Uncle Pey'j כתב:חבר'ה אתם מתבלבלים,motive לא עובדת בכלל על הפרויקט של ויסראל,הם עובדים על IP חדש כנראה לדור הבא. הפרויקט של ויסראל נעשה על ידי סטודיו ונקובר של EA (אותו אחד שמאכלס בתוכו גם את הצוות של FIFA).
Uncle Pey'j כתב:ויקיפדיה,במקרה הזה,טועה.
http://www.pcgamer.com/visceral-games-closes-ea-changes-direction-of-studios-star-wars-game/
פסקה ראשונה.
DrKeo כתב:ו... ea מבטלת את המיקרו תשלומים בbf2, משעשע. הם אומרים שהם יחזרו פנימה בדרך זו או אחרת בעתיד. אני מקווה שהם יחזרו בצורת קוסמטיקה, כלומר אם כבר יש משחק שימכור בהמון כסף קוסמטיקה זה משחק sw. לוק סקייווקר של טטואין, לוק סקייווקר של פרק 5, לוק של פרק 6, לוק עם יד, לוק בלי יד, לוק עם יד רובוטית, לוק צעיר, לוק זקן... זה יהיה פאקינג אינסופי
DrKeo כתב:ו... ea מבטלת את המיקרו תשלומים בbf2, משעשע. הם אומרים שהם יחזרו פנימה בדרך זו או אחרת בעתיד. אני מקווה שהם יחזרו בצורת קוסמטיקה, כלומר אם כבר יש משחק שימכור בהמון כסף קוסמטיקה זה משחק sw. לוק סקייווקר של טטואין, לוק סקייווקר של פרק 5, לוק של פרק 6, לוק עם יד, לוק בלי יד, לוק עם יד רובוטית, לוק צעיר, לוק זקן... זה יהיה פאקינג אינסופי
Laskin כתב:https://www.cnbc.com/2017/11/17/wall-street-is-freaking-out-as-ea-caves-again-to-social-media-outrage-over-its-star-wars-game.html
המניה של EA נופלת ב-7 אחוז, השוק מגיב, ואני ממש גאה, שוב, בקהילת הגיימרים שלנו, שככל הנראה מצביעה בארנק, ולא רק מקשקשת ברשת (:
Nucleus_Dawn כתב:Laskin כתב:https://www.cnbc.com/2017/11/17/wall-street-is-freaking-out-as-ea-caves-again-to-social-media-outrage-over-its-star-wars-game.html
המניה של EA נופלת ב-7 אחוז, השוק מגיב, ואני ממש גאה, שוב, בקהילת הגיימרים שלנו, שככל הנראה מצביעה בארנק, ולא רק מקשקשת ברשת (:
טוב... זה ילמד אותם. כלומר, זה ילמד אותם שאסור להמנע ממיקרו תשלומים אף פעם, כי המשמעות של העדרם זה ירידה בערך המניה.
Laskin כתב:Nucleus_Dawn כתב:Laskin כתב:https://www.cnbc.com/2017/11/17/wall-street-is-freaking-out-as-ea-caves-again-to-social-media-outrage-over-its-star-wars-game.html
המניה של EA נופלת ב-7 אחוז, השוק מגיב, ואני ממש גאה, שוב, בקהילת הגיימרים שלנו, שככל הנראה מצביעה בארנק, ולא רק מקשקשת ברשת (:
טוב... זה ילמד אותם. כלומר, זה ילמד אותם שאסור להמנע ממיקרו תשלומים אף פעם, כי המשמעות של העדרם זה ירידה בערך המניה.
זו דרך צינית לראות את הדברים... מה שבאמת EA אמורים ללמוד פה - זה לא להרגיז את קהל היעד שלהם.
הרי בלי זה - לא היה כל הרעש התקשורתי, שהוביל לשמועות על ביטול החוזה מול דיסני, מה שתרם רבות לירידת המניה לדעתי, וEA לא היו חושבים בכלל לבטל את המערכת החמדנית שלהם...
אני משוכנע שתגובת הגיימרים לשיטת ההתקדמות והלוטקרייטס עוד לפני שהמשחק יצא גרמו למיליוני גיימרים להיות סקפטיים מאוד בנוגע לאיכותו והגינותו של המשחק, ופגעה במכירות בצורה קשה. אולי אני נותן יותר מדי קרדיט לגיימרים, אבל אני לא חושב... אנחנו קהילה שמצליחה ליצור שינוי בהתנהלות החברות הללו, לפעמים זו בכיינות אבל לרוב יש סיבה מוצדקת, ועכשיו סוף סוף זה מצליח להשפיע על הגדולה ביותר... אולי
נדע בקרוב, כשיתפרסמו הנתונים על המכירות... אבל אם לפני חודשיים חשבנו שהמשחק ימכור בקלות מעל 10 מליון עותקים - זה כבר לא נראה ככה היום. מדובר בשיטסטורם רציני.
ברצינות, איך הם הצליחו לדפוק את המשחק הזה כל כך? אחרי המשחק הראשון היה להם בסיס כל כך טוב ומוכן לשיפורים, ונראה שבעיקר הם חשבו על איך אפשר לעשות את מערכת ההתקדמות המסובכת והיקרה ביותר שניתן לדמיין, וזרקו זין על רוב השאר.
Laskin כתב:העניין הוא שדיסני לא הייתה עושה את הטלפון שהיא לכאורה עשתה לEA - אם הגיימרים לא היו עושים מזה סיפור גדול ברשתות החברתיות, פורומים וכו'... ואפילו אם זה לא קרה - אז היה מספיק בלאגן כדי לגרום למשקיעים להאמין שזה קרה או הולך לקרות.
נכון לעכשיו - המשחק הזה הוא בדיחה אחת גדולה בקהילה. אני קצת בספק אם יעבור את ה-10 מליון האמת, לפחות בשנה הראשונה... אם לא נשמע מהם מספרים מדוייקים עד חודש הבא אז כנראה שההשפעה על המכירות גדולה... המשחק הקודם מכר 12 מליון בחודש וחצי.
אבל אולי אני טועה, והבדיחה היא עלינו... פשוט זה לא נראה ככה כרגע.
Laskin כתב:"מליונים" ברור שימכור, אבל אני מנחש שאפילו 2 מליון פחות מהמשחק הקודם יהיה "כשלון" בעיני EA והמשקיעים... בשנתיים מאז שיצא המשחק הקודם הצטרפו מליונים רבים שרכשו קונסולות חדשות שמסוגלות להריץ את המשחק. הניחוש שלי הוא שהם ימכרו בערך חצי ממה שמכרו במשחק הקודם, משמע - 6 מליון עד סוף השנה.
swym כתב:אתה לא צריך להיות מודאג לגבי היכולת של משחקים כאלו לעוף מהמדפים. זה אותו סיפור כמו עם המשחקים של בתשדה: אנשים היו בשוק כשסקיירים שלח לחנויות 7 מליון עותקים בהשקה, ואחר כך כשFallout 4 שלח מספר עוד יותר מופרך של 12 מליון עותקים לחנויות. מן הסתם שני המשחקים כבר זגזגו הרבה מעל למספר הזה עם הזמן...
הסיפור לא שונה עם באטלפרונט: אם מדווחים לך שהמשחק שלח לחנויות 12 מליון עותקים, ואחר כך המספר עולה ל-14 מליון עותקים - אתה יכול להיות בטוח שמה-12 מליון נפטרו כבר הרבה לפני כן. אין דבר כזה שחנויות יזמינו מלאי חדש לפני שהן רואות שהן מצליחות להיפטר מהישן.
אגב, מצחיק בתגובה שלך זה שבילבלת את השנים: באטלפרונט היה המשחק ה-17 הכי נמכר באנגליה בשנת *2016* (אחרי שבשנת 2015 הוא סיים במקום הרביעי), שהיא בכלל לא השנה שבה הוא הושק. זו דווקא רק עוד אינדיקציה שלמשחק בהחלט היו רגליים ארוכות:
http://metro.co.uk/2017/01/16/50-best-s ... d-6384231/
http://metro.co.uk/2016/01/14/50-best-s ... d-5623732/
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 28 אורחים