Overwatch - הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 05 ספטמבר 2017, 11:06

קודם כל, משחקים לוקחים 15 דקות בממוצע, אבל יכולים לקחת גם 3 דקות אם קבוצה אחת שולטת לחלוטין במשחק. מחיקה של קבוצה ל-15 שניות נותנת לקבוצה היריבה 15 שניות של שליטה מוחלטת במפה, שזה יתרון ענק במפות assault (למשל). יתרון ענק משפר דרסטית את סיכויי הניצחון. אם מדובר בנקודה האחרונה ב-assault, למשל, קרוב לודאי שזה יבטיח את הניצחון. וגם אם לא יבטיח, ההבדל בין יתרון ענק לניצחון לא משנה בכלום את הטיעון שלי. כן, אם מתת מאולט זאת ״אשמתך״ בערך כמו ששוער שסופג פנדל זאת ״אשמתו״... OW זה לא שחמט, הוא משחק מאוד כאוטי ומהיר, ויש המון מצבים שלא ניתן להתגונן מפני אולט שמבוצע היטב. וגם אם ניתן, יתכן למשל ששחקנית אנה תותחית פיספסה במקרה את ה-sleep dart שלה, ואז הלך על הקבוצה שלה. אז כן, זה ״באשמתה״, בערך כמו שזה ״אשמתו״ של שוער שסופג פנדל לחיבורים.

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 05 ספטמבר 2017, 15:20

InterAl כתב:
DrKeo כתב:מה פתאום, זה חצי מהאסטרטגיה של המשחק.

כן, כי הם ממש חזקים. זה קצת מזכיר את C&C: ה-superweapons שם היו חלק משמעותי מהאסטרטגיה של המשחק, אבל במשחקי אסטרטגיה רציניים (סטארקרפט למשל) אין superweapons. בסופו של דבר, ה-ults מורידים את רמת הסקיל במשחק, כי היחס בין ההשפעה שלהם על תוצאת המשחק לבין רמת הסקיל שהם דורשים מהשחקן הוא גבוה מאוד. זאת תכונה של משחקי קז׳ואל, לא של משחקים שמתיימרים להיות esport.

מה שsuperweapons עשו במשחקי אסטרטגיה כמו C&C זה לדחוף את המשחק קדימה להכרעה: זה גם מהווה מרוץ חימוש לנשק אסטרטגי (אבל כזה שלשחקנים מקצועיים יש דרכים למזער את הנזק שלו), גם מהווה זרז ל-sudden death באנדגיים (ברגע שלשני הצדדים יש נשק כזה הם ישאפו להכרעה מהירה), וגם מסייע במניעת turtling שמאטה את הקצב של המשחק. זה אלמנט יחודי שמוסיף עומק אסטרטגי למשחק, ולא סתם המשחק מכריז במפורש גם מתי לאויב שלך יש superweapon וגם מתי הוא מוכן לשיגור.

להגיד שזה מוריד את הסקיל זה בערך כמו להגיד שמלכה מורידה את הסקיל בשחמט כי יש לה השפעה גדולה מידי על תוצאות המשחק... למרות שאני מבין למה הטענה השגויה הזו פופולארית, מאחר והרבה שחקני esports מעדיפים משחק חד מימדי ומכני יותר, ולא אוהבים להתמודד עם רמה של אי ודאות ומשחקים שבהם שחקן חכם יוכל להביס אותם גם אם יש לו פחות שעות שינון / APM נמוך יותר מהם.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 05 ספטמבר 2017, 15:49

superweapon זה במידה רבה i win button. יש דרכים חכמות יותר לדחוף את המשחק להכרעה - ע״ע starcraft 2 lotv.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 05 ספטמבר 2017, 17:21

אף משחק לא יכול לקחת 3 דקות בOW, לא משנה איזה סוג הוא. אפילו אם קבוצה אחת דורסת את השניה ולוקחת תוך 3 דקות את הסיבוב, עדין הקבוצה השניה צריכה לתקוף כך שבמקרה הכי מהיר משחק יהיה איזה 7-8 דקות וזה אם מדובר במשחק סופר קיצוני ונדיר. רגע אחד לעולם לא ינצח משחק OW אלה אם מדובר במשחק סופר צמוד שתלוי על חוט שיערה ואם מדובר במשחק סופר צמוד שתלוי על חוט שיערה אז כנראה שקבוצות יחסית שקולות ממילא.

במשחק יש מלא סוגי אולטים, רובם הם לא "הריגה קלה". אולט אמור להיות הזדמנות לטרוף את הקבוצה השניה, בתאוריה קבוצה טובה יכולה למחוק קבוצת אוייב עם 2-3 אולטים שתוזמנו הייטב והשתמשו בהם בצורה חכמה. אם מישהו משחק ריפר ועושה death blossom כדי להרוג שני אנשים אז כן, מן הסתם זה הרבה יותר קל מאשר לרדוף אחרי שני אנשים ולהרוג אותם "ידנית"; אבל אם הוא סתם ככה הלך והרג שני אנשים עם death blossom, זה אומר שהוא לא הרג 4 אנשים ברגע המתאים שהיה נותן לקבוצה שלו לכבוש את הנקודה. כלומר אתה מתיחס למשחק כאילו הוא איזה משחק death match (שזה אירוני כי רק השבוע הוסיפו death match) ושזה אשכרה משנה כמה הריגות כל אחד עשה. עדיף שריפר יהרוג 2 אנשים בתזמון טוב מאשר חמישה בתזמון רע מבחינת הקבוצה והקירוב שלה לניצחון. האם קורים לנובים פוקסים מדי פעם? כן, ברור, אבל גם בזריקת רימון לשום מקום בCS קורים פוקסים ובעצם בכל משחק אקשן עם כל מכניקה יכולים לקרות פוקסים אבל זה מתאזן לאורך המשחק. גם כשהמקרה שכזה קורה עדין כנראה שהקבוצה הטובה תנצח.

לעשות אולט כמו שצריך דורש סקיל, יש המון משמעות לתזמון של האולט, אולט צריך לעשות בתאום עם חברי הקבוצה שלך ואם האוייב עושה אולט יש לך אינסוף דרכים לבטל אותו (כל אולט ואוסף הדמויות שיודעות לבטל אותו). כלומר אפילו אם לעשות אולט זה פשוט ללחוץ "Q", עדין מדובר בכלי אסטרטגי שדורש המון סקיל. כן, תוכל "לגנוב הריגה" עם חלק מהאולטים אפילו אם אתה גרוע, אבל גניבת הריגה זה מקביל ללבזבז את האולט ולזרוק אותו לפח בOW.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 05 ספטמבר 2017, 19:35

התייחסתי קודם לסיבוב. ואני לא מתייחס לגניבת הריגות עם אולטים. אני מתייחס למקרים משמעותיים. למשל, שתי קבוצות שקולות שהמשחק ביניהן הוכרע ע"י אולט של דיווה שהרג חצי קבוצה על הנקודה האחרונה. אז כן, בתיאוריה הכל אפשר למנוע, אבל בפועל זה שהקבוצה הפסידה בגלל אותו אולט של דיווה, לא אומר שהיא פחות טובה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 06 ספטמבר 2017, 01:59

אולט של דיווה לא יהרוג אף אחד אם היא לא מקמה את האולט כמו שצריך, אולט של דיווה חצי מהדמויות במשחק יכולות לעצור ומאוד קל לברוח מאולט של דיווה. אז למה שזה יהיה אקט רנדומאלי? ואם רימון נוחת במקום הנכון בזמן הנכון בסוף משחק CS זה לא מנצח את המשחק?
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 06 ספטמבר 2017, 10:58

האולטים של OW חזקים בהרבה מרימון של CS. וברור שצריך סקיל מינימלי בשביל להפעיל אולט כמו שצריך, אבל זה העניין: זה סקיל מינימלי (בהשוואה לשאר המשחק), בעוד שהאפקט שלו הוא עצום. כן, אפשר לברוח מהאולטים של דיווה, אבל אני ממש לא מסכים שזה בהכרח קל. אם זה היה קל, אף קבוצה מקצועית לא היתה נהרגת מהאולטים שלה. זה תלוי במיקום שלך במשחק, במיקום של ה-mech שלה ביחס אליך, במיקום של שאר האויבים ביחס אליך ובעוד גורמים שיכולים להיות די רנדומליים, כי המשחק הוא כאוטי ומהיר ואתה לא יכול לחשב את כל הגורמים בזמן אמת.

בכל מקרה, אפשר להתווכח על זה עוד שעות, הנקודה היא מאוד פשוטה ואמרתי אותה כבר 3 פעמים: מדובר על מכניקה שדורשת סקיל יחסית נמוך (בהשוואה לשאר המשחק), בעוד שהאפקט שלה על המשחק הוא עצום. לכן, זאת מכניקה בעייתית.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 06 ספטמבר 2017, 15:22

אנחנו באמת חוזרים על עצמנו כך שכמו שאני אמרתי כבר 3 פעמים, למרות שהשימוש הטכני באולט הוא יחסית פשוט (ועל זה אין לנו ויכוח), האפקטיביות שלו תלויה בהמון גורמים שנובעים מסקיל, ידע ועבודת צוות כך שזה לא איזה כפתור רנדום שנותן לך מתנה team wipe.
We're just normal men. We're just innocent men

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1803
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי MGS FREAK » 06 ספטמבר 2017, 15:34

הכישורים הנדרשים ב-OW הם הרבה יותר דומים לכישורים הנדרשים במשחק MOBA מאשר ב-FPS קלאסי. מיקום, ניהול קולדאונס, הרכב צוות ותיאום יכולות הרבה יותר מרכזיים מאשר דיוק בירי ומכאן גם התפקיד של יכולות מיוחדות והאולטים.

ואגב יחס סקיל-קולדאון-השפעה, דיפנס מטריקס של דיווה מבטל לחלוטין אולטים מוחקי צוות כמו האולט של ריפר ופארה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 06 ספטמבר 2017, 16:13

לכל אולט יש כמעט 10 דמויות שיכולות לעשות לו קאונטר כך שסטטיסטית יש תמיד בכל קבוצה מישהו שיכול לנטרל את האולט של הקבוצה השניה. וההשוואה לMOBA בהחלט במקום, OW תמיד היה פיוז בין TF2 ל-DOTA.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 06 ספטמבר 2017, 19:22

לא אמרתי שאולט הוא כפתור רנדומלי שעושה team wipe. אמרתי שההשפעה שלו על המשחק היא לא פרופורציונלית בצורה קיצונית לסקיל שהוא דורש.

לגבי moba - יש דמיון, יש גם שוני. לפחות ב-dota2, עד כמה שאני יודע, אין אולטים שהורגים מיידית כמו ב-OW.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 06 ספטמבר 2017, 23:06

ב-DOTA יש הרבה יותר משמעות למוות מאשר בOW ולפחות בHOTS יש אולטים שנותנים להרוג לא מעט אנשים כמו למשל האודין של טייקס. צריך לקחת את זה בפרופורציה, שחקן חסר סקיל לרוב לא יצליח לעשות כלום עם אולט מול שחקן שיש לו סקיל. OW זה משחק של META קבוצתי, אם קבוצה טובה יותר היא תנצח עם או בלי אולטים במשחק. האולטים פשוט מוסיפים עוד שכבה של עומק.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 06 ספטמבר 2017, 23:12

אולי בגלל זה HOTS נחשב לדוטה קז'ואלי. וההשוואה היא לא בין שחקן חסר סקיל לשחקן עם סקיל, אלא בין שני שחקנים שקולים שהדבר שמכריע ביניהם הוא האולט, שהיא מכניקה שדורשת יחסית מעט סקיל.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 ספטמבר 2017, 11:58

HOTS בעייתי כי במקום להתעסק בחיסול הקבוצה השניה בכדי להשמיד להם את הבסיס, בכל מפה יש משימה שלרוב מביאה אותך לנצחון הרבה לפני שתשמיד את הנקסוס של האוייב. כלומר HOTS חותר תחת הז'אנר של עצמו מה שהופך אותו למשחק קצת לא מאוזן וטיפה מעפן. קז'ואלי הוא לא, הוא פשוט לא טוב מספיק.

מה עם שני שחקנים שקולים בQUAKE שנפגשים בRANGE כשאחד עם RAILGUN והשני עם SHOTGUN? מולטי בנוי מסיטואציות ואם אתה שחקן טוב אתה צריך להסתדר עם מה שיש לך, זה לא הופך משחק ללא מאוזן או מבטל את העניין של הסקיל. וכן, בכל מולטי תחרותי יש גם מזל, כל שוטר וכל RTS.

בנוסף, כמו שאמרתי, ב-99% מהזמן זה לא משנה מי הורג את מי, משנה מי מבצע את המשימה בצורה קבוצתית. אם בסיטואציה שאתה מתאר שחקן X הרג את שחקן Y רק כי היה לו אולט, זה באמת רלוונטי אם זה אומר ששחקן X כרגע בזבז את האולט שלו על חיסול בודד? אולטים הם חלק מהMETA של המשחק, גם אם הרגת מישהו "בחינם" עם האולט שלך יכול להיות שעשית טעות מבחינת נצחון הסיבוב כש"בזבזת אותו". אולטים הם רובד אסטרטגי נוסף למשחק.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 07 ספטמבר 2017, 15:43

לגבי קוויק - אז השחקן עם השוטגן ינצח. להריגה אחת אין אפקט משמעותי על המשחק. לעומת זאת, earthshatter על הנקודה האחרונה ב-hanamura שמפיל את כל הקבוצה השנייה על הרצפה ומזכה בניצחון - זה קורה המון, יש לזה השפעה קריטית על המשחק (מביא ניצחון), אבל דורש די מעט סקיל ועבודה קבוצתית. עכשיו תגיד שהקבוצה השנייה יכולה למנוע את זה - אולי, אבל זה לא משנה את העובדה שמה שהביא את הניצחון היה פעולה נטולת סקיל. בנוסף, לא קל בכלל למנוע את זה. אם זה היה קל, אולטים לא היו שווים הרבה. אז יש לך מכניקה שדורשת מעט סקיל, יש לה השפעה קריטית על המשחק ושדי קשה לבטל או למנוע אותה. מכניקה כזאת היא בעייתית. אפשר להוסיף רבדים אסטרטגיים בצורה חכמה יותר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 ספטמבר 2017, 16:12

EARTHSHATTER טוב דורש תזמון מעולה ושיתוף פעולה עם הקבוצה שלך (כי אם לא יהיה שיתוף פעולה אולי ימות סקווישי או שניים). הצלחת בפוקס לעשות אחד טוב? סבבה לגמרי, גם זריקת רימון עיוורת מעבר לפינה בCS יכולה למחוק קבוצה ולהיות פוקס גמור, דברים כאלה קורים בכל משחק תחרותי. וכן, צריך שיתוף פעולה מהקבוצה שלך בEARTH SHUTTER, הוא מוריד אנשים לרצפה למשך 2.5 שניות בדיוק כך שצריך הרבה כוח אש בכדי למחוק קבוצה איתו, הרבה יותר ממה שיש לראיין. רודהוג אחד שנמצא בדיוק באמצע RELOAD או חייל שרץ בנתיים לעמדת גובה במקום לירות על הקבוצה שעל הרצפה והאולט כשל.

יש אולטים שדורשים הרבה סקיל (למשל רודהוג), יש אולטים שדורשים אופס סקיל (למשל זנייטה, אין מה לעשות שם בכלל, זה פשוט כפתור "ON"), אבל בכדי ששימוש באולט יהיה אפקטיבי לנצחון הוא מחייב תזמון ועבודת צוות. יש לי דוגמה מעולה מאתמול, האולט של גנג'י. הוא דורש הרבה סקיל (גנג'י גרוע יוציא ממנו הריגה אחת, גנג'י טוב יוציא בכיף ארבע) ואתמול בזמן משחק שחקן גנג'י שהיה איתי הצליח להרוג שלושה אנשים עם האולט שלו. לא רע נכון? חצי קבוצה מתה להם ולהוציא לפועל 3 הריגות עם אולט גנג'י אין ספק שצריך סקיל. מה הבעיה? שכולנו מתנו והוא נשאר לבד על הנקודה ואז הוא החליט שהוא עושה את האולט. אז יופי, הוא עשה אולט ושחט שלושה אנשים. איך זה עזר לו אם בשניה שהאולט נגמר הוא התמודד לבד מול 3 אנשים ומת? שאר הקבוצה אפילו לא הופיעה עדין בSPAWN. עד שחזרנו לנקודה מן הסתם כל ה6 שלהם כבר היו שם ולגנג'י שלנו היה 0% לאולט שלו. כלומר לא רק שהאולט שלו לא היה אפקטיבי, הוא אשכרה פגע בקבוצה כי כל מה שקרה הוא שעכשיו חזרנו לנקודת ההתחלה רק לגנג'י שלנו כבר אין אולט.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 07 ספטמבר 2017, 18:52

איזה שיתוף פעולה earthshatter דורש? ששאר חברי הקבוצה ירו על אויבים ששוכבים על הרצפה? לזה אתה קורא שיתוף פעולה?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 10 ספטמבר 2017, 12:21

InterAl כתב:איזה שיתוף פעולה earthshatter דורש? ששאר חברי הקבוצה ירו על אויבים ששוכבים על הרצפה? לזה אתה קורא שיתוף פעולה?

EARTHSHATTER מנטרל ל-2.5 שניות, אם חברי הקבוצה שלך לא מוכנים לתקוף איתך אז כמות הנזק שאפשר לעשות יורדת פלאים. אפשר עם EARTH SHUTTER טוב למחוק קבוצה או להרוג מישהו אחד בקושי, תלוי שיתוף הפעולה בקבוצה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי swym » 26 ספטמבר 2017, 16:57

InterAl כתב:superweapon זה במידה רבה i win button. יש דרכים חכמות יותר לדחוף את המשחק להכרעה - ע״ע starcraft 2 lotv.

לא במשחקים כמו Red Alert: זה נשק אסטרטגי עם זמן טעינה ארוך ונזק מוגבל, שיש לו מספר קאונטרים אפשריים. אין שום וודאות שמי שמגיע לנשק כזה ראשון ינצח במשחק.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 03 נובמבר 2017, 20:56

קצת משום מקום, נדמה לי - גיבורה חדשה:


ומפה חדשה:


וסרטון חדש ומדהים:
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 03 נובמבר 2017, 21:33

דווקא היה ידוע שהולך להגיע גיבור חדש וגם היה ידוע שהוא SUPPORT. בהחלט סופר מגניב, ביחוד המפה החדשה!
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 03 נובמבר 2017, 21:35

DrKeo כתב:דווקא היה ידוע שהולך להגיע גיבור חדש וגם היה ידוע שהוא SUPPORT. בהחלט סופר מגניב, ביחוד המפה החדשה!


אז סתם הייתי מחוץ ללופ.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 03 נובמבר 2017, 21:48

אגב, סרטון מעולה. לא הבאסטיאן האחרון, אבל מעולה. הסיפור מגולל ראיינהארט סילבר שעושה יותר מדי צ'רג'ים ולא מגן על הקבוצה שמתפתח לראיינהארט פלאטינום :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 03 נובמבר 2017, 23:59

אז מסתבר שמויירה עובדת כך:
- קליק שמאלי יורה זרם ריפוי צהוב בצורה שמזכירה flame thrower, כלומר זרם גז שכזה שיוצר מהיד של הדמות עם טווח סביר לגמרי. הריפוי מבוסס על מד שמתרוקן לאט לאט בשימוש.
- קליק ימני יורה קרן ננעלת, בדומה לסימטה, שמורידה לאוייב חיים ויש לה אפקט ערפדי, זאת הדרך היחידה שלה לריפוי עצמי ולתקוף. הטווח יחסית גדול אבל הנזק מאוד איטי, אפילו יותר מהרובה טסלה של ווינסטון. הקרן גם ממלאת את המד שמנוצל לריפוי.
- E יורה כדור חיובי (מרפא) או שלילי (תוקף אוייבים) לבחירתך. הכדור עובד בדומה ליריה של BFG, כלומר עושה נזק/מרפא כל דבר שהוא נוגע בו אבל במקביל גם יוצר זרם נזק/ריפוי לכל דמות שנמצאת ברדיוס קרוב מספיק לכדור. הכדור עף בקו ישר אבל הוא יקפץ מהקירות כמו פינבול.
- SHIFT עושה סוג של shadow mode כמו של הריפר אבל אתה בלתי נראה כשאתה במצב, כלומר האוייבים יראו אותך נעלם ואז מופיע מחדש כשאתה יוצא מהמצב. אתה מהיר יותר מהרגיל במצב רוח.
- האולט הוא זרק ישר שיוצא מהידיים של מויירה, הוא עושה נזק לכל דמות אוייב שנוגעת בו ומרפא כל דמות ידידותית שנוגעת בו.

We're just normal men. We're just innocent men

MGS FREAK
Veteran
הודעות: 1803
הצטרף: 01 דצמבר 2013, 15:30

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי MGS FREAK » 04 נובמבר 2017, 13:12

גיימפליי של מוירה במפה החדשה:



חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 47 אורחים