משחקי 2018

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

Laskin
Elder
הודעות: 21849
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2018

הודעהעל ידי Laskin » 18 אוקטובר 2017, 13:38

יהיה, או שלא יהיה כי סגרו את הסטודיו. או שיהיה משחק קלפים או משהו... אני כבר לא בונה על משחק SW טוב שיגיע מEA.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3724
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: משחקי 2018

הודעהעל ידי InterAl » 18 אוקטובר 2017, 13:46

מה אתם רוצים מ-EA? הם לקחו סיכון גדול והשקיעו עשרות מיליונים ב-DS, השקעה שדי ירדה לטמיון. הסדרה נחשבת לכישלון מסחרי למרות שהמשחקים היו מאוד איכותיים (אולי חוץ מהשלישי) שזכו לשבחי המבקרים והשחקנים. השוק הוא זה שכיוון את החברה לייצר ״זבל״ ולא איכות.

Laskin
Elder
הודעות: 21849
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: משחקי 2018

הודעהעל ידי Laskin » 18 אוקטובר 2017, 14:28

כן, אבל כולנו יודעים שמשחק סטאר וורס הרי ימכור כמו לחמניות, לא משנה כל כך מה האיכות שלו :D מספיק שיהיה "סבבה" וימכור מעולה.
לעזאזל, אפילו THE FORCE UNLEASHED מכר לפי ויקיפדיה איזה 7 מליון עותקים נכון ל-2010, עם ממוצע של 70-60, תלוי בפלטפורמה.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3724
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: משחקי 2018

הודעהעל ידי InterAl » 18 אוקטובר 2017, 15:04

כן, אבל לומר ש-EA סגרו אותם כי הם מעדיפים לא לקחת סיכונים, זה בולשיט. זאת חברה שלוקחת לא מעט סיכונים וייצרה לא מעט IP חדשים. כנראה שהם פשוט לא היו מרוצים מהפרויקט והחליטו לסגור את הבסטה.

Stick
Veteran
הודעות: 4761
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: משחקי 2018

הודעהעל ידי Stick » 18 אוקטובר 2017, 15:25

אתם חושבים שיש קשר לאיימי הנינג?
שני פרוייקטים בפרופיל מאוד גבוה שלה מתכננים מסלול מחדש עמוק בתוך העבודה עליהם, וברצף. יכול להיות שזה צירוף מקרים (כמובן שאין לי מושג מה באמת קורה שם) אבל זה גם יכול להעיד על משהו לא מאוד טוב שעובר עליה ברמה המקצועית.
אגב, מה איתה ועם הפרויט? היא נשארת או גם כן עוזבת?

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2018

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 18 אוקטובר 2017, 15:46

Stick כתב:אתם חושבים שיש קשר לאיימי הנינג?
שני פרוייקטים בפרופיל מאוד גבוה שלה מתכננים מסלול מחדש עמוק בתוך העבודה עליהם, וברצף. יכול להיות שזה צירוף מקרים (כמובן שאין לי מושג מה באמת קורה שם) אבל זה גם יכול להעיד על משהו לא מאוד טוב שעובר עליה ברמה המקצועית.
אגב, מה איתה ועם הפרויט? היא נשארת או גם כן עוזבת?


לא ידוע. זה באמת מעניין.
לפי ההודעה של EA זה לא שהמשחק לא פותח כמו שצריך. זה שהמשחק היה משחק מפוקס SP והם תקועים באיזו תפיסה שאין ביקוש מספק למשחקים כאלה וכל משחק חייב להיות כזה שחוזרים אליו במשך חודשים שוב ושוב ובעולם פתוח.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38431
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2018

הודעהעל ידי DrKeo » 18 אוקטובר 2017, 18:34

כן, פרוייקט SW ימכור מליונים לא משנה מה הוא, אבל נשמע שEA אמרו לעצמם שאם כבר מוכרים 7 מליון יחידות מהמשחק אז לפחות שהם יעשו מליונים על מליונים מהוצאות צד של השחקנים במקום משחק סינגל ש"רק" יכניס להם 60$ חד פעמית. כל המעבר הזה למשחקי אונליין רפטטיבים ממש מבאס אותי, איפה רוג סקוודרון או ג'די נייט? ממש באסה.

EA ממש אנסו את ויסרל. DS1-2 מכרו לא רע בכלל, הם נחשבו להפתעה. EA כפו עליהם לעשות את DS3 יותר אקשני ועם אלמנט מולטיפלייירי (כלומר CO OP) ויצאה קטסטרופה. אז הם תקעו אותם על BF במטרה לעשות את הפרנצ'ייז שנתי. עכשיו עוד פעם הם התערבו לויסראל בעבודה. זה ממש חבל.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3724
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: משחקי 2018

הודעהעל ידי InterAl » 18 אוקטובר 2017, 18:48

DS1 היה הצלחה מתונה (מיליון עותקים סה״כ בשנה ראשונה), אבל DS2 היה כישלון יחסי לפי החדשה הזאת שיצאה היום:

https://www.vg247.com/2017/10/18/dead-s ... nt-enough/

DS2 מכר מתחת לציפיות והיה משחק מעולה, הרבה יותר מהראשון. הבעיה פה זה לא EA. הם שפכו המון כסף על הסדרה ויצרו משחקים איכותיים, הבעיה היא שאין שוק גדול מספיק למשחקים האלה.

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2018

הודעהעל ידי Kazz » 18 אוקטובר 2017, 21:23

מצאת את הדור הכי לא מתאים לטעון ש EA לוקחת סיכונים. הם אולי הכי שמרניים שהם אי פעם היו. קיבלו את הזכויות של SW ועכשיו כל משחק שלהם הוא כזה ויימכור מלא מעצם השם. השענות גדלה על משחקי הספורט. IP חדשים מגיעים מהלייבל האינדי שלהם שהוא בהגדרה מצמצמם סיכונים כי זה שיתופי פעולה עם מפתחות חיצוניות עם מינימום סיכון ומקסימום רווח.

חוץ מזה, אחרי הדיון עם קליימן, לא משנה מה EA תעשה זה לא ייחשב כלקחת סיכון כי הם יושבים על בנק תודות משחקי הספורט השנתיים והמיקרו תשלומים שם.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38431
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2018

הודעהעל ידי DrKeo » 18 אוקטובר 2017, 21:50

InterAl כתב:DS1 היה הצלחה מתונה (מיליון עותקים סה״כ בשנה ראשונה), אבל DS2 היה כישלון יחסי לפי החדשה הזאת שיצאה היום:

https://www.vg247.com/2017/10/18/dead-s ... nt-enough/

DS2 מכר מתחת לציפיות והיה משחק מעולה, הרבה יותר מהראשון. הבעיה פה זה לא EA. הם שפכו המון כסף על הסדרה ויצרו משחקים איכותיים, הבעיה היא שאין שוק גדול מספיק למשחקים האלה.

כרגע הבאת כתבה שאמרה שDS2 מכר 4 מליון עותקים, זה רמות הצלחה של RE או אנצ'רטד. אם EA רוצים לקרא לזה אכזבה אז שיקראו לזה אכזבה אבל 4 מליון עותקים ומשחק מעולה עד שEA התערבו בוויסראל. כמה עותקים הם רצו שהמשחק ימכור? המלך של הז'אנר RE היה מוכר באותו BALLPARK, הם ציפו למכור 10 מליון עותקים כמו היילו 3? ממש אשמת ויסראל שEA חיו בסרט שהפרנצ'ייז הזה יהיה אחד הכי מצליחים בהסטוריה של משחקי הוידאו.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3724
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: משחקי 2018

הודעהעל ידי InterAl » 18 אוקטובר 2017, 22:07

Kazz כתב:מצאת את הדור הכי לא מתאים לטעון ש EA לוקחת סיכונים. הם אולי הכי שמרניים שהם אי פעם היו. קיבלו את הזכויות של SW ועכשיו כל משחק שלהם הוא כזה ויימכור מלא מעצם השם. השענות גדלה על משחקי הספורט. IP חדשים מגיעים מהלייבל האינדי שלהם שהוא בהגדרה מצמצמם סיכונים כי זה שיתופי פעולה עם מפתחות חיצוניות עם מינימום סיכון ומקסימום רווח.

חוץ מזה, אחרי הדיון עם קליימן, לא משנה מה EA תעשה זה לא ייחשב כלקחת סיכון כי הם יושבים על בנק תודות משחקי הספורט השנתיים והמיקרו תשלומים שם.


גם בדור הזה יש לך IP חדשים וגדולים כמו anthem או titanfall. אין ספק שמשמעותית פחות מהדור הקודם, וזה גם הגיוני, כי דור קודם הם יצרו IP חדשים ואיכותיים עם תקציבים גדולים שאכזבו במכירות. כמה דוגמאות: dead space, mirror's edge, kingdoms of amalur, bulletstorm, brutal legend - כולם משחקים עם ביקורות טובות שבסופו של דבר אכזבו במכירות. אז כן, הם השקיעו הון ב-IP חדשים שהובילו למשחקים איכותיים, אבל השוק הקיא אותם. EA היא לא האשמה בסיפור.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3724
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: משחקי 2018

הודעהעל ידי InterAl » 18 אוקטובר 2017, 22:11

DrKeo כתב:
InterAl כתב:DS1 היה הצלחה מתונה (מיליון עותקים סה״כ בשנה ראשונה), אבל DS2 היה כישלון יחסי לפי החדשה הזאת שיצאה היום:

https://www.vg247.com/2017/10/18/dead-s ... nt-enough/

DS2 מכר מתחת לציפיות והיה משחק מעולה, הרבה יותר מהראשון. הבעיה פה זה לא EA. הם שפכו המון כסף על הסדרה ויצרו משחקים איכותיים, הבעיה היא שאין שוק גדול מספיק למשחקים האלה.

כרגע הבאת כתבה שאמרה שDS2 מכר 4 מליון עותקים, זה רמות הצלחה של RE או אנצ'רטד. אם EA רוצים לקרא לזה אכזבה אז שיקראו לזה אכזבה אבל 4 מליון עותקים ומשחק מעולה עד שEA התערבו בוויסראל. כמה עותקים הם רצו שהמשחק ימכור? המלך של הז'אנר RE היה מוכר באותו BALLPARK, הם ציפו למכור 10 מליון עותקים כמו היילו 3? ממש אשמת ויסראל שEA חיו בסרט שהפרנצ'ייז הזה יהיה אחד הכי מצליחים בהסטוריה של משחקי הוידאו.

לא, כי אנצ׳רטד מכר מיליונים ב-60$ ו-dead space מכר מיליונים ברבע דולר ב-humble bundle. אתה אמור לדעת שמה שמשנה זה הפדיון ולא כמות העותקים שמכרת.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38431
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2018

הודעהעל ידי DrKeo » 18 אוקטובר 2017, 22:47

DS בדיגיטלי בPC עשה להם 42$ לכל עותק ואנצ'רטד עושה לסוני רק 25$. חוץ מזה אני מוכן להתערב שרוב העותקים של המשחק נמכרו על ה360 והפס3.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: משחקי 2018

הודעהעל ידי Kazz » 18 אוקטובר 2017, 23:15

InterAl כתב:
גם בדור הזה יש לך IP חדשים וגדולים כמו anthem או titanfall. אין ספק שמשמעותית פחות מהדור הקודם, וזה גם הגיוני, כי דור קודם הם יצרו IP חדשים ואיכותיים עם תקציבים גדולים שאכזבו במכירות. כמה דוגמאות: dead space, mirror's edge, kingdoms of amalur, bulletstorm, brutal legend - כולם משחקים עם ביקורות טובות שבסופו של דבר אכזבו במכירות. אז כן, הם השקיעו הון ב-IP חדשים שהובילו למשחקים איכותיים, אבל השוק הקיא אותם. EA היא לא האשמה בסיפור.


גם טיטאנפול הוא דרך שותפות עם חברה עצמאית (ואת הסיכון של המשחק הראשון הם חלקו עם מיקרוסופט). קיומו של דד ספייס 3 מראה שהשוק לא ממש הקיא את המשחק השני.
הנקודה היא ש EA, והמפיצות הגדולות האחרות, צריכות להפסיק לעשות מכל כותר להיט מיינסטרים של 10 מליון עותקים כדי להצדיק את קיומו. אפשר לפתח משחקים לקהלים ספציפיים עם מטרת מכירות ותקציב שפויים. משחקים שיכינסו סכום כסף וייצרו פרנצ'ייזים. חוץ מזה, עם כל טכניקות המוניטיזציה הגואות אני לא יודע עד כמה רלוונטי יהיה להמשיך לדבר רק על הרווחים מהתשלום הראשוני על המשחק.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3724
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: משחקי 2018

הודעהעל ידי InterAl » 19 אוקטובר 2017, 00:27

DrKeo כתב:DS בדיגיטלי בPC עשה להם 42$ לכל עותק ואנצ'רטד עושה לסוני רק 25$. חוץ מזה אני מוכן להתערב שרוב העותקים של המשחק נמכרו על ה360 והפס3.

יש לך מקור? ובכל מקרה, זה לא משנה יותר מדי. הם השקיעו 60 מיליון במשחק, זה תקציב מפלצתי לכותר מהסוג הזה, בטח לשנה שבה הוא יצא. בהנחה שרוב הכסף לא הלך לשיווק, הם שפכו על ויסראל כסף בכמויות, ובשורה התחתונה הם לא סיפקו את הסחורה. אז כל הכבוד לחופש היצירתי, אבל במבחן התוצאה כנראה שזה לא מספיק.

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3724
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: משחקי 2018

הודעהעל ידי InterAl » 19 אוקטובר 2017, 00:35

Kazz כתב:
InterAl כתב:
גם בדור הזה יש לך IP חדשים וגדולים כמו anthem או titanfall. אין ספק שמשמעותית פחות מהדור הקודם, וזה גם הגיוני, כי דור קודם הם יצרו IP חדשים ואיכותיים עם תקציבים גדולים שאכזבו במכירות. כמה דוגמאות: dead space, mirror's edge, kingdoms of amalur, bulletstorm, brutal legend - כולם משחקים עם ביקורות טובות שבסופו של דבר אכזבו במכירות. אז כן, הם השקיעו הון ב-IP חדשים שהובילו למשחקים איכותיים, אבל השוק הקיא אותם. EA היא לא האשמה בסיפור.


גם טיטאנפול הוא דרך שותפות עם חברה עצמאית (ואת הסיכון של המשחק הראשון הם חלקו עם מיקרוסופט). קיומו של דד ספייס 3 מראה שהשוק לא ממש הקיא את המשחק השני.
הנקודה היא ש EA, והמפיצות הגדולות האחרות, צריכות להפסיק לעשות מכל כותר להיט מיינסטרים של 10 מליון עותקים כדי להצדיק את קיומו. אפשר לפתח משחקים לקהלים ספציפיים עם מטרת מכירות ותקציב שפויים. משחקים שיכינסו סכום כסף וייצרו פרנצ'ייזים. חוץ מזה, עם כל טכניקות המוניטיזציה הגואות אני לא יודע עד כמה רלוונטי יהיה להמשיך לדבר רק על הרווחים מהתשלום הראשוני על המשחק.

מה לעשות, כדי לעשות רווח סביר מתקציב של עשרות מיליונים אתה צריך למכור מיליונים רבים של עותקים. זאת המציאות בשוק משחקי ה-AAA. האלטרנטיבה היא להתפשר על תקציב נמוך יותר (ומשחקים קטנים יותר) שגם את זה הם עושים.

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4742
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: משחקי 2018

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 19 אוקטובר 2017, 01:01

כל עניין הGaaS יוצר לדעתי בעיה רצינית יותר עבור כל החברות: השוק פשוט יגיע למצב של over saturation- היום רוב האנשים בוחרים משחק אחד מהרשימה של destiny,the division,warfarme ועוד מן הסתם מלא שמות אחרים,ופשוט מקדישים לו את רוב הזמן שלהם כי תכלס המשחקים האלו הם shitfest אינסופי של גרינדינג. משחקי הסינגל אמורים למלות את החלל הזה שנותר בזמן שכן נמאס לגיימר כזה לשחק בדסטיני/anthem/the division שלו ולשחק במשהו עם התחלה,אמצע וסוף ואחרי זה לחזור למשחק שלו. אני פשוט לא מבין את ההיגיון שמאחורי המעבר של פרוייקטים למודל GaaS כי הרי מן הסתם עלויות הפיתוח גבוהות יותר ממשחק סינגל עם איזשהו אלמנט מולטיפלייר ואם המשחק נכשל המכה הכלכלית תהיה הרבה יותר כואבת מאשר משחק סינגל שנכשל. לא ברור.

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2018

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 19 אוקטובר 2017, 13:10

סתם כי מתקשר קצת לדיבורים שהיו פה על DEAD SPACE - נראה שRE7 הגיע למטרת המכירות שלו של 4 מיליון יחידות וקאפקום מרוצים.

אפשר להחליט להתאים את התקציב של פרויקטים מהסוג זה והשאפתנות שלהם למכירות ולא לנסות לנפח את המכירות לרמה של תקציב שיווק שמכפיל את עלות הפיתוח. כך אפשר גם להמשיך לפתח משחקים מבוססי קמפיין לשחקן יחיד. אפשר אפילו לשלב את זה עם מודל של שירות ארוך טווח בצורת קמפיין DLC מוצלח של עוד תוכן לשחקן יחיד.

כנראה יש ביקוש למשחקים מהסוג הזה.

אגב, משחק מלחמת הכוכבים בסגנון של משחקי האימה המודרניים יכול להיות מושלם. במקום מפלצת שרודפת אותך (כמו החייזר בALIEN ISOLATION, למשל), זה יכול להיות איזה סית' פסיכי.

עוד ז'אנר שיתאים בול למלחמת הכוכבים זה משחקי הWarriors. להיות ג'דיי או סית' ופשוט לעבור דרך צבא עצום של רובוטים/שיבוטים/חיילים יכול להיות סופר כיף.
יש כל כך הרבה דברים מגניבים שאפשר לעשות עם המותג הזה. אני מקווה שנתחיל לראות אותם.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38431
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2018

הודעהעל ידי DrKeo » 19 אוקטובר 2017, 13:19

InterAl כתב:
DrKeo כתב:DS בדיגיטלי בPC עשה להם 42$ לכל עותק ואנצ'רטד עושה לסוני רק 25$. חוץ מזה אני מוכן להתערב שרוב העותקים של המשחק נמכרו על ה360 והפס3.

יש לך מקור? ובכל מקרה, זה לא משנה יותר מדי. הם השקיעו 60 מיליון במשחק, זה תקציב מפלצתי לכותר מהסוג הזה, בטח לשנה שבה הוא יצא. בהנחה שרוב הכסף לא הלך לשיווק, הם שפכו על ויסראל כסף בכמויות, ובשורה התחתונה הם לא סיפקו את הסחורה. אז כל הכבוד לחופש היצירתי, אבל במבחן התוצאה כנראה שזה לא מספיק.

ויסרל ספקו את הסחורה, הם יצרו משחק נהדר שמי ששחק בו ממש אהב אותו ועולה על הראשון בכל קטגוריה. מי שלא ספק את הסחורה זו מחלקת השיווק של EA.

שחר, ROGUE SQUADRON 4 בפיתוח של קריטריון.
#micdrop
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5395
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: משחקי 2018

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 19 אוקטובר 2017, 13:23

אבל אין יותר קרייטיריון... זה לא גוסט גיימס?
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
Nucleus_Dawn
Sage
הודעות: 9539
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:32

Re: משחקי 2018

הודעהעל ידי Nucleus_Dawn » 19 אוקטובר 2017, 13:27

swiss-the-engine כתב:אבל אין יותר קרייטיריון... זה לא גוסט גיימס?


בטח שיש. הם עבדו על כל הרכבים בBF2 (מה שאומר שיש להם כבר ניסיון אם הם יפתחו את רוג סקוואדרון כמו שנדב רוצה).
גוסט זה אולפן אחר של EA שעובד על משחקי NFS.
תמונה

סמל אישי של המשתמש
swiss-the-engine
Sage
הודעות: 5395
הצטרף: 13 אפריל 2013, 22:36

Re: משחקי 2018

הודעהעל ידי swiss-the-engine » 19 אוקטובר 2017, 13:33

וואלה צודק.. אז בעצם הם לא הוציאו משחק לדור הזה בכלל.
"Democracy is two wolves and a lamb voting on what to have for lunch. Liberty is a well-armed lamb contesting the vote!"
Benjamin Franklin

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38431
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2018

הודעהעל ידי DrKeo » 19 אוקטובר 2017, 14:15

swiss-the-engine כתב:וואלה צודק.. אז בעצם הם לא הוציאו משחק לדור הזה בכלל.

היה להם את ההכרזה הזאת ב-E3 המוזר של EA לפני כמה שנים, אותו EA שהכריזו על ME:A. זוכר את המשחק? ההוא עם ה"עולם פתוח אינסוף סוגי רכבים", סוג של החזון האמיתי של מוטורסטורם. אם אני זוכר נכון EA בטלה את פרוייקט לפני שנה או שנתיים, הוא נשמע באמת שאפתני מדי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
InterAl
Veteran
הודעות: 3724
הצטרף: 15 אפריל 2013, 00:29

Re: משחקי 2018

הודעהעל ידי InterAl » 19 אוקטובר 2017, 14:56

DrKeo כתב:
InterAl כתב:
DrKeo כתב:DS בדיגיטלי בPC עשה להם 42$ לכל עותק ואנצ'רטד עושה לסוני רק 25$. חוץ מזה אני מוכן להתערב שרוב העותקים של המשחק נמכרו על ה360 והפס3.

יש לך מקור? ובכל מקרה, זה לא משנה יותר מדי. הם השקיעו 60 מיליון במשחק, זה תקציב מפלצתי לכותר מהסוג הזה, בטח לשנה שבה הוא יצא. בהנחה שרוב הכסף לא הלך לשיווק, הם שפכו על ויסראל כסף בכמויות, ובשורה התחתונה הם לא סיפקו את הסחורה. אז כל הכבוד לחופש היצירתי, אבל במבחן התוצאה כנראה שזה לא מספיק.

ויסרל ספקו את הסחורה, הם יצרו משחק נהדר שמי ששחק בו ממש אהב אותו ועולה על הראשון בכל קטגוריה. מי שלא ספק את הסחורה זו מחלקת השיווק של EA.

לא, משחקים מהסוג הזה פשוט לא מוכרים טוב. גם alien isolation ו-soma למשל אכזבו במכירות.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38431
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: משחקי 2018

הודעהעל ידי DrKeo » 19 אוקטובר 2017, 15:47

אז למה EA השקיעה 60 מליון בהם? עסקים זה EA, פיתוח זה ויסרל. לא צריך להיות גאון כדי להבין שאם משחק RE עושה בסביבות 5 מליון יחידות, כנראה שזה החסם העליון שלהם, EA עשו החלטה טפשית כשהם זרקו סכום שבו 4 מליון יחידות הן אכזבה.

כלומר, 4 מליון יחידות זה משחק שלא מוכר טוב, לאיפה הגענו?
We're just normal men. We're just innocent men


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 24 אורחים