Stick כתב:הפוטו מוד של המשחק ממכר בטירוף, הנה סתם כמה תמונות שיצא לי לתפוס במהלך הסיבוב על המשחק:
https://imgur.com/a/PN9Dp
וואו. זה ממש מרשים. למשחק, בוודאי, אבל גם לך. אחלה עין.
Stick כתב:הפוטו מוד של המשחק ממכר בטירוף, הנה סתם כמה תמונות שיצא לי לתפוס במהלך הסיבוב על המשחק:
https://imgur.com/a/PN9Dp
This is happening today. https://t.co/3ZtyGd4pwn
— Cliff Bleszinski (@therealcliffyb) June 6, 2015
Nucleus_Dawn כתב:המשחק מכר בהשקה כפול מסינדיקט.
נזכור שסינדיקט, אחד המשחקים הכי פחות מוצלחים בסדרה, שגרם לרבים לחשוש לגורלה, מכר בסופו של דבר מעל 5 מיליון עותקים. אם ההשקה היא אינדיקציה (והיא לא בהכרח), לא יפתיע אם אוריג'ן יהיה החזרה של הסדרה למינימום 10 מיליון עותקים.
DrKeo כתב:Nucleus_Dawn כתב:המשחק מכר בהשקה כפול מסינדיקט.
נזכור שסינדיקט, אחד המשחקים הכי פחות מוצלחים בסדרה, שגרם לרבים לחשוש לגורלה, מכר בסופו של דבר מעל 5 מיליון עותקים. אם ההשקה היא אינדיקציה (והיא לא בהכרח), לא יפתיע אם אוריג'ן יהיה החזרה של הסדרה למינימום 10 מיליון עותקים.
זה מעניין כי בUK כשהמשחק יצא הוא מכר בערך כמו, קצת פחות, מאשר סינדיקט. גם מעניין אם אלה נתוני משלוח או מכירה. אגב, אם אני לא טועה המספר 5+ מליון עותקים לסינדיקט מגיע מ-VGC ולא ממקור אמיתי.
עריכה:
המכירות של AC:O הן על פי הערכות פנימיות של יובי, כלומר כנראה שזה יחידות שנמכרו לפי הערכה שלהם ולא שליחה לחנויות.
bozeman כתב:טוב, סיימתי את המשחק.
ביקורת כללית ללא ספויילרים
אין ספק שהוא נמצא בין המשחקים הטובים של עולם AC. וכפי שכבר נאמר פה מקודם יש גם סיפור טוב יחסית. לדעתי עדיין סדרת המשחקים של איציו עולה בסיפור על מה שכרגע מסופר באוריגין בסיפור הראשי. מבלי להכנס לספויילרים - חסרים לי כמה חתיכות בפאזל של הסיפור, וכמה נקודות קצת פחות מתחברות לדמויות ולמעשים שלהם. (חלק קפיצה קטנה, אבל חלק קצת יותר). אבל בגדול יש סיפור טוב, רציף ובעל משמעות והדמויות בעלות עומק ועניין.
מבחינת העולם עצמו - השימוש במצריים מוצלח. האיזורים מגוונים והמעבר בינהם נעים וחלק. המשימות עצמנן משתלבות טוב במשחק, רובן אינן "לך -תביא" "לך-תהרוג" פשוטות (למרות שכמו כל משחק בסופו של דבר זה לא רחוק מזה) אלא בנויות מסביב לסיפור מסויים שמשתלב טוב בעולם המשחק ובסיפור הכללי.
משחקיות: אהבתי את המשחקיות והזרימה של המשחק. המעבר בין רכיבה על הסוס (או גמל) לבין טיפוס לבין שייט או צלילה מאוד חלק ומעניין. מערכת הקרב הייתה בסדר גמור מבחינתי ונהנתי ממנה (אבל כנראה אני פחות האיש שמתלונן על זה) היא לא פשוטה כמו שעושים ממנה ויש צורך להתאים את עצמך הן למצב שאתה נמצא בו (אוייב אחד כמה אוייבים) והן למי הוא האוייב (נשקים קצרים או ארוכים, אל מול קשתים או קרב פנים מול פנים). גם המעבר בין עולם פתוח והסתובבות חופשית לבין התגנבות באיזור "אסורים" נותן חופש בין התגנבות לבין להשמיד כל מה שזז (דבר שעלול להיות בעייתי באיזורים עתרי אוייבים. המשחק גם לא מקבל בקלות ניסיון להלחם באוייבים מדרגה גבוהה יותר ממך (למעלה מ-2 דרגות).
מבחינה טכנית המשחק רץ לי על הבוקס בצורה מצויינת, ורק למעט לקראת הסיום שמשום מה היו לי 2 דקות גימגום - הוא רץ חלק וללא טעינה רבה במעבר מהיר. בשאר הזמן המשחק רץ ללא טעינה. המשחק גם נראה מדהים, הראות של העולם היא מדימה בנקודות סינכרון, שממקומות גבוהים ניתן לזהות מקומות רחוקים בעולם.
ענייני מיקרו תשלומים: למרות שהיו מעט דיבורים על הנושא - בפועל לא היה צורך בשם תשלום וזה גם ממש לא היה מורגש. לא היה שום מצב להתקל בחומת תשלום כדי לנצח או להתקדם. לשחקנים ששיחקו ברמה הקלה ביותר זה ממש אפילו לא עלה לתודעה. הדבר היחיד שכביכול עדיין חסום הוא תלבושות מוסיימות שלא משפיעות כהוא זה על המשחקיות.
האם אמשיך לשחק בו?
בגדול בכמה ימים הקרובות כנראה עוד אשלים כל מדי קווסטים צדדים, ואמקסם את הדרגה שלי (אני כרגע 39, 40 זה המקסימום) ואנסה להתמודד עם האתגרים הגדולים של העולם (מבחן האלים, לחסל פילים וכו')
מה יהיה בעתיד?
מקווה שיהיה טוב, כי זה בסיס טוב להמשך. אבל אני הייתי רוצה שיהיה עוד מקום לסיפור.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 188 אורחים