Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 13 יוני 2017, 12:15

אבל אני כן אוהב את הסגנון. מאוד. מערכת הקרב בבאטמן ומורדור הן מהאהובות עליי בכל עולם המשחקים כולו.
פשוט בAC זה ביצוע ממש גרוע לדעתי. זו לא הגזמה, ואני גם לא היחיד שחושב ככה.
פה זה לא נראה "ממש גרוע" אלא "לא משהו" ו"לא כיף". כמו שאמרתי - יש שיפור, ויש גיוון. אם זה מספיק או לא - נדע כשנשחק, אבל זה לא נראה מספיק, כרגע.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יוני 2017, 13:15

בסינדיקט לא הייתה מערכת קרב טובה, הוא היחיד ששחקתי מאז 2 (ולפניו 1). סינדיקט היה a poor man's בטמן במערכת קרב. רוצה מערכת קרב שנראת טובה כבר ככה מהסרטון? ספיידרמן. היא נראת כמו חיקוי בטמן טוב.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 13 יוני 2017, 13:33

בסינדיקט יש אחלה מערכת קרב. יש לה בעיה אחת וזה שהיא דורשת מהשחקן להתאים את עצמו לקצב שלה, במקום שזה יהיה הפוך (כמו בטמן).
ברגע שמתרגלים אליה, הקרבות זורמים מאוד, כיפיים מאוד וכמו כל משחק אחר בסדרה, נראים פשוט מדהים.
בכללי, זרימה זה סימן ההיכר של מערכות הקרב בסדרה הזאת. הדרך בה אתה יכול לתקוף תוך כדי תנועה, המעבר מאויב לאויב, מעבר האנימציות המושלם. זה נמצא בכל משחק בסדרה.

אולי רק כדאי לצאת מראש של ״יש רק דרך אחת לעשות מערכת קרב טובה ואם זה לא בדיוק כמו בטמן, זה האסון הגדול ביותר שנפל על האנושות״.
תמונה

Laskin
Elder
הודעות: 21801
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 13 יוני 2017, 13:40

שחר, זכותך לדעתך, אבל זה די קונצנזוס שמערכת הקרב שלהסדרה היא די MEH במקרה הטוב ביותר. וזה לא חייב להיות כמו בבאטמן... זה יכול להיות כמו DMC, כמו SOULS, כמו SLEEPING DOGS, כמו GOW, כמו DARKSIDERS... קיצר לא חסרות דוגמאות, זה יכול להיות פשוט... כיף. ולדעתנו, עד היום - זה לא.
שים לב שאתה כמעט אף פעם לא כותב "לדעתי" אתה כותב בצורה נחרצת כאילו זה ידוע ומוסכם על כל התעשייה... ובכן, זה לא.
נערך לאחרונה על ידי Laskin ב 13 יוני 2017, 14:45, נערך פעם 1 בסך הכל.

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 13 יוני 2017, 13:49

אני חושב שהבעיה היא העיקרית היא שהמערכות קרב הטובות של הסדרה היו פשוט "זורמות".
מה שחסר למשחקים האלו בקרב זה בעיקר עומק, ac זה משחק שמשלב אלמנטים של התגנבות, ולפעמים אפילו מצפה ממך להתגנב, ומערכת הקרב הקלילה וחסרת העומק יכולה אולי לעיתים להיות מהנה, אבל אתה יכול מהר מאוד להרוג 10, 20, 30 אויבים בקלות.
באטמן הוא עוד משחק עם מערכת קרב זורמת ואלמנטים של התגנבות, אבל שם כשהמשחק רוצה שתתגנב אתה מתגנב, וכשהו רוצה שתרד ללכת מכות זה מה שאתה עושה, כי יש עומק למערכת קרב שיכול ליצור עליך הגבלות כשחקן ולגרום לך לשחק שונה.

ובלי קשר, היו לסדרה גם כמה נפילות עם מערכות קרב שהיו גם לא זורמות ומהנות וגם לא עמוקות ומאתגרות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יוני 2017, 14:14

אם אתה חושב שיש לסינדיקט מערכת קרב טובה, אז כנראה שבאמת אין לנו איך לנהל שיחה על זאת של אוריג'נס.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 13 יוני 2017, 15:48

DrKeo כתב:אם אתה חושב שיש לסינדיקט מערכת קרב טובה, אז כנראה שבאמת אין לנו איך לנהל שיחה על זאת של אוריג'נס.


המבחן מאוד פשוט. אם אני משחק במשחק עשרות שעות ואני נהנה להלחם גם בסוף, אז מערכת הקרב טובה.
אתה יכול להגדיר את זה טובה מספיק, או serviceable. אתה יכול גם לקרוא לזה האסון הגדול ביותר שאי פעם נפל על האנושות. תתפרע.

למעשה, מערכת הקרב של סינדיקט היתה מספיק טובה בשביל לגרום לי לחפש את כל הקווסטים של קרבות הרחוב. אחד מקווסטי הצד היותר מהנים במשחק, כנראה. גם בשעה ה30 של המשחק היה כיף להלחם בעשרה בחורים, לסדר אותם אחד אחד ולעשות הריגה משלושת, או מרובעת.
היו לה בעיות שהזכרתי. יש לה גם בעיות נוספות שלא הזכרתי - יש רק 3 סוגי נשקים והקרבות על הכרכרות לא מולצחים כל כך. למרות הבעיות, היא אחלה מערכת קרב. עושה את העבודה. כיפית. זורמת. לא נמאסת עד סוף המשחק. למרות שהיא שונה מאוד ממשחקים קודמים בסדרה, היא דומה להם בזה שהיא מספקת ומהנה לכל אורכו.
אני לא חושב שהיא מספיק טובה כדי להחזיק משחק שכל כולו זה לנהל קרבות כמו DMC, אבל מכיוון שAC הוא לא משחק כזה, הכל בסדר. האם היה אפשר לשפר אותה? חד משמעית. האם האיכות שלה פגעה בהנאה שלי מהמשחק? בהחלט לא. היא עשתה ההפך - הפכה את המשחק למוצלח יותר.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יוני 2017, 17:21

טוב, הפרספקטיבה שלנו על סינדיקט שונה. אחרי שמגיעים בערך לחצי מדובר במשחק מאוד רפטטיבי ו-serviceable זאת בהחלט הגדרה שאפשר להצמיד למערכת קרב של המשחק. מערכת MEH שמשרתת את המשחק בסדר כי משתמשים בה פעם בחצי שעה. כמו שזה נראה בנתיים גם בAS:O יש מערכת serviceable שתהיה מספיק בסדר בין ציד תנינים ושיט על הנילוס.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 13 יוני 2017, 18:53

קרב בסינדיקט פעם בחצי שעה? נראה לי שיחקת במשהו אחר ואתה מבולבל.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יוני 2017, 19:00

לא התגנבת במשחק? אתה יודע שזה משחק התגנבות, כן? :)
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 13 יוני 2017, 19:13

DrKeo כתב:לא התגנבת במשחק? אתה יודע שזה משחק התגנבות, כן? :)


תלוי במשימה. פשוט גם נלחמתי הרבה, כי זה פאקינג כיף.
גם כשאתה סתם רץ ברחוב לאנשהו אתה יכול להכנס לקרב, בגלל שאנשי כנופיה שרואים אותך קוראים לך ורוצים לתקוף אותך. אחד הדברים הכי כיפיים כשיש זוג כזה, זה לרוץ אליהם, להרוג אחד מהם תוך כדי תנועה ואז להלחם בשני. עשיתי את זה עשרות רבות של פעמים במהלך המשחק וזה לא הפסיק להיות כיף. המשכתי לעשות את זה גם אחרי ששדרגתי את הדמות מספיק בשביל לגרום להם לפחד ממני ולהפסיק לקרוא לי סתם ברחוב.

אפילו נלחמתי דקות ארוכות ברצף במשימות קרבות הרחוב (בטח באחרונות). סופר כיף. הלוואי שבעוד משחקים "החלק הכי גרוע במשחק" יהיה כזה מהנה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יוני 2017, 19:39

יש הבדל בין מערכת קרב, כלומר מה שאתה עושה כשאתה מתיצב מול אוייבים ונלחם בהם, לבין מערכת התגנבות שנותנת לך לעשות TAKE DOWNS מידיים לאדם או שניים. אין לי בעיה עם ההתגנבות בAC, יש לי בעיה עם מה שקורה ברגע שאתה מוקף ב-4 אנשים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 13 יוני 2017, 19:49

DrKeo כתב:יש הבדל בין מערכת קרב, כלומר מה שאתה עושה כשאתה מתיצב מול אוייבים ונלחם בהם, לבין מערכת התגנבות שנותנת לך לעשות TAKE DOWNS מידיים לאדם או שניים. אין לי בעיה עם ההתגנבות בAC, יש לי בעיה עם מה שקורה ברגע שאתה מוקף ב-4 אנשים.


היכולת להלחם תוך כדי תנועה זה לא חלק ממערכת ההתגנבות. זה חלק ממערכת הקרב וזה נעשה בAC ממש טוב. זה משהו שנכנס לסדרה בAC3. לא חושב שראיתי עוד משחק שמאפשר לך לנוע באופן חלק ולפגוע באויבים. כמובן אין עוד משחק עם טרוורסיה כל כך מוצלחת ואין עוד משחק שמצריך לנוע בעולם המשחק בצורה חלקה כל כך (נניח, במרדף), אז הגיוני שלא שמו על זה את הדגש במקומות אחרים.

מה הבעיה? שאם אתה מספיק טוב הם לא מצליחים לגעת בך, אתה מצליח להביא את כולם לממש מעט HP ובסוף אתה עושה מהלך הריגה מרובעת עם אנימציה מרהיבה?
תמונה

Stick
Veteran
הודעות: 4754
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 13 יוני 2017, 21:35

אבל מה זה "מהנה"? כמה פעמים אני יכול לראות אנימציות יפות (מאוד) עד שימאס לי? מערכת הקרב, גם אם זורמת ויפה, חסרת כל עומק.
כל עוד אני יכול להרוג 30 אויבים ברצף, זה לא משנה כמה האנימציות יפות בסוף ימאס לי.

אגב דווקא לסינדיקט הייתה מערכת קרב פחות מוצלחת לטעמי, אם כבר מערכת קרב "יפה וזורמת" אבל חסרת כל עומק אז המוצלחות היו אלו של 3 ו4.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יוני 2017, 22:12

המערכת של סינדיקט היא בטמן לעניים. מה שאתה יכול לעשות מחוץ לסיטואציה של קרב זה משהו אחר לגמרי. במשחק החדש אפילו הדגישו את ההפרדה כך שאתה יכול להשקיע ב"התגנבות" (הריגות שקטות וכו') ומצד שני להשקיע במהלכים למערכת קרב עצמה. ברגע שאתה עומד מול אוייבים ומתחיל להתנהל עם הקאונטרים וכו', זאת המערכת קרב של AC:S. מה שאתה עושה כשאתה עוד במצב התגנבות, זה כבר משהו אחר לגמרי. אם אתה רוצה לדבר על הריגות בודדים בהתגנבות, ממש אין לי בעיה עם זה ב-AC כך שאין לנו ויכוח כאן.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 13 יוני 2017, 22:48

Stick כתב:אבל מה זה "מהנה"? כמה פעמים אני יכול לראות אנימציות יפות (מאוד) עד שימאס לי? מערכת הקרב, גם אם זורמת ויפה, חסרת כל עומק.
כל עוד אני יכול להרוג 30 אויבים ברצף, זה לא משנה כמה האנימציות יפות בסוף ימאס לי.

אגב דווקא לסינדיקט הייתה מערכת קרב פחות מוצלחת לטעמי, אם כבר מערכת קרב "יפה וזורמת" אבל חסרת כל עומק אז המוצלחות היו אלו של 3 ו4.


אז זהו? זה הפרמטר למערכת קרב גרועה? הריגת 30 אויבים ברצף? אז מערכת הקרב בבטמן גרועה? גם שם הצלחתי להרוג עשרות אויבים ברצף.
מה זה מהנה? זה משהו שגורם לתחושת הנאה. התחושה הזו שהרגשתי כששיחקתי בכל משחקי הסדרה (אולי לא 3). וכמה פעמים אני יכול לראות אנימציות מרהיבות ועדין להנות? כנראה שהמון. זה היה לי כיף בבטמן. זה היה לי כיף בכל משחקי AC. כשימאס אודיע.

מערכת קרב לא חייבת להיות סופר עמוקה כדי להנות כיפית. היא יכולה להיות אפילו פשוטה ולהשיג את המטרה הזאת.
---

קראתי ושמעתי כל מיני רשמים. התלונה היחידה ששמעתי עד כה על מערכת הקרב היא שקשה היה לבצע מהלכים מסוימים מכתב אחד. הגיוני סה״כ. דורש קצת למידה והוא לא הספיק.
משפט שממש אהבתי מדניאל בלודוורת׳ מEZA:
It's funny how much dark souls they went


---

נדב, אני לא מדבר על סיטואציה של התגנבות. אני מדבר על כניסה לקרב, כשאתה מול הפנים של האויבים והם מזהים אותך ואתה תוך כדי ריצה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 13 יוני 2017, 23:06

כשאתה תוך כדי ריצה אתה יכול להרוג אוייב או שניים, זה רק הנק' פתיחה לרוב הקרבות במשחק. זה כמו שבבטמן אתה יכול להכנס לקרב באיזה גלישת בעיטה טובה אבל כולנו יודעים שכשאנחנו מדברים על המערכת קרב של בטמן אנחנו מדברים על ההחלקה מאוייב לאוייב. וכן, הם מנסים לעשות עכשיו דארק סולס, בדיוק כמו שבסינדיקט הם ניסו לעשות בטמן. זה שאתה מנסה לחוקת מערכת קרב טובה, לא אומר שיש לך אחת. אני משער שנצטרך לחכות ולראות.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 14 יוני 2017, 10:36

הסיבה היחידה שמערכת הקרב של באטמן מוצלחת היא העובדה שישנו אתגר בבסיסה. האתגר לא מסתכם בלא למות (מאוד קשה למות בבאטמן), האתגר הוא לשמור על הKilling streak שלך גבוה ככל האפשר, הן כדי לקבל ניקוד וציון גבוה יותר בסיום הקרב והן כדי לקבל קומבואים מתקדמים יותר ככל שהרצף גובר. זה נכון גם לצורת הלחימה עם הטנק במשחק האחרון.

כל מערכת קרב חייבת להיות מאתגרת בבסיסה במשהו. בהורייזון זה הרצון לפגוע בנקודות רגישות ביצורים השונים והאתגר שכל ייצור מציב בפניך, בDark sould ודומיו זה הצורך ללמוד את היריב כל פעם מחדש ולדעת מה החולשות שלו. כולם מתהדרים במערכת קרב יחסית פשוטה שמתבססת על טריק אחד שניים, ובכל זאת זה עובד.

זה בדיוק מה שחסר בכל אחד ממשחקי AC, אתגר שירצה לגרום לך להתמיד למרות שאתה חווה את אותה חוויה שוב ושוב. זה גם לא יקרה במשחק החדש, כי החברה ביוביסופט מהרצון לפנות לכמה שיותר קהלים החליטו שהמשחק חייב להיות סופר נגיש אחרת מה הפואנטה. AC החדש ממש לא דומה בשום דבר לאיך שקרב מתנהל בDark souls ובחיים גם לא יהיה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 14 יוני 2017, 10:57

Death_119 כתב:הסיבה היחידה שמערכת הקרב של באטמן מוצלחת היא העובדה שישנו אתגר בבסיסה. האתגר לא מסתכם בלא למות (מאוד קשה למות בבאטמן), האתגר הוא לשמור על הKilling streak שלך גבוה ככל האפשר, הן כדי לקבל ניקוד וציון גבוה יותר בסיום הקרב והן כדי לקבל קומבואים מתקדמים יותר ככל שהרצף גובר. זה נכון גם לצורת הלחימה עם הטנק במשחק האחרון.

כל מערכת קרב חייבת להיות מאתגרת בבסיסה במשהו. בהורייזון זה הרצון לפגוע בנקודות רגישות ביצורים השונים והאתגר שכל ייצור מציב בפניך, בDark sould ודומיו זה הצורך ללמוד את היריב כל פעם מחדש ולדעת מה החולשות שלו. כולם מתהדרים במערכת קרב יחסית פשוטה שמתבססת על טריק אחד שניים, ובכל זאת זה עובד.

זה בדיוק מה שחסר בכל אחד ממשחקי AC, אתגר שירצה לגרום לך להתמיד למרות שאתה חווה את אותה חוויה שוב ושוב. זה גם לא יקרה במשחק החדש, כי החברה ביוביסופט מהרצון לפנות לכמה שיותר קהלים החליטו שהמשחק חייב להיות סופר נגיש אחרת מה הפואנטה. AC החדש ממש לא דומה בשום דבר לאיך שקרב מתנהל בDark souls ובחיים גם לא יהיה.


לא נכון. אתגר הוא לא תנאי הכרחי למערכת קרב טובה.

אגב, התיאור שלך לאתגר בבטמן הוא בדיוק האתגר בסינדיקט. מעבר לזה, את ההגדרה שלך לאתגר - לא בהכרח בגלל סכנה מאויבים - אפשר להחיל בכיף על כל משחק אססין קריד. האתגר שם הוא לשרשר מהלכים והריגות כדי להשיג את הקרב הכי מרהיב ויפה שאפשר. במשחקים מסוימים בסדרה זה קל (בrevolution) ובאחרים זה קשה יותר (3, יוניטי וסינדיקט).
תמונה

סמל אישי של המשתמש
Death_119
Veteran
הודעות: 4139
הצטרף: 13 אפריל 2013, 20:04

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Death_119 » 14 יוני 2017, 10:59

Nucleus_Dawn כתב:
Death_119 כתב:הסיבה היחידה שמערכת הקרב של באטמן מוצלחת היא העובדה שישנו אתגר בבסיסה. האתגר לא מסתכם בלא למות (מאוד קשה למות בבאטמן), האתגר הוא לשמור על הKilling streak שלך גבוה ככל האפשר, הן כדי לקבל ניקוד וציון גבוה יותר בסיום הקרב והן כדי לקבל קומבואים מתקדמים יותר ככל שהרצף גובר. זה נכון גם לצורת הלחימה עם הטנק במשחק האחרון.

כל מערכת קרב חייבת להיות מאתגרת בבסיסה במשהו. בהורייזון זה הרצון לפגוע בנקודות רגישות ביצורים השונים והאתגר שכל ייצור מציב בפניך, בDark sould ודומיו זה הצורך ללמוד את היריב כל פעם מחדש ולדעת מה החולשות שלו. כולם מתהדרים במערכת קרב יחסית פשוטה שמתבססת על טריק אחד שניים, ובכל זאת זה עובד.

זה בדיוק מה שחסר בכל אחד ממשחקי AC, אתגר שירצה לגרום לך להתמיד למרות שאתה חווה את אותה חוויה שוב ושוב. זה גם לא יקרה במשחק החדש, כי החברה ביוביסופט מהרצון לפנות לכמה שיותר קהלים החליטו שהמשחק חייב להיות סופר נגיש אחרת מה הפואנטה. AC החדש ממש לא דומה בשום דבר לאיך שקרב מתנהל בDark souls ובחיים גם לא יהיה.


לא נכון. אתגר הוא לא תנאי הכרחי למערכת קרב טובה.

אגב, התיאור שלך לאתגר בבטמן הוא בדיוק האתגר בסינדיקט. מעבר לזה, את ההגדרה שלך לאתגר - לא בהכרח בגלל סכנה מאויבים - אפשר להחיל בכיף על כל משחק אססין קריד. האתגר שם הוא לשרשר מהלכים והריגות כדי להשיג את הקרב הכי מרהיב ויפה שאפשר. במשחקים מסוימים בסדרה זה קל (בrevolution) ובאחרים זה קשה יותר (3, יוניטי וסינדיקט).

מעולם לא שיחקתי בסינדיקט, רק בBlack flag, לא היה שום אתגר בקרבות, לא ניקוד, לא כלום. הכל הרגיש מאוד בוסר ואחרי מספר קרבות החוויה היתה תמיד זהה, לא היה לי שום דירבון להגיע לקרב הבא.

אם שינו את זה (למרות שעל סמך התגובות האחרות פה, הם לא), מעולה.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 יוני 2017, 12:19

סינדיקט מנסה לעשות בטמן כך שיש בו את אותו אתגר קומבו קאונטר ואותו אתגר מוות (אגב, בבטמן ברמה הקשה יש לא מעט אתגר מוות בקרבות מסויימים). הבעיה של סינדיקט היא שהמערכת קרב שלו לא מגיבה תוך שבריר שניה כמו זאת של בטמן. בבטמן לא משנה מה אתה עושה, כשתלחץ Y בטמן ישר יתפוס את האוייב וימשיך משם. המערכת גם מתמודדת נהדר עם כמה לחיצות Y שתצטרך (נניח כשמתקיפים אותך כמה אוייבים בו בזמן). בסינדרט היא לא מגיבה כמו שצריך, לפעמים לחיצות Y לא מגיבות כלל כי אתה נמצא בפריים אנימציה שלא מאפשר יציאה לקאונטר, לפעמים הן מגיבות באיחור. חוסר אחידות וחוסר תגובה הן הבעיות הכי קשות של המערכת בסינדיקט.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 14 יוני 2017, 14:10

DrKeo כתב:סינדיקט מנסה לעשות בטמן כך שיש בו את אותו אתגר קומבו קאונטר ואותו אתגר מוות (אגב, בבטמן ברמה הקשה יש לא מעט אתגר מוות בקרבות מסויימים). הבעיה של סינדיקט היא שהמערכת קרב שלו לא מגיבה תוך שבריר שניה כמו זאת של בטמן. בבטמן לא משנה מה אתה עושה, כשתלחץ Y בטמן ישר יתפוס את האוייב וימשיך משם. המערכת גם מתמודדת נהדר עם כמה לחיצות Y שתצטרך (נניח כשמתקיפים אותך כמה אוייבים בו בזמן). בסינדרט היא לא מגיבה כמו שצריך, לפעמים לחיצות Y לא מגיבות כלל כי אתה נמצא בפריים אנימציה שלא מאפשר יציאה לקאונטר, לפעמים הן מגיבות באיחור. חוסר אחידות וחוסר תגובה הן הבעיות הכי קשות של המערכת בסינדיקט.


נכון. זה מדויק לחלוטין. זו גם הסיבה שלוקח הרבה יותר זמן להתרגל אליה ולהסתגל אליה.
ברגע שאתה משחק בקצב של המשחק, הוא עובד ממש נהדר ואתה מצליח לעשות קומבואים של עשרות מכות ולעשות הריגות כפולות/משולשות/מרובעות (וזה באמת ממש מספק). העובדה שאתה צריך להתאים את עצמך, במקום שהמערכת תהייה אינטואיטיבת כמו בבטמן היא ההבדל העיקרי בין שני המקרים.
יש עוד הבדלים פחות קריטיים, כמו נניח שבבטמן אתה תמיד יכול להיות בטוח במי אתה הולך לפגוע, כי ממש קל לכוון ולעבור בין אויבים. בסינדיקט זה עובד קצת פחות טוב. זה גם קצת עניין של האופי של המשחק. בטמן יכול לעשות סלטה של 20 מטרים לאחור כדי להגיע לאיזה אויב. בהקשר של סינדיקט זה פחות עובד והם לא הצליחו למצוא זה פתרון מספיק טוב.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38366
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 14 יוני 2017, 20:58

בLBP יש קפיצה צפה ולא כיפית. יכול לקחת זמן להתרגל לקפיצה הזאת כי היא די חריגה בנוף הפלטפורמה אבל בסוף משתלטים עליה. זה שמשתלטים עליה לא הופך אותה לכיפית. כנ"ל על AC:S. כן, אפשר להתרגל, אבל המשחק לא רספונסיבי ולא זורם בגלל זה מה שהורס את המערכת קרב. אולי אם בטמן לא היה קיים (ובעצם כל משחק WB) הייתי מדבר אחרת.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 14 יוני 2017, 21:58

DrKeo כתב:בLBP יש קפיצה צפה ולא כיפית. יכול לקחת זמן להתרגל לקפיצה הזאת כי היא די חריגה בנוף הפלטפורמה אבל בסוף משתלטים עליה. זה שמשתלטים עליה לא הופך אותה לכיפית. כנ"ל על AC:S. כן, אפשר להתרגל, אבל המשחק לא רספונסיבי ולא זורם בגלל זה מה שהורס את המערכת קרב. אולי אם בטמן לא היה קיים (ובעצם כל משחק WB) הייתי מדבר אחרת.


חד משמעית כיפית (לי ולמליונים אחרים, לפחות). לא רק שהיא כיפית במהלך המשחק כולו, אלא שאפילו הלכתי וחיפשתי את משימות קרבות הרחוב כדי שאוכל לעשות משימות שלא עושים בהם שום דבר חוץ מלהלחם בגלים של אויבים רבים בזירה. דרך אחת לשפר את המשחק, לדעתי, היא להפוך את שרשרת הקווסטים הזאת לארוכה יותר.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3717
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: Assassin's Creed Origins | הנושא הרשמי

הודעהעל ידי InterAl » 14 יוני 2017, 22:17

הבעיה במערכת הקרב של AC היא אותה בעיה כמו עם כל שאר המכניקות שלו: הכל מאוד קז'ואלי ונעים לעין, אבל נטול כל סקיל, אתגר או עומק. זאת סדרה שמיועדת לבני נוער לדעתי, גם כי הכתיבה די תת רמה.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 182 אורחים