הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 11 יוני 2017, 13:47
אפשר לאהוב ואפשר שלא. ברור. לחשוב שזה תמוה לאהוב, לעומת זאת - זה משונה. הרי ברור שאנשים אוהבים את זה. הם אהבו את זה בכל משחק ברנאאוט וזה לא נמאס אחרי עשרות רבות של פעמים, אז למה שפתאום זה ישתנה?
שניה זה נצח בתגובה כימית. שניה זה כלום בזמן שלוקח לכוכב להפוך לחור שחור. מה הקשר בכלל לאג בפיפ"א? ברור ששם זה משמעותי. למה שזה יהיה משמעותי בסרטון התנגשות סופר מספק וקצרצר בכל מקרה? זה לא שאתה שולט במכונית תוך כדי הסלומו. בדיוק כמו בברנאאוט, המשחק שולט בה בשבילך ואם כמו בברנאאוט זה לא יגרום להתנגשויות שלא באשמת השחקן (לפחות ב95% מהמקרים - זה כן יכל לקרות בברנאאוט 3), זה אחלה לגמרי.
מה זה על מה אני מדבר? כתבתי במפורש איך מדדתי. מהרגע שהמצלמה זזה ועד הרגע שהשליטה חוזרת לשחקן. בברנאאוט זה בערך 3. בNFS הראשונה 4 שניות. מדדתי אחת אחרת של 3 שניות גם כן. יכול להיות שיש גם של 5. לא בדקתי את כולן ולא עשיתי ממוצע.
לא זכור לי שהיו טייקדאונס שאין בהם סלומו. אם היו, זה בטח היה ממש מאכזב אותי.
כך או כך, הטענה שלי לא משתנה יותר מידי. מי שאהב את זה בברנאאוט ונהנה מזה עשרות רבות של פעמים וזה לא נמאס עליו (וברור מאליו שלא חסר אנשים כאלה) יכול להנות מזה גם פה. התמיהה כאילו ברור מאליו שזה יפריע מאוד לא במקום, כאשר יש סדרה סופר אהובה של משחקי מירוץ שעשתה בדיוק את זה.