Stick כתב:אתם חושבים שיש קשר לאיימי הנינג?
שני פרוייקטים בפרופיל מאוד גבוה שלה מתכננים מסלול מחדש עמוק בתוך העבודה עליהם, וברצף. יכול להיות שזה צירוף מקרים (כמובן שאין לי מושג מה באמת קורה שם) אבל זה גם יכול להעיד על משהו לא מאוד טוב שעובר עליה ברמה המקצועית.
אגב, מה איתה ועם הפרויט? היא נשארת או גם כן עוזבת?
InterAl כתב:DS1 היה הצלחה מתונה (מיליון עותקים סה״כ בשנה ראשונה), אבל DS2 היה כישלון יחסי לפי החדשה הזאת שיצאה היום:
https://www.vg247.com/2017/10/18/dead-s ... nt-enough/
DS2 מכר מתחת לציפיות והיה משחק מעולה, הרבה יותר מהראשון. הבעיה פה זה לא EA. הם שפכו המון כסף על הסדרה ויצרו משחקים איכותיים, הבעיה היא שאין שוק גדול מספיק למשחקים האלה.
Kazz כתב:מצאת את הדור הכי לא מתאים לטעון ש EA לוקחת סיכונים. הם אולי הכי שמרניים שהם אי פעם היו. קיבלו את הזכויות של SW ועכשיו כל משחק שלהם הוא כזה ויימכור מלא מעצם השם. השענות גדלה על משחקי הספורט. IP חדשים מגיעים מהלייבל האינדי שלהם שהוא בהגדרה מצמצמם סיכונים כי זה שיתופי פעולה עם מפתחות חיצוניות עם מינימום סיכון ומקסימום רווח.
חוץ מזה, אחרי הדיון עם קליימן, לא משנה מה EA תעשה זה לא ייחשב כלקחת סיכון כי הם יושבים על בנק תודות משחקי הספורט השנתיים והמיקרו תשלומים שם.
DrKeo כתב:InterAl כתב:DS1 היה הצלחה מתונה (מיליון עותקים סה״כ בשנה ראשונה), אבל DS2 היה כישלון יחסי לפי החדשה הזאת שיצאה היום:
https://www.vg247.com/2017/10/18/dead-s ... nt-enough/
DS2 מכר מתחת לציפיות והיה משחק מעולה, הרבה יותר מהראשון. הבעיה פה זה לא EA. הם שפכו המון כסף על הסדרה ויצרו משחקים איכותיים, הבעיה היא שאין שוק גדול מספיק למשחקים האלה.
כרגע הבאת כתבה שאמרה שDS2 מכר 4 מליון עותקים, זה רמות הצלחה של RE או אנצ'רטד. אם EA רוצים לקרא לזה אכזבה אז שיקראו לזה אכזבה אבל 4 מליון עותקים ומשחק מעולה עד שEA התערבו בוויסראל. כמה עותקים הם רצו שהמשחק ימכור? המלך של הז'אנר RE היה מוכר באותו BALLPARK, הם ציפו למכור 10 מליון עותקים כמו היילו 3? ממש אשמת ויסראל שEA חיו בסרט שהפרנצ'ייז הזה יהיה אחד הכי מצליחים בהסטוריה של משחקי הוידאו.
InterAl כתב:
גם בדור הזה יש לך IP חדשים וגדולים כמו anthem או titanfall. אין ספק שמשמעותית פחות מהדור הקודם, וזה גם הגיוני, כי דור קודם הם יצרו IP חדשים ואיכותיים עם תקציבים גדולים שאכזבו במכירות. כמה דוגמאות: dead space, mirror's edge, kingdoms of amalur, bulletstorm, brutal legend - כולם משחקים עם ביקורות טובות שבסופו של דבר אכזבו במכירות. אז כן, הם השקיעו הון ב-IP חדשים שהובילו למשחקים איכותיים, אבל השוק הקיא אותם. EA היא לא האשמה בסיפור.
DrKeo כתב:DS בדיגיטלי בPC עשה להם 42$ לכל עותק ואנצ'רטד עושה לסוני רק 25$. חוץ מזה אני מוכן להתערב שרוב העותקים של המשחק נמכרו על ה360 והפס3.
Kazz כתב:InterAl כתב:
גם בדור הזה יש לך IP חדשים וגדולים כמו anthem או titanfall. אין ספק שמשמעותית פחות מהדור הקודם, וזה גם הגיוני, כי דור קודם הם יצרו IP חדשים ואיכותיים עם תקציבים גדולים שאכזבו במכירות. כמה דוגמאות: dead space, mirror's edge, kingdoms of amalur, bulletstorm, brutal legend - כולם משחקים עם ביקורות טובות שבסופו של דבר אכזבו במכירות. אז כן, הם השקיעו הון ב-IP חדשים שהובילו למשחקים איכותיים, אבל השוק הקיא אותם. EA היא לא האשמה בסיפור.
גם טיטאנפול הוא דרך שותפות עם חברה עצמאית (ואת הסיכון של המשחק הראשון הם חלקו עם מיקרוסופט). קיומו של דד ספייס 3 מראה שהשוק לא ממש הקיא את המשחק השני.
הנקודה היא ש EA, והמפיצות הגדולות האחרות, צריכות להפסיק לעשות מכל כותר להיט מיינסטרים של 10 מליון עותקים כדי להצדיק את קיומו. אפשר לפתח משחקים לקהלים ספציפיים עם מטרת מכירות ותקציב שפויים. משחקים שיכינסו סכום כסף וייצרו פרנצ'ייזים. חוץ מזה, עם כל טכניקות המוניטיזציה הגואות אני לא יודע עד כמה רלוונטי יהיה להמשיך לדבר רק על הרווחים מהתשלום הראשוני על המשחק.
InterAl כתב:DrKeo כתב:DS בדיגיטלי בPC עשה להם 42$ לכל עותק ואנצ'רטד עושה לסוני רק 25$. חוץ מזה אני מוכן להתערב שרוב העותקים של המשחק נמכרו על ה360 והפס3.
יש לך מקור? ובכל מקרה, זה לא משנה יותר מדי. הם השקיעו 60 מיליון במשחק, זה תקציב מפלצתי לכותר מהסוג הזה, בטח לשנה שבה הוא יצא. בהנחה שרוב הכסף לא הלך לשיווק, הם שפכו על ויסראל כסף בכמויות, ובשורה התחתונה הם לא סיפקו את הסחורה. אז כל הכבוד לחופש היצירתי, אבל במבחן התוצאה כנראה שזה לא מספיק.
swiss-the-engine כתב:אבל אין יותר קרייטיריון... זה לא גוסט גיימס?
swiss-the-engine כתב:וואלה צודק.. אז בעצם הם לא הוציאו משחק לדור הזה בכלל.
DrKeo כתב:InterAl כתב:DrKeo כתב:DS בדיגיטלי בPC עשה להם 42$ לכל עותק ואנצ'רטד עושה לסוני רק 25$. חוץ מזה אני מוכן להתערב שרוב העותקים של המשחק נמכרו על ה360 והפס3.
יש לך מקור? ובכל מקרה, זה לא משנה יותר מדי. הם השקיעו 60 מיליון במשחק, זה תקציב מפלצתי לכותר מהסוג הזה, בטח לשנה שבה הוא יצא. בהנחה שרוב הכסף לא הלך לשיווק, הם שפכו על ויסראל כסף בכמויות, ובשורה התחתונה הם לא סיפקו את הסחורה. אז כל הכבוד לחופש היצירתי, אבל במבחן התוצאה כנראה שזה לא מספיק.
ויסרל ספקו את הסחורה, הם יצרו משחק נהדר שמי ששחק בו ממש אהב אותו ועולה על הראשון בכל קטגוריה. מי שלא ספק את הסחורה זו מחלקת השיווק של EA.
משתמשים הגולשים בפורום זה: אין משתמשים רשומים ו־ 24 אורחים