ידי Klayman
זה לXB1.... רובנו המכריע משחק בPC, שם זה כבר קרה מזמן.

אגב, אני קצת פחות מהממוצע, עם 43 :D ! בשני המשחקים האחרונים נפלתי על קבוצות נוראיות של ממש ופשוט רמסו אותנו! לא מתיימר שאני הייתי מעולה וכולם גרועים, אבל באמת, פשוט קבוצות רעות.

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

פורסם: 03 יולי 2016, 02:42
על ידי Nucleus_Dawn
נראה כאילו יש בעיה של עזיבות במשחקים בranked. בחצי מהמשחקים ששיחקתי היה חסר שחקן איפשהו.
אחרי שהשחקן הראשון עזוב, מותר לעזוב ואין שום פגיעה בדירוג, אבל נשארנו ואיכשהו ניצחנו עם חמישה שחקנים. בסיבוב הבא הצטרף אלינו עוד שחקן ואחרי 30 שניות מישהו אחר התנתק. זה היה כל כך מבאס. הכי מבאס שבסוף הפסדתי ממש ממש מלא נקודות. בערך שליש רמה.

כבר נפלתי מה48 ההתחלתי שלי ל46. עליתי ל47, אבל כל העזיבות המעצבנות האלו הורידו אותי בחזרה. אוף.

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

פורסם: 03 יולי 2016, 06:32
על ידי Klayman
שניים עזבו לי במהלך קרב קביעת רמה ונשארנו ארבעה לכל הסיבוב. מיותר לציין שלא עברנו את החצר הפנימית בהנאמורה.

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

פורסם: 03 יולי 2016, 08:59
על ידי DrKeo
כן, הבעיה ממש קשה. אתמול מתוך 7 משחקים עזבו באמצע וגרמו לביטול המשחק בחמישה מהם. בשישי שחקתי עד הסוף וקבלנו כל כך בראש, השפלה שלא הייתה לי מעולם במשחק (כשנגמר הסיבוב הראשון היחס הריגות שלי היה 10-0 והכוונה היא שהרגתי אפס ומתתי 10 פעמים!). אחרי זה דווקא היה לי משחק טוב עם קבוצה סבירה אבל כמובן שהילד התעורר בצעקות ואני בעצמי הפכתי לחלק מבעיית העזיבות :/

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

פורסם: 03 יולי 2016, 09:11
על ידי dean
לא יכול להפסיק לשחק עם לוסיו.. פשוט כיף.

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

פורסם: 03 יולי 2016, 10:15
על ידי Laskin
Nucleus_Dawn כתב:אני לא ממש משחק עם שתי הדמויות האלה, אבל נראה לי שעכשיו אני חייב לנסות אותן קצת.


כבר כתבתי כאן שזה היה חלק מהשיקולים של ה"שיטה" של החבילות הרנדומליות... שמח לראות שזה עובד :)

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

פורסם: 03 יולי 2016, 10:19
על ידי Laskin
Nucleus_Dawn כתב:נראה כאילו יש בעיה של עזיבות במשחקים בranked. בחצי מהמשחקים ששיחקתי היה חסר שחקן איפשהו.
אחרי שהשחקן הראשון עזוב, מותר לעזוב ואין שום פגיעה בדירוג, אבל נשארנו ואיכשהו ניצחנו עם חמישה שחקנים. בסיבוב הבא הצטרף אלינו עוד שחקן ואחרי 30 שניות מישהו אחר התנתק. זה היה כל כך מבאס. הכי מבאס שבסוף הפסדתי ממש ממש מלא נקודות. בערך שליש רמה.

כבר נפלתי מה48 ההתחלתי שלי ל46. עליתי ל47, אבל כל העזיבות המעצבנות האלו הורידו אותי בחזרה. אוף.


הם צריכים לתת "עונש" למי שעוזב לקראת סוף המאץ', נגיד אחרי שעבר חצי מהזמן.
ייקח להם עוד כמה חודשים עד שיצליחו למצוא את הדרך הכי נכונה להתמודד עם דברים כאלה, צריכים להיות סבלניים...

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

פורסם: 03 יולי 2016, 11:52
על ידי Nucleus_Dawn
Laskin כתב:
Nucleus_Dawn כתב:נראה כאילו יש בעיה של עזיבות במשחקים בranked. בחצי מהמשחקים ששיחקתי היה חסר שחקן איפשהו.
אחרי שהשחקן הראשון עזוב, מותר לעזוב ואין שום פגיעה בדירוג, אבל נשארנו ואיכשהו ניצחנו עם חמישה שחקנים. בסיבוב הבא הצטרף אלינו עוד שחקן ואחרי 30 שניות מישהו אחר התנתק. זה היה כל כך מבאס. הכי מבאס שבסוף הפסדתי ממש ממש מלא נקודות. בערך שליש רמה.

כבר נפלתי מה48 ההתחלתי שלי ל46. עליתי ל47, אבל כל העזיבות המעצבנות האלו הורידו אותי בחזרה. אוף.


הם צריכים לתת "עונש" למי שעוזב לקראת סוף המאץ', נגיד אחרי שעבר חצי מהזמן.
ייקח להם עוד כמה חודשים עד שיצליחו למצוא את הדרך הכי נכונה להתמודד עם דברים כאלה, צריכים להיות סבלניים...


כבר יש סוג של עונש כל מי שעוזב (בהנחה וזה באשמתו). ברגע שהיחס של עזיבות-השארות ב20 המשחקים האחרונים יורד מתחת לרף (וזה יכול לקרות מהר מאוד), אתה מגיע למשחקים רק עם אנשים אחרים שעוזבים, עד שאתה משפר את היחס הזה.
אני מסכים שיש מקום גם לעונש בהורדת דרגה. אני לא יודע אם יש, אבל הגיוני לי שיהיה. נדב אמור לדעת, כי הוא נאלץ לעזוב פעם אחת.

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

פורסם: 03 יולי 2016, 11:54
על ידי bozeman
תמונה

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

פורסם: 03 יולי 2016, 12:19
על ידי MGS FREAK
ב-CSGO, אם עוזבים משחק תחרותי אי אפשר לשחק בתחרותי שוב למשך חצי שעה. אם עושים זאת שוב (ושוב, ושוב) תוך פרק זמן מסויים זה עולה לשעתיים, 24 שעות, ושבוע. ויש גם איזה עניין עם הורדת דרגה שאני לא זוכר בדיוק איך עובד.

לדעתי שיטה כזאת יותר יעילה מלשלוח אותך לשחק עם שאר הילדים המעצבנים, אני לא ממש רואה אפקט הרתעתי בזה.

אגב, יש אופציה לתת הצבעה על קיק ? הקהילה ב-CSGO ברובה פשוט נוראית, כל אחד חושב שאם הוא זורק רימון באיזה זווית מיוחדת שהוא ראה בטורניר מקצועי אז הוא עליוי בתחום, וכבר היו לי כמה משחקים שהייתי בהם חלק משמעותי מההצלחה של הצוות (בכללי אני לא משהו, המשחק הזה דורש סקיל פסיכי שאין לי) ועל טעות קטנה באחד הסיבובים החליטו שצריך להעיף אותי.

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

פורסם: 03 יולי 2016, 12:26
על ידי DrKeo
נדב עדין לא יודע כי הוא עשה רק שני משחקי פלייסמנט כשבאחד הוא קבל בראש ובשני הוא נאלץ לעזוב באמצע בגלל ילד שהתעורר :(

אין כרגע הצבעות או KICK בOW.

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

פורסם: 03 יולי 2016, 12:51
על ידי Nucleus_Dawn
הייתי צריך לצאת בגלל תקלה באינטרנט. הנה העונשים האפשריים ליציאה ממשחק:
punish.png
punish.png (482.55 KiB) נצפה 14089 פעמים