Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 04 יולי 2017, 08:16

אני חושב שהעלילה "הראשית" בזמן המודרני לא באמת רלוונטית. מאז הסוף של 3, אין לי מושג מה קורה בה וזה גם לא ממש מעניין אותי. אני חושב שגם ביוביסופט הבינו את זה. בהתחלה של סינדיקייט ראיתי את שון וההאקרית ההיא מספיק זמן בשביל להבין ששוב יש piece of eden חדש למצוא או משהו כזה. קיצר.. שעמומון.

אלא אם כן יכניסו חלקים שלמים בעולם המודרני, סטייל ספלינטר סל... אבל אז מה יבדיל ביניהם?
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 04 יולי 2017, 10:53

Klayman כתב:אני חושב שהעלילה "הראשית" בזמן המודרני לא באמת רלוונטית. מאז הסוף של 3, אין לי מושג מה קורה בה וזה גם לא ממש מעניין אותי. אני חושב שגם ביוביסופט הבינו את זה. בהתחלה של סינדיקייט ראיתי את שון וההאקרית ההיא מספיק זמן בשביל להבין ששוב יש piece of eden חדש למצוא או משהו כזה. קיצר.. שעמומון.

אלא אם כן יכניסו חלקים שלמים בעולם המודרני, סטייל ספלינטר סל... אבל אז מה יבדיל ביניהם?


זה פחות או יותר מה שאנחנו אומרים. יוביסופט הגיעו למסקנה המוטעית שהעלילה המודרנית לא חשובה ולכן מאז הסוף של 3 היא הפכה ללא רלוונטית. הרי הסיבה שכל הזמן יש מסגרת של "צריך למצוא עוד POE", היא שהם זנחו את המסגרת המודרנית. הם סיימו שם קו עלילה ב3 והתחילו קו עלילה חדש, אבל לא המשיכו איתו כמעט כלל.
נראה לי שההבדל בין איך שאתה רואה את זה ואיך שאנחנו רואים את זה הוא עניין של ביצה ותרנגולת. אתה שהסיפור המודרני משעמם ולא רלוונטי ובגלל זה החלק שלו במשחקים האחרונים מצומצם ואנחנו חושבים שהחלק של הסיפור המודרני במשחקים האחרונים מצומצם ולכן הוא משעמם ולא רלוונטי.

זה הפך לחלק שחסר במשחקים האחרונים וזה הפך את כל הסיפורים מאז 3 להרבה פחות מוצלחים (בדגש על יוניטי, אבל גם 4 וסינדיקט סבלו בגלל זה).
נקווה שחלק מהsoft reboot של אוריג'נס יהיה חזרה לסיפור הזה, כדי לספק קשת עלילתית שמחברת בצורה טובה יותר בין המשחקים הבאים בסדרה.

---

למי שמתחשק ראיון עם תשובות לכמה שאלות שנותרו פתוחות בין GI ובמאי המשחק:
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 04 יולי 2017, 11:44

השילוב של הראיון הזה, הבמאי שהזיל דמעה של משחק הארנבים+מריו והנאום המרגש של מישל אנסל בE3 גרם לי לחשוב על זה שאולי אחת הדרכים הכי אפקטיביות לגרום לקהל השבוי בדוגמאתיות של "יוביקקי! דאונגרייד!!! כל המשחקים אותו הדבר!!!" להרגע קצת ולהחשף קצת למציאות, זה לדחוף קדימה את כל היוצרים האלה. לתת להם להיות הפנים של המותגים והמשחקים. כשייצא וואטצ' דוגס 3, שידאגו שבמאי המשחק יהיה האדם שיהיה בראיונות ויהיה על הבמה כשהמשחק נחשף ויוביל את כל מהלכי השיווק של המשחק.

זה לא מתאים לכולם (אני בטוח שיש במאי משחק מוכשרים במיוחד, שלא עוברים מצלמה כל כך) וזה מצריך לא מעט תיאום עם השיווק ואולי אפילו אימון של אותם במאים, אבל אני חושב שזה שווה את זה, כדי ליצור שכבה של אנושיות באינטראקציה של הקהל והחברה. אני חושב שזה עבד במידה רבה עם For Honor, למרות שבסופו של דבר היו למשחק לא מעט בעיות.

הבעיה העיקרית עם זה, היא שהרבה במאים לא ירצו להחשף כך ובצדק גמור. באותה המידה שזה יכול לעבוד, זה יכול גם להוביל לכל הטוב שאנחנו מכירים מקהילות אינטרנטיות כמו פרסום פרטים אישיים, שליחת שקיות חרא לבית של מפתחים וסתם הטרדות בלתי פוסקות מסוגים שונים בספקטרום שבין מציק ומסוכן. יש דרכים להתמודד עם זה ולהגן על אנשים, אבל שום דבר לא בטוח לחלוטין.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 04 יולי 2017, 15:49

אני פשוט חושב שאין להם מושג איך לצאת מהסיפור שהם נכנסו אליו, ולכן עדיף להשאיר דברים מעורפלים בקצוות ולא לנסות לתקוע סיפור לא קשור בכלל/הזוי לחלוטין בהמשך להזיות הקודמות.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 04 יולי 2017, 17:21

Klayman כתב:אני פשוט חושב שאין להם מושג איך לצאת מהסיפור שהם נכנסו אליו, ולכן עדיף להשאיר דברים מעורפלים בקצוות ולא לנסות לתקוע סיפור לא קשור בכלל/הזוי לחלוטין בהמשך להזיות הקודמות.


זה לא פתרון. זה אומר להמשיך בדיוק כמו שלושת המשחקים האחרונים - סיפורים שיש בהם קצת דברים מעורפלים בקצוות שהופכים את הסיפור לחסר משמעות.

עדיף שימצאו את הדרך לסגור את מה שצריך לסגור, כך שהם יוכלו להמשיך הלאה בצורה נקייה. סה"כ, יש להם אחלה כיוון כללי - ג'ונו שוחררה, הצילה את העולם מאיזו סופר סופה סולארית ועכשיו היא מנסה להשתלט עליו (תוך כדי ניסיון למצוא את בעלה שהוא הנביא). זה יכול להיות בסיס נחמד מאוד אפילו לאיזה סיפור איחוד כוחות זמני בין הטמפלרים המודרניים והמתנקשים המודרניים. לא חסר דרכים להמשיך את הסיפור שיהיו עדיפות בכל דבר על להמשיך באותה הדרך חסרת ההשלכות של להתעלם מהסיפור של הזמן המודרני. אפילו לא חייבים לשמור יותר מידי על הדמויות המוכרות של הסיפור המודרני (שתי הדמויות היחידות שלמישהו היה אכפת מהן כבר מתו לפני 3 או בסוף 3), כך שזה די קל - הולכים 30 שנה לעתיד. יש נביא חדש ובוגר אחרי שהקודם מת. הדמויות שהיו פחות משנות. אפשר גם להגדיר מחדש את המצב של כל קבוצה. המתנקשים יכולים פתאום להיות הרבה יותר מצליחים והטמפלרים סובלים איכשהו מכל מיני שיט של משבר כלכלי או משהו, כך שכל קבוצה צריכה את השנייה כדי להלחם בצורה אפקטיבית בג'ונו. גם זה נותן מספיק זמן ליצירה מחדש של הכת של ג'ונו.

בקיצור, יש אחלה פתרון עלילתי לעניין, אם רק מנסים לחפש אחד. אני מאוד מקווה שהם ימצאו כזה פתרון, במקום להשאר במקום בכל הנוגע לעלילה המודרנית. השארות במקום מהבחינה הזאת תפגע במשחקים מאוד.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6573
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 04 יולי 2017, 18:03

כנראה שהפכתי jaded..
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 04 יולי 2017, 20:19

הבעיה העיקרית היא שעל פי הדיבורים בזמנו המשחק המקורי נבנה (סיפורית) כטרילוגייה וכנראה איפשהו אחרי ההצלחה (המוצדקת) של AC2 הוחלט להפוך את ac למשחק שנתי אינסופי. אז מה שקרה הוא שבברדרהוד ורוליישנס הם "נתקעו" עם סיפור מודרני משמעותי וכתוצאה קיבלנו למעשה פילרים (בעיקר ברולישנס), אבל לפחות כאלו ששמרו על המבנה המקורי וכללו משימות ובכלל "משחק" בזמן המודרני, והמשחק השלישי הפך מ"סוף הסיפור" שהוא היה אמור להיות ל"סוף הסיפור של דזמונד".

לאחר מכן, ביוביסופט קיבלו החלטה מודעת ש -
א. לא צריך כרגע לגמור את הסיפור, כי הסדרה ממשיכה עד להודעה חדשה.
ב. באופן כללי פחות להשקיע באספקט המודרני ויותר בתקופה ההסטורית.

ההחלטה הראשונה היא עסקית, ככה שאין כל כך איך להתווכח איתה, אבל בנוגע להחלטה השנייה אני לא חושב שהיא הייתה כל כך רעה בזמנו, פשוט הביצוע היה בעייתי מאוד.
אנשים כנראה שוכחים אבל המשחקים של דזמונד כמעט תמיד בזמנם בוקרו שהיציאה התכופה מהאנימוס פוגעות בקצב והמשימות עם דזמונד (במשחקים שאלו היו משימות ולא סימולטור קריאת מיילים כמו בac1) הן משמעותית הפחות מעניינות במשחק, לפחות מבחינת גיימפלי.

אני יודע שהיום הקונצנזוס הרחב גם של המבקרים וגם של המעריצים הוא לקבל אלמנט מודרני יותר משמעותי במשחק, גם אני נרגש לראות מה הם מתכננים כי נרמז בצורה יפה שזה קיבל יחס משמעותי במשחק החדש, אבל צריך לזכור שבעת קבלת ההחלטה התפיסה הייתה קצת שונה.
יוניטי וסינדיקט הם שתי דוגמאות למצב הכי רע ולביצוע נוראי של החלטה אולי נכונה, שם לצד המודרני לא הייתה שום משמעות הן מבחינה עלילתית והן מבחינת גיימפלי והוא סתם היה שם, אבל אני חושב שהמצב של ac4 הוא דווקא אחלה שם זה לא העיק אבל כן היה בסביבה בצורה מספיק מורגשת.

בכל מקרה, הבעיה העיקרית בעיניי היא בהחלטה הראשונה שלהם, שלא לסיים את הסיפור כרגע.
אני מאוד מקווה שאחת ההחלטות בנוגע לסופט ריבוט הזה היא לקבוע מעל הכל תוכנית לX משחקים, וכך להתחיל להניע את העלילה הכוללת לכיוון של סוף מסוים שיגיע בסוף הX משחקים האלו, במקום להמשיך ללכת במעגלים עד שהסדרה תתחיל לרדת (מה שכבר די קורה..) ורק אז להתחיל לחשוב על סוף.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 04 יולי 2017, 23:16

תמיד עלתה הביקורת הזאת נגד הסיפור המודרני כמו שאתה אומר, אבל תמיד הרגיש לי שהיא הגיעה בעיקר מכיוון האנשים שלא היו מעריצי הסדרה. לכן אני חושב שההחלטה שלהם לנטוש את עלילת המסגרת היתה טעות.

בAC4 זה הרגיש הרבה יותר מידי רזה, לדעתי. השתמשו בזה כדי לספר בדיחות פנימיות ולזרוק פה ושם lore נחמד למי שרוצה לחפש אותו. בניגוד לשני המשחקים שלאחר מכן, הם גם קידמו טיפה את העלילה (ממש טיפה). בסינדקט המצב היה בערך באותה רמה, לדעתי, בזכות הקטעים במלחמת העולם הראשונה שהבהירו קצת מה ג'ונו מנסה לעשות. ביוניטי זה היה הכי זוועה. במיוחד שהסוף אשכרה היה "אהה... אז החתיכת עדן לא נמצאת בקטקומבות. מצוין. אז זה אומר שגם הטמפלרים לא ימצאו אותה לפחות. לא נורא. תמשיך לשחק או משהו". זה היה הכי זוועה.

אני מקווה שיש להם שלד של סיפור מסגרת שילך לכיוון מוגדר מראש, בקצב מוגדר מראש, אבל שגם יתייחסו לכל משחק כמשחק עם סיפור של עצמו. זה בטח לא קל לאזן, אבל הם כבר עשו את זה בכל המשחקים מהראשון עד השלישי בצורה לא רעה בכלל. הם יכולים לחזור על זה ואפילו לעשות את זה יותר טוב.

סה"כ כל הגיימפליי שראיתי מהמשחק עד עכשיו ממש עודד אותי והעלה לי את ההייפ. כך גם לגבי כל מה שהבמאי אומר עליו (בכלל, הוא בחור מקסים וכיף להקשיב לו) ועל הגישה שלו. אני מאוד אופטימי ואני מקווה שהמשחק הזה יעשה אתחול טוב לסיפור המסגרת ולמכאניקות של הסדרה. אני גם מקווה שיוביסופט באמת לא יחזרו למודל השנתי, כי זה לא עושה טוב לפרויקטים בסדר גודל כזה. אני מקווה מאוד שההצלחה העצומה של FC וWD תעזור להם לעשות איזה מחזור של אחת ל3 שנים (לכל היותר) עבור כל אחד מהמשחקים בסדרות האלו. הם יכולים בכיף גם לתת לכל אחד מהם שנה הפסקה עם איזה משחק גוסט ריקון חדש. יש להם המון משחקים שמוכרים המון. אני מקווה שזה יתבטא בקצת יותר סבלנות עם כל פרויקט.
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 04 יולי 2017, 23:26

בסופו של דבר במשחקים הראשונים (עד ac3) העלילה המודרנית הייתה סיפור שהתקדם ונמשך לאורך המשחקים, ממש כמו סדרה שבה כל פרק מספר סיפור עצמאי אבל גם מזיז אירועים שמתקשרים לעלילה מרכזית של העונה, במשחקים המאוחרים הסיפור המודרני הוא רק הקו שמחבר בין כל המשחקים והסיפורים האלו אבל זה קו שמחבר ולא מתקדם.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 04 יולי 2017, 23:29

Stick כתב:בסופו של דבר במשחקים הראשונים (עד ac3) העלילה המודרנית הייתה סיפור שהתקדם ונמשך לאורך המשחקים, ממש כמו סדרה שבה כל פרק מספר סיפור עצמאי אבל גם מזיז אירועים שמתקשרים לעלילה מרכזית של העונה, במשחקים המאוחרים הסיפור המודרני הוא רק הקו שמחבר בין כל המשחקים והסיפורים האלו אבל זה קו שמחבר ולא מתקדם.


אני חשוב שזה תיאור מוצלח של הבעיה. אני מאוד מקווה שזה ישתנה עם אוריג'נס.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 07 אוגוסט 2017, 20:44

18 דקות ממשימה חדשה:

תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 07 אוגוסט 2017, 21:51

בדיוק ראיתי את זה.
עושה רושם שיש להם קצת בעיות במערכת השיחות. גם הליפסינק לא מושלם, אבל נראה לי שזה פשוט הסרטון עצמו (נדמה לי שגם אפקטים אחרים הראו קצת איחור).
היא נראית כמו מערכת מאוד בסיסית. זוויות הצילום בנאליות קצת. אנימציות הפנים לא תמיד מוצלחות (נניח, באייק והילדים היו אחלה. היווני היה בסדר חצי מהזמן ונראה שמח כשהוא היה אמור להיות כועס חצי מהזמן). מאוד מאוד מזכיר את הורייזן. אני מקווה שבדומה להורייזן, זה לא יפריע לחוויה בגדול.

מסתמן שהם לא מצליחים לשחזר להישג הפסיכי של הורייזן וליצור עולם שכל רגע וכל פינה בו נראים דרמתי ומרשים. האזור הפתוח הגדול במדבר נראה מגניב, אבל גם מאוד חדגוני. סוג של מגבלה של האזור בו מתרחש העולם (אין להם מדבר מלא מצוקים מגניבים כמו בהורייזן), אבל עדיין - קצת מאכזב. כבר ראינו בגיימפליי קודם אזורים יותר מרשימים. חלק מזה, אני חושב, זה גם הבחירה להשתמש בONE X בשביל לרנדר ב4K, במקום ברמת פירוט יותר גבוהה (שיפור מרחק הרנדור של הצללים יכול לשפר לא מעט את המראה של העולם, לדעתי). אני מקווה שבדומה להורייזן הם יאפשרו לבחור בין מצב 4K ומצב 1080P עם יותר פירוט ולא סתם ישתמשו במצב 4K בשביל לעשות AA מוצלח.
גם האנימציה של הגמל נראית משונה קצת, אבל אני לא יודע אם זה כי מדובר באנימציה לא מוצלחת, או שפשוט מאוד זר לי לראות גמל דוהר.

המעבר לRPG עולם פתוח בהחלט מעניין. הגיימפליי בבסיס מאוד הזכיר את הורייזן (אני מניח שההשוואה הזאת תעלה לא מעט), עם השימוש בקשת. הקטע של לו"ז לכל הדמויות בעולם נשמע כמו משהו שהם מבססים לא מעט מהגיימפליי עליו (נניח, האויב החזק שהיה צריך להרוג, הוא מישהו שהולך לישון במקום ספציפי כל לילה, אז אפשר לחכות לו שם, להעביר את הזמן ולהרוג אותו כשהוא ישן).
מערכת הקרב ממשיכה להראות מאוד מוצלחת. אני מאוד שמח שהם לא איבדו את הflashiness של המשחקים הקודמים ועדיין יש אנימציות ממש מגניבות כשהורגים מישהו. סוגי הנשקים השונים נראים מגניבים ונראה שהם גם מוסיפים גיוון לאויבים עצמם. בכללי, המערכת החדשה קצת זנחה את הרעיון של זרימה ועברה לשים דגש על תנועה מסביב ובתגובה לאויבים. מעניין יהיה לראות איך היא בפועל. ההשראה מסולס מאוד בולטת.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 08 אוגוסט 2017, 10:32

הסביבה נראית באמת מאוד משעממת... גם אם זה מתאים לתקופה ולמקום - זו בחירה משונה. מקווה שיש עוד איזורים שיפתיעו אותנו, רק בשביל הגיוון... בתוך פירמידות למשל :)
עכשיו שראיתי את זה שוב ועבר מספיק זמן מההכרזה - אני שמח שהAC: FEUDAL JAPAN זה לא המשחק הנכחי, הם צריכים להתבשל עוד קצת מבחינתי ^_^

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 08 אוגוסט 2017, 11:39

Laskin כתב:הסביבה נראית באמת מאוד משעממת... גם אם זה מתאים לתקופה ולמקום - זו בחירה משונה. מקווה שיש עוד איזורים שיפתיעו אותנו, רק בשביל הגיוון... בתוך פירמידות למשל :)
עכשיו שראיתי את זה שוב ועבר מספיק זמן מההכרזה - אני שמח שהAC: FEUDAL JAPAN זה לא המשחק הנכחי, הם צריכים להתבשל עוד קצת מבחינתי ^_^


כן... זה פשוט מדבר. דיונות ועוד קצת דיונות. ברגע שהיה משהו מעבר, המשחק פתאום שוב נראה מצוין. המצוק והמערה נראו ממש מגניב. הפירמידות עצמן שראינו ממש מעט מהן היו מגניבות. גם העיר שראינו בהדגמה הקודמת היתה מרשימה ויפה.

זה קשה מאוד לעשות מדבר מהסוג הזה מעניין. צריך לחכות ולראות איך המשחק יראה בגדול (יהיו בו המון סביבות ובסרטון ראינו רק אחת, בכל זאת), אבל הלוק הזה של דיונות לא כזה מעניין לי.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 08 אוגוסט 2017, 12:34

המשחק הראשון גם היה קצת במדבר, פשוט הייתה שם עיר אמיתית וגדולה, וחוץ מזה - זה היה המשחק הראשון :)
אחרי ונציה, לונדון ופריז - לחזור לעיר "ריקה" שנראית יותר כמו כפר נופש של דאע"ש - זה קצת כמו לחזור להלחם במפלצות קטנות בGOW:ASCENSION אחרי שאתה קוטל טיטאנים ב-3... זה מאכזב.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 08 אוגוסט 2017, 12:58

Laskin כתב:המשחק הראשון גם היה קצת במדבר, פשוט הייתה שם עיר אמיתית וגדולה, וחוץ מזה - זה היה המשחק הראשון :)
אחרי ונציה, לונדון ופריז - לחזור לעיר "ריקה" שנראית יותר כמו כפר נופש של דאע"ש - זה קצת כמו לחזור להלחם במפלצות קטנות בGOW:ASCENSION אחרי שאתה קוטל טיטאנים ב-3... זה מאכזב.


הגישה בבניית העולם במשחק הזה, באופן לא מפתיע בהתחשב במפתחים, יותר דומה לAC4 משאר המשחקים בסדרה. כלומר, יש המון אזורים מחוץ לערים. במקרה הזה, יש שתי ערים גדולות למדי - אלכסנדריה וממפיס. הגודל שלהן הוא בערך פי שניים מהבאנה בAC4 והם טוענים שהן הרבה יותר צפופות ממה שראינו עד עכשיו. גם דובר על מוניומנטים עצומים בממפיס, שזה מסקרן מאוד. ככה שאולי מוקדם להתאכזב, אבל גם אני לא מרוצה מזה לחלוטין.

באופן אישי, אני מעדיף את הגישה של רוב המשחקים בסדרה, עם העיר העצומה, או מספר קטן של ערים עצומות ומעט גיימפליי ביניהן (כמו בAC2). זה נותן רובד מאוד ייחודי לסדרה, כי פשוט אין אף משחק עם עיר כל כך גדולה ועם כל כך הרבה חופש בתנועה בה. זה חסר לי בAC4 (ו3). אני מניח שזה ייחסר לי גם במקרה הזה, אבל זה טוב גם אם רק לשם הגיוון.
האידאל זה להנות משתי העולמות - אזורים טבעיים גדולים מאוד וערים עצומות, צפופות ומעניינות. המשחק הזה הוא הכי קרוב לשם (לפחות מהתיאור של המפתחים), אבל אני מתרשם שנוטה יותר לכיוון האזורים בין הערים. כלומר, זה עולם משחק שיזכיר פחות משחק AC ויותר וויטצ'ר 3 או הורייזן. אם זה אכן יהיה המצב, זה באמת יאכזב. לא בגלל שהעולמות של הוויטצ'ר 3 או הורייזן הם משהו פחות ממדהימים. רק בגלל שזה קצת מתרחק מהייחודיות של הסדרה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 21 אוגוסט 2017, 11:17

לפחות תשימו את זה פה:

תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 22 אוגוסט 2017, 20:49

כל הכתבים בעולם בערך שיחקו בדמו גיימסקום (גם אלו שלא הלכו לגיימסקום) של המשחק. הנה התוצאה מEZA:


נראה פשוט מעולה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 22 אוגוסט 2017, 22:08

ויש עוד טריילר. הפעם עם גיימפליי וסרטוני מעבר. מסביר על הסיפור בגדול (מאבק כוחות על השליטה במצרים והדמויות שמושכות את החוטים בצללים):
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 22 אוגוסט 2017, 22:19


סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 02 אוקטובר 2017, 11:57

אם עד עכשיו שום דבר לא שכנע אתכם שAC:O הולך להיות משחק השנה לפני מריו, פרסונה 5, זלדה ודיוויניטי, אז עכשיו יש אוזניות שעולות בערך 60 אלף דולר ומשובצות בזהב:
תמונה

לא יודע אם זה מגיע עם מעמד הראש, אבל אם כן, יש סכנה שחנן יקנה את זה.

עריכה:
חדשות טובות לחנן! הראש נמכר בנפרד. מייצרים 10 כאלה וכל אחד יעלה 14 אלף דולר.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 02 אוקטובר 2017, 13:49

*מזמין עוד מדף לחדר*
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 02 אוקטובר 2017, 14:01

bozeman כתב:*מזמין עוד מדף לחדר*


נראה לי יותר זורם pedestal. אולי אפילו תעשה שקע מעוגל בקיר, עם מקום שטוח בפנים. זה יכול להיות יפה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 11 אוקטובר 2017, 08:52

תמונה

סמל אישי של המשתמש
bozeman
Veteran
הודעות: 4820
הצטרף: 09 אפריל 2013, 06:37

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי bozeman » 25 אוקטובר 2017, 17:33

זה נראה לי המקום הכי טוב לכתוב את הסיפור הזה.

אחרי שהזמנתי את גירסת האספנים (עם הדמות כמובן....) מאמזון, עכשיו קיבלתי מייל שהם כנראה לא יצליחו לעמוד במועד המשלוח... אבל כדי שאני לא אתבאס יותר מדי - הם נתנו לי קוד חינם לגירסת הדלוקס שאוכל להתחיל לשחק מייד עם צאת המשחק.

אני אוהב את אמזון.
תמונה


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 109 אורחים