DrKeo כתב:אם אתה חושב שיש לסינדיקט מערכת קרב טובה, אז כנראה שבאמת אין לנו איך לנהל שיחה על זאת של אוריג'נס.
DrKeo כתב:לא התגנבת במשחק? אתה יודע שזה משחק התגנבות, כן?
DrKeo כתב:יש הבדל בין מערכת קרב, כלומר מה שאתה עושה כשאתה מתיצב מול אוייבים ונלחם בהם, לבין מערכת התגנבות שנותנת לך לעשות TAKE DOWNS מידיים לאדם או שניים. אין לי בעיה עם ההתגנבות בAC, יש לי בעיה עם מה שקורה ברגע שאתה מוקף ב-4 אנשים.
Stick כתב:אבל מה זה "מהנה"? כמה פעמים אני יכול לראות אנימציות יפות (מאוד) עד שימאס לי? מערכת הקרב, גם אם זורמת ויפה, חסרת כל עומק.
כל עוד אני יכול להרוג 30 אויבים ברצף, זה לא משנה כמה האנימציות יפות בסוף ימאס לי.
אגב דווקא לסינדיקט הייתה מערכת קרב פחות מוצלחת לטעמי, אם כבר מערכת קרב "יפה וזורמת" אבל חסרת כל עומק אז המוצלחות היו אלו של 3 ו4.
It's funny how much dark souls they went
Death_119 כתב:הסיבה היחידה שמערכת הקרב של באטמן מוצלחת היא העובדה שישנו אתגר בבסיסה. האתגר לא מסתכם בלא למות (מאוד קשה למות בבאטמן), האתגר הוא לשמור על הKilling streak שלך גבוה ככל האפשר, הן כדי לקבל ניקוד וציון גבוה יותר בסיום הקרב והן כדי לקבל קומבואים מתקדמים יותר ככל שהרצף גובר. זה נכון גם לצורת הלחימה עם הטנק במשחק האחרון.
כל מערכת קרב חייבת להיות מאתגרת בבסיסה במשהו. בהורייזון זה הרצון לפגוע בנקודות רגישות ביצורים השונים והאתגר שכל ייצור מציב בפניך, בDark sould ודומיו זה הצורך ללמוד את היריב כל פעם מחדש ולדעת מה החולשות שלו. כולם מתהדרים במערכת קרב יחסית פשוטה שמתבססת על טריק אחד שניים, ובכל זאת זה עובד.
זה בדיוק מה שחסר בכל אחד ממשחקי AC, אתגר שירצה לגרום לך להתמיד למרות שאתה חווה את אותה חוויה שוב ושוב. זה גם לא יקרה במשחק החדש, כי החברה ביוביסופט מהרצון לפנות לכמה שיותר קהלים החליטו שהמשחק חייב להיות סופר נגיש אחרת מה הפואנטה. AC החדש ממש לא דומה בשום דבר לאיך שקרב מתנהל בDark souls ובחיים גם לא יהיה.
Nucleus_Dawn כתב:Death_119 כתב:הסיבה היחידה שמערכת הקרב של באטמן מוצלחת היא העובדה שישנו אתגר בבסיסה. האתגר לא מסתכם בלא למות (מאוד קשה למות בבאטמן), האתגר הוא לשמור על הKilling streak שלך גבוה ככל האפשר, הן כדי לקבל ניקוד וציון גבוה יותר בסיום הקרב והן כדי לקבל קומבואים מתקדמים יותר ככל שהרצף גובר. זה נכון גם לצורת הלחימה עם הטנק במשחק האחרון.
כל מערכת קרב חייבת להיות מאתגרת בבסיסה במשהו. בהורייזון זה הרצון לפגוע בנקודות רגישות ביצורים השונים והאתגר שכל ייצור מציב בפניך, בDark sould ודומיו זה הצורך ללמוד את היריב כל פעם מחדש ולדעת מה החולשות שלו. כולם מתהדרים במערכת קרב יחסית פשוטה שמתבססת על טריק אחד שניים, ובכל זאת זה עובד.
זה בדיוק מה שחסר בכל אחד ממשחקי AC, אתגר שירצה לגרום לך להתמיד למרות שאתה חווה את אותה חוויה שוב ושוב. זה גם לא יקרה במשחק החדש, כי החברה ביוביסופט מהרצון לפנות לכמה שיותר קהלים החליטו שהמשחק חייב להיות סופר נגיש אחרת מה הפואנטה. AC החדש ממש לא דומה בשום דבר לאיך שקרב מתנהל בDark souls ובחיים גם לא יהיה.
לא נכון. אתגר הוא לא תנאי הכרחי למערכת קרב טובה.
אגב, התיאור שלך לאתגר בבטמן הוא בדיוק האתגר בסינדיקט. מעבר לזה, את ההגדרה שלך לאתגר - לא בהכרח בגלל סכנה מאויבים - אפשר להחיל בכיף על כל משחק אססין קריד. האתגר שם הוא לשרשר מהלכים והריגות כדי להשיג את הקרב הכי מרהיב ויפה שאפשר. במשחקים מסוימים בסדרה זה קל (בrevolution) ובאחרים זה קשה יותר (3, יוניטי וסינדיקט).
DrKeo כתב:סינדיקט מנסה לעשות בטמן כך שיש בו את אותו אתגר קומבו קאונטר ואותו אתגר מוות (אגב, בבטמן ברמה הקשה יש לא מעט אתגר מוות בקרבות מסויימים). הבעיה של סינדיקט היא שהמערכת קרב שלו לא מגיבה תוך שבריר שניה כמו זאת של בטמן. בבטמן לא משנה מה אתה עושה, כשתלחץ Y בטמן ישר יתפוס את האוייב וימשיך משם. המערכת גם מתמודדת נהדר עם כמה לחיצות Y שתצטרך (נניח כשמתקיפים אותך כמה אוייבים בו בזמן). בסינדרט היא לא מגיבה כמו שצריך, לפעמים לחיצות Y לא מגיבות כלל כי אתה נמצא בפריים אנימציה שלא מאפשר יציאה לקאונטר, לפעמים הן מגיבות באיחור. חוסר אחידות וחוסר תגובה הן הבעיות הכי קשות של המערכת בסינדיקט.
DrKeo כתב:בLBP יש קפיצה צפה ולא כיפית. יכול לקחת זמן להתרגל לקפיצה הזאת כי היא די חריגה בנוף הפלטפורמה אבל בסוף משתלטים עליה. זה שמשתלטים עליה לא הופך אותה לכיפית. כנ"ל על AC:S. כן, אפשר להתרגל, אבל המשחק לא רספונסיבי ולא זורם בגלל זה מה שהורס את המערכת קרב. אולי אם בטמן לא היה קיים (ובעצם כל משחק WB) הייתי מדבר אחרת.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 182 אורחים