InterAl כתב:הגזמת. רוב המבקרים סיימו אותו, זה משחק של 30-40 שעות ברוטו בסה״כ, כמו RPG ממוצע. הסיבה לציונים הגבוהים היתה בעיקר הטכנולוגיה והתחושה בעיר שהיתה מאוד ריאליסטית ואימרסיבית.
אגב, גם ב-GTA3 היו משימות פח, הוא התפוצץ בזכות המעבר ל-3D והצגה של עיר ריאליסטית ופתוחה פחות או יותר לראשונה בהיסטוריה. GTA4 הוא סוג של GTA3 על סטרואידים, כך שאפשר להבין את תגובות המבקרים כלפיו. הוא לא הציג ״מהפיכה״ של ממש, אבל מבחינת האמינות והריאליזם של עיר וירטואלית מודרנית, הוא כן הגיע לשיא. וזה גם בדיוק סוג השיא שנתן ל-GTA3 את התהילה שלו.
DrKeo כתב:InterAl כתב:הגזמת. רוב המבקרים סיימו אותו, זה משחק של 30-40 שעות ברוטו בסה״כ, כמו RPG ממוצע. הסיבה לציונים הגבוהים היתה בעיקר הטכנולוגיה והתחושה בעיר שהיתה מאוד ריאליסטית ואימרסיבית.
אגב, גם ב-GTA3 היו משימות פח, הוא התפוצץ בזכות המעבר ל-3D והצגה של עיר ריאליסטית ופתוחה פחות או יותר לראשונה בהיסטוריה. GTA4 הוא סוג של GTA3 על סטרואידים, כך שאפשר להבין את תגובות המבקרים כלפיו. הוא לא הציג ״מהפיכה״ של ממש, אבל מבחינת האמינות והריאליזם של עיר וירטואלית מודרנית, הוא כן הגיע לשיא. וזה גם בדיוק סוג השיא שנתן ל-GTA3 את התהילה שלו.
אני לא חושב שאפשר לשפוט את gta4 דרך אותם משקפיים ששפטנו את gta3. המשחק השלישי היה משהו שאף פעם לא ראינו במשחק וידאו, עיר תלת מימדית אמיתית שאפשר לעשות בה מה שרוצים.
Gta4 לעומת זאת היה המשחק gta התלת מימדי הרביעי ולמרות שאין ספק שהוא היה טרוף גרפי וטכני, בצד של הגיימפליי והתוכן הוא היה צעד ענקי לאחור. בsa היו לנו שלוש ערים עם מדבר שמחבר בינהן, היו כלי טייס מגוונים וקילומטרים להשתגע איתם, היו משימות משוגעות וכמויות תוכן אדירות.
Gta4? פתאום קבלנו עיר קטנה באופן יחסי למפה של sa, פתאום לקחו לנו את הטנקים והמטוסים (ואני זוכר ראיון בזמנו שהם אמרו שהמפה של 4 קטנה מדי בשביל מטוסים ולכן הם שמו רק מסוקים), פתאום לא היו יותר מרחבים אלה רק עיר, פתאום המשימות המוטרפות של לקפוץ מעל לרכבות או לצנוח ממטוסים לגג בניין עם אופנוע או להסיע מכונית על שלט שמכילה חומר נפץ הפכו למשימות אפורות שהסתכמו ברובן בלסוע למוקד, להלחם בו במערכת קרב די מעפנה ולחזור לאוטו. שלא נדבר על הכבדות של המשחק בגלל אופוריה והשליטה הנוראית ברכבים שהייתה צעד גדול לאחור מהמשחקים הקודמים. גם ההשתולליות שיכלת לבצע בקודמים הלכה לאיבוד וממשחק שבו יורים כמה פעמים עם אקדח ברכב והוא מתפוצץ קבלנו משחק שדורש מהשחקן חומרי נפץ או מאה כדורים כדי לפוצץ אוטו אחד מסכן.
אז כן, הוא היה פלא טכני וגם אותי זה סנוור בהתחלה. אבל ככל שמתקדמים בעלילה הראשית וככל שמתחילים להתרגל לפלא הטכני, העיניים נפתחות לזה שמדובר בעצם במשחק שעשה צעד לאחור בהמון תחומים ורוב החידושים הם נטל ולא ברכה. היינו רגילים שהמפה גדלה כל משחק, שכמות התוכן גדלה, שכל פרט ופרט ב-GTA רק משתפר עם כל המשך שמגיע. אפילו הקונספט של לחזור לעיר שהיינו בה הרגיש לי מוזר, הרי GTA תמיד היה עובר ללוקיישן חדש בכל פעם ו-4 משום מה חזר לליברטי סיטי. בקיצור, אני לא חושב שהיה משחק GTA שעשה כל כך הרבה צעדים לאחור, בעצם אני לא זוכר אף צעד לאחור חוץ מאשר GTA4. אני חושב ש-GTA5 היה ההמשך שכולנו רצינו ל-SA. המשחק הרביעי? הוא היה עוף מוזר ומלא בעייות.
פייג׳, אף אחד לא אומר שהוא משחק של 7 או משהו, אבל 98? הגזמנו, הייתי אומר די בקלות שהוא המשחק gta התלת מימדי הכי פחות טוב של זמנו ובהפרש.
InterAl כתב:DrKeo כתב:InterAl כתב:הגזמת. רוב המבקרים סיימו אותו, זה משחק של 30-40 שעות ברוטו בסה״כ, כמו RPG ממוצע. הסיבה לציונים הגבוהים היתה בעיקר הטכנולוגיה והתחושה בעיר שהיתה מאוד ריאליסטית ואימרסיבית.
אגב, גם ב-GTA3 היו משימות פח, הוא התפוצץ בזכות המעבר ל-3D והצגה של עיר ריאליסטית ופתוחה פחות או יותר לראשונה בהיסטוריה. GTA4 הוא סוג של GTA3 על סטרואידים, כך שאפשר להבין את תגובות המבקרים כלפיו. הוא לא הציג ״מהפיכה״ של ממש, אבל מבחינת האמינות והריאליזם של עיר וירטואלית מודרנית, הוא כן הגיע לשיא. וזה גם בדיוק סוג השיא שנתן ל-GTA3 את התהילה שלו.
אני לא חושב שאפשר לשפוט את gta4 דרך אותם משקפיים ששפטנו את gta3. המשחק השלישי היה משהו שאף פעם לא ראינו במשחק וידאו, עיר תלת מימדית אמיתית שאפשר לעשות בה מה שרוצים.
Gta4 לעומת זאת היה המשחק gta התלת מימדי הרביעי ולמרות שאין ספק שהוא היה טרוף גרפי וטכני, בצד של הגיימפליי והתוכן הוא היה צעד ענקי לאחור. בsa היו לנו שלוש ערים עם מדבר שמחבר בינהן, היו כלי טייס מגוונים וקילומטרים להשתגע איתם, היו משימות משוגעות וכמויות תוכן אדירות.
Gta4? פתאום קבלנו עיר קטנה באופן יחסי למפה של sa, פתאום לקחו לנו את הטנקים והמטוסים (ואני זוכר ראיון בזמנו שהם אמרו שהמפה של 4 קטנה מדי בשביל מטוסים ולכן הם שמו רק מסוקים), פתאום לא היו יותר מרחבים אלה רק עיר, פתאום המשימות המוטרפות של לקפוץ מעל לרכבות או לצנוח ממטוסים לגג בניין עם אופנוע או להסיע מכונית על שלט שמכילה חומר נפץ הפכו למשימות אפורות שהסתכמו ברובן בלסוע למוקד, להלחם בו במערכת קרב די מעפנה ולחזור לאוטו. שלא נדבר על הכבדות של המשחק בגלל אופוריה והשליטה הנוראית ברכבים שהייתה צעד גדול לאחור מהמשחקים הקודמים. גם ההשתולליות שיכלת לבצע בקודמים הלכה לאיבוד וממשחק שבו יורים כמה פעמים עם אקדח ברכב והוא מתפוצץ קבלנו משחק שדורש מהשחקן חומרי נפץ או מאה כדורים כדי לפוצץ אוטו אחד מסכן.
אז כן, הוא היה פלא טכני וגם אותי זה סנוור בהתחלה. אבל ככל שמתקדמים בעלילה הראשית וככל שמתחילים להתרגל לפלא הטכני, העיניים נפתחות לזה שמדובר בעצם במשחק שעשה צעד לאחור בהמון תחומים ורוב החידושים הם נטל ולא ברכה. היינו רגילים שהמפה גדלה כל משחק, שכמות התוכן גדלה, שכל פרט ופרט ב-GTA רק משתפר עם כל המשך שמגיע. אפילו הקונספט של לחזור לעיר שהיינו בה הרגיש לי מוזר, הרי GTA תמיד היה עובר ללוקיישן חדש בכל פעם ו-4 משום מה חזר לליברטי סיטי. בקיצור, אני לא חושב שהיה משחק GTA שעשה כל כך הרבה צעדים לאחור, בעצם אני לא זוכר אף צעד לאחור חוץ מאשר GTA4. אני חושב ש-GTA5 היה ההמשך שכולנו רצינו ל-SA. המשחק הרביעי? הוא היה עוף מוזר ומלא בעייות.
פייג׳, אף אחד לא אומר שהוא משחק של 7 או משהו, אבל 98? הגזמנו, הייתי אומר די בקלות שהוא המשחק gta התלת מימדי הכי פחות טוב של זמנו ובהפרש.
הוא יותר מפלא טכני, הוא כלל לא מעט מערכות שגרמו לעולם המשחק להרגיש ריאליסטי ואמין, כמו הטלפון הנייד, האינטרנט קפה, היציאות לבילוי, מערכת ירי + קאבר נורמלית והמון פרטים קטנים שגרמו לעולם להיראות אמין (התנהגויות של NPC ברחובות וכו׳). ב-VC/SA העולם היה מאוד ארקיידי ומבודח, וכנ״ל גם ב-5. כלומר 4 ו-3 הם היחידים שניסו להציג עולם ריאליסטי ואמין, וכן, מה לעשות, משימות מטורפות כמו להתפרע עם טנק בחוצות העיר או לטוס במדבר עם ג׳טפאק ועוזי לצלילי מוזיקת ראפ פשוט לא מתאימות למשחק כזה. זה משחק עם טון אחר ואווירה אחרת ולכן אי אפשר לצפות לאותו סוג משימות ממנו. ואגב, כן היו כמה משימות יצירתיות ב-4, כמו שוד הבנק שפייג׳ הזכיר, ראיון העבודה, הדייטינג, המשימה האחרונה על פסל החירות ועוד לא מעט.
ויחד עם זאת ברור שלא הגיע לו 98. אבל גם ברור שהוא ממש לא משחק מחורבן, הוא היה משחק מצוין לזמנו, כמו כל כותר בסדרה.
bling כתב:אה הבנתי אותך לאסקין. בסדר אני לא מאמין שאצטרך גריינד במשחק של רוקסטאר, בדר"כ יש מספיק כסף.
אגב לאלו שמשחקים את המשחק על הפרו, יש אכן בעיה עם ה IQ בגלל באג שקשור ל HDR שמטשטש את התמונה. הם עובדים על תיקון לבעיה אם יש לכם סבלנות, המשחק צריך להראות הרבה יותר טוב על הפרו ממה שנראה, הפער מה X יצא קצת מוגזם במיוחד הפעם.
בקיצור שיקול שלכם אם לחכות, באסה שיצא ככה עם הבאג הזה.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 42 אורחים