Overwatch - הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 25 אוגוסט 2017, 12:53

MGS FREAK כתב:שני שינויים רציניים לדמויות:

דיווה:
*יכולת חדשה- מיקרו טילים (סטייל טייטנפאל)
*זמן ההפעלה של מטריקס ההגנה נחתך בחצי
*יכולה לירות ולהשתמש בטילים בזמן שהיא משתמשת בבוסט

מרסי:
*החייאה הופכת ליכולת "רגילה". קולדאון של 30 שניות, מטרה אחת בכל פעם
אולטימייט חדש. במשך היכולת (20 שניות) מרסי יכולה לעוף, האקדח מהיר יותר ולא צריך טעינה, ההחייאה מתאפסת בהפעלת האולטימייט ומתקצרת ל10 שניות במהלך השימוש בו, גדל טווח יכולת התעופה לכיוון חבר צוות וגם טווח קרן הריפוי\בוסט נזק שגם מתפצלת לשאר חברי הצוות בסביבה של המטרה.

מטורף.


לחלוטין מטורף. הם לא מתביישים לעשות שינויים באמת עצומים. זה כבר לא לשנות קצת קצב ירי, או מהירות תנועה. זה ממש שינוי מוחלט באיך שדמות עובדת. הם עשו את זה גם פעם אחת עם סימטרה וזו היתה הצלחה גדולה. מצד שני, סימטרה נחשבה אז לדמות זניחה לחלוטין והשינוי בה בגלל שבקושי עשו בה שימוש. במקרה של מרסי, מדובר בדמות שמשתמשים בה כל הזמן.

סה"כ, אני מסכים גם עם ההסבר שלהם שמרסי הנוכחית יוצרת התנהגות מוזרה ולא ממש מוצלחת, של להתחבא ולהפסיק לרפא ברגע שיש להם ult. ברור איך השינויים שהם עשו יכולים לשנות את זה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 25 אוגוסט 2017, 13:06

כן.. העניין עם מרסי גרם לזה שהרבה אנשים הלכו על ''מגה החזרה מהמתים'' בכל מחיר, למרות שזאת לא הייתה ההתנהגות הנכונה למשחק באותו הרגע (פשוט כי זה לא היה רלוונטי לסיטואציה והרגו את כולם שוב בשניה, נגיד).
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 25 אוגוסט 2017, 19:02

מרסי לא סתם פופולרית, היא הדמות הכי פופולרית במשחק. מסיבה טובה, כל משחק צועקים ״מי משחק מרסי״ :)

עכשיו בקומבו חכם מרסי יכולה לעשות ארבע החיאות באולט אחד וגם לרפא את האמאמא של איזה שחקן אופנסיבי בו בזמן. טרוף הזוי לגמרי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 25 אוגוסט 2017, 20:24

צריכים לבטל את ה-ults במשחק הזה. הם עושים לו רק רע.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 27 אוגוסט 2017, 01:09

מה פתאום, זה חצי מהאסטרטגיה של המשחק.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 30 אוגוסט 2017, 16:27

DrKeo כתב:מה פתאום, זה חצי מהאסטרטגיה של המשחק.

כן, כי הם ממש חזקים. זה קצת מזכיר את C&C: ה-superweapons שם היו חלק משמעותי מהאסטרטגיה של המשחק, אבל במשחקי אסטרטגיה רציניים (סטארקרפט למשל) אין superweapons. בסופו של דבר, ה-ults מורידים את רמת הסקיל במשחק, כי היחס בין ההשפעה שלהם על תוצאת המשחק לבין רמת הסקיל שהם דורשים מהשחקן הוא גבוה מאוד. זאת תכונה של משחקי קז׳ואל, לא של משחקים שמתיימרים להיות esport.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 31 אוגוסט 2017, 17:38

זה כל כך לא נכון. האולטי בOW דורשים המון סקיל. כן, אפשר לקבל "הריגות חינם" עם אולטי גם אם אתה לא שחקן טוב אבל ריפר גרוע יוציא הריגה אחת מ-death blossom בזמן שריפר טוב יוציא ארבע. חלק גדול מהמשחק זאת כלכלת אולטימייטים ורק קבוצות באמת מקצועיות יודעות לעשות כלכלת אולטימייטים כמו שצריך. דווקא שם, האולטימטים, נמצא חלק מאוד גדול בסקיל ובאסטרטגיה של המשחק.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 31 אוגוסט 2017, 18:34

DrKeo כתב:זה כל כך לא נכון. האולטי בOW דורשים המון סקיל. כן, אפשר לקבל "הריגות חינם" עם אולטי גם אם אתה לא שחקן טוב אבל ריפר גרוע יוציא הריגה אחת מ-death blossom בזמן שריפר טוב יוציא ארבע. חלק גדול מהמשחק זאת כלכלת אולטימייטים ורק קבוצות באמת מקצועיות יודעות לעשות כלכלת אולטימייטים כמו שצריך. דווקא שם, האולטימטים, נמצא חלק מאוד גדול בסקיל ובאסטרטגיה של המשחק.

שחקן טוב תמיד יוציא יותר הריגות משחקן גרוע בכל מצב, זה לא קשור. וברור שהאולטס הם חלק גדול מהמשחק - זה לא בגלל שהם skillful אלא בגלל שהם סופר חזקים. סתם אנלוגיה שקפצה לי לראש בשביל להמחיש: נגיד שיוסיפו למשחק הכדורגל חוק חדש: אחרי כל 2 קרנות שקבוצה זוכה, היא מקבלת גם פנדל. מה יקרה? כדורגל יהפוך למשחק של ״כלכלת קרנות״, חלק ענק מהאסטרטגיה במשחק יהיה מבוסס על קרנות ועל פנדלים וכל האופי של המשחק ישתנה בעקבות זה. כן, לקבוצות טובות עדיין יהיה יתרון משמעותי, אבל האם זה יהפוך את המשחק ליותר אסטרטגי ומבוסס כישורים? ברור שלא, זה חוק דבילי שרק יפגע בו מכל בחינה. האולטס של OW זה ממש כמו לקבל פנדל כל 3 דקות, וזה הורס את המשחק.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 31 אוגוסט 2017, 23:10

אתה משחק OW? כי מה שאתה אומר מנותק בכל צורה מהמשחק הזה. יש לי מאות שעות במשחק, אני משחק 3-4 שעות כל ערב, המציאות לא יכולה להיות רחוקה יותר ממה שאתה אומר. להשיג קרן זה לא מעניין, מה שמטעין לך את ה-ULT זה כן. אני מבין מאיפה אתה בא, הקונספט של הבונוסים שCOD מביא לשחקנים הכי טובים כך שמי שמצליח להיות טוב מוחץ את האוייבים, זה לא ככה בOW.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 01 ספטמבר 2017, 00:17

שיחקתי בעבר, הגעתי ל-diamond. בחודשים האחרונים לא שיחקתי. קרן לא מעניין? תחליף בבעיטות למסגרת, זה כן מעניין. האנלוגיה של ult לפנדל ש"נטען" ע"י בעיטות למסגרת היא קרובה למה שקורה ב-OW, וזה ממחיש יופי למה המכניקה הזאת דפוקה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 01 ספטמבר 2017, 01:41

המכניקה הזאת נהדרת, כל המשחק מבוסס עליה. בלי אולטי המשחק לא יהיה דומה לOW. כדי ששחקן אחד יקבל אולט בכמויות משמעותיות לעומת שחקן אחר המשחק צריך להיות לא מאוזן בצורה קיצונית. לפני אולט או כל דבר אחר, מה שחשוב זה משחק קבוצתי. למה שהשחקן הטוב יותר שמכיר את השלב טוב יותר וזז בצורה יעילה יותר יקבל את כל החבילות בריאות בQUAKE או UT? למה שהשחקן הכי טוב יתפוס את הQUAD DMG? כמו בכל משחק מולטי, הטוב מקבל את הפרס קודם.

וכמו שכבר אמרתי מקודם, להשתמש באולטי דורש הרבה סקיל. שחקן שלא יודע להשתמש באולטי שלו נכון ובהתאם לשאר חברי הצוות והסיטואציה, יפסיד. אני לפעמים לא משתמש באולט חצי משחק כי אני מחכה לרגע הנכון, שחקן פחות טוב אולי יקבל את האולט אחרי אבל ישתמש בו לפני. דוגמה קלאסית הייתה באליפות העולם האחרונה במשחק של הקבוצה הישראלית מול גרמניה. היה לנו לוסיו תחת, ממש תחת, פעמיים בדיוק שניה אחרי שזנייטה עשה אולט, הוא גם עשה אולט והשימוש ירד לטמיון. אז מה זה משנה אם הוא קבל את האולט שלו 30 שניות לפני או אחרי לוסיו של הקבוצה יריבה אם השימוש בו לא נכון?

נקודה שלישית היא שלכל אולט יש כמה קאונטרים שהקבוצה היריבה יכולה להפעיל בכדי לבטל אותו. למשל אולט של זריה מבוטל על ידי אולט של לוסיו, בועה של זריה, אולט של זנייטה, מטריקס של דיווה או חומה חכמה של מיי. כלומר אפילו אם מישהו מקבל אולט, וכולם מקבלים אולט כמה פעמים במשחק לא משנה כמה הם גרועים, סקיל יכול לבטל אותו.

והמסקנה מכל הנקודות האלה יחדיו היא שכל עוד הmatch making עושה עבודה טובה בלבנות קבוצות בעלות רמה דומה, המשחק יהיה מאוזן עם או בלי אולטים. האולטים פשוט מוסיפים עוד רוב למשחק. רוצה לעשות אנולגיה לכדורגל? זה יותר דומה לאם שחקן עושה X פעולות חיוביות הוא מקבל יכולות על ל-8 שניות. וואללה אני אראה כדורגל כל היום אם שחקנים היו יכולים לקבל בו יכולות על.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 01 ספטמבר 2017, 01:55

זה דורש סקיל כמו שפנדל דורש סקיל. כלומר זה סקיל שמנותק משאר המשחק - מן שכבת משחקיות מלאכותית שאין ספק שהיא קריטית לניצחון, אבל לא מעניינת בכלל לדעתי. כדי לתת הדשוטים עם הנזו מרחוק צריך סקיל. כדי להפעיל את האולט שלו ביעילות צריך משמעותית פחות סקיל. לא אפס סקיל, פחות סקיל. ובאולטים יש שילוב של פחות סקיל יחד עם השפעה עצומה על המשחק, והשילוב הזה יוצר מכניקה דפוקה. כלומר, יכול להיות שחקן עם איימינג אלוהי, אבל אם הוא יפספס כמה אולטים חשובים במשחק, כל האיימינג שלו לא שווה כלום. זה אנלוגי לשחקן כדורגל אלוהי שמחמיץ פנדלים - כל הסקיל שלו במשחק לא מאוד רלוונטי לבעיטת הפנדל עצמה, ולכן אם היינו הופכים בעיטות פנדל למרכיב כ"כ משמעותי בכדורגל, היינו הורסים את המשחק.

וזה בשונה מקוויק או UT, שם אתה בד"כ לא תפסיד את המשחק אם פיספסת כמה power ups חשובים (אם תמיד תפספס, אז כן). ושם שליטה ב-power ups היא שליטה במפה, זה סקיל עם cap גבוה שנובע באופן טבעי מהגיימפליי של המשחק. בנוסף, במשחקים תחרותיים בד"כ מבטלים powerups לא מאוזנים כמו double/quad damage. ב-OW האולטס הם שכבת משחקיות שהודבקה על המשחק בצורה מלאכותית עם יחס דפוק בין סקיל לעוצמה.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 01 ספטמבר 2017, 02:12

כדי להשיג את האולט של האנזו לפני ההאנזו של הקבוצה היריבה צריך שיהיה לך יותר סקיל ממנו, כדי לעשות יותר הריגות עם האולט של האנזו מההאנזו בקבוצה היריבה צריך שיהיה לך יותר סקיל ממנו. כלומר השחקן עם היותר סקיל משיג יותר הריגות בסופו של דבר. אבל OW זה לא משחק של HEAD SHOTS וסופר סקיל, זה רק אלמנט. לא חסרים משחקים שבהם תראה את כל ארבע הכרטיסיות תחת הקבוצה המפסידה. כן, הם הרגו הכי הרבה, הם עשו הכי הרבה נזק, הראיינהארט שלהם ספג הכי הרבה נזק, אבל הקבוצה השניה עבדה ביחד והם כבשו את הנקודה. OW זה לא משחק של מי הורג הכי הרבה ומי פוגע הכי הרבה בראש, זה משחק של כיבוש שטחים, דחיקת קבוצות, עצירת קבוצות והתגוננות. כלומר נהדר לך אם אתה האנזו שהשיג אולט, אבל איך זה עוזר לך אם השתמשת באולט ברגע הלא נכון עם הקומבו הלא נכון? כי יהיה לך עוד הריגה ב"לוח תוצאות"?

בנוסף אתה משטיח את כל הקונספט של האולט, יש להם רבדים שלמים שהם מכניסים למשחק. למשל אולט של זנייאטה יכול לשמש כדי להציל אותו כשהוא קרוב למוות, אבל שחקן יותר חכם ישתמש בו כדי להעביר את הקבוצה שלו דרך נקודת חניקה או להציל את כל הקבוצה בזמן אולט של זריה. אתה רואה את כל האולטים כ"כמה אני הורג איתו" וזה ממש לא ככה.

אגב, יש ז'אנר שלם שמתבסס על הקונספט הזה בצורה הרבה יותר קיצונית וקוראים לו MOBA. ככל שאתה יותר טוב, אתה עולה יותר בדרגות ונעשה חזק מהקבוצה היריבה. זאת דוגמה קיצונית פי כמה מ-OW והמכניקה הראשית שמשחקי MOBA נשענים עליה, אולי הז'אנר התחרותי הכי פופולרי היום.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 01 ספטמבר 2017, 12:16

אבל כמו שאמרת בעצמך קודם, זה שהשגת את האולט קודם לא בהכרח מביא לך יתרון. ושים לב שאני לא אומר שאין סקיל בכלל באולט. אני אומר שזאת מכניקה שדורשת פחות סקיל בהשוואה לשאר המכניקות במשחק. לדעתי, אם מכניקה מסוימת דורשת יחסית מעט סקיל מהשחקן, אסור שתהיה לה השפעה קריטית על המשחק. עצם העובדה שיכול להיות שחקן zenyatta גרוע שבמקרה הפעיל את האולט בזמן הנכון ובמקום הנכון וזה מה שהביא לקבוצה שלו את הניצחון, או לחילופין, שחקן zenyatta תותח שפיספס אולט קריטי במשחק וזה מה שגרם לקבוצה שלו להפסיד - מראה שיש פה מכניקה בעייתית ביותר שפוגעת בסקיל של המשחק.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 03 ספטמבר 2017, 15:48

אני לא רואה הבדל בין שחקן זנייטה שמפעיל אולט בטעות בזמן נכון לבין שחקן גנג'י שמפעיל דפלקט בטעות בזמן הנכון ואני בטוח שלא תתווכח על דפלקט. אולט אולי קל יותר לתפעול מאשר המשחק הרגיל עם הדמות אבל הוא כלי וכלי די נדיר כי הוא זמין רק פעמים ספורות בזמן משחק שלם. כלומר אפילו אם כל השחקנים בעולם היו יודעים להשתמש בו בצורה יעילה או שהוא היה דורש אפס סקיל, עדין המקום והזמן שמשתמשים בו יכול לשנות פנים של משחק. כלומר אולט זה לא הכפתור הזה להשיג הריגות חינם, אולט הוא כלי להשגת מטרה.

לא כל מכניקה צריכה לדרוש המון סקיל, כמה סקיל כבר צריך בשביל לרפא כמרסי? פשוט עומדים בכיוון הנכון ולוחצים על קליק שמאלי. אבל ברור שצריך לדעת לשחק מרסי אפילו שטכנית לשלוט בה כל ילד יכול. היא דמות של מיקום, קבלת החלטות ולדעת באיזה כלי להשתמש מתי. בדיוק כמו אולט.

אני חושב שלטעון שצריך להוציא את האולטים כי המכניקות של השימוש בהם הן קלות יחסית ולכן דורשות פחות סקיל זה שקול ללדרוש להוציא בניית בסיס מסטארקרפט כי כמה סקיל כבר צריך בשביל להקליק על האדמה ולבנות מבנה? לא צריך סקילי אבל אין ספק שלהשתמש בזה נכון דורש המון ידע וחשיבה נכונה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 04 ספטמבר 2017, 06:53

מצבי ה dm ו tdm החדשים ממש כיפיים! כמעט ולא
שיחקתי משחק רגיל מאז שהם שוחררו.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 04 ספטמבר 2017, 11:10

DrKeo כתב:אני לא רואה הבדל בין שחקן זנייטה שמפעיל אולט בטעות בזמן נכון לבין שחקן גנג'י שמפעיל דפלקט בטעות בזמן הנכון ואני בטוח שלא תתווכח על דפלקט. אולט אולי קל יותר לתפעול מאשר המשחק הרגיל עם הדמות אבל הוא כלי וכלי די נדיר כי הוא זמין רק פעמים ספורות בזמן משחק שלם. כלומר אפילו אם כל השחקנים בעולם היו יודעים להשתמש בו בצורה יעילה או שהוא היה דורש אפס סקיל, עדין המקום והזמן שמשתמשים בו יכול לשנות פנים של משחק. כלומר אולט זה לא הכפתור הזה להשיג הריגות חינם, אולט הוא כלי להשגת מטרה.

לא כל מכניקה צריכה לדרוש המון סקיל, כמה סקיל כבר צריך בשביל לרפא כמרסי? פשוט עומדים בכיוון הנכון ולוחצים על קליק שמאלי. אבל ברור שצריך לדעת לשחק מרסי אפילו שטכנית לשלוט בה כל ילד יכול. היא דמות של מיקום, קבלת החלטות ולדעת באיזה כלי להשתמש מתי. בדיוק כמו אולט.

אני חושב שלטעון שצריך להוציא את האולטים כי המכניקות של השימוש בהם הן קלות יחסית ולכן דורשות פחות סקיל זה שקול ללדרוש להוציא בניית בסיס מסטארקרפט כי כמה סקיל כבר צריך בשביל להקליק על האדמה ולבנות מבנה? לא צריך סקילי אבל אין ספק שלהשתמש בזה נכון דורש המון ידע וחשיבה נכונה.

עדיין לא הבנת את הנקודה. זה לא המחסור היחסי בסקיל, אלא המחסור היחסי בסקיל בשילוב ההשפעה הקריטית על המשחק. לא יתכן שלמכניקה שדורשת יחסית מעט סקיל תהיה השפעה קריטית על המשחק. דפלקט של גנג׳י, ריפוי של מרסי, בניית בסיס בסטארקרפט - כל אלה אכן דורשים מעט סקיל, אבל אין להם השפעה קריטית על המשחק בד״כ - בטח שלא מתקרבים לרמת ההשפעה הממוצעת של אולטים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 ספטמבר 2017, 11:29

אבל שחקן ברמה נמוכה בחיים לא יצליח לעשות משהו עם אולט מול שחקן ברמה גבוהה. כשהמשחק מאוזן, שני הצדדים יודעים לנצל את האולטים שלהם ברמה יחסית דומה. בסופו של דבר מדובר בכלי וזה כלי שמאוד צריך לדעת איך להשתמש בו כי ריפר אחד יודע להרוג איתו 2 אוייבים ולהוסיף עוד קצת ל-KILL COUNT שלו וריפט מקצועי יותר יודע להרוג עם האולט הזה שני אנשים בצורה כזו שהקבוצה כובשת את הנקודה ומנצחת. זה לא כפתור רנדום שזורק את כל הקלפים באויר ומה שיוצא יוצא, זה כלי אסטרטגי חשוב לקבוצה. כן, אני בטוח ששחקנים חסרי כל יכולת מצליחים לגנוב הריגות עם אולט פה ושם אבל באמת שזה לא פאקטור.

קליימן, הDM באמת מטורף. כיף לא נורמאלי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 04 ספטמבר 2017, 16:16

DrKeo כתב:אבל שחקן ברמה נמוכה בחיים לא יצליח לעשות משהו עם אולט מול שחקן ברמה גבוהה. כשהמשחק מאוזן, שני הצדדים יודעים לנצל את האולטים שלהם ברמה יחסית דומה. בסופו של דבר מדובר בכלי וזה כלי שמאוד צריך לדעת איך להשתמש בו כי ריפר אחד יודע להרוג איתו 2 אוייבים ולהוסיף עוד קצת ל-KILL COUNT שלו וריפט מקצועי יותר יודע להרוג עם האולט הזה שני אנשים בצורה כזו שהקבוצה כובשת את הנקודה ומנצחת. זה לא כפתור רנדום שזורק את כל הקלפים באויר ומה שיוצא יוצא, זה כלי אסטרטגי חשוב לקבוצה. כן, אני בטוח ששחקנים חסרי כל יכולת מצליחים לגנוב הריגות עם אולט פה ושם אבל באמת שזה לא פאקטור.

קליימן, הDM באמת מטורף. כיף לא נורמאלי.

זה כלי אסטרטגי חשוב עם סקיל מינימלי שבלחיצת כפתור יכול לשנות את כל המשחק. זה עיצוב משחק גרוע. ובהחלט יכול להיות שקבוצה מעולה תפסיד משחק לקבוצה בינונית רק כי היא פיספסה אולט או שניים.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 ספטמבר 2017, 18:08

קבוצה מעולה בחיים לא תפסיד משחק לקבוצה גרועה בגלל אולט, בחיים לא. אולי מישהו ידפוק פוקס שישנה לבדיוק 18 שניות אבל לנצח משחק על בסיס אולט פוקסיונרי כשהקבוצה השניה טובה ממך בהרבה? אין מצב. ושוב, אולטים בהחלט דורשים סקיל, חלקם דורשים יכולת כיוון וכולם דורשים תזמון גם בשימוש עצמו של האולט וגם תאום עם כל הקבוצה כדי לעשות את האולט אפרקטיבי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 04 ספטמבר 2017, 20:00

לא אמרתי גרועה, אמרתי בינונית. זה בהחלט יכול לקרות. אולט אחד יכול לעשות wipe לקבוצה השנייה בכיף ולגמור את המשחק.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 ספטמבר 2017, 20:33

InterAl כתב:לא אמרתי גרועה, אמרתי בינונית. זה בהחלט יכול לקרות. אולט אחד יכול לעשות wipe לקבוצה השנייה בכיף ולגמור את המשחק.

במשך תחרותי ווייפ אחד לא גומר את המשחק. בכל סוגי המפות יש כמה אובג'קטיבס וברובם ווייפ לא יבטיח לך אפילו אובג'קטיב אחד. חוץ מזה TEAM WIPE בגלל אולט אחד בודד זה ממש אבל ממש נדיר כך שאתה מדבר פה על סיטואציות בסיכוי סטטיסטי אפסי שגם בהן המשחק לא ינוצח או יופסד עליהן. איך שלא תסובב את זה, הקבוצה ששחקה טוב יותר תנצח, לא כי איזו דיווה בטעות הצליחה להרוג 4 אנשים עם אולט פעם אחת במשחק של 17 דקות.

OW, כמו כל משחק בליזארד, הוא מאוזן בצורה קיצונית. לא כל דמות דורשת אצבעות מהירות ויכולת כיוון אדירה, זה חלק מהקטע של המשחק ומה שעושה אותו נגיש לקהל יחסית רחב, אבל בסופו של דבר אם אתה משחק בRANK סביר ה"סקיל" ינצח (ואני כותב "סקיל" כי זאת קומבינציה של המון דברים כמו עבודה קבוצתית, תזמון וכו', לא רק יכולת כיוון והריגות).
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 04 ספטמבר 2017, 21:34

DrKeo כתב:קליימן, הDM באמת מטורף. כיף לא נורמאלי.


לנצח סיבוב DM זה כיף חיים! ממש ממש כיף!
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3692
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 04 ספטמבר 2017, 22:03

DrKeo כתב:
InterAl כתב:לא אמרתי גרועה, אמרתי בינונית. זה בהחלט יכול לקרות. אולט אחד יכול לעשות wipe לקבוצה השנייה בכיף ולגמור את המשחק.

במשך תחרותי ווייפ אחד לא גומר את המשחק. בכל סוגי המפות יש כמה אובג'קטיבס וברובם ווייפ לא יבטיח לך אפילו אובג'קטיב אחד. חוץ מזה TEAM WIPE בגלל אולט אחד בודד זה ממש אבל ממש נדיר כך שאתה מדבר פה על סיטואציות בסיכוי סטטיסטי אפסי שגם בהן המשחק לא ינוצח או יופסד עליהן. איך שלא תסובב את זה, הקבוצה ששחקה טוב יותר תנצח, לא כי איזו דיווה בטעות הצליחה להרוג 4 אנשים עם אולט פעם אחת במשחק של 17 דקות.

OW, כמו כל משחק בליזארד, הוא מאוזן בצורה קיצונית. לא כל דמות דורשת אצבעות מהירות ויכולת כיוון אדירה, זה חלק מהקטע של המשחק ומה שעושה אותו נגיש לקהל יחסית רחב, אבל בסופו של דבר אם אתה משחק בRANK סביר ה"סקיל" ינצח (ואני כותב "סקיל" כי זאת קומבינציה של המון דברים כמו עבודה קבוצתית, תזמון וכו', לא רק יכולת כיוון והריגות).

wipe בנקודה האחרונה במפות assault (למשל) גומר את המשחק. האולט עצמו לא חייב לעשות team kill, הוא יכול לחסל 3-4 וה-2-3 האחרונים יחוסלו ע"י 6 מהקבוצה השנייה. מנסיוני, זה ממש לא נדיר. קרה לי המון פעמים שאולטים הכריעו משחקים. האם זה בזכות סקיל? בערך כמו שלנצח משחק כדורגל בדו-קרב פנדלים זה בזכות סקיל. זה סקיל מעפן. דיווה שמפעילה את האולט בשניות האחרונות של המשחק וסוחטת ניצחון ע"י חיסול רוב הקבוצה היריבה, זה פשוט מגעיל. game design גרוע.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38250
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Overwatch - הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 05 ספטמבר 2017, 00:26

משחקים לוקחים 15-20 דקות, מחיקה של קבוצה משמעותית לאולי 15 שניות. כן, זה נותן לך להתקדם חופשי איזה 15% של אחד הסיבובים או לעשות את ה-final blow של התקפה אבל אף קבוצה חסרת סקיל לא תנצח משחק רק כי הם עשו אולט אחד בר מזל. בנוסף אם מתת מאולט, זה באשמתך ואשמת הקבוצה שלך כי לכל אולט יש קאונטר.
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 42 אורחים