נושא ה-pc הרשמי

מחשב, קונסולות וכל מה שאפשר לשחק בו

המנהלים: bozeman, erezronen

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 31 אוגוסט 2019, 23:59

Kazz כתב:סוני ושאנמו 3 זה סתם היה לתת PR וזרקור. לא יודע בכלל מה התמיכה של סוני בעניין אם קיימת. עשו ג'סטה למכר ותיק. אם כבר, המדרון החלקלק עם שאנמו 3 הוא עם קניית הבלעדיות של אפיק שגרם להפרת ההבטחה לממנים לעותק סטים בשיגור.

סוני ממנה חלק משאנמו, את השיווק וההפצה, כשהקיקסטארטר את העלויות פיתוח עצמן.
Kazz כתב:ועכשיו הקטע עם HW3 הוא עוד ירידה במדרון. אז כמו שאמרתי בעבר, תסמכו על תעשיית משחקי הוידאו שדאגת 'המדרון החלקלק' תישאר לגיטמית, מוכחת ומסוכנת.

בו הו, אז אל תשקיע בפרוייקט. זה FIG, לא קיקסטארטר, מערכות שונות לגמרי.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 01 ספטמבר 2019, 01:16

Flight simulator:
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
תמונה
We're just normal men. We're just innocent men

Baba Yaga
Warrior
הודעות: 828
הצטרף: 09 ינואר 2016, 17:14

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Baba Yaga » 01 ספטמבר 2019, 20:44

^
נראה כמו משחק מושלם לנסות על vr...
תמונה

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 01 ספטמבר 2019, 22:45

DrKeo כתב:
בו הו, אז אל תשקיע בפרוייקט. זה FIG, לא קיקסטארטר, מערכות שונות לגמרי.


העיקר שאתה מסכים שמדובר בעוד עיוות פרי תעשיית משחקי הוידאו. ולכן בפעם הבאה שמישהו מזהיר או מבקר מגמה מסויימת בתעשייה, נא לא למהר לפטור את זה כ'מדרון חלקלק' - סוג טיעון שבכללי הוא מטרה ללעג. בתעשיית משחקי הוידאו, המדרון תלול וחלקלק מכל מקום אחר, ודוגמאות לא חסר.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 01 ספטמבר 2019, 23:26

Kazz כתב:
DrKeo כתב:
בו הו, אז אל תשקיע בפרוייקט. זה FIG, לא קיקסטארטר, מערכות שונות לגמרי.


העיקר שאתה מסכים שמדובר בעוד עיוות פרי תעשיית משחקי הוידאו. ולכן בפעם הבאה שמישהו מזהיר או מבקר מגמה מסויימת בתעשייה, נא לא למהר לפטור את זה כ'מדרון חלקלק' - סוג טיעון שבכללי הוא מטרה ללעג. בתעשיית משחקי הוידאו, המדרון תלול וחלקלק מכל מקום אחר, ודוגמאות לא חסר.

מה מדרון חלקלק? שאנמו פי 100 יותר גרוע מזה. אין פה שום מדרון חלקלק, הם אומרים לך במפורש ש:
1) אם אתה קונה מניה (500$) אתה מקבל נתח מהרווחים של המשחק.
2) אם אתה קונה את המשחק, הוא זול ב-10$ מלקנות אותו ביום השיגור.
3) הם אומרים שהמשחק ממומן והוא יקרה כך או כך, כלומר לקנות או לא לקנות בפיג זאת בחירה שלך והיא לא תשפיע על פיתוח המשחק.
4) אם תקנה דרך פיג, תוכל להשפיע על הפיתוח של המשחק ובחלק מה-TEIRS אפילו להיות בדיסקורד של המפתחים.

כל המידע פרוש לפניך, אתה יכול לעשות את ההחלטה המושכלת. אם לדעתך זה חוזה דפוק, אל תחתום עליו אבל הם פתוחים וכנים, בדיוק כמו שזה צריך להיות. שאנמו 3? הם אמרו לך שאם לא תתן כסף המשחק לא יפותח, מעריץ של שאנמו לא יכל שלא לשים כסף על שאנמו 3 אחרת לא היה שאנמו 3. מעריץ HOMEWOLRD? אני אולי המעריץ HOMEWORLD הכי גדול פה בפורום ולא שמתי כסף, אני לא רואה סיבה.

כנות, פתיחות ופרישה של הכל על השולחן. הפיג הזה הוא מצויין, אף אחד לא החליק באף מדרון חלקלק והלוואי וכל גיוס המונים בגיימינג היה כזה פתוח.
We're just normal men. We're just innocent men

Kazz
Veteran
הודעות: 4550
הצטרף: 17 אפריל 2013, 12:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Kazz » 02 ספטמבר 2019, 19:56

זה מדרון חלקלק כי זה קמפיין מימון קהל שלא צריך מימון קהל -מה קשה להבין? עוד עיוות של מפיצה לרעיון מסויים. פרי-אורדר 3 שנים לפני שיגור.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 02 ספטמבר 2019, 20:49

Kazz כתב:זה מדרון חלקלק כי זה קמפיין מימון קהל שלא צריך מימון קהל -מה קשה להבין? עוד עיוות של מפיצה לרעיון מסויים. פרי-אורדר 3 שנים לפני שיגור.

קאז, הכל פתוח וחשוף לפניך. זה המימון המושלם, שקיפות מלאה, זה יותר טוב מרוב פרוייקטי מימון ההמונים. אתה רוצה לקרא לזה פריאורדר 3 שנים מראש? תקרא לזה, חופשי. כאילו לא ראית בחיים שלך פריאורדר שנים מראש, יש אנשים ששלמו 60$ על death stranding ב2016. לפחות פה אתה יכול לקנות את המשחק בהנחה של 10$, להשתתף בהליך הפיתוח ולקבל כל מני בונוסים.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
swym
Veteran
הודעות: 3696
הצטרף: 14 אפריל 2013, 01:14

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי swym » 03 ספטמבר 2019, 18:41

עם חצי מליון דולר זה נראה שהקהל הפוטנציאלי של המשחק דווקא לא מסכים עם Kazz. כמובן שחצי מהכסף הזה הוא בכלל לא pledges אלא investments - כסף של משקיעים שיוכלו להרוויח פיננסית אם המשחק יצליח כלכלית.
מה זה ההפך מ"מדרון חלקלק"? הר חלקלק? כי זו בדיוק המשמעות של לאפשר לאנשים לבצע מיקרו-השקעות בפרוייקטים שהם חושבים שיניבו להם תשואה. לא שמעתי את גם את המשקיעים של Wasteland 3 בfig מתלוננים על התשואה שהם קיבלו אפילו לפני שהמשחק יצא בזכות זה שמיקרוסופט קנו את הסטודיו...

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 04 ספטמבר 2019, 01:09

למי שתהה איזה אפקט RT יש בסייברפאנק, כלומר בערך רק אני, אז מדובר בשניים. הראשון הוא AO והשני הוא גופים פולטי אור. AO אני חושב די ברור לאנשים, זה קיים ב-99% מהמשחקים מתחילת הדור (כמובן SSAO, כלומר SCREEN SPACE AO ולא ב-RT), אבל גופים פולטי אור זה חדש. מה שזה אומר הוא שגוף מסויים יכול לפלוט אור ואיך האור יוצא ומתפזר ממנו מחושב על ידי RT. בתאוריה זה לא הכי מרשים בעולם, יש ז'אקט עם נורות נאון קטנות עליו? זה אומר שכל נורה שכזו, במקום להיות סתם טקסטורה זוהרת כמו בדרך כלל, היא ממש גוף אור שפולט אור בצבע המתאים בהתפזרות ראליסטית ואם משהו מסתיר אותו הוא גם יוצר צל ראליסטי שהוא גם צל RT. כלומר לא בדיוק משהו שמפוצץ ראשים. מה שעושה את האפקט ליותר מרשים הוא שגם השמש מתפקדת כגוף פולט אור וזה כבר ביג דיל. זה אומר שהתאורה של השמש היא גם סופר מדוייקת מה שיצור למשל באזורים סגורים שחודר אליהם אור שמש תאורה מאוד רכה ומציאותית, וגם כל צל שנוצר מהשמש הוא בעצם צל RT. זה אומר שגם הצללים צריכים להיות רכים וראליסטים. החבר'ה של DF אמרו שזה יוצר לא מעט פעמים אפקט שנוצר ב-GI של מטרו אקסודוס שמשתמש ב-RT, בגלל שאור השמש חודר בצורה רכה ולא קשה לאזורים סגורים.

בקיצור, נחמד אבל קצת מאכזב ביחס לקונטרול שבנתיים הוא מלך ה-RT. בצורה מפתיעה דווקא ההשתקפויות במשחק הן לא RT, אבל מי יודע, אולי יוסיפו את זה בהמשך.
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 04 ספטמבר 2019, 10:02

אני משוכנע שהם יוסיפו כמה וכמה אפקטים של RT עם הזמן... במיוחד השתקפויות, שיעשו כל כך טוב למשחק כזה

אגב RT - הנה דמו חדש

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 ספטמבר 2019, 00:29

Laskin כתב:אני משוכנע שהם יוסיפו כמה וכמה אפקטים של RT עם הזמן... במיוחד השתקפויות, שיעשו כל כך טוב למשחק כזה

אגב RT - הנה דמו חדש

אגב, זה דמו של סקוור איניקס במנוע לומינוס שלהם. הקטע הזה לא סתם עם RT, הוא כמעט 100% RT ורץ על 2080TI. בדמו התאורה הישירה היא RT, ה-GI הוא ב-RT, הצל הוא ב-RT, ההשתקפויות הן ב-RT וה-AO הוא ב-RT. זה בייסיקלי מה שהולך להניע את FF16, כלומר המנוע של סקוואר לדור הבא. כמובן יכולים להיות שנמוכים, אם אתם זוכרים את הדמו לומינוס לדור האחרון שבסוף נראה יותר טוב מ-FFXV אבל מצד שני כל המפתחות צפו באותה תקופה פס4 בסביבות ה-3TF+ ובסוף קיבלו קונסולה בחצי כוח אז אי אפשר ממש להאשים אותם.

תמונה

https://imgur.com/3ztf3Pl
https://imgur.com/NNo6s2n
https://imgur.com/4WfOhmj
We're just normal men. We're just innocent men

Laskin
Elder
הודעות: 21714
הצטרף: 26 מאי 2013, 14:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Laskin » 07 ספטמבר 2019, 09:39

הלוואי, אבל הם די עברו לUE4 למרות הכל אז אולי יישארו איתו גם בדור הבא

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 ספטמבר 2019, 11:47

Laskin כתב:הלוואי, אבל הם די עברו לUE4 למרות הכל אז אולי יישארו איתו גם בדור הבא

אני לא חושב שהם ״עברו״ כי עובדתית הם עדין מפתחים את לומינוס, יותר מזה, יש להם צוות פנימי שנקרא לומינוס פרודאקשנס שכל מה שהם עושים זה לעבוד על המנוע לומינוס. אז כנראה שיש להם תוכניות עתידיות למנוע הזה.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 ספטמבר 2019, 18:43

We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Uncle Pey'j
Veteran
הודעות: 4724
הצטרף: 04 מרץ 2016, 13:06

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Uncle Pey'j » 07 ספטמבר 2019, 19:06

הפורט של גירס 5 באמת פשוט מדהים,אפשר לראות בקלות שהרבה עבודה הושקעה בו. אני מריץ את המשחק ב1440p,כל ההגדרות כל ultra ואיפה שאפשר להעלות לinsane הפעלתי פלוס חבילת הטקסטורות מותקנת והמשחק רץ פשוט מעולה. ונראה ממש ממש טוב על הדרך.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 07 ספטמבר 2019, 20:43

יש פה מישהו בלי אולטימייט?? אני מרגיש כאילו אני הדביל היחיד שמחכה לתשיעי לחודש כדי לשחק.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי bling » 07 ספטמבר 2019, 21:11

DrKeo כתב:
Laskin כתב:אני משוכנע שהם יוסיפו כמה וכמה אפקטים של RT עם הזמן... במיוחד השתקפויות, שיעשו כל כך טוב למשחק כזה

אגב RT - הנה דמו חדש

אגב, זה דמו של סקוור איניקס במנוע לומינוס שלהם. הקטע הזה לא סתם עם RT, הוא כמעט 100% RT ורץ על 2080TI. בדמו התאורה הישירה היא RT, ה-GI הוא ב-RT, הצל הוא ב-RT, ההשתקפויות הן ב-RT וה-AO הוא ב-RT. זה בייסיקלי מה שהולך להניע את FF16, כלומר המנוע של סקוואר לדור הבא. כמובן יכולים להיות שנמוכים, אם אתם זוכרים את הדמו לומינוס לדור האחרון שבסוף נראה יותר טוב מ-FFXV אבל מצד שני כל המפתחות צפו באותה תקופה פס4 בסביבות ה-3TF+ ובסוף קיבלו קונסולה בחצי כוח אז אי אפשר ממש להאשים אותם.

תמונה

https://imgur.com/3ztf3Pl
https://imgur.com/NNo6s2n
https://imgur.com/4WfOhmj


אם לא הייתי נכווה בעבר מספיק מדמואים טכניים כאינדיקציה לגראפיקה של הדור הבא עוד הייתי מתלהב.

סתם, בלי קשר למה נקבל בסוף זה נראה מדהים, הלוואי ויהיה משהו שמתקרב לרמה הזו.

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 07 ספטמבר 2019, 22:22

אני מעביר את הדיון על קונטרול לכאן כדי שבלינג לא יכעס :).
תגיד קיאו, אני חייב לשאול אחרי שיש לך כבר כמות שעות יפה בקונטרול - אין לך בעיות של טעינת טקסטורות? בכלל? גם לא לכמה שניות בכניסה למקום חדש או דברים כאלו?
והאם אתה משחק עם הGI פועל? אני מאוד מרוצה מזה שכיביתי אותו, התופעות לוואי שלו פשוט נוראיות. הדלקתי אוץו עכשיו כדי לבדוק איך זה נראה אחרי שהתרגלתי כבר לשחק בלי זה, ותוך חצי דקה כיביתי שוב בלי שום כוונה לנסות את זה פעם נוספת.

וקליימן, איך גרסאת הפרו בשבילך? הגעת כבר למקומות שהfps נהיה בעייתי?

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 08 ספטמבר 2019, 00:02

Stick כתב:אני מעביר את הדיון על קונטרול לכאן כדי שבלינג לא יכעס :).
תגיד קיאו, אני חייב לשאול אחרי שיש לך כבר כמות שעות יפה בקונטרול - אין לך בעיות של טעינת טקסטורות? בכלל? גם לא לכמה שניות בכניסה למקום חדש או דברים כאלו?
והאם אתה משחק עם הGI פועל? אני מאוד מרוצה מזה שכיביתי אותו, התופעות לוואי שלו פשוט נוראיות. הדלקתי אוץו עכשיו כדי לבדוק איך זה נראה אחרי שהתרגלתי כבר לשחק בלי זה, ותוך חצי דקה כיביתי שוב בלי שום כוונה לנסות את זה פעם נוספת.

לא היו לי בעיות טקסטורה בכלל, הפעמים היחידות שיש לי בעיה כלשהי שקשורה לטקסטורה היא כשאני רק מעלה את המשחק ולפעמים יש טקסטורה או שתיים שלוקח להן 2-3 שניות להטען וזהו. מעבר לזה, בגיימפליי הרציף, כלום.

בנוגע להגדרות, אני משחק ב-1440p, אם אני זוכר נכון אתה משחק ב-1080p. כל האפקטי RT זורקים יותר מפי 2 קרנים לסצנה ולכן הארטיפקטים שאתה מדבר עליהם קיימים הרבה פחות. אין ספק שה-RT עושה רעש מסויים, אבל ב-1440p הוא בכלל לא נורא ובטח ביחס לתאורה המטורפת שהוא יוצר.

------------------------------------------------------------------------

ובנושא אחר, גירס ו-AMD. זוכרים את הדיבורים על פרקטיקות מלוכלכות של NVIDIA VS AMD במשחקים בלעדיים? אז גירס 5 מכיל בתוכו שתי שערוריות. הראשונה היא שחישובים אסינכרונים מוסתרים מאחורי הגדרה ON ו-OFF בתפריט הגדרות והאפשרות הזאת זמינה אך ורק למי שיש כרטיס AMD למרות ש-TURING דווקא המלך הנוכחי של חישובים אסינכרונים. כלומר AMD חוסמת ביצועים יותר טובים אצל NVIDIA. החלק השני הבעייתי הוא שכמו עם טרילוגית TR, גם פה AMD מנעה עותק מוקדם של המשחק ל-NVIDIA מה שאומר שיש לבעלי כרטיסי AMD כבר ביום השיגור דרייבר מותאם לגירס אבל בעלי כרטיסי NVIDIA צריכים לחכות למתישהו שבוע הבא כי הם השיגו גישה למשחק יחד עם כל השחקנים ב-6 לחודש.

מעבר לשתי הבעיות הללו, אלכס מ-DF קרא לגירס 5 אחד הפורטים הכי טובים בהסטוריה ל-PC כשמה שמחזיק אותו מאחור הוא שתי בעיות, אין מצב FULL SCREEN אקסקלוסיבי ואם משתמשים ברזולוציה דינאמית אז כשהרזולוציה נופלת, יש גיהוק של פריים אחד. הקואליציה אמרה שהם עובדים על לשפר את הבעיית גיהוק.

bling כתב:אם לא הייתי נכווה בעבר מספיק מדמואים טכניים כאינדיקציה לגראפיקה של הדור הבא עוד הייתי מתלהב.

סתם, בלי קשר למה נקבל בסוף זה נראה מדהים, הלוואי ויהיה משהו שמתקרב לרמה הזו.

אתה לא חושב שהסמריטן היה אחלה דמו טכני? ארקאם נייט נראה בול כמו הסמריטן, ממש אחד לאחד (וגם רץ על UE3.5 כמו הדמו סמריטן). גם הדמו אלמנטאל של UE4 היה מאוד מיצג לדור הנוכחי. אני חושב שהדמואים של EPIC מאוד קונסרבטיבים, משחקים לרוב נראים עם UE כמו בדומאים כך שביום שידגימו את UE5, אני חושב שכדאי לקחת מאוד ברצינות את הדמו. בנוסף המשחק הדור הבא ההוא שהבחור מ-EGM ראה ואמר שהפיל לו את הלסת רץ על UE.
We're just normal men. We're just innocent men

Stick
Veteran
הודעות: 4753
הצטרף: 07 יוני 2013, 17:16

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Stick » 08 ספטמבר 2019, 02:27

מעניין מה שאתה אומר לגבי הRT והרזולוציה, אז אני בכל זאת אשחק כמה דקות עם GI ב1440p סתם בשביל הסקרנות. לראות אם זה באמת משנה לי את הארטיפקטים מרמה של "אין מצב" לרמה שבה הם שווים את התועלת הויזואלית (שבהחלט קיימת, גם ב1080). בכל מקרה אגב זה רק עם הGI, כל שאר האפקטים עובדים נהדר בלי שום תופעות לוואי שהצלחתי לשים לב אליהן. כלומר, כמובן חוץ מהפגיעה בביצועים שאילצה אותי לרדת ל1080p, אבל פה התמורה הויזואלית לגמרי שווה את זה :).

לגבי הטקסטורות, זה ממש מוזר לי. אני לא יודע להסביר את זה וזו גם בעיה שבקושי מצאתי לה התייחסות ברשת. אני לחלוטין לא היחיד, ראיתי עוד כמה תלונות על זה, אבל יחסית ממיעוט וזה לא תפס חלק בשיח הטכני על המשחק.
זה ממש מציק וזה לגמרי קורה כל הזמן. הבעיה שחדרים שלמים לא נטענים למשך כמה דקות לא קרתה לי כבר כמה שעות טובות של משחק (שזה לבד מוזר, כי לא שיניתי כלום), אבל כל הזמן יש שלטים, תמונות, כתובות וכו' שפשוט נטענים לי מול העיניים למשך כמה שניות. סך הכל זה שחיק, אבל כן מאוד מעצבן ואני לא מצליח להבין ממה זה נגרם ולמה זה קורה רק למיעוט.
אגב, גם לי כל פעם שאני מדליק את המשחק יש כמה שניות של טקסטורות נטענות. כלומר הכל, מהממעיל והפרצוף של הדמות ועד לכל החדר. אבל זה בסדר, זה לא באמת מפריע כי זה ישר עובר. הבעיה היא הדברים הקטנים שממשיכים להטען כל הזמן.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 08 ספטמבר 2019, 02:31

Stick כתב:מעניין מה שאתה אומר לגבי הRT והרזולוציה, אז אני בכל זאת אשחק כמה דקות עם GI ב1440p סתם בשביל הסקרנות. לראות אם זה באמת משנה לי את הארטיפקטים מרמה של "אין מצב" לרמה שבה הם שווים את התועלת הויזואלית (שבהחלט קיימת, גם ב1080). בכל מקרה אגב זה רק עם הGI, כל שאר האפקטים עובדים נהדר בלי שום תופעות לוואי שהצלחתי לשים לב אליהן. כלומר, כמובן חוץ מהפגיעה בביצועים שאילצה אותי לרדת ל1080p, אבל פה התמורה הויזואלית לגמרי שווה את זה :).

אל תצפה שזה פתאום יעלם, זה פשוט הופך ממשהו שממש מסיח את הדעת למשהו שהעין שלך לומדת להתעלם ממנו די מהר. אגב, המשחק מרונדר ברזולוציה ממש נמוכה והם משתמשים בטכניקות בניה מחדש על ידי שימוש בפריימים קודמים בכדי להשיג את המראה של רזולוציה גבוהה יותר, כלומר כשאתה משחק ב-1080P המשחק בעצם רץ ברקע ברזולוציה שהייתה מביכה פס3 וכשאני משחק ב-1440p הוא בעצם רץ ברקע ברזולוציה שהייתה מביכה פס4.

Stick כתב:לגבי הטקסטורות, זה ממש מוזר לי. אני לא יודע להסביר את זה וזו גם בעיה שבקושי מצאתי לה התייחסות ברשת. אני לחלוטין לא היחיד, ראיתי עוד כמה תלונות על זה, אבל יחסית ממיעוט וזה לא תפס חלק בשיח הטכני על המשחק.
זה ממש מציק וזה לגמרי קורה כל הזמן. הבעיה שחדרים שלמים לא נטענים למשך כמה דקות לא קרתה לי כבר כמה שעות טובות של משחק (שזה לבד מוזר, כי לא שיניתי כלום), אבל כל הזמן יש שלטים, תמונות, כתובות וכו' שפשוט נטענים לי מול העיניים למשך כמה שניות. סך הכל זה שחיק, אבל כן מאוד מעצבן ואני לא מצליח להבין ממה זה נגרם ולמה זה קורה רק למיעוט.
אגב, גם לי כל פעם שאני מדליק את המשחק יש כמה שניות של טקסטורות נטענות. כלומר הכל, מהממעיל והפרצוף של הדמות ועד לכל החדר. אבל זה בסדר, זה לא באמת מפריע כי זה ישר עובר. הבעיה היא הדברים הקטנים שממשיכים להטען כל הזמן.

ממש מבאס מה שאתה מדבר עליו, אני ממש לא חווה כלום מזה. נקווה שיתקנו את זה בפאטצ' קרוב.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
Klayman
Sage
הודעות: 6557
הצטרף: 13 אפריל 2013, 18:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי Klayman » 08 ספטמבר 2019, 07:17

Stick כתב:
וקליימן, איך גרסאת הפרו בשבילך? הגעת כבר למקומות שהfps נהיה בעייתי?


היו האטות, בעיקר באזור של הבוס הראשון (כל האזור של communications).. אבל מאז טפו טפו הכל הרבה יותר חלק.

אתן ביקורת יותר מלאה בהמשך, אבל המשחק עושה עבודה נהדרת בלהראות לך את הדרך לכל מקום באמצעות השילוט המעולה ו"תחושת המקום" היא ממש מוצלחת. אני, כמו נדב, נהנה ממנו מאוד. יש לי דברים שאני לא אוהב, אבל אני חושב ש סה"כ הוא אדיר.
Now, a question of etiquette - as I pass, do I give you the ass or the crotch
?

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי bling » 08 ספטמבר 2019, 11:54

קיאו הסמריטן היה אחלה ובאטמן באמת מזכיר אותו, אני חושב שאם היו בונים משחק לניארי סביבו גם היו מגיעים לרמה שם כמעט במדויק.

הדמו של אנריל לעומת זאת לא היה כזה מדהים וגם אז אני לא רואה משחקי אנריל 4 ברמה שלו ממש, הדמו של המסתנן הזה של NVIDIA הוא מדע בדיוני עדיין, הדמו לומינוס ההוא שרץ על הפס4 כביכול מאת סקוור גם מדע בדיוני היום.

בעיקרון כמעט כל דמו טכני שהיה נראה לי טוב מדי באמת התגלה כטוב מדי מהניסיון שלי עם ההיסטוריה של התעשייה הזו.

סמל אישי של המשתמש
DrKeo
Site Admin
הודעות: 38252
הצטרף: 08 אפריל 2013, 23:19

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי DrKeo » 08 ספטמבר 2019, 12:23

bling כתב:קיאו הסמריטן היה אחלה ובאטמן באמת מזכיר אותו, אני חושב שאם היו בונים משחק לניארי סביבו גם היו מגיעים לרמה שם כמעט במדויק.

הדמו של אנריל לעומת זאת לא היה כזה מדהים וגם אז אני לא רואה משחקי אנריל 4 ברמה שלו ממש, הדמו של המסתנן הזה של NVIDIA הוא מדע בדיוני עדיין, הדמו לומינוס ההוא שרץ על הפס4 כביכול מאת סקוור גם מדע בדיוני היום.

בעיקרון כמעט כל דמו טכני שהיה נראה לי טוב מדי באמת התגלה כטוב מדי מהניסיון שלי עם ההיסטוריה של התעשייה הזו.

גם אינפלטרייטור וגם הדמו של לומינוס רצו בזמנו על כרטיסים 3TF של nvidia, כלומר פחות או יותר הפס4 פרו. כלומר אם הייתי מקבלים את הפס4 שהייתה מגיעה לנו, 3TF+, היית רואה משחקים שנראים כמו האינפלטרייטור. סמריטן והדמו אלמנטל? כבר הגענו אליהם מזמן בזמן אמיתי וכבר ארקאם נייט ב2014 עשה ״סמריטן״ ועוד בעולם פתוח.

לא שאני אומר שדמואים כאלה מיצגים, הם הדגמות שמנסות לנחש מה יהיה אפשרי בדור הבא ולפעמים הם מגזימים, לפעמים נראים פחות טוב מהמוצר המוגמר ולפעמים פוגעים בול.
We're just normal men. We're just innocent men

סמל אישי של המשתמש
bling
Elder
הודעות: 10159
הצטרף: 13 אפריל 2013, 23:22

Re: נושא ה-pc הרשמי

הודעהעל ידי bling » 09 ספטמבר 2019, 10:11

לומינוס רץ גם בחשיפה של הפס4 והוא נראה כמעט זהה לגרסת ה PC, אבל איפה זה ואיפה מה שקיבלנו (לא שקיבלנו משהו רע אבל בכל זאת יש הבדל)

אני לא מאמין שקונסולות של 3TF היו נותנות לנו משחקים ברמה של לומינוס והמסתנן בזמן אמת, אולי בדור הזה נקבל את זה בתקווה.


חזור אל “פורום משחקים”

מי מחובר

משתמשים הגולשים בפורום זה: Bing [Bot] ו־ 43 אורחים